Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 28: Odpočítavanie

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 09.11. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

28. kapitola –
Odpočítavanie

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/28/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 28: Odpočítavanie

Draco sa pozeral na dievčinu pred sebou a nevedel čo povedať. Pansy si založila ruky na hrudi a s prižmúrenými očami ho sledovala.

"To malo čo znamenať?" nakoniec sa spýtal a prevrátil očami, ako by to urobilo jeho šestnásťročné ja.

Pansy si odfrkla.

"Neviem, čo sa to tu deje, ale nie som hlúpa. Mám pocit, ako keby si bol úplne iný človek a súčasne si určite Draco. Naozaj neviem ako to popísať, je to len... čudné. Chcem vedieť pravdu," odhodlane dokončila, jej tmavé oči upreté na jeho tvár.

Draco sa uškrnul a toto prosté gesto vyvolalo Pansyino zamračenie.

"Myslíš, že pravdu dokážeš zvládnuť?" zašepkal a Pansyine oči sa rozšírili.

Otvorila ústa, aby niečo povedala, ale zjavne nevedela čo.

"Dovoľ mi povedať ti, že si na tom lepšie, keď ju nepoznáš. Ak ma vážne tak veľmi miluješ, nemôžeš mi proste veriť?" prosebne sa spýtal.

Pansy si odovzdane vzdychla, oči jej žiarili.

"Ako keby som dokázala neveriť ti," zamrmlala predtým, než ho chytila za ruku. "Poďme. Buď teraz alebo nikdy."

Teraz bol Draco ten, čo sa mračil.

"Nemôžeš jednoducho odísť? Nemôžeš na mňa, prosím, proste zabudnúť a viesť šťastný a bezpečný život?"

 Pansy mu ruku nepustila.

"Keby ti Grangerová povedala, aby si odišiel, odišiel by si?"

Draco si vzdychol a Pansy prikývla.

"Vidíš? Moja láska nie je slabšia ako tvoja. Jediným rozdielom je, že ty moju lásku neopätuješ. Je mi to ľúto, Dray. Toto robím väčšmi pre svoje vlastné dobro než pre tvoje. Nemôžem skrátka predstierať, že ťa nemilujem a že mi na tebe nezáleží. Je mi to ľúto."

Draco si vzdychol a spoločne kráčali k tým obrovským dreveným dverám.

"Tak potom spoločne vkročme do pekla," zašepkal a ona mu na oplátku len vrelo stisla ruku.

Obrovské dvere sa otvorili a oni ruka v ruke vošli. Draco nepočul ten šum a nevenoval pozornosť tým drahým habitom a výzdobe. Jediné čo videl, boli uhľovo-čierne oči Severusa Snapa.

ooOoo

Hermiona ležala vo svojej izbe vedľa Draca. Len sa držali za ruky bez toho, že by sa rozprávali. Z jeho prostej prítomnosti v jej posteli sa jej srdce rozbúšilo silnejšie, ale toto nebolo tak, ako to malo byť. Nie s rodičmi za vedľajšími dverami. Takže tam len ležali a tešili sa zo svojej blízkosti.

Izba bola tmavá a Hermiona nemohla prestať premýšľať o všetkom, čo jej budúci Draco povedal. Bolo ticho a pokojne a predstava smrti a zármutku sa sem skrátka nehodila. Ale nedokázala tieto myšlienky zapudiť.

"Keby existovala možnosť zabiť Voldemorta, pokúsil by si sa o to?" nakoniec zašepkala a okamžite to oľutovala.

Draco sa napäl a prestal jej hladkať ruku.

"Neviem. Už sa ho pokúsili zabiť tí najmocnejší čarodejníci a neuspeli. Prečo by to mal dokázať niekto ako ja?"

Hermiona sa zamračila.

"Myslíš tým, že by si sa ani nepokúsil?"

Draco si vzdychol.

"Dvakrát by som si to premyslel, než by som sa hral na hrdinu a zomrel pre nič za nič."

Hermiona si odfrkla.

"Myslím, že toto je tá tvoja slizolinská časť."

Draco sa na jej prekvapenie zachichotal.

"To znie trochu urážlivo," doberal si ju a Hermiona prevrátila očami. On to samozrejme nemohol vidieť.

"No, nie je to veľmi hrdinské, správne? A ľudia zo Slizolinu majú sklony byť zba..., nuž, nie tak odvážni," dokončila so začervenaním Hermiona.

Draco sa k jej úľave znova zasmial.

"Len Chrabromilčania vravia, že Slizolinčania sú zbabelci. Skús sa na to pozrieť z iného uhla: nie je proste hlúpe nechať sa zabiť len preto, aby si bola hrdinom? Nebolo by hrdinskejšie bojovať s nepriateľom tajne a zbaviť sa ho jeho vlastnými zbraňami? Slizolinčania sú skrátka príliš múdri, aby zomreli zbytočne. To je ten rozdiel."

Hermiona si znova odfrkla, ale musela sa usmiať.

"Niet divu, že s Harrym nevychádzate," pobavene odvetila.

Teraz bol Draco ten, čo si odfrkol.

"Potter nikdy nepochopil, že česť a statočnosť vôbec nemajú vo vojne miesto. To, čo sa počíta, je výsledok, nie to, ako si k nemu dospel."

Hermiona si hrýzla peru, keď premýšľala o jeho slovách.

"To si vážne myslíš?"

Takmer dokázala vycítiť jeho úškrn.

"Áno, myslieval som si."

"A stále si to myslíš?" spýtala sa zvedavo.

Draco si vzdychol.

"Meduška, ako som povedal, nebudem sa hrať na hrdinu. Skrátka to nie je môj štýl. Ak mám umrieť, potom urobím všetko pre to, aby to nebolo zbytočné."

Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Myslíš si, že Voldemorta nie je možné zabiť, však?"

Draco jej znova začal hladiť ruku.

"Neviem, či je v ňom dosť ľudskosti, aby ho robila smrteľným."

"To je presne podstata..." zašepkala Hermiona a Draco sa otočil tvárou k nej.

Mohla rozoznať len jeho žiarivé oči a ten čudný záblesk v nich skôr, než sa v duchu prekliala za to, že bola taká hlúpa. Čo do pekla urobí?

ooOoo

Draco sa zahľadel do jej jantárových očí a zrazu v nich zbadal strach.

"Toto už viacej nie je hypotetické, správne?" nakoniec sa spýtal a skoro mohol počuť, ako Hermiona mlčky zakliala.

"Len som tárala nezmysly..." odvetila hlasom, ktorý znel príliš radostne, aby sa mu dalo veriť.

"Nemyslím si, že si tárala," zamračil sa.

A nepripraveného ho zasiahla náhla spomienka a Dracovo zamračenie sa ešte prehĺbilo.

"Chceš vedieť, čo sa stane, keď tvoj plán vyjde?" zašepkala vážne.

Zvedavo sa na ňu pozrel.

"Ja zomriem."

Malfoy zbledol a zamračil sa. Zreteľne hľadal nejakú známku toho, že len žartuje, ale nič nenašiel. Bola vážna a on mohol v jej očiach vidieť úprimnosť. Striaslo ho.

Hermiona prikývla so slabým úsmevom na tvári.

"Ak zabiješ Dumbledora, zabiješ mňa, Draco."

Ak to bolo možné, zbledol ešte väčšmi.

"Prečo by mi na tom malo záležať?" chrapľavo sa spýtal.

Hermiona sa usmiala.

"Spýtaj sa samého seba," zopakovala jeho predchádzajúce slová.

Draco jej položil ruku na líce a prinútil ju pozrieť sa na neho. Hermionine oči boli rozšírené v niečom podobnom panike.

"Všetko toto si vedela už vtedy. Vždy som bol zvedavý, odkiaľ si mala svoje informácie. Vedela si o mojich plánoch ohľadne Dumbledora a zjavne si vedela, čo sa stane, ak tento plán vyjde. Odkiaľ si to do pekla vedela?" spýtal sa intenzívne, jeho šedé oči upreté do jej jantárových.

Hermiona sa v jeho náručí striasla. V kútiku oka sa jej zjavila slzička ako diamant.

"Nemôžem ti to povedať," nakoniec zo seba dostala, jej oči vlhké, pery sa jej triasli.

Draco ju pustil a zhlboka sa nadýchol. Zatvoril oči a premýšľal o všetkých tých situáciách, kedy ho napadlo, že vie viac ako je vôbec možné.

Uprene ju sledoval.

"Odkiaľ máš svoje informácie?"

Zasmiala sa.

"Myslíš, že som dosť hlúpa na to, aby som prezradila svojho informátora?  

Draco sa postavil a začal sa prechádzať. Hermiona sa nepohla, len na neho úzkostlivo pozerala.

"Niekto ti toto všetko povedal, správne? Je nemožné, aby si toho toľko vedela bez toho, aby ti niekto nepomohol. Kto je to? A prečo toto všetko vie?"

Draco skoro mohol cítiť Hermionine zúfalstvo.

"Draco, nebuď hlúpy, si na absolútne zlej stope..."

"Prestaň klamať!" zrazu zakričal.

Hermiona sa prikrčila a spanikárila ešte viac, keď začuli hluk z izby jej rodičov.

"Draco, prosím!" prosila tichým hlasom.

Prikývol, ale nepriblížil sa k nej.

"Zajtra sa porozprávame. Dobrú noc," odvetil a opustil izbu tak ticho, ako sa dalo.

Draco mohol počuť ako vzlykla, keď zatváral dvere a vrezalo sa mu to do srdca ako nôž. Ale nemohol si pomôcť. Skrátka to musel vedieť.

ooOoo

Draco s Pansy vošli do sály spoločne, ruka v ruke. Obaja sa pred trónom Temného pána uklonili a potom sa posadili vedľa seba. Atmosféra bola podivnou zmesou vzrušenia a dobre známeho strachu, ktorý bol zakaždým výsledkom len samotnej prítomnosti Voldemorta.

Lucius všetkých privítal a krátko prehovoril o tom, aké sľubné je spojenie medzi týmito najdôležitejšími čistokrvnými rodinami a aký je šťastný, že Draco tak skoro našiel ženu, ktorá bude jeho oporou.

Voldemort nič nepovedal, bol evidentne veľmi spokojný a Draco si dokonca pomyslel, že sa niečo podobné úsmevu zjavilo v tých bledých črtách.

Snape sedel vedľa Temného pána a tváril sa ľahostajne ako obvykle. Bellatrix jeho smerom vysielala vražedné pohľady, ale Snapovi to bolo zjavne jedno, hoci si Draco všimol podivnú výmenu pohľadov medzi jeho matkou a Snapom. Draco začínal byť viac a viac nervóznejší. Toto bolo skrátka príliš ľahké. Mal čudný pocit, že sa udeje niečo hrozné.

ooOoo

"Skôr než všetci odídete, chcem dať šťastnému páru svoj zásnubný dar. Draco, poď sem," prehovoril Voldemort tým svojím chladným hlasom.

Draco sa okamžite postavil a pomaly sa priblížil k trónu. Cítil na svojom chrbte Pansyin znepokojený pohľad, rovnako ako pohľad svojej matky a mohol vycítiť v tom dave zvrhlé vzrušenie. Jeden pohľad na hodiny mu napovedal, že je skoro desať hodín.

Nakoniec zastal pred Voldemortom a uklonil sa.

"Chceš vedieť, aký mám pre teba darček?" pobavene sa spýtal Voldemort, svojimi dlhými prstami hladil toho škaredého hada Nagini.

"Nemôžem sa dočkať, Pane. Som veľmi vďačný za čokoľvek, čo by ste mi mohli dať."

Dracov hlas bol dokonalou zmesou oddanosti a nesmelosti.

Voldemortove oči sa prižmúrili.

"Vidím, že si dostal svoju lekciu správania sa. Nuž, potom ešte lepšie. Na znak tvojej poslušnosti a oddanosti voči mne, dostane sa ti cti nosiť odteraz Temné znamenie."

Draco len ťažko dokázal ukryť paniku, ktorá začala zaplavovať jeho telo.

"Som vám vďačný, Pane. Ale povedali ste, že ho dostanem, keď splním svoju úlohu. Ako znak mojej poctivosti a mojich schopností si chcem skutočne túto česť zaslúžiť. Prosím, dovoľte mi najprv dokázať, že som hodný Temného znamenia. Potom ho budem nosiť s tou najväčšou cťou."

Voldemort sa pokúsil vidieť rovno skrz neho, ale Draco mu nedovolil vstúpiť do svojej mysle.

"Ach, som si istý, že si ho skutočne zaslúžiš," potešene odvetil Voldemort, jeho hlas vyslal triašku Dracovým telom. "A teraz mi daj svoju ľavú ruku, Draco."

Draco mohol sotva dýchať, ale poslušne sa postavil. Prinútil svoje telo pohnúť sa vpred a dokázal myslieť len na Hermionine slová.

„Ak niekedy budeš mať Temné znamenie, potom s tebou už nikdy neprehovorím.“

Toto boli slová, ktoré povedala, keď začali spolupracovať v boji proti Voldemortovi. Bolo to predtým než sa zamilovali. Draco prisahal, že nikdy neprijme to znamenie na svojej pokožke. Začal sa triasť, ale nezastavil sa.

Páliaci pocit na jeho koži ani tak veľmi nebolel. Čo bolelo viac, bol pocit, že zrádza svoju jednu jedinú lásku.

Draco sa zrazu prebudil z niečoho, čo veľmi pripomínalo skutočný sen. Rozhliadol sa a stretol sa s čiernymi dechtovými očami svojho krstného otca. Pansy sa opatrne dotkla jeho ruky.

"Si v poriadku?" spýtala sa znepokojená.

Draco len prikývol a pokúsil sa usmiať. Pozrel sa na hodiny. Bolo pol desiatej. Pozrel späť na Snapa a prikývol. Legilimencia bola občas naozaj dobrý vynález. Draco mal polhodinu na to, aby zabránil tomu, že sa táto scéna udeje. Problém bol, že jednoducho nevedel ako.

ooOoo

Draco sa rozhliadal, hľadajúc nejaký nápad, ako uniknúť tomu hroznému scenáru hrôzy, ktorý mu Snape ukázal, ale bez ohľadu na to, ako veľmi sa snažil, proste nevedel čo robiť. Hodinová ručička sa pohybovala príliš rýchlo a cítil, ako sa mu tá istá hrozivá panika rozširuje celým telom. Uvoľni sa. Budeš v poriadku, vravel si, ale vôbec to nezaberalo.

"Dray?" spýtala sa ešte raz Pansy. "Čo sa deje?"

Draco nevedel, ako odpovedať, tak sa rozhodol povedať pravdu.

"Musím pred desiatou opustiť túto miestnosť, inak je po mne."

Pansyine tmavé oči sa rozšírili prekvapením, ale zjavne o jeho slovách nepochybovala.

"Prečo proste neodídeš? Ospravedlň sa a choď do svojej izby."

Draco si odfrkol.

"Jednoducho by ma zavolal späť a prikázal by mi zostať... Potrebujem dôvod prečo odísť, dôvod, prečo nemôžem počkať..." mrmlal skôr pre seba.

Pansy sa neprestala mračiť.

"Fajn. Poskytnem ti dôvod odísť. Ale nie bezo mňa."

Skôr než Draco mohol vôbec niečo povedať, už sa postavila, zrazu poriadne bledá.

"Srdiečko? Čo sa deje?" zrazu sa znepokojene spýtala jej matka.

A potom Pansy Parkinsonová predviedla taký neuveriteľný herecký výkon, na ktorý Draco nikdy nezabudne.

Tmavé oči jej horúčkovito zažiarili a bola bledá ako stena.

"Je mi to veľmi ľúto. Len sa necítim dobre. Mohli by ste ma prosím ospravedlniť?" začala sa potácať a Draco sa postavil, aby jej umožnil oprieť sa o neho.

"Prepáč, Dray. Mohol by si ma odviesť do mojej izby?"

Draco bol príliš prekvapený, aby mohol urobiť viac, než len prikývnuť.

"Ospravedlnili by ste nás, prosím?"  spýtal sa s úklonom k Temnému pánovi.

Voldemortove oči sa prižmúrili.

"Vlastne som ti chcel dať špeciálny zásnubný dar, ale som si istý, že mám dosť času aj neskôr. Teraz sa postaraj o svoju snúbenicu. Chcem, aby bola pri tvojom boku, keď môj dar dostaneš."

Draco sa striasol, ale neodvrátil sa. Len úctivo prikývol a opustil s Pansy miestnosť. Mohol na chrbte cítiť pohľad svojho krstného otca. A mohol cítiť teplé a štíhle telo svojej ´snúbenice´ vo svojom náručí.

ooOoo

Hermiona konečne prestala plakať a zaspala. Sníval sa jej sen, v ktorom bol všade oheň, obrovské, červenooranžové plamene a na svojej pokožke cítila spaľujúci pocit a mohla cítiť tú príšernú vôňu spáleného mäsa... A bol tam ten chladný a povedomý smiech, ktorý sa jej dostal pod kožu...

Hermiona sa v panike prebudila a začala si šúchať ľavé predlaktie. Všetko navôkol bolo tiché a mierumilovné, ale jej búšilo srdce a nedokázala na ten hrozný sen zabudnúť. Spomenula si na svoj rozhovor s Dracom a zúfalo si vzdychla. Jeden pohľad na hodiny jej povedal, že sú len štyri hodiny ráno.

Posadila sa a začala si masírovať spánky, pretože ju hrozne bolela hlava. Čo by mala Dracovi povedať? Ako to vôbec mala vysvetliť? Hermiona bola sama na seba naštvaná. Bola taká hlúpa! Prečo nedokázala mlčať? Znova si vzdychla. Presne vedela prečo. Časť z nej chcela, aby Draco zistil pravdu. Potrebovala sa s niekým o všetkom porozprávať a naozaj chcela Dracovu radu a pochopenie. Chcela, aby poznal všetky jej obavy a aby sa o ne podelila.

Jej izba bola tmavá a pripadala jej chladnejšia než predtým. Hermiona chcela vedľa seba cítiť Dracovu blízkosť. Chcela sa mu ospravedlniť a všetko mu povedať a potom chcela, aby ju pobozkal a usmial sa tým svojím nádherným úsmevom. Dokonca aj úškrn by bol fajn alebo možno nadvihnutie obočia. Jednoducho ho skrátka potrebovala vidieť.

Hermiona sa postavila a všimla si rýchly tlkot svojho srdca a zrazu vedela, že niečo nie je v poriadku. Nemala pocit, že je to len kvôli tomu, že sa pohádala s Dracom. Existoval nejaký iný dôvod, ktorý ju trápil a to je prinútilo striasť sa.

Hermiona sa bála. S obrovským úžasom si všimla, že je vydesená na smrť. Srdce jej búšilo ešte silnejšie a mala závrat.

Čo sa to s ňou dialo? Čo sa stalo? A potom zrazu uvidela v duchu dvojicu veľmi známych šedých očí. Ale toto neboli oči jej priateľa ležiaceho v hosťovskej izbe jej rodičov. Toto boli oči budúceho ja jej manžela. A bol vo veľkom probléme...

ooOoo

Draco s Pansy opustili sálu bez toho, že by sa obzreli späť. Šli rovno do Pansyinej izby, len pre prípad, že by ich niekto sledoval. Draco za nimi zatvoril dvere a vydýchol úľavou. Hoci jeden pohľad na Pansy ho prinútil znova sa napäť.

"Vďaka," nepresvedčivo prehovoril a Pansy ho stále prebodávala pohľadom s rukami v bok.

"Už mám toho dosť, Dray. Buď mi povieš, čo sa tu deje alebo sa vrátim späť a všetkým ukážem, že mi je dokonale fajn."

Draco si nemohol pomôcť, ale napadlo ho, že takéto vyhrážanie sa k nej vážne nehodí.

"To by si neurobila," odvetil arogantne, keď si založil ruky na hrudi.

"Nepodceňuj ma, Draco Malfoy. Som predsa len Slizolinčanka," chladne prehovorila, jej tmavé oči na neho zízali.

Uškrnul sa, vďaka čomu sa jej oči prižmúrili.

"Fajn. Potom choď. Povedz im, že si v poriadku a že si všetko len predstierala. Myslíš, že ťa Temný pán odmení za to, že si mu klamala?"

Pansy zbledla a Draco v duchu zaklial.

"Prepáč, nechcel som ťa vydesiť," úprimne zašepkal a prehrabol si rukou vlasy. "Ale musíš pochopiť, že toto nie je hra, Pansy! Nemôžeš jednoducho zmeniť názor kedykoľvek sa ti zachce. To kvôli tomu som chcel, aby si opustila tento svet na tak dlho ako len môžeš. Ak si raz lapená v jeho intrigách, potom nemôžeš odísť, až kým nezomrieš."

Pansy sa striasla, ale nepohla sa.

"Viem. Možno mi neuveríš, ale ja som si veľmi dobre vedomá dôsledkov. A teraz prestaň predstierať a povedz mi, prečo si musel z ničoho nič odísť."

Draco na chvíľu zatvoril oči a rozhodol sa, že neexistuje šanca, že sa toto tvrdohlavé dievčisko niekedy vzdá. Pýtal sa sám seba, či si Pansy vôbec uvedomuje, ako veľmi v skutočnosti pripomína Hermionu.

"Chcel mi dať Temné znamenie," nakoniec vyčerpane prehovoril.

Pansyine oči sa roztvorili.

"Nesmieš ho prijať!" zrazu vydesená vykríkla.

Draco sa prekvapene zamračil.

"Nuž, nechcem ho prijať, ale..."

"Nie, Dray! Ak budeš mať jeho znamenie, potom nikdy nebudeš môcť odísť."

Dracovo zamračenie sa ešte prehĺbilo.

"O čom to rozprávaš?" zmätene sa spýtal a Pansy sa zhlboka nadýchla.

"Mojich rodičov požiadali, aby sa stali smrťožrútmi, ale odmietli. Otec povedal mame, že mať Temné znamenie by poskytlo Temnému pánovi nad ním moc, ktorú si nikto nedokáže predstaviť. Ak raz budeš mať znamenie, potom ťa môže nielen privolať k sebe, ale tiež bude vedieť, kde celý čas si. Je to ako magické spojenie. Už sa nebudeš môcť viac skryť. To kvôli tomu žiaden smrťožrút nikdy nedokázal Temnému pánovi uniknúť."

Draco pokrútil hlavou, aby si prečistil myseľ. Vedel, že Temné znamenie je mocným označením, ale nevedel, že funguje ako nejaké GPS. Nuž, to vysvetľuje mnohé...

"Veríš mi, nie?" Pansy sa znepokojene spýtala a Dracovi sa podarilo vyčarovať slabý úsmev.

"Samozrejme, že verím."

Jej uľavený výraz spôsobil, že sa cítil vinne. Draco chcel práve niečo povedať, keď ho prerušilo zaklopanie na dvere. Pansy sa ukryla pod prikrývku a pokúsila sa tváriť choro, kým sa Draco postavil, aby otvoril dvere.

ooOoo

Pred dverami stál Snape, jeho výraz kamenný ako vždy. Draco nedokázal zabrániť uľavenému výdychu.

"Nemal by si byť taký pokojný. Som tu, aby som ti povedal, že musíš dnes odísť - obaja musíte," pomaly prehovoril Snape po tom, čo vošiel do izbičky.

Pozrel sa na Pansy a Draco si na jeden veľmi krátky okamih pomyslel, že v tých čiernych očiach bolo niečo podobné sympatii.

"Ako to vysvetlíte?" znepokojený sa spýtal a Snape mu venoval dlhý a uprený pohľad.

"Napíšeš krátky odkaz. Svojej matke v ňom napíš, že s Pansy potrebujete nejaký čas osamote. Napíš jej, že sa vrátite na Rokfort, keď začne škola."

Pansy sa zamračene postavila.

"Nebude veľmi nahnevaný?" spýtala sa trochu vydesená a Snape jej venoval krátky pohľad.

"Zatiaľ sa o Temného pána postarám. Bude si myslieť, že hľadám vás dvoch. Draco, pripravíš všetko, aby ste ich našli. Neviem, či dostaneme druhú šancu. A nezabudni zapojiť Pottera. Nanešťastie ho potrebujeme. Ja sa spojím s Dumbledorom. Spolieham sa na teba. Teraz choď do postele. Som si istý, že Pansyina matka sa o ňu postará len čo bude môcť. Najlepšie bude, ak odídete zavčasu ráno. Postarám sa, aby vás nikto nesledoval."

Draco prikývol.

"Vďaka. Za všetko," úprimne odpovedal a Snape bez nejakého výrazu prikývol.

Otočil sa, pripravený odísť.

"Stretneme sa pozajtra. Postaraj sa o to, že prídeš s Potterom. A Draco, povedz mu len to, čo potrebuje vedieť. Vieš, že na to musí prísť sám. A postaraj sa o slečnu Parkinsonovú. Zverujem ju do tvojej opatery."

Draco prikývol a pozrel sa na svoju zmätenú ´snúbenicu´. Toto bude veľmi dlhá noc.

ooOoo

Draco opustil Pansyinu izby po tom, čo jej povedal, že ju vyzdvihne o štvrtej ráno. Pobalil nejaké veci, napísal krátky odkaz pre svoju matku a potom čakal, dokedy ten čas neuplynie. Na spánok nedokázal ani pomyslieť.

Konečne začnú hľadať viteály a nemohol sa dočkať ako jeden po druhom zničia. To bol predovšetkým dôvod, prečo tu bol. Pomôže zabiť Voldemorta a potom sa nakoniec bude môcť vrátiť. Draco zatvoril oči a premýšľal o Hermione.

Hodiny pomaly ubiehali a Draco s Pansy boli konečne na ceste cez tajnú chodbu. Draco nevedel, čo povedať Pansy, keď začne klásť otázky, ale zdôvodnil si, že bude najlepšie jednoducho jej povedať pravdu. Našťastie sa prezliekla do džínsov, zeleného svetra a bieleho zimníka a vlasy mala zviazané do konského chvosta.

Po desiatich minútach chôdze v temnote konečne dospeli k východu z kamenného tunelu.

Pansy sa nedokázala vyhnúť výdychu úľavy. Draco ju len chytil za ruku a kráčal k tmavému tieňu, ktorý už na nich čakal.

Snape skoro splýval s tmou a dokázali rozlíšiť len jeho bledú tvár a žiariace oči.

"Pozajtra v lese, kde bol Svetový pohár v metlobale," len povedal, kým bral ich odkaz pre Narcissu.

Draco prikývol.

"Budeme v poriadku."

"Veľa šťastia," pomaly prehovoril Snape a pozrel na Pansy. Potom sa otočil a zmizol v temnote.

Draco sa zhlboka nadýchol a naposledy sa pozrel na Manor. Nevedel, či niekedy znova uvidí tento dom. Asi nie.

Chytil Pansy za ruku.

"Zatvor oči," potichu povedal, než sa v temnote odmiestnil.

ooOoo

Primiestnili sa do veľkej, zasneženej záhrady. Pansy bola bledá ako stena - a tentoraz to nehrala. Triasla sa a oči mala rozšírené.

"Ty sa vieš premiestňovať?" ohromene dostala zo seba a Draco prikývol.

Začala krútiť hlavou.

"Čo sa to tu do pekla deje?" zašepkala vyčerpane a Draco naozaj ľutoval tú malú dievčinku vedľa neho.

Pansy sa tvárila zraniteľne a zmätene a on pocítil silnú potrebu chrániť ju.

"Dôveruješ mi dosť na to, aby si mi verila, keď ti poviem, že ti všetko vysvetlím tak skoro, ako len budem môcť?" spýtal sa a získal ako odpoveď prikývnutie.

"Kde sme?" aj tak sa musela spýtať a Draco sa usmial.

"Sme vo Winchestri."

Pansy sa zamračila.

"Čo je také mimoriadne na Winchestri?"

Draco sa na ňu pozrel.

"Človek, čo tu žije."

Jeho pohľad a to, ako tieto slová povedal, poskytli Pansy dosť informácii.

"Ty si ma vážne priviedol do Grangerovej domu, že?"

Draco sa zaškeril.

"Prepáč. Sľubujem, že všetko vysvetlím, ale teraz nie je tá správna chvíľa."

Pansy sa na neho neveriacky pozrela, ale nesťažovala sa. Bol za to vďačný.

ooOoo

Hermiona sa pokúsila upokojiť a na chvíľu zatvorila oči. Práve si chcela ísť niečo vypiť, keď zrazu začula čudný zvuk.

Náhle zaklopanie a temný tieň pred dverami jej balkóna spôsobil, že jej srdce vynechalo úder a Hermiona sa začala triasť. Vytiahla prútik a pomaly sa priblížila k dverám, pripravená prekliať každého, kto by jej chcel ublížiť.

Odtiahla záclony a pozrela sa do tých veľmi dôverne známych strieborných očí. Ale tentoraz to nebola len jej fantázia ale skutočnosť. Bol v poriadku, nebol zranený či dokonca mŕtvy! Hermiona si uľavene vydýchla a otvorila dvere.

Draco nebol sám. Za ním nestal nikto iný než Pansy Parkinsonová, ktorá sa na ňu pozerala s kamennou tvárou. Len jej zaťaté päste dávali najavo jej skutočné pocity. Draco sa na ňu na druhej strane usmial tak, ako keby uvidel slniečko. Roztočila sa jej hlava.

"Čo tu robíte?" nakoniec sa prekvapená a ustaraná spýtala. Draco s Pansy si vymenili pohľad.

"Môžeme najprv vojsť dnu, prosím?" spýtal sa zamatovo a Hermiona len prikývla a vpustila ich oboch do izby.

ooOoo

Hermiona mala stále na sebe svoje hodvábne tielko a pripadala si trochu nahá pred jej dvoma nečakanými návštevníkmi. Z Dracovho pohľadu jej zabrnelo telo, kým Pansyine oči boli také chladné ako ľad a prinútili ju striasť sa.

Hermiona si obliekla froté župan.

"Prečo ste vy dvaja prišli uprostred noci?" nakoniec sa zvedavo spýtala.

Draco si s Pansy vymenil pohľad, kvôli ktorému sa Hermiona zamračila.

"Musíme spoločne odísť do Brlohu. Ihneď," pomaly prehovoril, ako keby nevedel, ako zareaguje.

"Musíš žartovať," nakoniec zmätene odpovedala Hermiona.

Draco pokrútil hlavou. Pár vetami jej povedal, čo sa stalo na Malfoy Manor a prečo museli odísť.

"Toto môže byť naša jediná šanca, ako ich nájsť. Potrebujeme Pottera," dokončil významne Draco a Hermiona si začala hrýzť peru.

Premýšľala o všetkom, čo práve počula.

"Ona to vie?" spýtala sa Hermiona, keď ukázala na Pansy.

Draco pokrútil hlavou.

"Sľúbil som jej, že jej to poviem neskôr."

Hermiona prikývla.

"Len včera sme prišli... Čo poviem svojim rodičom?"

Draco sa zamračil.

"Mohol by som sa postarať, aby zabudli, že ste tu boli. Budú si myslieť, že ste vôbec neprišli."

Hermionine oči sa rozšírili.

"Ale tu nemôžeš použiť mágiu, inak si to všimnú."

Draco s úsmevom pokrútil hlavou.

"Mám chránený prútik. Je nezistiteľný."

Hermiona a Pansy boli ohromené.

"Tvoje kúzla sú nevystopovateľné? Nevedela som, že je to možné," odvetila Hermiona šokovaná okolnosťou, že niečo také nevie.

"Je to možné - v budúcnosti," vysvetlil Draco a Hermiona chápavo prikývla, kým Pansy bola stále zmätená a trochu nahnevaná. Vôbec sa jej tento čudný rozhovor nepáčil.

A potom si zrazu spomenula, čo pred chvíľou povedala Hermiona.

"Povedala si: včera sme prišli... Kto je tu s tebou?" spýtala sa zmätená.

Draco s Hermionou si vymenili dlhý pohľad.

"Bude lepšie, keď to uvidíš sama. Aj tak by si mi neverila," odpovedala vecne Hermiona.

"Prezlečiem sa a pobalím. Zatiaľ si urobte pohodlie," povedala predtým než potichu zmizla.

Pansy sa pozrela na Draca.

"Čo sa tu do pekla deje?" zopakovala svoju otázku z predtým, ale nedostala žiadnu odpoveď. Draco sa na ňu len ľútostivo pozrel.

"Sľubujem, že ti to vysvetlím a ja vždy držím svoje slovo."

Pansy si už viacej nebola istá, či to skutočne chce vedieť.

ooOoo

Grangerová sa čoskoro vrátila. Mala na sebe tmavomodré džínsy, červený sveter a vlasy mala zapletené do vrkoča. Začala si baliť nejaké veci a prehodila si svoj červeno-zlatý chrabromilský šál.

"Myslím, že ešte spí. Musíme byť potichu," nakoniec zašepkala.

Draco prikývol a Pansy sa pokúsila ukryť svoje prekvapenie. Takže Grangerovej hosť bol skutočne chalan. Pansy sa pozrela na Draca, ale vôbec sa nezdalo, že by žiarlil. Zamračila sa a nasledovala ich dole schodmi. Dray kúzlom zabránil, aby sa Grangerovej rodičia prebudili a nakoniec stáli pred zatvorenými dverami na prízemí.

Grangerová potichu zaklopala a pomaly otvorila dvere.

"Draco? Prepáč, ale musíme odísť..." zašepkala do izby a Pansy si bola istá, že zle počula.

Trojica vstúpila do izby a zrazu stáli pred rozospatým Dracom, ktorý sa na nich zmätene pozeral.

Mal na sebe čierne boxerky a sedel na posteli, kým sa pozeral z Grangerovej na Pansy a potom na seba samotného. Strieborné oči sa stretli so striebornými a Pansy skoro zabudla dýchať.

Pozerala sa z Draca na Draca a neveriacky pokrútila hlavou.

"Nie som si istá, či to skutočne chcem vedieť," povedala ohromene, než nakoniec odpadla.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: kometa - 10.11. 2010
Hm, můj koment někam zmizel :-( Už nemám na to, psát ho znova, takže vám oběma veliké DĚKUJI a omlouvám se, že nekomentuju průběžně, ale fakt nestíhám :-(  Kapitoly od vás jsou jako světýlka ve tmě pracovního šílenství a za to díky moc!

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: jerry - 09.11. 2010
fuha, toto bola silna kapitolka. uz daVNO SOM CHCELA IST SPAT ALE MUSELA SOM ESTE DOCITAT AJ TUTO POSLEDNU PRELOZENU nevedela som sa od nej odputat. to ako sa hermiona s draco skoro pohadala kvoli jej informatorovi a potom ta sprava od severusa pre draca vyzerala dost ako skutocnost. no pansy ho pekne zachranila, teda aj severus. a to ako mala hermiona sen. hmm a ako sa u nej zjavili. inak pansy sa ani moc necudujem ze odpadla, ale ved chcela odpovede tak zacali ukazkou . no som velmi zvedava na vysvetlovanie v buducej kapitolke. a aj na harryho ako bude spolupracovat, a este na to ako na vsetko musi prist sam za tak kratky cas. to uz fakt len styri kapitolky, ja nechcem aby tato poviedka skoncila, je uzasna. ale aj vasa praca na preklade je uzasna. vdaka vam
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 09.11. 2010
Ďakujem aj za komentáre k predchádzajúcim kapitolám. A neboj, mám v zálohe ešte lepšiu poviedku :D Díky

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Maenea - 08.11. 2010
Chudák Pansy. Té asi bude chvíli trvat, než to rozchodí. Zato Draco na sebe bude asi pěkně naštvaný, ale nakonec to taky pochopí. Podle mě. Je to přece on, stejné myšelení, stejná baba, pár malých nápověd...snad si odpustí díky

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: cyrus - 08.11. 2010
Dobre dobre, dakujeme dakujeme, tesime sa tesime sa :)

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Hanna - 08.11. 2010
Vystizny nadpis. Dej je uz taky vystupnovany a ja taka napata, ze uz sa ani sustredit neviem a bezne sa mi sniva o Dracovy, Hermione a Voldemortovy. Zachvilku si asi zacnem vlasy trhat. Ale Pansy ma velmi pozitivne prekvapila, ozaj som to od nej necakala. Dakujem
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Jo, ten nadpis. Ono Countdown môže znamenať aj posledné okamžiky, ale beta sa nakoniec rozhodla pre odpočítavanie. Ďalšia kapitola sa volá Showtime, tiež sa to dá preložiť všelijako. Uvidíme. Ďakujem za komentár.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: JSark - 08.11. 2010
Ha, konečne je Snape na správnej strane. Pansy odpadla? Vážne? To sú mi veci... Vďaka za úžasný preklad aj s pendolíno-rýchlosťou. Teším sa na pokračovanie. O čo sa stavím, že autorka dá Pansy dohromady s Ronom? Keď už budú pod jednou strechou...
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Kto si počká, ten sa dočká, ohľadne Pansy uvidíš :D Ja osobne by som ju spárovala určite. Nech nikto nie je nešťastný. Díky moc.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jacomo - 08.11. 2010
Zase jsem četla na jeden zátah tři kapitoly a teď z toho jsem pěkně vyvedená z míry. Myslím, že teď už to půjde šupem. Čtyři kapitoly do konce a všechno je víc a víc zamotané. Díky za všechnu práci a čas, co tomu dáváš. Tenhle příběh si to opravdu zaslouží.
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Stále nechápem ako to všetko za tie štyri kapitoly stihne, ale uvidím pri preklade. Tipujem skôr, že strašne veľa vecí si len domyslíš, takže preto mi to pripadá také dlhé, ale samotný text taký byť nemusí. Sama som zvedavá. Ďakujem moc za komentár, teší ma, že to čítaš, aj keď už poznáš originál. Ešte raz díky.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: marci - 08.11. 2010
Uf! Páni - nebyla jsem 3 dny on-line, teď jsem si přečetla 3 kapitoly najednou a téměř nemůžu dýchat. Takovýhle nápor je zdraví nebezpečný!! Ale k povídce:  Nepsalo se v kánonu, že se cestovatelé časem nesmí potkat sami se sebou, protože by se z toho mohl ten "necestovatel" zbláznit??? Škoda, že Hermiona něco mladšímu Dracovi aspoň nenaznačila... Ale věřím, že to autorka má dobře promyšlené.... Pansy je mi tady čím dál sympatičtější. doufám, že dopadne dobře. A končně Severus jako správný dvojitý agent.!! Nádherná kapitola. Nemůžu se dočkat pokračování!!! Díky, M
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Práveže by som si musela zase prečítať trojku a to sa mi nechce. Lenže Hermiona často vracala na vyučovanie, určite sa občas stretla... Vidieť sa môžu určite, či sa môžu aj dotknúť, kto vie. Fakt by sa mi zo všetkým tým čo viem z FF zišlo prečítať Rowly - človek si všimne veci, ktoré si predtým nevšimol. Lenže kedy? Kde vziať čas, ani ukradnúť sa nedá, deň viac ako 24 hodín mať nebude. Ach jo. Díky moc.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: soraki - 08.11. 2010
Hluboce se omlouvám za nekomentování v poslední době. Mám nějaké problémy, tak se nezlobte . A protože jsem teď marod, doháním resty. Tahle povídka je naprosto bombová. hltám jí jak žíznivý pes a miluju ji. Jimmi, Doda - moc a moc vám oběma děkuji
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Mrzí ma, že si chorá ale som rada, že ťa tu vidím. Že si nepočkala, až to bude celé? Jo, a nebuď smutná, neviem o nikom, kto by žiadne problémy nemal. Ja by som ti vedela rozprávať. Tak sa drž a nech ti všetko dobre dopadne. Ďakujem
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: soraki - 08.11. 2010
Děkuji Jimmi, ty jsi prostě zlatá

