Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo Komnata najviac potrebuje

13. kapitola

Čo Komnata najviac potrebuje
Vložené: Jimmi - 11.07. 2011 Téma: Čo Komnata najviac potrebuje
Jimmi nám napísal:

Čo Komnata najviac potrebuje

Autor: Alydia Rackham  

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/6532581/13/What_the_Room_Requires

Preklad: Jimmi

Beta-read: Rapidez, Doda357

 „Len potrebujem trochu viacej času...“ V tejto poviedke je Hermiona tou, ktorá nachádza Draca plakať v kúpeľni. Utečie od nej. Naháňa ho do Komnaty najvyššej potreby, kde čas nič neznamená – a Komnata ich prinúti spoločne čeliť ich najväčším obavám, aby našli dvere von.

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Alydia Rackham, ktorá napísala túto fanfiction.

Upozornenie: Kapitola obsahuje zvukovú nahrávku

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

AN: Použitá pieseň v tejto poviedke má názov „Courtyard Lullaby" (Uspávanka z nádvoria)

PP: Našla som dve verzie a nakoniec som sa po dlhom zvažovaní predsa len rozhodla pre ženskú (napriek tomu, že to spieva Draco): http://www.youtube.com/watch?v=8FazS5Zs7k8

Druhú verziu si môžete vypočuť: http://www.youtube.com/watch?v=PKvHnESeUWU

 


 

 

13. kapitola

VVVVVVV

DEŇ OSEMNÁSTY

HERMIONA

"Takže sa ti pán Darcy páči?"

"Náhodou si myslím, že je úžasný."

"Blbosť."

"Nie, vážne," naliehala som. Dívala som sa na svoje nohy, keď som sa počas našej prechádzky predierala jačmeňom, pri mojom boku Draco, zhora na nás žiarilo plnou silou slnko. Ruky mal vo vreckách a hlavu zvesenú nízko v zamyslení.

"Prečo?" čudoval sa. Pokrčila som plecami. Vietor, znova teplý a priateľský, zachytil moje vlasy, takže som si ich asi po stýkrát zastrčila za ucho.

"Je to gentleman. S túžbou ochraňovať, hĺbavý, čestný, vážny, skvelý, záhadný, zaujímavý..."

"Áno, ale určite priveľmi márni čas, nemyslíš?"

Pozrela som na neho. Nadvihol obočie. Zamračila som sa a premýšľala.

"Hm... Neviem."

"Myslím tým, vie, že sa mu Elizabeth zapáčila takmer od toho druhého razu, čo ju videl," gestikuloval Draco. "Ale nič s tým neurobí okrem toho, že sa s ňou háda - a potom mu ju takmer odláka ten blázon Wickham," rozhodil rukou, potom ju vložil do vrecka. "A len preto, že sa ukázalo, že Wickham je blbec, začala znova premýšľať o pánovi Darcym."

Odtrhla som koniec stebla a nechtami ho rozdelila na polovicu.

"Myslím..."

Draco prudko zdvihol hlavu.

"Keby som to bol ja, okamžite by som jej niečo povedal."

"Ale ona pána Darcyho nemala rada, nespomínaš si?" pripomenula som mu. Draco pozrel na mňa, načúval.

"Myslela si, že je hrubý a nafúkaný," povedala som.

"Mohol zmeniť jej názor," odpovedal. Prikývla som.

"Áno, tým, že by dokázal, že je dobrý človek," vyslovila som. "Čo by bolo dosť náročné po tom, ako ju urazil."

Draco pokrčil plecami a zaksichtil sa.

"Potom je priveľká netýkavka."

Rozosmiala som sa.

"No, viem, že ja by som neocenila, keby si niekto myslel, že nie som dosť pekná na to, aby si so mnou zatancoval."

"To je nemožné," energicky povedal Draco. Pozrela som sa na neho.

"Čože?" zmätene som sa spýtala. Ale čelo mal stále zvraštené, pohľad upretý do diaľky.

"A čo ten koniec?" vyzval. "Páčil sa ti ten koniec?"

Naklonila som hlavu, potom vystrela ruky, aby som pohladila klásky jačmeňa.

"Skutočne priznávam, že pri prvom čítaní bol pre mňa priveľkým sklamaním," priznala som. "Čakala som... nuž..."

"Že sa pobozkajú?"

Začervenala som sa a nasadila pokrivený úsmev, ale keď som sa pozrela na Draca, bol dokonale vážny.

"No... áno, myslím," dostala som zo seba. Prikývol.

"Áno, ja tiež. Čakal som to celú dobu."

Obočie mi vyletelo dohora.

"Vážne?"

"Samozrejme!" povedal Draco, ako keby som bola blbá. "O tom to celé je, nie? A potom... nič."

"Ja ti dám nič," pokárala som ho.

"Ach, áno," odfrkol si. "Prechádzka v parku, rečičky o ich rozdieloch a všetkých tých časoch, čo sa zle pochopili. To je fakt iskrenie."

Potlačila som ďalší smiech.

"No," skúsila som. "Dosť sa mi páčia filmy, ktoré natočili podľa Pýchy a Predsudku. V tom najnovšom, s Keirou Knightley, je bozk."

"Vážne?" znel prekvapene. "No to je skvelé. A keď mi povieš, čo to do čerta film je, potom to pre mňa bude vážne mať nejaký význam."

"Musíš vedieť, čo je film," neveriacky som na neho pozrela.

"Ach, áno, pretože ja mám fakt strašnú radosť z toho, keď ti musím priznať, že niečo neviem," zasmial sa.

"Je to..." Zamračila som sa, snažila sa premýšľať. "Sú to veľké - no, ak si v kine - sú to veľké, pohybujúce sa obrazy so zvukom, ktoré rozprávajú nejaký príbeh."

"Ako fotografia," Draco sa pokúsil ujasniť si to.

"Áno, až na to, že to má zvuk a hudbu."

"A ukazuje to celý ten mizerný román?"

"Nie. Nuž, minimálne tá verzia s Keirou Knightley nie. BBC sa dostala blízko k tomu, aby to natočila celé."

Venoval mi nechápavý pohľad.

"BBC," zopakovala som. Draco zastavil. Rovnako aj ja. Venoval mi pohľad spod prižmúrených viečok, potom vykročil a poťapkal si prstom po čele.

"Pamätaj na to, s kým sa rozprávaš, Grangerka," vážne povedal. "V mojom dome nebola dovolená Muklovská mágia pohyblivých obrázkov."

"Muklovská mágia pohyblivých obrázkov!" zvýskla som. "Cha!"

Zaškeril sa, pretočil očami a začal znova kráčať.

"Ja by som ju pobozkal."

Zažmurkala som.

"Ty by si čo?"

Znova pokrčil plecami.

"Prečo nie? Ja by som ju chcel pobozkať, keby som bol Darcym. A dostalo by ma to k cieľu rýchlejšie než všetky tie rečičky."

Nevedela som, či sa smiať, červenať alebo čo. Nakoniec som urobila oboje. Ale Draco sa len posmešne zasmial, vytiahol dlhé steblo a začal ma s ním nenútene štekliť vzadu na krku, takže som sa mu musela vyhnúť a zabudla som na predstavu vo svojej hlave, v ktorej sa pán Darcy premenil na Draca Malfoya a strhol Elizabeth z nôh.

VVVVVV

HERMIONA

"Vidíš? Tento je dosť dobrý."

"Uhm."

"Nepozeráš sa."

"Pozriem sa o chvíľu - musím dokončiť tento kúsok."

"Nie - pozri sa hneď."

"Draco, ty si také decko," vzdychla som si. Ale vzhliadla som z miesta, kde som ležala, aby som videla na ten kúsok papiera, čo Draco držal. Nadvihla som obočie.

"To je dosť dobré," priznala som. Tie malé dvere v zemi nás dnes zásobili dvoma skicármi a dvoma krabičkami farebných ceruziek. Celé popoludnie sme čmárali a skicovali, roztiahnutí na mäkkej tráve vo vnútri vŕby. Draco mi dal deku, aby som si na ňu ľahla a šachovnicu použila ako stôl. On sedel, opieral sa o koreň rovno oproti mne, ako podložku pre svoj papier používal Pýchu a Predsudok. Hoci práve teraz držal vo vzduchu skvelý obrázok esovito stočeného, oheň vydychujúceho draka - vyzeral ako nórsky ostnáč.

"Pozrime si, čo máš ty," povedal a priklonil sa bližšie.

"Ach, nie, nie," vrhla som sa na svoj obrázok, chránila ho rukami.

"Tak sa predveď - vážne? Ja som ti svoj ukázal!" vykríkol, prisunul sa ešte bližšie a pokúsil sa mi vypáčiť ruky nahor.

"Nie, vôbec sa mi nepodaril..." Zaškerila som sa, keď som mu nakoniec dovolila vytiahnuť ten papier. Zdvihol ho a chvíľu sa naň pozeral.

"Je to kvetina," prehovoril.

"Cha," posadila som sa. "No, minimálne to sa dá rozoznať."

"Je to narcis," povedal a vrhol po mne široký úsmev. "Vidíš? Nemôže to byť také zlé - ja som hrozný v hádacích hrách. Vždycky prehrám v Pictionary a tak."

"Pictionary?" Vykríkla som. "Vy hrávate Pictionary?"

"V žalároch," prikývol. "Obrázky musíme nakresliť svojimi prútikmi - je to trochu komplikované, ale po tom, čo ma Flintí ksicht porazil, som si už moc nezahral."

"Flintí ksicht," zhíkla som, potom sa rozosmiala tak silno, že som ledva zvládala dýchať.

"Výstižné meno, nemyslíš?" Draco sa uškrnul.

"To je zákerné."

"Zákernosť," mykol obočím, "je moje druhé meno."

"No, ak si hrozný v Pictionary," uškrnula som sa, "myslím, že sme našli novú hru."

VVVVVV

DRACO

Sedel som, opieral sa o koreň a hľadel cez malé medzery vo vŕbových závesoch na tú temnotu, ktorá nastala. Napravo odo mňa ležala šachovnica, na nej tri Hermione kresby a môj čierny kôň slúžil ako ťažidlo. Ďalej, len tesne vedľa, ležala Hermiona, rovnobežne so mnou, hlavu mala na mojom slizolinskom vankúši, telo zakryté dekou. Spala.

Sledoval som ju, keď tam ležala, ruky som mal prekrížené na hrudi. V poslednej dobe pri pokusoch zaspať vyskúšala úplne celú miestnosť. Tentoraz, uprostred dôkladného vyfarbovania svojho narcisu, sa ovinula dekou a takmer bez premýšľania zastrčila ten vankúš vedľa seba. Postupne klesala, až kým neležala, ruka jej stále pracovala na tom obrázku, ktorý bol položený na šachovnici. Potom skrátka odpadla, oči sa jej so zatrepotaním zavreli.

Jej drobná ruka teraz spočívala na lupienkoch toho nakresleného narcisu. Chvíľu som ju študoval - ako jemne vyzerala. Potom som sa rozhliadol.

Okolo nás bol neporiadok z papiera, niektoré kúsky na polovicu, iné úplne pokryté čmáranicami. Našu hru v Pictionary neprežil ani jeden z našich zápisníkov. Náhodou som zlomil tuhu v modrej ceruzke, čo spôsobilo, že mi Hermiona vynadala dosť brutálne na to, aby to vyvolalo môj úškrn. Mal som chuť tie papiere pozbierať - nemal som nutkanie vyhodiť ich. Ale nechcel som narobiť žiaden hluk a vyrušiť ju.

Znova na ňu dopadol môj pohľad a preletel cez jej príjemnú tvár, tmavé obočie a mihalnice, a dokonalý nos a ústa, a potom cez tie krivky jej vlasov. Myslel som to predtým vážne, hoci ma to prekvapilo: pre Hermionu bolo nemožné, aby ju nepovažovali za peknú.

Zhlboka som sa nadýchol, zvraštil čelo. Vtedy nič nepovedala. Očakával som to od nej, po tom, čo som jej vonku na poli podal toho čierneho koňa. Očakával som to, ale ani za svet som nevedel, čo poviem. Ale potom ma toho ušetrila a zostala ticho.

Počas uplynulého dňa či dvoch som sa cítil taký spokojný len z toho byť s ňou, netrápilo ma, že niekoľko súhlasných poznámok len tak vypadlo z mojich úst, a zistil som, že sa usmievam viac než obvykle. Často som vycítil, že sa na mňa čudne pozerá, ale ak si myslela, že som prišiel o rozum, nechala si to pre seba. Ale potom zjavne zabudla na fakt, že sa chovám podivne veselo a sama zostala ešte veselšia. Dokonca znova začala so mnou nesúhlasiť - čo, prekvapujúco, bolo také osviežujúce ako vietor od mora. A bolo skutočné príjemné doberať si ju, keď sme obaja z našich poznámok vynechali tú jedovatosť. Bolo to zábavné, vážne. Nespomínam si, kedy som sa tak nasmial.

Hermiona sa pretočila nabok, tvárou ku mne. Obočie mala zvraštené a trochu zavrčala. Pozrel som sa na ňu. Zhlboka sa nadýchla, potom zadržala dych a zamračila sa ešte silnejšie. Vydýchla ďalší slabý ston a odkopla deku.

Chvíľu som ju sledoval, neistý, potom som vstal. Zaksichtil som sa pri pokuse nešliapnuť na niektorý z tých papierov. Prekročil som šachovnicu a tú deku zdvihol, potom ju znova prehodil cez ňu a zastrčil jej ju za plecia. Na to som sa pomaly posadil za ňu, môj bok pri jej chrbte.

Zhlboka som sa nadýchol a začal spievať. Môj hlas vážne nebol najmilší na svete - to som vedel. Ale tiež som vedel, ako táto mágia funguje a tej bolo jedno, ako môj hlas znel. A Hermione som nespieval veľmi dlho - nedokázal som si spomenúť, kedy naposledy skutočne spala. Alebo kedy  naposledy ma to zaujímalo.

"Tam, kde hlboká nočná obloha

Hviezdy v sebe objíma

Nádvorie v spánku stále spí

A pokoj sa ti šíri po tvári."

Tie malé zlaté svetielka - áno, tentoraz boli zlaté, nie modré - sa zdvihli z trávy a spočinuli na jej hlave a pleciach a rozžiarili ju. Fascinovaný som si musel pripomenúť, aby som stále spieval.

'Ku mne príď', spieva si

'Počúvaj tep krajiny

Rytmus oceánu ťa priťahuje

Aby v ruke zovrel tvoje srdce'

A keď vetry silne zadujú

Cez cyprusové stromky

Noční vtáci spievať ustanú

Aby si usporiadali spomienky.

Včera v noci si hovoril zo sna

V ktorom les k východu tiahol sa

A každý vták spieval svoje piesne

A jednorožec sa pripojil k hostine

A v rohu stál tam

Strom s granátovými jablkami

S poľnými kvetmi kam

Žiaden smrteľník nedovidí..."

Vycítil som, že sa Hermiona uvoľnila - jej ramená prestali byť také napäté. Zase som pozrel na jej črty. Ako bolo možné, že som z nej náhle nedokázal odtrhnúť oči, keď predtým som pohľad na ňu nenávidel?

Komu na tomto mieste záleží na nezmysloch o čistej, nečistej a humusáckej krvi?

Prekvapivo som si uvedomoval, že na tom záležalo menej a menej - bolo to ako niečo, čo ma trápilo v snoch, ale predlžujúce sa hodiny dňa spôsobili, že to zmizlo. V skutočnosti som si nebol istý, či na tom ešte vôbec záležalo. Po prvý raz vo svojom živote som dokázal jasne vidieť. A jediné, čo som videl, bolo dievča, ktoré sa mi kedysi pozrelo do očí a povedalo, že mi odpustilo. A pokiaľ išlo o mňa, jediná úloha, ktorú som na celom tomto svete mal, bolo dokázať, aby to odpustenie bolo oprávnené.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola Od: kometa - 13.11. 2011
Nádherná hudba. Já chci taky umět tak krásné ukolébavky!   Při čtení téhle kapitoly se bolavý knedlík v krku pomalinku rozpouštěl, ale ještě ne úplně. Ještě je to příliš křehké příměří...Jejich diskuze o panu Darcym byla vážně sladká A moc se mi líbí, jak jim Komnata vždycky nachystá nějaké překvapení – skicáře a pastelky jsou prima – taky bych chtěla umět kreslit draky A Flintí ksicht se ti vážně povedl "Ach, áno," odfrkol si. "Prechádzka v parku, rečičky o ich rozdieloch a všetkých tých časoch, čo sa zle pochopili. To je fakt iskrenie." "Pamätaj na to, s kým sa rozprávaš, Grangerka," vážne povedal. "V mojom dome nebola dovolená Muklovská mágia pohyblivých obrázkov." "No, ak si hrozný v Pictionary," uškrnula som sa, "myslím, že sme našli novú hru." Po prvý raz vo svojom živote som dokázal jasne vidieť. A jediné, čo som videl, bolo dievča, ktoré sa mi kedysi pozrelo do očí a povedalo, že mi odpustilo. A pokiaľ išlo o mňa, jediná úloha, ktorú som na celom tomto svete mal, bolo dokázať, aby to odpustenie bolo oprávnené.

Re: 13. kapitola Od: bbarka - 29.10. 2011
Teraz mám úplné nutkanie na dnes skončiť s čítaním... po tomto by sa mi tak dobre spinkalo... a ešte tá hudba k tomu... juj, Jimmi, ďakujem strašne moc! No ale jasné, že neskončím, ešte je skoro, a keďže sa dneska pretáčajú hodiny, v podstate mám hodinu navyše Bolo to úžasné! "To je nemožné," energicky povedal Draco. - no nie je on zlatý?
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 30.10. 2011
Mala si skončiť a nechať si zvyšok až na zajtra :D Ďakujem za prečítanie.

Re: 13. kapitola Od: ulli - 27.10. 2011
Takový naprostý obrat oproti minulé kapitole. Příjemný, jemný, škádlivý. Moc pěkně si povídali o knize Pýcha a předsudek. Ale ke konci už nemluvili jen o jejích postavách. Ty malé náznaky náklonosti, tak milé a překvapivě něžné. Smála jsem se při rozhovoru o "muklovské magii pohyblivých obrázků". Je moc jiný, tento Draco. Nezvykle. Až se skoro bojím, kdy se to zase obrátí. Nemusí být po zbytek příběhu sladký jako bonbon, ale ani toho zlýho nechci. A našli spolu zase další zábavu. A Draco, jak sám od sebe začne zpívat. Ta překvapivá starost. A s tou písní co mi stále hraje mám po této kapitole na tváři jen milý (nebo spíš přihlouplý) úsměv. Krásná kapitola a uklidňující, děkuju.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 29.10. 2011
Zase ukážka schopností autorky navodiť úžasnú atmosféru a potom to švihnutím prútika zničiť. Ďakujem za komentár.

Re: 13. kapitola Od: teriisek - 16.07. 2011
U téhle povídky je mi vždycky tak příjemně smutno... ten rozhovor o panu Darcym byl tak zajímavě propojený s jejich situací, úžasné... líbilo se mi, že zase rýpali bez nenávisti:) A ten konec - nádherné, plné naděje. Děkuju moc za krásný překlad, těším se na další!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.07. 2011
Ja ďakujem za komentár... Veľmi potešil

Re: 13. kapitola Od: cyrus - 15.07. 2011
Konecne som vas dobehla sorry, ze ostatne kapitoly ostali bez komentarov, ale v niektorych chvilach som na Draca bola taka nahnevana, ze by tie komentare neboli moc prijemne anyway, pekna kapitolka... takto sa mi to paci, aj ked viem ze to takto ostat nemoze, musime predsa dojst aj k pointe, ale bolo to velmi prijemne a dobre sa to citalo paci sa mi, ze Draco je konecne normalny, bez tych svojich nervackych vybuchov a ze uz zacina menit svoj pohlad na Hermionu... takze len tak dalej Draco, aj ked sa to este minimalne raz poserie, ze? Velmi pekne dakujem za kapitolu a uz sa tesim na dalsiu
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.07. 2011
Díky moc. No, nemôže byť v každej od začiatku dokonalý... to by si si mala prečítať GOTL. Škoda, že je nedokončený... Vynásob tohto Draca desiatimi a dostaneš predstavu. Teraz ma napadá, že je to podobné - len tam sa to odohráva na pustom ostrove, ale tiež sa s nimi mágia zahráva všelijako.

Re: 13. kapitola Od: larkinh - 13.07. 2011
Skvělá kapitola.

Re: 13. kapitola Od: gama - 13.07. 2011
Stejně tuhle povídku zbožňuji. Po bouřce přijde zase sluníčko. Líbí se mi ten nápad, že počasí kopíruje nálady Draca a Hermiony. Zajímalo by mě, kam až to bude muset dojít, aby je komnata pustila ;-)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 14.07. 2011
Myslím, že už sa počet kapitol, kým sa dostanú von, dá zrátať na prstoch ruky... Díky

Re: 13. kapitola Od: denice - 12.07. 2011
Z této kapitoly vane úžasný poklid, ještě umocněný hudbou. Vychutnávala jsem si dvojí úhel pohledu na konání pana Darcyho, ta kniha ovlivnila tolik generací a její poselství je stále aktuální. A Draco jako dobrý malíř, Flintí ksicht a Dracúv pocit štěstí, to všechno bylo kouzelné. Díky.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 14.07. 2011
To PP je neskutočné, musím si prečítať českú verziu, pretože ako som spomínala, ten starý slovenský preklad zaveľa nestál. Aj ja ďakujem za komentár

Re: 13. kapitola Od: solace - 12.07. 2011
Krásna, poetická kapitola. Rozhovor o knihe "Pýcha a predsudok" ma potešil. Mám rada knihy Jane Austenovej. Text piesne nádherný, tlieskam krásnemu prekladu. Vďaka, bolo to veľmi príjemné čítanie.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 14.07. 2011
Ďakujem moc, že by také ticho pred ďalšou búrkou?

Re: 13. kapitola Od: Jacomo - 12.07. 2011
Díky za báseň na dnešní ráno. Ano, báseň, protože tahle kapitola je čistá poezie, což jsme my (a hlavně oni) měli po předchozích dramatech rozhodně zapotřebí. Jenom ta neodbytná otázka vespod - tady v Komnatě na předsudcích nezáleží, ale bude to platit i po návratu do reálného světa? Ještě jednou díky za skvělý překlad a přeji hodně inspirace do dalších.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 14.07. 2011
Bohužiaľ musím konštatovať, že pre mňa tieto "malebné" preklady nie sú to pravé orechové. Nemám tú správnu slovnú zásobu, alebo inak - autorka použije sloveso, ktorého slovníkový význam znie dosť blbo (ale výstižne, v AJ to pochopíš, len v rodnej reči by všetci vedeli, že je to slovníkový význam) a prísť na to, ako sa to povie inak... fakt parím závity a vidno, že som už dlho neprečítala nejakú normálnu knihu. Ale ono by to nepomohlo, väčšinou popisy preskakujem, či ich len preletím. Ach jaj. Spomeň si na to pri 16. kapitole - nič malebnejšieho neboli ani asi nebude a mne skrátka došli slová. Sama som zvedavá, aký bude výsledok, pretože hrubý preklad nestojí za nič :D Díky moc

Re: 13. kapitola Od: marci - 12.07. 2011
Moc krásné...  Říkala jsem si, jestli ještě mluví o Darcym, nebo už o sobě. Tahle kapitolka dýchala takovou poklidnou atmosférou, úžasná hudba k tomu... no - hlavně aby to vydrželo. nebo spíš aby si to všechno Draco odnesl s sebou do reálného světa. díky za kouzelný překlad - těším se na pokračování. (Jé - mám 111)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 14.07. 2011
Tiež ťa to napadlo? Ale asi by bolo zavčasu. Zatiaľ si len uvedomil, že ju chce mať pri sebe... alebo možno hovoril všeobecne, že keby sa jemu nejaké dievča páčilo, nebude otáľať. Vydrží, nevydrží. Ako sa to vezme. Pre mňa to bola najhoršia kríza, lebo stáli zoči sebe. Ale všeobecne najhoršia to asi nebude, len ich snáď prekonajú spolu. Neskutočné, ale zisťujem ako strašne veľa vecí mi pri originály ušlo. Díky moc

Re: 13. kapitola Od: Zuzana - 11.07. 2011
Bože... Takmer som onemela. Prechádzka a úžasná hudba a ten rozhovor. Dúfala som, že ju pobozká Keď povedal, že nemal povolenú muklovskú mágiu, bol neskutočne roztomilý. Roztekám sa po gauči a neviem či ma dnes niekto ešte dá dokopy. Po tom ako zaspala a on sa na ňu pozeral a priznal, že je krásna a že na krvi nezáleží. Aspoň zatiaľ v tej miestnosti, tak po tom som už totálne namäkko. Toto bola nádhera. A krásny poetický preklad. Zbožňujem takú snovú atmosféru. Ďakujem. Toto ma nabilo na niekoľko dní a tá pieseň mi asi zostane v hlave na celú noc
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 13.07. 2011
Niekomu sa to zdalo prisladké, tebe asi nie, že? Ach jaj, viem presne čo si cítila. Díky moc
Re: 13. kapitola Od: Zuzana - 13.07. 2011
Nie, mne to bolo také príjemné po tých stresoch. Myslím si, že Draco, keď sa prestane hrať na čistokrvného čarodejníka s dlhočizným rodokmeňom a dovolí si byť normálnym chalanom, ktorý sa nemusí pretvarovať tak je takýto. Milý chalan. Čo s ním, keď ho tak rozmaznali :) ešte k tomu je to aj jedináčik. Som rada, že viacerí zdieľajú moje pocity :)

Re: 13. kapitola Od: myska111 - 11.07. 2011
Krásná kapitola, ten závěr je moc pěkný, jak si Draco uvědomí, že na krvi nezáleží. A jejich rozhovor na téma Pýcha a předsudek se mi líbil. A to jak Draco ke konci Hermioně zpíval bylo dojemné. Těším se další pěkný překlad.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 13.07. 2011
Pýcha a predsudok je v Dramione klasika :D Hm, prečo asi? Díky moc

Re: 13. kapitola Od: iway - 11.07. 2011
jaj ten konec tomu dal korunu :) posledná věta je nádherná

Re: 13. kapitola Od: leni - 11.07. 2011
uzasna kapitola konecne si to uvedomil :D

Re: 13. kapitola Od: doda357 - 11.07. 2011
Toto bolo to pravé orechové Krásna kapitola Spolu kreslia, Draco dá Hermione svoje veci, aby jej bolo pohodlne Dokonca jej spieva. Kultivovane sa spolu rozprávajú Úplná nádhera Prepáč, za taký krátky komentár, ale stále by som len ospevovala, čo všetko urobili Takže  len ďakujem, prekrásne
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 13.07. 2011
Myslím, že ešte dve také kapitoly - autorka má neskutočnú schopnosť pred "stresom" uviesť čitateľa so pohody. Učičíka ho. Až príliš a potom je to jeden šok za druhým. Užívaš si, že nemáš čo betovať? Tak si vychutnaj voľno (dúfam, že už si zdravá, ja už makám ostošesť v práci).
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 13.07. 2011
A ĎAKUJEM!!!!!

Re: 13. kapitola Od: Leannka - 11.07. 2011
to bolo také krásne a tá hudba tomu dodáva nádhernosť. ďakujem
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 13.07. 2011
Aj ja ďakujem za prečítanie :D

Re: 13. kapitola Od: Kaitlin - 11.07. 2011
Nádherná kapitola. Takovýhle Draco je přinejmenším zajímavý, i když hodně netypický... Je zajímavý, jak se to najednou proměnilo v takovou idylku. Líbí se mi to, i když osobně dávám přednost jinému Dracovi - v týhle kapitole na mě působil tak nějak moc sladce :D Ale pěkný. :)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 13.07. 2011
Po tom všetkom, čo prežil - a všimni si koľko dní sú tam. To musí liezť na mozog. :D Čo už, nemôže byť stále rovnaký :D Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )29.10. 2011Poďakovanie
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )14.10. 201125. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )19.09. 201123. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.09. 201122. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201121. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201120. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.08. 201119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.08. 201118. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.08. 201118. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )20.08. 201117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )09.08. 201116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.07. 201115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )18.07. 201114. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )11.07. 201113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )07.07. 201112. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.06. 201112. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.06. 201111. kapitola
. Video k poviedke: ( Mel )12.06. 2011Trailer k poviedke
Alydia Rackham: ( Jimmi )30.05. 201110. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )28.05. 20119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.05. 20118. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.05. 20117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.05. 20116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )10.04. 20115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.03. 20114. kapitola - II. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.03. 20114. kapitola - I. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.03. 20113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20112. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20111. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )12.03. 2011Úvod k poviedke + trailer
. Video k poviedke: ( Jimmi )08.03. 2011Dramione video