Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Priveď ma k životu

9. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 1.časť

Priveď ma k životu
Vložené: Jimmi - 21.07. 2011 Téma: Priveď ma k životu
Bbarka nám napísal:

Bring Me To Life

9. kapitola – 1.časť

Narodeniny a knihy

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3620476/9/Bring_Me_To_Life

Preklad: Bbarka

Beta-read: Jimmi

Banner: moonjameskitten

Hermiona nájde Pansy, ktorá sa chystá skočiť z mosta.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Luckei1, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dievčatá moje, ďakujem vám veľmi pekne za komentáre k minulej kapitole. Mala som dosť veľké zdravotné problémy, preto som sa na taký dlhý čas odmlčala, za čo sa strašne ospravedlňujem a úprimne hovorím, že mi to tu fakt chýbalo.

Menovite teda ďakujem soraki, anonym, Pallias, myška111, marci, ivas1, Lupi, zuzule, denice, doda357, Jimmi, aja, GwenLoguir, larkinh, iwa, Janna, teriisek, jerry.

9. kapitola – Rozpálená plechová strecha

1. časť

Nasledujúce dva týždne ušli rýchlo. Pansy bola v podstate úplne sebestačná a Hermiona bola veľmi zaneprázdnená v práci. Všetok svoj voľný čas trávila čítaním, klebetením s Pansy, alebo písaním Dracovi. Pansy spomenula aj to, že by si našla vlastný byt, a začala sa po nejakom obzerať, ale ceny bytov ju rýchlo odradili.

V nedeľu, prvého októbra, Hermiona plánovala ďalšie stretnutie Pansy a Draca. Malo to byť, aspoň dúfala, posledný krát, čo zabezpečovala ich schôdzku. Matilda Maphetová verila, že Pansy je pripravená na to, aby jej bolo dovolené vídať ho kedykoľvek bude chcieť, ale bola potrebná ešte jedna príležitosť, ktorá by ju preverila.

Konalo sa špeciálne predstavenie nejakej známej muklovskej hry, ktoré bude uvedené len jediný raz a vďaka menám ako Harry Potter, Ron Weasley, Hermiona Grangerová a Draco Malfoy mohli získať osem miest v čestnej lóži.

Blaise pozval Hermionu a ona súhlasila, že pôjdu spolu, aj keď len ako priatelia. Blaise sa uškrnul a povedal: "Pravdaže."

Všetci pôjdu v párikoch; čo znamenalo, že aj Draco s niekým príde. Pansy ho uvidí inou ženou, a uvidí ho naozaj zblízka.

V ten večer, keď sa malo konať predstavenie, si Hermiona obliekla jedinečnú repliku večerných šiat z roku 1938. Šaty boli vyrobené z čierneho saténu prekrytého pavučinkou čierneho hodvábu, ktorá bola vyšívaná flitrami rovnakej farby. Spodná časť šiat nemala ramienka a vrchná časť mala len tenké pruhy látky, ktoré vpredu vytvárali tvar písmena "V". Videla ich v jednom vintage časopise a Pansy ju prekvapila s reprodukciou ručne šitou na zákazku – ako "ďalší narodeninový darček". Hermiona predpokladala, že sa do toho zaangažoval aj Harry.

Hermionin vzhľad dopĺňal jednoduchý perlový náhrdelník a diamantové náušnice spolu s remienkovými lodičkami. Pansy jej spravila vlasy, prostredníctvom perlami vysádzaných sponiek ich vypla do zložitého účesu.

Pansy mala na sebe tmavo červenú róbu s hlbokým véčkovým výstrihom vpredu aj vzadu. Hermiona ju chvíľku neznášala za to, že vyzerala tak dokonale.

"Vyzeráš úžasne, Pansy," riekla Hermiona s povzdychom.

"Ty tiež," odvetila Pansy s úsmevom.

"Si skvelá klamárka," doberala si ju Hermiona.

Pansy sa rozšírili oči. "Neklamem!"

Ozval sa zvonček a Hermiona sa ponáhľala k dverám, aby privítala Harryho, Rona a Suzette. S Blaisom, Dracom a jeho partnerkou sa mali stretnúť v divadle.

"Páni, Hermiona!" povedal Ron a pobozkal ju na líce. "Na koho sa snažíš zapôsobiť?"

"Ó, 'ermiona, vyzheráš phrekrásne, magnifique!" vykríkla Suzette. "Otoč sa."

Hermiona sa zatočila a z toľkej pozornosti sa začervenala. Keď sa dokrútila, Harry sa na ňu zahľadel. "Vyzeráš neuveriteľne, Hermiona."

"Len počkaj, až sa ukáže Pansy," odbila ho. "Nikto si na mňa ani len nespomenie."

"Nehovor tak," povedal Ron a nesúhlasne sa zamračil.

"Pripravení?" vyhŕkla Pansy natešene, keď vstúpila do miestnosti. Harry otočil hlavou, aby sa na ňu pozrel, a nedokázal z nej odtrhnúť oči.

"Vidíte?" zašepkala Hermiona Ronovi a Suzette.

"Och, on sa nerátha, on je do nej zamilhovaný," odvetila Suzette povzbudivo.

"Poďme, Pansy," zavolala Hermiona vychádzajúc z dverí. Žalúdok jej zvieralo, a chcela, aby sa tento večer už začal, aby mohol čím skôr skončiť.

ooo

Keď dorazili, Blaise už na nich čakal. Akonáhle uvidel Hermionu, zažmurkal a zahryzol si do pery. Potom sa usmial a vykročil smerom k nim.

"Dobrý večer," povedal, vzal Hermionu ruku a pobozkal ju. "Vyzeráš absolútne úchvatne, Hermiona."

"Ďakujem ti," odpovedala a žalúdok jej zovrelo ešte viac.

"Malfoy už dorazil?" opýtal sa Ron a postavil sa na špičky, aby dovidel ponad Blaisa.

"Nevidel som ho. Ale ubezpečujem ťa, že nebude meškať."

Práve keď Blaise dohovoril, vchodové dvere sa otvorili, a do vnútra vstúpila pekná, tmavovlasá žena v krásnych sýto zelenomodrých šatách čajovej dĺžky. Cez plecia mala prehodený čierny pléd a keď prekročila prah, otočila sa a zasmiala sa čomusi, čo povedal muž za ňou.

Tým mužom mohol byť jedine Draco.

Vyzeral tak dokonale ako vždy, so svetlými vlasmi v dokonalom účese a v čiernom smokingu.

Hermiona sťažka prehltla.

Potom Draco položil ruku na chrbát tej ženy a jemne ju viedol ku skupine, ktorú si práve všimol. Obaja sa usmievali, a Hermione bolo na vracanie.

"Draco!" riekol Blaise a podal mu ruku.

Draco vyzeral byť prekvapený, že tam svojho priateľa vidí, ale po tom, ako si v rýchlosti premeral celú spoločnosť, sa jeho oči, aj keď len veľmi nebadane, zúžili. Jedine Blaise si to všimol a uškrnul sa.

"Dobrý večer," pozdravil Draco všetkých. "Som si istý, že Karen si pamätáte," riekol a usmial sa na čarodejnicu, s ktorou prišiel.

"Rád ťa znova vidím," povedal Harry.

Ostatní ju privítali tiež.

Hermiona nedokázala od Draca odtrhnúť oči a vôbec sa nestarala o to, že na neho zíza. Pozdravil sa so všetkými okrem nej. Keď sa k nej otočil, prebehol ju pohľadom a keď sa ich oči na kratučký okamih stretli, Hermiona cítila, akoby sa v tom pohľade, ktorý jej venoval, mala utopiť. Ale trvalo to príliš krátko; odvrátil sa od nej a v jej vnútri zostala len prázdnota.

Draco rozdal lístky, ktoré kúpil a potom odviedol skupinu ku schodom.

Po ceste Pansy odtiahla Hermionu nabok.

"Nemôžem uveriť, že priviedol ju!" zasyčala.

"Prečo?" spýtala sa Hermiona.

"Lebo! Je to moja kamarátka! Nemôžem uveriť, že s ním randí! Randí s ním? Alebo je toto len jednorazová záležitosť?"

Hermiona si zahryzla do pery. "Pansy, nemám to odkiaľ vedieť, ale... ak by som mala hádať, povedala by som, že spolu randia." Hermiona to veľmi nerada priznala nahlas, ale naozaj to vyzeralo, že sa Draco s Karen stretáva. Napriek všetkým tým pocitom, ktoré v nej vírili, nepríčetnej žiarlivosti a zmätku, musela pred Pansy predstierať ľahostajnosť. "Vedela si, že si niekoho dovedie."

"Áno, ale... moju priateľku? Ako mohla?" 

"Keď sa nad tým zamyslím, dáva to zmysel. Teda, naozaj sme si mysleli, že bude randiť s niekým, koho si nikdy nestretla? Vieš, aký malý je čarodejnícky svet; bolo by veľmi nepravdepodobné, že by chodil s niekým, koho nepoznáš."

Pansy zvesila plecia. "Myslela som si, že je mojou priateľkou."

"Ale ona ňou je," zašepkala Hermiona.

Vystúpili na vrchol schodiska a Pansy sa vrátila k Harrymu. Keď prišli do ich lóže, sadli si Harry, Pansy, Blaise a Hermiona do predného radu, a ostatní do radu za nimi.

Počas celej prvej polovice hry robil Blaise všetko pre to, aby nahneval Draca, ktorý sedel za ním. Nakláňal sa k Hermione – ktorá celý čas sedela dokonale nehybne - a šepkal jej do ucha, obtieral sa o jej ruku tou svojou... v jednom momente si dokonca položil ruku na Hermionine operadlo. Keď sa vztiahol dlaň, aby pohladil Hermionine plece, Draco mu náhodou/naschvál uštedril pohlavok.

Keď nastal čas prestávky, Hermiona sa potrebovala dostať preč aj od Blaisa, aj od Draca. Nevedela, čo sa deje – myslela si, že Blaisovi je jasné, že sú len priatelia. Správal sa tak zvláštne.

Akonáhle sa ocitli vo vstupnej hale, Hermiona predstierala, že si niečo zabudla na svojom mieste. Blaise sa ponúkol, že sa vráti s ňou, ale Hermiona odmietla.

"Prídem za vami dole."

"Budeme pri bare," odvetil s úškrnom Ron.

Prevrátila očami a šla späť do ich lóže. Sadla si na svoje sedadlo a pár krát sa zhlboka, upokojujúco nadýchla. Vravela mu, nech sa pohne ďalej... urobil to? Alebo to bolo len divadielko pre Pansyino dobro?

"Prepáčte, slečna."

Hermiona vzhliadla a uvidela zamestnanca divadla, ktorý držal malú lopatku a metličku.

"Och, pardon," povedala, postavila sa a rýchlo opustila lóžu.

Keď sa pripojila k priateľom, boli tam všetci okrem Draca. Pansy na Karen ticho zazerala, keď si myslela, že sa druhá čarodejnica na ňu nepozerá. Harry a Ron diskutovali o metlobale s Blaisom, a Suzette trkotala s Karen.

Keď sa Hermiona pripojila ku skupine, Pansy ju schmatla za zápästie. "Draco sa nás pokúsi dostať na večierok po predstavení. Bude to naozaj veľmi pekné."

"Ou, fajn," odvetila Hermiona akosi sklamane. Viac ako po čokoľvek inom túžila po svojej teplej posteli a zmrzline; nie nevyhnutne v tomto poradí.

Suzette a Karen sa vytratili, aby našli toalety a Harry odtiahol Pansy nabok.

"Nemáš chuť na pohárik, Hermiona?" opýtal sa Blaise a dotkol sa jej lakťa.

"Och, áno, prosím ťa," odvetila.

"Ron?" zavelil Blaise a obaja sa pobrali k baru.

Hermiona osamela na nanajvýš pár sekúnd predtým, ako sa Draco vrátil. V očiach mal zvláštny výraz a hľadel smerom, ktorým odišli Blaise s Ronom.

"Tak... pôjdeme? Na tú parádu po predstavení?" spýtala sa Hermiona.

"Hej, uhm, všetci ôsmi."

Draco urobil jeden rýchly pohyb prútikom, čo spôsobilo, že Hermione vypadol program. Obaja sa zohli, aby ho zodvihli. On sa tváril, že ho chce zdvihnúť pre ňu. V tom kratučkom okamihu, keď mali hlavy pri sebe, zašepkal: "Blaise to vie."

Hermiona skamenela a s rozšírenými očami sa na neho zahľadela.

"Ale len...o mne, každopádne," riekol Draco dúfajúc, že pochopí, že Blaise vie o Dracových citoch, ale o tých jej nie.

Hermiona sa vystrela a na chvíľu zostala úplne omráčená. Draco na ňu žmurkol, ona odvrátila pohľad a zhlboka sa nadýchla.

"Ďakujem," povedala. "Za... za pomoc."

"V pohode."

"Čo je medzi tebou a Blaisom?" opýtala sa a dúfala, že majú ešte chvíľu na to, aby si mohli pohovoriť.

Nebadane pokrútil hlavou. Blaise a Ron sa vrátili, a Blaise podal Hermione jej drink. Ani sa naň nepozrela, cítila sa príliš mimo na to, aby rozmýšľala a kopla ho do seba na ex.

Traja muži zostali prekvapení. Hermiona sa usmiala a podala pohár naspäť Blaisovi. "Uuu. Ďakujem, potrebovala som to. Tak, idem si sadnúť. Ospravedlňte ma."

Ponáhľala sa naspäť na svoje miesto a hneď, ako zablikali svetlá, sa ostatní začali pomaly trúsiť za ňou. Blaise sa jej spýtal, či je v poriadku, na čo mu ona len venovala letmý úsmev a odpovedala, že je v pohode.

Mohla s istotou povedať, že jej neveril.

ooo

Po predstavení ich Draco voviedol do tanečnej sály na afterparty. Mali tam byť prítomní všetci herci, s elegantnou ponukou zákuskov a predjedál a bohatým výberom vín hodiacim sa k ponúkaným dezertom.

Bol to skvelý večierok, ale Hermiona chcela ísť domov. Keď sa začalo tancovať, všimla si, že Draco a Karen spolu tancujú tri skladby za sebou.

Pansy ich sledovala tiež, a keď dvojica oddychovala, vyhľadala Hermionu pri mise s punčom.

"Tancovala si s Blaisom?" spýtala sa.

"Nie. Necítim sa veľmi dobre," odvetila Hermiona. "A ty s Harrym?"

"Áno, ale..."

Hermiona pohliadla na svoju priateľku. "Čo?"

"Je len... čudné vidieť ich spolu," odvetila Pansy a napila sa vína. "Netuším, čo na nej vidí."

"Nechaj to tak," naliehala Hermiona. "Nemá zmysel sa tým zaoberať. Nezáleží na tom, čo na nej vidí. Nie naozaj."

"Máš pravdu, ale..." vzdychla Pansy. "Nedokážem sa preniesť cez to, že je mojou kamarátkou. Kamarátky nemajú randiť s tvojimi expriateľmi."

"On ale nie je tvoj skutočný expriateľ," odpovedala Hermiona, akosi prepla na autopilota. Rozmýšľala presne rovnako ako Pansy, aj keď počítala s tým, že sa cíti horšie ako Pansy. Vzhľadom na to všetko, čo jej povedal Draco.

"Nuž, ale dalo by sa to tak povedať. Štyri roky..."

"Pansy, to bolo dávno."

"Hej, ale ona o tom vedela. Vedela čo je – alebo bolo – medzi mnou a ním. Ako mi to mohla urobiť?" Hermiona by mohla odprisahať, že Pansy nemala ďaleko od sĺz.

"Možno by si sa s ňou mala porozprávať."

"Myslela som na to, ale... mala som sa cez neho preniesť. Nemalo by ma to trápiť."

"Takže si sa preniesla? Tým myslím, netrápi ťa to?" spýtala sa Hermiona.

"Trápi... pretože ona je s ním a ja som si myslela, že je mojou priateľkou. Nie preto, že on s niekým chodí."

"Tak teda... s kým by sa tu mohol objaviť, aby to bolo pre teba prípustné?" opýtal sa Hermiona.

Pansy sa zachichotala. "Hádam, že s nikým."

"Mala by si byť v pohode s kýmkoľvek."

"S kýmkoľvek?"

"Dokonca... dokonca aj s tvojimi kamarátkami," riekla Hermiona. Svojim spôsobom skúšala hranice.

"Myslíš, že by som ho mala... ísť pozdraviť?" spýtala sa Pansy.

"Iste, prečo nie? Je to tvoj priateľ."

"Práve je sám, myslím, že za ním zájdem."

"Okej."

Pansy odišla, vykročila naprieč miestnosťou. Draco sa na ňu vrelo usmial, Karen ho opustila a zamierila k Hermione.

"Ahoj, Hermiona," riekla Karen so širokým úsmevom.

"Ahoj, Karen. Ako sa máš?"

"Fajn, a ty?"

"Jednoducho úžasne, ďakujem."

"Blaise je taký sladký, vy dvaja ste pekný párik."

Hermiona zaťala zuby. "Nie sme spolu."

"Och! Prepáč! Vyzeralo to – je taký pozorný – prepáč."

"V poriadku," odpovedala Hermiona.

"Je Pansy...v pohode?" opýtala sa Karen. "Nechcem, aby to medzi nami bolo kvôli tomu... divné."

"O tom by si sa určite mala porozprávať s ňou, nie so mnou."

"Jasné, som si istá, že máš pravdu, ale ty sa o ňu v istom zmysle staráš. Draco mi rozprával o všetkom, čo pre Pansy robíš, a je to od teba naozaj, naozaj skvelé."

Hermiona zdvihla obočie. "Povedal ti všetko?"

Karen pokrútila hlavou. "Nie, jasné, že nie všetko. Len že si prijala Pansy a naučila ju, ako sa napríklad varí, alebo upratuje – isto veľmi užitočné schopnosti – a že si jej pomohla nájsť si prácu."

"Och, nuž, áno. S tým som jej pomohla."

"Podľa toho, ako o tebe Draco rozpráva, si ťa postavil na ten najvyšší piedestál.

Hermione sa zazdalo, že v reči druhej ženy zachytila trpkosť. Potom si odôvodnila, že ako Pansyina opatrovateľka v súvislosti s Dracom, má právo klásť otázky. "Karen... ako dlho sa vy dvaja vídate?"

"Nuž..." zaškerila sa, "Hádam, že je tvojou úlohou zaoberať sa aj takýmito vecami, však?"

Hermiona sa kyslo usmiala. "Hej."

"Zabezpečuješ, aby bola Pansy šťastná a pokojná... povedz jej pravdu čo najšetrnejšie."

"Tak nejako," precedila Hermiona so zaťatými zubami.

"Už to budú nejaké tri týždne, ale tie boli to tie najúžasnejšie týždne môjho života," odvetila Karen roztúžene.

Niečo na tom prišlo Hermione zábavné. "Tri týždne..." zopakovala.

Karen prikývla a pokračovala: "Ibaže, človek by si povedal, že po toľkom čase – obzvlášť keď zvážime jeho veľmi vykričanú povesť – ma doteraz aspoň pobozkal. Ale je to len vodenie sa za ruky a rozpačité objímanie... "

Hermiona ju nepočúvala. Premýšľala nad tým, čo sa stalo v jej živote pred tromi týždňami. Ich posledný večierok sa konal pred tromi týždňami... Draco v ten večer stretol Karen. Žalúdok sa jej bolestivo stiahol – očividne ju vtedy pozval na schôdzku. Ale potom... potom si spomenula, že pred dvanástimi dňami strávila narodeniny v Čarodejníckej literatúre pre malých a veľkých a Draco jej daroval prekrásny náhrdelník. A pobozkal ju, a povedal jej, že ju má rád. Cítila sa zmätene a ublížene, napriek tomu vedela, že Draco urobil presne to, čo mu ona navrhla.

Karen stále bľabotala, ale Hermiona jej nevenovala pozornosť. Zopakovala: "Tri týždne?"

Karen zmĺkla a zvláštne sa na ňu pozrela. "Áno... je to dôležité?"

"Je... možno. Nič za tým nehľadaj. Ospravedlníš ma?" Hermiona nečakala na odpoveď a prakticky vybehla z miestnosti. Dostala sa do veľkej vstupnej haly a sťažka sa oprela o stenu. Všetko na ňu zrazu doľahlo. Draco sa jej naozaj páčil, ale on už bol s Karen, keď jej povedal, že on má rád ju.

Uvedomovala si, alebo sa aspoň domnievala, že Karen bola jednoducho len čarodejnicou, ktorú si Draco vybral, aby ho s ňou videla Pansy, ale koniec koncov, nepoznala Draca až tak dobre. Možno sa s ňou stretával, lebo nemohol mať Hermionu, ale mal rád aj Karen...

Bolo toho na ňu priveľa; bola unavená. Nechcela byť stále Pansyinou bútľavou vŕbou – aj ona potrebovala niekoho, o koho by sa mohla oprieť. Bola vyčerpaná z toho, že stále Pansy kládla na prvé miesto. Neľutovala to, naozaj nechcela Pansy závidieť, a nepáčilo sa jej, že jediná oblasť života, v ktorej bola rozpoltená, mala dočinenia s Dracom. Keby ju nepozval na tú večeru, nič z toho by sa nestalo...

Začala plakať.

Harry vošiel do vstupnej haly a podišiel k nej. "Ahoj, videl som ťa odchádzať, si v poriadku?"

Potiahla nosom. "Hej, ďakujem, Harry."

Potom sa objavil Blaise, ktorý ju hľadal. Pozrela sa na neho, slzy jej stekali v malých potôčikoch. Pretože on vedel. Naozaj vedel; celé jeho správanie v posledných týždňoch teraz dávalo zmysel. Mohla plakať, a on bude vedieť prečo bez toho, aby musela povedať čo i len slovo. Vedel, čo Draco cítil, a tak vzdal svojej snahy získať ju. Chcela by vedieť, čo presne mu Draco povedal.

Hermiona sa rýchlo pokúsila skryť, že plače, ale Blaise k nim pristúpil a láskavo prehovoril: "Ja sa o ňu postarám, Potter."

Objal Hermionu a ona ho nechala, prestala sa ovládať. Harry tam chvíľu rozpačito postával a potom ich veľmi zmätený nechal samých.

Vzlykala mu v náručí, nedbajúc na to, že bude mať pravdepodobne mokrú košeľu. Blaise ju držal pevne a s túžbou chrániť ju, jeho ruka spočívala na jej temene.

"Ššš, Hermiona. Je to v poriadku, vieš, že je."

"Som len... taká unavená, Blaise."

Po pár minútach sa objavil Draco a Karen. Z druhého konca haly mohol Draco vidieť, ako ju objímajú Blaisove ramená. Plakala. Najprv sa nahneval – Blaise už zašiel priďaleko. Potom si uvedomil, že Hermiona je naozaj rozrušená. Nepohnute na nich hľadel. Nemohol k nej ísť, nemohol ju utešiť... nemohol robiť nič a cítil sa úplne bezmocne. A Blaise ju držal v objatí.

Blaise vzhliadol a uvidel Draca, ako stojí s Karen, ktorá sa ho pokúšala odtiahnuť späť do tanečnej sály. Blaise nechcel, aby Hermiona vedela, že tam bol Draco, tak sa otočil, vyviedol ju z haly a nechal Draca hľadieť za nimi.

ooo

P.S.  S Jimmi sme nezávisle od seba našli tento obrázok Hermioniných šiat.

šaty

http://2.bp.blogspot.com/_wanCdBFBxH8/TGGDP9s3RcI/AAAAAAAAAMM/UUrOOO0ucFo/s1600/vionnet1938.jpg


Dúfam, že sa vám kapitola páčila :D

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Šaty vypadají pěkně, ale asi bych si je na sebe nevzala Je fajn, že má Hermiona alespoň někoho, kdo jí rozumí.

Jů, šaty vypadají hezky, kapitola též a doufám, že i ty jsi teď už na tom zase dobře.

juuu, pod ten obrázok stemohli dať like stršne moc sa mi páčil ja som si tie šaty predstavila škaredšie, ale tieto sú nádherné )) aj ja také chcem úplne presne si viem predstaviť Hermionine pocity, človek sa toľko rozdáva, až napokon zistí, že mu nič nezostalo pre samého seba... a potom príde únava. nie ľútosť z toho, čo si urobil. ale istý pocit ublíženia, že ty dávaš stále, ale tebe nie je dopriate nikdy... až kým tento pocit nenahradí len pocit únavy. zo sveta, zo života... je mi Hermiony ľúto. Pansy by asi mali zvýšiť dávky elixíru, lebo to, čo robí, je už chorobné... ďakuje krásne za preklad

Tak toto bolo fakt kruta kapitolka pre miu. Nielenze sa pansy nezmierila s dracovou prietelkou qle on s nou chodi uz tri tyzdne. To je rana pod pqs. Ale verim ze si to coskoro vysvetlia a pansy nebude prekazat akolvek dracova priatelka. Tesim sa na pokracko. Vdaka za preklad.

Moc pěkná kapitola, i když taková smutná. Pansy mi přijde hrozně sobecká. Doufám, že zdravotní problémy už odezněly a těším se na další kapitolu. Díky

Dúfam, že to Draco Hermione vysvetlí a všetko dopadne dobre .... Som rada, že Hermiona má pri sebe aspoň Blaisa, aby ju aspoň on trochu utešil, keď už sa nemôže zdôveriť ani Pansy... Páčilo sa mi, ako Blaise provokoval Draca a on mu dal "nechtiac" pohlavok  Tie Hermionine šaty sú naozaj krásne  Dúfam, že už si v pohode  Ďakujem za krásnu kapitolu, som zvedavá, čo sa stane ďalej  Strašne sa na to teším   Technické:  Všetci pôjdu v párikoch; čo znamenalo, že aj Draco s niekým príde. Pansy ho uvidí (s) inou ženou, a uvidí ho naozaj zblízka.  - chýba Pansy mala na sebe tmavo červenú róbu s hlbokým véčkovým výstrihom vpredu aj vzadu. -píše sa to spolu  Keď sa vztiahol dlaň, aby pohladil Hermionine plece, Draco mu náhodou/naschvál uštedril pohlavok. - bez

Když se na to podívám rozumově, Pansy je strašně majetnická a není to od ní fér a přála bych si, aby si užívala svoje štěstí a neřešila, kdo chodí s Dracem... ale když se na to podívám pocitově, musím přiznat, že ji naprosto chápu, cítila bych se stejně. Kdyby nějaká moje kamarádka začala chodit s mým bývalým (i když Draco technicky s Pansy nechodil, takže to je trochu jiná situace), taky bych to nesla hodně špatně a vnímala jako zradu, i když bych objektivně věděla, že je to pitomost:D Díky moc za překlad, jsem zvědavá, co bude dál... a co to znamená s tou Karen...
Presne, Pansy chápem aj ja, a myslím, že taká maličká Pansy je v každej z nás... ale z pohladu tohto príbehu som z toho fakt nešťastná, lebo Hermiona s tou jej povahou len tak neodhodí Pansy a nebude utekať za Dracom... ale ako nájsť tú zdravú mieru? :D V každom prípade, nabudúce sa kadečo vysvetlí a myslím, že tá časť sa ti bude páčiť :D Ďakujem za komentár!

Pevně doufám, že všechny zdravotní problémy utekly hodně daleko a už tě čekají jen veselé prázdniny. Díky za překlad, zase se mi to moc líbilo. Obrázek šatů přišel vhod - když jsem si četla jejich popis, tak jsem byla vážně zmatená, ale podle obrázku se to dá dost těžko nějak srozumitelně popsat. Tolik žárlivců - Hermiona, Pansy, Draco, možná trošku Blaise... za chvíli začne žárlit i Karen. Jak jen tohle může dopadnout?
Ja som zase vážne zostala vykotená z toho, že som našla obrázok tých šiat - a boli presne také, ako som si predstavovala...a potom mi Jimmi poslala presne ten istý obrázok A bolo to, naše osudové šaty Som strašne rada, že sa ti kapitolka páčila ĎAKUJEM za komentár! P.S. Pridávam sa do klubu žiarlivcov - chcem žiť v ich svete

super dalsia kapitolka velmi som sa potesila, dufam ze zdravotne tazkosti su ta tam prec a mozeme sa tesit na pokracovanie, som zvedava ako to nakoniec Pansy cele zoberie, a je mi luto Hermiony, ze vsetko si musi hentak odtrpiet aj ked by si zasluzila tesit sa zo zivota a z noveho vztahu s Dracom drzim palce
Ja som sa zase potešila, že ty si sa potešila :D Tešiť na pokračovanie sa môžeš, plán je, že 26.7. to bude vonku :D Medzi nami, toto je prvý krát, keď prekladám do "zásoby", lebo to pokračovanie je už preložené, a teraz som už na 10. kapitole :D Je to naozaj fajn pocit :D A zdravotne...hmmm...možno, kebyže zistia, čo mi vlastne je, dosť by sme sa posunuli :D Ďakujem za komentár! :D

Ač tohle není ten styl povídek, které preferuju, tahle se mi opravdu líbí. Překlad je smysluplný a rozvinutý, děj je taky fajn. Taková oddychová věc:) Díky, že to překládáš;)
Ja zase ďakujem strašne moc za to, že si BMTL okomentovala, aj keď to nie je tvoja šálka kávy :D A vôbec, že si tejto poviedke dala šancu...je to pre mňa naozaj obrovská pocta! Takže ďakujem ešte raz :D

Re: 9. kapitola - 1.časť Od: Jimmi - 21.07. 2011
Ďakujem moc za preklad, viacej fakt nestíham. Teším sa na ďalší kúsok :D
Re: 9. kapitola - 1.časť Od: bbarka - 21.07. 2011
Aj ja ĎAKUJEM! Ďalší kúsok sa prekladá :D

Re: 9. kapitola - 1.časť Od: Monie - 21.07. 2011
Uff úžasné. Pansy mě nekonečně vytáčí svou majetnickostí, až prokoukne Hermionu a Draca, tak vyletí z kůže. Nemůžu se dočkat pokračování. Děkuji za kapitolku
Re: 9. kapitola - 1.časť Od: bbarka - 21.07. 2011
Ja si tiež myslím, že Pansy by mala byť spokojná s tým, že má Harryho a dopriať aj Dracovi (a tým pádom aj Hermione) šancu nájsť svoje šťastie...hoci, niektoré veci sú asi vžité príliš hlboko, čo úplne chápem :D Ďakujem strašne moc!

Re: 9. kapitola - 1.časť Od: iway - 21.07. 2011
nuž a ted by se to mohlo pořádně rozjet... jinak, ženy a jejich sny a touhy.. a pak realita je trošku jiná..
Re: 9. kapitola - 1.časť Od: bbarka - 21.07. 2011
Neboj, už sa to dalo do pohybu :D A máš 100% pravdu, realita je vždy iná... ale chvalabohu, že je nám dovolené mať tie sny, lebo inak neviem, neviem :D Ďakujem za komentár!

Re: 9. kapitola - 1.časť Od: anonym - 21.07. 2011
trošku smutné.
Re: 9. kapitola - 1.časť Od: bbarka - 21.07. 2011
A to je ešte len prvá polovica kapitoly! :D :D :D

Re: 9. kapitola - 1.časť Od: zuzule - 21.07. 2011
Panejo, nádherný šaty. Musela vzbudit rozruch i v divadle. :-) Je mi Hermiony děsne líto. Pansy docela taky, ale momentálně mě víc štve ten její postoj k Dracovi a k tomu, že její kamarádky by s ním neměly randit. Skvělá kapitola, díky!
Re: 9. kapitola - 1.časť Od: bbarka - 21.07. 2011
Veru, veru, vieš si predstaviť ako to Hermionu muselo zasiahnuť, keď jej to Pansy povedala...doslova som z toho cítila celú tú dusnú atmosféru...no, uvidíme, ako sa s tým Pansy nakoniec vyrovná :D Ďakujem veľmi pekne za kometár!!!

Re: 9. kapitola - 1.časť Od: denice - 21.07. 2011
Obrázek Hermioniných šatů je moc dobrý nápad, přiznám se, že jsem si je nedovedla představit. Doufám, že Dracovi vyrazily dech - samozřejmě i žena v nich! Moc pěkná kapitola, docela jsem soucítila s Pansy, a pak, když jsem si uvědomila, že Hermiona prožívá totéž a ještě mnohem intenzivněji, byla jsem úplně vtažená do děje - krása nesmírná! A teď si ji přečtu ještě jednou, je tam dost pocitů mezi řádky... Děkuji.
Re: 9. kapitola - 1.časť Od: bbarka - 21.07. 2011
Mne sa tiež strašne tie šaty páčili...vždy tvrdím, že som sa nenarodila do správneho času...a mať takých šiat plnú skriňu...no aaach :D A ďakujem veľmi pekne za komentár, dostávame sa do mojej najobľúbenejšej časti celej poviedky :D ĎAKUJEM!

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Bbarka )29.12. 201112. Epilóg
luckei1: ( Bbarka )17.11. 201111. kapitola - Mosty 2/2
luckei1: ( Bbarka )15.10. 201111. kapitola - Mosty 1/2
luckei1: ( Bbarka )01.10. 201110. kapitola - Trpezlivosť ruže prináša 2/2
luckei1: ( Bbarka )22.08. 201110. kapitola - Trpezlivosť ruže prináša 1/2
luckei1: ( Bbarka )26.07. 20119. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 2.časť
luckei1: ( Bbarka )21.07. 20119. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 1.časť
luckei1: ( Bbarka )09.06. 20118. kapitola - Narodeniny a knihy - 2/2
luckei1: ( Bbarka )02.05. 20118. kapitola - Narodeniny a knihy - 1/2
luckei1: ( Bbarka )03.03. 20117. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2
luckei1: ( Bbarka )17.02. 20117. kapitola - Tretie koleso na bicykli 1/2
luckei1: ( Bbarka )10.01. 20116. kapitola - Akčňák 2/2
luckei1: ( Bbarka )29.12. 20106. kapitola - Akčňák 1/2
luckei1: ( Bbarka )19.12. 20105. kapitola - To už by nebol bál 2/2
luckei1: ( Bbarka )20.11. 20105. kapitola - To už by nebol bál
luckei1: ( Bbarka )07.11. 2010Hľadá sa talent 2/2
luckei1: ( Bbarka )23.10. 20104. kapitola - Hľadá sa talent 1/2
luckei1: ( Bbarka )12.10. 20103. kapitola - Prerušenia 2/2
luckei1: ( Bbarka )29.09. 20103. kapitola - Prerušenia 1/2
luckei1: ( Bbarka )22.09. 20102. kapitola - Predstavy 2/2
luckei1: ( Bbarka )11.09. 20102. kapitola - Predstavy 1/2
luckei1: ( Bbarka )06.09. 20101. kapitola - Život si ma vybral 2/2
luckei1: ( Bbarka )30.08. 20101. kapitola - Život si ma vybral 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )27.08. 2010Úvod k poviedke