Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

39. kapitola - Správa od Snapa

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 30.01. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:
Ďalšia kapitola :D Dovoľujem si ju venovať Bbarke. Budem držať palce pri skúške (aj pri inom :D). Nech ti to výjde a vďaka za pomoc.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/39/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.



Kapitola tridsiata deviata – Správa od Snapa

Draco s Billom prešli okolo Fenrira, ignorujúc jeho nahnevané nadávky a pazúry, ktorými sa po nich načahoval. Na ceste von sa Draco pozrel na Billa Weasleyho.

"Myslíš, že tie mreže vydržia? Keď sa premení?"

"Neviem. Lupin to možno bude vedieť."

"Nasadím na to Grangerku. Ak niekto dokáže prísť s riešením, ako udržať Greybacka dnu, je to ona."

Bill sa na neho zboku pozrel.

"Myslel som, že ju nenávidíš."

K svojej zdesenej mrzutosti Draco cítil, že sa začervenal. "Nie tak celkom."

Vrátili sa do Veľkej siene. K Dracovej úľave prišli ostatní, aby zriedili ženské osadenstvo miestnosti, vrátane Pottera, Longbottoma a Weasleyovských dvojčiat. Susan Bonesová zjavne vyliezla z rosomáčej diery a Remus Lupin si doberal to čudné dievča, ktorého vlasy boli dnes citrónovo zelené. Hravo pleskla Lupina po ruke a začervenala sa. Draco tým bol trochu prekvapený. Vždy predpokladal, že Lupin dáva prednosť pánom. Ako Bill povedal, jeden nikdy nevie.

Fleur už odložila šaty nabok, ale väčšina dievčat bola stále zhromaždená pri stole. Nepochybne sa nadchýnali takými smiešnymi banalitami ako sú kvetiny, stužky a farba topánok. Dracova matka sa často ponorila do takýchto ženských detailov. Ako chlapca Draca zatiahli na viacej desivých svadieb, privítaní do života a iných babských činností, než si chcel pamätať.

Luna zbadala Draca a opustila chichotajúci sa kŕdeľ, aby mu nanútila nadšené objatie. Nemohol sa rozhodnúť, či si ceniť alebo neceniť Lunino otvorené uvítanie. Zo všetkých poskokov Harryho Pottera bola tou prvou, ktorá Dracovi odpustila jeho minulosť. Ukročila a vážne sa zadívala na Billa.

"Fleur zvažuje na svadobné šaty kráľovskú modrú."

"Zlý nápad," bez premýšľania prehovoril Draco. "Ak bude obrad vonku v teplý deň, bude v nich príšerne horúco. Nevydrží do svadobnej hostiny. Radšej by sa mala držať pastelových..." Jeho hlas sa vytratil.

Luna vážne prikývla a Bill ho pleskol po pleci.

"Radšej poď so mnou. Myslím, že si v poslednej dobe strávil priveľa času v babskej spoločnosti."

Práve keď chcel prijať jeho ponuku, Draca zastavilo, keď strieborný Patronus priskákal do miestnosti. Keď opar zmizol, všimol si, že všetci na neho zízajú v šokovanom tichu.

"Snape! To bol Snapov patronus!" zajačalo jedno z Weasleyovských dvojčiat. V miestnosti vypuklo peklo. Susan Bonesová vyskočila na nohy.

"Vedela som to!" vykríkla.

Pripojila sa k nej Ginny Weasleyová, ktorá zazerala na Draca s rukami vbok. Prihnala sa McGonagallová a jej podpätky rýchlo cvakali na tvrdej podlahe.

"Čo chcel, pán Malfoy?" ostro sa spýtala.

"Áno, čo chcel?" dožadovala sa Susan. "Plánuješ pustiť do školy ďalších smrťožrútov? Koho máš v pláne zabiť tentoraz? Harryho Pottera?"

Hermiona sa prehnala okolo ostatných a postavila sa vedľa Draca. Chytila ho pod pazuchu. Vo svojom narastajúcom hneve ju chcel striasť a čeliť tej nahnevanej horde sám, ale v duchu sa mu vďaka jej ukážke podpory uľavilo.

"Prestaňte!" vykríkla. "Nerozumiete!"

"Potom ho to nechaj vysvetliť, Hermiona," prehovoril rozumne Lupin. "Nebol to Patronus Severusa Snapa?"

"Viete, že bol!" vykríkol Fred alebo George.

"Videli sme toho prekliateho pantera dosť krát na to, aby sme to vedeli," dodalo druhé dvojča.

"Hovorte, pán Malfoy," prikázala McGonagallová profesorským hlasom. "Čo bolo v tom odkaze?"

Draco na nich všetkých zazeral. Neodvážil sa prezradiť obsah správy tejto šialenej bande “pomocníkov“. Hermiona vycítila jeho neochotu a zovrela ho silnejšie.

"Zoberte ho dole k tým ostatným smrťožrútom!" zajačala nahnevane Susan. "Lepšie je byť v bezpečí, než mu dovoliť, aby nás znova zradil!"

Po jej slovách nasledovalo niekoľko výkrikov, súhlasných aj nesúhlasných. Fred s Georgeom vytiahli prútiky. Draco siahol po svojom vlastnom, bojujúc pri tej snahe s Hermioniným zovretím.

Zrazu pred Draca skočil Harry Potter s roztiahnutými rukami, ako keby chránil Malfoya pred zranením.

"Nechajte ho na pokoji!" zajačal Potter hlasom, ktorý zablokoval všetkých v stuhnutom obraze. "Ja Malfoyovi verím a nikto ho neodvlečie, aby sa pripojil k Fenrirovi a Carrowovcom! Teraz ustúpte!" Harryho prútik bol vonku. Hoci sa v skutočnosti svojim priateľom nevyhrážal, tá možnosť tu bola.

"Ale Harry -" začal Lupin.

"Hermiona, zober Malfoya von. Budem tam za minútku," prikázal Harry. Hermiona potiahla Draca za ruku. Na chvíľu zaváhal, ale potom Bill Weasley vykročil dopredu, aby sa postavil vedľa Harryho. Weasleyovské dvojčatá na neho v šokovanom prekvapení pozerali. Draco dovolil Hermione vytiahnuť ho von, premýšľajúc nad tým, že dnešok sa ukazoval ako veľmi neobvyklý deň. Kto by kedy predpokladal, že bude mať rád nejakého Weasleyho?

Zišli po schodoch von a zamierili k Hagridovej chatrči, ale zastali pri kríku, kde sa kedysi hádali. Hermiona pustila Draca a zadumane z toho kríka odtrhla list. Neprehovorila.

"Snape chce, aby som sa s ním stretol," povedal Draco. Pozrela sa na neho.


"Stretnúť sa s ním? Kde? A prečo?"

"Nepovedal prečo. Chce sa stretnúť dnes poobede. O tretej. V Stonehenge."

"Stonehenge? Prečo tam?"

Draco pokrčil plecami. "To bola celá správa."

"V tomto ročnom období bude preplnené muklovskými turistami. V tom je asi ten vtip - je to verejné miesto a minimálna možnosť naraziť na iného čarodejníka," zdôvodňovala Hermiona.

"Snape vie, že som tam bol. Raz tam vzal celú slizolinskú fakultu, aby nám ukázal, ako sa varí Životabudič. Vyžadoval nazbieranie posvätného prachu počas zimného slnovratu."

Hermiona sa zatvárila rozhorčene. "Snape vám ukázal, ako uvariť Životabudič?"

"Iste. Dával nám množstvo mimovyučovacích hodín. Prečo myslíš, že všetci slizolinčania zvládli elixíry? Dokonca Crabbe a Goyle?"

"Myslela som, že to bolo skrátka favorizovanie. Nevedela som, že vám skutočne pomáhal. To je ako... podvádzanie!"

Draco sa zaškeril. "Len chrabromilčan by sa na to pozeral takto."

Predné dvere sa otvorili a vykráčal z nich Harry Potter, aby sa k nim pripojil. Nasledoval ho Ron Weasley. Harryho ruka už zvierala jeho vlasy.

Raz, dva, tri, počítal Draco. Potter sa na Draca zamračil, keď sa priblížil.

"Nádhera. Teraz je Rád vysoko podozrievavý, pretože si myslí, že spolupracujem so smrťožrútmi. Ja!"

Štyri, päť. Draco pokojne znova doručil Snapov odkaz.

"Fajn, tak toto nemohlo prísť v horší čas," povedal Harry a potiahol ich zasa . Šesť. "Čo si myslíš, že chce?"

"Neviem, ale musí to byť pre neho dôležité, keď riskol Patronusa."

"Správne. Prečo neposlal skrátka sovu?"

"Nedostatok času?" navrhla Hermiona. "Ak je obkolesený smrťožrútmi, možno mal len chvíľku. A sovy sa dajú zachytiť."

Dvere sa znova otvorili, aby vypustili Nevilla Longbottoma a Lunu Lovegoodovú. Na chvíľu zastavili a potom sa pohli, aby sa pripojili k skupinke.

"Nech robíte čokoľvek," povedal Neville, "sme v tom s vami."

"My nič nerobíme," vyhýbavo odvetil Ron.

"Samozrejme, že robíme. Ideme sa stretnúť so Snapom," povedala Hermiona.

"No tak, počkaj chvíľku -" ozvali sa súčasne Harry s Dracom. Zmätene sa na seba pozreli.

"Ach, to je skrátka skvelé," vyšplechol Ron. "Bolo dosť zlé, že len vyzerali ako ten druhý."

"Rád nás bude sledovať tak, ako orly sledujú poľné myši. Po našom poslednom husárskom kúsku ma nepustia na vzdialenosť päťdesiatich metrov od hlavnej brány," povedal Harry. Sedem.

"Ty sa skrátka musíš držať vzadu, Harry," odvetila Hermiona. Zdvihla ruku, keď sa chcel dohadovať. "Budeš to musieť vybaviť s Lupinom. Povedz mu čokoľvek potrebuješ - dokonca pravdu, ak to bude nevyhnutné. Nemôžeme si dovoliť nestretnúť sa so Snapom."

"Pôjdem sám," rozhodne povedal Draco. Hermiona sa na neho usmiala, ako keby bol hlúpučkým deckom.

"Samozrejme, že nepôjdeš. Nemáme potuchy, aké sú Snapove zámery. Toto by mohla byť pasca podľa toho, čo všetko vieme. Voldemort mohol zistiť, že ti Snape pomohol; mohol by byť pod Imperiom, mohlo by to byť množstvo vecí. My ideme s tebou."

Svalmi na Dracovej čeľusti šklblo a s obviňujúcimi očami sa pozrel na Pottera. Harry prikývol.

"Áno, je skoro nemožné dohadovať sa s ňou. Pokojne to môžeš vzdať a zachrániť si zopár vlasov."

"Potom je to dohodnuté. Až do obeda budeme nápadní, potom sa vyparíme a stretneme sa za Hagridovou chatrčou. Musíme obísť les, aby sme sa dostali k múru. Keď tam budeme, odtiaľ sa odmiestnime. Ron, ty ideš?"

Weasley prikývol, hoci jeho výraz naznačoval, že ide len preto, aby dohliadol na Draca.

"Ja idem tiež," povedal Neville.

"Ja tiež!" vykríkla Luna. Draco sa na ňu zboku pozrel.

"Myslel som, že sa odmietaš premiestňovať."

Luna ľahkomyseľne pohodila hlavou. "Toto je naliehavý prípad. Pokiaľ to nikto nepovie môjmu otcovi, urobím to. Pokiaľ ma Hermiona vezme so sebou. Jej verím, že ma nerozštiepi."

"Ty veríš jej, že ťa nerozštiepi? To nám hovoríš teraz? Nemohla si to spomenúť v Doveri?"

Luna odmávla Dracov výkrik. "V Doveri sme mali kopec času. Okrem toho nám to poskytlo čas lepšie sa spoznať." Pohla sa dopredu a chytila Draca za biceps, než sa priklonila bližšie a zašepkala mu od ucha. "Spomínaš si na ten muklovský taxík? Nebolo to romantické?"

Draco strelil po Hermione mrzutým pohľadom, keď sa zachichotala.

"Vážne musí ísť aj ona?" prosil.

"A čo ak narazíme na krčorohých chrapogotov?" posmešne sa spýtala Hermiona.

"Samozrejme, že nenarazíme! Sú len vo Švédsku," posmievala sa Luna. Pobozkala Draca na čeľusť. "Uvidíme sa na obed, Chumáčik (cz: Kluběnka)."

Putovala nazad ku hradu. Neville sa užasnuto pozrel na Draca, ale nič nepovedal a otočil sa, aby nasledoval Lunu. Hermiona sa s námahou snažila potlačiť svoj smiech. Harry si uchovával dôkladne neutrálny výraz. Keď sa Luna s Nevillom priblížili k dverám, tie sa rozleteli a vyšla z nich Ginny Weasleyová. Z jej pohľadu behal po chrbte mráz.

"Och, och, teraz máš malér, Potter," povedal Draco. Osem. Deväť. Potterove vlasy odstávali do všetkých smerov.

"Tipujem, že by som sa mal radšej pokúsiť o zmiernenie škôd," ponuro odvetil Harry. "Malfoy, pretože ťa božie dopustenie prenasleduje ako duch, myslíš, že sa chvíľu dokážeš vyhnúť problémom? Prosím?"

"Pokúsim sa, miláčik," skromne povedal Draco a zamrkal mihalnicami. Harry ho prebodol pohľadom. Desať, jedenásť, dvanásť. Harry si vzdychol a odkráčal, aby si udobril Ginny. Draco za ním zatsskal.

"Mohol by mať o toľko lepšie dievča než tú ryšavú tyčku," zamrmlal Draco. "Soráč, Weasley." Ronov pohľad bol jedovatejší než zvyčajne. "Viem, že je to tvoja sestra, ale bože, aká hrôza."

"Môžeš túto tému nechať tak?" vyprskol Ron. Draco pokrčil plecami.

"Ako chceš. Je to tvoj priateľ. Ak chceš, aby bol pod papučou rodiacej sa harpye -"

"Draco!" varovala ho Hermiona. Venoval jej úsmev, ktorý by zaručene rozpustil ľadový blok a všimol si, ako sa jej zasekol v hrdle dych.

"Vlastne, Weasley, musíme hodiť reč. Hneď." Pozrel sa uprene na Hermionu. Pozerala z jedného na druhého, potom pokrčila plecami a zamierila do školy. Zanechala tak Rona s Dracom zízať na seba v nepríjemnom tichu.

"Pozri, Weasley -" začal Draco.

"Uvoľňujem ťa z tvojho sľubu," vyhŕkol Ron. Draco na neho chvíľu prekvapene žmurkal.

"Čo si to povedal?"

"Uvoľňujem ťa. Nemusíš sa Hermione vyhýbať; pretože je zrejmé, že ona sa aj tak tebe vyhýbať nebude."

Draco zvedavo Rona sledoval, kým sa vyrovnával s prekvapivými novinkami. Weasleyho tvár pripomínala niekoho, kto práve ochutnal citrón.

"Nuž," nakoniec Draco povedal, trochu mu dochádzali slová. Celé ráno sa pripravoval na to, ako sa prizná Ronovi a teraz bola táto téma sporná. Draco sa zaškeril.

"Samozrejme, ak jej nejako ublížiš, prídem na to, ako ti tú láskavosť opätovať," pohrozil Ron, snažiac sa znieť neľútostne. Na počudovanie, Draco stále premýšľal o slovách Billa Weasleyho, kým si premeriaval Ronov výraz.

"Považujem sa za náležite varovaného," pokojne povedal.

"Ja nežartujem, Malfoy!" zavrčal Weasley. Dracov úškrn sa rozšíril, hoci nechcel úmyselne provokovať Weasleyho. Len bol... šťastný.

"Chápem," rázne odvetil. Zvažoval zasalutovať. Ronovou rukou šklblo, asi ho svrbelo načiahnuť sa po prútiku. Malfoy sa rozhodol, že je čas odísť. Pri dverách na neho čakala Hermiona. V diaľke na seba jačali Harry a Ginny - dosť ďaleko, aby ich hlasy nebolo možné počuť.

"Nehreje ťa u srdca, keď vidíš taký šťastný pár?" spýtal sa Draco. Hermiona ho štuchla do rebier. Draco si to miesto pošúchal a venoval jej ublížený pohľad. "Ľahko sa mi urobí modrina, vieš to!"

"Samozrejme. Ty a tvoja dokonalá pokožka. O čom ste sa s Ronom rozprávali?"

"Weasley mi dal dovolenie, aby som ťa ubozkával k smrti, kedy sa mi zachce."

"Urobil čo?"

"Tá konkurencia bola na neho príliš. Odstúpil z pretekov. V skutočnosti to je prvá inteligentná vec, ktorú hodnú chvíľu urobil."

"Odstúpil z pretekov," zopakovala Hermiona. Hlas mala vyrovnaný.

"Víťaz dostane korisť a tak ďalej," vtipkoval Draco. "Chceš sa so mnou vrátiť do mojej izby?" V hlase vynechal to doberajúce zafarbenie a s radosťou sledoval, ako jej oči potemneli a na líca sa jej vkradla červeň.

"Absolútne nie."

"Klamár."

Hermiona podráždene zafučala a šla dnu. Draco chvíľu sledoval hašteriacu sa dvojicu, než vošiel do hradu a stratil sa v Slizoline. Najlepšie vyhnúť sa nahnevaným členom Rádu - a tej šialenej Susan Bonesovej - na chvíľu.

ooOoo

Hagrid sa staral o svoju záhradu, keď sa Draco s ostatnými zhromažďovali hneď za plotom. Podozrievavo sa na nich pozrel, zvlášť dlho a tvrdo upieral zrak na Draca.

"Čo tuná porábate?" spýtal sa nevľúdne Hermiony, keď si utrel špinu z rúk a prešiel k plotu, aby sa oň oprel. Nebezpečne zaškrípal.

"Len ideme na prechádzku," veselo odvetila Hermiona a Draco si skoro pleskol rukou po čele. Nikdy nenechať klamanie na chrabromilčana.

"Krucinál, Grangerka, len mu povedz pravdu," vyprskol. "Ideme do lesa nazbierať muchotrávku panterovú na elixír, čo chce Grangerová uvariť. Mohol by nám pomôcť lokalizovať Temného pána."

Hagridove hrubé obočie sa nadvihlo.

"Načo také dačo chcete zrobiť?"

Dracove oči sa prižmúrili na toho tupého, polobrieho imbecila.

"Spomínaš si, že sa nás pokúša zabiť?" pomaly sa spýtal, ako keby hovoril k veľmi malému a veľmi hlúpemu decku. Hermiona sa na neho nesúhlasne pozrela.

"Nošak, že áno."

"Asi je to dobrý nápad nájsť ho skôr, než znova zaútočí, nemyslíš Hagrid?" spýtal sa Neville skôr, než mohol Draco odseknúť nejakú ostrú odpoveď.

Hagrid si vzdychol, zjavne si uvedomil, že by sa nedokázal hádať s nimi všetkými. "Hútam ták. Nezatárajte sa ďaleko. Tí kentauríci sú akurátne plne protičarodejnícki. Ak vám bude treba helfnúť, len pošlite Patronusa."

"Ďakujeme ti, Hagrid," povedala Hermiona. "Budeme opatrní." Hlas jej presakoval vinou, ale vďakabohu bol Hagrid príliš zadebnený, aby na to prišiel. Hájnik im zamával a vrátil sa k rýpaniu vo svojej špine.

Neodvážili sa zájsť hlboko do lesa, pretože nikto z nich nemal chuť stretnúť sa s nejakým z lesných obyvateľov. Konečne sa dostali k múru a Hermiona ich bez námahy odlevitovala cezeň.

"Mám sa stretnúť so Snapom až o tretej," povedal Draco. "Čo budeme robiť dve hodiny? Prezerať si pamiatky?"

"Nie, niekde sa musíme najprv zastaviť. Ron, ideme do Godrikovej úžľabiny. Ty vezmeš Nevilla a ja vezmem Lunu. Vrátim sa po Draca."

"Godrikova úžľabina?" Ron vyzeral zaskočený. "Prečo tam?"

"Vysvetlím to, keď sa tam dostaneme. Poďme."

Štvorica s prasknutím zmizla a Draco sa rozhliadol s nádejou, že Hermiona dokáže nájsť cestu späť. Nevidel žiadne nápadné orientačné body - len múr, stromy a kríky.

Primiestnila sa pred neho a prikročila k nemu bližšie, aby ho zovrela za plecia. Keďže nebol človekom, ktorý by si nechal ujsť príležitosť, Draco prekĺzol rukami okolo jej pása a pritiahol si ju k sebe, aby si ukradol bozk. Na chvíľu sa voči nemu s povzdychom uvoľnila a potom ho dlaňou na jeho hrudi odtlačila.

"Správaj sa slušne!" napomenula ho, ale na perách jej ihral úsmev a oči jej iskrili. "Sme na misii."

"Len sa snažím, aby si sa nezačala nudiť."

"Len tvoja blízkosť je mi zárukou, že sa to nestane," sucho odvetila. Švihla prútikom a trhlo ich preč.

ooOoo

Objavili sa blízko rozpadajúcich sa ruín domu, ktoré prekvapivo pripomínali posledné sídlo Regulusa Blacka. Okrem krátkeho záblesku spomienky to miesto Dracovi nič nehovorilo. Hermiona nevysvetľovala. Obišla ruiny a viedla ich po ceste k neudržiavanému, zarastenému cintorínu. Jedna dvojica hrobov bola dobre udržiavaná a Draco sa vážne zamyslel, keď si prečítal mená na náhrobných kameňoch. Zrazu si uvedomil význam toho domu.

Hermiona si kľakla pred hrob Lily Potterovej, ako keby jej chcela prejaviť úctu. Ostatní sa mlčky dívali. Po dlhom okamihu vstala na nohy a pozrela sa na Draca s bledým výrazom.

"Myslím, že viem, kde je náramok Roweny Bystrohlavovej."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 19.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: kukuriciarka - 15.02. 2011
až mi srdce bije, ako sa neviem dočkať pokračovania... teším sa na to napätie, keď sa stretnú so Snapom... predpokladám, že to bude opísané majstrovsky fuu, ale konečne má od Rona pokoj... len aby ho v nebezpečenstve nenechal na pospas osudu.... a čo bude s Harrym? musí riadne zamakať, aby ich kryl, a to všetkých naraz

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: teriisek - 01.02. 2011
Kde, kde? Není v tom hrobě, že ne? Doufám, že ho nebudou muset otevřít... z toho by asi Harry nebyl nadšený... jinak jako tradičně - skvělé! Billa jsem si za tu krátkou chvíli opravdu oblíbila, to, jak se s Harrym postavili před Draca bylo výborné! A líbí se mi, že tu Harry není za svatého, kterému se musí všechno věřit, i když trocha důvěry od starších členů řádu by neuškodila... doufám, že to setkání se Severusem proběhne dobře a že to skutečně není nějaká past... snad jim poví něco zajímavého;) Děkuju moc za překlad, nemůžu se dočkat pokračování! Jsi neuvěřitelná, vážně... jak to děláš??
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 01.02. 2011
Doma ma nechvália, v práci tiež moc nie, tak čo iné robiť, aby som si nejakú vyslúžila? Ďakujem, Bill bol fakt perfektný :D

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: muuufi - 31.01. 2011
nič viac nepoteší ako kapitola z tejto poviedky!

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: soraki - 31.01. 2011
Co může Snape chtít? Další varování ohledně nevezpečí v Bradavicích? Jsem pořádně zvědavá. A Ginny, musím souhlasit s Dracem, Harry má na lepší a ryšavá tyčka - to je naprosto bombová přezdívka Díky moc a jdu na další
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 31.01. 2011
Napadlo ma aj tyčka do fazule, ale to sa mi už zdalo prehnané. Ale u nás sa tak takým babám hovorí. Díky moc. Poslala som ti niečo, aby si sa rýchlejšie vyliečila. Smiech lieči, nie? Díky moc  

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Hanna - 30.01. 2011
Jajaj, to Dracovo počítanie, niekedy by mohol povedať výsledky Harrymu. Zmení sa Ginny, alebo sa rozídu, alebo tie ich hádky začne brať Harry s nadhľadom? Toľko otázok by sa dalo spýtať po tejto kapitole... Čo chce Snape? Ako zistila Hermiona, kde je ten náramok? Kde je náramok? ... Ďakujem, neviem sa dočkať ďalšej kapitoly.

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Zuzana - 30.01. 2011
Draco teda verí, že Hermiona príde na to ako zabezpečiť Fenrira aby im neutiekol? Myslela som si, že je na to skôr Bil. Aj tak mám strach, že im utečie. Dracova prirodzená reakcia pri výbere farby šiat bola tak milo Dracovská – pobavila ma. Teším sa, že sa na Severusa, dúfam, že je na ich strane a možno niečo povie aj o Rgulusovi, asi ho tu nespomínajú toľkokrát pre nič? Alebo áno? Luna je môj miláčik, mám rada, keď sa hrá na takú bláznivku, je vtedy rozkošná. Aj s tými boštekmi pre Draca  Ron a Draco ma obaja potešili. Draco tým, že sa chcel priznať a Ron tým, že uznal porážku. Hermiona vie kde je náramok? Snáď nie u Lily v hrobe? Brr. Toto bola ďalšia super kapitola ďakujem a teším sa na ďalšiu.  
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Tri pravdy boli v tvojom komentári. Uvidíš. Ďakujem moc.
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Zuzana - 30.01. 2011
Áááá, toto ma zabíja :D tak tri? No Fenir utečie? Náramok je na mŕtvole Lily??? a? Severus je na strane dobra - týmto som si takmer istá. Ale to ostatné netuším a hlavne ten Fenir ma desí. Najkrajšie by bolo keby bol Reg na žive :)

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: marci - 30.01. 2011
Moc pěkná kapitola Už jsem psala, že miluju Billa? Škoda, že s ním neznám žádnou povídku.... A ukrutně mě vytáčí Ginny. V téhle povídce jí tedy autorka vystihla přesně takovou, jak jsem si jí představovala i v kánonu. Rodící se harpyje Povídka je čím dál tím lepší !! Těším se na příští kapitolku... M
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Jo, snažím sa. Nejako sa mi nechce s touto poviedkou rozlúčiť, ale ak rátam správne, tak do konca mesiace je za nami. Ach jo.  Díky moc. Bill je skvelý, to je pravda.

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: anonym - 30.01. 2011
zaujímavé.

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: iway - 30.01. 2011
tato povídka má snad všechno.. je vtipná, dramatická, i láska je tady.. moc moc dobrý výběr.. líbí se mi jak je tady draco přidrzlej.. super
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Je dokonalá. Ták tebe sa páči pridrzlý Draco, myslím, že mojim ďalším výberom ti dokonale sadnem. No, nechcem to zakríknuť, uvidíš. Díky

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Nade - 30.01. 2011
Doufám, že to není past. Jenom se divím, že ostatní, kteří Draca podezřívají ze smrtijedství, už nic dalšího nepodnikli.   Honem další kousek, nebo se ukoušu ..
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Bohužiaľ nie je aký. Ale snáď ma vaše komentáre nakopnú :D Díky moc

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: denice - 30.01. 2011
Bill je další hvězda této povídky, přiměl Draca se začervenat! Draco jako poradce ve věci svatebních šatů je zřejmě velmi zkušený.  Snapeův patron je panter? V kánonu je laň, ale proč ne. Líbí se mi, jak Draco i ve velmi vypjaté chvíli najde čas na počítání Harryho zlozvyku. Jsem strašně zvědavá, jestli v této povídce dojde k nějaké konfrontaci Draca s Ginny - kdo koho by asi uštěkal? A moc se těším na příští kapitolu - proč se zastavili v Godricově Dolu a konečně - Severus!!! Díky.
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Tentoraz to bolo na tesno, nemala som kedy poslať to skôr. Ale tri za týždeň som dodržala. Draco sa fakt nezdá - to jeho prekecnutie o svadobných šatoch, hm, asi nie je len chladnokrvný zmijozelčan. Na Severusa si ešte počkáš, minimálne ešte jednu kapitolu. Díky moc, toto bol naozaj plodný víkend.

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: JSark - 30.01. 2011
No tak to je dobrá, pretože ja nemám ani potuchy, kde je. Ako ju to napadlo? Chumáčik! Ja z Luny nemôžem. Díky, budem sa tešiť na pokračovanie.
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Myslím, že to vysvetlí, už si niečo všimla, keď tam boli s McGonagallovou. Luna je fakt skvelá. Díky.

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: bbarka - 30.01. 2011
Ďakujem, ďakujem, ďakujem!!! Aj za venovanie, aj za preklad! Pokúsim sa tie držané palce využiť na maximum Táto kapitola bola hviezdna...trochu som síce zúrila na Susan, panebože, nemôžu to dievča niekam odviesť? Na nejaké príjemne dlhé prázdniny?!  No ale páčilo sa mi, ako sa za Draca postavili tí správni ľudia...a to Dracove prerieknutie o pastelových farbách A Hermiona sa opäť predviedla, prišla na to, kde je náramok...dúfam, že celé to stretnutie so Severusom prebehne bez problémov...som zvedavá, čo im povie... odmietam uveriť, že by tam šiel so zlým úmyslom...  Juj, teším sa na pokračovanie a ešte raz ďakujem
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Už viem, že Susan bude dôležitá. No neviem, čo budeš hovoriť po tom stretnutí. Ďakujem.

Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: doda357 - 30.01. 2011
Už to vyzerá dosť akčne Som zvedavá, čo od nich Severus chce. Zaujímavé, na koľko verí Draco Hermione, že príde na to, ako tam Fenrira udržať...Vidno, že Draco má nielen vkus, ale aj praktické uvažovanie, keď zavrhol modrú na Fleuriných šatách Snape mu teda riadne zavaril tým Patronusom, ale som rada, že sa za neho postavila Hermiona, Harry, Bill a ešte zopár ďalších ľudí. Luna vyzerá ako zamilovaná. Nečudujem sa S tým premiestňovaním ma prekvapila, rovnako aj Draca. Síce mala pravdu, ale aj tak by ma to nahnevalo rovnako ako Draca, keď si spomenul  na Dover.... Ron ho oslobodil od sľubu, to som veľmi rada. Ľutujem Harryho, má to ťažké s Ginny Hagrid je naozaj "chápavý" Páči sa mi, ako tie jeho vety prekladáš, je to úžasné Potom to premiestnenie Draca Hermionou bolo super. Respektíve to, čo bolo predtým Som zvedavá, na aké miesto prišla Hermiona na tom cintoríne.... Krásna kapitola, ďakujem
Re: 39. kapitola - Správa od Snapa Od: Jimmi - 30.01. 2011
Luna ťa ešte šokuje, ja som skoro šla do kolien. Ďakujem moc - stále stojím na 41, takže si vydýchneš. Díky (dúfam v Murphyho zákon)

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke