Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 23 Longe Aestivus

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 26.03. 2011 Téma: Dračia krv
Jimmi nám napísal:

 

The Blood Of The Dragon

Autor: Zensho 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/1363692/23/The_Blood_Of_The_Dragon

Dračia krv

Preklad: Jimmi

Beta-read: 32jennifer2

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Pozor, napísané v roku 2003, Blaise je dievča, po HP5.

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Zensho , ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 23: Longe Aestivus – Dlhé leto

"S otcom chceme zaskočiť do nákupného strediska, aby sme sa stretli s Jerrym. Vraví, že konečne našiel dom, ktorý sa pre nás hodí. Ty nechceš ísť?" Do obývačky vošla Hermionina mama a poťapkala dcéru po hlave. Hermiona počítala očká - plietla dupačky pre dieťa.

"... 17, 18, 19, 20... nie vďaka, len choďte, mami... 21, 22, 23..."

"Vieš, že by sa ti zišlo trochu čerstvého vzduchu. Odkedy si doma, sotva si vyšla von."

"... 24, 25, 26, 27... Dumbledorove príkazy. Mám ležať ...28, 29, 30..."

"No, keď som čakala teba, zistila som, že trochu cvičenia mi vždy pomohlo lepšie sa cítiť. Len krátky výlet, miláčik?"

"Ach nie! Poplietla som to!" zúfalo odvetila Hermiona. Vážne mala rada pletenie. Odložila vlnu a ihlice.

"V poriadku, mami." Vstala a natiahla si chrbát. Už bol júl a začínala byť veľká.

"Nádhera. Prinesiem ti kabát."

V tom okamihu zazvonil zvonec na dverách.

Matka s dcérou sa na seba pozreli.

"Premýšľam, kto by to mohol byť?" čudovala sa pani Grangerová a šla k dverám. "Asi nejaký predavač."

Ukázalo sa, že to nebol predavač.

"Môžem vám pomôcť?" spýtala sa pani Grangerová, keď otvorila dvere mladej dievčine v smotanovej blúzke a čiernych nohaviciach. Dievčina vyzerala trochu nervózne.

"Áno, prišla som pozrieť Hermionu. Som Ginny Weasleyová, jej priateľka zo školy."

Zrazu pani Grangerová spoznala dievča z čarodejníckej fotografie, ktorú jej ukázala Hermiona.

"Ach, samozrejme, tak len poď dnu, práve hľadám Hermionin kabát."

"Ďakujem vám."

Ginny Weasleyová vošla placho do obývačky, kde videla svoju priateľku upratovať veci na pletenie.

"Ahoj, Hermiona!"

"Ehm... poznám vás?" spýtala sa Hermiona. Nespoznala to dievča.

"To som ja! Ginny!"

"Ginny?"

Potom, ako keby sa z jej očí zdvihol nejaký mrak, spoznala svoju najlepšiu priateľku Ginny. Ale ako?... samozrejme! Aspectus Deceptio! Ginny nezabudla, ako to kúzlo použiť.

"Ginny!" Dievčatá si vbehli do náručia.

"Ojoj, nie tak silno, nechcem ti ublížiť, Hermiona. Si vážne veľká!"

Hermiona sa zasmiala. "Nemaj obavy, vôbec to nebolí!"

"Ako sa máš, Miona? Všetci na teba myslíme a myslíme!"

 

"Som v poriadku. Fajn. Vážne. Nuž, aj ja premýšľam o vás všetkých. Keďže Dumbledore povedal, že nemám dostávať sovy či niečo iné, dostávam len muklovským spôsobom Harryho listy. Posledný prišiel pred týždňom, po Percyho svadbe. A najhoršie je, že mi nenechal spiatočnú adresu, takže som nemohla odpísať."

"Ach, býva teraz u Siriusa, v Cotswolde. Je tam nádherne, Hermiona, bola som tam na návšteve!"

"Páni, nemôžem sa dočkať, až to uvidím."

"Ahojte dievčatá," povedala Hermionina matka, keď vošla do izby s Hermioniným kabátom. "Celé veky mi trvalo nájsť tvoj kabát - už si ho nenosila niekoľko týždňov."

"Je leto, mami, nie je mi zima."

"No, si tehotná a ja nechcem nič riskovať," povedala odhodlane jej matka.

"Ach, ideš niekam?" prekvapene sa spýtala Ginny.

"Nuž, áno. Moji rodičia zháňajú dom a požiadali ma, aby som šla s nimi a nadýchala sa čerstvého vzduchu."

"No," Ginny sa otočila k pani Grangerovej. "Práve som sa chcela spýtať, či nedovolíte Hermione, aby som mnou strávila deň. Budeme robiť muklovské veci ako nakupovanie a pozeranie filmov. Vážne mi chýbala."

Hermionina matka sa zatvárila znepokojene. "Hermiona, vieš, čo Dumbledore povedal o stýkaní sa s magickými ľuďmi..."

"Mami, prosím, pusti ma! Tak či tak viem, že Ginny na seba použila kúzlo na zmenu vzhľadu, takže len ľudia, ktorým povie, kto je, ju uvidia ako ju. Nikto ju nijako nespozná. Budú si myslieť, že som s muklovskou priateľkou."

Hermiona sa pozrela na svoju dcéru, ktorá žiarila nedočkavosťou.

"V poriadku, ale vráťte sa pred večerou a och, Ginny drahá, nechcela by si zostať na večeru?"

"Môžem?"

"Samozrejme, drahá."

"Rada by som, pani Grangerová," zdvorilo odvetila Ginny, keď vzala Hermionin kabát od jej matky a pomohla svojej priateľke obliecť si ho.  Bol to len ľahký letný úplet.

"Odveziem vás dve do nákupného strediska, za desať minút sa tam mám stretnúť s tvojím otcom a Jerrym."

Hermiona s Ginny ruka v ruke vyšli z izby.

***

Hermiona s Ginny práve doobedovali u Pete´s Pasta a teraz si dávali obrovské zmrzlinové poháre v Zmrzlinovom nebi. Hermionin apetít bol dosť značný, keďže bola už v ôsmom mesiaci. Ginny na nich tajne použila kúzlo súkromia, aby nikto nemohol počuť ich rozhovor.

"Vážne si mi na tej svadbe chýbala, Miona," povedala Ginny s plnými ústami jahodovej zmrzliny. "Bill si priviedol snúbenicu - Fleur Delacour... spomínaš si na ňu? Odmaturovala a pracuje vo francúzskej pobočke Gringgotov. Vieš, že Fred a George si našli priateľky - dvojičky? A sú muklovského pôvodu. Otec sa ich nebol schopný prestať sa pýtať na muklovské veci. Penelope vyzerala absolútne nádherne, vybrala si muklovské šaty, ktoré som jej v skutočnosti pomohla vybrať ja... mama plakala  a plakala. A myslím, že Ron chodí s Parvati, pretože ju priviedol na tú svadbu. Mama ju skoro zadusila v medveďom objatí - taká bola rada, že si Ron našiel priateľku."

"A čo Charlie? Neprišiel?"

"Ach, vážne mal veľa práce. Tento rok dáva na drakov pozor vážne dôkladne – zdá sa, že niekto kradne vajcia. Je skutočne rozčúlený - vraví, že by to mohlo viesť ku všetkým možným problémom, ak si čarodejníci začnú myslieť, že sú to exotickí domáci miláčikovia alebo niečo podobné."

Hermiona sa zasmiala.... spomenula si na Hagridov pokus chovať draka menom Norbert, keď bola prváčkou na Rokforte. Dychtivo všetkým tým informáciám načúvala. Vážne mala radosť, že sa môže porozprávať o novinkách v čarodejníckom svete. "Ako sa má Harry a Sirius?"

"Tí dvaja!  Vypadli niekam do Severnej Európy, tak som naposledy počula. Prišli na svadbu a potom zmizli. Ich práca je prísne tajná. Našťastie mi Harry často píše, ale vieš, že mi skutočne nemôže napísať o svojej práci. Myslím, že dostali ďalších smrťožrútov."

"Dobre," povedala Hermiona. "Dúfam, že ich dostanú všetkých!"

"Viem, ale je to hrozne nebezpečné. Nikdy by ma nenapadlo, že sa budem o Harryho strachovať tak, ako sa strachujem. A teraz sa niečo deje s Veď-Vieš-S Kým, pretože sa znova pokúša získať nesmrteľnosť. Aby si vedela, jeho sieť sa rozširuje skoro po celom svete, takže nájsť informácie je vážne ťažké - v každej krajine majú tajných a špiónov."

Hermiona sa striasla. "Mohli by sme sa rozprávať o niečom inom?"

"Hej, prepáč, chceš trochu mojej zmrzliny? Svoju si už dojedla."

"Vďaka!" vďačne povedala Hermiona, keď si nabrala Ginninej zmrzliny.

"No, máš nejaké správy od Draca?" potichu sa spýtala Ginny.

Hermiona pokrútila hlavou. Strašne jej chýbal. "Ani som to nečakala. Ale na budúci mesiac ho uvidím - vážne je na Rokforte veľmi vyťažený."

"Draco je stále na Rokforte?" prekvapene sa spýtala Ginny. Predpokladala, že šiel pracovať na ministerstvo alebo riadi malfoyovské bohatstvo či niečo také.

Hermiona prikývla. "To vážne nie je tajomstvo, bude na budúci rok robiť Snapovi asistenta Majstra elixírov. Teraz sa pripravuje na vyučovanie."

"ČOŽE!" zajačala Ginny. "Prečo si mi to nepovedala! Hermiona, ako dlho to vieš?"

"Pár mesiacov."

"Íha! Draco Malfoy... mohol by učiť elixíry MŇA?" Ginny začala hyperventilovať. "To je skrátka to, čo potrebujeme - ďalší chrabromilčanov nenávidiaci slizolinčan, ktorý nám bude odoberať body..."

"Ach, upokoj sa Ginny, vieš, že sa Draco posledný rok zmenil!"

"Áno... ale... aj tak! Nedokážem zniesť predstavu, že sa k nám Draco bude chovať nadradene! Ojojoj... ak na MŇA skúsi jeden z tých jeho úškrnov, zotriem mu ho rovno z tváre..." Ginny podozrivo znela, ako jej matka Molly Weasleyová.

"Nemaj obavy, bude učiť len prvákov a druhákov."

"No nazdar... potom je to v poriadku."

"Ginny..." zrazu povedala Hermiona, keď si uvedomila, že nepovedala nikomu, dokonca ani svojim rodičom, o čom sa s Dracom rozprávali posledný deň školy. "...musím ti niečo povedať. Si prvý človek, ktorému to hovorím, takže to drž v tajnosti, sľubuješ?"

"Samozrejme, že sľubujem. Poznáš ma - nepoviem to ani za svet."

Hermiona sa začervenala. "V posledný deň školy ma Draco požiadal o ruku!"

"Ojoj!" zapišťala Ginny a zovrela ruku svojej priateľky. "To je skvelé! Aby si vedela, s Harrym sme si mysleli, že je to len otázka času!"

"Prečo?"

"Pretože vy dvaja ste tak hnusne zaľúúúúbení..." Ginny sa zaksichtila a rozchichotala. "Je to také očividné."

"To len pre vás. Myslela som, že sme odviedli dobrú prácu a pred zvyškom školy to utajili."

"Áno, nuž... keď je v tvojej blízkosti, zrazu je celý Miona toto a Miona tamto... fíha! A to ako sa jeden druhému pozeráte do očí! Ojoj... toto je nádhera! Ale.."  a tu sa Ginny pohrúžila do reality, "kedy sa chcete vziať? A čo- čo Lucius?"

"Samozrejme, že sa nemôže vziať hneď. Musia sa vyriešiť nejaké veci a sme hrozne mladí. Dumbledore má plán, ako dať všetko do poriadku, kým bude mať Draco dvadsať jeden..." Ďalej ako k tomuto sa Hermiona nedostala, keď sa podujala prezradiť tajomstvo Malfoyovho proroctva a uvedomila si, že vďaka kúzlu mení tému... "Takže to nie je tak ďaleko... a dokonca mi dal prsteň."

"Kde?" spýtala sa Ginny, keď uprene hľadela na priateľkine prsty. Ale jediný prsteň, ktorý na Hermione videla, bola obyčajná strieborná obrúčka.

"Neskôr ti doma ukážem."

Ginny šťastne prikývla. Milovala mať tajomstvá. Bola taká zvedavá ako vždy. "Nemôžem sa dočkať!"

"Ach!" zrazu Hermiona vyzerala vyplašene.

"Čo sa stalo? Si v poriadku?"

"Dieťa koplo. V poslednej dobe to robí často."

"Musí byť nepokojný," povedala Ginny, keď položila ruku priateľke na brucho. Pomyslela si, že zvnútra pocítila slabé buchnutie. Dievčatá sa na seba usmiali.

"Nejaké mená?"

"Draco mi po skúškach povedal, že už meno vymyslel, ale že to bude prekvapenie. Dozviem sa ho, až keď sa dieťa narodí."

"A čo Fabio? Alebo Lorenzo?"

"Ginny..."

"Dobre, dobre... viem, blbé mená. Ale práve som prečítala tú skvelú knihu..."

***

Dievčatá v nákupnom stredisku strávili celé popoludnie. Hermiona nechcela, aby deň skončil. Bola rada, že Ginny ide k nej domov na večeru, inak by jej deň pripadal príliš krátky.

"Už sa musíme posadiť, Ginny," dychčala Hermiona, keď sa zrútila na lavičku pred Mothercare. "Mám opuchnuté nohy."

Ginny sa zvalila vedľa svojej priateľky. Tiež bola vyčerpaná. Po obede sa s Hermionou dívali na film, niečo pokúpili, dali si umyť a upraviť vlasy v salóne, potom znova nakupovali. Posledným obchodom bol Mothercare, v ktorom Ginny trvala na tom, že kúpi za vlastné peniaze dieťaťu modrý vyzdobený čepček.

"Po tom, čo som od vás všetkých bola odlúčená tak dlho a skoro vôbec nečarovala, začínala som premýšľať, či je čarodejnícky svet reálny... či som vážne chodila na čarodejnícku školu menom Rokfort, či moje dieťa je vážne synom čarodejníka menom Draco Malfoy... alebo či to bol len sen a nedala som sa zbuchnúť v niektorom z tých miestnych barov."

Ginny oprela hlavu o priateľkino rameno.

"Sme skutoční, Miona. My všetci sme stále tam vonku a všetci na teba myslíme. Tak veľmi nám s Ronom chýbaš. Jedného dňa sa ku nám vrátiš, vieš, že tam patríš. Si jedna z najmocnejších čarodejníc, ktoré poznáme."

"Vrátim sa ku vám všetkým, je to len na chvíľu, kým s Dracom vyriešime samých seba... a jeho otca a všetko."

"Miluje ťa, Hermiona. Harry a ja to vieme. Dokonca Ron to vie."

"Ako to Ron vie?"

Ginny sa zasmiala. "Môj brat sa ťa vzdal, nie? Čo iné by ho odradilo?"

Dievčatá nastúpili do taxíka a zamierili k Hermioninmu domu.

Rozhovor pri večeri sa točil skoro úplne o novom dome, ktoré si chceli Grangerovci kúpiť - ich realitný agent Jerry Shermann im našiel nádherný dom a vážne uvažovali, že ho kúpia. Podľa všetkého Dumbledore poradil Grangerovcom, aby sa pre ich vlastné bezpečie presťahovali.

Po večeri šli Hermiona a Ginny do Hermioninej spálne. Ginny šla od zvedavosti prasknúť.

"Kde je? No tak, Hermiona! Ukáž mi ho!"

Hermiona sa usmiala a usadila sa na posteli. Vytiahla prútik z hlbín skrine, kde ho uschovala (v podstate nemali používať mágiu mimo školy) a zamrmlala nad tým strieborným prsteňom transfiguračné kúzlo. Ginny zhíkla, keď sa pred jej očami Hermionin obyčajný strieborný prsteň zmenil na veľký zlatý prsteň osadený veľkými diamantmi. Mal tvar hada, ktorý si hrýzol svoj vlastný chvost a miesto očí mal žlté diamanty.

"Ach, páni!" vydýchla v obdive Ginny. "Je nádherný! To je Jormungand! To je vážne mocný magický symbol, brali sme to minulý rok na Histórii mágie!"

Hermiona  prikývla. "Očividne, je to dedičstvo rodiny Van Doren."

"Van Doren?"

"Zo strany Dracovej matky. Nie jeho otca."

Ginny sa zaksichtila. Tiež nenávidela Luciusa. "To je dobré."

Hermiona si stiahla prsteň a položila ho Ginny do dlane. Ginny v úžase prsteň zvrtla. "Kiežby ma Harry požiadal o ruku," mrmlala Ginny.

"Ginny Weasleyová - stále chodíš do školy!"

"Áno, no - aj ty si s Malfoyom chodila."

Hermiona sa začervenala. "To bolo iné."

Ginny na priateľku žmurkla. Potom si všimla nápis na prsteni. "In hora summe inopis nostrae…  čo to znamená?"

"V hodine našej najväčšej potreby. Draco povedal, že je to mocný prsteň, ktorý ma ochráni, keď to budem najviac potrebovať."

"Bomba! Páni... Hermiona, tieto starodávne prstene sú veľmi magické a mocné. Nikto v skutočnosti nevie, čo robia alebo ako ich vyrobili. Radšej ho nos stále."

Hermiona prikývla a navliekla si ho. Znova ho premenila na obyčajnú striebornú obrúčku - bol to jediný šperk, čo v týchto dňoch nosila. Odložila ten dračí prívesok, čo jej Draco dal - bol príliš blýskavý na nosenie v muklovskom svete a vážne nechcela premeniť toho rozkošného malého draka - vyzeral príliš živý.

"Kedy ideš na Rokfort, aby si porodila?"

"O tri týždne. Nechceme čakať až na posledný deň pre prípad, že by prišiel skôr."

"Kiežby som tam mohla byť, Miona. Ale viem, že Dumbledore chce toto všetko udržať v tajnosti."

"Vďaka, Ginny. Budem v poriadku. Draco tam bude a bude tam tiež Dumbledore, madam Pomfreyová a všetci ostatní učitelia. Budem v dokonalom poriadku."

Ginny začala vyzerať uslzene. "Nevydržím ťa ďalšie dva roky nevidieť, Miona."

"Ach, Ginny... musíš byť silná. Jeden rok budeš na Rokforte, kde sa čoskoro prestaneš o mňa báť. Rokfort je nádherné miesto, váž si svoj čas tam."

Ginny prikývla.

"A povedala si mi, že na ďalší rok ťa Harry požiadal, aby si zostala s ním a Siriusom - cestovať a tak."

"Áno, ale nezabudneme na teba. Viem, že Harry je tiež kvôli tomu rozrušený."

Hermiona objala svoju priateľku. "Som tu. Budem v poriadku a uvidím ťa skutočne skoro - Voldemort nemá šancu proti Dumbledorovi a aurorom."

"Určite musíš bábätku obliekať ten modrý čepček, čo sme dnes kúpili."

"Samozrejme!"

Keď Ginny odišla, do dcérinej izby vošla Hermionina matka.

"Vyzerá to, že si sa dnes bavila, miláčik."

"Ach áno! Bolo skvelé sa znova dostať von... hoci vďaka dieťaťu si pripadám ako hroch."

"Hermiona, vážne by sme mohli kúpiť ten dom, čo nám Jerry odporučil. Vyzerá skutočne dokonale. Pôjdeš ho s nami budúci týždeň pozrieť, však?"

"Samozrejme! Bude úžasné sa presťahovať. Budem mať o čom premýšľať. A je to dokonca bližšie k Všeobecnej nemocnici, kde začínam kurz ošetrovateľky, takže je to fajn."

Katherine poťapkala dcéru po ruke.

"Pospi si trochu. Mala si únavný deň."

"Dobrú noc mami."

"Dobrú noc drahá."

Keď Hermionina matka vyšla z izby a zhasla svetlá, Hermiona dlho ležala v tme s otvorenými očami. Bola vzrušená a nervózna kvôli tomu, že bude mať dieťa a že znova uvidí Draca. Budú to len tri mesiace odvtedy, čo ho naposledy videla... zmenil sa nejako? Stále na ňu myslel? Zaspala a snívalo sa jej o tom, ako drží v náručí malé blonďavé dievčatko a sleduje Draca a mladého blonďavého chlapca prebehnúť okolo nej, keď sa pokúšali polapiť lietajúci triediaci klobúk.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Gmajlcz - 17.07. 2022
No, první krok, když se chci ztratit bude PRODAT nemovitosti, druhý pak změna jména, třetí vytvořit novou identitu. Koupit dům, to už se nemuseli ani stěhovat, když za sebou nechávají stopu v hromadě veřejně přístupných oficiálních dokumentů. Mohli by si rodiče otevřít praxi v tom novém domě, ať to má Voldik ještě lehci. To kouzlo, jak tě nikdo nepozná, je šikovné, kdyby bydlela Hermiona sama v Prasinkach, tak jenom s tím kouzlem a změněnym jménem by byla v cajku. Kdyby si někoho formálně vzala, ani by její jméno nebylo zaznamenané v změnách jmen. Lucius, jako odborník v nitrozpytu, už dávno ví, že je Hermiona těhotná s Dracem, nechápu, proč tak riskovala setkání s ním a nehodila se marod na ten maturitak. To samé Draci s tím proslovem; stalo to opravdu za to, vzbudit podezření v otci? Škoda mluvit.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: doda357 - 23.04. 2011
Toto bola taká pohodová kapitola, trošku sa obávam, čo bude v tej ďalšej.... Páčilo sa mi, že Ginny prišla Hermiona navštíviť a trochu ju rozptýliť. Asi to fakt potrebovala. Ten modrý čepček musel byť krásny. Neprekvapuje ma, že Ginny bola ich zásubami prekvapená. Harry má Siriusa, to je skvelé. Snáď sa jemu ani Siriusovi na potulkách nič nestane. A všetci sú konečne zadaní Ďakujem za kapitolu, bola skvvelá - Hermiona sa pozrela na svoju dcéru, ktorá žiarila nedočkavosťou. - malo by tam byť skôr Katherine alebo Hermionina mama - Otec sa ich nebol schopný prestať sa pýtať na muklovské veci. - myslím, že to sa je tam naviac - Si jedna z najmocnejších čarodejníc, ktoré poznáme." - ktorú?

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Trili - 17.04. 2011
Kapitola se mi moc líbila, díky :-)

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: anonym - 08.04. 2011
uvidíme ako sa bude volať Hermionino dieťa.

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: JSark - 01.04. 2011
Tehotenská kapitola, no páni, to bolo... sladké. Teda dúfam, že malý sa nebude volať Fabio, to je hnusné meno. Pripomína mi auto. :S

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: myska111 - 28.03. 2011
Je. toto byla taková oddychová kapitola. Jsem zvědavá, co bude dál. Narození Hermionina dítěte už se blíží... díky

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: bbarka - 26.03. 2011
No ale toto vážne vyzerá až príliš pokojne...po tomto tichu asi príde vážne silná búrka...bojim, bojim...Ale na druhej strane...dievčatá mali pekný deň, z toho sa treba tešiť...a bábo príde už o tri týždne...no páni...kedy to stihlo tak utiecť? Inak...páčilo sa mi čo Ginny povedala Hermione - "Si vážne veľká!" - juj, niet nad kompliment, hneď takto zhurta Ďakujem veľmi pekne za preklad! A aj za vyčerpávajúcu odpoveď k minulému komentáru

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: denice - 26.03. 2011
Zmrzlina, kino, kadeřník  a nákupy - Hermiona s Ginny si skvěle po americku užily den, od Ginny byl opravdu dobrý nápad přivést budoucí matku na jiné myšlenky. Budoucnost má Hermiona vymyšlenou dobře, ale všechno nasvědčuje tomu, že tak snadné to nebude... Díky.
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
Ja tvrdím, že si netreba robiť plány do budúcnosti, budúcnosť má svoje vlastné. Ďakujem moc.

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: adelina - 26.03. 2011
Hezká, klidná kapitola. Asi to moc dlouho nevydrží... no uvidíme. Děkuji za překlad
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
Ešte nám ten pokoj bude chýbať... Ďakujem.

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: jerry - 26.03. 2011
Taka kludna kapitolka az som cely cas cakala kedy sa nieco zomelie ale asi ta "burka" pride az neskor. Tesim sa na pokracko. Diky za preklad. Cislo mam 321.
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
Už sa blíži. Ver mi. Díky.

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: beruska1 - 26.03. 2011
moc pěkné a oddychové. děkuji
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
Ďakujem

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Zuzana - 26.03. 2011
Tri mesiace sa nevideli ? Oni končia školský rok skôr? Asi som to prehliadla. A nemohol jej poslať ani pár slov? Alebo sa niekedy v noci vykradnúť a prísť? Viem, že je to nebezpečné, ale Ginny nezadržalo nič aby ju prišla navštíviť. Ďakujem za krásny preklad.
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
Neviem, niekde majú tri mesiace prázdnin. Možno v autorkinej krajine. Neviem, kedy sú skúšky, ale tiež som si myslela, že v júni. Alebo Hermiona len preháňala... Ďakujem

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Andariela - 26.03. 2011
Konečne sa s touto poviedkou pohlo ;) ďakujem Jimmi ;)....a ku kapitole ...príjemná ...taká na odľahčenie ;) už sa teším na ďalšiu ;)
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
Jedna z mála istôt na tomto webe - Dramione poviedky sa tu dokončia. Niekto to už spomenul, ticho pred búrkou. Tá poviedka za preklad stojí.

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: 3lucky - 26.03. 2011
Příjemné a klidné počtení :)   Doufám, že porod proběhne v pořádku ... a Draco tam bude s ní :)   Těším se na další kapitolku :) Díky
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
To zatiaľ netuším... ďakujem.

Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Svetluska - 26.03. 2011
Příjemná, poklidná kapitolka. Ale mám pocit, že je to takový ten klid před bouří. Díky moc za krásný překlad.
Re: Kapitola 23 Longe Aestivus Od: Jimmi - 26.03. 2011
To máš pravdu. Nejako sa až desím toho, čo má prísť. Ďakujem za podporu.

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke