Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Stávka I.

7. Čo sa s tebou deje, Hermiona?

Stávka I.
Vložené: Jimmi - 09.07. 2011 Téma: Stávka I.
solace nám napísal:

Stávka

Originálny názov: Fogadások

Preklad: solace

FanArt: solace 

Autor: Morgan 

Snamione  (Romantika)

Rating: 12+           

Kapitola neprešla beta-readom

Poviedku v originálnom znení nájdete na adrese: http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=25765

Albus Dumbledore sa snaží vytrhnúť Severusa Snapea zo samoty. Podarí sa mu to? 

Prehlásenie:

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Morgan, ktorá napísala túto fanfiction.   

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. Author of original story: Morgan

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

7.       Čo sa s tebou deje, Hermiona?

 

     Do Rokfortu zavítalo neobvykle teplé počasie. Už len dva týždne zostávali do Vianoc a to sa prejavilo aj na výzore hradu. Flitwick stihol rozvešať tradičné ozdoby na lampáše, lustre a stĺpy. 

     McGonagallová sa nepozastavovala nad študentmi, ktorí na chodbách Rokfortu hlučne vyspevovali, najmä od okamihu, keď ju Sírius prichytil, ako si pospevuje s malou skupinkou bifľomorských dievčat.

     Hermiona sa prebudila s hroznou hrčou v krku. Túto noc sa jej snívali strašné sny, v ktorých hlavnú úlohu zohrával Severus Snape a jeho kabinet. Okolo šiestej, keď sa vo sne tretí raz topila v profesorovom kotlíku, sa zobudila a rozhodla, že so spaním na dnes končí. Obliekla sa a pobrala na raňajky.

     Uvedomila si, že už snáď štvrť hodiny pozerá do šálky s kávou, keď v tom na stôl vedľa nej dopadol tieň.  Vzhliadla hore a v tesnej blízkosti zahliadla chlapca s blond vlasmi a arogantným úsmevom.

     „Malfoy,“ ľahostajne skonštatovala.

     „Osobne,“ odvetil povýšene.

     „Čo chceš?“ spýtala sa Hermiona s povzdychom.

     „Donieslo sa mi, že po večeroch obšťastňuješ Snapea.“

     „Obšťastňujem Snapea? Nechci ma rozosmiať.“

     Malfoy sa uvoľnene zosunul k Hermione a napriahol ruku k profesorskému stolu.

     „Vážne, len sa pozri. Tam sedí Snape a usmieva sa. Určite myslí na teba, Grangerová.“

     Hermiona otočila hlavu k stolu a zostala prekvapená. Profesor elixírov sa SKUTOČNE usmieval. Uprela na neho dlhý, netaktný pohľad. Akonáhle si ju učiteľ všimol, bleskovo odvrátila hlavu preč.

     „Vidíš?“  potľapkal ju Malfoy po pleci. „Určite si v ňom zanechala hlboký dojem...“  ironicky sa uškrnul.  

     Hermiona sa začervenala až po korienky vlasov a striasla zo seba Malfoyovu ruku.

     „Vypadni, Malfoy!“

     Chlapec sa postavil a hlboko uklonil. „Ako si dáma praje .“ A zmizol preč.

     Dievčina za ním pozerala s otvorenými ústami.

     Čo to malo znamenať?

   Snape sledoval Draca pohľadom a pritom sa snažil zoškrabať úškrn z tváre. Napravo od neho sedela Gwen, ktorú pred chvíľou obdaril sileným úsmevom. Okolosediaci nemali predstavu, koľko úsilia musel pritom vynaložiť. Mal akési neblahé tušenie, že v tejto hre ide práve o to. Dumbledore si situáciu určite vychutnáva a smeje sa popod fúzy.

     Do Merlinovej brady, veď sa tu uškŕňam od začiatku raňajok! Aspoňže slečna Všetko-Viem bola oboznámená so zmenou režimu dňa. Ktovie, čo si teraz o mne myslí? Preboha, veď mi to môže byť jedno!

     Hermiona konečne dopila kávu. Účinky kofeínu jej výrazne pomohli prečistiť hlavu. Začala uvažovať nad tým, čo za čudnú pachuť cíti v ústach. Privoňala ku káve, ale necítila nič zvláštne. Zobrala do rúk cukorničku a tiež k nej privoňala. Nič. Pohľadom sa pristavila na druhom stojane so sladidlami. Otvorila vrchnák a spomenula si, že si dala do kávy sladidlo.

     Vtedy do siene vtrhli Harry s Ronom. Druhý z nich na počudovanie držal v ruke knihu.

     „Ty sa učíš?“ spýtala sa prekvapene Hermiona.

     „Čože?“ zatváril sa Ron nechápavo.

     Hermiona pridržala knihu v Ronovej ruke, aby si mohla prečítať názov. Keď zistila, že ide o jeden z výtlačkov  Metlobalu v priebehu vekov, so sklamaním v tvári sa posunula nabok, aby si mohol prisadnúť aj Harry.

     „Už som si začala robiť nádeje,“ podotkla medzitým.

    „Aha,“ pritakal Ron, úplne zažraný do histórie vývinu súčasnej podoby zlatej strely. „Vedeli ste, že v minulosti sa namiesto zlatej strely používal ohniváčik, ktorý vedel veľmi rýchlo lietať a vďaka otáčajúcim sa kĺbom na krídlach mimoriadne rýchlo a šikovne menil  sme r?“

    „Ozajstný živý vták?“ zalapala Hermiona po dychu. V hlave sa jej preháňali čudné myšlienky:   Udrieť, rozdrviť, roztrhať!

     „Nuž, áno,“ uškrnul sa Ron, „ ale jeho používanie spôsobovalo veľké zmätky, a tak jeden típek, Bowman Wright, vynašiel zlatú strelu.“

     „Aspoň niekto mal rozum,“ pokračovala Hermiona. „Naháňať živé zviera pomedzi dorážačky! Pri Merlinovi! Myslím, že tie chúdence mali sto chutí odletieť...“

     Harry cítil, že sa rozhovor uberá nesprávnym smerom. Chystal sa Rona upozorniť, ale ten víťazoslávne zahlásil: „Diváci ich udržiavali na ihrisku pomocou odpudzovacích kúziel, takže nemohli odletieť.“

     V nasledujúcej chvíli si už utieral tvár polepenú od tekvicového džúsu, ktorý mu Hermiona vychrstla do tváre.

     „A ty si to ešte vychutnávaš, Ronald Weasley?!“

     Harry zdesene civel na Hermionu. Pridal by sa k nemu aj Ron, lenže si práve vytieral nápoj z očí.

    „Si v poriadku?“ spýtal sa Harry opatrne, potom čo nahliadol do jej pohára. Bál sa, či v ňom ešte niečo nezostalo.

     Hermiona sa triasla od rozčúlenia a kútikmi úst jej mykalo.

    „Nehnevajte sa,  ale vôbec netuším, čo sa so mnou... Ja sa teraz... Jaj!“ opatrne vstala. „Ja sa teraz poberiem na hodinu herbológie... Trochu si prevetrám hlavu...“

      A už tam nebola.

      Ron sa spýtavo zahľadel na Harryho.

     Ten len pokrčil plecami, keďže ničomu nerozumel.

     „To budú pravdepodobne nejaké ženské problémy. Vtedy sú ženy zvyčajne dosť precitlivené.“

Ron váhavo prikývol.

***

     Hermiona stála vedľa skleníka a niekoľkokrát po sebe udrela čelom do steny.

     Hlupaňa, hlupaňa, hlupaňa! Čo sa s tebou, do pekla, deje?!

    V jednom momente bolo ešte všetko v poriadku, a vzápätí ju neskutočne vytočila úplná maličkosť... Pripadala si, ako hysterická hus a presne tak sa aj správala, ako hysterická hus. Ak by hneď neodišla z Veľkej siene, možno by začala jačať a dupať nohami.

     Úplné šialenstvo!

     Na čerstvom vzduchu sa trochu spamätala, avšak vo vnútri hlavy stále cítila čudné bzučanie.

     „Preboha, čo to je?!“

     Od hradu sa k nej približovali dve skupiny študentov; Chrabromilčania a Slizolinčania. O desať minút sa mala začať hodina.

 

***

     Severus si práve zapínal posledný gombík na vínovočervenej košeli, keď vtom niekto zaklopal na dvere. Netušil, kto by to mohol byť. Dnes večer nečakal nikoho. 

     Žeby Ryanová?

     Možno za ním prišla, aby mu povedala, že to celé bol len jeden veľký omyl a ona sa s ním nechce stretnúť. Obul si topánky a otvoril dvere.

     „Slečna Grangerová?“ spýtal sa začudovane. „Čo vás sem privádza v túto neskorú hodinu?“

     Hermiona sa mu zadívala do očí. „Pán profesor, veď mám dnes trest!“

     Snape si opäť nasadil chladný a odmeraný výraz tváre.

     „To si len myslíte, slečna... pokiaľ by som vám po pánovi Malfoyovi neodkázal, že ho prekladám na zajtra.“

     Dievčina si práve uvedomila, že sa Snape niekam chystá.

     „Malfoy mi nič nepovedal...“

     „Rozumiem. V tom prípade si  s ním pohovorím.“

     Hermiona si ho prezerala s miernym údivom. Tmavosivé nohavice, vínovočervená košeľa... nakoniec sa jej pohľad pristavil na čerstvo umytých vlasoch.

     Profesor trpezlivo čakal, kým sa vynadíva a potom si odkašľal: „Slečna Grangerová, nerád by som rušil vaše rozjímanie, ale musím poznamenať, že momentálne skutočne nemám čas na hrkútanie s vami.“

     „Nemám pocit, že by sa našiel čo i len jeden okamih vo vašom živote, kedy by ste hrkútali... To by bolo pod úroveň takého emocionálneho skrachovanca,“ odvetila dievčina. „Vedzte, že napriek farebnému oblečeniu, stále ostanete vo svojom vnútri rovnakým citovým mrzákom, akým ste boli doteraz. A čoskoro to zistí aj žena, s ktorou sa dnes chystáte stretnúť. Pokiaľ nemá rovnako temnú dušu ako vy. Mali by ste si vo svojom vnútri spraviť veľké upratovanie. Možno by sa nakoniec ukázalo, že máte aj nejaké city.“

     Snape s vytreštenými očami počúval jej monológ a intenzívne premýšľal, či náhodou nemá halucinácie.

     „Teda,“ odpovedal nakoniec s ironickým úškrnom na tvári, „ žeby sa konečne vrátila skutočná Hermiona Grangerová? Kde ste sa túlali, slečna? Na dovolenke... snáď?“

     „Vrátila som sa zo zimoviska,“ odvetila dievčina. „Mimochodom táto farba vám pristane. Ale dávajte si pozor, lebo ľudia sú vo všeobecnosti náchylní o jej nositeľoch usudzovať, že sú vášniví.“

     Snape ju schmatol za rameno, avšak dievčina sa od neho odvrátila. Pritiahol si ju k sebe a sykol jej do tváre:

     „Zopakujte to ešte  raz...“

     Hermiona sa mu usmievala do tváre. „Vyčistite si uši!“ Striasla zo seba prsty ohúreného profesora a plavným krokom sa vydala po chodbe ku schodisku. Ponad plece ešte poznamenala: „A dobre sa bavte, pán profesor!“


***

     Hermiona sa ako víchor prehnala cestou do chrabromilskej klubovne.

     Preboha, čo som to urobila?

     To je neuveriteľné, to... to nie som ja! Akoby bol v mojom tele niekto celkom iný... Nikdy by som nedokázala vypustiť z úst také slová...

     Celý deň sa niesol v rovnakom duchu. Na chodbe napadla nič netušiacich študentov, kričala na Harryho a Ginny... A teraz Snape... Čo ešte príde?

     Je pravda, rozmýšľala, že som mu často v duchu nadávala, ale nikdy nie zoči-voči.

     Čudovala sa, že z tej situácie vyviazla bez trestu. Ak by sa Snapeova sánka neváľala kdesi na podlahe žalárov, už by dávno čistila kotlíky v laboratóriu. Alebo by ju čakalo ešte niečo horšie...


***

     Snape stál na chodbe a minimálne päť minút pozeral smerom, ktorým Hermiona odišla. Čokoľvek sa stalo, nebola to obvyklá situácia. Skôr... výnimočná! Aby ho nejaký študent takto vyviedol z miery?! Jeho, Severusa Ľadové srdce Chladnú hlavu Snapea?!

     Pri všetkých svätých! Nakoľko je pravdepodobné, že by ňou mohol niekto manipulovať? Ak sa stalo to, čo si myslím... Nie, to nie je možné!

     Nemysli na to! Je čas ísť. Ryanová už určite čaká...

***

     Sírius sa uprostred noci strhol na zvuk rytmického klopania. Kým sa úplne prebral, pochopil, že sa k nemu niekto dobíja, a to dosť netrpezlivo. Niekoľko sekúnd upieral prázdny pohľad na stenu pred sebou, lenže hluk neutíchal. S námahou vstal a prehodil cez seba sveter. Zámka cvakla a za dverami sa objavila rozstrapatená Hermiona.

     „Sírius, musím s tebou hovoriť...“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 06.10. 2023
|
To se vrátila jen jedna polovina Hermiony. Ta půlka nepovzbuzená záhadným lektvarem, co chutná jako umělé sladidlo, čili hnus. Malfoy se asi někde v koutku dobře baví. Ovšem druhá polovina by měla urychleně zaplout do knihovny a studovat o 106´, protože zkoušky se blíží.
Ronald je s tím famrfpálem už docela trapnej. Myslím, že by také měl občas otevřít jinou knihu, než tu o famfrpálu.
Děkuji za překlad, dobře se čte a kapitoly jsou tak akorát dlouhé, aby se mi nezavíraly oči.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 22.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: mami - 02.05. 2014
To jej niekto nalial veritaserum do napoja? Severus bol v tlakom šoku, že nestačil ani vydat zvuk...

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: teriisek - 16.07. 2011
Draco je parchant:D Jsem zvědavá, jak dopadne rande, takže jdu okamžitě číst dál:) A taky mě zajímá, co s Dracem Severus udělá... Díky za překlad!
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 16.07. 2011
Draco je parchant. Lenže nebyť jeho, asi by príležitosť na dobrú zápletku odplávala dolu vodou. Vďaka.

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Rapidez - 15.07. 2011
Mnnn, kraťučké dávky smíchu v kostce :D Paráda!
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 15.07. 2011
Som rada, že kapitolka bola zdrojom dobrej nálady :-D Dík.

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: denice - 10.07. 2011
Draco Hermioně vylepšil kávu, zdá se. Ale proč s tím šla právě za Siriusem? A Severus jako švihák, připravující se na večeři s Ryanovou - bezvadné! Díky.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 11.07. 2011
Denice, vďaka :-) Sírius drží v tejto poviedke ochrannú ruku nad celým triom, tak asi preto išla Hermiona za ním. Svojich priateľov zrejme nepovažuje za dosť vyspelých, aby s nimi prebrala tento incident. Aspoň ja si to tak vysvetľujem.

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Lupi - 09.07. 2011
Hahá! Skvelá kapitola! Som zvedavá na pokračovanie, čo to s tou Hermionou vlastne je :D A ako jej s tým Sirius pomôže :) Ale páčilo sa mi ako mu vytrela žalúdok :) Ale mimochodom, vieš si predstaviť Snapea v červenej? :D Je to ťažké :D skvelý preklad, ďakujem:)
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 11.07. 2011
Lupi, ďakujem. Som rada, že sa ti kapitolka páčila. Snapea si predstavujem v najtmavšom odtieni burgundskej červenej (keď už to podľa autorky musí byť) :-)

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: zuzule - 09.07. 2011
Tý brďo! Co to bylo? :D Draco jí dal něco do pití? To sem zvědavá, co z toho ještě vyleze. Super, díky!
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 11.07. 2011
Ďakujem za milý komentík. Dobrý postreh, za všetkým hľadaj Draca! ;-)

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Jimmi - 09.07. 2011
Ďakujem za preklad. Vynikajúci, ale zatiaľ mám z poviedky zmiešané pocity. To bude tým Dracom :D Teším sa na ďalší. 
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Jimmi, chápem tvoje zmiešané pocity ohľadom Draca. Pokúsim sa do budúcna nájsť takú poviedku, kde bude kladným hrdinom ;-) Dík za komentík.

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Zuzana - 09.07. 2011
Dúfam, že pokračovanie bude veľmi skoro, lebo toto nevydržím a prečítam si originál :D Toto bola super kapitola. Som zvedavá, či Hermione nasypal niečo do kávy Draco :D Ale stálo to za to. Som zvedavá čo chce u Siriusa :D Perfektné. Ďakujem za preklad a prosím rýchlo ďalšiu.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Zuzi, niééé! Heš, heš, od originálu :-DD Ďalšia kapitolka tu bude čo nevidieť, tak vydrž ;-) Ďakujem.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Zuzana - 11.07. 2011
Počkám :) Originál by sa mi nechcelo čítať, lebo sa nedokážem zmieriť s tým prekladom Severusovho mena :D Ale zvedavá som poriadne.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 11.07. 2011
Ja som si na Perselusa Pitona už zvykla, ale tiež mi to chvíľu trvalo. Keď som sa však zamyslela nad dôvodom, pochopila som, že v maďarčine by jeho meno museli písať ako Szeverusz Sznape, lebo inak by ho vyslovovali ako Ševeruš Šnape a to by sa "ušušlali" :-DD

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Nade - 09.07. 2011
Nevím, jestli se nemýlím, ale připadá mi, že Draco Malfoy (noční zlodějíček) Hermioně něčím říznul kávu. Možná právě tím, co šlohnul u Snapa. A jen tak mimochodem Hermioně nevyřídil vzkaz. Eeee, že by záměrně? Ale překvapuje mě, že ho Snape okamžitě nenasekal do lektvaru, když ví, že ho okradl. Páni, jsem zvědavá, co bude dál. Díky!!!
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Nade, dík moc. Sekania do lektvaru sa dočkáš čoskoro. Ja na mieste Snapea by som Draca odchytila hneď po tej krádeži, aby nemohol niečo vyviesť. Lenže potom by sme prišli o zápletku tejto poviedky.

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: JSark - 09.07. 2011
Vínovočervenej košeli? Severus Snape? A červená farba? Fuj. Tak tipujem to na Malfoya a nejaký druh elixíru odstraňujúceho zábrany. Vyzerá to zaujímavo, Sevie by mal toho malého spratka rozplácnuť na stene slizolinskej klubovne. Díky moc.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
JSark, vďaka. Tip ti vyšiel ;-) Vínovočervená by mohla byť aj burgundská červená v najtmavšom odtieni. Aspoň ja si tú košeľu tak predstavujem :-DD

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: myska111 - 09.07. 2011
Velmi zajímavá kapitola. Pěkně se nám to rozjíždí. Co má asi Malfoy za lubem, jak to, že Hermioně nevyřídil vzkaz od Snapa. Ten Hermionin rozhovor se Severusem byl super. Moc pěkný překlad. Netrpělivě budu čekat na pokračování. Díky
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Myska, ďakujem. Malfoyovi trošku narástol hrebienok a myslí si, že mu takéto "zábavky" u Snapea prejdú. Uvidíme, čo na to povie Severus...

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Norri - 09.07. 2011
Tak tohle Hermionino chování bylo opravdu prazvláštní, a určitě v tom má prsty Malfoy. Takhle mít prořízlou pusu před Snapem... to se divím, že ji neukamenoval . A scénka s Ronem byla taky výborna . Děkuji za skvělý překlad.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Vďaka. Tiež som bola prekvapená, že Hermionu nestihol žiaden trest. Asi sa Snape od prekvapenia nezmohol na nič + tuší, čo je príčinou jej impulzívneho správania. Potrestať by teda mal toho, kto v tom má prsty...

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Elza - 09.07. 2011
Co to nasypal Malfoy Hermioně do pití?!? Tohle přeci není ona! A proč jí nevyřídil, co jí vyřídit měl...? Že by se spřáhl Malfoy s Brumbálem?!?!? Co je to za zmatek?! *:DD Díky za překlad, je to parádní! A úchylné, nutno podotknouti.... *:DDD „Vrátila som sa zo zimoviska,“ technická: „Ako si dáma praje. - chybějí koncové "
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Elzo, dík. Prosím vysvetliť, čo je na tejto poviedke úchylné??? Veď má rating 12+ Draco sa zrejme nudí a tak sa zabáva na Hermionin účet. A ešte vďaka za technickú pripomienku.
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Elza - 11.07. 2011
*:DDD Jo jo, asi tak... *:DDD povídka je silně odchylná od... čehokoliv na dané téma... *:DDD
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 11.07. 2011
Odchylná beriem ;-)  Znie to lepšie :-D

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Jacomo - 09.07. 2011
Děkuji - rovnou za poslední tři kapitoly - byly skvělé :-) Zápletka se jeví jasně, ale třeba ještě budeme překvapení. Minimálně reakcemi jednotlivých protagonistů. Závěrečný odchod za Siriusem mě tedy překvapil pořádně. Co mu jde promerlina vykládat?!
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Aj ja ďakujem. Sírius má v tejto poviedke "patronát" nielen nad Harrym, ale celým triom. Tak asi preto bežala Hermiona za ním ;-) (je to dôležitá vedľajšia postava)

Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: Svetluska - 09.07. 2011
Perfektní kapitola. Žasnu nad sklony mužů svádět mizernou náladu žen na "ženské problémy" a to hlavně ve chvílích, kdy jsou příčinou té nálady oni sami - vždyť podle nich bychom potom měly tyto "problémy" 365 dní v roce Každopádně třešinkou na dortu byla Hermionina promluva ke Snapeovi. Tak si říkám, jestli tam nestál přece jen více než pět minut, aby to celé rozdýchal Díky moc za skvělý překlad, který mi zpříjemnil začátek dne!
Re: 7. Čo sa s tebou deje, Hermiona? Od: solace - 10.07. 2011
Á, Svetluska prvá! Ďakujem ;-) Ja na Snapeovom mieste by som tiež rozdýchavala dlhšie ako päť minút. Bola to "silná káva", čo si Hermiona k nemu dovolila.

Prehľad článkov k tejto téme: