Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

29. kapitola - Draco a Harry

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 05.01. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:
Ďalšia kapitola :D
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/29/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

 


 

Kapitola dvadsiata deviata - Draco a Harry

Draco netrpezlivo stál na veži a bubnoval prstami po rúčke metly. Pripusťme, že tu bol  zavčasu, ale jednako, čo mohlo Vyvolenému tak dlho trvať?

"Si pripravený?" spýtal sa nejaký hlas smiešne blízko Dracovho ucha. Skoro vyskočil z kože a začul, ako sa neviditeľný Harry rozosmial.

"Hergot, Potter," zavrčal Malfoy a zhlboka sa nadýchol, aby upokojil svoje búšiace srdce. Harry sa znova zachichotal. "Bastard. Ty môžeš byť neviditeľný, ale ja nie som. Čo keď ma zazrie nejaký člen tvojho Rádu a pokúsi sa nás privliecť späť?"

"O tom pochybujem. Väčšina z nich dnes ráno odišla na Ministerstvo mágie, aby rozhodli, čo urobia s Carrowovcami."

"Mohol by som im dať tip," poznamenal Draco.

"Myslím, že hľadajú menej trvalé riešenie."

"Blázni. Amycus a Alecto toho veľa nevedeli, však?"

"Podľa toho, čo som počul, tak nie. Moody mal  mizernú náladu, takže zrejme nič užitočného nepovedali."

"Ako si vysvetlil svoju neprítomnosť tvojím nesamostatným priateľom?"

"Nechal som im odkaz."

Draco vybuchol smiechom. "Rád žiješ nebezpečne, však, Potter? Nerád by som bol Grangerovej nablízku, keď tvoj malý darček nájde." Z toho dôvodu nechal Draco Hermionin galeón v kufri. Nepotreboval, aby sa ho nazúrená pokúšala celý deň kontaktovať.

"Poďme než to zistí a zabije nás," navrhol Harry.

"Zabije teba," poznamenal Draco. "Bol to tvoj nápad."

Harry vydal netrpezlivý zvuk, takže Malfoy nasadol na metlu a odrazil sa.

ooOoo

Premiestnili sa na okraj Carlislu, našťastie na opustené pole. Veľmi zablatené opustené pole. Draco znechutene vytiahol nohy z lepkavého blata a nasadol späť na metlu.

"Malfoy! Mohli by ťa zazrieť muklovia!"

"To je mi srdečne ukradnuté! Nebudem kráčať po členky v blate, keď držím v ruke prekliatu metlu!"

Začul, ako si Harry vzdychol a po krátkej jazde sa dostali na prašnú cestu lemovanú obrovskými dubmi. Draco strávil smiešne množstvo času tým, že sa snažil zoškrabať blato zo svojich topánok, až kým Harry nezahrešil a nešvihol po nich Odstrániť kúzlo (cz: Pulíxero). Draco zatsskal.

"Čo ak to videli muklovia?"

"Ty nejakých muklov vidíš?" vykríkol Harry.

"Vďakabohu nie, inak by sa čudovali skade do pekla ten tvoj hlučný hlas vychádza. Plánuješ zostať pod neviditeľným plášťom celý deň? Niežeby som sa sťažoval, pretože vďaka tomu sa nemusím pozerať na tvoj škaredý ksicht."

Harry si stiahol plášť.

"Plánuješ byť odporný celý deň?"

Draco prikývol. "Áno, napadlo mi, že budem. Vadí ti to?"

Harry sa potiahol za vlasy a Draco sa zaškeril. Mal v pláne počítať, koľkokrát Potter urobí toto konkrétne gesto, keď ho teraz mohol vidieť.

"Kam odtiaľto pôjdeme?"

"K pobrežiu, Potter. Ak si na to rozprávanie spomeniem, mal by som to nájsť pomerne rýchlo."

Mali šťastie, že ten domček vôbec našli. Keby nebolo spadnutého komína, ktorý vyčnieval z okolitých kríkov, asi by ho úplne obišli. Kríky a stromy obklopovali to, čo zostalo z budovy, ktorá stála na veternom výbežku, vyzerajúcom ako skalnatý, rozpadajúci sa útes.

Draco s Harrym pozorne vyberali cestu pomedzi krovie, hoci Draco prúdmi zeleného svetla vytrvalo spaľoval otravujúce vetvy na prach, až kým sa Harry znova nepomykal za vlasy. Dva, pomyslel si Draco.

"Prestaneš s tou prekliatou mágiou?" zasyčal. Draco po ňom vrhol tvrdý pohľad.

"Uvoľni sa. Vôbec tu na okolí nie sú muklovia. Prečo myslíš, že si Regulus vybral toto miesto?"

"To bolo skoro pred dvoma desaťročiami!"

"Teraz bez žartov. Čo do pekla hľadáme? Pretože pokiaľ to nie je zelené a nemá to tvar kríka, dá nám zabrať, kým to nájdeme."

Vnútrajšok zničeného domu bol zmesou zelene. Dokonca hnijúce trámy pokrývala hrubá vrstva machu. Harry sa skľúčene rozhliadol.

"Neviem. Dúfal som, že minimálne niečo dokážeme nájsť. Vyzerá to, ako keby celý výlet bol prekliatou stratou času."

"Nie celkom. Aspoň sa ti dostalo príležitosti tešiť sa celé popoludnie z mojej dokonalosti." Harry sa zamračil, ruka vo vlasoch. Tri. Draco sa zachichotal. "Vlastne, keď sme boli v Riddlovom dome, Hermiona vrhla kúzlo na detekovanie mágie. Poznáš ho?"

Harry sa na chvíľu zamyslel. "Áno, myslím, že áno." Vyskúšal niekoľko kúziel a konečne sa mu podarilo bledé žiarenie. Nanešťastie, celé toto miesto malo slabú zvyškovú mágiu.

"V poriadku," povedal Draco a vzdychol si. "Nauč ma to kúzlo. Budeme tam musieť vliezť a zistiť, čo zostalo. Dvom nám to pôjde rýchlejšie."

To kúzlo bolo pomerne jednoduché a dalo sa rýchlo naučiť, takže sa Draco a Harry rozdelili, aby prehľadali ruiny. Počas ďalších štyridsiatich minút objavili rozbité fľaštičky od elixírov, hrdzavý kotlík, spálené a zhnité obaly rozličných zakázaných kníh, rôznorodé nádoby s väčšinou neidentifikovanými prísadami do elixírov a zlatý amulet, ktorý spôsobil, že Harry zhíkol vzrušením, kým neočistil tú špinu a neodhalil skoro bezcenný amulet obsahujúci malé ochranné kúzlo.

Draco bol pri rozpadajúcom sa kozube a stláčal rozličné tehly, aby skontroloval tajné priestory, keď zacítil, ako sa podlaha pod ním posunula. Stuhol v obave.

"Ach, sak-" stihol, než sa podlaha pod ním zrútila. Bol dole skôr, než dokázal zdvihnúť prútik. Hlava mu treskla o niečo tvrdé a jeho nohou vystrelila pálivá bolesť, taká intenzívna, že by bol vykríkol, keby mu nevyrazilo dych. Lapal po dychu a pokúšal sa zadržať rozliezajúcu sa temnotu.

"Malfoy!" zajačal Harry. Draco vtiahol bolestivý nádych. Mohol počuť, ako nad ním Potter poskakuje. Skvelé. Jediné čo potreboval, bolo, aby ten idiot padol na neho a zlomil mu ešte niečo iné.

Zažmurkal na ten zubatý otvor svetla nad sebou. Padol asi osem stôp hlboko do nepravidelnej hromady niečoho. Nutkanie podľahnúť temnote pomaly slablo a on opatrne nadvihol prútik.

"Malfoy!" zajačal znova Harry.

"Žijem, Potter! Buď opatrný! Nepotrebujem, aby sa kvôli tebe zrútil zvyšok podlahy!"

Pokus o výkrik vyslal explodujúcu bolesť aj Dracovou hlavou aj pravou nohou. Zalapal po dychu a neochotne zažal prútik. Nadvihol búšiacu hlavu a pozrel sa nadol.

Zastonal a zatvoril oči pod ďalšou vlnou závrate, keď zbadal hrubý úlomok dreva trčať zo svojho stehna.

Potterova hlava zablokovala svetlo zhora.

"Si v poriadku? Chceš, aby som ťa odlevitoval nahor?"

"Do čerta nie! Moja noha - myslím, že je... na niečo nabodnutá."

"Vydrž! Idem dole."

"Vôbec som nemal v pláne niekam ísť," sucho odvetil Draco, ale Harry už bol preč.

O niekoľko minút neskôr sa z otvoru vinulo lano. Potter preliezol cez okraj a rúčkujúc sa spustil nadol.

"Ty si čarodejník alebo nie?" spýtal sa Draco.

"Moje levitačné kúzla sú... nepresné."

"Ach, ale mňa si odlevitovať chcel."

"Samozrejme."

Harry sa dostal dole a kľakol si vedľa Draca. Pozrel sa na Dracove stehno a namáhavo prehltol. Znepokojené oči sa stretli so striebornými.

"Je to odštiepený kus zlomeného trámu. Stále je s tým trámom spojený. Musíme... tvoju nohu uvoľniť vytiahnutím."

Draco zaťal čeľusť, hoci už čakal, že to bude tento prípad.

"V poriadku." Zhlboka sa nadýchol. "Pusťme sa do toho."

"Vydrž," povedal Harry. Postavil sa a vytiahol prútik. "Najprv musím niečo urobiť."

Namieril svoj prútik na Draca a záblesk modravého svetla bolo to posledné, čo Malfoy uvidel.

Harry si kľakol a rýchlo pracoval. Nevedel, ako dlho bude Malfoy v bezvedomí. Ten úlomok vyčnieval asi palec nad Dracovým stehnom. Harry vytrhol spod Draca plášť a narezal ho niekoľko pásov, aby ich použil ako ovínadlo. Potom sa pripravil, pevne zovrel Malfoyovu nohu a trhol.

Tá bolesť musela byť neznesiteľná, pretože Malfoy prehol chrbát, zalapal po dychu a jeho oči sa roztvorili,  zrušiac spánkové kúzlo. Harry na tú ranu priložil ruky, zvrchu aj zospodu, a pokúšal sa zastaviť krvácanie. Chvíľu tlačil a potom rýchlo tuho ovinul pásy z plášťa okolo Malfoyovho stehna. Poriadne ich zaviazal.

"Bože, Malfoy. Je tu tak veľa krvi. Musíme ťa dostať k Svätému Mungovi."

"Prehľadal si to tu dole?" spýtal sa Draco.

"Kvôli čomu?"

"Kvôli čomukoľvek! Už sme tu a nemám v pláne sa sem vrátiť, takže začni hľadať."

Harry naňho zazrel, ale vrhol detekčné kúzlo. Niekoľko miest v podzemí zažiarilo.

"Tam," povedal Draco a prútikom ukázal na žiariace miesto v podlahe. Harry sa k nemu pohol a vytrhol dosky. Rýchle Lumos odhalilo práchnivejúci kožený váčok. Harry ho zdvihol a otvoril. Do rúk mu vypadla malá strieborná krabička.

Pozrel sa na Draca a potom uvoľnil západku. Siahol dnu a zdvihol zlatú retiazku, ktorá bola spojená s otvoreným medailónom. Vnútrajšok bol sčernený. Medailón sa pomaly roztočil a svetlo sa odrazilo od znaku S. Slizolinov medailón.

"Regulus ho zničil," vydýchol Harry. Pocítil ostré bodnutie smútku, keď si spomenul na ten druhý medailón, na ten falošný, ktorý im zanechal Regulus, aby ho našli - hľadanie, ktoré skončilo Dumbledorovou smrťou.

"Zober ho," slabo prehovoril Draco. "Musíme si byť istí."

Harry vrátil medailón do striebornej krabičky a strčil ho do vaku spolu s neviditeľným plášťom. Ponáhľal sa späť k Malfoyovi. Bolo ťažké vidieť cez ten tmavý obväz, ale Harrymu bolo jasné, že je premočený krvou.

"Je čas ísť," povedal.

"Nezabudni na metly." Harry sa poťahal za vlasy. Dokonca zranený Malfoy bol ako osina v zadku.

"Accio metly!" vyprskol Harry. Prihnali sa otvorom do Harryho ruky. "Teraz už môžeme ísť?"

"Takmer. Zlož si okuliare."

"Čože?"

"Máš v pláne vpadnúť do Svätého Munga a všetkým oznámiť, že prišiel Harry Potter? Možno by si mal zverejniť inzerát v Dennom prorokovi."

Harry si zložil okuliare a schoval ich vo vrecku svojej košele. Draco ho poklepal prútikom po hlave a zamrmlal kúzlo. Harrymu na chvíľu pripadala jeho tvár studená ako ľad.

Malfoy sa svojím prútikom dotkol svojej vlastnej hlavy a Harry v úžase sledoval ako Dracove vlasy stmavli.

"To bude musieť stačiť. Poďme."

Harry si kľakol a vsunul pravú ruku pod Dracove ramená, pretože nemal voľnú ruku. V pravej ruke držal prútik a jeho ľavá zvierala metly.

" Okomentuj to a nechám tvoju riť tu, Malfoy," varoval Harry. "Prisahám."

"Vyzeráš hrozne sexy, keď si taký rozhodný, Potter," zachrípnuto vydýchol Draco. Harry zatvoril oči, pomodlil sa za silu a odmiestnil sa.

ooOoo

Primiestnili sa do vestibulu v Sv. Mungovi. Harry pustil metly a nadvihol Malfoya, ktorý bol po napätí z premiestňovania ledva pri vedomí. Prihnala sa k nim nejaká čarodejnica.

"Môj... brat mal... nehodu pri lietaní," vyhŕkol Harry, keď si želal, aby ho napadlo prísť s nejakou výhovorkou.

Prihnal sa ďalší zamestnanec nemocnice a odlevitoval Malfoya k výťahu. "Nahláste ho, prosím. Povedia vám, kam potom ísť. Váš brat bude v poriadku."

Harry sledoval, ako Malfoy mizne a potom zdvihol metly a prešiel k recepčnému pultu.

"Meno pacienta?" pokojne sa spýtala čarodejnica, ktorá mala službu.

"... David Masters," odpovedal Harry, vymýšľajúc nejaké meno v ovzduší paniky.

"Povaha zranenia."

Harry vysvetľoval nehodu pri lietaní, trochu vymýšľajúc pre efekt.

"Ako budete platiť?"

Harry neprítomne siahol do vrecka a vytiahol za hrsť galeónov. Položil ich na pult a čarodejnica na neho prekvapene zažmurkala.

"V hotovosti," vysvetľoval. "Povedzme, že ak sa neplnoletý čarodejník náhodou primiestni do Sv. Munga s pacientom... v prípade núdze..."

Čarodejnica sa usmiala. "Nemaj obavy, drahý. Ministerstvo tak trochu zatvára oči nad neplnoletou mágiou, keď je v tom Svätý Mungo. Určite nepotrestajú žiadneho dvanásťročného, ktorý primiestni svojich starých rodičov do nemocnice. Mohli by vyšetrovať, ale robilo to zlý dojem, keby pokutovali ľudí v stave núdze. Takže, ak prejdeš k výťahom, nasmerujú ťa k tvojmu bratovi."

Harry prikývol. Všimol si jasne krvavú škvrnu na manžete a ďalšiu na predlaktí. Ruky mal pokryté krvou, špinou a blatom, takže sa zastavil na toalete pri ceste k výťahu.

Zalapal v šoku, keď zbadal svoj odraz v zrkadle. Niet divu, že nikto na neho nezízal a nehľadal jeho jazvu. Po prvé, ofina mu dosahovala skoro k očiam, aby tú jazvu zakryla a po druhé, jeho vlasy boli teraz  blonďavo biele. Bez okuliarov bol úplne nespoznateľný. Otáčal hlavou sem a tam. Nové vlasy mu narážali do jeho zelených očí. Zasmial sa nad svojím pohľadným výzorom. Niet divu, že bol Malfoy taký nafúkaný.

Harry sa otriasol z pobavenia a umyl si ruky a tvár, než zamieril nahor, aby našiel Malfoya.

Draco ležal na poduškách, vyzeral driečnejšie než kedy predtým, ale neobyčajne ne-malfoyovsky s tými čiernymi havraními vlasmi. Ak to bolo možné, vyzeral dokonca lepšie pri kontraste jeho strieborných očí pod tými tmavými prameňmi. Vyzeral bledšie ako zvyčajne.

"Lepšie, David?" spýtal sa Harry s dôrazom na to meno.

Malfoy prikývol. "Dali to do poriadku. Mal som aj zlomenú nohu. Kto by to povedal? A mal som otras mozgu."

"To vysvetľuje tvoj pokus pobozkať ma."

Malfoy sa skutočne na oplátku uškrnul. Jeho viečka sa zatrepotali a zavrel oči. Úsmev mu zmizol. "Som prekliato unavený."

"Stratil si veľa krvi. Musíme sa vrátiť, aby si si mohol odpočinúť."

Malfoy prikývol bez toho, že by otvoril oči. "Dávajú do poriadku moje oblečenie. Čoskoro by mi ho mali vrátiť."

Draco nebol oblečený, po pás ho zakrývala obliečka natiahnutá cez jeho nohy. Harry si všimol biele čiary pretínajúce Malfoyov trup v zubatých jazvách. Ťažko prehltol. Malfoy bude mať trvalé dedičstvo po útoku jeho Sectumsempry. Nie po prvý raz Harry pocítil bodnutie ľútosti. Dracove oči sa roztvorili a stretli sa s Harryho, ale do izby vpadla sestrička s balíkom oblečenia.

"Tu máte, pán Masters. Zašité a vyčistené a dobré ako nové, presne ako vaša noha." Zastala a zažmurkala na Harryho. "A vy musíte byť ten druhý pán Masters. Len čo sa váš brat oblečie, môžete ho odhlásiť." Zachichotala sa. "Bratia. Moji milí, obaja ste veľký fešáci. Jeden taký svetlý a druhý taký tmavý."

Na to sa Harry zachichotal. "Nemáte tušenia."

Malfoy si pošúchal spánok. "Môžeme už odtiaľto vypadnúť, braček?"

Harry počkal na chodbe, kým Draco nevykrivkal von. Harry sa na neho v obavách pozrel, ale Malfoy pokrútil hlavou.

"Je to len bolestivé. Kráčať môžem. Vypadnime odtiaľto, než nás niekto spozná."

Zišli dole schodmi a takmer k vchodovým dverám bez nehody. Harry sa chystal vydýchnuť úľavou, keď sa vchodové dvere rozleteli a takmer ich zrazili k zemi Rufus Scrimgeour a Percy Weasley. Na šokujúci okamih sa Harryho oči spojili s očami Scrimgeoura. Ministrovo husté obočie sa prekvapene nadvihlo a Harry vykoktal rýchle ospravedlnenie, než sa hnal von. Začul Percyho povedať: "Prekliato povedomí, obaja. Len ma nenapadá, kde som..."

Harry rozrazil dvere a pretlačil si cestu von. Malfoy zastavil.

"Vezmem nás späť na Rokfort. Nechceme, aby si mal nejaké problémy."

Harry nestrácal čas dohadovaním sa. Malfoy sa načiahol a schmatol Harryho plece práve vtedy, keď sa dvere rozrazili a Scrimgeour zajačal: "Počkať!" O sekundu neskôr na nich Minister namieril prútik.

Ale Draco ich už vzal preč.

 


 

http://hp.kizi.sk/IMTR/PHOENIX/Draco___Phoenix_Rising_by_dysonrules.jpg

Art credit: http://sites.google.com/site/twasadark/Draco___Phoenix_Rising_by_dysonrules.jpg

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 29. kapitola - Draco a Harry (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 07.07. 2023
|
To byl ale nervák, tohle.
Děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 18.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 29. kapitola - Draco a Harry Od: 32jennifer2 - 25.02. 2011
boze, spadnut do diery a nechat si prepichnut nohu... ale aspon nasli ten medailon, dufam, ze je na 100% zniceny... a sexi bratia

Re: 29. kapitola - Draco a Harry Od: kukuriciarka - 15.02. 2011
ten záver bol dobre napínavý... mi až lepilo, či ich chytia, proste napätie nadovšetko :) čo im na to povie Hermiona? a zistí to vôbec? a čo minister? možno budú ďalšie problémy... lrn dúfam, že minister nemá toľko rozumu, aby ich našiel a čosi riešil...

Re: 29. Draco a Harry Od: Nade - 05.01. 2011
Nemůžu si pomoct, ale ta "nenávist" mezi Harrym a Dracem je hrozně roztomilá. Gebím se tu u toho, jak čtu jejich dialogy. Jsou prostě super dvojka.  Bratři, a oba takoví fešáci.  No to mě podrž! Hermiona bude řvát jak prokopnutá. Už se těším.
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
No neviem, či sa ti želanie splní. Ďakujem za komentár.

Re: 29. Draco a Harry Od: iway - 05.01. 2011
jedna z těch povídek, které neustále překvapují.. moc se mi líbí jak střídá pohledy nejen draca a hermiony, ale i třeba toho harryho a rona.. obrázek je takový ramenaty :D díky za překlad

Re: 29. Draco a Harry Od: bbarka - 05.01. 2011
No jasné, že sa kapitola páčila! Ale ten koniec!! To bolo o chlp...celá kapča bola úžasná... tá Dracova noha ma vážne vydesila, ešte šťastie, že ho Harry uspal, keď mu ju vyťahoval...to by ma naozaj nenapadlo Ale tak Harry vie reagovať v krízových situáciách...a potom tá výmena farby vlasov - no nečudujem sa, že si tá sestrička myslela, že sú to fešáci...:D Sem tam ma aj napadlo Bond Sorry, viem, že je toto Dramione  bola to fakt strašne dobrá kapitola...ďakujem veľmi pekne!!! P.S. Všimla si si, ako sme sa pri 27. kapitole zhodli, že bodnutie mečom je príliš jednoduché? Fakt pekná zhoda
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Všimla som si. A čím o tom viacej premýšľam... vytvoriť viteál je extrémne náročné a na zničenie ho stačí prebodnúť mečom? Teda, ak ten meč predtým odsekol baziliskovi hlavu, ale aj tak. Toto bolo jednoznačne lepšie. Inak v tejto poviedke je mi strašne sympatický Harry, nemôžem si pomôcť. Proste sú obaja bohovskí... Ďakujem za komentár.

Re: 29. Draco a Harry Od: denice - 05.01. 2011
Dík za prvotřídně akční kapitolu, jsem z ní zase úplně vedle. Skvěle napsaní Harry a Draco, neuvěřitelně zábavný příběh, nádherně suchý humor obou hrdinů (takhle by se s Ronem a Hermionou vtipkovat nedalo) a zničený viteál. Co víc si přát? Snad dvojnásobek kapitol, věřím, že by autorka dokázala udržet kvalitu. Blond Harry a černovlasý Draco - to chtělo ilustraci .A ministr na závěr, to bylo těsné! Při druhém čtení mě okouzlilo Dracovo chování v krizové situaci. Žádný rozmazlený chudáček, ale logicky a s nadhledem uvažující osobnost.
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Dúfam, že si s ilustráciou spokojná. Nebyť teba, tak aj zabudnem, že nejaký obrázok existuje. Draco sa správal úžasne, práve preto tieto a nasledujúce kapitoly čítavam stále dokola. Vždy si niečo všimnem. A počkaj na ten koniec! Ďakujem

Re: 29. Draco a Harry Od: Zuzana - 05.01. 2011
Draco s Harrym sú skvelá dvojka. Obaja neskrývajú svoju nechuť k tomu druhému ale aj tak sú skvelý parťáci. Ich vzájomné doťahovanie sa zbožňujem. Chudák Draco keď spadol do tej jamy bolo mi ho strašne ľúto a obdivovala som jeho duchaprítomnosť najprv prehľadať miestnosť a až potom ísť k Mungovi. Páčilo sa mi ako sa zmenili, blonďák s ofinou v zelených očiach a sivý pohľad spod čiernych vlasov Bratia na zožratie. Keby som nefandila vzťahu s Hermionou, celkom by som si vychutnala aj ich spolu. Autorka vie úžasne písať ich dialógy. Skoro ma trafilo, keď ich chcel Scrimgeour zdržať. Ďakujem za poslednú vetu. Takto som kľudnejšia, keď viem, že sú v bezpečí.
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Ako vieš, že sú v bezpečí? Nepredpokladaj dopredu. Oni vlastne nie sú tak odlišní, len jeden je svetlý a ten druhý tmavý. Díky moc.

Re: 29. Draco a Harry Od: Monie - 05.01. 2011
Blonďatý Harry a černovlasý Draco :o)) To by stálo za to, to vidět :o)). Těším se, až se vrátí na hrad a Hermiona je seřve :o) Děkuji za kapitolku
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Ďakujem za komentár. Som rada, že sa páčilo.

Re: 29. Draco a Harry Od: doda357 - 05.01. 2011
Kapitola bola skvelá, ďakujem. Ja by som tiež chcela vidieť Hermioninu reakciu, keď zistí, že Harry jej nechal až odkaz a Draco si pre istotu nevzal mincu. Ukázal sa typický Draco, keď si musel vyčistiť topánky od blata Potom to jeho zranenie- vyzeralo to dosť zle. Ja na Harryho mieste by som asi odpadla a nedokázala mu pomôcť... Takže Regulus zničil ten medailón, šikovný Zaujímal by ma jeho spôsob ničenia. Ten obrázok je krásny  Som prekvapená, že ho to v tej bolesti vôbec napadlo. A potom ten jeho komentár pred premiestnením- božský Dúfam, že s tým ministrom ešte nebude veľa problémov. Krásna kapitola ako vždy, ďakujem a teším sa na ďalšiu
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Minister tam ešte bude, ale ďalšie kapitoly budú hlavne o Dracovi. Ale to ty už vieš. Ďakujem za všetok čas, čo tomuto venuješ - už nám zostáva len niečo cez 20 kapitol. Nevydýchneme si?
Re: 29. Draco a Harry Od: doda357 - 06.01. 2011
Keď ti mám pravdu povedať, tak momentálne sú kapitoly od teba takými svetielkami v mojom živote Takže ja môžem povedať iba to, že sa vždy na ďalšiu kapitolu neuveriteľne teším a ak povieš, že bude prestávka, tak bude, ak povieš, že nie, tak budem len rada Je to na tebe P.S. Napísala som ti taký menší mail

Re: 29. Draco a Harry Od: JSark - 05.01. 2011
Minister na nich mieril prútikom? To je teda riadny hajzlík. Ale aspoň našli ten medajlón a ten je zničený. Nakoniec to nebol až tak zlý nápad. A užili sme si Dracovo vlaso-čarovanie. - "Musíme si byť istý." – istí? Teraz si ja nie som istá.
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Samozrejme, že je tam mäkké. Nechápem, ako mi takéto hrubky môžu ujsť. Díky moc za upozornenie.

Re: 29. Draco a Harry Od: Hanna - 05.01. 2011
Tak toto bolo ešte lepšie, ako som čakala. Harry v blonďavom a Draco s havraními vlasmi. Nepredstaviteľné. Ďakujem.
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Mohla by si si pozrieť poštu? Ďakujem za komentár.

Re: 29. Draco a Harry Od: soraki - 05.01. 2011
Grády? Grády! To je na infarkt a takovéto usekávání kapitol by se mělo trestat! Jak teď asi vydržím do další? Nehledě na to, že tohle je v předstihu... ááá, na co jsem se to zase dala! Jinak je draco skvělý, i přes nepříjemné zranění je schopen zachovat chladnou hlavu a použít logiku. Harry naproti tomu je dost impulzivní. Taky nějak nevím, kam míří všechny ty vzpomínky kolem Severuse, ale nějaký důvod mít budou, takže se těším, až se to vyjasní. A co že se tam objevil ministr? Sledují Harryho magii, resp. používání kouzel? Ostudné a neslýchané. Zlá doba si přeci žádá jisté ústupky, ne? Blbec tenhle Brousek? Teď si nejsem úplně jistá Díky, těším se moc na další
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
No tak to som zvedavá na tú kapitolu, čo máš v pošte :D Myslím, že ten minister tam ešte bude. Díky moc.

Re: 29. Draco a Harry Od: teriisek - 05.01. 2011
Teda, tak tohle bylo něco! Už jsem pochybovala, že tam něco najdou, ale ten zničený medailon je fajn, alespoň se nemusí trápit s dalším rituálem... i když popravdě by asi bylo lepší, kdyby našli i něco nezničeného - aspoň by měli z krku už tři, ne jen dva. Chybí jich ještě pět? Nebo méně - trochu jsem se asi ztratila;) Bála jsem se, že až budou v tom domě, tak je někdo napadne, ale k tomuhle se zjevně to varování nevztahovalo... nevím, mám z toho pořád hrozně špatný pocit. Teď se z toho dostali, i když fakt za minutu dvanáct (a jestli Percy Harryho poznal, mohl by z toho být dost problém, ne? Obzvlášť, jestli zároveň poznali Draca), ale co příště? Nerada bych, aby někdo z nich umřel:( Achjo, doufám, že je Hermiona a ostatní teď nezabijou... ale třeba když uvidí, jak vypadají, mohli by se slitovat... doufám! Díky moc za nádherný překlad, nemůžu se dočkat další kapitoly... jsi skvělá, díky:)
Re: 29. Draco a Harry Od: teriisek - 05.01. 2011
Jo a ještě jsem zapomněla dodat, že jsem nemohla z těch jejich rozhovorů:D Smála jsem se u toho jako blázen;) Takže ještě jednou díky!

Re: 29. Draco a Harry Od: muuufi - 05.01. 2011
to bolo super ako rátal koľkokrát si harry prešiel vlasmi:D ťakujem.
Re: 29. Draco a Harry Od: Jimmi - 06.01. 2011
Aj ja ďakujem. Pridala som ťa do sovej pošty, stačí odpovedať. Komentujúcich si vážim. Díky.

Re: 29. Draco a Harry Od: anonym - 05.01. 2011
 to bolo teda tak tak.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke