Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Priveď ma k životu

7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2

Priveď ma k životu
Vložené: Jimmi - 03.03. 2011 Téma: Priveď ma k životu
Bbarka nám napísal:

Bring Me To Life

7. kapitola –

Tretie koleso na bicykli 

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3620476/7/Bring_Me_To_Life

Preklad: Bbarka

Beta-read: Jimmi

Banner: moonjameskitten

Hermiona nájde Pansy, ktorá sa chystá skočiť z mosta.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Luckei1, ktorá napísala túto fanfiction.

Najdrahšie dámy Jimmi, Lupi, kukuriciarka, zuzule, Svetluska, gama, Hanna, anonym, teriisek, doda357, iway, denice, marci, jerry... táto kapitola je venovaná len vám...:D

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

7.kapitola – druhá časť

Tretie koleso na bicykli

 

Draco sa rozhodol, že toho má dosť a pritmolil sa k dvojici. Keď sa priblížil, Blaise vzhliadol a uškrnul sa.

"Bavíš sa, Draco?"

Draco zdvihol obočie. "Strašne." Otočil sa na Hermionu. "Grangerová, Pansy s tebou chce hovoriť."

Hermionin výraz bol nečitateľný a Draco si viac ako kedykoľvek predtým prial vedieť, na čo myslí. Priveľmi to znelo, akoby bola s Blaisom na rande. Doniesol jej kvety, pre Merlinovo zmilovanie. A poznal Blaisa dosť dlho na to, aby vedel, že o ňu má záujem.

"Och, a kde je?" spýtala sa Hermiona.

"V kuchyni."

Hermiona prikývla. "Dobre, ďakujem." Obrátila sa ku Blaisovi a usmiala sa na neho. Dracovi zovrelo žalúdok.

"Ospravedlň ma," riekla. Blaise kývol a Hermiona dvoch mužov zanechala samých.

Draco sa zamračil na fľašu vína vo svojej ruke.

"Hmm."

Draco vzhliadol, a pristihol Blaisa, ako sa na neho zvláštne pozerá.

"Čo je?"

"Ja – nič," odvetil Blaise ohromene. "Len... zaujímavé, veľmi zaujímavé."

Nemal náladu na takéto hry, obzvlášť s niekým, kto sa očividne zaujímal o Hermionu.

"Čo je zaujímavé, Blaise?"

V tej chvíli sa vrátila Karen, a zavesila sa do Dracovho ramena. "Kam si sa stratil?" spýtala sa. Draco videl, alebo skôr cítil, že priveľa pila. Ledva stála a hľadela na neho mierne lesklými očami.

Blaise sa zachichotal a ospravedlnil sa.

Karen pustila Dracovu ruku a otočila sa, aby si mohla stať naproti nemu. S podnapitým úsmevom sa priblížila a položila mu dlaň na tvár. To bolo na Draca priveľa. Opatrne, ale odhodlane zložil Kareninu ruku a rozhodol sa, že vypadne.

Nemohol tu zostať a sledovať Hermionu a Blaisa ako... sa rozprávajú, alebo flirtujú, alebo robia čokoľvek čo robili. Toto odmietal. Poprial Karen dobrú noc a našiel Pansy, ktorá teraz postávala s niekoľkými svojimi priateľkami pri káve.

V okamihu bol pri nej, jemne si ju berúc nabok. "Pansy, je mi ľúto, ale musím ísť."

Jej úsmev povädol. "Tak skoro?"

"Bohužiaľ áno, ráno musím skoro vstávať."

Pansy našpúlila pery a Draco si nebol istý, prečo jej preboha záleží na tom, či zostane, alebo odíde. Celkovo mu ledva venovala pozornosť. "Priveľa pracuješ," riekla.

"Vieš, toto hovoríš často."

"Je to pravda."

Vzdychol si. "Aj tak, musím ísť. Bola to perfektná párty, Pansy. Myslím to vážne. Odviedla si skvelú prácu, keď si ju pripravovala, a všetci sa úžasne bavia."

"Si taký zlatý, Draco." odvetila Pansy. "Nuž, keď musíš, tak musíš. Pred tým, ako odídeš, choď aspoň niečo povedať Hermione, toto je jej byt."

"Pravdaže," odpovedal stručne. "Som všeobecne známy svojim vyberaným správaním, veď vieš."

"Ani to nechceš vyskúšať a vyhýbaš sa rozhovoru s ňou. Všimla som si, že si neprehodil viac ako tri slová s nikým z jej priateľov. Naozaj by si na tom mal popracovať."

"Ako povieš. Dobrú noc Pansy."

"Dobrú, Draco."

Bol takmer voľný. Rozhliadol sa po Hermione a zase raz ju našiel rozprávať sa s Blaisom. Smiala sa, oči jej žiarili a on po ničom netúžil viac, ako udrieť Blaisa priamo do tváre. Nie, žeby na to, pravdaže, mal právo; ona bola nezadaná, on bol nezadaný. Len mu zajala jeho srdce a to nebolo pripravené na to, aby ho pustili na slobodu.

Po druhýkrát za pätnásť minút Draco vykročil, aby ich vyrušil. Totálne ignoroval Blaisa a rýchlo prehovoril k Hermione.

"Grangerová."

Otočila sa k nemu, na tvári mala stále ten žiarivý úsmev a jemu na moment vyrazilo dych. Jej úsmev sa takmer nepostrehnuteľne zmenil, ale on si tú zmenu všimol; oči jej znežneli a ich kútiky sa mierne zdvihli.

"Malfoy."

"Obávam sa, že musím ísť. Ďakujem za pozvanie, bol to perfektný večierok."

Niečo, vlastne kopa vecí, sa odrazilo v jej očiach, ale ona povedala len: "Rado sa stalo, som taká rada, že si mohol prísť."

"Pôjdem s tebou, Draco," riekol Blaise.

Aj Draco, aj Hermiona sa na Blaisa pozreli, obaja prekvapení.

Blaise pokrčil ramenami. "Zajtra začínam skoro. S východom slnka."

"Och, nuž, rada som ťa opäť videla," povedala mu Hermiona.

Uškrnul sa na ňu. "Ja teba tiež. Opatruj sa, a čoskoro sa uvidíme."

Hermiona prikývla a Draco sa obrátil na odchod. Dokázal sa vyhnúť rozhovoru s kýmkoľvek ďalším a kým kráčali vstupnou halou k výťahu, úplne Blaisa ignoroval. Keď nastúpili, Draco stlačil tlačidlo pre prízemie a otočil sa čelom k dverám.

"Takže, je to ona?" prehovoril Blaise.

Draco ďalej len zízal. "Kto je ona, Blaise?"

"Hermiona."

"Nechápem. Čo s ňou?"

"To ona je tá. To dievča, do ktorého si blázon."

Draco nič nepovedal, len tak pevne zovrel čeľusť, že ho to zabolelo.

"Hmm," riekol Blaise a Draco v jeho hlase započul pobavenie. "Poznám ťa príliš dlho, Draco. Môžem povedať, že je to ona. Dokonale to dáva zmysel... je to veľmi komplikované."

Draco stále nič nevravel.

"Vie to Pansy?"

Draco natočil hlavu a šľahol po Blaisovi pohľad plný plameňov a síry, a v duchu mu želal pomalú, bolestivú smrť.

"Ja to nepoviem, neboj sa. Len si nedokážem predstaviť, ako sa to stalo, to je celé." Po ďalšej chvíli sa Blaise ozval: "Vie to ona?"

Draco zafučal a uprene hľadel na čísla, ako sa pomaly plazili k jednotke. "Netuším, o čom to hovoríš."

"Správne. Takže by bolo v pohode, ak by som ju zavolal na rande? Pretože... myslím, že sa jej páčim."

Výťah konečne klesol na prízemie. Keď sa dvere otvorili, Draco povedal: "O tomto sa nebudeme baviť." Vykročil do vestibulu a potom von z dverí, zanechávajúc zadumane sa usmievajúceho Blaisa v hale.

ooo

Keď Hermiona videla Draca odchádzať, zosmutnela, ale zároveň jej odľahlo; už sa viac nemusela báť o neho a Pansy, alebo o Blaisa, ktorý sa rozprával výhradne s ňou. Ukryla ten kúsok pergamenu od Draca, a ako sa večierok chýlil ku koncu, jej myšlienky sa k nemu upínali a zaujímalo ju, čo sa v ňom píše.

Keď odišiel posledný hosť, Hermionina úľava sa zavŕšila. Harry zostal, aby pomohol s upratovaním; a keď aj on odišiel, Hermiona popriala Pansy dobrú noc, vybrala pergamen a utiahla sa do svojej izby.

Roztvorila ten útržok; obsahoval: "Očaruj ma." Hermiona sa usmiala a poklopala po pergamene prútikom, a vrhla kontrolné kúzlo, ktoré vynašla kvôli práci.

Pergamen sa premenil na podobný zvitok, ako bol ten prvý, ktorý jej dal. Tento bol však hrubší a dlhší. So vzrušeným zvýsknutím  sa Hermiona ponáhľala prezliecť do pyžama a usalašiť sa do postele, aby si ten list mohla prečítať.

Bol veľmi obšírny. Pýtala sa ho na veľa vecí a on mal názor skoro na všetko, čo napísala. Hermiona si všimla, že v tomto zvitku odpovedal na každý list, keď ho prečítal; rukopis sa medzi zápiskami mierne menil, a príležitostne používal aj atrament inej ako čiernej farby.

Trvalo takmer hodinu, kým sa prehrýzla celým listom a keď skončila, nebola ani trochu unavená. Vstala a sadla si za stôl, aby mu odpísala.

ooo

Draco,

Práve som dočítala Tvoj list a sú takmer tri hodiny ráno, ale ja nemôžem počkať s odpoveďou.

Dnešok bol naozaj, naozaj dobrý. Pansy sa cítila skvele, potešilo ju, ako ste na seba navzájom reagovali. Celý večer prebehol hladko, som z toho nadšená. Dúfam, že si o Blaisovi nič zlé nemyslíš... Pansy napadlo, že nás dá dokopy a doteraz všetky moje snahy odradiť ju od toho nápadu zlyhali. Blaise je... iba kamarát.

Dúfam, že s Tebou budem môcť detailnejšie prebrať  Tvoju ponuku zúčastniť sa Tvojho projektu. Mám dosť otázok na to, aby zaplnili dve stopy pergamenu! Znie to úplne skvele. Vážim si ponuku pracovať s Tebou, ale, ako vieš, v súčasnej dobe musím odmietnuť...

Pravdaže vieš, že by som to veľmi rada prijala a myslím to vážne. Pripusťme si to, moja súčasná práca je vcelku prospešná... kúzlo na kontrolu pravopisu je neskutočne užitočné. Používam ho na všetky svoje listy pre Teba a verím, že postúpim aj ku kúzlu na kontrolu gramatiky. POKÚS sa teraz ovládnuť svoje nadšenie...

Koho chcem oklamať? Teba nie, ja viem! Uprednostnila by som zamestnanie vo výskume, prácu s elixírmi, upravovať ich, vynachádzať ich... Nedávno ma veľmi zaujali muklovské farmaceutické spoločnosti – vyvíjajú lieky na rôzne ochorenia, ako som si istá, že vieš – a myslím, že by sa dali upotrebiť aj v čarodejníckom svete. Tvoja spoločnosť by bola ideálnym miestom na vyskúšanie niečoho takého. Štedrá finančná podpora, a zamestnávateľ, ktorý chápe hodnotu vysokej kvality výskumu a ktorému záleží na zdravotnom stave ľudí... nuž, prinajmenšom, na  zdravotnom stave čarodejníkov!

Aké je moje najobľúbenejšie mesto vo svete? Pre Merlina, aká znamenitá otázka! Bola som vo Francúzsku, Švajčiarsku a Španielsku. Milujem veľké mestá, ale rovnako zbožňujem vidiek. Vo Francúzsku, v Provensálsku, je jedno malé mestečko, volá sa Arles, ktoré jednoducho milujem. V budúcnosti by som chcela vycestovať do Talianska a na Ďaleký Východ...

Pýtaš sa, čo ďalej s Pansy? Predpokladám, že sa bude okolo Teba vyskytovať čoraz častejšie a častejšie, v náhodných, bežných situáciách, až kým sa nakoniec nestretnete sami dvaja. Hoci, nebojím sa o ňu. Skutočne verím, že bude v poriadku...

A teraz Ti musím popriať dobrú noc! Či skôr dobré ráno a adieu. Pre Merlina – je takmer päť! Som rada, že je nedeľa a teraz si môžem pospať. Istotne sa Ti čoskoro ozvem.

OCH! Prednedávnom som čítala knihu s názvom 'The Mind's I' a veľmi sa mi páčila. Viem, ako veľa toho máme spoločného, čo sa týka kníh, a stále ma to prekvapuje. Ale aj tak, v Čarodejníckej literatúre pre malých aj veľkých majú devätnásteho septembra veľký knižný výpredaj, a plánujem tam ísť. Koná sa dvakrát do roka a majú tam aj naozaj veľmi vzácne a staré knihy. Zbožňujem ten výpredaj – všetky tie nádherné knihy! A ponúkajú aj občerstvenie... Dúfam, že nájdem prvé vydanie tej knihy, ktorú som spomínala, ale nerátam s tým. Viem, že je to ešte pár týždňov, ale v mojom kalendári to mám zaznačené už mesiace!

Naozaj som Ťa dnes večer rada videla. A tvoj list... Stále dúfam vo všetky tie veci. Rada by som s Tebou navštívila Paríž. Rada by som si s Tebou kúpila pukance, poliala ich maslom a posypala soľou, a pozerala by som s Tebou otrasnú, sentimentálnu, romantickú komédiu. Len Ťa prosím, žiadne akčné filmy. Obávam sa, že mi ich Harry a Pansy znechutili.

Dúfam, že budeš mať pekný týždeň a že Tvoja prezentácia vo štvrtok dopadne dobre. Budem na Teba myslieť.

Navždy Tvoja,

Hermiona

ooo

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Blaise se asi jen tak nevzdá. Nebo to dělá jen proto, aby provokoval Draca? Závěr Hermionina dopisu byl krásný.

Hermiona píše akosi pomaly, keď jej napísanie tohto listu trvalo 2 hodiny. Večierok bol taký skvelý, že im pri ňom čas rýchlo ubehol. Začal v piatok večer a skončil v nedeľu ráno.

Re: 7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2 Od: welvetka18 - 04.04. 2011
Tahle povídka mi přinde úžasná všechny kapitoli co tady jsou jsem skoro přečetla na jeden dech a strašně moc se mi to líbí. To jak hermiona a draco nemůžou být spolu a přitom chtějí :D strasně moc se těším na pokračování. Ten večírek se povedl a hlavně se mi líbil draco jak žárlil a Blaise jak hned prkoukl Draca taky pěkný :D Strašně ráda si tu povdku dočtu celou a hlavně myslím e to bude jedna s těch povídek ke kterým se budu ráda vracet :D Krása

no blaise ho dobre prekukol. no som zvedava kto si to este vsimol.  dufam ze pansy ta ziarlivost na hermionu a draca skoro prejde. to uz sa moc tesim na pokracko. vdaka za preklad

Díky..je to fajn povídka,jen už by se tam mohlo něco zase začít dít

pěkná kapitola, děkuji :-) Draco je velice žárlivý, i když určitě nemá na co :-D

super kapitolka ...jedna z mojich najoblubenejsich poviedok, som zvedava ako sa to dopadne

Tak večírek se nakonec povedl, což je fajn. Ale Blaise je opravdu všímavý, co? Prostě není nad to mít skvělé přátele. Moc se mi líbí dopisy, které si Hermiona s Dracem vyměnují. Děkuji za překlad a těším se na další kapitolu.

Re: 7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2 Od: annemarie16 - 06.03. 2011
krásný, doufám, že se to mezi Dracem a Hermionou už nějak rozhýbe

blaise vie byt nekonecne otravny, ale mat takych kamaratov moze byt fajn, hadam sa to teraz medzi dracom a hermionou dako rozbehne. podarena kapitola :)

Re: 7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2 Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
Opravdu by mě zajímalo . co na ten dopis odpoví Draco . Víš , že dokážeš tak necitelně dramatizovat   Tákže teď jen budu netrpělivě vyhlížet další kapitolu , s kamarádkou chřipkou to nebude problém .
Tak ti želám skoré uzdravenie! A ďakujem veľmi pekne za komentár!!! A ja zásadne nedramatizujem! To autorka... Eštera raz ďakujem!!! Jeeeej, mám kód 888
Re: 7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2 Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
Děkuju ! Dramaticky natahuješ čas , k dodání další kapitoly . Jasné , já vím že to není tvá chyba ale je to mučení  ..Ne , já děkuju tobě , že ses dala do tohoto překladu 

Re: 7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2 Od: Neprihlásený - 05.03. 2011
Hérgot, no jo, je vidět, že Blaise Draca zná opradu velmi dobře. Koukám, že i Pansy to docela dobře zvládla, tak snad se to bude jen lepšit a pustí Draca k Hermioně.  Myslím, že i Draco si po obdržení dopisu taky vyznačí výprodej knih v kalendáři.  Díky za další kapitolu i za věnování. 
Jasné, základom je do konca zohnať Pansy výslovný súhlas Ešte trochu ale treba zapracovať, ale keďže poviedky so zlým koncom sa tu neprekladajú, nebojím sa Ďakujem!!!

Super překlad, už se moc těším na další kapitolu, zbožnuju totiž tuhle povídku :-)
Juuuj. toto ma tak potešilo! Som rada, že máš túto poviedku rada...ja ju tiež zbožňujem - proste moje prvé kapitolové bábätko...to človeku prirastie k srdcu ĎAKUJEM!

Nádhera. Doufám, že Pansy se hodně brzo vzpamatuje a Hermiona bude moct tím pádem být s Dracem. Děkuji moc a moc za věnování a za další skvělou část povídky.
Myslím, že je Pansy na dobrej ceste...aj keď...ja by som sa asi tiež len tak ľahko nepohla ďalej (je to predsa Draco!!!)...na druhej strane, má Harryho (čo tiež nie je na zahodenie) Ja ďakujem za komentár!!!

Blaise ju teda chce. Som teda zvedavá kedy budú môcť byť konečne spolu. Ďakujem
Dúfam, že si myslela Draca a Hermionu a nie Blaisa a Hermionu Aj keď... Ja ďakujem za komentár!
Samozrejme, že myslím Draca a Hermionu. Ako by som vlastne mohla predpokladať iný pár, keď Hermi chce Draca (a on ju). A žiadne aj keď tam nevidím   

kraasneee, uz sa tesim na dalsie.. :)
Ďakujem za komentár! A som strašne rada, že sa ti páčilo...na pokračovaní pracujem, ale moja úžasná škola mi berie toľko vzácneho času

Draco je tak průhledný:P Ještě štěstí, že si toho nevšimla i Pansy, to by asi nedopadlo dobře. Moc se mi líbil popis toho, jak se Hermioně změnil úsměv, když se podívala na Draca. A vůbec celá kapitola, bylo to takové příjemně pohodové, i když je tam pořád ten zoufalý podtón, který ale (doufám!) do konce povídky ještě vymizí... Díky moc za překlad i věnování, těším se na pokračování!
No vieš, keď láska zaútočí, ide bokom aj slizolinská maska A ďakujem, že si si všimla tú časť s Hermioniným úsmevom...nad tým som sa potrápila A autorka to naozaj zachytila perfektne! Ďakujem veľmi pekne za komentár!

Škoda,že kapitola už skončila, chcela by som ešte vidieť Dracovu reakciu na list. To, ako by mu zrejme odlahlo, keď Hermiona napísala, že Blaise je iba kamarát. Asi sa stretnú na tom výpredaji, no a Draco jej určite zoženie tú knižku po ktorej túži. Trošku príliš romantické, nemuselo by to tak byť,  ale Hermionu by to určite veľmi potešilo :). Ďakujem
Tuším aj ty máš veštecké schopnosti  Ja keď som to čítala prvý krát, naozaj som nepomyslela na to, že by Draca napadlo ísť tam a tú knihu jej zohnať...neviem prečo...ale o to väčšiu radosť mám z tých príbehov...mňa prekvapí každá varianta Ďakujem za komentár! 

:-) Děkuji za věnování.    Však pěkné povídky a výborné překlady je radost komentovat |:-) A dnes? Blaise je úžasný! A moc bych si přála, aby Draco jel s hermionou do Paříže!! Těším se na pokračování. M Ty brďo - kód OOO . Pěkné
Vôbec nie je zač! Ja ďakujem za komentovanie!  A mne by sa skôr Draco páčil na výlete na Ďalekom Východe...napriek tomu, že mňa tá časť sveta neláka, on sa mi tam akosi hodí...taký blonďavý turista
Ach - jako Brad Pitt  u Dalajlamy... hernajs, teď nevím, jak se ten film jmenoval... Ale to neva No - já miluju Pařiž, takže je vidím tam   Ale ono je to jedno. Draco? Kdekoli M

Ach! A ja som tak dúfala, že na tom lístočku bude - stretneme sa v šatníku, zn. muchlovanie Ale nič to:) Ten list na záver sa mi veľmi páčil, celé je to tak krásne, jemne romantické, žiadne presladene, veľmi sa z toho teším   Ďakujem za super, super preklad Veľmi sa teším na pokračovanie P.S. inak naozaj ten večierok prebehol až podozrivo ľahko:) 
Jaj, bože, ten tvoj komentár mi naozaj vyčaroval ten typický fanfictionovský úsmev č. 3 - blbeček v akcii Zn. muchľovanie No ale k Dracovi by mi to dokonale sedelo, len škoda, že v BMTL je taký zlatý a dobre vychovaný Ďakujem!!!
:D ja som cakala presne to iste a nic z toho.. mozno nabuduce?? Ja ties dakujem je to super poviedka a super preklad )
Jaj, kam tento svet speje! Všetci čakali muchľovanie v šatníku? A kam sa podela romantika? P.S. Kto by ale odolal muchľovaniu s Dracom...hoci aj v šatníku Ďakujem, že si sa ozvala
Ak ide o spojenie Draco + muchľovanie, veľmi rada  zabudnem na romantiku :D:D 
jaaj rada zabudnem aj to ako sa volam :DD neodolatelna je uz len ta predstava :-)))

mala ho trošku potrapit :D a blaise to beztak dělá jen pro to aby draca vyhecoval
No tak mu budeme držať palce, aby sa mu to aj podarilo, nie? Veď na čo čaká? Ďakujem za komentár!

V prvom rade ďakujem za venovanie V druhom za prekrásnu kapitolu Popísaná zmena v Hermioninom výraze, keď sa otočila k Dracovi, bola skvelá. Taká realistická, hneď sa mi to v mysli premietlo A ten list, úžasný Obdivujem, ako to tak dokáže napísať. Tá party bola fakt dobrá. Sú šikovné a dobré hostiteľky Ďakujem ešte raz, som veľmi rada, že som si to mohla prečítať Maličké chybky:  V okamihu bol pri nej, jemne si ju berúc na bok. - myslím, že nabok má byť spolu So vzrušeným zvýsknutím  sa Hermiona ponáhľala prezliecť sa do pyžama a usalašiť sa do postele, aby si ten list mohla prečítať. - asi tam to druhé "sa" nemá byť
Ja v prvom rade ďakujem za komentár, v druhom rade za upozornenie na chyby a v treťom rade za 8 kusov smajlíkov...tvoj komentár pripomína rozkvitnutú lúku a ja "vrním blahem", že sa ti to páčilo...takže ďakujem ešte raz!!!

skvelé.
Ďakujem za komentár Aj to jedno slovo vie dokonale potešiť...

Re: 7. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2 Od: kukuriciarka - 03.03. 2011
booože! to je také romantické!!! ako z filmu...strašne sa mi páči, ako Hermiona vycítila, že Dracovi sa jej rozhovor s Blaisom a všetko mu rýchlo vysvetlila... žiadne dlhé úvody, žiadne ošívačky, hneď aby si mohol vychutnať list Blaise je riadna potvora, proste prekukol Draca, bez okolkov som zvedavá, či sa len tak vyhrážal, alebo ozaj pozve Hermionu na rande toto je zatiaľ jediná kapitolovka, ktorú som čítala, kde sú Hermiona a Draco opísaní úplne odlišne veľmi pekne ďakujem za prekladík p.s.: a aj za to, že mi nedovolíš čítať skôr než ostatným
A no však načo budeme chodiť okolo horúcej kaše, nie? A nečuduj sa, že ti to nedávam čítať, ani ty si mi nedala Ďakujem ti, kolegyňa! A ešte niečo - dočkaj času, ako husa klasu

Nejako sa mi zdá, že to šlo príliš ľahko. Blaise je príliš všímavý, ktovie či si niečo nevšimla aj Pansy. Díky moc (viac som napísala k Potkaníkovi :D) A prosím, ďalšiu časť.
Ďakujem za komentár! A za betovanie! A za Potkaníka, ktorého som dočítala pred 5 minútami a doteraz sa pochechtávam

Takže večírek se povedl, žádná katastrofa... což je fajn, ale ten Blaise! OK, je strašně fajn mít přátele, ne kamarády, ale přátele, jenže to, jak vidí až na dno myšlenek a nitra je kolikrát tak děsivé, že by si jeden možná přál, aby jej neznali tak moc... děkuji, je to moc dobrá povídka, budu se těšit na pokračování
Tvoja úvaha o priateľstve je 100000% pravdivá...ja poznám takú jednu průpovídku - bože, ochraňuj ma pred mojimi priateľmi, s nepriateľmi si poradím aj sám...Ono to na prvý pohľad neznie veľmi optimisticky, ale slová a skutky priateľov majú oveľa väčší efekt (aj v pozitívnom, aj v negatívnom zmysle) Ďakujem za komentár! Strašne ma potešil!

Opravdu, byl to perfektní večírek. Pansy, Harry i Hermiona si ho skvěle užili, Blaise taky, i když ten se bavil spíš pozorováním Draca a tím, jak do něj vidí. A Draco si večírkové trápení vynahradí, až dostane Hermionin laskavý a srdečný dopis (s návrhem schůzky v knihkupectví - celá Hermiona!). Krásně se nám to rozvíjí. Jsem zvědavá na Dracovu reakci. Děkuji za kapitolu i věnování.
Hmmm...a myslíš, že sa Draco do toho kníhkupectva dostaví? Ja teda neviem, z toho Hermioninho listu to bolo naozaj veľmi neočividné Ďakujem strašne moc za koment!

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Bbarka )29.12. 201112. Epilóg
luckei1: ( Bbarka )17.11. 201111. kapitola - Mosty 2/2
luckei1: ( Bbarka )15.10. 201111. kapitola - Mosty 1/2
luckei1: ( Bbarka )01.10. 201110. kapitola - Trpezlivosť ruže prináša 2/2
luckei1: ( Bbarka )22.08. 201110. kapitola - Trpezlivosť ruže prináša 1/2
luckei1: ( Bbarka )26.07. 20119. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 2.časť
luckei1: ( Bbarka )21.07. 20119. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 1.časť
luckei1: ( Bbarka )09.06. 20118. kapitola - Narodeniny a knihy - 2/2
luckei1: ( Bbarka )02.05. 20118. kapitola - Narodeniny a knihy - 1/2
luckei1: ( Bbarka )03.03. 20117. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2
luckei1: ( Bbarka )17.02. 20117. kapitola - Tretie koleso na bicykli 1/2
luckei1: ( Bbarka )10.01. 20116. kapitola - Akčňák 2/2
luckei1: ( Bbarka )29.12. 20106. kapitola - Akčňák 1/2
luckei1: ( Bbarka )19.12. 20105. kapitola - To už by nebol bál 2/2
luckei1: ( Bbarka )20.11. 20105. kapitola - To už by nebol bál
luckei1: ( Bbarka )07.11. 2010Hľadá sa talent 2/2
luckei1: ( Bbarka )23.10. 20104. kapitola - Hľadá sa talent 1/2
luckei1: ( Bbarka )12.10. 20103. kapitola - Prerušenia 2/2
luckei1: ( Bbarka )29.09. 20103. kapitola - Prerušenia 1/2
luckei1: ( Bbarka )22.09. 20102. kapitola - Predstavy 2/2
luckei1: ( Bbarka )11.09. 20102. kapitola - Predstavy 1/2
luckei1: ( Bbarka )06.09. 20101. kapitola - Život si ma vybral 2/2
luckei1: ( Bbarka )30.08. 20101. kapitola - Život si ma vybral 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )27.08. 2010Úvod k poviedke