Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Linked

23 Spojení

Linked
Vložené: Jimmi - 17.06. 2011 Téma: Linked
Jimmi nám napísal:

A je tu záver...

Trochu netradične, ale chcela by som poslednú kapitolu venovať Jenny ako ospravedlnenie za to, že som v tom záverečnom zhone okolo Dračej krvi poďakovala všetkým, len na ňu a na prácu, ktorú na tej poviedke odviedla, som pozabudla. Došlo mi to hneď na druhý deň, ale už sa mi to zdalo také... po funuse. Takže Jenny, táto kapitola je hlavne pre teba. Prepáč a ďakujem.

Samozrejme, moje poďakovanie patrí aj všetkým, ktorí ma svojou vernosťou k tak dlho rozrobenej poviedke donútili dokončiť ju. Ďakujem Natalie, že sa pre preklad tejto poviedky dala ukecať a že z nej taký poriadny kus skvele preložila. Vážne som neplánovala, že túto poviedku dokončím, mala to byť len výpomoc, ale je tak neskutočná, že ma do seba vtiahla a ja som sa nedokázala sústrediť na nič iné a musela som ju doprekladať. Autorka mi neuveriteľne sedí (to vidno podľa rýchlosti prekladu), bohužiaľ sa stratila zo sveta FF a z jej poviedok už zostávajú len dve veci (kratučká a krátka), veľmi mimoriadne, ktoré ak sa zadarí a nebudem mať do čoho pichnúť, preložím tiež. Taktiež som sa rozhodla preložiť jej poznámku na začiatku kapitoly, pretože vraví viac, než by som ja kedy dokázala. Napísala ju v januári 2006 a v súčasnej dobe už má poviedka cez 1800 komentárov. Za seba ďakujem za to, že takéto niečo napísala, pretože s touto záverečnou kapitolou je to pre mňa jedno z najlepších diel FF.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

AN: Tak a je to tu, moji milí. Pred vami leží posledná kapitola Linked (Spojení). Je mi ľúto, že to tak dlho trvalo, ale prázdniny boli hektické a aby som bola celkom úprimná, napísať záver mi vážne dalo zabrať. Myslím, že som nechcela, aby skončila.

Prvú kapitolu Linked som zverejnila minulý rok v júni. (PP: 2005). V tom čase som vôbec nekomentovala HP príbehy, ani si nevymieňala jediného slovíčko s členmi Draco/Hermiona komunity. Na slepo som začala s príbehom, ktorý mal napísanú len prvú kapitolu a žiaden skutočný cieľ. Nemala som potuchy, čo robím alebo čo očakávať. Mojim cieľom bolo mať celkovo 50 komentárov, kým ju dokončím.

No, je o šesť mesiacov neskôr. Linked je na zozname obľúbených poviedok najmenej 346 ľudí. Je to moje dieťa a bola tak dlho významnou časťou môjho života, že sotva viem, čo so sebou urobím, keď je koniec. Blížime sa k tisícke komentárov. Prostredníctvom nich mám pocit, že som spoznala niekoľko tých najbystrejších, najzábavnejších ľudí na planéte, cítim sa skutočne požehnaná, a nie málo naplnená úžasom.

Rada by som poďakovala vám všetkým za nekonečnú podporu, vaše inšpirujúce slová, vaše nápomocné rady a vašu neustálu a povznášajúcu prítomnosť v mojom živote. Rada by som si myslela, že počuť vašu spätnú väzbu ma ohromne ako spisovateľku zlepšilo. Tak veľa pre mňa znamená vedieť, že mám tam vonku ľudí, ktorí ocenia tú vášeň a cit, ktorý vlievam do svojho písania a reagujú naň rovnakou vášňou a cítením. Vy všetci pre mňa znamenáte viac, než si dokážete predstaviť.

Mojím dámam na Keys yahoo group: Ach, kde by som bez vás bola, dievčatá? Pekelne unudená a osamelá, tam by to bolo. Za mesiace priateľstva, podpory a smiechu máte moju nekončiacu lásku a večné díky. Nech žije v budúcnosti mnoho, premnoho ďalších príbehov, pokecov a komentárov! Milujem vás, moji milí!

Tak tu to je, moji drahí! Nech si užijete každé slovíčko.

Katie

 

Kapitola 23: Spojení (Linked)

Po treťom raze, čo prehľadal izbu kvôli učebnici Aritmantiky len, aby mu došlo, že už ju má v kufri, vzdal Draco svoje polovičaté pokusy pobaliť sa a dosť neelegantne sa zvalil na posteľ. Jeho myseľ sa nevenovala tomu, aké oblečenie a veci do školy by mohol na tie dva týždne, čo strávi na Malfoy Manor, potrebovať. Namiesto toho sa jeho myseľ zaoberala jedným drobným, dosť výnimočným dievčaťom, ktoré ho nútilo skutočne zvažovať, že sa vzdá všetkého, čo poznal, za šancu, že by ho dokázala urobiť šťastným tak, ako si myslel, že by dokázala.

Modlil sa ku akýmkoľvek božstvám, ktoré mohli načúvať, aby urobil správnu vec, keď od tohto odkráčal preč. Pochybnosti, ktoré bolestivo gniavili jeho srdce, boli asi len vrodenou sebeckosťou, ktorá sa ho snažila prinútiť nájsť svoje vlastné šťastie za akúkoľvek cenu. Zúfalo si zdôvodňoval, že robil tú jedinú vec, ktorú mohol, aby ju udržal v bezpečí. Znova premýšľal o tej nočnej more, ktorú mal a v ktorej sa od neho chcelo, aby zachránil Hermionu pred sebou samým a premýšľal, či v ňom nebolo kúsok Veštca.

Bolo mu jasné, že v ich prospech nehovorilo nič. Uvedomoval si, že všetko bolo proti nim, a to aj keby dajme tomu obaja prekonali blížiacu sa vojnu živí a nezranení, čo bolo takmer rovnako nepravdepodobné ako to "žili šťastne až do smrti". Jediná vec na svete, ktorá naznačovala, že by im to mohlo vyjsť, bol pocit v jeho hrudi, že to musí vyjsť, že je to jediná vec v jeho živote, ktorá kedy dávala zmysel, ale akú to poskytovalo záruku pre budúcnosť?

Nie, rozhodol sa, keď sa posadil, takto to bolo najlepšie. Vráti sa domov k životu povinností a očakávaní, a ona bude pokračovať vo svojom živote a nájde si niekoho, kto ju dokáže milovať o toľko lepšie, ako on kedy mohol, kto bude láskavý a milujúci a dobrý. A bude v bezpečí. On ju udrží v bezpečí pred svojou rodinou, Potter a Weasley ju udržia v bezpečí počas vojny, a on môže zomrieť s vedomím, že aspoň jedno jeho rozhodnutie sa ukázalo ako to správne.

S týmito myšlienkami na mysli a znovu obnoveným odhodlaním vo svojom srdci Draco vstal a vrátil sa k povinnosti pobaliť sa na prázdniny. Vytiahol zásuvku svojho nočného stolíka, aby sa presvedčil, či nič cenného nezabudol, a ocitol sa zoči-voči tomu denníku. Dosť ho prekvapilo, keď ho uvidel, keďže naň skoro úplne zabudol. Krátko zvažoval, že tú zásuvku zatreskne a nechá tam ten denník zostať naveky, ale potom sa ho zmocnila neznesiteľná zvedavosť. Urobila Delilah Jamesová to isté rozhodnutie, ako on robil práve teraz? Dala prednosť povinnosti pred láskou? Naznačovali to všetky dôkazy, od zúfalej beznádeje, ktorá farbila jej zápisky až k nespornému faktu, že radšej dala súhlas k dohodnutému manželstvu s Malfoyom, než aby bola s mužom, ktorého milovala.

A zrazu to Draco musel vedieť. Schmatol ten zväzok zo zásuvky a bez dlhých okolkov sa posadil na stoličku za stolom, šialene listujúc stránkami. Skoro na konci zápiskov našiel to, čo hľadal.

Musím to ukončiť. Otec sa už rozhodol, že oznámi moje zasnúbenie s jedným z dedičov Malfoyov a bude očakávať moje plné podvolenie sa v tejto veci. Nemôžem ho odmietnuť. Keby som to urobila, čudovali by sa prečo, a iste by to nakoniec zistili, nech by sme sa pokúšali byť akokoľvek opatrní. A zabili by ho, tým som si istá. To nemôžem riskovať. Je mi príliš drahocenný. Nie som si celkom istá, či by som bez neho nezomrela, minimálne po tej stránke, na ktorej záleží. Budem mu to musieť dnes večer povedať...

Draco sa vystrel, cítil jej bolesť tak intenzívne, ako keby to bola jeho vlastná. Domnieval sa, že svojím spôsobom bola. Otočil stránkou, aby si prečítal ďalší zápis.

Dnes večer sa vydávam. Nedokážem si pomôcť, aby som nepremýšľala nad tým, kde je práve teraz Edward. Premýšľam, či ho jeho srdce bolí tak ako moje, keď myslí na to, ako sa sľubujem inému. Premýšľam, či vie, že ho milujem a že všetko, čo robím, je kvôli tomu, aby som ho udržala v bezpečí. Premýšľam, či to, že to vie, mu to všetko len zhoršuje. Dúfam, že nie. Dúfam, že má všetko šťastie sveta, všetko to šťastie, ktoré som mu ja nikdy nemohla dať a ktoré ja nikdy mať nebudem, pretože nie som s ním.

Ďalší vstup bol napísaný iným druhom atramentu a rukopis sa zjavne trochu zmenil. Draco predpokladal, že prešlo medzi týmito dvoma zápiskami značné množstvo času.

Žení sa. Dnes ráno som to čítala v Dennom prorokovi a skoro som rozbila jednu šálku z najdrahšieho porcelánu Blakeovej matky, keď som ju upustila. Myslím, že Blake vedel, že sa niečo deje, ale zjavne sa príliš nestaral, o čom premýšľam, že nie je vážne také nezvyčajné. Počkala som, až kým som nebola nazad vo svojej izbe, než som odvážila pozrieť na fotografiu, ktorá bola priložená k tomu článku. Vyzerali šťastní. Zdalo sa, že ju miluje. Nikdy som sa necítila taká prázdna. Je to, ako keby som znova a znova prežívala noc, kedy som ho opustila a zakaždým zomierala o trošku viac.

Stránka, na ktorej bolo napísaných týchto pár slov, bola zmáčaná tuctami sĺz. Draco sa pokúsil predstaviť si Hermionu, ako je s niekým iným, vedie život bez toho, aby bol v ňom on. Ďalší nádych, ktorý urobil, bol taký boľavý, že uvažoval, či je vážne možné zomrieť od zármutku.

Už nechcel čítať nič ďalšie, ale nedokázal sa od toho odtrhnúť. Už tam bolo len zopár ďalších zápiskov, každý krátka reakcia na nejaký míľnik buď v jej alebo Edwardovom živote, ktorý ju zahnal nazad k úteche z písania. Nakoniec sa dostal k poslednému zápisu, ktorý bol očividne napísaný trasľavou, neistou rukou niekoho, kto bol veľmi starý.

Dnes zomrel. Cítila som to hlboko vo svojich kostiach, ako keby zo mňa vytrhli niečo elementárne. Chvíľu mi trvalo, kým som si uvedomila, že ten strašlivý, neprirodzený zvuk v mojich ušiach je moje vlastné vzlykanie. Celiaine deti ju priviedli na návštevu (nerada ma navštevuje, odkedy Blake zomrel; vždy mala radšej svojho otca než mňa) a viem si predstaviť, že si mysleli, že už je so mnou koniec. Nepochybujem, že boli trpko sklamaní, že som prežila.

Nič nevedia. Zomrela som v tom okamihu. Musela som, pretože ako je možné byť nažive, keď je polovica zo mňa preč? Chýbal mi takmer celý môj život, ale bola som blázon, keď som si myslela, že sme sa niekedy skutočne rozdelili. On bol vždy so mnou, vždy ma miloval. Mala som to vedieť, mala som to vycítiť, pretože jeho stratu pociťujem ešte intenzívnejšie než všetko utrpenie môjho života dohromady.

Keď sa obzerám späť, zdá sa to byť také jasné. Splnila som svoju povinnosť, prežila život v osamelosti, aby som ho udržala v bezpečí. Nakoniec naše polovičky zomreli, naša práca skončila, všetci tí ľudia a okolnosti, ktorých sme sa báli, sa stratili v ničote. Ale naša láska, tá jediná vec, ktorú som kedy chcela a tá jediná vec, ktorú som skutočne obetovala, vydržala za hranice tohto všetkého. Boli sme odlúčení a nešťastní (ja som bola, minimálne) po celé naše životy a teraz sa to zdá byť také zbytočné. Mohla som s ním zostarnúť. Moje deti mohli mať jeho oči a jeho nádherné, milujúce srdce. Môj život mohol byť šťastný. Možno o trochu ťažší, minimálne na začiatku, ale o toľko šťastnejší. Nikdy som väčšmi neľutovala svoje rozhodnutie než teraz, teraz, keď vidím jeho zbytočnosť. Mala to byť tá jediná vec v mojom živote, ktorú som kedy urobila správne. Ako vyložene hlúpa som bola. Milovať ho bola tá jediná vec, ktorú som kedy urobila správne. Prajem si, aby som mu to mohla povedať. Toľko si zaslúžil. Zaslúžil si viac než to, a keby som to celé mala urobiť znova, dala by som mu čokoľvek, čo bolo moje, dokonca samú seba. Hlavne samu seba. Aj tak som mu vždy patrila.

Draco žmurkal na tú stránku, roztržito uvažoval, či sa jeho srdce vážne zastavilo alebo mu to len tak pripadalo. Rozhliadol sa po svojej izbe, po tých drahých šatách nedbalo nahádzaných do kufra, na tie brká s platinovými hrotmi na stole pred ním, na tie talianske kožené topánky uložené na policiach jeho šatníka. Znova sa pozrel na denník vo svojich rukách, kde posledné slová ženy so zlomeným srdcom zaznamenali utrpenie duše zanechanej čeliť svetu bez svojej polovičky.

Draco sa zhlboka nadýchol, prudko ten denník zatvoril a opustil izbu. Za ním sa zatreskli dvere s definitívnosťou, ktorá sa ozývala po kamennej chodbe takmer tak hlasno, ako sa ozývala v jeho srdci.

*

Bola na Astronomickej veži, keď ju našiel.

Zvrtla sa len čo začula vrzgot jeho topánok na kameni. Líca mala zmáčané slzami, polovicu vlasov ten chladný vietor vytiahol z drdola a teraz chaoticky lietali okolo jej hlavy, oči mala od plaču napuchnuté a črty zvrásnené zármutkom. Napadlo ho, že je asi tou najkrajšou vecou na svete, ktorú kedy videl.

"Čo tu robíš?" spýtala sa, zrejme vynaložila maximálne úsilie, aby nedovolila svojmu hlasu zatriasť sa. Pokúsil sa ignorovať ten obviňujúci tón jej otázky, až do morku kostí boľavý smútok v jej očiach, kvôli ktorému takmer bolelo pozrieť sa jej do očí.

"Musím ti niečo povedať," odpovedal potichu.

"Musíš mi niečo povedať," zopakovala vyrovnaným vlasom. Plne sa k nemu otočila, a keď študovala jeho tvár, všimol si hneď pod bolesťou v jej očiach rásť silne ovládaný hnev. "Ty mi musíš niečo povedať?" Hlas jej značne silne s každým zdôrazneným slovom. "Fajn, nedostaneš šancu mi niečo povedať, Draco, prečo najprv ja musím niečo povedať tebe."

"A čo to asi je?" spýtal sa tak pokojne, ako dokázal, vzhľadom na to, že tam stál a hľadel na dievča, do rúk ktorého sa chystal vložiť svoju budúcnosť.

"Kto si myslíš, že si?" vybuchla, prudko sa pohla smerom k nemu, kým jej oči žiarili ohňom. "Aby si vedel, toto nie je o tebe. Toto je tiež môj život, a nemyslím si, že ti dovolím pokaziť jedinú vec, ktorá v ňom niekedy dávala zmysel len preto, že si sa rozhodol nechať si narásť svedomie." Vedel, že to je asi posledná vec, čo by mal urobiť, ale nedokázal zabrániť, aby ten pobavený úškrn neskrútil jeho pery.

"A čo s tým navrhuješ urobiť?" spýtal sa.

"Poviem ti, čo s tým navrhujem urobiť!" vyprskla, nakráčala k nemu a vyzerala skôr ako rozzúrená šelma v džungli než nahnevané dospievajúce dievča. "Nedovolím ti odkráčať preč."

"Ty mi nedovolíš," zopakoval, s veľkou námahou sa pokúšal ma ňu nezaškeriť či ju nebozkať, oboje sa za súčasnej situácie zdalo byť nemúdrym postupom.

"To je pravda!" kričala. "Nedovolím ti to! Myslíš si, že si sem môžeš nakráčať a zmeniť môj život a potom z neho znova odkráčať preč? Fajn, tak sa mýliš, do pekla s tým, pretože myslím, že ťa milujem a to sa mi nestáva každý deň. Nepozeraj sa takto na mňa, Draco Malfoy," varovala so vztýčeným prstom. Cítil, ako sa mu rýchlo zavreli ústa a uvedomil si, že mu musela klesnúť sánka. "Viem, že si myslíš, že som šialená, ale radšej by si na to mal krucinál zvyknúť, ty nadutý, nemožný blbec, pretože ja nikam neodídem."

S tým sa Hermiona zjavne vykričala a stála tam s ťažkou zdvíhajúcou sa hruďou a žiariacimi očami a vlasmi rozlietanými absolútne všade a Draco si uvedomil, že urobil správne rozhodnutie. Urobil pomalý, uvážený krok dopredu, zdvihol ruku a začal jej uhládzať vlasy z tváre, jeden pramienok za druhým, až kým nezostala iba tá jedna tvrdohlavá kučera, ktorá jej večne padala do čela. Zachvela sa, keď jej zastrčil posledný pramienok vlasov za ucho a s rukou zotrval na jej tvári. Nechal všetko, čo cítil, prúdiť cez končeky svojich prstov do teplej pokožky jej spánku.

"Takže ja som namyslený, nemožný blbec?" spýtal sa veľmi potichu. "Fajn, niečo ti poviem. Ty si precitlivená, neznesiteľná vševedka." Pritlačil ako pierko ľahký bozk na jej ústa a potom sa predklonil ešte väčšmi, aby sa jeho pery obtreli o lalôčik jej ucha. "A rozhodol som sa zostať."

Kŕčovito zovrela prstami jeho plecia a on pocítil nimi oboma prúdiť radosť ako prvý jarný vetrík.

"Vážne?" zašepkala.

"Áno, vážne," odšepkal. Na svojom krku vycítil jej úsmev.

"Dobre."

*

Hermiona sa nikdy nepokladala za uplakaný typ dievčaťa.

Vedela, že Harry a Ron ju považovali za strelené trdlo, ale keďže boli chalanmi, mali dosť skreslený názor na to, čo definuje človeka za emocionálnu trosku. Plakávala tak veľa ako iné dievčatá, ale nie viac než priemerný vyrovnaný tínedžer, ktorým bola. V skutočnosti vzhľadom na mimoriadne útrapy a zážitky, ktoré na ňu až doteraz vrhol život, myslela si, že je jednou z emocionálne najstabilnejších a najvyrovnanejších dievčat na zemskom povrchu.

Keď toto všetko zoberieme do úvahy je dosť pozoruhodné koľkokrát bola dohnaná k slzám za posledný týždeň. Plakala nad prerušením ich spojenia, nad Dracovým priznaním, že jeho predsudky konečne zmizli, pred pár dňami nad rozliatym pohárom tekvicového džúsu, nad Dracovým odchodom z jej života. A teraz plakala znova, tentoraz preto, že sa do neho práve vrátil nazad.

S ľadovým vetrom v chrbte, opretá o Dracovo ako pec rozpálené telo Hermiona plakala, ako keby mal skončiť svet. Do istej miery si myslela, že skončil, pretože v svete, ktorý vždy poznala, by tu nestála vzlykajúca do drahého habitu Draca Malfoya, kým ju on hladil po vlasoch a vravel chlácholivé, milujúce slová do jej ucha.

Rozhodol sa pre ňu. Dajako sa to zdalo nemožné. Bol veľa vecí, ale nebol šialený, a ak to, že dedič Malfoyov zahadzoval svoj spôsob života, aby bol s muklorodenou čarodejnicou, ktorá bola náhodou najlepšou priateľkou Harryho Pottera nebolo šialenstvom, potom čo to bolo? Možno bol nakoniec šialený. Možno obaja boli.

Nakoniec sa dala dokopy dosť na to, aby sa odtiahla a pozrela na neho. Hermione bolo jasné, že musí vyzerať strašne, s tvárou umazanou od plaču a strapatými vlasmi a s nádchou od chladu a sĺz, ale on sa na ňu pozeral, ako keby nikdy nevidel nič tak nádherné alebo drahocenné.

"Grangerka, toto je vyložená šialenosť," povedal vážnym hlasom a so širokým úsmevom na tvári, ktorý ju zahrial až po špičky nôh.

"To určite," vážne súhlasila. Jeho úsmev zoslabol a zdvihol ruku, aby ju priložil na jej líce.

"Pokúsia sa nám to vziať," zašepkal naliehavo. "Nepochopia." Mohla cítiť jeho strach, jeho prudkú túžbu chrániť, jeho zúfalú potrebu prinútiť ju pochopiť hĺbku jeho presvedčenia a viery v ňu, v nich, ktorá do nej vsakovala na každom mieste, kde sa ich telá dotýkali.

Hermiona sa slabo, smutne zasmiala.

"Samozrejme, že nepochopia. Nie som si istá, či to ja chápem." Neodpovedal okamžite na jej chabý pokus o humor.

"Za toto budeme musieť veľmi tvrdo bojovať, a dokonca ani potom nemáme veľkú šancu," pripomenul jej, hoci to vážne nepotrebovala pripomínať. Ťažko si vzdychla a zdvihla vlastnú ruku, aby prikryla jeho a pritlačila si ju bližšie k tvári.

"Viem." A vedela. "Ale za niektoré veci stojí za to bojovať."

"Ako za túto," potichu povedal Draco, a v jeho hlase, v jeho očiach, a v jeho srdci bola zraniteľná neistota, ktorá nútila Hermionu sa o do neho ešte o maličký kúsok väčšmi zamilovať.

"Ako za túto," potvrdila. Jeho chlapčenský, nahnutý úsmev sa vrátil a ona si nemohla pomôcť, aby ho neopätovala. Keď si ju znova pritiahol k sebe, šla ochotne, pritlačila tvár do ramena jeho habitu a poriadne sa nadýchla tej ťažko polapiteľnej a korenistej vône, ktorou bola drahá kolínska a Draco.

"Hermiona?" spýtal sa, hlas tlmený, pretože nos mal schovaný v jej vlasoch.

"Hmm?"

"Spomínaš si na ten článok o Efekte Iunctus Mens?" Keby vlastnila vôľu, aby sa vymanila z jeho objatia, bola by nadvihla na neho jedno obočie vo výraze, ktorý vravel ´Za čo ma máš?´. Zjavne si to uvedomil, pretože pokračoval bez počkania na jej odpoveď. "Pamätáš si, ako tam stálo, že spomienky, ktoré opätovne prežívame, sú tie, ktoré nás určujú? Zvyčajne zlé, ale občas dobré?"

"Áno," potichu odpovedal do jeho pleca.

"Považuješ túto jednu za dobrú?" Cítila, ako jej znova do očí vbehli slzy a v duchu pokrútila hlavou na jej vyloženou dievčenskosťou, keď sa odtiahla, aby mu odpovedala bozkom.

*

Na druhý deň dopoludnia bol pripravený Rokfortský expres a so skončenými skúškami a s výhľadom na dlhé prázdniny pred nimi, bol každý študent Rokfortu v nálade na združovanie sa a jedlo, najradšej súčasne. A tak, keď sa Draco s Hermionou priblížili k Veľkej sieni, zatiaľ čo bola záverečná hostina v plnom prúde, bol ten hluk ohlušujúci dokonca vo vstupnej hale s obrovskými dverami pevne zatvorenými medzi nimi.

Stáli tam mlčky, hľadeli na tie týčiace sa dvere oddeľujúce ich od tisícky párov oči, ktoré budú na nich zízať v najlepšom s nemým šokom a bezcitným odsúdením a nenávisťou v najhoršom. Hermiona nikdy predtým nepovažovala tie dvere za mimoriadne zlovestné, ale zrazu sa zdali byť tou najstrašnejšou prekážkou, ktorej kedy čelila a ona už čelila viac prekážkam, než bol jej podiel.

Pozrela na Draca, aby videla, že sa na tie dvere pozerá so zamračeným odhodlaním na jeho už nie celkom driečnej, ale naprosto neodolateľnej tvári. Vycítil na sebe jej pohľad a otočil tie strieborné oči k nej. Cynický úsmev skrútil jeho pery.

"Parádne si vychutnám všetky tie odtiene fialovej, ktorú Lasičiak nadobudne," povedal so šibalským potešením v očiach. Hermiona na neho zazrela pohľadom, o ktorom dúfala, že je primerane kárajúci.

"Päť bodov zo Slizolinu za urážku prefekta," povedala potichu, keď vyrovnala striebornú sponu na jeho dokonalom čiernom habite.

"Päť bodov z Chrabromilu," odpovedal rovnako tichým hlasom.

"Za čo?"

"Pretože mám na to chuť," odpovedal potichu, keď jej zastrčil jej stále tvrdohlavú kučeru za ucho. Venovala mu dlhý, všetko znášajúci povzdych a sledovala s ohromnou radosťou, ako jeho pery vyčarili úsmev, ktorý mal rezervovaný len pre ňu, kým sa vrátili nazad k tomu nezaujatému, zasnenému úškľabku.

"Pripravená?" spýtal sa, a jeho oči prezradili tú vážnosť, tú obavu, o ktorej vedela, že vyvolala túto otázku. Načiahla sa, chytila ho za ruku a vycítila, ako ňou prúdi jeho sila.

"Teraz už som," odpovedala. Prikývol svojím krátkym, formálnym spôsobom a potom začal kráčať k dverám Veľkej siene neuponáhľaným, príliš dôverným tempom. Keď kráčali, Hermiona sa pozrela na ich ruky. Jeho dlhé, elegantné prsty boli prepletené s jej vlastnými a keď na ne hľadela, jedna myšlienka zaplavila jej myseľ a vyvolala jej úsmev.

Boli spojení.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: misule - 25.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 23 Spojení Od: Neprihlásený - 09.08. 2021
Toto je krásna poviedka! Veľmi sa mi páči, že to neskĺzlo do takej tej jednoduchej romantiky, v ktorej je Draco nekonečne zaľúbený do Hermiony a celý ostatný svet okolo sa zrazu vyparí. Páčia sa mi jeho obavy, páči sa mi, že to s ňou rieši a páči sa mi ten nevyslovený prísľub, že spolu to zvládnu, aj keď si obaja uvedomujú, že to bude veľmi veľmi ťažké. Veľmi sa mi páčila scéna na astronomickej veži a potom za dverami veľkej sály. Draco a Hermiona v tejto poviedke ostávajú veľmi uveriteľní a hlavne Draca, podľa mňa, nevie veľa autorov takto krásne napísať. Toto nie je také megadielo ako Broken alebo Isolation, ale Draco tu a v spomenutých poviedkach mi príde veľmi podobný a presne takého ho mám asi najradšej, lebo mi príde najautentickejší. Ja mám rada aj príbehy, kde je Lucius alebo Narcissa v pohode s tým, že je s Hermionou, keď je to dobre napísané, ale príbehu, kde sa on rozhodne ísť proti celej rodine a všetkému, čomu celý život veril so všetkými tými pochybnosťami, mi prídu reálnejšie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 23 Spojení Od: mikita03 - 07.08. 2018
Tak toto bylo prostě ohromující. Tak krásně popsané pasáže. Ty části, kdy nedokázali identifikovat své city. OCH toto mám ráda. :-) Děkuji moc.

Re: 23 Spojení Od: silrien - 27.10. 2016
Krásná povídka. V závěru jsem se hodně bála, že Draco udělá velkou chybu a nepokusí se o vztah s Hermionou. Naštěstí i kdyby nedošel ke správnému rozhodnutí, Hermiona by se ho zjevně nevzdala. Moc se mi líbilo postupné uvědomění jejich citů. Moc děkuji

Re: 23 Spojení Od: mami - 20.03. 2014
Po pociatocnej hroze z psy pribehu sa to v polovici tak nejak ucesalo a konecny dojem sa vylepsil. Tak trochu mi to připomíná Broken až na ten pozitivnejsi pocit z otvoreneho konca. Asi najlepsia cast boli zapisky Delilah - jedine za to stoji bojovat je ten pocit, ze nie ste v tomto světě sám a ze existuje druha cast duse, ktora nas robi plnymi a celymi. Strach ukázat slabý stranku a vydat sa na milost druhemu nam niekedy brani naplno zit a byt skutocne stastny. Dakujem za možnost si to precitat a zasnivat.

Re: 23 Spojení Od: Eily - 24.09. 2013
Ze začátku (a nečetla jsem to poprvé, jen si nepamatuju mou reakci z loňska) jsem nebyla nijak uchvácená. Lektvar byl deus ex machina, přišlo mi to moc rychlé. Vzpomínky byly drsné, ale přišlo mi, že příliš tlačí na pilu. Pochopení a lítost se projevovaly až příliš rychle. Ale s přibývajícími kapitolami se autorka zlepšovala. A dvě závěrnečné kapitoly dokázaly, že skvělý závěr dokáže vymazat dojmy z nemastného začátku (nejspíš ze stejného důvodu vynechávám u Cloak of Courage první kapitolku...ehm...). I když jak tak nad tím uvažuju, nevím jestli mé počátečné nenadšení není způsobeno četbou Brku. Ale to poznání, to pochopení, že tohle chtějí, oni potřebují své pouto. A proč nebýt sobecký, sobecký v lásce? Lidský život je relativně dlouhý a žít ho s pocitem prázdnoty ten dar prostě zničí.  (Ach, jak patetické). Nejdražší na téhle povídce je to, že nezobrazuje boj, ale rozhodnutí. Je jedno, jestli přežili válku, kolik měli dětí a jak je přátelé (ne)přijali. Oni se rozhodli. A to je vše, co potřebuju vědět. Díky za překlad, Jimmi. Jako už tolikrát )

Re: 23 Spojení Od: Triana - 01.09. 2013
Tak nakoniec som sa pustila do tejto poviedky a vôbec to neľutujem. Viem že som ju už čítala, ale aj tak som si to užívala možno ešte viac ako predtým. Bola úžasna, romanticka a to je to čo teraz potrebujem. Tehotenské hormony robia svoje a veľmi sa mi príbeh páčil a ulahodil mojej dušičke ktorá tužila po prečítaní niečo takéhoto :-) Take ešte raz dakujem za krásny preklad

Re: 23 Spojení Od: Thanan - 25.06. 2013
Opravdu úžasná povídka! Neskutečně úžasná! Jsem ráda že jsem si ji mohla přečíst, děkuji za překlad :-) jen škoda že je konec :-)

Re: 23 Spojení Od: Koki - 26.04. 2013
Úžasná povídka. Netřeba asi nic dodávat, protože to stejně všichni vědí a vše už bylo řečeno. Snad jen: Děkuju moc za překlad.

Re: 23 Spojení Od: Julie - 30.01. 2013
Tak přečetla jsme tuto krásnou povídku. Je tu již vložená dlouho, tak nevím, jestli si někdo přečte mlj koment, ale nevadí. Bylo to moc fajn, díky za skvělý překlad arozjasnění dnešního dne.

Re: 23 Spojení Od: Triana - 20.11. 2012
  ach...ach ...ach.... Tým prenosom pocitov mi to pripomenulo Náramok, ale bolo to trošku iné. Obaja s tým bojovali a boli odhodlaní, ale laska zvíťazila. Rozhodli sa spolu bojovať za spoločné chvíle, za spoločné šťastie. S napätím som sledovala a hltala kapitolu za kapitolou a stále dufala,že nebudú tvrdohlavý....napriek rozdielom....napriek ich najlepším umyslom..... uplne ma dostalo čítanie denníka.... som rada,že si Draco uvedomil, že aj keby sa jej vzdal, nikdy by nebol kompeletný a spokojný.... nikdy by obaja neboli šťastní...som rada,že bojovali za svoju budúcnosť. Koniec bol otvorení a tak si mame sami domyslieť čo sa stane.... a ja si myslím,že to je lepšie, akoby autorka mala vyobrazovať tvrdosť bojov ich rozdielnych svetov...tvdosť bojov za ich lásku.... ja verím,že nakoniec boli spolu a mali svoje spoločné šťastén dni,kde zabudli na svet okolo a existovali iba oni.  Dakujem za krásny preklad, opäť vynikajúci výber. 

Re: 23 Spojení Od: klakla - 19.11. 2012
Tak tuhle povídku, už jsem začala číst, před časem, ale pak jsem přestala, protože jsem se do ní nemohla začíst a tročku jsem se ztrácela, ale teď jsem vydržela až dokonce a nelituju ani jednoho písmenka, keré jsem přečetla, protože je to opravdu nádherná povídka plná citů. Děkuji za překlad:-)
Re: 23 Spojení Od: klakla - 19.11. 2012
omlouvám se za ty komentáře, ale sekl se mi počítač a teď je to tu třikrát

Re: 23 Spojení Od: Nikan - 16.11. 2012
Ze začátku mi tato povídka přišla trošku zdlouhavá, ale postupně jsem zjišťovala, že se od ní nemůžu odtrhnout. Je krásná.

Re: 23 Spojení Od: Ponyska - 02.08. 2012
Dnes jsem celou povídku přečetla jedním dechem. Rozhodně zdařilí práce :).

Re: 23 Spojení Od: Iveta - 24.07. 2012
Nádherná povídka :-) Myslím, že epilog ani nepotřebuje, takhle je ten konec úplně dokonalý - jsou spolu a rozhodli se čelit veřejnému odsouzení. Líbí se mi, že v téhle povídce vystupuje Hermiona jako člověk, brečí úplně stejně jako ostatní holky v jejím věku. V knížkách mi v tomhle vždycky přišla taková neuvěřitelná, moc rozumná, jako by tou pubertou, která obzvlášť Harrym v pětce tříská ode zdi ke zdi, vůbec neprocházela..

Re: 23 Spojení Od: Twilly - 15.06. 2012
Priznávam, že ma táto kapitolovka prekvapila, čakala som trochu ľahšie čítanie, bez otázok, viac "akcie" mladých hrdinov... booooože to znie hrozne... ale fakt som to očakávala. Každopádne, príjemné prekvapenie a príjemný preklad, dámy. Vrelá vďaka.

Re: 23 Spojení Od: meneova - 16.08. 2011
Nemůžu si pomoct, ale bylo to úžasné – a moje image drsné holky jde do kytiček. Prostě…jakmile jsem se přistihla, že se usmívám jako totální blázen, tak sem věděla, že je to špatné. Povídka je nádherná a já moc děkuji, že tady je

Re: 23 Spojení Od: Emily - 29.06. 2011
Jsem vážně našena.. srdéčko mé plesá... oh bože, skvělá povídka..  emily.blog.cz

Re: 23 Spojení Od: Rapidez - 29.06. 2011
* líně se protahuje * Wow, obrovský kus práce zvládnuté. Povídka plná popisu, emocí. Práci s překladem nezávidím nikomu, ale ten výsledek stojí za to. Ráda si přečtu takovéto povídky, těžím z výhody toho, že mě nemůžete napínat s pokračováním a teď už si jen užívám, jaký celkový dojem to ve mě zanechalo. Já a otevřenější konce se máme vcelku rádi, tohle je pro mě jeden z těch, které mi nevadí. Je velice krásný pocit vidět to tady přeložené, dokončené, neopomenuté. ♥

Re: 23 Spojení Od: teriisek - 28.06. 2011
Tak to teda byl konec! Už jsem si vážně myslela, že to nemůže skončit dobře, že se ti dva opravdu rozdělí a nevrátí se k sobě, ale... Draco udělal dobře, že si přečetl ten deník, aspoň viděl, jaká hloupost by to byla! Hrozně ráda bych teď věděla, jak to s nimi bylo dál, jak to vzali ostatní, jestli přežili válku, jestli spolu byli opravdu šťastní - ale pravda je, že jsem asi ráda, že to nemá epilog, takhle z toho mám takový nadějeplný pocit, který bych možná pak už neměla:) Byla to nádherná povídka, děkuju moc vám oběma za ten obrovský kus práce, který jste na překladu odvedly, a za spoustu krásných chvil strávených u čtení! Díky moc!

Re: 23 Spojení Od: popik-hipik - 22.06. 2011
Tak jsem právě dočetla celou povídku. A přiznávám i přes fakt, že bych se měla učit na zkoušky Povídka je užásná Pochvala autorce, ale hlavně pro mě je důležitější překlad, protože jinak bych neměla možnost si ji přečíst. Takže se hluboce kláním za super překlad.

Re: 23 Spojení Od: Kaitlin - 20.06. 2011
Takže nakonec přece jen happyend... zrovna když už jsem si začínala říkat, že ten smutnej a tragickej konec by byl fajn... Ale ne, líbilo se mi to, je to krásná povídka a v tom konci je cítit taková pěkná naděje... jsem ráda, že to Dracovi po přečtení toho deníku docvaklo a že byla hermiona rozhodnutá jít za svým... A doufám, že to nikde nemá pokračování, protože tohle ukončení je úžasný, líbí se mi, jak to zůstalo tak pěkně otevřený a čtenář si může vesele domýšlet, jak to teda bylo dál... Takže děkuji za překlad krásný povídky, u který jsem vesele strávila zkouškový.... Jo a jinak se omlouvám, že píšu až teď, tentokrát na vinně není škola, ale festival (holt pilná studentka je pilná studentka - proč si o víkendu nejet pryč, když další týden jsou "jen dvě" zkoušky) :D
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 20.06. 2011
Žiadne pokráčko. To som si ja poplietla - myslela pokračovanie k Cháronovi. Som rada, že sa páčilo. Inak, ja by som tiež mala v práci makať, už meškám snáď so všetkým, ale... nedalo sa. Snáď to tento týždeň doženiem. A treba sa odreagovať, o to ľahšie tie skúšky zvládneš. Držím palečky. Díky moc

Re: 23 Spojení Od: arilopek - 19.06. 2011
úžasný :) zvedlo mi to náladu :)
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 20.06. 2011
Díky, to som rada.

23 Spojení Od: Verka - 19.06. 2011
Ach, je mi ľúto, že už je koniec... je to nádherná kapitolová poviedka a som veľmi šťastná, že si sa rozhodla doprekladať ju Počas tejto kapitoly mi ušlo aj pár slzičiek, hlavne pri poslednom zápise Delilah... Bolo to krásne plné pocitov, za čo obdivujem veľmi autorku, pretože spracovať tie slová pocitov tak, až čitateľ z toho textu dokáže cítiť všetky tie city je obdivuhodné... Díky ti moc za tvoj čas a za to, že si náš obšťastňovala prísunom tejto "drogy"... 
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 19.06. 2011
Vieš, neviem si predstaviť čítať to naraz. To musela byť dávka emócii. Ďakujem moc za prečítanie, 

Re: 23 Spojení Od: 32jennifer2 - 19.06. 2011
Och, Jimmi,ďakujem... ty vieš... čo povedať... nemám čas... vážne vážne vážne... je to strašné a niekedy mám pocit, že by som mala mať deň dvakrát tak dlhý ako ostatní, tak... ale nie, budem v pohode... raz budem v pohode... takže len v skratke... poviedka skvelá... taká iná, ale napriek tomu alebo možno práve preto skvelá... ďakujem...
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 19.06. 2011
Zlatko, keby si ty vedela, ako som sa na teba kvôli tej Dračej krvi namyslela. Mňa vtedy tak tá poviedka rozhodila - rozdielom medzi dojmami z prvého prečítania a po preklade - že mi to skrátka vypadlo. Tak snáď týmto som to vynahradila. Etše raz prepáč. A ... viem... a existuje ešte horšia varianta. Keď zrazu budeš mať času toľko, že nebudeš vedieť čo s ním. Takže teraz si vychutnaj život, priateľov, známych a všetko dokolo, k FF sa vrátiš neskôr. Díky moc za všetko a držím palce. 

Re: 23 Spojení Od: iway - 19.06. 2011
jak zajimave, že neřeší paktev vztah po přiznání, ale jen tu emoční část před... moc pěkné.. bude mi scházet těšění se na ni..díky předkladatelkám
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 19.06. 2011
Snáď ti to vynahradia iné poviedky Díky moc

Re: 23 Spojení Od: Lupi - 19.06. 2011
Ach, ach, ach! Prihlúplo sa usmievam. Som taká šťastná, že sú spolu! Tie zápisky Delilah ma úplne dojali... táto ff je naozaj jedna z najlepších aké som čítala. Ešte dlho sa k nej budem vracať. Ďakujem vám, ženy, že ste mi umožnili si ju prečítať! Všetko je v nej tak ako má byť. A ten epilóg mi ani nebude chýbať. Vysnívam si ho sama :) 
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 19.06. 2011
Presne! Trebárs nejako podobne ako bol Fénix. To už je úplne jedno. Neviem, snáď len Cháron od tejto autorky sa vyznačuje takou koncentráciou emócii. Samozrejme, sú aj iné skvelé poviedky, ale tu to bolo také "nahusto". Nedalo sa prestať s prekladom :D Díky moc

Re: 23 Spojení Od: SARA - 19.06. 2011
Nádhera, díky za překlad
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 19.06. 2011
Aj ja ďakujem

Re: 23 Spojení Od: Slythoryn - 18.06. 2011
Krásné zakonční Už minulého března mě tahle povídka uchvátila a byla jsem velice zklamaná, že se pak přestala překládat. Jsou tu opravdu velice hezky popsaný krůčky k sobě, od arogantního Draca po milovanýho arogantního Draca. Líbí se mi, že se na děj nejde hrr, ale pěkně polehoučku, pomaloučku. Nemám ráda jen výčet toho, že se potkali, zamilovali se a konec zvonec. Život má pro nás vždycky o trochu delší a spletitější příběh. A proto se mi tato povídka moc líbí. Smekám před úžasným překladem. Vím, jak je to někdy těžký
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 19.06. 2011
Ďakujem, som veľmi rada, že si spokojná. Tá poviedka je tak plná emócii a pritom sa tam vlastne nič nedeje. Len jeden obyčajný príbeh, akých sú stovky - láska :D Díky moc

Re: 23 Spojení Od: luisakralickova - 18.06. 2011
Happy end, tak to má být:)) Hnedle je den příjemnější, konečně jsem se dostala ke čtení a slupla naráz poslední kapitoly. Děkuju za ně i za celou povídku, zamyšlení není na škodu a šťastný konec pohladí po duši.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 18.06. 2011
Ja som sa celé poobede po dokončení prekladu usmievala  ako slniečko - mala som pocit, že je nejako viacej lásky na svete. Dlho to nevydržalo, ale tých pár hodín stálo za to. Ďakujem

Re: 23 Spojení Od: Svetluska - 18.06. 2011
Perfektní. Ještě štěstí, že Draco četl ten deník. Děkuji moc za úžasný a bleskový překlad, bylo mi potěšením číst tuhle nádhernou povídku!
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 18.06. 2011
Ďakujem, som rada že sa páčilo.

Re: 23 Spojení Od: Natalie - 18.06. 2011
tak si to nakoniec dobojovala! veľmi statočne naozaj, som rada že si sa chytila do tejto poviedky ty, lebo je perfektná, a bola by škoda nechať ju v zabudnití len preto že to flákam O:-) Ďakujem Jimmi za krásne strávené chvíle :*
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 18.06. 2011
Nedokázala som prestať, nakoniec som fakt nemohla preložiť nič iné... tak ma to vtiahlo, a to, ako mi to vlastne prekladalo samo, mala som pocit, ako keby... nedokážem to vysvetliť, a pritom to vážne nie je ľahký text na preklad. Ďakujem moc za to, že som to mohla dokončiť. Díky

Re: 23 Spojení Od: Zuzana - 17.06. 2011
To bol úžasne krásny koniec. V ďaka Delilah, že ten denník dopísala a vďaka Bohu,alebo autorke, že to Draco prečítal a že sa rozhodol tak, ako sa rozhodol. Páčilo sa mi aj ako Hermiona odvážne bojovala :D Ktovie, keby ten denník Draco nedočítal, či by šla za ním ona na stanicu, alebo na Manor? Nádherné ešte by som si rada vychutnala reakcie ostatných, keby spolu Draco s hermionou vošli, ale môžem si ich predstaviť :D sú dosť jednoznačné. Škoda, že tak dobré autorky skončia s písaním, akosi to nechápem, keď má niekto taký talent ako môže prestať? Alebo píše niečo iné? Ďakujem za preklad Jimmi aj Natalii a samozrejme aj všetkým ostatným, ktorým vďačím za toto dielo.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 18.06. 2011
Tie reakcie ostatných si vieme predstaviť - je toľko FF na podobnú tému. Autorka sa s pauzami vždy vrátila, ale jednu poviedku má označenú ako trvalo nedokončenú a novšie poviedky má z iného fandomu - viac než pred rokom. Stránku ma nefunkčnú... nereaguje na PM. Skrátka nevieme. Som rada, že sa páčila a strašne moc ďakujem za tvoje komentovanie

Re: 23 Spojení Od: Janna - 17.06. 2011
Nádherná poslední kapitola... bylo to tak dojemné, až mi vyhrkly slzy do očí. Celá povídka byla dost odlišná od ostatních FF a moc se mi líbila.  Kloubouk dolů před autorkou a také před překladatelkou...Moc díky.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 18.06. 2011
Mne vyhŕkli zakaždým pri tom jej poslednom zápise... Som rada, že sa páčilo. Díky

Re: 23 Spojení Od: anonym - 17.06. 2011
ten koniec bol úžasný.len je trochu smutné ako dopadli Delilah a Edward. ďakujem za skvelú poviedku.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 18.06. 2011
Aj ja ďakujem :D

Re: 23 Spojení Od: Tez - 17.06. 2011
Nevím, proč se neuložil komentář ve 21 kapitole, ale nevadí. Pokusím se to znovu nějak sformulovat. Každá z kapitola mi vykouzlila na tváři úsměv, nebo symbolickou slzičku v koutku oka. Troufám si říct, že to byla nezapomenutelná povídka. Krásné chvíle strávené u čtení...díky tobě. Moc děkuji za čas, který tomu obětuješ. Jsi skvělá =)
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Aj ja občas kliknem len na náhľad a nevšimnem si, že to neodoslalo. To je najčastejšia príčina. Ďakujem moc. Človek ako ja to až tak často potrebuje počuť.

Re: 23 Spojení Od: 3lucky - 17.06. 2011
nádherné... děkuji... 
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Aj ja ďakujem...

Re: 23 Spojení Od: soraki - 17.06. 2011
Ahoj Jimmi, po dlouhé době jsem sem opět zavítala a měla více než dvě minuty na prozkoumání novinek. S údivem jsem zjistila, že tato povídka je již dokončnená a že jsem příhodně přišla v den, kdy si zveřejnila poslední kapitolu - jestli tohle není kouzlo, tak co potom je?   Povídka krásná, moc se mi líbilo procítění obou hrdinů i pisatelky deníku. Omlouvám se, že jsem nezanechala komentář u každé kapitoly, ale to by bylo nad mé síly, snad můj obdiv nad rychlostí a kvalitou překladu zastíní tento můj nedostatek. Moc děkuji a vážím si toho množství práce. díky moc
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Čo dodať? Že mi tu strašne chýbaš? Nepotrebujem komentár u každej kapitoly, tento posledný stačí. A je to kúzlo. Po dokončení prekladu som celú cestu domov mala pocit, že je akosi viac lásky na svete a usmievala sa ako slniečko. Ďakujem

Re: 23 Spojení Od: myska111 - 17.06. 2011
Nádherné, nějak nevím co říct. Je to tak krásně něžné, romantické. Prostě úžasná povídka. Klobouk dolů před autorkou. Samozřejmě velký dík patří Jimmi, že se rozhodla tuto povídku dopřekládat. Je to skvělý překlad a já se před ním klaním, krásně volená slova. Díky, díky, díky.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Ďakujem. Na rýchlosti toho prekladu máš svoj podiel.

Re: 23 Spojení Od: gama - 17.06. 2011
Co na závěr řici.....Snad jen to, že mám slzy v očích a jsem šťastná, že jsem dostala šanci si tuto povídku přečíst. Obrovský respekt všem, kteří se na ni podíleli. S hlubokou poklonou děkuji.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Aj ja ďakujem za pochvalu.

Re: 23 Spojení Od: terez - 17.06. 2011
Perfektní, naprosto nádherný. A teď se mám jít soustředit na speaking část z Cambridge Exams. Sakra :) Díky moc za zpříjemnění dne :)
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Díky moc a držím palce

Re: 23 Spojení Od: denice - 17.06. 2011
Nádherné, nádherné, NÁDHERNÉ! Slzím v práci, musím prchnout pryč!
Re: 23 Spojení Od: denice - 17.06. 2011
Tak jsem tady. Výmluva na alergii je skvělý nápad. Draco měl neuvěřitelné štěstí - sebral ten správný deník. Nedokážu popsat, co jsem cítila, když dočetl. Ta čarodějka měla pravdu, stojí za to bojovat o lásku, i když přijdou o majetek, podporu přátel, budou žít v nebezpečí, pořád to stojí za to. A ona byla (jaké překvapení) bystřejší než on. Když se pohledem loučil se všemi atributy bohatství a čistokrevnosti, svíralo se mi srdce. On už věděl, že bez Hermiony by byl zbytek života jen povinnost a pustota. I kdyby spolu byli jenom měsíc, věřím, že by nikdy nelitovali. Děkuji za nádherný příběh, připomněl mi Broken - kvůli pocitům při čtení.
Re: 23 Spojení Od: Jimmi - 17.06. 2011
Trikrát som to nakoniec pri preklade prešla a zakaždým mi ten úryvok z denníka vohnal slzy do očí. Pamätám si, že pri prvom prečítaní originálu mi vadilo, že to tak neurčito skončilo - a čo potom, ako zareagovalo trio atď. Lenže teraz to už poznám (všetky varianty) s toľkých FF, že už mi to vôbec nevadí a skončilo to presne ako malo. Sú spojení, spoločne idú čeliť celému svetu a už je len na našej fantázii ako to dopadlo. Ďakujem za prečítanie.

Prehľad článkov k tejto téme:

Philyra912: ( Jimmi )17.06. 201123 Spojení
Philyra912: ( Jimmi )16.06. 201122. Šialenosť
Philyra912: ( Jimmi )16.06. 201121. Bezmocnosť
Philyra912: ( Jimmi )16.06. 201120. Nájdenie liečby
Philyra912: ( Jimmi )15.06. 201119. Únik z tieňov nočných morí
Philyra912: ( Jimmi )15.06. 201118. Neskoré nočné hodiny a nočné mory
Philyra912: ( Jimmi )14.06. 201117. Niečo sa zmenilo
Philyra912: ( Jimmi )13.06. 201116. Deti prekliatych
Philyra912: ( Jimmi )06.06. 201115. November skončil
Philyra912: ( Jimmi )02.06. 201114. Chalani budú vždy chalanmi
Philyra912: ( Jimmi )31.05. 201113. Nádherní nepriatelia
Philyra912: ( Jimmi )11.05. 201112. Denníky Delilah Jamesovej
Philyra912: ( Jimmi )29.01. 201111. Priatelia a nepriatelia
Philyra912: ( Natalie )03.01. 201110. Jej najtemnejšia noc
Philyra912: ( Natalie )27.10. 20109. To, čo robí z človeka diabla
Philyra912: ( Natalie )23.05. 20108. Reflexie
Philyra912: ( Natalie )13.05. 20107. Tragická a desivá krása
Philyra912: ( Natalie )22.04. 20106. Bolesti hlavy a odhalenia
Philyra912: ( Natalie )09.04. 20105. Noc padnutej učebnice
Philyra912: ( Natalie )03.04. 20104. Hermionina spomienka
Philyra912: ( Natalie )31.03. 20103. Efekt Iunctus Mens
Philyra912: ( Natalie )22.03. 20102 Nečakaný vedľajší efekt
Philyra912: ( Natalie )21.03. 20101. O partneroch a elixíroch
. Úvod k poviedkam: ( Natalie )14.03. 2010Úvod k poviedke