Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Napraviť chyby

Úvod k poviedke

Napraviť chyby
Vložené: Jimmi - 23.12. 2010 Téma: Napraviť chyby
Jimmi nám napísal:

Исправить ошибки

ORIGINÁL: http://www.hogwartsnet.ru/mfanf/printfic.php?l=0&fid=3229

Autor: Ma_ria 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


 

Vítam vás u prvého prekladu z ruštiny.

Preklad:  Kukuričiarka

Žiadosť o súhlas s prekladom zaslaná, autorka nekomunikuje

Niekedy osud prináša druhú šancu, len ju musíme byť schopní využiť...

8. kapitol

PG-13

Žáner: romantika

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Ma_ria ,ktorá napísala túto fanfiction.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod k poviedke Od: adrika - 10.03. 2011
Naozaj ma prekvapilo, že aj ruština sa tu objavila :D Ale podarilo sa ti to skvele preložiť :D

Re: Úvod k poviedke Od: Zuzana - 24.12. 2010
Tak konečne niečo, čo si budem môcť prečítať dopredu, ak by sa nová kapitola dlhšie neobjavila :) Už sa teším.

Re: Úvod k poviedke Od: lucky - 24.12. 2010
Tak tentokrát něco, co zvládnu i v originále. Neodolala jsem, hned to projela a moc se těším na tvůj překlad. Tahle povídka k vánocům patří.

Re: Úvod k poviedke Od: holloway - 23.12. 2010
Ruština?Týjo to se teda těším. Hrozně zajímavej banner. A dobrý, že si nepřečtu originál i kdybych moc chtěla...to bude týrání čtenáře...:-)

Re: Úvod k poviedke Od: denice - 23.12. 2010
Překlad z ruštiny? To zní nesmírně zajímavě, moc se těším na příležitost srovnávat díla anglosaské a ruské provenience.

Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 23.12. 2010
Som strašne rada, že konečne táto poviedka môže ísť von. Dúfam, že všetko stihneme podľa plánu. Ohľadne ruštiny - len otváram ústa dokorán a nechápem. Ale keďže s tým nemáš problém, bety sa spoľahli na správny preklad a už ti len doladili drobnôstky. Kedysi sa tu našla jedna ochotná duša na betovanie ruštiny, ale neviem, či je to potrebné. Ako som ti písala, originál som prelúskala s prekladačom. Pekná poviedka, ale nechápala som, prečo si sa do nej pustila (asi rovnako sa ľudia, keď nevedia po anglicky a čudujú sa, prečo som si niečo vybrala ja). Odstupy medzi jednotlivými kapitolami boli také aké boli, ale keď som dnes tých prvých päť kapitol prečítala za sebou (už finálne verzie pred zverejnením), vyrazila mi dych. Jediné na čo som dokázala myslieť, bolo, páni, kedy pošle ďalšiu! Som si istá, že bez tvojho prekladu by som nikdy neocenila čaro tejto poviedky. Veľmi sa teším a prajem ti strašne moc komentárov. Zaslúžiš si to. Ja vopred ďakujem.

Re: Úvod k poviedke Od: JSark - 23.12. 2010
Budú sa naprávať chyby? Vyzerá to zaujímavo. :)

Re: Úvod k poviedke Od: Rapidez - 23.12. 2010
Wooooow, tak já nestačím zírat do jakých různých jazyků se tu pouštíme. Páni, nemůžu nějak přenést přes srdce, že si nebudu schopna přečíst originál! Doufám, že nás nenecháš dlouho čekat!

Re: Úvod k poviedke Od: cyrus - 23.12. 2010
Co to rustina? tak tu si original asi neprecitam, co? tesim sa, tesim sa

Prehľad článkov k tejto téme:

Ma_ria: ( Kukuričiarka )31.12. 2010Epilóg
Ma_ria: ( Kukuričiarka )31.12. 20108. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )30.12. 20107. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )29.12. 20106. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )28.12. 20105. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )27.12. 20104. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )26.12. 20103. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )25.12. 20102. kapitola
Ma_ria: ( Kukuričiarka )24.12. 20101. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )23.12. 2010Úvod k poviedke