Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 30 Bisomnium

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 30.03. 2011 Téma: Dračia krv
Jimmi nám napísal:

The Blood Of The Dragon

Autor: Zensho 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/1363692/30/The_Blood_Of_The_Dragon

Dračia krv

Preklad: Jimmi

Beta: 32jennifer2

 Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Pozor, napísané v roku 2003, po HP5

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Zensho , ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 30: Bisomnium - Dva sny

Hermiona si obliekla bielu škrobenú uniformu sestričky a úhľadne si upravila vlasy. U sestričiek sa vyžadovalo, aby im vlasy nepadali do tváre. Rozlúčila sa s rodičmi, ktorých súkromná zubná klinika sa otvárala neskôr a odišla na autobusovú zástavku.

Bolo už uprostred jari. Tešila sa z teplejšieho počasia a bola vďačná, že zima skončila. Premýšľala, či už Cathy bude v autobuse. Občas sa tie dve ženy stretli v autobuse, ak mali šťastie, pretože Cathy bývala len o tri zástavky ďalej. Nejaký autobus zastavil na zastávke, ale nebol to jej, takže ho ignorovala a pokračovala v čítaní knižky, ktorú si požičala z knižnice. Bola to kniha od muklovského autora Ernesta Hemingwaya Snehy Kilimandžára.

Z autobusu vystúpili nejakí ľudia.

Uvedomila si, že nad ňou niekto stojí.

"Hermiona?"

Hlas ju do nemoty šokoval. Zovrela prstami tú knihu tak tuho, že jej obeleli hánky.

"Hermiona, si to ty?"

Pomaly vzhliadla... netrúfala si dúfať, bola plná údivu.

"Draco?"

Usmial sa na ňu. Vyzeral presne tak, ako na ich poslednom spoločnom stretnutí. Mal na sebe elegantne strihaný tmavý oblek s bielou viazankou, vlasy úhľadne učesané dozadu a zviazané bielou stuhou. Jeho šedé oči boli nežné a plné lásky.

"Si to vážne ty?" zašepkala, keď jej kniha, ktorú držala, vykĺzla z prstov a padla na zem.

Načiahol sa rukami k jej a jemne ju naviedol, aby sa postavila.

"Prišiel som, aby som ťa našiel. Nevydržím byť bez teba, Miona."

Bol vysoký a driečny ako vždy. Musela zakloniť hlavu, aby sa mu pozrela do tváre. Pritiahol si ju k sebe. Jeho silná brada, tie aristokratické lícne kosti, to pekné čelo... všetko si to pamätala. Vážne a nežne ju pobozkal, presne ako v tú noc na Vianočnom bále, keď dotancovali vo Veľkej sieni. "Chýbala si mi, chýbal mi aj náš syn, Hermiona."

"Ty si mi chýbal tiež! Prečo si neprišiel skôr!" začala plakať.

"Nemohol som ťa nájsť."

Bolo to tým kúzlom. Vedela to. Ukrylo ju pred ním, mala sa mu vyhýbať, nie sa nechať objímať v jeho náručí a dovoliť mu vravieť jej, že ju stále miluje...

"Slečna? Ste v poriadku?" Hermiona otvorila slzami naplnené oči a uvidela starého muža podávať jej knihu. "Museli ste zadriemať a padla vám kniha."

"Ďa-ďakujem," zvládla povedať, keď si chrbtom ruky utrela oči. Vzala si od neho svoju knihu.

"Ste si istá, že ste v poriadku?" uprene na ňu zadíval. Tá mladá sestrička vyzerala veľmi rozrušená.

"Ach, áno." Bola v rozpakoch. "Veľmi pekne vám ďakujem."

Na zastávku prišiel autobus. "To je môj autobus," veselo povedala. "Ešte raz vám ďakujem." Nastúpila do autobusu a usadila sa. Keď sa znova obzrela na zastávku, nebol tam nikto okrem toho starého muža, ktorý sa vrátil k čítaniu svojich novín. Závan vetra trochu nadvihol ich roh. Bol to len sen.

Klesla hlbšie do sedadla. Cathy v autobuse nebola - čo bolo dobré, inak by ju zasypala otázkami o tom, prečo vyzerá taká rozrušená. Cathy začínala mať podozrenie ohľadne príbehu o chorej sesternici, s ktorým nedávno vyrukovala, aby jej vysvetlila svoje nálady a slzy.

"Žiaden Malfoy vás nenájde bez vášho súhlasu..." vstúpil do jej myšlienok hlas  Minervy McGonagallovej. Bolo to v deň, keď sa mali rozdeliť až do doby, keď Dumbledore uspeje v zničení Voldemortových plánov na druhý kameň. Dumbledore dokončil kúzlo a podal jej oranžovú tekutinu v striebornom pohári. Vedela, že Draco je v inej časti hradu a myslí na ňu. Noel bol s ním, toľko ešte vedela. Dieťa malo ísť do svojho nového domova na konci týždňa.

Jej ruky zaváhali, keď zdvihla ten pohár k svojim perám.

Nejaká ruka ju poťapkala po pleci. Pozrela sa do láskavých očí riaditeľa.

"Slečna Grangerová, my všetci tu pre vás budeme. Nie ste odrezaná od nás, iba od Malfoyovcov. A pokiaľ sa úplne nemýlim ohľadne mladého Draca Malfoya, bude treba viac než len samotné odlúčenie, aby mu zabránilo chovať vás vo svojom srdci. Buďte silná slečna Grangerová."

Hermiona prikývla a vypila ukrývací elixír.

"Nehľadaj ma," zamrmlala, keď vyzerala z okna autobusu na bezmenné tváre v dave anglického mesta. "Som silná."

***

Narcissa Malfoyová sa náhle prebudila. Bola vo svojej vlastnej posteli. Chvíľu jej trvalo, kým si spomenula, kde je a čo sa jej prihodilo.

"Konečne hore, Narcissa?"

Bol to hlas jej manžela.

Rýchlo sa posadila.

"Lucius! Kde som? Myslela som, že si vo Francúzsku."

Jej manžel sedel na stoličke vedľa jej postele. Držal niečo v rukách, ale nevidela, čo to je.

"Domoví škriatkovia ma naliehavo privolali späť, keď mi povedali, že si odpadla v hudobnom salóne. Rád by som vedel, prečo si odpadla, Narcissa?"

Spomienky sa k nej rýchlo nahrnuli. Dala si kúpeľ. Potom šla do hudobného salóna, aby zničila fotografiu jej vnuka. Potom odpadla... ten náhrdelník sa stiahol... Strach vstúpil do jej očí. Otvorila ústa, aby prehovorila, ale neozval sa ani hlások.

"Prišla si o hlas, láska moja? Rád by som vedel, či je to kvôli tomu, že sa ma bojíš?"

Zhypnotizovaná modro-šedými očami svojho manžela Narcissa nič nepovedala. Jej manžel opatrne položil tú vec, čo držal, na posteľ pred ňou. Bol to rám na fotografie so zlatým okrajom a vyrytým malfoyovským erbom. V ráme sa Draco a Hermiona usmiali a pobozkali a dieťa zívlo a otvorilo svoje očká. Narcissa cítila, ako sa jej točí hlava, srdce sa jej začalo nepravidelne biť - pomyslela si, že dostane infarkt.

"Neuveriteľné, že si mi nepovedala, že sme starí rodičia," Luciusov hlas bol nebezpečne prívetivý a pokojný. Narcissa vedela, že je takýto oveľa nebezpečnejší, ako keď zúril a kričal. Pokrútila hlavou.

"UŽ MI VIACEJ NEKLAM!" Lucius schmatol ten rám z jej lona a udrel ním svoju ženu po tvári. Vykríkla. "TOTO MÁŠ ZA TO, ŽE SI KLAMALA," kričal. "A TOTO ZA TO, ŽE SA MI TO PÁČI!" zajačal a ešte dvakrát ju udrel tým rámom. Narcissa znova vykríkla, keď jej rozsekol peru a ona zacítila krv. Oči jej zaliala krv z rany niekde na jej čele.

Zdvihla si ruky k tvári a prikrčila sa pri čele postele.

Lucius hodil fotografiu tak silno o stenu, že sa roztrieštila. Zjavne sa prestal ovládať. Schmatol vázu z nočného stolíka a hodil ju na čelo postele nad Narcissu, kde sa rozbila a zasypala ju prívalom ostrých úlomkov.

"TY ŠPINAVÁ KRVIZRADKYŇA!" Zvrieskol, keď schmatol ruky svojej ženy, odtiahol jej ich od tváre a zatriasol ňou. Stiahol ju z postele a hodil ju na zem, kde pristála vedľa rozbitého rámu s fotografiou.

"Lucius! Prestaň!" vykríkla.

Prešiel k nej a ju napadlo, že ju chce kopnúť, ale on sa zohol a zdvihol tú fotku.

"Ako dlho to vieš? AKO DLHO TO VIEŠ?" Zareval, kopol ju tak silno, že sa pretočila.

Narcissine ústa boli zaplnené jej vlastnou krvou a rana nad jej obočím krvácala po jej tvári. Svoju bielu nočnú košeľu mala postriekanú krvou. Niečo v jej vnútri prasklo, keď zbadala svoju vlastnú krv.

"SI ZASRANÝ ŠIALENEC, LUCIUS! ČISTOKRVNÝ ŠIALENEC a radšej by som ZOMRELA, než ti niečo povedala!" vyštverala sa na nohy. Lucius hľadel užasnuto na manželkin výbuch. Nikdy predtým sa mu nepostavila, nikdy sa neopovážila klásť mu odpor.

Narcissu zjavne posadla akási ľahkomyseľná odvaha a pokračovala v kriku. "Máš srdce z kameňa, Lucius Malfoy. Ja som sa s tým mohla zmieriť, ale Draco... náš syn, keď si ho mučil a kazil... CHCELA SOM ŤA ZABIŤ! Ty si CHORÝ ŠIALENÝ ČISTOKRVNÝ PSYCHOPAT. Dospej, Lucius! Krvná línia nemá dnes cenu ani jediného knuta..." Narcissa začínala byť hysterická. Začala sa smiať a trhať si vlasy.

Lucius v hrôze sledoval, ako si jeho žena vytrhla chumáč jej nádherných dlhých blond vlasov.

"NARCISSA. Spamätaj sa," ostro povedal. Len sa ešte silnejšie zasmiala, slzy a krv jej stekali po tvári. Už začínala vstávať na nohy, jej ruka stále zvierala chumáč blonďavých vlasov a šialene pritom mrmlala...

"Spamätaj sa! SPAMÄTAJ SA! Moja matka mala pravdu... Varovala ma pred tebou... varovala ma, že si bláznivý čistokrvný maniak... varovala ma pred tvojimi vražednými sklonmi. Mala si pravdu matka - je to chorý bastard... chorý perverzák... a JA HO NENÁVIDÍM...   NENÁVIDÍM HO! NENÁVIDIM ŤA, LUCIUS MALFOY!"

Lucius uhol, keď sa Narcissa rozbehla smerom k nemu, jej päste zaťaté zúrivosťou. Nanešťastie si Lucius nechal v druhej izbe svoj prútik, takže ju nemohol prekliať, ale stále bol z nich dvoch silnejší. Schmatol svoju ženu zozadu, zvieral ju tak silno, že skučala. Silno ňou zatriasol. "Okamžite s týmto prestaň. OKAMŽITE PRESTAŇ." Narcissine výkriky a smiech postupne slabli a nakoniec sa mu zrútila v náručí. Zjavne omdlela.

Lucius ju musel odniesť do postele a uložiť ju tam.

"Parkinsonová!" vykríkol. "Parkinsonová!"

Dvere na spálni sa otvorili a Pansy Parkinsonová vkĺzla dnu. "Dones mi môj prútik zo študovne." Pansy prikývla a rýchlo vybehla von, aby získala prútik. Behom sekundy ho priniesla Luciusovi.

"Zostaň vzadu," povedal dievčaťu, ktoré utekalo do rohu miestnosti.

Narcissa sa pomaly preberala z bezvedomia. Kričala som na Luciusa! Nemôžem uveriť, že som sa prestala ovládať. V ústach mala stále chuť po krvi. Nemohla si presne spomenúť, čo povedala. Potichu zastonala a priložila si ruku k pere. Luciusova tvár vstúpila do jej zorného uhla a v miestnosti bolo ďalšie dievča... niekto povedomý...

"Narcissa," povedal pokojne jej manžel. "Obávam sa, že si sa pozabudla a povedala niekoľko strašných vecí."

Nemo prikývla.

"Poskytnem ti šancu vziať všetko, čo si povedala späť a spolupracovať so mnou pri nájdení Hermiony Grangerovej a dieťaťa. Je to jasné?"

Narcissa na neho len zízala.

Luciusova bledá tvár začínala meniť farbu do červena. "Je to jasné? Odvoláš, čo si povedala? Pomôžeš mi nájsť Grangerovú a to decko?"

Narcissa len na neho uprene hľadela. Hoci nič nepovedala, Lucius v manželkiných očiach videl nenávisť a otvorený odpor.

"Veľmi dobre," povedal. "Už som ti toto neurobil celé roky, ale pretože odmietaš rozumne uvažovať..."

Narcissine oči zostali stále vzdorné. Lucius zdvihol svoj prútik.

"Imperio."

Nastal jasný záblesk, keď Narcissine telo pohltilo neodpustiteľnú kliatbu. Zatvorila oči a znova ich otvorila. Boli to jej zvyčajné nádherné, modré oči. Nezdalo sa, že by sa niečo zmenilo. Pansy Parkinsonová to zvedavo sledovala z rohu miestnosti.

Lucius pokojne schoval svoj prútik a vreckovou utrel krv z manželkinej tváre. Sedela nepohnuto ako socha.

"Budeš sa správať, ako keby sa nič nestalo. Urobíš všetko, čo poviem. Pomôžeš mi nájsť slečnu Grangerovú a to dieťa. Už mi znova nebudeš odporovať."

Narcissa sa otočila, aby sa pozrela na svojho manžela a prikývla.

"Narcissa, myslím, že si nebola predstavená jednej z našich nových priateliek. Rád by som ťa zoznámil so slečnou Pansy Parkinsonovou... pomôže mi nájsť slečnu Grangerovú a to dieťa. Prečo ju nepozdravíš a nespriatelíte sa?"

Pansy fascinovane sledovala, ako zakrvácaná Narcissa Malfoyová vstala z postele a prešla k nej. Narcissa sa usmiala. "Dobrý deň, slečna Parkinsonová. Teší ma, že vás spoznávam." Vrelo chytila Pansyinu ruku a potriasla ňou. "Lucius, nevezmeme slečnu Parkinsonovú dole na čaj?"

"Vynikajúci nápad, Narcissa."

***

Lucius sa vrátil na Malfoy Manor deň predtým len, aby našiel svoju ženu v očividnom omráčenom bezvedomí v posteli. Bolo len otázkou sekúnd, kým si všimol pokrčenú fotografiu v jej pravej ruke. Luciusove pocity, keď tú fotografiu uvidel, boli príliš desivé, aby sa dali popísať slovami - jeho jediný syn sa stýka so špinavou humusáčkou! Nie, horšie než stýka - on sa do tej humusáčky zamiloval! Nebolo žiadnych pochybností, že ten výraz v Dracových očiach na fotografii bol výrazom lásky. A horšie... jeho syn sa spáril a splodil s tým dievčiskom špinavého bastarda! Tá hanba! Ak to zistia ostatní čistokrvní...  po tomto dá Malfoyovcom zabrať znova vybudovať svoju reputáciu!

A jeho zradná, falošná manželka! Straní tomu chalanovi a jeho milenke s nečistou krvou... asi to po celý čas vedela. Asi prechovávala sprosté babské predstavy, že bude mať mrmlajúce humusácke vnúčatká, i keby jej jediný syn bol o pár rokov odsúdený na smrť... musel sa nad tým v zúrivosti zasmiať.

Odvrátil sa od svojej ženy a prihnal sa do študovne, kde čakala Pansy Parkinsonová. Len o pár minút neskôr úspešne obnovil väčšinu jej pamäte. Bola len pod základným pamäťovým kúzlom. Pansyino pobúrenie nad tou fotkou sa skoro vyrovnalo jeho. Tá malá čarodejnica mu vyrapotala celý príbeh Dracovho a Hermioninho hanebného romániku a naznačila jej spoluprácu v "odplate" tej humusáčke. Avšak čoskoro mal po krk nariekania tej malej mrchy, ako ju "jej Draco" zradil a umlčal ju tvrdou fackou, na čo s výkrikom vybehla z miestnosti. Napriek tomu bol opatrný, aby nebol k Pansy príliš hrubý, pretože v nej rozoznal kruté, pomstychtivé rysy, ktoré by sa mohli ukázať nakoniec užitočnými.

Prirútil sa späť do spálne práve, keď sa jeho žena preberala zo svojich mdlôb.

***

"Ešte čaj, slečna Parkinsonová?" spýtala sa Narcissa zdvorilo, kým držala kanvicu s čajom.

Pansy pokrútila hlavou. Pri stole bolo neprirodzené napätie. Na rovinu, Pansy bolo zle od žalúdka. Odhalenie, že Draco a Hermiona mali spolu dieťa, vyvolávalo u nej chuť vracať zúrivosťou a žiarlivosťou. Pozrela sa ponad stôl.... Narcissa Malfoyová, ktorá sa chovala ako dokonalá hostiteľka, bola vo svojich krvou postriekaných šatách a napuchnutou tvárou mimoriadne desivá.

Len Lucius si zjavne nevšimol, že je niečo zle. Pansy postrehla, že jedol s výborným apetítom, dokonca pochválil Narcissu za jej koláč. Pansy sa ohromne uľavilo, keď Lucius konečne odhodil obrúsok a prudko vstal od stola, čím naznačil, že čaj skončil.

"Nasleduj ma, Narcisa... slečna Parkinsonová."

Narcissa sa okamžite postavila a nasledovala svojho manžela a Pansy nasledovala Narcissu. Zdalo sa, že kráčajú po niekoľkých dlhých schodiskách skôr, než sa dostali k masívnym dubovým dverám.

Pansy hádala, že tieto dvere viedli do žalárov Malfoy Manoru. Nemýlila sa.

Narcissa Malfoyová sa ochabnuto posadila do kresla v žalári a Pansy neohrabane stála pri jej boku. Lucius k nim bol otočený chrbtom a nalieval bezfarebnú tekutinu do malej šálky. Nakoniec väčšiu fľaštičku zazátkoval a vrátil sa k Narcisse s malou šálkou v ruke.

"Vypi to, Narcissa."

Narcissa si vzala šálku a poslušne ju vypila.

Pansy vedela, že je to veritaserum. V poslednom ročníku sa o ňom učili na Elixíroch.

Lucius chvíľu počkal, než začal vypočúvať svoju manželku.

"Kedy bola urobená tá fotka?"

"Dvanásteho októbra minulého roka, na Menovacom obrade dieťaťa."

"Kedy sa narodilo to dieťa?"

"Dvanásteho septembra minulého roka."

"Ako sa dieťa volá?"

"Noel Draco Malfoy."

Lucius si odfrkol. Noel... aké sprosté muklovské meno. Výsluch pokračoval.

"Ako si sa o tom dozvedela?"

"Draco mi povedal."

"Prečo ste to nepovedali mne?"

"Báli sme sa, že by si mohol ublížiť slečne Grangerovej alebo dieťaťu."

"Kde je tá humusáčka a to dieťa teraz?"

"Neviem."

Lucius strelil Narcisse silnú facku a ona tichučko vykríkla.

"Kde je tá humusáčka a to dieťa teraz?"

"Neviem."

Lucius ju chcel udrieť znova, ale potom sa upokojil a rozumne uvažoval. Narcissa bola pod vplyvom veritasera. Nedokázala klamať.

Zmenil štýl vypočúvania. "Je tá humusáčka a to dieťa s Dracom?"

"Nie?"

"Prečo nie?"

"Kvôli bezpečiu sú od seba oddelení. Aby sa ukryli pred Voldemortom a tebou."

"Ako sú ukrytí?"

"Dieťa je pod Fideliom. Slečna Grangerová je pod kúzlom Tenebrarum - žiaden Malfoy ju nemôže nájsť bez jej súhlasu."

"Kto tie kúzla vykonal?"

"Albus Dumbledore a Minerva McGonagallová."

"Vieš, kto je tajný strážca?"

"Nie."

Lucius chcel ukončil svoj výsluch, ale identita tajného strážcu bola príliš dôležitá, aby to nechal tak ľahko.

"Kto vie?"

"Hermiona Grangerová, Albus Dumbledore a Minerva McGonagallová."

"Vie o tom Draco niečo?"

"Nie."

"Čo vieš o tom, aké sú Dracove city v tejto veci?"

Narcissa Malfoyová zažmurkala svojimi modrými očami. Jedno z nich rýchlo zapúchalo. Ako keby z veľkej diaľky počula niesť sa k nej manželov hlas... Dracove city v tejto veci.... Otočila sa tvárou k manželovi, ako keby to bol sen. Jej hlas sa niesol zo vzdialenosti mnohých míľ, ako keby ho vôbec neovládala... "Miluje ju. Zomrel by kvôli nej a svojmu dieťaťu a ja dúfam, že sa im podarí zabrániť ti, aby si ukončil Dracov život, ty jedovatý had..."

Vtedy ju Lucius skutočne udrel. Tak silno, že jej hlava švihla dozadu. Pansy slabo vykríkla, ale neodvážila sa ísť Narcisse na pomoc. Narcissa nevydala jedinej hlásky. Hlavu mala sklonenú a krv jej stekala z nosa na už zakrvavené šaty. Hoci ju neobmedzoval, Narcissa nevynaložila žiadne úsilie vstať zo stoličky, na ktorej sedela.

Konečne, pomyslel si Lucius, veci vychádzajú na svetlo. Mal pocit, ako keby spred neho zdvihli záves a on uvidel udalosti minulého roka v jasnejšom svetle než predtým. Tvár mal chladnú a víťazoslávnu. Len čo bude možné, bude toto musieť oznámiť svojmu Pánovi. Ten chlapec bol klamár a zradca. Čoskoro sa dozvie, ako Temný pán trestá zradcov. S týmto skoncuje, nech sa deje, čo sa deje.

"Parkinsonová."

"Á-áno, pán Malfoy?" Pansy Parkinsonová sa skutočne začínala Luciusa Malfoya báť. Jeho zaobchádzanie s Narcissou bolo šokujúco brutálne, dokonca na Pansy Parkinsonovú.

"Poznáte kúzlo Tenebrarum?"

"Nie..."

To dievčisko bolo rovnako hlúpe ako škaredé, pomyslel si Lucius.

"Poďte sem." Lucius naznačil, aby ho nasledovala k nízkej polici s knihami za jeho pracovným stolom. Vytiahol jeden zväzok a roztvoril ho na stole. "Rýchlo si toto prečítajte."

Pansy rýchlo stránku prebehla. Tenebra - temnota, slepota a neznámo. Kúzlo Tenebrarum bolo vynájdené v 1877 čarodejníkom Corolanusom Bartolomeom. Kúzlo spôsobovalo, že sa predmet ukryl pred kýmkoľvek, kto sa vybral. Určené osoby nedokázali nájsť či vidieť predmet, pokiaľ ten predmet neposkytol svoj súhlas. Kúzlo nebolo veľmi známe, pretože bolo relatívne nové a mimoriadne náročné vyčarovať a podľa vedomostí vydavateľa bolo vykonané úspešne len trikrát. V poslednej dobe bolo použité slávnou kúzelníckou herečkou Leonorou Van Selwick, aby sa vyhla zástupcom tlače... za týmto pokračoval popis herečkinho využitia kúzla, rovnako ako aj dva ďalšie prípady toho, ako bolo to kúzlo použité predtým. Nasledoval mimoriadne dlhý odsek, ako pripraviť komplikovaný elixír, ktorý si to kúzlo vyžadovalo.

"Hermiona je pod Tenebrarum..." povedala Pansy pomaly. "Čo znamená, že členovia malfoyovskej rodiny ju nedokážu nájsť, pokiaľ im nedá súhlas..."

"Váš dôvtip ma šokuje, slečna Parkinsonová."

"Ako ju potom niekedy nájdeme?" Pansy sa s roztvorenými očami pozrela na Luciusa.

Lucius prevrátil oči a vzdychol si. "Slečna Parkinsonová... prečo si myslíte, že som vám nedolámal všetky kosti v tele a neposlal vás späť do Švajčiarska v krabici na topánky, napriek tomu, že ma to posledné dve hodiny tak veľmi pokúšalo urobiť?..."

Pansy prehltla.

"...pretože, slečna Parkinsonová. VY nie ste Malfoyová. A viem, že ste rovnako dychtivá pomôcť mi v záležitosti zničenia Dracovej šťastnej rodinky, ako som ja dychtivý skoncovať s ňou."

"Chcete, aby som ja našla Hermionu?"

"Nie, chcem, aby ju našli domoví škriatkovia. Myslite, slečna Parkinsonová. Mali by ste byť schopná poľahky ju nájsť... napokon, nie ste Malfoyová... zatiaľ ešte nie."

"Zatiaľ?"

Lucius sa usmial. "No, moja drahá slečna Parkinsonová - ak uspejeme v zmene Dracových citov k slečne Grangerovej, potom vážne verím, že vyčistíme cestičku pre nejakú novú ženu v živote môjho syna... nejakú peknú, čistokrvnú ženu... ak mi rozumiete."

Záblesk túžby vzklíčil v Pansyiných očiach. "Myslíte... ja a Draco...?"

"Myslím presne vás a Draca."

"Ale ako sa zbavíme Hermiony? Zabijeme ju?" horlivo sa spýtala Pansy.

Lucius sa uškrnul a otočil sa, aby vytiahol ďalší zväzok zo svojej police. Tento mal názov: Extra efektívne elixíry. Pansy ho spoznala z doby, čo bola na Rokforte.

"Obávam sa, že to nie je také jednoduché, slečna Parkinsonová. Pochopte, ak zabijeme slečnu Grangerovú alebo dieťa, keď do nich bude Draco stále zamilovaný..." Pansy sa pri tom slove strhla "... riskujeme, že sa naveky otočí voči nám. Pre svoj výskum potrebujem absolútnu poslušnosť môjho syna, dôvod nepotrebujete poznať, a nemôžem riskovať, že sa odo mňa odvráti alebo utečie alebo sa zabije... ako by pravdepodobne urobil, keby sa chcel pomstiť roztúžený láskou. Chápete, slečna Parkinsonová?"

"Áno." Pansy poznala Draca dosť dobre na to, aby verila, že keby bol zatlačený za svoje hranice, dokázal by urobiť niečo násilné a hlúpe sám sebe.

"Nie... riešením je niečo iné..." Lucius prelistoval stránkami knihy, hľadal stránku.... "Ach, tu to je... aké zrejmé..." Lucius založil roh stránky a pozrel sa na Pansy. "Máte jeden mesiac, aby ste našla slečnu Grangerovú. Tak dlho mi bude trvať, kým uvarím odvar všehodžúsu. Nejako od nej získate vlasy a prinesiete mi ich. Umožním Dracovi zistiť, čo jeho malá humusácka priateľka vymyslela, kým boli oddelení... uvidíme, či to jeho láska vydrží."

Pansy prikývla, ale tvárila sa znepokojene. "Ale ako nájdem slečnu Grangerovú?"

Lucius sa na ňu pokojne pozrel. "Chcete skončiť s mojím synom alebo nie?"

Pansy dychtivo prikývla.

"Potom je načase, aby ste začala používať svoj mozog. Musíte sa vrátiť späť... čo viete o slečne Grangerovej? Kde býva? Kto sú jej najlepší priatelia? MYSLITE."

Pansy v zamyslení zvraštila tvár. Kde by mohla začať? Grangerová mohla byť hocikde... Ginny, Harry a Ron boli jej najlepšími priateľmi, mohla by skúsiť preklepať tieto zdroje... pokiaľ ide o jej adresu... nie to bolo ťažké.... počkať minútku... možno.... Lucius sledoval, ako sa žiara spoznania roztiahla tupou tvárou Pansy Parkinsonovej.

"Viem, kde začať."

Lucius sa usmial a vystrnadil dievča zo svojej pracovne. "Nesklamte ma slečna Parkinsonová.... Viete veľmi dobre, čoho som schopný."

Keď Pansy utekala po schodoch von zo žalárov, Narcissa Malfoyová sedela ochabnuto na stoličke a sledovala svojho manžela zatvoriť dvere. Jej manžel prešiel k nej a poťapkal ju po ruke.

"Buď dobré dievčatko, Narcissa. Keď dokončím svoj elixír, obaja pôjdeme hore, kde môžeš napísať list Dracovi, ktorý ti nadiktujem. Myslím, že potom by si si mala umyť tú krv z tváre a dať si trochu make-upu. Dnes večer majú prísť Crabbovci na večeru a nemôžem si dovoliť, aby si takto vyzerala."

Narcissa pokojne prikývla. Kliatba Imperius, ktorú na ňu Lucius použil, bola veľmi silná - Lucius bol mocný čarodejník. Mala pocit, že sníva... bolo jej tak príjemne... tak bezpečne... vôbec netúžila prebudiť sa. V skutočnosti nemala žiadnu túžbu robiť čokoľvek iné než napísať list Dracovi tak, ako jej ho nadiktuje jej manžel. Ach, a dať si tiež trochu make-upu. Narcissa sa usmiala, pretože si rada dávala make-up.

V inej izbe Malfoy Manoru Pansy písala list svojej matke, aby ju požiadala o svoj prefektský denník z piateho ročníka. Pansy bola jedna z dvoch slizolinských prefektov v piatom ročníku, až kým ju v šiestom ročníku nenahradila Sally-Anne Perksová, pretože zistili, že podvádzala na VČÚ. Všetci prefekti boli vybavení denníkmi, v ktorých si viedli záznamy o bodoch vzatých študentom, termínoch dôležitých školských udalostí a adresách ostatných prefektov.

Aj Hermiona Grangerová bola v piatom  ročníku chrabromilským prefektom.

Pansy dokončila svoj list a priviazala ho na nohu jedného z malfoyovských výrov. Odletel do šera. Pansy vytiahla mapu Londýna a začala si pripravovať plán. Trpko si spomenula na tú nenávisť a odpor v Dracových očiach, keď ich toho dňa našiel na dievčenskej toalete. Ten pohľad ju veľmi hlboko zranil. Vedela, že keby ho Fletchey nezadržal, Draco by jej možno vážne ublížil. A jeho nežnosť k Hermione v ten deň... zdvihol ju v náručí, bozkával jej zakrvavenú tvár - čo do pekla videl na tej sprostej humusáčke, aby to stačilo na to, že s ňou mal dieťa ... a nechal si ho? Hnev a žiarlivosť vzbĺkli v jej vnútri.

Všetko toto len ukázalo Luciusovi, že mal pravdu: ak poskytnete správnu motiváciu, Pansy dokáže byť veľmi bystrá.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: sisi - 06.07. 2021
nemám slov .... takové věci, takový život, to snad nikdo normální nechce, ... nedělá. Děkuji za překlad.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 06.07. 2021
Sledujem, že komentuješ, ale absolútne si na túto poviedku nespomínam... Ďakujem

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: doda357 - 23.04. 2011
Nie, nie, nie. To nemôže byť pravda. Prečo zrovna teraz Pansy napadlo niečo múdre? To nie je vôbec dobré. A Narcissa pod Imperiusom, ach jaj. Už to snáď ani nemôže byť horšie. Páčilo sa mi, že sa mu Cissy vzoprela, ale ako vidieť, nebolo jej to vôbec platné. Dúfam, že keď im pošlú ten list, tak nejako sa z neho dovtípia, že to nie je pravá Narcissa. Tomu preludu som skoro uverila aj ja, nie len Hermiona. Som strašne zvedavá, čo sa stane ďalej. Ďakujem za túto napínavú kapitolu - Tešila sa s teplejšieho počasia a bola vďačná, že zima skončila. - z
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 23.04. 2011
Díky, a opravené.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Trili - 17.04. 2011
uf :-)

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: ulli - 10.04. 2011
Ajajaj toto byla škaredá kapitolka. Bojím se, bojím jak to nakonec dopadne.Můžu jen doufat, že aspoň s trochu dobrým koncem. Ubohá Narcissa, ta to ale vyvedla. Z jednoho malého přání se vyklube tolik špatnosti (myslím tím tu fotku). Snad to alespoň přežijí moji oblíbení v této povídce. Děkuju za překlad a těším se na další.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: anonym - 08.04. 2011
nebezpečné pre Hermionu.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: jerry - 03.04. 2011
Tak toto je zle.lucius aj pansy su v tejto poviedke fakt zrudy. Zacinam sa desit konca tejto poviedky, ale dufam ze dopadne dobre v prospech draca a hermiony. Diky za preklad.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: JSark - 03.04. 2011
No nazdar, ako sa z tohto vyhrabú? Luciferík vymyslel diabolský plán. Díky za preklad.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Nade - 02.04. 2011
Pansy není Malfoyová, tedy zatím. Já si troufnu tvrdit, že ani nikdy nebude, ale to nebrání Luciovi, aby ji použil. Lucius chystá nějakou sviňárnu, Narcissa je v háji, a druhá strana netuší, co se na ně řítí. Díky, bylo to úžasné.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: myska111 - 31.03. 2011
Jejda.To byla teda kapitola. Lucius je zde opravdu odporný chlap, takto zacházet s Narcissou. To nevypadá vůbec dobře. Mám trochu obavy z toho co bude v další kapitole. Jinak překlad je fakt skvělý. Jsem zvědavá co bude dál, asi nás čeká pár děsivých kapitol.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Zuzana - 30.03. 2011
Óch... Hermiona má halucinnácie, alebo sa Dracovi niečo stalo? V prvom momente som bola strašne šťastná, že ju vyhľadal a že mu naozaj chýbala, tak ako to v románoch býva, ale potom som si myslela, že to bude Lucius, že si dal všehodžús a premenil sa na Draca. Narcissa si ten výbuch od Luciusa zaslúžila (aj keď ju nemusel až tak vymlátiť po mudlovsky) za to čo urobila a priviedla do nebezpečenstva Svojho syna aj vnúča. Strašne som na ňu naštvaná aj na Albusa prečo Pansy tie spomienky nevymazali dostatočne. Toľko amaterizmu. Lucius nie je blb nájsť blond decko v Brlohu bude hračka. Tak a Pansy začala používať mozog. Tak to je vážne nebezpečné. ďakujem za preklad. Som úplne vysilená z tej bezmocnosti čo cítim pri tejto poviedke. Autorka bola asi čarodejnica

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Svetluska - 30.03. 2011
A s....a, já veděla, že ta fotka nebude nejlepší nápad. Někdy je prostě těžké nenechat se ovládnout city a Narcisse se to příšerně vymstilo. Ani si nechci představit, co čeká Hermionu a Draca dál. Skoro mám strach to číst, ale přece jen doufám, že nakonec to nějak dobře dopadne, tedy snad... Díky moc za překlad a za to, že nás netýráš dlouhými pauzami mezi kapitolkami

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Andariela - 30.03. 2011
chúďa Narcissa :(...ale tak ja som ani inak nečakala, že to s ňou takto dopadne ....Lucius je fakt bastard, takto ju zriadiť.....a ešte k tomu aj Pansy v dianí, no uvidíme, ako bude pokračovať jej pátranie po Hermione....jooj táto kapitola...som radšej nemala ani čítať hneď....som si mala radšej počkať, keď tu bude ďalšia...bo toto ja nevydržím :D ...ten začiatok , ten sen...mhhm ..pekné ;) aspoň jediná svetlá chvíľka v kapitole ;)
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 30.03. 2011
Baby to riešia tak, že to strihnú kapitolou z Potkaníka. A ja práve prekladám Room... Ďakujem za komentár.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Andariela - 30.03. 2011
ale keď ja už mám všetko prečítané :D moja chyba...heh ja viem ....no nič ...idem sa ja zavŕtať do kníh :D jeeho Roomies...veľa zdaru ;)

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: denice - 30.03. 2011
Přiběhla jsem domů, jen tak ze zvyku nakouknu a ony dvě nové kapitoly, to jsem vážně nečekala, ale tempo přidávání této povídky mě nadchlo. Chudák Hermiona, tak se jí stýská, že neví, čí je, má denní sny o Dracovi. Myslí si, že je silná, ale její vůle se pomalu rozkládá, mám o ni strach. Zato Lucius je tady nefalšovaný psychopat. Zlý, šílený, obětuje vlastního syna - proč? Čím ho Voldemort tak uchvátil, že bez mrknutí oka obětuje rodinu? To by měla autorka vysvětlit, ale i tak je to velmi silná, dobře napsaná kapitola, jedna z těch, kde Zensho věřím každé slovo. Díky.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 30.03. 2011
Nebolo to predtým už vysvetlené? Vtedy, keď Lucius vysvetľoval Dracovi, na čo ho chce použiť? Ja si to fakt budem musieť prečítať od začiatku. Asi sa mi to pletie. Ďakujem moc.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: denice - 30.03. 2011
Znovu jsem si přečetla Dracovu vánoční návštěvu na Manor, Lucius vysvětlil Dracovi, že ho zplodil a vychoval pouze proto, aby získal kámen mudrců. Teprve teď mě napadlo, že Lucius ho chce pro sebe. Tím by se vysvětlilo, proč bez mrknutí oka zlikviduje jediného syna a dědice. Když bude žít věčně, nebude potřebovat nástupce, že? Lucius tady už ani není člověk, ale zrůda.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Lucka - 30.03. 2011
Dobre, mením názor. Nenasadila si obdivuhodné tempo, ale úplne ZDRVUJÚCE !!! ( Nesťažujem si ) A už je to tu. Naozaj som sa tejto chvíľe odhalenia veľmi bála. Z Luciusa je mi na grc, o Pansy nehovoriac. :-/ Ale stále dúfam, že ich láska zvíťazí a porazí zlo. ( Dnes som nejaká rozcitlivená, tak to s tým optimizmom možno trochu preháňam.) Každopádne začínam mať pocit, že sa veštba vyplní. Len dúfam, že sa tento moj pocit aj nevyplní. Predsa len, mal by to byť koniec zhodný z HP od Rowly. Už nám zostáva len dúfať. Ďakujem za expresný preklad.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 30.03. 2011
Kde si prišla na to, že by to mal byť koniec zhodný s koncom od Rowly. Bolo to napísané po HP5, vtedy autorka ani netušila,  ako to dopadne. Ďakujem.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Lucka - 30.03. 2011
Realistické zakončenie potterovskej série - asi som si to zle vysvetlila.
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 30.03. 2011
Dala si mi chrobáka do hlavy... Serious love story, a realistic end to the Potter series. Updated: 7-25-03 - Published: 5-28-03 - napísala to v polovici roka 2003, čo bolo vtedy vonku? Vieš čo si myslím? V tom čase vznikalo strašne veľa romantických príbehov - milujeme sa, naša láska všetko vydrží, Lucius nám tlieska, o Voldym ani nechyrujeme - možno je to narážka na to, že tu to fakt bude inak, reálnejšie. Uvidím čo povieš na konci.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: adelina - 30.03. 2011
To snad neni možné:( Nejsem si jistá jestli tahle povídka skončí dobře. Lucius je fakt zasranej čistokrevnej šílenec a Pansy je děsná. Ach jo. Už jen 9 kapitol... Děkuji za překlad:)
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 30.03. 2011
Nikdy som nepovedala, že skončí dobre. Pri takýchto poviedkach opakujem obľúbené: čo je vlastne happyend? Dnes som si uvedomila, že štýlom záveru a  epilógu mi veľmi pripomenula poviedku od Caph. Obsahovo nie... uvidím, či sa ten dojem ku koncu nezmení. Ďakujem moc za druhý komentár z dvoch. Neskutočné číslo. Fakt som to čakala, ale mrzí to. O to viac si vaše komentáre vážim.

Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: MayuDaphneMalfoy - 30.03. 2011
Nee , Draco a Herm patří k sobě , to kouzlo a dohoda se mi nelíbí . Tan začátek , moje naivita a pak to zklamání že realita je jiná . Už jen 9 kap. do konce že  Potřebují zachránit .  Vyhrabat se z rukou Luciuse a zabít nejtemnějšího .
Re: Kapitola 30 Bisomnium Od: Jimmi - 30.03. 2011
Ďakujem za prvý komentár z dvoch. Úžasný úspech. Myslíš, že nikto nečakal, že dnes pribudne ešte jedna kapitola? Podarilo sa mi odsunúť termín v robote, takže pohodový koniec mesiaca (mierne ma naštvali, tak si nadčasy vyberám prekladmi v práci). Potkaník zatiaľ v pošte žiaden, Rapidez bez počítača... ešteže mám toto. Naozaj hrozne moc ďakujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke