Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

9. kapitola - Dracove rozhovory

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 29.11. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/9/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola deviata - Dracove rozhovory

Draco si dal načas s obliekaním: mrňavučký akt odporu. Hodil mincu na stôl, ešte raz si uhladil vlasy v zrkadle a zamieril na prízemie. Tentoraz použil hlavné schodisko ako malú pripomienku toho, že je dedičom Manoru.

Zľahka zaklopal na dvere salóna a nevyplašilo ho, keď ich Červochvost trhnutím otvoril. Uvažoval, či mal Pettigrew medzi poklonkovaním čas jesť a spať.

Tentoraz nebol Temný pán usadený vo svojom tróne. Namiesto toho stál pred obrovským stolom oproti stene napravo a čítal rozhádzané papiere, ktoré na ňom ležali.

"Poď sem, mladý Malfoy," prehovoril bez toho, že by vzhliadol. Draco sa priblížil, snažiac sa vyvolať dojem podliezavej chôdze, ale mizerne pritom zlyhal. Zvládol výraz zbitého psa, keď si spomenul ako Crabbe a Goyle vyzerali, kedykoľvek im Draco nadával. Keď sa tak teraz tváril, prekvapilo ho, že mu ani jeden z nich nikdy jednu nevrazil. Podriadenosť stála za hovno.

Voldemortove hrozné červené oči sa zamerali na Dracove a to prihrbenie sa veľmi uľahčilo. Nebolo príliš ťažké skloniť sa pred niekým, kto by vás preklial do zabudnutia tak ľahko, akoby zabil muchu. Dracove dlane zrazu boli spotené.

"Užil si si svoj dnešný výlet von?"

Draco skoro pokrčil plecami, jeho zvyčajná odpoveď na otázky dospelých, ale na poslednú chvíľu vycítil, že akýkoľvek taký ľahostajný prejav by Temného pána rozzúril.

"Určite," formálne odpovedal. "Bolo dosť zábavné vidieť ako tí krvizradcovia dostávajú to, čo si zaslúžia." Pokúsil sa spomenúť si na každú konfrontáciu, ktorú mal s Weasleyovcami. Pocítil dôverne známe bodnutie nenávisti, keď si spomenul, ako ho Ginny prekliala; keď ho Ron napadol a urobil mu monokel počas metlobalového zápasu v prvom ročníku, keď ho Fred a George prekliali po Trojčarodejníckom turnaji... "Pohŕdam Weasleyovcami," dodal po pravde.

Voldemort sa zasmial; hrozný, mrazivý zvuk.

"A predsa nebol žiadny z Weasleyovcov doma. Škoda, Draco, že si si ešte nezakrvavil ruky. Možno zajtra budeš mať druhú šancu."

Otázky vzrástli v Dracovej mysli, ale prinútil sa nevšímať si ich.

"Áno, pane," odvetil prosto. Voldemort ukázal svoje špicaté zuby; zrejme potešený Dracovou odpoveďou.

"Si skutočný syn Luciusa. Vždy obozretný, vždy uvážlivý, vždy premýšľavý. Občas premýšľam, či Malfoyovci nepremýšľajú príliš."

Draco prehltol a v ústach mal zrazu sucho. Nebol si istý, aká je správna odpoveď. Voldemort sa naklonil bližšie k Dracovi, dosť blízko na to, aby mohol na svojej tvári cítiť dych Temného pána.

"Dokonca teraz tvoja malá myseľ pracuje na plné obrátky, však, Draco Malfoy? Myslíš... myslíš... myslíš... Povedz mi," zasyčal Voldemort, príliš dôverne blízko. "O čom ste sa s tvojím otcom rozprávali na poschodí?"

Náhla zmena témy vyslala Dracovými žilami ľad a cítil, ako sa mu nechcene zovrelo hrdlo.

"Spýtal som sa ho na vaše ciele, pane," zašepkal Draco, hrozitánsky vďačný za to, že v tomto nemusel klamať. Vycítil, ako mu niečo zašušťalo okolo topánky a chcel sa pozrieť nadol, ale nedokázal odtrhnúť oči od tých hadích buliev, ktoré ho prebodávali. Draco sústredil všetku silu na to, aby si spomenul na všetko, čo vedel o oklumencii.

"A čo povedal Lucius o mojich cieľoch?"

"Povedal, že chcete zničiť ministerstvo a potrestať humusákov," odpovedal Draco. Stále pravda. Cítil škrabanie okolo svojich lýtok.

"Skutočne. A čo si o tom myslíš ty, Draco Malfoy?"

Teraz kráčal po nebezpečnej pôde. Draco silne myslel na Harryho Pottera. Prvák Harry Potter ako stíhač. Harry ako Dumbledorov miláčik - výhra fakultného pohára znova a znova. Harry jazdiaci na tom hlúpom hipogryfovi. Harry, ktorý ho skoro rozrezal na polovicu kúzlom čiernej mágie; vložil každý kúsok nenávisti a hnevu do svojich ďalších slov, vediac, že akýkoľvek náznak slabosti bude znamenať jeho koniec.

"Úctyhodný cieľ, pane," zaškrípal zubami.

"A tvoj otec si myslí to isté?" vydýchol Voldemort.

"Zaiste," odvetil Draco akoby prekvapený touto otázkou. Zrazu si uvedomil, že tie otázky vôbec nemali lapiť do pasce jeho, ale bol to ďalší test, ako si overiť Luciusovu lojalitu.

Voldemort sa zrazu odvrátil a vrátil sa späť k svojim zvitkom, ako keby tam už Draca viacej nebolo.

"Môžeš ho pustiť, Nagini. Draco ma nezradil. Zatiaľ."

Draco sa konečne pozrel nadol a uvidel toho obrovského hada, ktorý sa obkrútil okolo jeho nôh. Zdalo sa, že sa ten had usmial a jeho lesknúce sa tesáky boli nepríjemne blízko k Dracovým stehnám. Had zjavne neochotne tú slučku uvoľnil a odplazil sa smerom k ohňu. Voldemort zasyčal späť - hadí jazyk, nepochybne. Skôr než sa odvrátil, Draco zaletel pohľadom na ten obrovský zvitok roztvorený na vrchu hromady. Vyzeral ako mapa - či pôdorys poschodia.

"Môžeš ísť," neprítomne prehovoril Temný pán. Dracovi to nebolo potrebné hovoriť dvakrát.

ooOoo

V ten večer ležal v posteli s knihou temných kúziel v lone, hoci žiadne z tých slov nevidel. Sviečka blikotala na jeho nočnom stolíku a spôsobovala, že tiene na protiľahlej stene poskakovali. Jeho strážny pes - tentoraz Avery - už spal na svojom lôžku. Pokiaľ šlo o chrápanie, Avery bol najhorší. Ak sa Dracovi podarilo na chvíľku si pospať, býval to zázrak.

Neprítomne sa hral s mincou od Hermiony Grangerovej, kým jeho oči po šiesty raz prechádzali po slovách zložitého kúzla. Stále premýšľal o slovách svojho otca. Zničiť ministerstvo. Posadnutý Rokfortom. Jeho dobyvateľ. Preniesť vojnu k muklom. Draco zvažoval kontaktovať Grangerovú, ale nedokázal vymyslieť vhodný dôvod prečo. Bol dosť prekvapený, že o nej nepočul; očakával, že bude pod neustálou paľbou jej otázok.

Ako keby ho tá myšlienka aktivovala, galeón sa náhle rozpálil. Draco ho prekvapene pustil a musel ho chvíľu loviť v prikrývkach. Sviečka bola príliš slabá, aby rozlíšil tie drobné slovká, takže zažal koniec svojho prútika drobnou, jasnou žiarou.

Devlin? stálo tam. Poslal potvrdenie. Vedel si to? O tom ohni?

Draco zvažoval predstierať neinformovanosť, ale vedel na čo sa pýta.

Áno, ale nie dosť zavčasu, aby som to zastavil. Tie slová spôsobili, že sa Draco zarazil. Premýšľal, či by ich bol varoval, keby to vedel skôr. Boli to koniec-koncov Weasleyovci. Milovníci muklov; krvizradcovia; tí, ktorí nenávideli Draca a jeho rodinu kvôli ich bohatstvu a postaveniu. Draco si vzdychol. Nemal žiadne potešenie z faktu, že Weasleyovci boli teraz bezdomovcami a že ich skromný majetok bol vypálený do základov, ale ak chcel byť k sebe úprimný, bolo mu jasné, že by ich asi nezastavil. Samozrejme, Grangerová to nepotrebovala vedieť. Jeho pery sa trochu skrútili. Toľko k tomu pokiaľ ide o obrátenie nového listu.

Je bezpečné rozprávať sa? spýtala sa.

To si sa možno mala spýtať predtým, ale áno.

Máš pravdu. Potrebujeme heslo. Aby som vedela, že si to ty a že mi môžeš odpovedať bez toho, že by si sa dostal do problémov.

Fajn. Prevrátil očami. To bolo Grangerová na tebe. Slečinka Logika.

Už viem. Najprv ti pošlem nejakú hlúpu vetu, takže ak ho niekto má, bude si myslieť, že je to triková minca.

Potrebovala tri správy, aby to všetko okolo okraja galeóna napísala. Pokračovala: Mám to. Pošlem: "Poď ku Zonkovi" a ak sa neobjaví žiadna odpoveď, budem vedieť, že nemôžeš odpovedať alebo že tú mincu nemáš.

Paráda, podvolil sa jej Draco. Uvažoval, prečo v prvom rade zdvihol tú mincu a prečo si ju nechal. Určite nemal v pláne plytvať svojím voľným časom na klábosenie s Potterovým externým mozgom. Bolo dosť blbé počúvať jej nonstop blábolenie v triede.

Nastala mimoriadne dlhá pauza a Draco si začal myslieť, že to zabalila.

Devlin? stálo tam znova.

Áno?

Ďakujem ti. Naposledy som ti to zabudla povedať.

Draco sa začervenal a pustil mincu. Pekelne isto by si mi nepoďakovala, keby si vedela, že som Draco Malfoy. Tá myšlienka mu pripadala nevhodne zábavná. Draco Malfoy mal nekonečnú vďačnosť Hermiony Grangerovej. Satan by si už mal objednať rukavice a lyže.

Zdvihol mincu. Napísala: Nie si veľmi komunikatívny, že nie?

Nemyslíš, že ty si dosť komunikatívna za nás oboch?

Tipujem, že je to pravda. Môžeš mi povedať, kde si?

Nie.

Môžeš mi povedať niečo o sebe?

Radšej nie.

Môžeš mi povedať, aké je počasie? Zaškeril sa nad jej frustráciou.

Musel by som sa pozrieť z okna a v tejto chvíli je mi celkom príjemne.

Si v posteli?

Pomyslenie na to, že si ho Hermiona Grangerová predstavuje v posteli, spôsobilo, že sa Draco cítil skoro tak nepríjemne ako pri rozhovore s Temným pánom, kým sa ten jedovatý had plazil okolo jeho nôh.

Áno, priznal.

Si mladý alebo starý človek?

Nie celkom mladý, nie celkom starý.

Muž?

Určite.

Jazvy?

Malá jazva na mojom ľavom zadku, keď sa dala uniesť jedna vášnivá milenka.

Myslím, že to som nepotrebovala vedieť.

Myslím, že to si sa nemala pýtať.

Prepáč, len som chcela o tebe vedieť viac.

Asi si na tom lepšie, keď nevieš.

Nastala ďalšia dlhá pauza. Skoro jej poslal otázku, zrazu neochotný ukončiť ten rozhovor, ale slová sa vynorili znova.

Tá tvoja jazva... stopa po zuboch, nechtoch či spôsobená prútikom?

Nad tou otázkou sa Draco skoro zasmial nahlas.

Klamal som. Moja pokožka je absolútne dokonalá a jemná ako hodváb.

Potom si dosť fešák na to, aby si bol domýšľavý?

Nie, vyzerám ako škriatok. S dokonalou pokožkou.

Povedal si mi dnes niečo, čo bola pravda? spýtala sa.

Áno.

Ktorá časť?

Tá posledná. Nikdy by som o svojej zamatovej pokožke neklamal.

Dobrú noc, Devlin Whitehorn.

Dobrú noc, Grangerová.

Usmial sa a odložil si prútik. Kto by bol tušil, že rozhovor s Hermionou Grangerovou môže byť v skutočnosti... zábavný? Sfúkol sviečku a pokúsil sa zablokovať Averyho chrápanie.

Mal povedať Hermione o zajtrajšom plánovanom útoku, ale čo dobré by to prinieslo? Draco nevedel kde, kedy a prečo. Jednoducho bude musieť počkať a zistiť to.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 19.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 04.07. 2023
|
hodně trefná a rázná kapitola. Ani si nechci domýšlet, kam povede nový útok bandy SJ.
děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
och, tak toto bolo dobré nasmiala som sa... Satan by si už mal objednať rukavice a lyže. Malá jazva na mojom ľavom zadku, keď sa dala uniesť jedna vášnivá milenka.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: kukuriciarka - 25.11. 2010
suverénne - kapitoly o Dracovi sú proste klasa. satan by si mal objednať lyže a rukavice tie hlody sú božské Nagini je riadne hnusný kus zvieraťa. normálne mi z nej behajú zimomriavky, ja mám panický strach z hadov, nevedela by som s ňou žiť v jednom dome... už toto je pre mňa odvaha sranda, že temný pán netuší menšiu zradu, teda aspoň zatiaľ. A Hermiona sa pekne nechala uniesť... letím na ďalšiu kapitolku

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: bbarka - 24.11. 2010
Aaaaaaaach...(hlboký povzdych, od srdca) Tá ich komunikácia bola riadne super! A dneska večer je pre mňa všetko super...bola som na HP, takže endorfíny... Tá Dracova jazva...no hahaha Možno raz sa mu pošťastí aj také Ďakujem baby!

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: jerry - 24.11. 2010
fu nakoniec ten rozhovor z voldym nedopadol zle, uz som sa bala. hmm a ten rozhovor s hermionou bol vskutku zabavny, som zvedava na pokracko. este ze hermionu napadlo davat si pri pouzivani mince pozor ci naozaj pise s "devlinom". pekna kapitolka. vdaka za preklad

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Elza - 24.11. 2010
Satan by si už mal objednať rukavice a lyže. - Lucifer na sjezdovkách...! *:D Bude muset mít kulíška s ďůrkami na růžky... nebo by si mohl pořídit brusle... *:DD

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: holloway - 24.11. 2010
Tak se mi zdá, že Draco vyvázl z toho rozhovoru celkem lehce, bála jsem se nějakých Cruciatu a podobne. Ale je vidět, že Voldemort tuší, co se Dracovi odehrává v hlavě. Rozhovor s Hermionou byl milej, a k tomu myšlenkové pochody Draca o zamrzlém pekle a o Hermioně jak si ho představuje v posteli. Ale dobré znamení, že jí vůbec odpovídal a nechtěl to ukončit první. Asi se cítí opravdu zoufale sám. No nic, jdu rychle na další kapitolu, ještě že přibývají tak rychle

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Zuzana - 24.11. 2010
Čakala som trochu iný rozhovor, ale čo asi čakať od Draca, keď sa má rozprávať s Hermionou?  "vyzerám ako škriatok. S dokonalou pokožkou." Teda zábavný chlapec Dosť som sa oňho bála keď ho vypočúval Voldemort, ale našťastie nič nezistil. V tejto kapitole sa toho veľa neudialo. Tak teda počkám čo bude v tej nasledujúcej. Ďakujem za preklad teším sa na pokračovanie.
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Najlepšie je, že tú pokožku dokonalú nemá :D Harry. A ticho pred búrkou. Veď uvidíš. Díky moc.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Hanna - 24.11. 2010
Moj komentar ma byt desiaty? a rata sa to este? bol by to velmi dobry pocit ovplyvnit pridanie dalsej kapitoly, ale ved to je jedno. zase Draco, dokonca aj rozhovor s Hermionou, som zvedava, ako bude reagovat ked zisti, kto sa za jej Devlinom skryva. a kedze je uz taky genialny, mohol by zistit, ake plany poschodia to su. Dakujem za dalsiu krasnu kapitolu.
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Teoreticky to dnes ešte stihnem, už len záverečná kontrola, ale manžel sa práve vrátil z práce, takže sa musím odlepiť od NB. Pred spaním zaskoč a uvidíš.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Phee - 24.11. 2010
teda Jimmi,  odkedy som komentovala jednu kapitolu k Leap in Time som sa este stale nedostala k precitaniu tejto poviedky, co si mi odporucila a jedneho krasneho dna sem pridem a co nevidim, ty si sem uz hodila 9. kapitolu. To uz mas niekde prelozene v pocitaci dopredu alebo to prekladas takto zapochodu?? Lebo ak je to ta 2. moznost, tak ta neskutocne obdivujem s tou rychlostou prekladu a zaroven sa ti chcem strasne podakovat za to, ze to prekladas, lebo aspon sa nebudem musiet sama brodit tym anglickym textom a dufat, ze ho pochopim:)Popravde som este z tejto poviedky neprecitala ani jednu kapitolu, ale veeeeeeeeelmi sa tesim,ze ked konecne budem mat trosku casu, tak sa mam na co tesit:) Takze ti patri jedno velke DAKUJEM!!!!
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Keď končil Leap, tak sme mali myslím 3 kapitoly, za ten týždeň sme stihli asi po 5-6 (nechcem klamať) a potom som zostala doma a zasypávam Dodu kapitolami. Chcem skončiť do Vianoc (prípadne do Nového roku), aby som nešla do 2011 s nedokončenými poviedkami. Ale už to nebude mať dlhé trvanie, pretože kapitoly sa naťahujú a nebude času. Nevýhodou toho, keď to prečítaš naraz, je to, že si nebudeš všímať také drobné detaily, ktorými teda autorka nešetrí (Satan si kupuje lyže - t.j. peklo zamrzlo), nádherné hrátky so slovami (práve vymýšľam vetu, ktorej skratka ADIDAS aby obsahovala sex. Kandidáta už mám. :D A priznávam, že v angličtine mi takéto "drobnosti" ušli, preto si tento preklad tak vychutnávam. Díky moc.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: soraki - 24.11. 2010
Ještě nestačím ani strávit předchozí dávku kapitol a ona je tu další! Draco je vážně sladký... a statečný (mně se kolem nohy motat had, tak asi omdlím, stihnu se poblinkat a ještě strhnout Voldíka se sebou na zem - otřesná představa, brr) i ten 'rozhovor' s Hermionou byl super. Děkuju, babenky zlaté
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Niet za čo a nie je to ešte ani len desatina toho, aký bude "zlatý". Veď uvidíš. Je proste v tejto poviedke božský! Díky moc. Mám kód 777

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: denice - 24.11. 2010
Okouzlující kapitola s Dracem - nadchla mě jeho snaha vyvolat dojem podlézavé chůze, ten rozhovor zvládl skvěle, skutečný syn Luciuse, jak se laskavě zmínil Voldemort. A komunikace s Hermionou byla přímo lahůdková! Věřím, že Draco se Hermioniným dorážením bavil stejně dobře jako já. V této povídce je zase jednou bezvadný. A ta poslední věta - zdá se, že Draco má v úmyslu dál pomáhat Řádu, to je zajímavý myšlenkový posun. Hurá, za pouhou půlhodinu jsem dopsala komentář, pořád někdo něco chtěl. Díky, jsi velice rychlá, ani jsem dnes v další kapitolu nedoufala!
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Veď sa rozhodol, že Voldemorta treba zastaviť, takže asi Rád považuje za jedinú možnosť. No teoreticky by ešte jedna mohla byť, už mi ju Doda vrátila, ale ešte nie je vo finálnom stave. Povedala som si, že sa do nej pustím, keď poupratujem Takže idem na to (to upratovanie). Díky na komentár

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: anonym - 24.11. 2010
kdovie, možno nakoniec vzťah Draca a Hermiony bude o máličko lepší.
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
To je snáď jasné, je to Dramione, nie?

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: teriisek - 24.11. 2010
Krásná kapitola, jsem moc ráda, že spolu konečně znovu mluvili a že jí řekl alespoň kousek pravdy:) Nemůžu se dočkat, na jaký útok se vlastně Draco chystá a jak to celé bude dál... Díky moc za překlad, jsi skvělá!
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Ja ďakujem za komentár. S tou pravdou opatrne. Samotný útok je až v 11 (nejako tie Dracove časti pravidelne strieda), ale jeho cieľ sa pochopí už z tej nasledujúcej. Díky moc za komentár.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Maenea - 24.11. 2010
Teda Jimmi, ty se překonáváš :-) povídka se mi moc líbí, je v ní ta správná rovnováha mezi vážnou částí a odlehčením. Dracovi tu situaci vůbec nezávidím, ale Lucius se mi zdá takový víc lidský než v ostatních povídkách. Dursleyovi na Grimauldově náměstí-to musí být ovšem něco! Bude o nich ještě řeč? Jak to snáší a jak se s tím vyrovnávají? Weasleyovi lituju. Stejně tak smrtijedy, kteří půjdou po dvojčatech ;-)
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Jo, mala by som nájsť nejaký zaujímavý originál, aby som nemala toľko času Ale všetko len dočasne, kým sa vrátim do práce. Čo je v piatok. Určite by som radšej prekladala. Ohľadne Dursleyovcov netuším, takéto veci si pri rychločítaní originálu nevšímam. Díky moc

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: marci - 24.11. 2010
poznámka o tom, že "Satan by si měl objednat lyže" mě totálně dostala   A nevím nevím, jestli bylo od Draca uvážlivé psát tolikrát o "bezchybné pokožce". Hermiona není blbá a věru bych se nedivila, kdyby jí tohle trklo.  No, uvidíme. každopádně krásná kapitola a překlad, jako vždy M Óóóó  -  mám kód 666 !!  Wow!!  Jdu si objednat rukavice a lyže ))
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Ja som sa nad tým tvojím komentárom tak rozrehotala, že dobehol synátor, že čo sa deje. ) A vieš, že mi to pôvodne v origináli nedošlo? Ale ako som spomínala, vtedy sledujem len dej a väčšinou Draca, takže takéto lahôdky si nechávam až pri preklade. Prekladám a vtedy ti mi trklo, že odkazuje na to, že peklo zamrzlo. Skoro som oprskala monitor. Vidíš, asi Hermiona nie je až taká múdra, keď jej to nedošlo a ani nedôjde. Pravda je, že v tejto kapitole som si pomyslela, že mu tie jazvy po Sectumpresa nejako odstránili (je to FF, takže prečo nie, možno to šlo), ale je fakt, že to tak nie je. Takže ešte aj v tomto si z nej strieľal. Proste v tejto poviedke je Draco dokonalý. S nadhľadom, trefnými poznámkami a správaním ja som boh, nikto na mňa nemá. Ak ak má, tak je to dočasné či hračka prírody. Taký niekto sa predsa nezamiluje, že nie? A určite ho to rýchlo prejde, že? Ako ten dokáže všetkých vytáčať. Teším, moc sa teším. Díky za komentár. A pekné číslo:D  Ja len 650.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: JSark - 24.11. 2010
Teda, Draco má šťastie že vypočúvanie u Voldyho prestál. Ešte že sa nebojí hadov ako v Roku. Som zvedavá, čo zase Hadí ksicht vymyslel za úchylný plán. K tomu ľavému zadku (to by som nebola ja, aby som si nevšimla takú blbosť, že?:), dá sa zadok rozčleňovať na pravý a ľavý? Nie skôr na pravú a ľavú časť? Hm. Príliš rozmýšľam. Díky moc za preklad.
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Ako vždy máš pravdu. Ale kto by v normálnej reči povedal ľavá časť zadku alebo ľavá zadná časť? Asi nikto, je to proste ľavý zadok. Snažila som sa ti to vyvrátiť (a vyzeralo to veľmi "vedecky" - som vytrénová z hotlinu), ale nech ťa uspokojí, že pravdu máš, ale aj tak tam nechám ľavý zadok Hýždě by to bolo česky. Ako je to po našom? Zadnica? To tiež nikto nepoužíva. Díky moc.

Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: doda357 - 24.11. 2010
Už som ti vravela, že som zamilovaná a totálne závislá? A za to môžeš ty a táto poviedka Ako som ti už hovorila, bolo to totálne božské. Prosté nádhera. Včera a dnes mi to rozjasnilo deň Obdivujem Draca, že sa správal tak, ako sa správal vo Voldemortovej prítomnosti. A ani Nagini mu nedala pokoj.... Tak chladnokrvne klamať do očí samotnému zlu dokáže len málokto. Rozhovor Draca a Hermiony som si nesmierne užívala. Tá časť o jazvách, tam sa prejavila typická Dracova povaha. O pokožke nikdy neklame Takže ti veľmi pekne ďakujem, že som si to mohla prečítať, bol to úžasný zážitok.
Re: 9. kapitola - Dracove rozhovory Od: Jimmi - 24.11. 2010
Premýšľam, či sa niekde spomenie, čo to bolo za plány Už som si všimla, že takéto maličkosti sú dôležité, autorka nimi nepovšimnuto rozhadzuje a potom zrazu zistíš, ako to mala fest premyslené. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke