Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Vánoce 2010

Vanilkové růže

Vánoce 2010
Vložené: Jimmi - 28.11. 2010 Téma: Vánoce 2010
Rapidez nám napísal:

Vanilla Roses

Napsala: Betelin Notecor

Přeložila: Rapidez

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který knihy o Harrym Potterovi přeložil do češtiny. Autorská práva k této fanfiction má Betelin Notecor, která dala Rapidez svolení k českému překladu. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního obohacení se. Kopírování a případné porušování autorských práv se přísně zapovídá.

~*~

Krátký oneshot v originálním znění můžete číst buď ZDE anebo TADY.

 

počínající AS/S

Rating: PG

Pochmurný, romanticky laděný oneshot s příslibem šťastného konce.

Shrnutí: Albus miluje Scorpiuse, ale pokus, jak mu to dát najevo poněkud nezafunguje... anebo ano?

Poznámečka: Tak jsem zpátky po listopadu, kdy jsem psala NaNoWriMo a času bylo málo. Plánuji si to vynahradit. ;) Konečně tu máme první adventní neděli a já doufám, že se vám povídečka bude líbit.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

~*~

Vanilkové růže

~*~

Stál jsi tam, strnule na mě zíral a jemné světlo ze svíček – které voněly po vanilce – zbarvovaly tvé světlounce blond vlasy dožluta.Tehdy jsem při pohledu do tvých očí pochopil, že jsem si to všechno jen představoval.

Tehdy, jak ses na mě tak usmál přes celou Velkou síň? Jen jsi byl zdvořilý. Když ses mi nabídnul, že mi pomůžeš v lektvarech? To byl jen trik, abych ti pomáhal při hodinách kouzelných formulí. Nikdy jsi ve mě neviděl ani kamaráda, natož potom něco víc.

Namlouval jsem si, že jsi bisexuál, když jsem tě viděl muchlovat se u skleníků s holkou. Předstíral jsem, že mám u tebe šanci, zatímco ve skutečnosti jsem ji neměl. Ty jedeš po sukních jak kocour po uzeném a já... já jsem přihřátější než stádo růžových slonů.

Proč jsem si to udělal? Proč jsem si namlouval, že tě můžu dostat? Jsi nejlepší ze třídy, diriguješ všechny Zmijozelské a famfrpál ti říká pane. Já jsem jen „Ten syn Spasitele“. Můj otec je to jediné, proč jsem slavný.

Odhodlal jsem se zbavit se té nálepky. Potloukal jsem se s tebou a tvou partou, nechal jsem tvé kamarády, aby si ze mě utahovali. Nezáleželo na tom, co říkali – měl jsem tvou pozornost. Chvíli na mě spočinul tvůj pohled a já jsem cítil, jak se mé srdce vznáší... Ty jsi moje droga, má závislost, můj svět. Než jsem tě potkal, nebyl jsem nic a pokud mě opustíš, zase budu nic.

Zmínil ses, že miluješ růže; šel jsem ven a utrhl pro tebe ty nejkrásnější růže ze zahrady. Říkal jsi, že miluješ svíčky s vanilkovou vůní – a tak jsem je dnes večer rozmístil po tvém pokoji. Rozsvítil jsem svíčky, růže jsem rozsypal kolem a použil jsem kouzlo pro soukromí, které nedovolovalo tvůj spolužákům vstoupit. Pak jsem tady seděl a čekal na tebe.

Když jsi otevřel dveře, nejprve jsi ucítil svíčky. Viděl jsem, jak se ti roztáhlo chřípí a oči se ti přivřely, když ses slastně usmál. Poté jsi otevřel oči, spatřil růže a natáhnul ruku, aby ses jedné z nich dotknul. Pak sis povšimnul mě a tvůj pohled se stal mrazivým. Uvědomil jsem si, že jsem udělal chybu, a že jsem tě ztratil.

Upustil jsi růži a překřížil ruce na hrudi. Tvůj pohled se mi zabodával hluboko do srdce, tak jsem odvrátil zrak jinam. Dožadoval ses odpovědí, odpovědí na otázky, které jsem si nikdy nepředstavoval, že bys mi položil.

„Co to má být? Nějaký fór?“

Ne, nebyl to fór. To byl můj ubohý pokus říci ti, že tě miluji.

„Ty jsi gay? Myslíš si snad, že já jsem gay?!“

Ano, jsem gay. Ne, věděl jsem, že nejsi na kluky. Prostě jsem jen do tebe šíleně, šíleně zamilovaný a chtěl jsem, aby jsi tu lásku uviděl.

„Jak to doprdele myslíš, že mě miluješ? Vždyť mě skoro neznáš!“

Vím, že nesnášíš lektvary, ačkoliv je to předmět, který ti jde nejlépe. Tvá oblíbená barva je stříbrná, rád plaveš v jezeře a pohrdáš lidmi, kteří urážejí tvého otce. Když spíš, tak trochu slintáš a chrápeš jako malé štěně. Randil jsi se čtyřmi dívkami a čtyřem jsi dal kopačky. Až vyrosteš, chtěl bys být bystrozorem. Znám tě jako své boty.

„Nemůžu... Albusi, já prostě... nejsem gay!“

Já vím.

„Odejdeš? Prosím? Prostě... díky za ty svíčky a růže. Ale teď prosím odejdi.“

Samozřejmě, vždyť tě přece miluji. Sbohem. Už tě nebudu otravovat. Omlouvám se.

Prošel jsem kolem tebe ke dveřím a ukončil kouzlo zaručující soukromí. Měl jsem ruku na klice, když jsi se dotknul mé ruky.

„Potřebuji si to nechat projít hlavou. Dej mi pár dní. Mám... jsi můj kamarád. Nechci tě ztratit.“

Podíval jsem se na tebe a srdce se mi rozbušilo. Tvé oči byly vlídné a něco jsem v nich zahlédnul. Možná, že to všechno nakonec nebyl jen výplod mojí fantazie.

Přikývnul jsem a odešel, ale nedokázal jsem tě pustit z hlavy. Možná, že si ještě pořád něco namlouvám, ale možná, že nám to spolu půjde. Možná, že je šance, jak si zasloužit tvou lásku a být tím, kým chceš, abych byl.

Udělám cokoliv, abych byl tvůj.

~konec~

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vanilkové růže Od: enedaka - 29.11. 2010
smutné ale hezké, albuse je mi líto
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 29.11. 2010
Mně je ho též líto, ale myslím, že ty "nejméně nadějné" už máme za sebou... ačkoliv záleží na úhlu pohledu... ;)

Re: Vanilkové růže Od: teriisek - 29.11. 2010
Je mi smutno... díky za krásný překlad...
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 29.11. 2010
Ale jdi ty! Jaképak smutno... příslib naděje - haha. ;) Já se polepším, fakt... časem!

Re: Vanilkové růže Od: maginy - 28.11. 2010
R. juj konecne si tu ! :) tesim sa ... ale dneska to bolo take dobrééé a smutne ale musim povedat ze na tých slonoch som sa smialáááá dlho predlho :) Drzim palce a tesim sa na nieco dalsie
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
Jj, nemůžu uvěřit, že jsem byla měsíc v čudu; štestí, že mám napřekládano až do konce roku, nerada bych váš letos ochudila o drablata. Další neděli (a i tu další, snad) bude zase AS/S, ale tu poslední by mělo jít jedno Drarry, ale to ještě není jisté, protože autorka dělá trochu ofuky...  * koulí očima *

Re: Vanilkové růže Od: ladyF - 28.11. 2010
Čím to, že v ASS se vždy jeden z nich pro toho druhého musí trápit? Ještě že to vždycky dobře dopadne (a ano, taky odmítám vidět to jinak než na happy end) Tento kousek mi nejspíš utkví v paměti díky krásným detailům (třeba ty svíčky) a díky pár skvělým hláškám - vedle růžových slonů a uzeného semi moc líbilo "famfrpál ti říká pane". Jendoduché a přitom to může říct tolik věcí. Krása!
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
 * pats you * Ale ale ale, ono to příští neděli dopadne lépe... možná. * evil grin * A díky, že si těch drobností všímáš. (Zn: Ať žijí happy-endy)

Re: Vanilkové růže Od: bbarka - 28.11. 2010
Juuuuj..takže prvá vec: Keď som si prečítala nadpis, začali sa mi zbiehať slinky...neviem prečo, proste som dostala chuť na niečo vanilkové... A celé to bolo také nadherné...len som z toho zostala smutná Ale na koniec mu dal nádej...len neviem, či je to dobré, alebo nie...ach...ďakujem strašne moc za preklad, strašne potešil
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
Ach jo, to mě mrzí, ale tenhle oneshot se mi líbil i přes svou otřepanost a smutnost, nemohla jsem ho tam jen tak nechat, nepřeložený!!!

Re: Vanilkové růže Od: denice - 28.11. 2010
Díky za milý adventní dárek, moc potěšil.
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
:) Já děkuji za komentář. Když letos nebude adventní kalendář, budou alespoň neděle (a pátky).

Re: Vanilkové růže Od: Zuzana - 28.11. 2010
"...Ty jsi moje droga, má závislost, můj svět." "... Mám... jsi můj kamarád. Nechci tě ztratit." Chcel povedať, mám ťa rád? Nádherné, snové, možno majú šancu. Ďakujem naozaj krásny príbeh.
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
Já jsem to tak pochopila - že mu na něm záleží, že ho bere za kámoše; v originále říká "I do...". A to si piš, že mají šanci... jinakj to chápat odmítám!

Re: Vanilkové růže Od: Elza - 28.11. 2010
jako kocour po uzeném... Nádhera. Díky!
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
:D No... originální straight as a broom jsem prostě nedokázala jinak vymyslet. Jsem ráda, že pobavilo.

Re: Vanilkové růže Od: Ivet - 28.11. 2010
Konečně jsem našla něco pozitivního na adventní neděli. Ne, že bych nenáviděla Vánoce, ale opravdu nemám ráda zimu. Ale tohle krásné dílko mě dokázalo zahřát. Je v něm naděje.. asi tolik, jako že zase bude teplo. A snad se tepla dočká i Albus.  Moc díky za zpříjemnění dne. 
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
Ha! Přidávám se do Mrzoutovy skupiny "nemám rád zimu"! Ale jak říkáš, musíme to brát sportovně... za chvíli je Mikuláš, pak Svátky a hele - je tu jaro ... ;)

Re: Vanilkové růže Od: izabelle - 28.11. 2010
"... já jsem přihřátější než stádo růžových slonů." Aw, to bylo milý. :3 Děkuji spanilomyslně 
Re: Vanilkové růže Od: Rapidez - 28.11. 2010
Á, díky! .) Ta věta mi přišla z celého překladu nejzáludnější.

Prehľad článkov k tejto téme:

Alisanne: ( Rapidez )31.12. 2010Pravdivá reklama
Alisanne: ( Rapidez )26.12. 2010Matčiny vzpomínky (2/2)
Alisanne: ( Rapidez )25.12. 2010Matčiny vzpomínky (1/2)
Green-eyed blonde: ( Rapidez )24.12. 2010Ratatouille
Alisanne: ( Rapidez )19.12. 2010Nalezení vášně
Alisanne: ( Rapidez )12.12. 2010Až se to bude počítat
Olivia Lupin: ( Rapidez )05.12. 2010Kontakt
Betelin Notecor: ( Rapidez )28.11. 2010Vanilkové růže