Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 22 Valere Iubere

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 23.03. 2011 Téma: Dračia krv
Jimmi nám napísal:

The Blood Of The Dragon

Autor: Zensho 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/1363692/22/The_Blood_Of_The_Dragon

Dračia krv

Preklad: Jimmi

Beta-read: 32jennifer2

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Pozor, napísané v roku 2003, Blaise je dievča.

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Zensho , ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 22: Valere Iubere  - Chrabré rozlúčenie

Posledný ročník sedel vo Veľkej sieni pred svojimi rodičmi. Sieň bola nádherne vyzdobená vo farbách štyroch fakúlt, v námete zberu úrody. Na pódiu sedeli profesori vo svojich najelegantnejších habitoch. Profesorka McGonagallová predčítavala jedno meno za druhým a oni vystupovali na pódium, aby si prebrali pergameny o dokončení štúdia. Publikum absolventom horlivo tlieskalo.

"Abbotová, Hannah... Bently, Charles... Boot, Terry....  ... Demarcová Rodita... Grangerová Hermiona..." Sieň u svojej hlavnej prefektky prepukla do neutíchajúceho potlesku.  "... Lauderová Ivette... Longbottom Neville... Malfoy Draco." Sieň začala u svojho hlavného prefekta tlieskať ešte hlasnejšie. "... Patilová Padma... Patilová Parvati... Potter Harry..." Harryho potlesk sa vyrovnal Dracovmu - tiež bol jeden z najpopulárnejších študentov na škole. McGonagallová pokračovala v čítaní a jeden po druhom si študenti hrdo preberali svoje pergameny.

"Gratulujeme všetkým naším študentom," povedala McGonagallová. "Nastal čas pre ocenenia." Ceny získali rôzni študenti. Draco Malfoy vyhral Cenu Elixírov. Hermiona vyhrala Cenu Aritmantiky, Históriu mágie a Transfigurácie - jediný študent, ktorý kedy vyhral tri ceny. Na vlastné prekvapenie Neville Longbottom vyhral Cenu Herbológie. Harry Potter vyhral Cenu Obrany proti čiernej mágii. Ďalšie ceny, ktoré sa udeľovali, boli za Štúdia muklov, Staroveké Runy, Veštenie, Starostlivosť o magické tvory, Kúzla a Astronómiu. Ron nevyhral nič, ale ani to nečakal. Keď bol v poslednom ročníku Percy, vyhral dve ceny. Fred s Georgeom nevyhrali ani jeden žiadnu.

"Gratulujeme našim víťazom," pokračovala profesorka McGonagallová... "Je čas na tradičný príhovor hlavných prefektov. Skôr než k vám prehovoria, s profesormi by som ich rada pochválila za veľmi dobre odvedenú prácu. Predviedli svojho ducha spolupráce a osvedčili sa ako dospelí, dôveryhodní ľudia. Prajeme im všetko dobré v ich budúcich aktivitách. Prosím vás, privítajte nášho hlavného prefekta a našu hlavnú prefektku tohto ročníka, pána Draca Malfoya a slečnu Hermionu Grangerovú."

Draco s Hermionou vystúpili na pódium za obrovského potlesku. Slizolinčania skandovali: "Malfoy... Malfoy..." a chrabromilčania kričali Hermionino meno.

"Sonorous," povedala Hermiona, keď si namierila prútikom na hrdlo. Draco urobil to isté. Bola nervózna, ale nesmierne hrdá. Len si priala, aby tu dnes mohli byť jej rodičia. Nanešťastie, muklovia nemôžu na Rokfort vkročiť. Pri prezeraní publika si okamžite všimla, že na ňu Arthur a Molly Weasleyová mávajú. Bolo príjemné vidieť ich a nedokázala zabrániť úsmevu. Odkašľala si a začala.

"Všetkým rodičom, čo tu dnes sú, ďakujeme vám..."

Zrazu si všimla bohato oblečený blonďavý pár, ktorý sedel v prednom rade sekcie určenej pre rodičov. Muž mal na sebe čierny zamatový plášť a držal palicu s diamantovou rukoväťou. Jeho manželka bola zamotaná v draho vyzerajúcej kožušine a mala na sebe klobúk so závojom ozdobený kvetinami z hodvábu. Nedali sa zameniť - pán a pani Malfoyovci.

Hlas jej zrazu zamrzol v hrdle. "... ďakujeme vám..."

Cítila, ako Dracove prsty zatlačili na jej driek. Odtrhla od nich oči a sústredila sa namiesto toho na chrabromilčanov... Harry, Ron, Lavender...

"... ďakujeme vám, že ste prišli na našu promočnú slávnosť. A svojim spolužiakom blahoželám k dokončeniu štúdia na Rokfortskej škole čiar a kúziel, ktorá je nepochybne najlepšou čarodejníckou školou na svete. Ako tohtoročná hlavná prefektka mám tú česť povedať vám dnes zopár slov.

Náš spoločne strávený čas sme začali ako obyčajné deti, ktoré zaradili do štyroch rôznych fakúlt. Nevedeli sme o mágii prakticky nič, ale čo je možno oveľa vážnejšie, nevedeli sme si vážiť jeden druhého. Po siedmych rokov môžem s potešením konštatovať, že som si všimla, ako sme si začali hlboko vážiť nielen študentov v našej fakulte, ale tiež študentov z iných fakúlt.

Hlboké priateľstvá, ktoré sme si tu vytvorili, pretrvajú po zvyšok našich životov, hoci sa naše cesty málokedy znova pretnú. Áno, Rokfort bol o študovaní mágie a zvládaní skúšok, ale čo z toho? Múdrosť a knihy. Skutočná mágia, ako si myslím, že sme sa všetci naučili, pochádza z ľudí. Zo statočnosti a cti a lásky. Zo všetkých ponaučení, ktoré som sa naučila na Rokforte, ponaučenie, že by som si mala vždy ako poklad ceniť svojich priateľov a tých okolo mňa, je tým najväčším ponaučením, ktoré som sa kedy naučila. Dúfam, že  to isté platí pre vás všetkých, čo tu dnes ste. Takže našim profesorom a milujúcim rodičom... dovoľte mi menom svojho ročníka povedať, ďakujeme vám za týchto sedem skvelých rokov na Rokforte!"

Búrlivý potlesk, ktorý nasledoval po jej reči, vyplašil domových škriatkov v kuchyni. Znel ako zemetrasenie. Väčšina študentov, v skutočnosti všetci chrabromilčania, bola na nohách a tlieskali zo všetkých síl. Profesorka McGonagallová si utrela slzu a Molly Weasleyová si hlasne vyfúkala nos do vreckovky. Hagrid podozrivo vyzeral, že sa už-už rozplače. Hermiona si všimla, že sa Narcissa Malfoyová pod svojím závojom usmieva. Lucius vyzeral pokojný.

Potom bol na rade Draco.

"Ako hlavný prefekt mám dnes tiež tú česť k vám prehovoriť. Slečna Grangerová vám zdôraznila, že tie najcennejšie ponaučenia o mágii a živote sme sa všetky naučili tu na Rokforte. Nalieham na vás všetkých, aby ste si tie ponaučenia, ktoré ste sa naučili, vzali so sebou do svojich životov ako mladé čarodejnice a čarodejníci dnešného sveta.

Než som prišiel na Rokfort, myslel som si, že mágia je jedine o učení sa kúziel. A skutočne sa profesori usilovali, aby sa uistili, že sa naučíme všetky tie nevyhnutné kúzla, aby z nás urobili schopných čarodejníkov a čarodejnice. Za to im ďakujeme.

Ale skrátka zvládnutie kúziel nestačí... Ak nepoužijeme mágiu s múdrosťou a súdnosťou, nezlepšíme svet, v ktorom žijeme, ľudia budú kvôli nám nešťastní a spôsobíme im veľké utrpenie. Myslím, že mnohí z vás už trpeli rukami mágie, ktorá sa zneužila..."

Veľkou sieňou prešlo mrmlanie. "Je to tam hore Malfoy? Povedal práve, čo som si myslel, že povedal?" zašepkal Seamus Finnigan Justinovi Finch Fletcheyovi. Lucius sa pokojne pozrel na svojho syna. Opatrne, čo hovoríš, chlapče.

"Dúfam, že každý z vás bude viesť po Rokforte zmysluplný život, splatí magickému svetu všetko to, čo nás naučil. Dúfam, že vždy použijete mágiu s múdrosťou a s dobrou vôľou. Nezabudnite na seba, každé kúzlo raz nakoniec skončí, ale priateľstvo nie. So slečnou Grangerovou vám všetkým prajeme to najlepšie v nasledujúcich rokoch a možno náš ročník nikdy nezabudne na časy, ktoré sme strávili spoločne a možno budeme mať šťastie a strávime vo vzájomnej dobrej spoločnosti mnoho ďalších rokov."

Po Malfoyovej reči nastalo krátke mlčanie, keď študenti v jeho ročníku váhali vziať na vedomie nepopierateľné dobré úmysly v jeho reči. Väčšina z nich bola na rovinu prekvapená, že Malfoy dokázal zvládnuť takú úprimnú, srdečnú reč. Bol to Dumbledore, kto začal tlieskať, rýchlo nasledovaný Harrym Potterom a chrabromilčanmi. Pod vedením Justina sa čoskoro pripojili bifľlomorčania a za chvíľu dokonca slizolinčania tlieskali zo všetkých síl. Draco sa ponad dav pozrel na svojich rodičov. Jeho otec mal zaťaté pery, hoci tlieskal a matkine oči boli červené, keď o dušu tlieskala.

Pomaly sieň vstala, keď Rokfort aplaudoval svojmu hlavnému prefektovi. Draco impulzívne chytil Hermionu za ruku a zdvihol ju dohora. Sieň tlieskala silnejšie.

Dumbledore prešiel k pódiu a potriasol im ruky.

Medzi revom a potleskom zakričal jeho silný hlas: "Nech promočný bál začne."

V sieni sa ozvala nádherná hudba. Zdalo sa, že prichádza odnikiaľ... znela ako harfa a zvony. Sally Anne Perksovej sa uľavilo, keď jej hudobné kúzlo zafungovalo - stále bola prefektom, čo mal na starosti hudbu. Rozhodli sa nemať živú hudbu, pretože im to umožnilo širší rozsah hudby.

Niektorí rodičia a študenti sa presunuli na tanečný parket.

Hermiona z diaľky sledovala, ako sa Draco šiel pozdraviť s rodičmi. Ako rodina vyzerali mimoriadne dobre. Obklopovali ich slizolinskí rodičia, všetci sa pozerali na Luciusa s rešpektom. Boli tam Goylovi rodičia, Crabbovci, Zabiniovci a veľa iných. Ale všimla si, že Lucius sa pozeral len na svojho syna. Nemohla počuť, o čom sa rozprávajú a ich výraz neprezrádzal nič. Otec so synom vyzerali nápadne podobne. Mali rovnakú výšku, obaja mali dlhé strieborno-blonďavé vlasy a rovnako oceľovo modré oči. V poslednej dobe si Draco zvykol tiež uväzovať vlasy dozadu s čiernou stuhou. Povedal, že je to rodinná tradícia. Všimla si, ako Draco prikývol svojmu otcovi a otočil sa k svojej matke, ktorá sa usmiala a objala ho.

Narcissa Malfoyová bola nádherne oblečená. Malfoyovci sa nenamáhali tajiť svoje bohatstvo. Habit mala vyzdobený striebornou norkovou kožušinou a šaty mala z nádherného strieborného brokátu. Okolo hrdla mala veľký diamantový náhrdelník a na každom prste prepychový drahokam. Hermiona si zrazu pripadala strašne nevhodne vo svojej skromnej rokfortskej uniforme. Všetci študenti si museli na slávnosť obliecť plnú uniformu a nie sviatočný habit. Dúfala, že na ponožkách nemá ani jedinú dieru, vedela, že už boli dosť obnosené.

"Hermiona, gratulujeme, miláčik!" začula, ako na ňu niekto zavolal a zrazu ju pohltilo vrelé objatie Molly Weasleyovej. Pri nej stál Arthur Weasley a rozprával sa s Harrym a Ronom.

Siriusovi Blackovi sa nepodarilo dostaviť - odkedy odkryl Petra Pettigrewa, mal plné ruky práce, keď pomáhal ministerstvu odhaliť temnú mágiu a teraz bol pracovne v Číne.

"No, no... musím povedať, že vyzeráš veľmi dobre... Dúfam, že tí dvaja chalani dávajú na teba pozor! Smiem povedať, moja drahá, že tvoja reč bola absolútne nádherná! A tri ceny! Vždy som Arthurovi vravela, že si tá najbystrejšia čarodejnica, ktorú som kedy videla! Ron, poď sem!"

Ron prešiel k svojej matke.

"Ani jedna cena! Mal by si sa za seba hanbiť. Dúfam, že Ginny na budúci rok nejakú vyhrá." Ron sa zaškeril.

"Od čias Percyho mama dúfa, že niekto v našej rodine znova vyhrá dve ceny. Stále sa nad tým rozplýva."

"To je pravda, Ronald Weasley," hrdo odvetila Molly Weasleyová. "A tvoj brat je tak úspešný na ministerstve, čoskoro si bude brať tú milú Penelopu... Prídeš, však, Hermiona?"

"Hm... áno, pokiaľ ma rodičia nezoberú na dovolenku do Francúzska," klamala Hermiona.

"Dobre, si samozrejme pozvaná a Harry rovnako. Harry! Harry!" Molly Weasleyová vyrazila preč, aby sa porozprávala s Harrym. Ron s Hermionou tam zostali stáť a smiali sa.

"Zatancuješ si?"

"Rada."

Ron odviedol Hermionu na tanečný parket. Okamžite ho objala rukami... mnohokrát predtým tancovala s Ronom a ani najmenej sa necítila trápne. Hudba sa zmenila na valčík.

"Gratulujem, Hermiona," povedal Ron, keď jej uhladil vlasy, ktoré sa jej uvoľnili.

"Ďakujem Ron, aj ja tebe."

"Tri ceny! Kruci!"
Hermiona sa zasmiala. "Bŕ, no tak, daj mi prestávku!" Všimla si, že trochu ďalej tancuje Harry s Parvati. Neville tancoval s Padmou. Obaja zjavne veľmi dobre vychádzali. V strede miestnosti Hannah Abbotová a Terry Boot vytvárali romantický obraz.

"Miona, rád by som ti povedal... povedal, že..."

"Čo?"

"Že toto nie je koniec, je to len začiatok. A ja tu vždy budem pre teba, nech sa deje, čo sa deje. Dokonca aj keď sa rozhodneš byť s tou Fretkou. Vážne nie je taký zlý." Toto povedať stálo Rona veľa guráže.

"Ach, Ron." Hermiona ho objala. "Ďakujem ti. Vieš, že by som to nedokázala zvládnuť bez svojich priateľov."

Ron prikývol. "Vždy môžeš bývať v Brlohu, ak sa niečo... Ak to bude príliš ťažké... Je tam teraz veľa miesta, keď sa moji bratia odsťahovali a mama sa o teba dobre postará. Je to bezpečné miesto."

"Ďakujem ti, Ron, budem na to myslieť."

"Môžem vás prerušiť?" spýtal sa Harry. Ron s Harrym si vymenili partnerky. Parvati vyzerala ako v extáze, že vymení Harryho za Rona.

Lucius sledoval tanečníkov na parkete. So svojou ženou dokončili prvý tanec a teraz sedeli so Zabiniovcami na boku siene. So záujmom sledoval Harryho Pottera - ten chlapec mu bol tŕňom v oku už poriadne dlho. Na svoje prekvapenie si uvedomil, že Harry už viacej nie je jedenásťročný chlapec s jazvou - bol to vysoký, dobre stavaný muž. Niekto, s kým treba počítať... možno auror, há? Fajn, musíme sa postarať, že mi nezničíš moje plány, však? pomyslel si Lucius.

Hlavná prefektka tancovala v náručí Harryho Pottera. Lucius, ktorý vždy mal zmysel pre ženskú krásu, si musel priznať, že Hermiona Grangerová vyzerá v týchto dňoch mimoriadne príťažlivo. Vlasy mala sýto gaštanovo červenohnedé a padali jej k pásu v jemných vlnách, pokožku mala broskyňovo-smotanovú a postavu dobre vytvarovanú. Poľahky bola najlepšie vyzerajúcou ženou v celej miestnosti - tá školská uniforma na nej vyzerala trochu smiešne. Lucius si uvedomil, že si ju predstavuje v priliehavých čiernych šatách...

"Je škoda, že tu nie sú Parkinsonovci a Bulstrodeovci," povedala pani Zabiniová Narcisse. Pani Zabiniová bola tiež bohato vyobliekaná, ale nie tak vkusne ako Narcissa. Lucius sa otočil, aby počúval ten rozhovor. Tiež si všimol, že na dnešnej oslave chýbajú Parkinsonovci a Bulstrodeovci.

"Áno, som zvedavá, kde sú," mierne odvetila Narcissa.

"V skutočnosti je to trochu škandál. Lucilla mi nepovedala žiadne detaily, až na to, že jej dcéra a to Bulstrodeových dievča dokončia školu v Švajčiarsku. Povedala, že to bolo kvôli tomu, že zistila, že na Rokforte neučia mladé slečny vybraným spôsobom, ktoré potrebujú, aby získali dobrých manželov... čo je pravda, pozri na všetky tie neohrabané dievčatá, čo sú tu. Asi tam po tomto lete sama pošlem Blaise.

Narcissa prikývla. Pani Zabiniová zrazu stíšila svoj hlas na ostrý šepot.

"Ale, Narcissa drahá, vieš, čo som počula? Počula som, že Lucillina dcéra so svojou priateľkou boli vylúčené za to, že tyranizovali jednu zo študentiek. Počula som, že to bola hlavná prefektka."

"Nie!" prekvapila sa Narcissa. Oči pani Zabiniovej zlomyseľne zažiarili, tá ženská milovala klebety.

"Áno, počula som to od Goylovcov, ktorí to počuli od Perksovcov, ktorí to počuli od Brocklehurstovcov, ktorí to počuli od Fletchleyovcov... podľa všetkého tie dve dievčatá brutálne zaútočili na hlavnú prefektku. A bola tam nejaká babská hádka kvôli..." tu sa pani Zabiniová ostro zachichotala, "chlapcovi, Narcissa!"

"Aká hanba! Vyvádzať kvôli chlapcovi!" odvetila Narcissa, ktorá sa cítila nepríjemne. Zrazu si uvedomila, že hlavnou prefektkou bola Hermiona Grangerová... ktorá bola tajnou Dracovou priateľkou. Čo znamenalo, že ten chlapec, kvôli ktorému sa hádali, nebol pravdepodobne nikto iný než jej syn.

"Samozrejme im upravili pamäť, aby zabránili akejkoľvek spomienke na tie udalosti či túžbe po pomste, ale ich rodiny sú také zahanbené..."

"Celkom oprávnene," rozhodne prehovorila Narcissa. "Nemyslíš si to, Lucius?" Otočila sa k manželovi a pokúšala sa zmeniť tému.

"Škandálne," odpovedal Lucius. Ten rozhovor považoval za veľmi zaujímavý... Kto by si predstavoval, že Hermiona Grangerová, hlavná prefektka a víťazka troch cien sa pobije kvôli nejakému chlapcovi? Dokázal pochopiť, prečo tie dve dievčatá žiarlili - keď slečna Grangerová vyzerala tak úžasne, mali sotva nádej. Bol zvedavý, kto bol tým chlapcom. Asi Potter, pomyslel si a uškrnul sa. Škoda, že to bola špinavá humusáčka - nedokázal nájsť v miestnosti žiadne iné dievča, ktoré by sa vôbec približovalo k tomu, aby sa hodilo k jeho synovi. A Malfoyovci mali len to najlepšie. Pozrel sa na Narcissu, dokonca po toľkých rokoch bola jeho manželka stále ohromujúca. Samozrejme, oženil sa predsa s tým najkrajším dievčaťom na škole. Kedysi ju mal dokonca rád, v skutočnosti to bolo priamo tu vo Veľkej sieni, keď...

"Lucius?" Vzhliadol do očí Severusa Snapa. "Na slovíčko?"

Lucius prikývol a postavil sa. "Ospravedlňte ma, dámy." Jeho manželka s pani Zabiniovou prikývla. Lucius nasledoval Severusa do pokojného rohu. Snape podal Luciusovi malý balíček, ktorý blondiak zasunul do svojho habitu. Dvaja muži sa rýchlo zahĺbili do rozhovoru.

"Narcissa, moja drahá..." priblížil sa k nej Dumbledore, "...ako milé ťa znova vidieť. Vyzeráš rozkošne ako vždy."

"Dumbledore!" Narcissa skoro šťastne vykríkla, ale okamžite  nahradila svoj výraz neutrálnym výrazom, keď si uvedomila, že ju jej manžel s priateľmi môže sledovať.

"Aj ja vás rada vidím," povedala polohlasom.

"Musíš byť na Draca veľmi pyšná." Dumbledore jej dal pokyn, aby ho nasledovala ku boku siene.

"Som, Dumbledore," odvetila Narcissa, keď sa hrdo pozrela k miestu, kde sa Draco rozprával so svojimi slizolinskými spolužiakmi. Všimla si, že Draco s nikým netancoval, odkedy začala hudba hrať. Jeho pohľad sa často zatúlal tam, kde stála Hermiona, začervenaná po niekoľkých kolách tanca. Úbohý Draco, pomyslela si.

"Myslím, že si sa ešte osobne nestretla s našou hlavnou prefektkou?" žmurkol na Narcissu Dumbledore.

"Ach! Nuž, nie... samozrejme, Draco mi o nej hovoril," napäto zašeptala Narcissa. "Rada by som sa s ňou stretla."

"Slečna Grangerová, poďte sem, mám tu rodiča, čo by sa s vami rád stretol."

Hermiona sa tvárila veľmi placho, keď sa priblížila k Narcisse Malfoyovej. Draco jej povedal, že už jeho matka vie, že nosí jeho dieťa.

"Pani Narcissa Malfoyová, zoznámte sa so slečnou Hermionou Grangerovou, našou hlavnou prefektkou." Narcissa vystrela ruku a srdečne zovrela Hermioninu. Jej smaragdové a opálové prstene zažiarli.

"Tak veľmi ma teší, že vás konečne spoznávam, slečna Grangerová. Draco o vás rozprával veľmi uznalo," zámerne povedala a usmiala sa to krásne mladé dievča, o ktorom vedela, že nosí jej vnúča.

"O vás hovorí tiež len to najlepšie, pani Malfoyová," hanblivo odvetila Hermiona. Dumbledore skontroloval, že Snape s Luciusom  boli stále zaneprázdnení. Vyzeralo to, že tí dvaja muži sú hlboko zabratí do rozhovoru. Dumbledore zachytil Dracov pohľad a naznačil mu, aby prišiel k nim. Draco si všimol, že Dumbledore predstavuje Hermionu jeho matke. Nemohol si pomôcť, ale bol mimoriadne nervózny, čo si budú tie dve ženy o sebe myslieť.

"To je nádherný prívesok, slečna Grangerová," usmial sa Narcissa na Hermionu. Dracov darček bol jediným šperkom, ktorý v súčasnosti Hermiona nosila.

"Ďakujem vám. Dal mi ho váš syn." Dve ženy si hľadeli do očí - potom sa zrazu obe rozosmiali.

"Nechám vás troch pozhovárať sa," Dumbledore odišiel, keď prišiel Draco. Draco mal nutkanie zovrieť Hermionu vo svojom náručí a bozkávať ju, až kým sa nezadýcha. Celý deň boli od seba dosť rezervovaní, keď predvádzali formálnosť.

"Draco, práve som sa zoznámila s hlavnou prefektkou, slečnou Grangerovou," usmiala sa Narcissa na syna. Všimla si, že sa Draco tak láskyplne pozeral na Hermionu, ako ho nikdy predtým pozerať nevidela. "Mal si ohľadne nej pravdu, je ešte roztomilejšia než som si predstavovala."

Draco s Hermionou sa začervenali. "Len si prajem, aby ste stretli za iných okolností, matka,“ povedal Draco.

"Radšej teraz než nikdy." Narcissa sledovala, ako sa Dumbledore presunul k Snapovi s Luciusom.

Neočakávane chytila Hermionu za ruku a prehovorila rýchlym šeptom. "Drahé dievča, som tak rada - tak rada. Vítam ťa a môjho vnuka, máte všetku moju lásku. Ale nevzdávaj sa nádeje, poznám Draca, miluje ťa. Prajem si, aby som mohla urobiť viac, ale ak ti môžem nejako pomôcť, pomôžem. Draco -" otočila sa k nemu, "postaraj sa o ňu."

Potom sa Narcissa Malfoyová uzavrela a jej tvár nadobudla znova chladný výraz. Jej manžel dokončoval rozhovor s Dumbledorom a Snapom. Vďakabohu Hermiona bola príliš zaneprázdnená, aby si robila starosti s Luciusom a on bol zjavne tiež zaneprázdnený, aby jej venoval veľa pozornosti. Jednako sa v duchu prikrčila, keď o ňom premýšľala.

"Zbohom, vidím zopár ľudí, s ktorými musím hovoriť." Narcissa Malfoyova potriasla Hermione rukou a prešla ku Goylovcom.

Draco s Hermionou sa na seba pozreli. "Mám niečo pre teba," zašepkal jej, "príď o hodinu do našej izby." Stisol jej rukou plece a rýchlo odišiel preč.

Hermiona sa pozerala, ako odchádza a napadlo ju, že jej chce dať darček na rozlúčku. Toto je zbohom.

***

Stála pred ich portrétom. Piata grófka z Burgundska sa na ňu usmiala a povedala: "Posledný deň! Budúci semester tu bude nový hlavný prefekt a prefektka. Ale musím povedať, drahá, že som tešila z toho, že som tu mala vás a pána Malfoya. Veľa šťastia!"

"Ďakujem vám. Motýlik."

Vošla do izby, ale Draco tam ešte nebol. Všetky ich veci boli preč - všetko pobalené v kufroch. Jej bol v Rokfortskom exprese, na ktorý nastúpi neskôr dnes popoludní a Dracove veci boli v jeho novej profesorskej izbe. Dnes popoludní odchádzajú všetci ostatní študenti.

Nebudem plakať, vravela si. Toto nie je koniec. Hľadela na prázdny kozub, pred ktorým pred siedmymi mesiacmi našla zraneného Draca. Hľadela na gauč, na ktorom tak veľa večerov sedávali a rozprávali sa. A milovali. Usmiala sa. Priložila si ruku na brucho - tá láska sa navždy uchová v ich dieťati. Smutne nazrela do ich spální - spomínala, spomínala. Vianočný bál, prebudenie sa a nájdenie Dracovho darčeka, učenie sa na skúšky, posledné milovanie v poslednú noc... Neplač.

"V auguste sa vraciam, " povedala si nahlas. "Znova Draca uvidím."

"Áno, uvidíš."

Otočila sa na zvuk jeho hlasu.

Sekundu na seba hľadeli, než k nej prešiel a zovrel ju v náručí.

"Miona, čoskoro budeme spolu."

Prikývla.

"Dumbledore so Snapom pracujú na tom, aby spomalili Luciusov výskum. Snape dodáva Luciusovi neúčinné prísady pre druhý kameň. A na budúci rok, keď bude pracovať s Luciusom, vraví, že sa maximálne pokúsi, aby nám získal viacej času tým, že bude sabotovať čo môže. A aurori ešte agresívnejšie poľujú na smrťožrútov. Remus Lupin mi povedal, že Sirius dnes neprišiel, pretože bojoval s Edwardom Moonom v Číne. Dostali Moona."

"To je dobré. Viem, musím byť silná. Bolo by to ľahšie, keby som si mohla nechať dieťa pri sebe, ale nemôžem  mať ani jeho."

"Musíme dôverovať Dumbledorovým plánom."

"Ale nie je to kvôli tomu ľahšie."

Draco si vzdychol. "Na budúci rok ukončím aurorský výcvik, kým sa budem skrývať na Rokforte. Tí zvyšní traja aurori majú už za sebou plný výcvik. My štyria ochránime aj teba aj dieťa, nech sa deje, čo sa deje. Hovoril som s nimi, Hermiona - každý jeden z nás je pripravený obetovať svoj život v boji s Voldemortom."

"Nech ťa nezabijú, Draco Malfoy."

"Pokúsim sa," uškrnul sa.

"Myslím to vážne."

"Ja tiež."

"Budem na teba po celý čas myslieť, Miona. Hoci odo mňa nebudeš veľa počuť, Dumbledore si zjavne myslí, že je bezpečnejšie mať čo najmenej kontaktu. A aby som ti dokázal, že to s nami myslím vážne..." Draco vytiahol malý hnedý balíček spod svojho plášťa. "Toto je pre teba."

Hermiona rozviazala mašľu a rozbalila balíček. Ach nie. Ach nie. To Draco nemohol myslieť vážne!

"Je to príliš drahé, Draco. Toto vážne nemôžem prijať - muselo ťa to stáť stovky galeónov."

Draco pokrútil hlavou. "Nekúpil som to, Hermiona. Nemyslím, že si dnes môžeš kúpiť niečo také. Je to dedičstvo - mama mi to dala na Vianoce. V mojej rodine si to ženy dedia celé generácie, moja matka ale nemala dcéru, tak to dala mne."

Hermiona sa na ten dar pozrela. Bol to diamantmi pokrytý prsteň, neposádzaný malými diamantmi ako jej prívesok, ale veľkými, iskriacimi diamantmi asi o veľkosti malých hráškov. Bol dosť hrubý - muselo to byť kvôli tomu, že tie drahokamy boli také veľké - bol navrhnutý ako had, ktorý si hryzie svoj vlastný chvost. V očiach hada boli umiestnené malé žlté diamanty. Na vnútornej strane prsteňa bol nápis. Hermiona si nemohla pomôcť, ale pomyslela si, že bol krajší než všetky prstene, ktoré videla Narcisse na rukách. Hermiona bola bystrá čarodejnica, vedela okamžite, čo to je.

"Má tvar Jormunganda - midgardského okrídleného hada," povedala Dracovi, ktorý prikývol. Jormungand, ako sa Hermiona dozvedala na hodine Histórie mágie, reprezentuje spojenie medzi večnosťou a smrteľnosťou. Stvorenie a skaza existujú v dokonalej jednote. Bol to mocný magický symbol.

Prečítala nahlas nápis na vnútornej strane prsteňa - "in hore summe inopis nostrae - čo to znamená?" spýtala sa Draca.

Draco jej podal vysvetlenie, ktoré mu napísala matka. Hermiona ho potichu prečítala: "Ten prsteň sa volá Amarya. Okrem toho nevie nikto nič o jeho pôvode, len to, že je veľmi starodávny. Nápis na prsteni znamená: v hodine našej najväčšej potreby. Keď sa nosí, prsteň chráni nositeľa v čase, keď on či ona čelia mimoriadnemu nebezpečenstvu."

"Už som hovoril so svojou matkou - dohodli sme sa, že by si ho mala dostať. Ako som povedal, vždy prechádzal na ženy v našej rodine - niektoré tradície by sa nemali porušovať. Pomohol niekoľkým mojim predkom - nemyslím si, že je to žart."

Hermiona si navliekla prsteň. Sedel dokonale, čudné, napadlo ju, že sa had na tom prsteni pohol, aby jej sedel ako uliaty.

"Ďakujem ti, Draco. Budem ho stále nosiť."

"Hermiona, povedal som, že ten prsteň zostával v našej rodine po generácie. Mám v úmysle, aby to tak zostalo," povedal Draco, trochu očervenel.

"Čo myslíš?"

"Na víťaza troch cien dokážeš byť úžasne nechápavá!" vážne odvetil Draco, keď padol na jedno koleno pred Hermionou. "Slečna Grangerová, vydáte sa za mňa?"

Hermiona sa začala smiať a plakať súčasne. "Pán Malfoy, vstaňte!"

"Nie až kým mi nepovieš, že budeš moja žena."

"Ako keby si sa musel pýtať."

"Je to áno?" spýtal sa, zdvihol a chytil ju za tvár, aby ju zdvihol k svojej. Urobila to a on hľadel do jej nádherných zlatavých očí, ktoré boli plné lásky a prísľubu.

"Áno."

Chvíľu na seba hľadeli. "Nepobozkáš ma?" zrazu sa spýtala cez slzy šťastia.

"Len som si chcel všetko na tebe zapamätať. Ako si vyzerala, keď si sľúbila, že sa za mňa vydáš... Viem, že sa nemôžeme zobrať hneď či dokonca čoskoro, ale ak dokážem v duchu vidieť tvoju tvár takto, napriek všetkému čo sa stane, viem, že mám tvoju lásku, že ťa jedného dňa budem mať pri sebe navždy." povedal Draco skôr než sklonil svoje pery k jej.

***

Draco videl svojich rodičov odchádzať. Potom ho Snape a Dumbledore zavolali na stretnutie. Hermiona šla domov Rokfortským expresom k svojim rodičom. Stále nosila ten prsteň, hoci ho premenila, aby vyzeral ako jednoduchá strieborná obrúčka. Tú noc ho vo svojej posteli premenila nazad. Keď hľadela do očí toho diamantového hada, nápis na ňom sa jej vkradol do mysli... in hora summe inopis nostrae... opakovala si. Naplnená nádejou zaspala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: doda357 - 22.04. 2011
Tie ich príhovory boli fakt pekné A potom to prekapenie všetkých, čudovali sa, že Draco môže niečo také zo seba vypotiť. Očividne ho nepoznajú Páčilo sa mi Narcissine zoznámenie s budúcou nevestou a maminou jej vnuka, aj keď to bolo za takýchto okolností.... Pani Weasleyová, ale aj ostatní sú veľmi milí. Draco ju požiadal o ruku, to bolo také romantické. A ten prsteň musel byť nádherný. Rada by som ho videla. Je mi ľúto, že sa musia rozlúčiť. Ale dúfam, že to bude dobré. Tak na dnes všetko, zajtra sa pustím ďalej Ďakujem za preklad, je skvelý, celá poviedka je Milujem tvoje preklady Ešte malá otázka, vlastne dve: Hermiona si všimla, že sa Narcissa Malfoyová po svojím závojom usmieva. - nechýba ti tu písmenko? pod svojím závojom? Narcissa Malfoyova potriasla Hermioninu ruku a prešla ku Goylovcom. - nemalo by tam byť skôr Hermioninou rukou alebo Hermione rukou?
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 22.04. 2011
Opravené, díky

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Trili - 17.04. 2011
Moc pěkná kapitola, líbilo se mi ji číst :-)

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: anonym - 08.04. 2011
je pekné ako na seba vzájomne reagovali Narcissa a Hermiona.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: JSark - 01.04. 2011
Tak som sa konečne dostala k prečítaniu. Vyvíja sa to super, aj keď stále mám pocit strašne rýchleho spádu. Díky moc, letím pokračovať.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: myska111 - 28.03. 2011
Jimmi, moc děkuji, že jsi se pustila do dokončení této povídky. Tato kapitola byla moc krásná, romantická. Teď nás asi budou čekat napínavé kapitoli. Jsem zvědavá jakou roli bude hrát v této povídce prsten od Draca. Je to smutné, že se Hermiona s Dracem musí od sebe odloučit. Díky za krásný překlad
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 28.03. 2011
Ďakujem, prosím komentuj, mám za sebou 5 kapitol, čo je u mňa kritické množstvo, viac bez podpory nezvládnem. A toto už skoro nikto nečíta.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 28.03. 2011Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 28.03. 2011
Ďakujem, prosím komentuj, mám za sebou 5 kapitol, čo je u mňa kritické množstvo, viac bez podpory nezvládnem. A toto už skoro nikto nečíta.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: myska111 - 28.03. 2011
To se divím, je to skvělá povídka, je zase úplně jiná než Potkánik nebo komnata. Je romantická ale i hodně temná a napínavá. Baví mě, že tvé překlady mají spád, že umíš volit slova tak, aby to bylo napínavé, ale krásné jsou i romantické části. Autor sice vymyslí zápletku a rozvíjí děj, ale vložit do překladu vhodná slova aby to dávalo smysl a ještě to bylo zajímavé. Klobouk dolů. Obdivuju to

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: jerry - 26.03. 2011
Paradna kapitolka. Ta rec oboch bola vydarena. Som rada ze lucius nic nezistil. Pekne bolo ako sa narcissa zoznamila s miou. A ta dracova ziadost o ruku, proste fantasticke. Drzim im strasne palce. Tesim sa nadalsiu kapitolku. Vdaka ze si sa rozhodla doprekladat tuto poviedku. :-)
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: jerry - 26.03. 2011
Uups, dva krat komentar. Hmm, sa mi hned nezobrazil, som myslela ze som ho neodoslala. Nevadi tato poviedka je super zasluzi si viac komentov. Este raz dik.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: jerry - 26.03. 2011
Paradna kapitolka. Som rada ze lucius nic nezistil. Pekne bolo ako sa narcissa zoznamila s miou. A ta dracova ziadost o ruku, proste fantasticke. Drzim im strasne palce. Tesim sa nadalsiu kapitolku. Vdaka za preklad. :-)

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Zuzana - 25.03. 2011
Táto kapitola bola zo všetkých najkrajšia. Ten príhovor a potom zoznámenie s Narcissou. Dokonca aj Luciusove hodnotenie Hermiony sa mi páčilo. A povedal, že mal Narcisu rád. Možno sa v ňom prebudí aj ozajstná láska k nej? Asi nie že? A potom Dracova žiadosť o Hermioninu ruku a ten prsteň... Ďakujem  za krásny preklad :) Neviem či je to tým, že som na Tvoj štýl zvyknutá, ale čítal sa mi oveľa lepšie ako predchádzajúce kapitoly. Som rada, že si sa poviedky ujala, bola by škoda nechať ju ladom.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 25.03. 2011
Díky moc. To bude tým zvykom. Tiež mám tendenciu cudzí preklad (aj keď je okej) meniť na svoj obraz, takže preto som sa už nechcela vracať k tým predtým. A Lucius. Nie, nerob si nádeje, nechaj si na Room. Pochopené? Snáď to nie je spoiler, ale viem, ako pamätám ako som v to dúfala celú poviedku a potom bola strašne sklamaná. To je celé. Ak takéto "spomínanie" vadí, nabudúce už budem ticho.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Zuzana - 26.03. 2011
Nie absolútne nevadí, práve naopak. Bola by som sklamaná. A potešil ma ten mini spojler. Ja mám radšej keď sa mám na čo tešiť. Aj preto si väčšinou naozaj vychutnám poviedky keď ich čítam druhý, tretí alebo niektoré aj x-tý krát. Už sa nemusím báť alebo tešiť, len vychutnávam. Ďakujem :)

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: bbarka - 25.03. 2011
Ja viem, že asi poukážnem na niečo úplne mimo misu, ale...chápete, aký je Severus opäť hrdina? Bude sabotovať Luciusov výskum...proste je úžasný  A naozaj sa ani mne nevybavujúsúvislosti, ale kapitola sa dala pochopiť aj bez toho...dúfam, že leto prejde rýchlo a čoskoro sa zase stretnú...som zvedavá na pokračovanie...ďakujem za preklad!!!
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 26.03. 2011
Nepoukážeš! Ja si spomínam, že tam pred dvadsiatimi rokmi bolo nejaké proroctvo a Dumbledore veril, že láska Narcissy a Luciusa ho zlomí. Nestalo sa. Mám dojem, že do Narcissy bol Severus zamilovaný, ale ona sa rozhodla pre Luciusa. Láska je slepá. Voldemort sa pokúša zostrojiť nový kameň mudrcov a na to potrebuje Dracovu krv - lenže jej potrebuje veľa, preto musia počkať až bude dospelý (síce netuším prečo 20 ročný chlap by mal mať viacej krvi ako 18, ale možno to súvisí ešte s postavením hviezd a tak). No a medzitým sa Draco s Hermionou ako prefekti zblížili. A Snape im zo všetkých síl pomáha. V čase výberu tejto poviedky (ukecala som Jenny na preklad), rozhodovalo Dramione a úloha Snapa (vplyv Roku). Takže vôbec nie si mimo mísu. Dnes by som si ju možno kvôli Luciusovi nevybrala, ale aj takýto Lucius je súčasťou fanfiction a keď nechcem byť zaujatá - proste všehochuť. Vynahradím si to niečím iným. Ďakujem za komentár. Počkala som s odpoveďou, nejako som vedela, že nastane deň, kedy sa budem musieť vykecať a ponoriť sa úplne do sveta FF, aby som ignorovala ten hnusný svet vonku (aj doslova, je zamračené). To je dôvod, prečo išla von ďalšia časť aj bez bety. Ďakujem za všetko.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Svetluska - 24.03. 2011
Na pokračování téhle povídky se těším už hodně dlouho a stálo to za to. Moc se mi líbila Narcissa. Díky moc za překlad.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 26.03. 2011
Aj ja ďakujem. Ja obdivujem ľudí, čo dokázali tak dlho čakať. Pokúsim sa vynahradiť ti to.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: ansus - 24.03. 2011
Jimmi, díky, krásný překlad. Taky budu muset nahlédnout a znovu si připomenout děj, ale tohle mě docela vtáhlo, tak to udělám víc než ráda . Vstup nového magického artefaktu - moc hezké, ten prsten vypadá slibně. Taková kontinuita žen v rodině je vždycky docela silná, stejně jako jiné rodové vazby - jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet. A Narcissa na mě působí hodně mile. Těším se na další.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 26.03. 2011
Ďakujem, táto poviedka stojí za preklad, Zensho je pojem.  Čakám, kedy nevydržím a zatúlam sa k originálu, ale takto aspoň nemôžem nič prezradiť. Po takom čase si z toho nič nepamätám. Vážim si, že pokračuješ v čítaní.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Neprihlásený - 23.03. 2011
pekná,aj keď smutná kapitola. budem si musieť prečítať celú poviedku, niektoré súvislosti už sa mi nevybavujú

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: denice - 23.03. 2011
Konec školy - bylo by to velice smutné, nebýt žádosti o ruku, prstenu a naděje do budoucna. Asi si budu muset přečíst povídku od začátku, skončila jsem někdy u patnácté kapitoly a lehce se v ní  ztrácím... Díky.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 24.03. 2011
Vitaj do klubu. Včera som sa k tomu už nedostala, netuším, kde sa tam objavil Sirius, keďže je to po HP5 a nevšimla som si, že by bola poznámka, že Siriusovu smrť ignoruje. Ale fakt som nestíhala, a dnes má anglinu, za chvíľu ideme na za zákazníkom, návrat až poobede - no čo sa človek rozkrája. Takže dúfam, že si to niekto prečíta a dá vedieť. Keby som to stihla, spravím na začiatok rekapituláciu, ale sama fakt tápam.  Viem, že je v tejto poviedke Lucius zlý, týra Draca, že s ním má Voldy nekalé plány, nejaké proroctvo a tak. A že sú prefekti, že mu Hermiona pomohla a skončili spolu. A že Draco s Harrym a myslím Nevillom robia tajný aurorský výcvik. Len ten Sirius mi tam nesedí. Díky moc
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 24.03. 2011
Ups, ešte jeden dôvod - tie kapitoly šli bez betovania, keďže už to prekladám ja, mala by som tendeciu opravovať, čo si fakt z časových dôvodov nemôžem dovoliť.

Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: mmel - 23.03. 2011
Krása... jakobych na tom vyhlašování byla taky Moc krásný překlad svělé povídky... Dneska dokonce dva překlady, ještě si budeme my čtenáři myslet, že nás rozmazlujete   Díky a těším se na další! 
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: Jimmi - 23.03. 2011
Ako to že dva? Room už šlo včera. Dúfam, že sa ďalšej dočkáš čoskoro.
Re: Kapitola 22 Valere Iubere Od: mmel - 23.03. 2011
Vidíš, mně se to tak nakupilo, že jsem si toho včera ani nevšimla, myslela jsem, že to je dnešní :) aspoň jsem dneska měla dvojitou dávku emocí :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke