Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

17. kapitola - Temné znamenie

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 07.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/17/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola sedemnásta - Temné znamenie

Ich rozhovor prerušilo ťukanie sovy na okno obývačky. Hermiona sa k nemu prihnala a otvorila ho, aby vpustila bielu sovu Harryho Pottera. Dala jej z nohy dole správu a rýchlo ju preletela.

"Hedviga, neodchádzaj. Odpoviem hneď." Položila odkaz na stôl a prešla do kuchyne. Kým niečo hľadala, Draco zdvihol odkaz bez toho, že by mal ohľadne čítania cudzej pošty nejaké výčitky.

H, R chcú vedieť, čo do pekla robíš. S niečím potrebujeme tvoju pomoc, takže si švihni. H.

"Teraz si v maléri," poznamenal Draco.

Hodila Hedvige maškrtu a posadila sa, aby napísala odpoveď. V tom okamihu z kozuba vyletela strieborná silueta. V skutočnosti na okamih zahalila Hermionu a ona vyzerala ako polovičný duch. Draco ju pozorne sledoval, ale z jej bezstarostného postoja usúdil, že nie je pod útokom. Strieborná aureola zmizla, ale jej tvár zostala bledá. Pustila pergamen a brko.

"Je to Neville. Myslia si, že ho zajali. Už mám adresu, ale musíme sa premiestniť naslepo." Postavila sa a netrpezlivo na neho kývla.

"My? Ja určite nemusím ísť. Počkám ťa tu."

"Nespustím ťa z očí. No tak, poďme."

Mrzuto sa zdvihol a ona k nemu znova pristúpila blízko. Bol rád, že je dosť vysoký, aby sa na ňu pozeral zhora.

"Vieš, že si mimoriadne panovačná?"

"Vraví sa to. Na, možno budeš potrebovať toto."

Prekvapilo ho, keď si všimol, že mu ponúka jeho prútik. Vzal si ho a nadvihol obočie.

"Musíš sa ma znova dotknúť? Nemôžeš mi len povedať, kde to je?"

Jej hnedé oči zažiarili a dosť nejemne ho schmatla za bradu. Potiahla mu hlavu nadol a oprela o hruď, kým zdvíhala svoje pery... Krucinál! Nechcela ho -!

Zvierajúci pocit premiestnenia pohltil všetky iné pocity. Keď pristáli, Hermiona ho pustila a s chichotom rýchlo ukročila dozadu.

"Ach, páni, to bolo zábavné. Mal by si sa vidieť, ako sa tváriš." Zasmiala sa. Draco ju chcel stiahnuť z kože zničujúcim odseknutím, ale jeho poznámku potlačilo to, že niekto vykríkol Hermionino meno. Okamžite prišla k rozumu a otočila sa. Zalapala po dychu tak hlasno, že to skoro znelo ako výkrik. Draco sledoval jej pohľad a uvidel zelené, žiariace Temné znamenie vo zväčšujúcich sa obrysoch nad domom. Prišlo mu nevoľno. Už Longbottoma zabili? Hermiona sa ponáhľala smerom k tomu výkriku.

Ako sa zvečerievalo, súmrak silnel, ale stále bolo dosť svetla, aby videli, že sú v upravenej záhrade v blízkosti dvojkrídlových dvier do obrovského domu, ktoré boli otvorené. Vo dverách stál muž v cylindri a doslova poskakoval hore a dolu.

"Poďte rýchlo!" jačal. "Je v hroznom stave! Práve som ju našiel!"

Hermiona vbehla dnu a Draco ju neochotne nasledoval. Utekali nahor po niekoľkých radoch schodov a prišli do veľkej, takmer zničenej spálne. Ten muž bol sklonený nad telom, ktoré čiastočne zakrývali rozbité trosky postele. Hermiona zalapala po dychu.

"Pani Longbottomová!"

"Ani na ňu nepoužili Avadu Kedavru," vybuchol ten chlap. "Len vyhodili do vzduchu izbu a nechali ju v pasci zomrieť. Skoro ju rozdrvil rám z postele. Prišli sme sem práve včas. Istotne má jednu nohu zlomenú. Tí bastardi vyslali Temné znamenie príliš skoro, našťastie pre nás." Pokiaľ to znamenie nebolo pre Nevilla, pomyslel si Draco.

"Musíme ju dostať k Svätému Mungovi," povedala Hermiona.

"Viem! Čakal som na Jacka. Hľadá chlapca. Ja ju zoberiem a vy môžete nájsť Jacka."

Jemne nadvihol nevedomú starú mamu Nevilla Longbottoma a obaja s prásknutím zmizli. Hermiona sa s obavami pozrela na Draca.

"Kto je Jack?" spýtal sa Draco.

"Ja som Jack," ozval sa hlas za nimi. Dnu nakráčal čarodejník oblečený v jasnej červenej s extrémne dlhými vlasmi stiahnutými do konského chvosta. "Hermiona.  Toho chlapca nemôžem nájsť. Zdá sa, že ho zajali." Draco bol rád, že ho niekto z Hermioniných známych nechce pri prvom pohľade zabiť. Zrejme ten muž netušil, kto Draco je.

"Prečo by to robili? Všetkých ostatných sa zabiť snažili," ozval sa Draco.

"Vieš istotne, že chceli Lunu zabiť?" spýtala sa Hermiona.

Draco o tom chvíľu rozmýšľal. "Nie. Snape ma vzal so sebou. Povedal, že je to pre mňa ďalšia príležitosť ako sa stať skutočným smrťožrútom, ale možno tým myslel, že mám zabiť jej otca."

"Som si istá, že chceli niekoho zajať. Chystajú pre Harryho pascu," zašepkala Hermiona. Draco si uvedomil, že útok na Hermioniných rodičov bol možno pokusom zajať z toho istého zámeru Hermionu.

Jack prikývol.

"Bojím sa, že áno. Informujem Rád. Idete?"

Hermiona pokrútila hlavou. "Musím to povedať Harrymu."

"Čo môže urobiť? Najprv musíme dostať Nevilla. Nechceme, aby sa Potter niekam hnal a zbytočne sa nechal zajať."

Hermiona si povzdychla. "V poriadku. Chvíľu tu zostanem a zistím, či tu pre nás smrťožrúti nenechali niečo, s čím by sa dalo pracovať. Nech ostatní rozhodnú, čo urobiť s Harrym," povedala unavene. Draco uvažoval koľkokrát sa dnes premiestňovala. Vedel o troch razoch. Vyzerala, že sa každú chvíľu zrúti.

Muž menom Jack prikývol a odmiestnil sa.

"Vieš, kam ho zobrali?" vážne sa Hermiona spýtala Draca.

Prikývol. "Mám predstavu."

"Môžeme ho odtiaľ dostať?"

"Nie. Nie bez obrovského boja z vašej strany. Aj tak to miesto nemôžete nájsť. Je nezmapovateľné."

Hermiona oboma rukami zovrela prútik. "Nemôžeme ich len tak nechať mučiť Nevilla! Nemôžu mu urobiť to, čo urobili jeho rodičom. Jednoducho nemôžu."

Draco nič nepovedal, pretože to boli jeho vlastní príbuzní, čo vykonali skutok, o ktorom hovorila.

"Ty by si ho mohol odtiaľ dostať!" zrazu povedala.

Ohromene na ňu zízal. "Zošalela si? Chceš, aby som šiel na samovražednú misiu a aby som zachránil tvojho priateľa Longbottoma z domu plného smrťožrútov? Myslíš, že ma tam len tak nechajú vojsť a odprevadiť ho von?"

"Môžeš ma vziať so sebou. Dvaja by sme mohli mať šancu." Jej tvár bola vážna, zúfalá a prosiaca.

"Ja nie som Harry Potter," kruto odvetil Draco. "Nebudem sa hnať do pazúrov smrti a nebudem sa spoliehať na nejaké chrabromilské šťastie, že nás odtiaľ vytiahne za nitku habitu. Od teba sa čaká, že si inteligentná! Vieš, že my dvaja nikdy nezvládneme zložiť Lestrangeovcov, Macnaira, toho diabla Mulcibera, Larsa a ostatných. A vieš, čo sa stane, ak je tam Fenrir Greyback? Roztrhne to tvoje krehké hrdielko a bude sa pri tom rehotať. Ak budeš mať šťastie, zomrieš, keď s tebou skončí."

Slzy jej vbehli do očí a zazrela na neho.

"Ty sa bojíš!" obvinila ho.

"Ja som realista!" vyprskol. "Viem, čo dokážem a nemám v úmysle zahodiť svoj život."

"To je jediný dôvod, prečo si od nich odišiel? Aby si si zachránil svoju prekliatu kožu?" zajačala. Draco zareagoval, ako keby dostal facku. Otočil sa a odpochodoval dole schodmi.

Sprostá, príliš emocionálna chrabromilská blbka! Nikdy nepochopí mentalitu chrabromilčanov. Dokonca tí najmúdrejší si nič nerobili z toho, že vbehli voľky-nevoľky do kolosálneho nebezpečenstva, proti neprekonateľnej presile, len preto, že si mysleli, že urobiť to je správna vec.

Vyšiel von a všimol si, že slnko zapadlo, zafarbilo oblohu do červena a zlata. Na krátky, smiešny okamih zvažoval premiestniť sa na Malfoy Manor. Nie pretože ho o to požiadala, ale pretože... pretože to bolo to, čo by bol urobil Harry Potter. Pevne zaťal päsť okolo svojho prútika. Harry Skurvený Potter.

"Malfoy, počkaj!" zavolala na neho.

Zastavil a bol zvedavý na to, aké slovné urážky mala pre neho tentoraz. Chytila ho za plece a otočila ho tvárou k sebe. Zamračil sa na ňu a všimol si, že jej tvár vyzerala za súmraku ako vyleštené zlato. Vlasy jej žiarili ako svätožiara.

"Je mi to ľúto," zašepkala k jeho úžasu. "Nemala som ťa o to žiadať. Toto dokonca nie je ani tvoj boj a ja sa ťa tu do neho snažím vtiahnuť. Zabudla som, že by si musel bojovať voči svojim vlastným rodičom..."

Draco nezabudol. Vedel, že nikdy nebude musieť bojovať voči svojim rodičom. Bez ohľadu na to, ako slovne podporovali Voldemorta, obaja by radšej zomreli, než by Dracovi ublížili. Vedel, že je to pravdivejšie než čokoľvek iné. Tá myšlienka spôsobila, že zrazu začal uvažovať, čo robia. Jeho mama asi šalie, považuje ho za mŕtveho či zajatého nepriateľom. Prial si, aby jej mohol poslať odkaz, ale to by ju len vystavilo nebezpečenstvu.

Hermionina ruka poklesla. "Musím niečo urobiť, inak myslím, že zošaliem," povedala.

"Fajn. Poďme niečo urobiť," navrhol. "Poďme do toho Riddlovho domu."

"Ísť po viteále?"

Prikývol. "Asi je to stále nebezpečné, ale je akosi menej pravdepodobné, že nás zabijú. Dúfajme."

Na chvíľu si žula peru. "V poriadku. Ale mám pocit, ako keby som nechávala Nevilla v štichu."

"Necháš ho vo väčšom štichu, ak sa dáš zaavadiť. Som si istý, že Rád niečo vymyslí."

"Dúfam, že áno."

"Poďme," povedal. "Tentoraz ťa vezmem ja."

Počkala, kým pristúpil bližšie a načiahol sa. Ovinul ruku okolo jej pása a pritlačil si ju naplno k sebe. Jej oči boli obrovské, keď na neho prekvapene zízala.

"Si trošku príliš dôverčivá, však?" spýtal sa a vykonal kúzlo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 06.07. 2023
|
Draco a Hermiona se prostě hašteří. NEbelvír versus Zmijozel, klasická situace. Snad to vezmou za dobrý konec, budou spolupracovat a zvládnou, co je potřeba udělat. Děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
och, to si píš... dôverčivá nuž, dúfam, že sa v tom dome nič zlé neudeje...

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: kukuriciarka - 14.02. 2011
Juuuuj, tak to premistňovanie sa mi rátalo :) chýbala mi dávka romantiky :) chudák Neville, len dúfam, že toto nebude taká krutá poviedka a nič extrémne zlé sa mu nestane... na druhej strane, niekedy je dobré čítať s rezervou, aspoň sa rýchlejšie dozviem, čo bude ďalej...

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Elza - 06.12. 2010
H, R chcú vedieť, čo do pekla robíš. S niečím potrebujeme tvoju pomoc, takže si švihni. H. - Ron chce vědět? V jednotném čísle? Nebo to první H není oslovení Hermiony, ale další postava? Harry je myslím to poslední H. zaavadiť - to je odvozeno od 'avada'? *:D Tak Draco Hermionu přemisťuje na své hrudi, kdežto ona jeho zásadně 's udidlem'. No, hezké!

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: teriisek - 04.12. 2010
Doufám, že to od Draca byla jen taková poznámka a nevezme ji někam jinam... Kapitola byla úžasná, překvapilo mě, že se Hermiona omluvila, stejně tak i reakce-nereakce toho Jacka - možná nevěděl, kdo Draco je, ale tu poznámku o Snapeovi a zabíjení snad slyšet musel, ne? Děkuju moc za překlad, jsem zvědavá, co bude dál... pěkně se to rozjelo:)
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 04.12. 2010
Ešte sa len rozjede... vydrž. Strašne moc sa teším na trio :D

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: holloway - 04.12. 2010
Teda ještě že ta sova přiletěla až poté, co Draco našel tu mapu a že by měl respektovat listovní tajemství a nečíst cizí poštu? Dyť je to Malfoy, může všechno Hermiona je opravdu panovačná a divím se, že Draco se svým intelektem si toho všiml až teď. Sice si ho pohlídá, ale dá mu hůlku, to je velkej projev důvěry. Krucinál!(btw zajímalo by mě jak to bylo v originále) jestli on Draco tak trochu nedoufal, že mu tu pusu dá a ona s ním jen flirtuje, mrcha jedna. A navíc si z něj dělá srandu. Je dobře že se smrtijedi neobtěžovali se zabitím paní Longbottomové a doufám, že Neville je naživu. Souhlasím s teorií, že je to všechno past na Harryho, takže navrhuju ho udržovat v nevědomosti a stranou dalšího dění. Ať pěkně kouká na vzpomínky a nehraje si na hrdinu. Draco vypadá, že si spíš teď bude hlídat Hermionu a krotit její chrabromilské touhy. A ona se mu za to odmění tím, že ho nazve zbabělcem, to nebylo hezké...Pak Dracova touha chovat se jako Harry Skurvený Potter, to pro mě bylo tentokrát nej místo povídky. Ješteže je Hermiona tak empatická a dokáže se omluvit, jinak by snad draco potlačil svoji zmijozelskou rozvahu a vtrhl do Manoru. Malfoyovy mám radši když stojí za synem a chrání ho jako tady a ne žádný otcovraždy(na který to snad nevypadá). No a nakonec rozhodnutí jít pro viteály, nevím, jsem napjatá, bojím se o ně. No a konec krásný, pomsta je sladká, nedivila bych se kdyby příští kapitola začínala slovy: "Ach, páni, to bolo zábavné. Mala by si sa vidieť, ako sa tváriš." Ne, budu trpělivá, nepodívám se jak to pokračuje a radši si vychutnám tvůj skvělý překlad. Díky
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 04.12. 2010
Aj ja ďakujem a ako vždy ma tvoj úžasný komentár nakopol do ďalšieho prekladu.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: bbarka - 03.12. 2010
Do prdky! Dostali Nevilla...ale nič sa mu nestane, však? Nevilla mám tak vo všeobecnosti rada...Potom ten Hermionin výstup...Draco ma pravdu, typický chrabromilčania...ale neviem, či by som ja dokázala nechať priateľa len tak...a to mi v tom teste, ktorý si tu tak dávnejšie všetci robili vyšiel Bystrohlav a teraz tá výprava do Riddlovho domu...do kelu, toto nedopadne dobre...ako sa môžu len oni dvaja zobrať a ísť? "Ach, páni, to bolo zábavné. Mal by si sa vidieť, ako sa tváriš." - no to si viem predstaviť...čistá nádej, čo?Ďakujem za pokračovanie!!!
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 04.12. 2010
Bol to blbý test a basta. Díky moc.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: jerry - 03.12. 2010
zaavadit - to je dobre . chudak nevill, dufam ze bude v poriadku. ale neviem ci sa mi paci riesenie draca a hermiony ist samy do ridlovho domu bez toho aby niekomu povedali. no im sa to premiestnovanie nejako paci:-). uz sa tesim na dalsiu kapitolku. vdaka za preklad jej mam kod 888
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
Ďakujem moc. Ani ja to nepovažujem za šťastný nápad, no veď uvidíme.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: denice - 03.12. 2010
Zase jsem si bezvadně užila celou kapitolu, Hermiona tahá Draca za sebou jako kočku, ale ještě že ho má - kdoví, co by bez něj dělala. Jeho vysvětlení, proč nepůjdou zachraňovat Nevilla, bylo dokonalé, stejně jako poslední věta, nádherně jí vrátil provokaci při předchozím přemístění. Ach jo, to mi ta kapitola nějak rychle utekla, ještěže bude zítra další... BUDE zítra další? Vím, že nestydatě škemrám, ale nedá mi to nezkusit... Díky!
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
No, že si to ty (vieš, že mám na teba slabosť). Myslím, že bude. Ešte záverečné čítanie. Dala som si ho za odmenu, keď niečo dorobím do roboty. Dode šla pred chvíľou 19, takže z toho je jasné, že ďalšia bude... keď bude. A 20 je extra dlhá. Tak neviem. Ďakujem moc.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: anonym - 03.12. 2010
čo myslel Draco tou Hermioninou dôverčivosťou?
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
To, že mu verila, že ju premiestni k viteálu. Veď ju mohol zobrať rovno k Voldymu.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: JSark - 03.12. 2010
Teda, po kom pôjdu nabudúce? Tipovala by som niekoho z Weasleyovcov. Ozaj, čo bolo to strieborné svetlo? Díky moc za preklad.
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
Patronus. V tejto poviedke som si všimla unikátny spôsob doručovania správ pomocou patronusa. Vždy som si myslela, že len zareve svoju správu, ale takto ho počuje len adresát. Pekné, fakt. Díky moc.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Zuzana - 03.12. 2010
Aaach, bozkávacie premiestňovanie sa :) To bolo krásne, aj keď tá studená sprcha v podobe strachu o Nevila ma z toho sna vytrhla. Páči sa mi ako Draco uvažoval, mal pravdu a páči sa mi aj to, ako Hermione došlo, že on nebude bojovať proti rodičom a som rada aj za to, že oni by nebojovali proti nemu. Verím, že Nevila zachránia. Koniec bol mňamkový. Premiestňovanie tentoraz v Dracovom objatí :) Usmievam sa ako mesiačik na hnojisku (naozaj neviem prečo by sa nejaký mesiac na hnoji usmieval, ale vraví sa to)  Chcem ísť s nimi. Už aby tu bola ďalšia kapitola. Ďakujem za super nádherný preklad.
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
Veď ho nepobozkala - on si len myslel, že to urobí, držala ho za bradu, tak sa premiestnili, nie? Alebo mi niečo ušlo? Mesiačik na hnoji - to je z nejakej rozprávky, ak sa nemýlim. Budem sa snažiť, pretože je úžasná, ale to už je posledná od Dody, čo mám. Vôbec nemám čas na preklad.
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Zuzana - 03.12. 2010
ja som to pochopila, že nechcela, ale pobozkala neviem, nechám pracovať moju fantáziu " ...a oprela o hruď, kým zdvíhala svoje pery... Krucinál! Nechcela ho -!  ...Ach, páni, to bolo zábavné. Mal by si sa vidieť, ako sa tváriš." Zasmiala sa. Draco ju chcel stiahnuť z kože..." Tak či onak,bolo to pekné

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Kaitlin - 03.12. 2010
Líbí se mi tenhle vývoj událostí :) Jen teda doufám, že to Neville přežije... Ale jsem na ty dva zvědavá, zdá se, že spolu v rámci mezí vycházejí. Jen se teda děsím toho, až Harry a Ron zjistí, s kým strávila Hermiona takovou dobu :-D
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
Dozvedia sa to po Drakovsky, takže to bude paráda. Lenže práve tá kapitola je zase mimoriadne dlhá. Snáď sa k nej dostanem na začiatku ďalšieho týždňa. Díky moc.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: doda357 - 03.12. 2010
Vážne dúfam, že sa Nevillovi nič nestalo. Dracove a Hermionine "spoločné" premiestňovanie je úžasné. Niektoré tie ich myšlienky o tom druhom... krása Snáď sa z toho pani Longbottomová dostane. Ona je taká milá... Hermiona aj Draco sú v tejto poviedke úžasní. Tak do Riddlovho domu ich osud zavedie? Tá posledná veta je zaujímavá, uvidíme, čo sa z toho vykľuje Bola to krásna kapitola, ďakujem a teším sa na ďalšiu
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
Myslím, že tento komentár by si už po prečítaní ďalšej kapitoly nenapísala :D Snažím sa ti poslať 19, ale je to boj. Aj teraz makám na striedačku na dvoch NB, kým mi jedno dobehne, mrkám sem, čo je nové (na firemnom mi nejde internet). Díky moc.

Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Hanna - 03.12. 2010
zaavadit, vau, to sa komu podarilo vymysliet? to je len recnicka otazka. kapitola bola nadherna, ved ako vsetky, kde je Draco a este aj bonus - Hermiona. Dakujem, zase si mi zdvihla naladu
Re: 17. kapitola - Temné znamenie Od: Jimmi - 03.12. 2010
Soraki!  To je jej výmysel a odvtedy to používam. Podobne ako pri tom prevšehodžúsovaní, autorka z tej kliatby urobila sloveso a sorakina hláška prišla vhod. Díky moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke