Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Priveď ma k životu

5. kapitola - To už by nebol bál

Priveď ma k životu
Vložené: Jimmi - 20.11. 2010 Téma: Priveď ma k životu
Bbarka nám napísal:

Bring Me To Life

5. kapitola – To už by nebol bál

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3620476/5/Bring_Me_To_Life

Preklad: Bbarka

Beta-read: Jimmi

Banner: moonjameskitten

Hermiona nájde Pansy, ktorá sa chystá skočiť z mosta.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Luckei1, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

5. kapitola – To už by nebol bál*

Hermiona a Pansy strávili zvyšok týždňa zháňaním práce a Pansy už v piatok mala pohovor. Zdalo sa, že viacero firiem a reštaurácii malo záujem, ale Pansy chcela najviac zo všetkého pracovať v cukrárni. Väčšinu svojho voľného času – kedykoľvek nebol Harry k dispozícii – pracovala na svojich cukrárskych variáciách. 

"Mám nejaké novinky," povedala Hermiona v pondelok pri večeri.

"Aké?" opýtala sa Pansy. Na Hermioninu žiadosť boli samé dve.

"Túto nedeľu sa na ministerstve koná ples."

"Myslím, že Harry niečo spomínal," riekla Pansy. Potom jej docvaklo. "My tam pôjdeme?" zapišťala, ledva schopná ovládnuť svoje vzrušenie.

"Áno. Harry ťa chce požiadať, aby si tam išla s ním."

"OCH!" vykríkla Pansy. "Ja – nemôžem tomu uveriť! Musíme isť nakupovať!"

Hermiona sa usmiala. "Je toho viac."

"Viac?"

"Bude tam Malfoy."

Pansyine vzrušenie trochu ochladlo. Na jej tvári sa zračila rozhodnosť. "Páni, myslíš, že som pripravená?"

"Áno, myslím. Bude to mať peknú, elegantnú, tlmenú atmosféru. Žiadny nátlak. Pri večeri s ním nebudeme sedieť pri stole, ale počas tanečnej časti večera, budeš môcť nadviazať rozhovor."

"Och, bože. Vau. Som – som z toho celkom nervózna."

"Chcela som ti dať viac času na prípravu."

Pansy sa zamyslela. "Vieš, mám veľa šiat. Nepotrebujem ďalšie a okrem toho na ne nemám peniaze. Ale tebe musíme nejaké nové zohnať. Videla som tvoj šatník a nedovolím ti vyjsť z domu v tej modrej róbe, ktorú si obliekaš na všetky formálne príležitosti."

"Ďakujem," odvetila Hermiona, naoko tváriac sa ukrivdene.

"Proste musíš vyzerať  fantasticky," riekla Pansy vecne.

"Prečo?" spýtala sa Hermiona obozretne.

"Preto," odpovedala Pansy s úškrnom. "Potrebuješ chlapa. A ples je dokonale skvelé miesto na to, aby si nejakého našla."

ooo

Na druhý deň sa vrátili do Šikmej uličky kvôli Hermioniným nákupom a Pansyinej práci. Hermiona navrhla, že pôjde nakupovať, kým bude Pansy na pohovore, ale Pansy jej odmietla dovoliť vstúpiť do jediného obchodu bez nej. Hermiona si sadla vonku na slniečko a čakala, vďačná za myšlienku doniesť si knihu, pretože Pansy bola v obchode takmer dve hodiny.

Keď sa Pansy vynorila, opäť žiarila. "Ešte budem musieť počkať," vyhŕkla hneď. "Je to také frustrujúce! Ale naozaj sa im páčia moje výtvory. "

Hermiona sa usmiala a zavrela knihu. "Takže sa máš vrátiť?"

"Áno. Tu máš, doniesla som ti malinovú pralinku."

"To je skvelé!" povedala Hermiona a prijala od Pansy cukrovinku.

"Ja viem! Väčšinu času som strávila tým, že som pozorovala, ako Nora pripravuje tieto pralinky. Nemôžem sa dočkať,  keď ich budem pripravovať ja a budem vymýšľať svoje vlastné sladkosti." Potom sa Pansyine správanie v okamihu zmenilo zo vzrušeného na plne sústredené. "Takže. Našou ďalšou úlohou bude nájsť ti perfektné šaty."

O dve hodiny neskôr mala Hermiona na víkendový ples kúpené červené šaty s plnou, splývavou sukňou, s tenkými ramienkami a padnúcim korzetom.

Korzet mal zložitý vzor vyšívaný kryštálikmi a Pansy sa nadchýnala, že jej šaty pristanú v každom možnom ohľade.

"Tvoje ruky, tie hlavne, a členky – toto sú naozaj dokonalé topánky – a tvoj krk, a tvár, odtieň tvojej pleti, tvoj výstrih – je to úplne perfektné!"

Prišla sobota a Pansy sa raz cítila sebavedomo a raz pobiehala po byte a upratovala, neschopná uvoľniť sa. Hermiona sa celý deň snažila byť pokojná, takže Pansy počas jej nervóznych chvíľok nepridávala ďalší stres, ale vo vnútri bola sama uzlíčkom nervov. Tiež bola nervózna z toho, že uvidí Draca. Čo ak si niekoho dovedie? Čo ak si nedovedie? Bude sa s ňou chcieť rozprávať? Ak áno, riskne to? A potom… existovalo príliš veľa vecí, ktoré by mohol povedať. Ani nehovoriac o tom, že bude musieť byť veľmi opatrná a neukázať voči nemu ani gram citov, pre prípad, že by sa Pansy pritrafilo vidieť ich spolu. Alebo by vôbec nemali stáť vedľa seba.

Dovolila Pansy, aby jej znovu urobila vlasy, ale odmietla mejkap. Keď si obliekla tie červené šaty, rozhodla sa, že sa zabaví bez ohľadu na to, čo sa stane, či už bude mať možnosť porozprávať sa s Dracom, alebo nie.

Pansy si obliekla oslňujúco elegantnú čiernu róbu.

Nedalo sa to povedať inak: Pansy bola nádherná. Štíhla, s bledou, dokonalou pleťou, ktorá kontrastovala s jej hladkými, uhľovo čiernymi vlasmi siahajúcimi po lopatky. Hermiona sa popri nej cítila veľmi obyčajne. Vedela, že je celkom pekná, ale v porovnaní s ňou…

K jej nepokoju ohľadom toho, že má vidieť Draca, sa pridalo aj to, že sa znepokojovala kvôli Dracovej reakcii na Pansy. Nevidel ju mesiace a prvýkrát, keď ju má stretnúť, bude Pansy vyzerať očarujúco. Uvedomí si, teraz, keď bude Pansy vyzerať, že sa pohla ďalej, alebo sa voči nemu bude tváriť nezaujato, že ju skutočne má rád? Keď ju mohol mať, nechcel ju, ale ak už bude zadaná, neuvedomí si, že ju chce naspäť?

Harry ich prišiel vyzdvihnúť a Hermiona sa cítila trochu mizerne. Harry otvorene zízal na svoju partnerku, a opakovane jej hovoril, že je tým najkrajším, čo kedy videl a bozkával ju v obývačke, zatiaľ čo sa Hermiona pozerala.  

"A ty tiež vyzeráš dobre, Hermiona."

Chcela ho udrieť.

Keď dorazili na ples, boli odvedení k ich stolu. Hermiona bola príjemne prekvapená, že mala sedieť vedľa Blaisa Zabiniho. Pri ich stole pre ôsmich sedeli Ron a Suzettte, a Luna a Neville.

Miestnosť bola krásna.  Neživé vtáky pokryté glitrami boli očarované tak, aby ladne poletovali ponad hostí. Spolu s tlmeným osvetlením vytvárali ilúziu, že sa celá miestnosť mihoce. Hrala klasická hudba, i keď znela akosi zmyselne. Celkovo bola atmosféra veľmi romantická.

Hermiona sa musela nútiť, aby nehľadala Draca.

Avšak pár minút po tom, čo bola naservírovaná večera, ju Pansy práve o to požiadala. Hermiona ho našla na druhej strane miestnosti, pri stole s ľuďmi, ktorých nepoznala. Rozprával sa s prekrásnou čarodejnicou po jeho pravici. Hermionin žalúdok klesol až niekam k jej nohám.

"Vidíš ho?" zašepkala Pansy.

"Áno, je na druhej strane pod pódiom."

"Tipujem, že musí byť blízko všetkých tých dôležitých ľudí." Keď sa Harry nepozeral, Pansy potajomky vrhla pohľad smerom k Dracovmu stolu. Hermiona sa obrnila proti… čomukoľvek, čo sa stane, obzvlášť keď Pansy uvidí ženu vedľa neho.

Ale nič sa nestalo. Pansy sa jednoducho otočila, stisla Harryho ruku a večera pokračovala ďalej.

Skôr ako sa Hermiona stihla zobzerať, sa večera skončila a stoly sa preskupili, aby sa vytvoril tanečný parket. Niekto sa postavil a oznámil, že Harry bude otvárať tanečnú časť večera.

Hermiona sa pozrela na Pansy, ktorá na moment vyzerala vydesene, ale rýchlo sa pozbierala. Harry sa postavil a natiahol k nej ruku, ktorú chytila, a viedol ju na parket. Hudba začala hrať a Harry a Pansy sa pohybovali, akoby sa narodili pre tanec s tým druhým.

"Uh-och," zašepkal Ron pobavene, keď sa naklonil k Hermione.

"Čo?" spýtala sa Hermiona.

"Malfoy." Ron ukázal k miestu, kde sedel Draco. Teraz stál s rukami vo vreckách, so zvláštnym, nečitateľným výrazom na tvári, a sledoval Harryho a Pansy.

Keď Hermiona zbadala, ako sa pozerá na Pansy, jej žalúdok sa skrútil viac, ako keď ho videla vedľa tej krásnej ženy. Draco od dvojice neodtrhol oči, aj keď sa k nim ostatné páry pomaly pridávali a jeho výraz sa nezmenil. Hermiona si pomyslela, že by sa v ňom mohlo odrážať aj bodnutie ľútosti.

"Nechceš tancovať?"

Tá otázka Hermionu vytrhla z jej sebatrýznenia a usmiala sa na muža, ktorý sa ju spýtal.

"Veľmi rada, Blaise."

Po troch skladbách, na ktoré tancovala s Blaisom, Ronom a Nevillom, Hermiona potrebovala pauzu. Ospravedlnila sa z parketu a zamierila ku stolu s občerstvením. Harry a Pansy sa od seba nepohli a Hermiona Draca nevidela tancovať. Vlastne, vôbec ho nevidela. Odišiel? Možno s tou blondínou? Z tej poslednej myšlienky jej prišlo mierne zle.

Roztrasene si odpila z vody a  potom si vynadala. Draco bol… bol iný. Úžasný, to je pravda, ale ona by ním nemala byť tak ovplyvnená, ako bola. Nakoniec, stretli sa len raz.

Niekto sa k nej pripojil a zobral si pohár punču, potom sa otočil a oprel sa o stôl. Nablízku nikto ďalší nebol – všetci tancovali.

"Ahoj," riekla tá osoba.

Hermiona sa pozrela doľava a uvidela Draca, ktorý sa na ňu nepozeral a pomaly si odchlipkával zo svojho pohára. Nezvaný úsmev sa jej vkradol do tváre. Zostala čelom k stene.  "Ahoj."

"Bavíš sa?" spýtal sa.

"Zrejme," odvetila s povzdychom.

"Neexistujú slová – žiadne, ktoré poznám sa k tomu ani len nepribližujú – ale jednako sa pokúsim. Vyzeráš úchvatne, Hermiona."

Jej úsmev sa rozšíril a uprela svoj pohľad na stôl a na podnosy pestrofarebných sladkostí a kadejakých paštét a sušienok, ktoré na nich boli rozložené. Potom, napriek nemu, napriek tomu, čo povedal, jej úsmev povädol.

"Draco…ja – potrebovala by som niečo vedieť."

"Čokoľvek."

"Dúfam, že toto všetko nerobím nadarmo. Nechcem Pansy dostať z toho všetkého, pomôcť jej prekonať tú záležitosť s tebou, len pre to, aby si sa rozhodol, že ju nakoniec chceš." Hermionin žalúdok sa dočasne presťahoval do jej krku, kým v bolestivej predtuche čakala na jeho odpoveď.

Draco hneď neodpovedal. Keď tak nakoniec urobil, riekol:

"Čo si sa už naozaj zbláznila? Čo ťa k tomu, preboha, priviedlo?"

"Videla som, ako si sa na ňu pozeral, keď tancovala s Harrym," odpovedala Hermiona a cítila sa naozaj, naozaj hlúpo.

Draco sa na ňu pozrel a ona na oplátku riskla pohľad na neho. Na tvári mu hral pobavený úsmev. Odvrátila sa a on povedal: "Potom, hádam, si si nevšimla, ako som sa pozeral na teba, prvýkrát, keď som ťa uvidel a potom, keď si tancovala so Zabinim."

Znovu sa usmiala, ale odmietla dovoliť, aby jej nádeje vzrástli, alebo dovoliť svojmu žalúdku vrátiť sa na svoje pôvodné miesto. Neodpovedal na otázku. "Takže… to znamená…"

"Ubezpečujem ťa, že som sa na ňu nikdy týmto spôsobom nepozeral. Nikdy som necítil k nej – ani k nikomu inému, naozaj – to, čo cítim teraz. K tebe. Predtým, to s Pansy… vyzerala tak šťastne. Chcem, aby bola šťastná a bol som rád, že sa očividne baví, ale zároveň som musel prehltnúť svoj hnev, že moje vlastné šťastie musí ísť bokom." Otočil sa, aby si znovu naplnil svoj pohár a Hermiona sa otočila tiež, čelom k davu. Znovu hľadeli opačnými smermi. Odpil si a povedal: "Chýbala si mi."

Hermiona zažmurkala, jej srdce poskočilo. "Ako to môžeš povedať? Bola to len jedna večera."

"Tvoje listy," odvetil a zamračil sa. "Zmenili sa."

Znovu sklonila hlavu. "Viem. Po tej večeri… nebola som si istá, čo napísať."

"Nuž, napísala si toho kopu," odpovedal Draco s náznakom horkosti v hlase. "V každom prípade, aspoň o Pansy. Vôbec nič o sebe, čo bolo to, čo som naozaj chcel, kvôli čomu som čítal každé prekliate slovo z tých listov. Kvôli kúskom z teba."

Pozrela sa na neho. "Som taká rozpoltená," začala, ale jej periférne videnie niečo zachytilo. Pansy kráčala smerom k nej a žiarila. "Maj sa," povedala rýchlo a vykročila od stola. Nespravila ani tri kroky pred tým, ako ju Pansy stretla.

"Och, Hermiona! Je mi tak dobre, som rada, že sme prišli!"

"To rada počujem," povedala Hermiona s úsmevom, na ktorý sa v tú chvíľu naozaj necítila. Potom sa Draco ocitol vedľa nej, ale bez toho, že by to niečo naznačovalo.

Toto bol moment, na ktorý aj Hermiona aj Pansy čakali od ich prvého spoločného dňa. Hermionine ruky zvlhli, srdce búšilo a žalúdok sa kúsok po kúsku posúval k jej hlasivkám.

"Draco," riekla Pansy s úsmevom.

"Pansy," odvetil. "Ako sa máš? Vyzeráš skvele."

Zaváhala, a potom ho objala. "Mám sa naozaj dobre," povedala po tom, čo sa od seba oddelili. "A ďakujem. Však aj Hermiona vyzerá pekne?"

Hermiona stuhla, keď sa aj Pansy aj Draco otočili k nej. Zbadala Dracove oči, plné… niečoho, a usmievajúce sa na ňu viac, ako jeho pery. "Áno," povedal prosto.

"Robila som jej vlasy," nadhodila hrdo.

"To vidím," odpovedal. "Odviedla si skvelú prácu, Pans. Ako vždy."

"Ďakujem," zažiarila. "Ale odmietla mejkap. Aj tak si myslím, že by si mala prinajmenšom nechať urobiť oči."

Hermiona cítila, ako sa jej líca začervenali a v tej chvíli chcela Pansy naozaj silno vraziť do nosa. "Pansy," riekla cez zovretý úsmev.

"Och, vyzeráš dobre, Hermiona," odvetila Pansy akosi zamietavo. "Draco, dnes večer som ťa nevidela tancovať."

"Poznáš ma," odpovedal.

"Áno, poznám," riekla Pansy so vševediacim úsmevom. "Poďme. Zatancuj si so mnou. Viem, že to urobíš."

Draco vrhol pohľad na Hermionu a ona si pomyslela, že sa ju snaží ubezpečiť. Potom natiahol ruku smerom k Pansy. "Ako by som mohol odolať."

Hermiona sledovala, ako kráčajú k parketu. Potom vedľa seba zacítila niečiu prítomnosť.

"Môžeš mi venovať ďalší tanec?" spýtal sa Blaise.

ooo

"Vyzeráš dobre, Pansy. Naozaj šťastne."

"Aj som, Draco. Hermiona je… proste úžasná. Tak veľmi mi pomáha a naozaj cítim, že ak by som bola odkázaná sama na seba, bola by som v pohode. Len si to predstav!"

Usmial sa. "Rád počujem, že je to medzi vami v poriadku. Takže si okej? Teda, tráviť všetok ten čas s chrabromilčanmi pre teba musí byť divné a potenciálne nedobré."

"Draco!" vykríkla Pansy a hravo ho plesla po ruke. "Sú naozaj skvelí! Mal by si to vyskúšať."

"Vyskúšať čo?"

"Spriateliť sa s nimi. Teda, Hermiona je úžasná a Harry je… je zábavný, a Ron je jašo. Často hrávame hry, mal by si prísť."

"Ponúkaš mi, že sa podelíš o svoju svorku? Nemal by som si zohnať svoju vlastnú partiu chrabromilských priateľov?" spýtal sa s úsmevom.

"Viem sa rozdeliť," povedala Pansy jemne. Potom sa zamračila. "Ibaže s tebou budeme piati. To nebude fungovať. Musíš si tiež doniesť priateľa, alebo si Ron môže doniesť svoju priateľku. Je naozaj pekná, videl si ju?"

"Myslím, že hej. Tá s dlhými blond vlasmi?"

"Áno. Je to sesternica jeho švagrinej.

"Ach. Fleur."

"Správne. Ron a Suzette sú spolu naozaj zlatí. Predpokladám, že budeš musieť byť s Hermionou."

Draco sa zamračil. "Čo tým myslíš?"

"Vždy keď budeme hrať niečo v tímoch. Ja budem s Harrym, Ron so Suzette a tebe zostala Hermiona."

"Som si istý, že budeme vedieť odsunúť naše odlišnosti na bok v záujme toho, aby sme s vami vytreli podlahu."

Pansy sa uškrnula. "Ale nehovor?"

"Pamätáš sa, že mám nejaké záblesky súťaživosti, že?"

"Ako by som, preboha, mohla zabudnúť. A Hermiona je tiež naozaj súťaživá… možno by sme nemali vás dvoch dávať dokopy."

"Prečo? Už sa bojíš?"

"To ťažko!" riekla Pansy s núteným chichotom. "Aj keď v skutočnosti netuším, kedy mi ťa dovolí znovu vidieť."

Draco sa rozhovoril, ale potom zmĺkol. "Ako sa ti pozdáva dodržiavanie jej pravidiel?"

Pansy pokrčila ramenami. "Poznáš ma. Najprv som to nenávidela. Ale teraz… naozaj cítim… viem, že Hermione na mne záleží. Chce, aby mi bolo lepšie, aby som bola nezávislá. Myslím, že je to jej najobľúbenejšia veta, počula som ju tak často. Núti ma chcieť sa naučiť všetky tie veci, ktoré som sa naučila a aby som ich robila dobre."

Draco prikývol. "To som rád. Naozaj som sa chvíľu obával; napoly som čakal, že sa jedna z vás objaví na mojom prahu a povie, že tú druhú zabila. Ale keď sa nič nedialo, postupne som sa uvoľnil."

Pansy sa usmiala. "U mňa je všetko perfektné. A čo ty?"

--------------------------------------------------------------------------------

*Názov kapitoly pochádza z knihy Pýcha a predsudok (v nadpise je verzia použitá vo filme):

Bring me to life – Rather less like a ball

"I should like balls infinitely better," she replied, "if they were carried on in a different manner; but there is something insufferably tedious in the usual process of such a meeting. It would surely be much more rational if conversation instead of dancing were made the order of the day."
"Much more rational, my dear Caroline, I dare say, but it would not be near so much like a ball."
~ From Pride and Prejudice

Presný preklad je:

"Mně by se plesy lépe zamlouvaly," odvětila, "kdyby probíhaly jinak, ale obvykle bývá taková večerní sešlost nevýslovně nezáživná. Bylo by přece mnohem rozumnější oddávat seduchaplným rozhovorům než tanci."

"Snad by to bylo rozumnější, drahá Caroline, to připouštím, jenže by to zase nebyl ples."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: Kellieta - 01.05. 2012
Zatím to vypadá dobře... otázkou je, jak to bude  pokračovat :D

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: kukuriciarka - 30.11. 2010
tak toto Hermoiona riadne spackala! nechcela by som byť na jej mieste :D ale ani Draco nabol lepší, ani s ňou netancoval :((( nech sa dá z trucu dokopy s Blaiseom :) kolegyňa, ste skvelá :)

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: marci - 22.11. 2010
ještě že je Hermiona tak dobrá kamarádka - Harry by opravdu zasloužil jednu "přátelskou" do nosu   A ach - těšila jsem se, že si Draco zatančí s Hermionou, ale snad ještě není celému plesu konec?? Možná bude pekelně žárlit, když s ní Blaise tančí už podruhé?? Krásná kapitola i překlad, jako vždy M

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: teriisek - 22.11. 2010
To je vtipné, jak je páruje a ani o tom neví:D Ale jsem zvědavá, jak dlouho to Hermiona s Dracem ještě vydrží držet stranou... no, uvidíme! Díky moc za kapitolu, těším se na další!

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: Svetluska - 21.11. 2010
Skvělá kapitolka. Chudák Draco a Hermiona, jsem zvědavá, jak zvládnou ty týmové hry...Díky moc za překlad.
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
Ja ďakujem za komentár! A neboj, všetko sa dozvieš

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: jerry - 20.11. 2010
jeej, toto bola podarena kapitolka. som cakala ze draco privedie nejaku krasku a hermiona bude viac ziarlit ale napokon ziarlila len tak trosku na pansy. je super ako pansy reagovala na draca a ako ho pozvala do partie. som zvedava co na to pozvanie povie hermiona. snad to dovoli aby sa k nim draco pridal a mozno sa aj zblizia za podpory pansy a bude to fajn prajem im to. vdaka za preklad
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
Ďakujem veľmi pekne za komentár! Strašne sa mi páčila tá tvoja optimistická predpoveď, snáď to tak aj naozaj bude ďakujem ešte raz!

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: zuzule - 20.11. 2010
Tak to by měl Draco chodit častěji na ty hry, aby si Pansy zvykla vídat ho vedle Hermiony. No a pak už by neměla mít problém rozdejchat je jako pár. 
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
No veď...však už má Harryho, tak nech nie je chamtavá, nie?

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: denice - 20.11. 2010
Chudák Pansy, takovou si dala práci, aby Hermiona byla přitažlivá a někoho zaujala, a přitom to Hermiona už dávno nepotřebuje. Jsem zvědavá, jak budou probíhat společenské hry u Hermiony. A palmu vítězství za nejúžasnější větu si odnáší Harry: "A ty tiež vyzeráš dobre, Hermiona." Obdivuji Hermionino sebeovládání, jiná by ho proklela... Díky.
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
No veď, aspoň že Draco si všimol, mne kebyže niekto povie to, čo Harry Hermione, ani ja by som sa neovládla...CHLAPI!!! Ďakujem za komentár!!!

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: doda357 - 20.11. 2010
Krásna kapitola ako vždy Ďakujem veľmi pekne. Ten bál bol úžasný. Rada by som videla Hermionu a Pansy a ich výzor. Som rada, že sa Hermiona porozprávala s Dracom a zistila, že sa na Pansy nedíva ako na svoju budúcu priateľku, ale že skôr na ňu Pokiaľ  sa k nim Draco na tie hry nechcel pridať, tak to tuším urobí po tom, čo mu Pansy povedala, že by musel byť v páre s Hermionou . Ďakujem ešte raz, je to úžasná poviedka. - A potom… exitovalo príliš veľa vecí, ktoré by mohol povedať.
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
Ďakujem za úžasný komentár! Ja inak ďakujem všetkým bohom, že mám takú bujnú fantáziu, ja som sa bavila na tom opise rozhovoru Draca a Hermiony, ako sa vždy natáčali tak, aby sa nepozerali jedným smerom a ďakujem za upozornenie...

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: anonym - 20.11. 2010
snáď, keď vyjde najavo možný vzťah Draca a Hermiony,to  Pansy  vezme dobre.
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
No možno sa prejaví Hermionin vplyv na Pansy, a neskončí to avadou Ďakujem za komentár!

Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: Jimmi - 20.11. 2010
Ticho pred búrkou? Dobre si pamätám? Pansy ho pozýva na hrátky a nevedomky ho páruje s Hermionou. Ako keby vedela, ako sa mu najväčšmi pomstiť. Chudák Draco. Vynikajúci preklad. Teším sa na zvyšok kapitoly... prekladám Fénixa ale nedostatok komentárov mi fakt nepridáva chuti. Asi s ním počkám až sa to nezlepší.
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
Dobre si pamätáš A páči sa mi slovo hrátky A len si nenechaj vziať chuť, myslím, že už len pre skalných sa to oplatí preložiť...už sa na to strašne teším!
Re: 5. kapitola - To už by nebol bál Od: bbarka - 21.11. 2010
A ďakujem za komentár a aj za opravenie tej chyby

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Bbarka )29.12. 201112. Epilóg
luckei1: ( Bbarka )17.11. 201111. kapitola - Mosty 2/2
luckei1: ( Bbarka )15.10. 201111. kapitola - Mosty 1/2
luckei1: ( Bbarka )01.10. 201110. kapitola - Trpezlivosť ruže prináša 2/2
luckei1: ( Bbarka )22.08. 201110. kapitola - Trpezlivosť ruže prináša 1/2
luckei1: ( Bbarka )26.07. 20119. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 2.časť
luckei1: ( Bbarka )21.07. 20119. kapitola - Rozpálená plechová strecha - 1.časť
luckei1: ( Bbarka )09.06. 20118. kapitola - Narodeniny a knihy - 2/2
luckei1: ( Bbarka )02.05. 20118. kapitola - Narodeniny a knihy - 1/2
luckei1: ( Bbarka )03.03. 20117. kapitola - Tretie koleso na bicykli 2/2
luckei1: ( Bbarka )17.02. 20117. kapitola - Tretie koleso na bicykli 1/2
luckei1: ( Bbarka )10.01. 20116. kapitola - Akčňák 2/2
luckei1: ( Bbarka )29.12. 20106. kapitola - Akčňák 1/2
luckei1: ( Bbarka )19.12. 20105. kapitola - To už by nebol bál 2/2
luckei1: ( Bbarka )20.11. 20105. kapitola - To už by nebol bál
luckei1: ( Bbarka )07.11. 2010Hľadá sa talent 2/2
luckei1: ( Bbarka )23.10. 20104. kapitola - Hľadá sa talent 1/2
luckei1: ( Bbarka )12.10. 20103. kapitola - Prerušenia 2/2
luckei1: ( Bbarka )29.09. 20103. kapitola - Prerušenia 1/2
luckei1: ( Bbarka )22.09. 20102. kapitola - Predstavy 2/2
luckei1: ( Bbarka )11.09. 20102. kapitola - Predstavy 1/2
luckei1: ( Bbarka )06.09. 20101. kapitola - Život si ma vybral 2/2
luckei1: ( Bbarka )30.08. 20101. kapitola - Život si ma vybral 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )27.08. 2010Úvod k poviedke