Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Vánoce 2010

Matčiny vzpomínky (1/2)

Vánoce 2010
Vložené: Jimmi - 25.12. 2010 Téma: Vánoce 2010
Rapidez nám napísal:

Mother’s Memories

Napsala: Alisanne

Přeložila: Rapidez

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který knihy o Harrym Potterovi přeložil do češtiny. Autorská práva k této fanfiction má Alisanne, která dala Rapidez svolení k českému překladu. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního obohacení se. Kopírování a případné porušování autorských práv se však přísně zapovídá.

~*~

Dvojité drabble se v originálním znění nachází ZDE.

Drarry

Rating: PG

Postavy: Harry Potter, Narcisa Malfoy

Poznámečka: Boží hod vánoční a maličká škádlivost pro povzbuzení vaší fantasie. Dokončení bude zítra. ;)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.



~

Matčiny vzpomínky (1/2)

~

~

Domácí skřítek ho uvedl do honosného přijímacího salónu. Harry si povšimnul sbírky fotografií vystavených na stolku.

Popošel blíže k nim a usmál se, když viděl, že je na nich zachycen Draco coby batole – právě padal z koštěte, které bylo součástí nějakého trenažéru.

Harry byl do fotografie tak zabraný, že polekaně nadskočil, když se za ním ozval hlas.

„To je Draco, když mu byly čtyři,“ řekla Narcisa.

„Je rozkošný,“ vyhrknul Harry a zrudnul.

Narcisa přikývla. „Je to jedna z mých nejmilejších fotografií. Takové vzpomínky...“

Harry opětoval její úsměv. „Vypadá přesně jako vy.“

Naklonila hlavu na stranu.

„Budiž,“ řekla nakonec a odešla.

~


Audio si môžete stiahnuť (pravé tlačidlo myši a uložiť cieľ odkazu ) z : http://hp.kizi.sk/AUDIO/m%201.wav

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Zuzana - 26.12. 2010
Budiž :D tak sa naštvala, že je rozkošná, alebo že ju prirovnáva k tomu, že je Dráčik nešika :D Alebo sa nechcela na Harryho usmiať? Pekné :) Ďakujem.
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
Díks.

Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: denice - 25.12. 2010
Matky jsou matky, Harry to přesně pochopil. Jsem zvědavá, jak se to vyvine. Díky. 
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
Díks.

Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: bbarka - 25.12. 2010
No teda...toto bol neskutočný luxus! Súhlasím s Jimmi, odteraz už len takto  Ale nie, bol to naozaj dobrý nápad spraviť z toho audio! No a teraz k prekladu - ja toho Harryho proste žeriem  Ďakujem, teším sa na pokračovanie!
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
Snad možná ještě na pár příležitostí - to co už je nechám, ale další podfic už moc nečekejte. ;)

Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Jimmi - 25.12. 2010
To bola krása. Po návrate do svokrovcov čo viac si priať? Ten nápad s nahratím je geniálny, vieš že teraz budem chcieť po tebe, aby si každú poviedku spravila takto? Keď už sú také krátke :D Ale nie, je to na tebe. A čudujem sa, že to ešte nikto nespomenul, len dúfam, že im to ide. Ešte raz díky.
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
:D Díky za koment - ne nemyslím, pro tu hrsktu to nemá cenu; mě to jede bez problémů.

Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: doda357 - 25.12. 2010
Krása Ďakujem, teším sa na druhú časť
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
Díks.

Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: holloway - 25.12. 2010
No teda, Draco padá z koštěte, to snad není možné ani...A Harry na to jde skvěle, má na Narcissu taktiku, která asi zabírá na každou matku. Ještě pár takových poznámek a zobe mu z ruky. Díky za překlad.
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
Díks.

Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Tesska - 25.12. 2010
Krásne milučké... :) dik za preklad
Re: Matčiny vzpomínky (1/2) Od: Rapidez - 27.12. 2010
Díks.

Prehľad článkov k tejto téme:

Alisanne: ( Rapidez )31.12. 2010Pravdivá reklama
Alisanne: ( Rapidez )26.12. 2010Matčiny vzpomínky (2/2)
Alisanne: ( Rapidez )25.12. 2010Matčiny vzpomínky (1/2)
Green-eyed blonde: ( Rapidez )24.12. 2010Ratatouille
Alisanne: ( Rapidez )19.12. 2010Nalezení vášně
Alisanne: ( Rapidez )12.12. 2010Až se to bude počítat
Olivia Lupin: ( Rapidez )05.12. 2010Kontakt
Betelin Notecor: ( Rapidez )28.11. 2010Vanilkové růže