Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

6. kapitola - Harryho izba

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 26.11. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/6/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola šiesta - Harryho izba

Hermiona vystriedala Diggla a začala kráčať k Dursleyovcom, keď si zrazu uvedomila, že ešte nie je ani deväť hodín. Už sa toho toľko udialo, že sa zdalo, že je oveľa neskôr. Rozhodla sa chvíľu počkať a posadila sa na lavičku oproti číslu 4 na Privátnej ulici. Vďaka nutnosti, aby sa tu členovia Rádu skrývali celý deň aj noc, sem dal Rád postaviť falošnú autobusovú zástavku. Občas sa k nim pripojili muklovia, aby počkali na autobus, ktorý nikdy neprišiel. Hermiona si bola istá, že už vzniesli tucty sťažností na miestnu autobusovú linku.

Keď usúdila, že je dosť neskoro, prešla cez ulicu a podišla k vchodovým dverám. Len čo jej prst opustil zvonček, začula hlasný rev a zakrátko šklbnutím roztvoril dvere muž s tvárou pripomínajúcou mroža, ktorý mohol byť jedine Harryho strýko Vernon. Hermiona ho už predtým videla z diaľky.

"Volám sa Hermiona Grangerová," britko prehovorila. "Prišla som  navštíviť Harryho Pottera."

Vernonovo obočie pokleslo takmer až tak, že mu nebolo vidieť oči.

"Ty si... jedna z... nich?" spýtal sa tlmeným hlasom.

"Som Harryho priateľka zo školy, ak sa pýtate na to."

Vernon ju schmatol za ruku a vtiahol dnu skôr, než vystrčil hlavu von z dverí, aby skontroloval divákov. Hermiona sa nad jeho šaškovaním len pousmiala. Vážne už bol dosť starý.

"Vernon, kto to je?" zavolala z chodby Harryho teta. Hermiona ukázala na schody.

"Ja si len... odskočím nahor, dobre?"

Vernonove ústa sa otvorili a zavreli, ale skôr než našiel svoj hlas, Hermiona vyrazila po schodoch.

"Harry?" zavolala potichu, pretože všetky dvere na poschodí boli zatvorené. Jedny z dvier sa rozleteli a Harry na ňu prekvapene zízal.

"Hermiona?" spýtal sa neveriacky. "Čo tu robíš?"

"Musím s tebou hovoriť. Je to Veď-Vieš-O čom." Ron začal takto hovoriť o viteáloch a tá prezývka sa uchytila.

"Tak či tak ťa rád vidím." Nemotorne ju objal a ukročil nabok. "Vitaj v mojej diere."

Posadila sa na jeho neustlatú posteľ, kým on narýchlo upratoval.

"Smrťožrúti sa pokúsili zabiť mojich rodičov," vyhŕkla. Harry prestal upratovať a zízal na ňu. Vyrozprávala mu celý príbeh a ukázala mu ten odkaz. V nerozhodnosti si hrýzla peru, kým tie slová čítal a potom povedala: "Nechala som mu jednu z našich DA mincí. Vzal si ju a dnes ráno som s ním krátko hovorila."

Posadil sa vedľa nej na posteľ.

"To je paráda," s obdivom odvetil. "Mňa by to nikdy nenapadlo. Čo vravel?"

"Nebolo toho veľa. Myslím, že nie je ochotný konať proti Voldemortovi. Som naozaj prekvapená, že ma vôbec varoval. Myslím tým, nebol by sa v prvom rade pripojil k smrťožrútom, keby necítil nenávisť k muklorodeným, že nie?"

"Ťažko povedať. Pozri na Snapa, toho 'Polovičného princa'," Harryho hlas skoro praskal trpkosťou. "Prečo sa k nim pripojil on?"

Hermiona pokrčila plecami. "Predpokladám, že ho priťahovala moc."

"Áno."

"Nuž, dôvod, prečo som ti priniesla tieto novinky osobne, je, že som tú mincu nespomenula Lupinovi ani ostatným. Nechcela som, aby sa ma pokúsili prinútiť kontaktovať Devlina -"

"Devlina?"

"Tak sa volá. Pokiaľ si to nevymyslel, čo je možné, ale je to to jediné, čo v tejto chvíli mám. Aj tak si myslím, že je lepšie nechať ho na pokoji a umožniť mu, aby nás kontaktoval on. Nechcem na neho tlačiť. Je pod dostatočným napätím, ak zvažuje, že zradí Voldemorta."

Harry o tom chvíľu premýšľal a potom pokrčil plecami.

"To, čo si myslíš ty, je najlepšie. Nebude to po prvý raz, čo máme pred Rádom tajnosti. Keď hovoríme o tajomstvách, nevravela si, že si tu kvôli viteálom?"

"Nie celkom, ale dnes ráno som mala zaujímavý rozhovor s Lupinom ohľadne Regulusa Blacka. Znova som sa pozrela na gobelín Blackovcov - vieš, že mal len osemnásť, keď zomrel? Ledva ukončil Rokfort. Ako sa mohol tak rýchlo do niečoho zapliesť? Mal toľko čo my, Harry. Ľutovala som ho, až kým mi Lupin nepovedal, že bol ako Draco Malfoy v čiernovlasom vydaní."

Harry si odfrkol. "Potom tu máš odpoveď. Malfoy je v tom namočený až po krk a tiež má toľko čo my. Možno Voldemort naverboval Regulusa, keď bol ešte na škole, tak ako to urobil s Malfoyom. Dokonca mal možno tú istú úlohu, čo mohlo byť dôvodom, prečo dostal strach."

"To ma nenapadlo," užasnuto odvetila Hermiona. "Možno ako Malfoy nedokázal Dumbledora zabiť."

"Ale na rozdiel od Malfoya, nemal hnusného zradcu, ktorý ten čin vykonal za neho, keď zlyhal," vybuchol Harry. "Takže to bolo: Zbohom, Regulus."

"Správne, ale všetko je to irelevantné. To, na čo sa snažím prísť, je ako Regulus vedel o viteáloch. Ako vedel o medailóne a ako ho našiel? Z toho, čo si mi povedal, ani Dumbledore netušil o existencii viteálov, kým nezomreli tvoji rodičia... a aj Voldemort."

Harry prikývol. "Ďalší dôvod prečo musím ísť na Rokfort."

"Čože? Myslíš vrátiť sa do školy? Ani nevieme, či sa vôbec otvorí -"

"Nie, musím tam ísť ešte než sa otvorí, ak sa otvorí. Musím vidieť Dumbledorovu mysľomisu. Zostáva mi len tri a pol týždňa ochrany a nezamýšľam tu čakať, kým Voldemort zaútočí v okamžiku, keď sa rozplynie. Mám v pláne dovtedy byť už dávno preč."

"Harry... myslel si na Dursleyovcov?"

"Snažím sa nemyslieť," odpovedal Harry sucho.

"Ja mám na mysli to, že ak je Voldemort ochotný ísť po mojich rodičoch len pri mizernej šanci, že to ublíži tebe... nemyslíš, že sa tiež pokúsi zabiť Dursleyovcov? Nevie, čo k nim cítiš."

"Snape to mohol spomenúť," odvetil Harry, ale jeho slová boli nepresvedčivé. Jeho smaragdový pohľad hľadel do diaľky a Hermiona vedela, že skúma svoje city. Rozhliadla sa po jeho izbe. Všetko v dohľade bolo rozbité, ošarpané či zaplátané. Zrazu ju zabolelo kvôli nemu srdce s takou intenzitou, že cítila, ako jej vbehli do očí slzy. Musieť vyrastať tu, kde nikdy nič nebolo poskytnuté ochotne... dokonca ani láska. Dokonca ani tú si nedokázali Dursleyovci pre osirotené dieťa nájsť? Postavila sa a prešla k Harryho stolu, pretože tie slzy sa preliali a ona nechcela, aby ich videl. Na chvíľu s prudkou vášňou nenávidela Dursleyovcov... a tiež Dumbledora. Tajne sa pokúsila tie slzy utrieť.

Ale Harry bol za ňou a rukou sa jej dotkol pleca.

"Čo sa deje?" spýtal sa. Pokrútila hlavou a dostala tie slová zo seba cez guču v hrdle.

"Ako ťa mohol nechať na takomto hroznom mieste? Ako mohol pri tom zostať, keď od okamihu, čo si sa narodil, ťa milovalo tak veľa ľudí? Lupin, Weasleyovci, dokonca Hagrid by bol lepší! Molly by sa o teba postarala okamžite! Mohol si vyrastať v Brlohu. Nie tu, nie takto!" Zachytila pohľadom polámaného vojačika na stole, ktorý držal pospolu omotaný izolepou a pocítila ďalší nával sĺz. "Ako mohol?"

Harry ju nežne otočil tvárou k sebe. Slabučko sa na ňu usmial.

"Musel. Tu bola ochrana mojej matky. Bez ohľadu na to, čomu som od Dursleyovcov musel čeliť, bolo to lepšie než to, čo ma čakalo tam vonku." Ukázal na okno. "Vedel, že Voldemort nie je preč a že určite nie sú fuč smrťožrúti. Okrem toho už je skoro koniec. Čoskoro bude Privátna ulica číslo 4 len sériou zlých spomienok. Tak už sa vzchop." Načiahol sa a utrel jej slzy svojimi palcami. Žasla nad tým, ako vyrástol. Bol o hlavu vyšší než Hermiona a ona nebola nízke dievča.

Slabo sa usmiala. "Ty si vážne mimoriadny človek, vieš to, že?"

"Vôbec nie. Som len Harry." Zasmial sa a ona sa na oplátku usmiala od ucha k uchu. Ťapol ju po pleci. "Tak a teraz k problému s Dursleyovcami. Prijali ma, hoci proti svojej vôli, nahnevane a s nechuťou. Každú minútu, čo som bol v ich blízkosti, sa ku mne správali ako k domácemu škriatkovi a ich grobiansky synátor už viac než šesťkrát skoro odviedol za Voldemorta jeho prácu." Harry si vzdychol. "Ale domnievam sa, že si nezaslúžia zomrieť. Určite si nezaslúžia to, čo sa stalo Longbottomovcom."

Hermiona pokrčila plecami. "To si nezaslúži nikto."

"Áno. Čo s tým urobíme? Určite sa neobetujem, aby som im poskytol krvnú ochranu."

Hermiona sa zachichotala. "To by akosi celé toto cvičenie spravilo zbytočným. Ja to vidím tak, že máme len dve možnosti. Spravíme tento dom nezmapovateľným, s tebou ako Strážcom tajomstva... alebo ich presťahujeme na Grimmauldovo námestie číslo dvanásť. Vravel si mi, že Dumbledore im ho spomenul naposledy, keď tu bol."

Harry sa začal usmievať. Keď sa jeho úškrn zväčšoval a zväčšoval, nadvihla zmätene obočie. Vysvetľoval.

"Teta Petúnia je poriadkumilovný puntičkár. Predstavujem si ju na Grimmauldovom námestí."

Hermiona si spomenula na to zatuchnuté, zaprášené, pavučinami pokryté, ponuré sídlo a jej úsmev sa vyrovnal tomu Harryho. Čoskoro sa obaja smiali nahlas.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 19.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 16.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
och tak teta petunia na Grimauldovom to by bolo fakt dobré Čo s tým urobíme? Určite sa neobetujem, aby som im poskytol krvnú ochranu A Draco malfoy v čiernovlasom vydaní

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: jerry - 24.11. 2010
tak navsteva arryho dopadla dobre. som zvedava co urobia s dursleovcami. hermiona sa mi pacila ako prisla a bavila sa s vernonom a presla okolo neho az nemal slov. a bola velmi sucitna ked si uvedomila ako harry vyrastal. harry zase znie dost rozumne. dobre zobral tu komunikaciu cez galeon co vymyslela. dokonca bol spomenuty draco a jeho situacia. mozno sa takto pomaly dopracuju k jeho odhaleniu. tesim sa na pokracko. diky za preklad

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: teriisek - 24.11. 2010
Tak to už se těším, co bude Petunie dělat, až se dostane do sídla Řádu:D a Vernon nebo Dudley... no ti se pominou! Skvělá kapitola, fakt se mi to líbí čím dál víc... Díky moc za překlad a jdu hned na další, jste na mě nějak rychlí, jak nemám pravidelný přístup k netu:(

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Svetluska - 23.11. 2010
Další skvělá povídka. Hodně mě tady překvapil Harry. Jsem moc zvědavá, jak se to bude vyvíjet. Díky za překlad.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: holloway - 23.11. 2010
Povídka, ve které se Harry opravdu chová jako dospělý, to je docela vzácnost. Rozhodně si nestěžuju, možná bych ho mohla začít mít i ráda. Dursleyovci...a já bych je zrovna strčila na Grimmauldovo náměstí, myslím, že by to pro ně byl odpovídající trest za to co Harrymu prováděli. Pevně doufám, že autorka nesepíše podobně patetickou scénu, kterou napsala Rowla pro Dudleyho.  A příště to tedy vypadá na výpravu do Bradavic, na to jsem hodně zvědavá. Super kapitolka, skvělý překlad. Díky za zpříjemnění večera po šíleném pracovním dnu.  
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Tak to odporúčam ďalšiu kapitolu nechať až na zajtra. Nech ti nepokazí dobrý dojem z tejto.  Ďakujem

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: anonym - 23.11. 2010
skôr to vidím na to kúzlo ako sťahovanie.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: gama - 23.11. 2010
Super. Jsi Jimmi naprostý rychlík
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Som chorá a doma, to je tým. Určite sa to spomalí.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: maginy - 23.11. 2010
:) teta petunia na Grimmauldovom námestí :D tak to nie ... tesims a na dalsiu cast ...a drzim palce
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Snáď to dneska dáte, si deviata. Neteš, nespomínam si, že by tam o nej bolo veľa. Ale zase som to až tak detailne nečítala. Díky moc za komentár.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Mitrihil - 23.11. 2010
užasná kapitola už se nemůžu dočkat další!! Doufám, že bude brzo
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Na mne to nezáleží, a keďže je o Dracovi, stojí za to. :D Díky moc.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: denice - 23.11. 2010
Bezvadná kapitola - od nastražené autobusové zastávky po hypotetické stěhování Dursleyových na Grimmauldovo náměstí. Koho by sis tipla jako vítězku v konfrontaci Walburga Blacková versus Petunie Dursleyová? Tak tohle tady ještě nebylo!  Harry mi připadá velice málo vznětlivý, bere s klidem (i když s trpkostí) Snapeovu zradu i dětství u Dursleyů, líbí se mi v tomto dospělém pojetí. Díky!
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Asi ani nebude, neteš sa zbytočne. Harry je v tejto poviedke super! Rovnocenný Dracov súper vo všetkom (teraz nemyslím Hermionu, to je jasné). Ach, ako sa teším, keď prekonáme tieto úvodné kapitoly, ktoré len navodzujú atmosféru, ale stále nie sme v mieste deja. Díky moc.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: JSark - 23.11. 2010
To by bolo naozaj zajímavé, Dursleyovci v čarodejníckom dome. DD Díky moc za preklad, teším teším na pokračko.
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Aj ja, už len dva či tri komentáre. Díky moc

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Hanna - 23.11. 2010
Predstavila som si, ake by to mohlo byt, keby Harryho vychovavala Molly, alebo Lupin, alebo Tonksovci, alebo hocikto iny. asi by to potom nebol pravy Harry, nemal by tie svoje hrdinske vlastnosti. alebo, co keby Voldemort nakoniec nezabil Potterovcov a vsetci by zili stastne a v miery, Voldy by zomrel na starobu a osamelost a vsetci by boli spokojni.Hm, ved snivat je dovolene. Mne Draco trosku aj chybal, predsa Harry je Harry a Draco je Draco, nahradit sa nemozu, uz sa tesim na dalsi rozhovor cez mince. Dakujem  
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
No, waw! Na tento komentár si spomeň o niekoľko kapitol ďalej... okolo deviatky. A potom ešte neskôr!!!! Ja ti ho pripomeniem. Krásne snívaš.
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Hanna - 23.11. 2010
Keby som aspon vedela na co v nom si mam spomenut, mne v nom takmer vsetko pripada take nerealne. neviem sa dockat, kedy si tresnem po cele a poviem: jaaaj, aha.
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Úmyselne mlžím, nemôžem ti to predsa prezradiť dopredu, nie?
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Hanna - 23.11. 2010
Viem, viem, len som nedockava, ale to by potom nebolo to jaaaj, aha. :)

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: bbarka - 23.11. 2010
No Harry bol vážne úžasný Vážne nasťahujú Dursleyovcov do hlavného stanu?  To by bol ale zaujímavý zvrat...som prekvapená, ako Harry pokojne zobral to, že Hermiona komunikovala so smrťožrútom a ešte ju aj pochválil...asi naozaj dospel Dúfam, že už budú všetci čoskoro spolu na hromádke Inak ja som bola nevinne v tom, že kukuriciarka napísala komentár
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Neriešila by som to, Dursleyovci sú len také spestrenie. Je to náhrada siedmej knihy, takže ich musela spomenúť. Díky moc. A ja viem, ja som si ju len doberala

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Zuzana - 23.11. 2010
Som strašne zvedavá čo sa deje na Manore, ako sa má Draco :) A čo tá minca pod posteľou? Návšteva Hermiony u Harryho bola milá, to ako skritizovali Albusa, Snape-a, Draca a tak trochu aj Regulusa mi trochu vadí, bola by som rada, keby sa už Severus prejavil. Kritika Albusa mi nevadí :) aj keď chcel hlavne Harryho ochranu, mohol zariadiť aby sa k nemu správali dôstojnejšie. Dursleyovci ma nezaujímajú, som rada, že nebudú zavadzať na Grimmauldovom námestí . Ďakujem za kapitolu :) A znova budem rátať do desať :)
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Odpoveď bude v siedmej kapitole. Snáď ťa uspokojí. Dursleyovci sú len nevyhnutné zlo, dlho zavadzať nebudú. Díky moc.

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: kukuriciarka - 23.11. 2010
ďakujem vážne som sa pobavila že ich podarený synáčik už viac ako 6x skoro vykonal Voldemortovu prácu je to ozaj stršné, mne ho bolo ľúto ešte vo filme ale Petúnii by som dopriala dníček upratovania, takého poriadneho len by mi asi bolo ľúto občasných návštevníkov, čo by boli v jej blízkosti
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Díky, aspoň na chvíľu, kým sa prejde k vážnym témam :D

Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: doda357 - 23.11. 2010
Kapitola skvelá, ako všetky doteraz Teraz mi dokonca ani veľmi nechýbal Draco, zastúpil ho Harry, ktorý aspoň všetkých nedusí svojím objatím ako Ron Najviac sa mi páčil ten koniec, predstava Petunie ako na ňu vyskočí nejaký magický živočích zo skrine, je úžasná. Podobne ako Hermione, aj mne prišlo Harryho ľúto. Musí byť hrozné vyrastať s niekým, kto si z teba robí domáceho škriatka... A teraz mi prišiel Harry neskutočne citlivý a milý... Ďakujem za krásnu kapitolu, teším sa na ďalšiu
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
Je to nič v porovnaní s tým, čo nás ešte čaká. Díky moc za podporu.
Re: 6. kapitola - Harryho izba Od: Jimmi - 23.11. 2010
To bol komentár kukuričiarke pod tebou. Ale platí aj na teba :D

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke