Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Touch and Go

3.

Touch and Go
Vložené: Jimmi - 16.08. 2011 Téma: Touch and Go
Jimmi nám napísal:

TOUCH AND GO

Autor: Riptey

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/5406153/1/Touch_and_Go

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Humor/Romance

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3.

Keď Hermiona oslavovala dvadsiate piate narodeniny, chodila už s Dracom devätnásť po sebe idúcich mesiacov (nepočítajúc štyri mesiace pred veľkým rozchodom a dva mesiace po ňom, pred malým rozchodom), ale on ju vôbec nepoznal. Myslela si, že poznal, ale potom jej šiel kúpiť šperk. Hermiona nikdy nenosila šperky a celkovo mala s diamantovým priemyslom obrovský problém. Diamant na náhrdelníku, ktorý jej dal, bol taký obrovský a vyčačkaný, že si ani len nedokázala predstaviť koľko detí tretieho sveta muselo zomrieť, aby ho získalo a čo viac, kde ho asi tak mala nosiť? A k čomu?

Hermionin šatník pozostával z päťdesiatich percent z elegantného, profesionálneho šatstva do práce a z päťdesiatich percent z veľmi starého oblečenia, ktoré dostala z druhej ruky, buď z obchodov pre charitu alebo od priateľov a príbuzných, takže každý kúsok oblečenia mal svoju minulosť. Mala veľmi málo pekných šiat, ale toho dňa mala na sebe šaty od Chanel. Boli to šaty jej matky zo sedemdesiatych rokov, ktoré mala na sebe v deň, kedy ju jej otec požiadal o ruku a bolo to veľmi výnimočné. Na ľadovo chladnom kameni, ktorý vykopali zo zeme zakrvavené ruky detí a ktorý zmáčali svojimi slzami, nič výnimočné nebolo.

Hermiona mu to povedala a bez obalu ten dar odmietla so slovami, že aj tak žiaden darček nepotrebuje, čo nebola pravda. Ale radšej nemala žiaden dar než dar takýto. Odpovedal, že jej pôjde k šatám a ona mu vyrozprávala príbeh tých šiat a to, prečo k sebe nepôjdu dokopy.

Na to sa usmial, a ona mu chcela jednu streliť za to, že je taký neúctivý k jej citom, ale potom jej povedal, že sa tie šaty a náhrdelník v skutočnosti k sebe dokonale hodia. Ten diamant, ktorý sa jej pokúšal dať, bol starý viac než sto rokov a jeho matka ho mala na sebe, keď ju jeho otec požiadal o ruku a len vyzerá nový, pretože ho magicky vyčistil. Potom ju Draco požiadal o ruku s prsteňom z obchodu s použitým tovarom, ktorý mal diamant taký maličký, že ho bolo z metrovej vzdialenosti sotva vidieť.

Takže možno ju trochu poznal. Odpovedala možno...

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. Od: Twilly - 20.09. 2012
Tu je vidieť, že menej je niekedy viac. Ak by som bola na Dráčikovom mieste, tak ju tým náhrdelníkom rovno uskrtim

Re: 3. Od: denice - 28.08. 2011
Na ľadovo chladnom kameni, ktorý vykopali zo zeme zakrvavené ruky detí a ktorý zmáčali svojimi slzami, nič výnimočné nebolo. - Tak tohle mi připadlo trapně přepjaté na racionálně uvažující Hermionu. Ale Draco z toho opět skvěle vybruslil. Díky.

Re: 3. Od: JSark - 28.08. 2011
Vidím v tom problém: Draco je slizolinčan (= čo ak o tom diamante klamal?:) a Hermiona je chrabromilčanka (tak naivná, ach tak naivná:).

Re: 3. Od: Caph - 22.08. 2011
:D to si říká ženská? :D Hermiona si pořád na něco stěžuje, že? Ani diamanty se jí nezamlouvají :D

Re: 3. Od: bbarka - 21.08. 2011
Strašne sa mi páči takýto štýl! Hermionin názor na diamanty chápem... a Draco vysvetlenie ma skoro dostalo do kolien... toto je chlap! A rozhodne prsteň z obchodu s použitým tovarom má v sebe naozaj stokrát väčšiu myšlienku ako by mal nový prsteň s diamantom ako krava...

Re: 3. Od: Do_MuSh - 17.08. 2011
To je tak pěkné  Ale tak ještě aby Hermionu něco takového nenapadlo  Ale samozřejmě, Draco the devil, ji opět převezl  
Re: 3. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Ty si to zase trafila! Že si čítala originál? Díky moc

Re: 3. Od: anonym - 16.08. 2011
no akosi Draco Hermionu poznal.

Re: 3. Od: myska111 - 16.08. 2011
Jej nevím, proč s tím dělá takové cavyky, vždyť Malfoyovci mají určitě podobných šperků spoustu.
Re: 3. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Z princípu. Kto by chránil tie chudinky deti z tretieho sveta, keď nie Hermiona?

Re: 3. Od: teriisek - 16.08. 2011
Možná? To snad ne... to se nedělá:D Ale ona má fakt pořád pocit, že on je strůjcem všeho zla, což? :P Díky moc za překlad!
Re: 3. Od: Jimmi - 16.08. 2011
Ako vravím, mám dojem, že komplikovaná a tá neistá je tu Hermiona. Díky moc

Re: 3. Od: Zuzana - 16.08. 2011
A Draco boduje opäť:D a myslím, že z toho čo urobil ju pozná viac než trochu. Veľmi krásny drablík, alebo skôr kapitolka.
Re: 3. Od: Jimmi - 16.08. 2011
Niektoré sú fakt dlhé... Díky, som rada, že sa páčilo. Hm, ako neskôr pochopíš, zabodoval niečím iným... hm, hm.
Re: 3. Od: Zuzana - 16.08. 2011
Páčilo a veľmi. Som zvedavá čo sa z toho vykľuje. Tento Draco je tak sladký :) a Hermi je tak trochu feministická potvorka.

Re: 3. Od: Tesska - 16.08. 2011
Povedala MOŽNO??? Ja by som povedala okamžite ÁNO! :D Krása, díky moc... :)
Re: 3. Od: Jimmi - 16.08. 2011
Myslím, že komplikovaná v tomto vzťahu je Hermiona. Díky

Re: 3. Od: iway - 16.08. 2011
po cirátech s diamantem :) draco ma smysl pro detail a je překvapivo romantický
Re: 3. Od: Jimmi - 16.08. 2011
Ten diamant sa ešte objaví :D Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

riptey: ( Jimmi )21.08. 201110.
riptey: ( Jimmi )20.08. 20119.
riptey: ( Jimmi )19.08. 20118.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20117.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20116.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20115.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20114.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20113.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20112.
riptey: ( Jimmi )15.08. 20111.