Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď nemiluješ život

3. Má toto nejaký účel?

Keď nemiluješ život
Vložené: Jimmi - 12.06. 2008 Téma: Keď nemiluješ život
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu A Life Not Loved: Anne M. Oliver

TOTO JE POKRAČOVANIE K NÁHLEMU PRECITNUTIU. DRUHÝ DIEL.

Ešte jedna ako prekvapenie!

Kapitola šla rýchlo, ale najviac som sa natrápila s názvom. Čo je to? 3 - Is There a Point to This?

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3. Má toto nejaký účel?

Zohla sa a pobozkala ho na líce. Otvoril pomaly oči. Vyzeral, že je zmätený pokiaľ ide o to, kde je. Náhle sa vzpriamene posadil a oblúkom nasmeroval nohy k podlahe. Jeho prudký pohyb takmer Hermionu vystrašil. Rovnako náhle sa otočil, pozrel sa na ňu sediacu na posteli a povedal, "dobré ráno, Grangerová." Zaklonil sa dozadu a dal jej malý bozk na líce. Postavil sa a pretiahol sa. "Kde máš do pekla svoju prekliatu kúpeľňu?" spýtal sa. Prstom ukázala na dvere neďaleko spálne. Zmizol vo vnútri. Bolo to také čudné.

Načiahla sa po svojej výstuhe, ale nechali ju v druhej izbe. Bude musieť počkať. Dával si sprchu. To bude dlhé čakanie. Ľahla si chrbtom na posteľ a zakryla svoje nahé telo prestieradlom.

Vyšiel z kúpeľne, uvidel, že stále leží v posteli a povedal, "leňošíš dnes ráno?" (having a lazy morning?).

Otočila hlavou nabok a povedala, "nemôžem vstať bez nožnej výstuhy a včera v noci sme ju nechali v druhej izbe." Jeho oči sa zrazu doširoka otvorili buď pochopením alebo rozpakmi. Vybehol, aby ju priniesol.

Podal jej ju, ale potom povedal, "potrebuješ pomôcť?"

"Nie, zvládnem to skvelo," povedala placho. Nechcela, aby videl, ako si ju nasadzuje. Videl jej nahé telo minulú noc, ale toto je pripadalo viac intímne. Načiahla sa a rozopla pracky a potom povedala, "podaj mi moje šaty zo stoličky." Urobil to, a ona sa postavila, obliekla sa a zamierila do kúpeľne.

Hneď sa neosprchovala. Sadla si na okraj vane, len rozmýšľajúc. Čo znamenala minulá noc? 'Chodia' teraz spolu, napriek tomu, že nikdy nemali rande? Nemyslel si, že bola nejaká chudera, len preto že sa s ním takto vyspala? Chystá sa povedať Harrymu a Ronovi, kde je? Vycítil jej váhavosť, pretože zaklopal na dvere a povedal, "môžem vojsť?" Skôr než mohla odpovedať, dvere sa pomaly otvorili.

"Medituješ?" spýtal sa s potmehúdskym úsmevom.

"Len premýšľam," odpovedala. "Myslíš si, že som ľahká ženská pretože som s tebou minulú noc spala?" Musela sa to spýtať, pretože to musela vedieť.

"Nie, ty áno?" vyzeral nahnevaný. Prečo bol nahnevaný?

"Neviem, čo si myslieť. Kam nás to privedie? Chystáš sa povedať Harrymu a Ronovi, kde som?" spýtala sa.

"Vyber si otázku a ja ti odpoviem, ale nehádž ich po mne tucet naraz," povedal a sadol si vedľa nej.

Bojovala s tým, aby sa postavila a keď to urobila, povedala, "nezáleží na tom. Nevadí. Môžeš odísť, kým si dám sprchu?"

Musel sa rozhodnúť, že na tú tému nebude naliehať, pretože potriasol hlavou a odišiel z miestnosti. Po sprche vyšla do svojej obývačky. Mierne bola prekvapená, že tam stále bol. Myslela si, že odíde. Spravil akýsi čaj a toasty. Posadila sa a začala jesť.

"Aby som ti odpovedal na tvoje predchádzajúce otázky. Len preto, že si so mnou spala, neznamená to, že si myslím, že si niečo menej," povedal potichu Draco. "Práve naopak, a k odpovedi na tvoju druhú otázku. Nikomu nepoviem, kde si, ak nechceš, aby som to urobil."

"A čo tretia otázka? Kam nás to privedie?" spýtala sa placho.

"Kde sme boli predtým?" vyhlásil. "Povedal som včera v noci, že ťa milujem. Myslíš, že niečo také hovorím veľa ľuďom?"

Neodpovedala. Odložila čajovú šálku a zdvihla svoju tašku a svoju palicu. Nikdy predtým ju nevidel používať palicu, ale vlastne on ju videl len na ústredí rádu. "Musím ísť do práce," povedala na rovinu.

"Môžem sa prejsť s tebou?" spýtal sa, keď sa postavil a otvoril dvere.

"To by som rada," usmiala sa.

Začali kráčať po muklovskej ulici, smerom ku kníhkupectvu. "Tak, Grangerová," začal, "vôbec nepoužívaš mágiu, nikdy?"

"Nie, dokonca nenosím ani prútik," odpovedala.

"A čo ochrana? Žiješ v muklovskom Londýne," vyzeral prekvapený.

"Ver mi, Malfoy, viac nebezpečenstva je v čarodejníckom svete ako v muklovskom. Som v poriadku," povedala, kým chvíľu zápasila so svojou taškou. Chcel sa načiahnuť a zobrať jej ju, ale ona si ju už prehodila na druhé rameno.

"Uvidím ťa zase čoskoro?" bála sa to spýtať, ale rovnako sa bála nespýtať.

"Chystám sa do Srbska s Potterom. Akási záležitosť rádu, ale budem nazad za pár dní," povedal.

Zamračila sa a povedala, "tak ty teraz pracuješ s Harrym?"

"Áno, kým sú vonku stále smrťožrúti, nemyslím si, že je niekto z nás v bezpečí, vrátane teba. Prial by som si, aby si sa vrátila na ústredie, ale rešpektujem tvoje želania," povedal úprimne.

Dostali sa ku kníhkupectvu, a Hermiona sa otočila k nemu a povedala, "Prosím, buď opatrný. Myslím, že sa uvidíme, keď sa vrátiš."

Venoval jej taký zvláštny pohľad. Bolo to ako keby ju videl po prvý krát. Nechcel sa pozrieť preč. Nechcel ju opustiť, pretože ju práve teraz znovu našiel. Pritiahol si ju do náručia, pohladil ju po chrbte svojimi rukami. Povedal, tak ticho, že takmer nemohla prísť na to, čo hovorí, "buď opatrná a dávaj si pozor." Odtisla sa od neho a venovala mu smutný úsmev. Z nejakého dôvodu mala pocit, že toto jej naozajstné zbohom, ale že sa jej to nepáči, ani trochu.

V ten deň sa vôbec nemohla sústrediť na prácu. Šéfka jej povedala, aby šla domov a odpočinula si. Pomyslela si, že Hermiona vyzerá pod psa. Bola len v depresii, nie chorá. Rozhodla sa, že prijme jej návrh a hneď pôjde domov. Zastavila sa na trhu na rohu a nakúpila pár potravín a potom odkrívala domov. Len čo sa dostala k budove, uvidela Harryho Pottera sediaceho pred predným vchodom. Draco bol taký klamár.

Keď prišla bližšie, postavil sa a pozrel sa priamo na ňu. Bola priamo nad ním, keď prehovoril. "Čau, Hermiona."

"To je to, čo si mi prišiel povedať, Harry?" povedala s hnevom.

Začala ísť hore po svojich schodoch (her stairs) , ale on sa načiahol po jej taškách. Vedela, že aj keby nemala chorú nohu, Harry by sa po jej taškách načiahol, takže mu dovolila zobrať ju a potom ju nasledoval do bytu 3D.

"Vezmi tašky do kuchyne a polož ich do kuchyne, dobre?" nariadila. Sadla si na stoličku v obývacej izbe a vyzliekla si kabát. Bola unavená; koniec koncov včera v noci nespala.

Vrátil sa k nej do izby a postavil sa vedľa gauča. Očividne nevedel, čo povedať. Ani ona nie. Nakoniec povedala, "keď uvidíš Malfoya, povedz mu, že je klamár a že keď mi klamal o tom, že ti nepovie, kde som, nie som si istá, či mám veriť niečomu z toho, čo mi povedal včera večer." Bola naštvaná.

"Hermiona, nebuď nahnevaná na Malfoya." Harry sa posadil na gauč a povedal, "Len si robil starosti. My všetci. Hľadali sme ťa tak strašne dlhý čas."

"Nuž, nerobte si starosti a nehľadajte ma už dlhšie. Vidíš, že som tu, som v bezpečí a len chcem, aby ste ma nechali samu." Zatvorila oči a zaklonila sa a oprela si hlavu o operadlo stoličky. "Aký je účel tvojej návštevy, Harry?" spýtala sa, oči stále zatvorené.

"Beriem ťa domov," povedal, ako keby nemala k tejto veci nič čo povedať.

Pozrela sa na neho a prakticky zajačala, "som doma, pán Potter, a pretože toto je môj domov, mám plné právo ťa požiadať, aby si odišiel." Ukázala rukou na dvere. Vstal z gauča a chytil ju za namierený prst. Pohladil jej ruku a potom si kľakol vedľa jej stoličky.

"Hermiona, nechcem ťa strašiť, ale máme spoľahlivé informácie, že možno nie si v bezpečí." Harry položil svoju ruku krížom cez jej koleno. "Podľa všetkého niektorí smrťožrúti ako Lucius Malfoy sú viac obľúbení mŕtvi než živí, a je ich vonku niekoľko, ktorí chcú pomstiť jeho smrť."

"Vzdaj to, Potter," povedal, "neverím. "Som v dokonalom bezpečí a nemám v úmysle s tebou ísť nikam." Znova zatvorila svoje oči.

"Počul som, že už vôbec nenosíš svoj prútik," povedal Harry, keď sa postavil. Čo mal v úmysle? To, že sa proti nej chystá použiť mágiu.

"Kamoško, čo ti ešte Malfoy povedal?" s námahou sa vedľa neho postavila. "Povedal ti, že sme včera v noci spolu spali?"

Harry vyzeral nahnevaný, ale jej to bolo jedno. "Čo ty a Malfoy robíte alebo nerobíte je mimo môjho záujmu už veľmi dlhý čas. Ale, ty sa vraciaš nazad so mnou, a je mi to ľúto, Hermiona, ale v tejto veci nemáš čo povedať." Doslova ju schmatol za zápästie a začal ju ťahať smerom k sebe.

"Nebolo by ľahšie sa do mnou premiestniť? Alebo sa ma chystáš ťahať celú cestu až na ústredie?" zajačala na neho, keď sa snažila uvoľniť z jeho zovretia.

"Potrebujem, aby si si najprv zbalila tašku a potom sa naozaj premiestnime na ústredie."  Prakticky ju odtiahol do jej spálne. Posadila sa na svoju posteľ.

"Nie, Harry, nemôžem ísť s tebou. Nechcem ísť. Chcem, aby si pokračoval vo svojom živote a zabudol na mňa. Som príliš veľká starosť," povedala, keď sa pozerala na podlahu. Sadol si vedľa nej na posteľ.

"Hermiona, nemohol by som na teba zabudnúť tak, ako by som nemohol zabudnúť dýchať. Nie si pre mňa starosť. Si moja najlepšia priateľka na celom svete. Len chcem, aby si bola v bezpečí. Toto je môj život, dolapenie zvyšku smrťožrútov a udržanie tých, ktorých milujem, v bezpečí. Teraz si prosím zabaľ tašku." Postavil sa, vyšiel von z izby a zavrel dvere.

Ako sa opovažuje? Nemal pravdu. Nebol jej opatrovník. Išla ku svojmu prádelníku so zásuvkami a otvorila najvrchnejšiu zásuvku vľavo. Načiahla sa dozadu a vytiahla prútik. Hermiona dlhý čas nedržala v prstoch tento dlhý štíhly kúsok dreva. Držala ho, ako keby to bol jej starý priateľ. Šla a zabalila si tašku, otvorila dvere a pozrela sa na Harryho, ktorý vyzeral oveľa starší než na svoje roky.

Prišiel k nej, aby sa načiahol po taške, ale predtým než ju mohol od nej vziať, pozrela sa na neho a povedala, "povedz Dracovi, že odchádzam kvôli nemu." Premiestnila sa a nechala Harryho Pottera samotného v jej byte.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 10.08. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: denice - 22.06. 2012
Ach ti velcí silní muži, kteří si myslí, že slabá žena čeká na jejich rozhodnutí o svém životě! Draco se zachoval jako hlupák, poslat tam Harryho! Druhého hlupáka. Opravdu si myslel, že jí poručí a ona půjde? No, tak teď mohou začít hledat znovu. Jinak, okouzlující formulace: Podľa všetkého niektorí smrťožrúti ako Lucius Malfoy sú viac obľúbení mŕtvi než živí. Díky.

Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: Roselin - 13.06. 2008
super...super...super...no a mne ostával len dúfať, že Draco s Hermionou budú spolu a tak prekladaj...prekladaj...prekladaj:)

Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: lenqa - 13.06. 2008
tak toto bolo super xD neviem sa dockat dalsej ... krasny preklad :) aa len tak btw. nasla somm na youtube nieco necakane ohladom toma feltona (Dracoo :D ) kuk- neocakavane ale krasne..ak o tom neviete..no a ja som nevedela hehe: http://www.youtube.com/watch?v=IANd9Ieii1Q
Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: lenqa - 13.06. 2008
ehm a k názvu ... mne to pride prelozene spravne..:D
Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: lenqa - 13.06. 2008Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: Jimmi - 13.06. 2008
Díky, tak to už je druhé podobné, o ktorom viem. Inak YTB sa vyhýbam, aspoň zatiaľ, kým mám čo prekladať. To je žrút času, jedno video a k tomu ďalších desať so zaujímavým názvom... a je hlboká noc.
Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: Emma - 13.06. 2008
To video s Tomem jsem už viděla,je fakt dobrej

Re: 3. Má toto nejaký účel? Od: Emma - 13.06. 2008
Vůbec nevim co mám napsat,ta povídka mě dostala :) Snad budou Draco a Hermiona spolu

Prehľad článkov k tejto téme:

AnneM.Olivier: ( Jimmi )21.07. 200815. KONIEC VŠETKÉHO - ČASŤ II.
AnneM.Olivier: ( Jimmi )21.07. 200814. Koniec všetkého, časť I.
AnneM.Olivier: ( Jimmi )18.07. 200813. Šesť týždňov a jeden deň
AnneM.Olivier: ( Jimmi )17.07. 200812. Pravda či lož?
AnneM.Olivier: ( Jimmi )16.07. 200811. Nemôžem takto ďalej
AnneM.Olivier: ( Jimmi )15.07. 200810. Prázdne sľuby
AnneM.Olivier: ( Jimmi )06.07. 20089. List
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.07. 20088. Potrebujem to
AnneM.Olivier: ( Jimmi )30.06. 20087. Pri svetle mesiaca
AnneM.Olivier: ( Jimmi )27.06. 20086. Bezcenná
AnneM.Olivier: ( Jimmi )14.06. 20085. Veriť, či neveriť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )13.06. 20084. Nikto nevie
AnneM.Olivier: ( Jimmi )12.06. 20083. Má toto nejaký účel?
AnneM.Olivier: ( Jimmi )12.06. 20082. Prosím, odpusti mi
AnneM.Olivier: ( Jimmi )11.06. 20081. Zabudnutá
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )11.06. 2008Úvod