Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rozmarné lístočky II.

3. kapitola

Rozmarné lístočky II.
Vložené: Jimmi - 16.08. 2011 Téma: Rozmarné lístočky II.
Tesska nám napísal:

Názov: Rozmarné lístočky

Autorka: green-eyed blonde

Preklad: Tesska

Prehlásenie: Táto vec nie je celkom mojím vlastníctvom. Pche! Prajem si to. Potom by som bola moja vlastná hrdinka...

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3078938/3/Passing_Notes_Junior

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

***3. kapitola***

Nie, Harry to nechcel povedať nikomu! Dracovi sa to nepáčilo. On bol retard! Nuž, ak budú pokračovať v tomto skrývaní sa, akokoľvek dobré to bude, potom to bude o to väčší šok, ak to raz vyjde najavo. To by bolo zábavné. Draco si povzdychol. Tá esej z Transfigurácie bola hrozná. Nemohol sa sústrediť. Vytiahol pokrčený kus pergamenu, ktorý bol vyhladený a potom poskladaný. Začal to čítať už po tretí krát.

Srabííík,

Sklapni! Nechceeeeem, abyyyy... Ja... každý bude čumieť! Či nevieš, že ma ľudia milujú? Oni sa POZERAJÚ VŽDY. Neznie to desivo? Mám rád desivé veci. To je pravdepodobne dôvod, prečo mám rád tvoju tvár. HAHAHA! Prepáč mi. Tvoja tvár je najkrajšia, omračujúco nádherná, najaristokratickejšia tvár, akú som kedy videl. Vidíš ako sa ťa snažím očariť, aby som dostal to, čo chcem? To posledné som nemal dodať? Uf. Neprerušuj ma. Povedal som, že mi  každý z nejakého podivného dôvodu venuje pozornosť. Budú vo VÝVRTKE, keď ma s tebou uvidia! Myslia si, že sa navzájom nenávidíme! Nechcem všetku tú hlúpu pozornosť.

Chcem iba tvoju pozornosť.

No nebolo to sladké?

Ehm, okej. Budem sa snažiť popracovať na odvahe povedať to o nás aspoň Ronovi a Hermione. A potom môžeme ísť do toho. Lenže môže mi to chvíľu trvať...

S láskou a riťku-trtkajúci ,

Harry

P. S.: Víkend v Rokville sa blíži. Chcem, aby si ma zobral na rande. Mám neviditeľný plášť.

Možno Harry potreboval nejakú pomoc, aby tie novinky prezradil svojim priateľom.

***

Harry sa nadýchol chladného jesenného vzduchu, keď on a jeho najlepší priatelia prechádzali cez pozemky na hodinu Starostlivosti o čarovné tvory. Bol to krásny deň. Taký, ktorý vás spraví prirodzene šťastnými, pretože oranžové slnečné svetlo presakovalo cez polonahé stromy a trochu krátke svetríky. A smutnými, pretože ste vedeli, že týmto dňom bol takmer koniec.

„Oj, pozri sa, kto to je,“ zamrmlal Ron a kývol hlavou niekam pred nich.

Harry a Hermiona sa pozreli a uvideli samotného Draca Malfoya, ako sa opiera proti stromu. Absencia jeho zvyčajných sprievodných stráží bola podivne nápadná. Hermiona mľaskla a varovala chlapcov, aby sa nepúšťali do boja. Harry sa pokúsil predstierať nafučanie.

Bohužiaľ, keď sa blížili k blondiakovi, do zorného poľa im vstúpila ďalšia postava. Vyšší chlapec so svetlohnedými vlasmi sa začal s Dracom rozprávať. Ale ako ich trojica sledovala, chlapec sa ustavične približoval k slizolinčanovi. Načiahol sa, aby sa dotkol jeho mäkkých, plavých vlasov. Harry prižmúril oči.

Draco vyzeral, že sa nechce zúčastniť na tomto do oči bijúcom flirtovaní a odvrátil sa preč. Ale postava ho zastavila, keď položila elegantnú ruku na strom za Dracom.

Harry bol čoraz viac naštvaný. Cítil ako mu žilami prúdi vriaca krv a zatemňuje mu myseľ. Čo to sakra ten malý tajtrlík robí jeho Dracovi?

Ron sa smial a hovoril v jednom kuse o scéne odohrávajúcej sa pred nimi. Zdalo sa, že si uvedomil Dracovo nepohodlie a mal z toho ohromné potešenie. Hermiona vyzerala mierne znepokojene. Obrátila oči k Harrymu, ktorý bol teraz evidentne rozčúlený. Zelenooký chlapec mal ruky zaťaté v päsť. Jeho čelo bolo hrozivo nízko. Ani na okamih nepustil prižmúrené oči z chlapcov, keď sa neustále približovali ich smerom.

Boli teraz dosť blízko na to, aby počuli, o čom sa tí dvaja bavili. Ich slová Harryho ani náhodou neupokojili.

„Preboha, Alex! Daj zo mňa tie špinavé paprče preč. Nie je jasné, že ťa nechcem? A tvoj dych! Sakra! Tvoje zuby sú začiernené vínom!“

„Kto by ma nechcel, Draco?“ zamrmlal chlapec do Dracových vlasov s miernym škótskym prízvukom. Na Harryho spokojnosť bol teraz až príliš blízko.

„Každý s polkou mozgu zais...“ Draco bol prerušený, keď vysoký, štíhly chlapec priložil svoje lepkavé ústa na tie blondiakove, jeho dlhé prsty zamotané do jeho vlasov.

Bohužiaľ, ďalej sa nedostal. Odrazu sa ocitol drsne odtrhnutý od Draca párom rúk. Rýchlo sa otočil a zachytil náznak úplne desivého pohľadu. Kypiaci Harry Potter. Oči mu jasne iskrili, celé jeho telo vyžarovalo pulzujúcu silu. Avšak jeho jediný letmý pohľad bol v nasledujúcej sekunde rozptýlený, keď na jeho oko zamierila päsť. A potom už nič neexistovalo.

Draco s očami dokorán pozrel do tých zelených očí, ktoré tak dobre poznal. Harry prehltol a rozhliadol sa okolo. Našťastie, okrem Rona a Hermiony sa tam nepofľakoval nikto. Začal panikáriť. Videli to, že? Došlo im to? Och bože, na čo myslel? Jediný pohľad na Hermionu mu napovedal, že vie celkom presne, čo práve urobil. Ale Ron vyzeral zmätene. Zdvihol oči od bledej mäteži končatín v tráve a spýtavo pozrel na Harryho. 

„Ja, ehm...“ začal Harry. „Ja... Mieril som... na Malfoya...“ Modlil sa, aby táto chabá lož jeho priateľa presvedčila.

Ron zažmurkal.

„Možno si potrebuješ precvičiť mušku, kamoš.“

Harry sa prehol úľavou a zrazu si spomenul, že tam je Draco. Alebo tam bol. Blondiak už odchádzal, ale uškrnul sa na Harryho ponad plece.

Hermiona mlčala.

***

„Sakriš, Alex, sorry. Nemyslel som si, že by zareagoval tak totálne energicky...“

Chlapec si odsunul ľadový obklad preč z oka, čím odhalil obzvlášť škaredú modrinu, aby pozrel na Draca. Alebo skôr, aby pozrel s jedným veľkým, ale krásnym okom a jednou pomliaždenou štrbinou medzi fialovými faldami mäsa. Draco a jeho dlhoročný bystrohlavský priateľ sedeli v Dracovej izbe. Draco opretý o stenu a Alex sediaci na jeho posteli.

„Tak sa už prestaň usmievať! Merlin, Draco! Prekliato to bolí! Ešte si mi ani nepoďakoval. Pekný spôsob ako splatiť môj dlh voči tebe. Podporou v tom tvojom zlomyseľnom pláne. Sakra. Skutočne to bolo oko za oko, Draco.“

Draco sa ospravedlňujúco usmial.

„Ďakujem ti, Alexander. Si pozorný a láskavý priateľ.“ Odmlčal sa. „Och, ale bolo to skvelé!“ Alex sa zamračil. „Nemal som tušenie, že je taký žiarlivý priateľ! Vylepšilo mi to deň. Bol ROZZÚRENÝ! TOTÁLNE stratil všetok zmysel pre realitu. Bože, bolo to sexi.“ 

„Hej, dobre. Tvoj plán fungoval alebo nie? Ja naozaj, naozaj dúfam, že fungoval, ty malý anglický sukničkár. Sakramentský darebák...“ Vytratil sa. Ale Draco videl, že si pod nosom frfle ďalšie kliatby.

„Ehm, no, Lasičiak na to nemá, on je tupý ako koža z dračieho zadku. Ale som si takmer istý, že Grangerovej to docvaklo.“

„Urob mi láskavosť, Draco. Viac ma nežiadaj, aby som ti znovu preukázal láskavosť,“ zamrmlal Alex predtým, ako zašmátral prstami po strane a znovu si priložil ľad.

***

„Vy dvaja ste oficiálne spolu, či nie?“ opýtala sa Hermiona, pozerajúc do svojej eseje v spoločenskej miestnosti.

„Zmĺkni.“

Hermiona si povzdychla.

„Prosím ťa, nepovedz to nikomu.“

„Fajn, Harry. Ale ak to ľuďom nepovieš, aj tak to zistia. Vieš, že zistia.“

Harry zavrčal.

„To je to, čo povedal on...“

„Hm. On nikdy nebol hlúpy, no nie? Iba protivný.“

Harry obdaril priateľku nezbedným pohľadom.

Na chvíľu sa odmlčali, až kým sa Hermiona náhle nerozchichotala.

„Čo?“ opýtal sa jej Harry.

Zachichotala sa ešte viac.

„Si taký rozkošný. Chcel si tam toho chalana roztrhať na kúsky.“

„Hej, to je fakt rozkošné.“

„Draco musel byť taký vzrušený. Viem, že bol.“

„Hermiona!“ Harry zalapal po dychu.

Odmlčali sa a potom sa začali obaja smiať. Niekoľko minút nevedeli prestať, až kým si Hermiona nespomenula na svoju domácu úlohu.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. kapitola Od: kometa - 27.10. 2011
taky netuším, jak se přestat chechtat díííkys!

Re: 3. kapitola Od: vsuvka - 02.09. 2011
No, není nad to vyzkoušet si žárlivost svého přítele . Hezký překlad, děkuji

Re: 3. kapitola Od: Rapidez - 02.09. 2011
:D Prima vidět, že tuhle ztřeštěnost dotahuješ do konce, muhahaha!
Re: 3. kapitola Od: Tesska - 03.09. 2011
Mojko, to by som si nenechala ujsť, akurát som bola dlhšie off, lebo mi vypovedal počítač :( Ale - už mám nový :D

Re: 3. kapitola Od: denice - 28.08. 2011
Šílené, zábavné, vtipné od začátku do konce! Díky!

Re: 3. kapitola Od: fin - 22.08. 2011
to bylo fakt úžasně promyšlený od draca ON NIKDY nebyl hloupý, jen protivný  už se nemůžu dočkat pokračování....

Re: 3. kapitola Od: Nade - 17.08. 2011
Draco je takový malý manipulátor, přesně věděl, jaký to bude mít účinek. I když Harryho výbuch ho trochu překvapil. Chudák Alex. Kapitola byla super. Jásala jsem tady jak při sportovním zápase. Hermiona je prostě chytrá holka. Díky moc, těším se na další kousek.

Re: 3. kapitola Od: Kirsten - 17.08. 2011
Tak od začiatku... list nemal chybu, hlavne jeho záverečný pozdrav.. Harry pekelne žiarlivý.. to si dokážem perfektne predstaviť... a Ron s tou jeho hláškou o vylepšení mušky to len dorazil... kapitolka úplne perfektná a teším na pokračko 

Re: 3. kapitola Od: enedaka - 16.08. 2011
žárlivý Harry byl senzační

Re: 3. kapitola Od: Zuzana - 16.08. 2011
Škoda, že Ronovi to nedoplo. Dracov plán bol výborný, len mi je ľúto Alexa :D Harry bol úžasný, mohol sa ale priznať. Ďakujem za preklad :)
Re: 3. kapitola Od: Tesska - 16.08. 2011
Joooj, ale keby sa Harry priznal už teraz, prišli by sme o srandu :)

Re: 3. kapitola Od: teriisek - 16.08. 2011
Hermionina reakce mě pobavila... a žárlivý Harry byl k sežrání! A Ron musí být vážně tupý, když něco takového sežral:D Díky za překlad!
Re: 3. kapitola Od: Tesska - 16.08. 2011
Priznám sa, že táto kapitola je moja srdcovka. Pobavilo ma hlavne to Harryho vysvetlenie Ronovi. "Mieril som na Malfoya" A Ron to zaklincoval, keď mu kázal precvičiť mušku To nemalo chybu )) Ďakujem za komentárik

Prehľad článkov k tejto téme:

Green-eyed blonde: ( Tesska )14.11. 20118. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.10. 20117. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )15.09. 20116. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.09. 20115. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )03.09. 20114. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.08. 20113. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.08. 20112. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )12.04. 20111. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )31.03. 2011Úvod k poviedke