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: kukuriciarka - 08.11. 2010
tak výborne sa držala celú kapitolu!!! a zrazu odkväcne no nič, aj silnejším zlyhávajú nervy... a predsa - síce Pansy obdivujem pre jej odvahu, ale myslím si, že bola spôsobená nedostatočným uvedomením si dôsledkov (čoilen pre ňu samotnú)... mám taký pocit, že to Dracovi už ozaj mohli povedať. užil si dosť srandy, kým sa sem dostal, a dôveru si zjavne zaslúži... od Hermiony mi to prijde ako zrada najhrubšieho zrna, ktorú si ona aj Draco II. úspešne snažia nevšímať... chudák Draco I. a tiež Pansy, sa preberie do riadne krutej reality.... moje malé súkromné bezvýznamné želanie čitateľky - nemohla by už Hermiona nabrať trochu rozumu a hlavne empatie voči Dracovi I.? tak či onak, preklad bol skvelý vrelá a úrpimná vďaka
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Ja ti mám dojem, že sa jej DracoII páči viac ako DracoI. Je rozumnejší, ohľaduplnejší... a hlavne ho ľutuje, lebo sa bojí, že zomrie. Draco I v tom musí mať riadny zmätok, ale snáď sa to už nabudúce trochu vyjasní. Díky moc

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: teriisek - 08.11. 2010
A do... (nechci být sprostá, takže si to domysli;)) Jak mám tohle vydržet? Začíná to být až neskutečně napínavé, jsem zvědavá, jestli to prozradí Pansy a současnému Dracovi, jsem zvědavá, co na to Harry a Ron (protože ten těžko zvládne stát stranou), jsem zvědavá, co má Snape v plánu a jak to vůbec všechno dopadne... můj bože, fakt už jen čtyři kapitoly? To snad ani není možné!!! Ani nedokážu vyjádřit, jak moc jsem ráda, že tuhle povídku překládáš... je skvělá, stejně jako tvůj překlad a já ti za to moc děkuju! A těším se na další díl...
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Ďakujem moc. Tiež nechápem, že to niekto vydrží a nekukne sa na originál. Ja by som to teda určite nezvládla. A fakt, už len štyri kapitoly. Ani ja nechápem, uvidíme. Ešte raz díky.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Monie - 07.11. 2010
Né né né tole jsem dnes neměla číst, rozhodně neusnu, měla jsme si to nechat na zítra. Jimmi ty jsi doslova překladací mašina. Hlava mi to nebere, jak tohle tempo dokážeš vyprodukovat :o) Jinak ke kapitolce, to s tím znamením jsem sežrala i s navijákem, opravdu dbře vymyšlené, taky se mi moc libí postava Pansy v teto povídce a taky jak je ze všeho krasně vyjevená a jak bude teprve vyjevený Draco, chvili bude asi zuřit, ale pak u něj snad vyhraje zdravý rozum :o) Moc se těším na pokráčko
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Túto poviedku zbožňujem, má všetko to pravé orechové, čo má romantický a napínavý príbeh mať. To je ten dôvod. Odstrkujem prácu, domácnosť - oboje sa mi teraz pred Vianocami stopercetne vypomstí, ale tie štyri kapitoly nejako musím dobojovať. A po každej ďalšej to bude ešte napínavejšie, nemôžem vás dlhšie nechať čakať. Ach jo. Díky moc.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: bbarka - 07.11. 2010
Och...bože!!! toto je fakt už nepredýchateľné...som úplne nadšená z toho, že sa na scéne objavil Severus...no čo, stará láska nehrdzavie a najprv som čítala len poviedky o ňom No a tá geniálna scéna, kedy poslal Dracovi ten "sen"... A chúďa Pansy...správa sa tak neuveriteľne statočne a potom ju dorazí pohľad na Draca a Draca No ale teraz to začne byť fakt o držku, však? (teda ešte o väčšiu ako teraz) Ja ešte nechcem koniec! Nechcem radšej vedieť, ako dopadne Draco 2... Ďakujem za preklad!!!
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 08.11. 2010
Ach, Severus. Snáď ťa Fénix nesklame, pretože bol napísaný ešte pred HP7, takže autorka nemohla tušiť, ako to so Snapom vlastne bolo :D Pansy je skvelá! Ja už som ju mala rada predtým (ak bola na správnej strane, a hlavne s Ronom alebo Harrym, nie Dracom), ale asi si ma dosť ovplyvnila svojím prekladom. Tak jej držím palce, aby tiež našla toho pravého :D A keď sa pritom zapletie Snape, hahaha. Díky moc.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: denice - 07.11. 2010
Skvělé! Celá kapitola je tak šíleně napínavá, nádherně zachycená atmosféra postupně se zvyšujícího nebezpečí, ke konci jsem málem nemohla dýchat! Tři kapitoly za jeden večer, to tedy byl maratón. jen nevím, jestli dneska usnu, budu spekulovat, co bude dál. Díky!
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 07.11. 2010
Už len štyri, štyri, štyri, ale každá je maratón sama o sebe. Tak drž palce, nech nejakú na stredu stihneme. Díky moc, ďalší zo skalných.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Svetluska - 07.11. 2010
Tak to bylo úžasné. Tak tohle jsou moje minimálně druhé letošní Vánoce - tolik skvělého čtení na jeden den. Moc a moc díky.
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 07.11. 2010
Niet za čo, mňa tiež tvoj komentár potešil. Díky.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Zuzana - 07.11. 2010
Mrazivá kapitola. Celý čas som bola napätá. Od začiatku ako sa Draco naštval, keď mu hermiona neprezradila svoj zdroj informácií, potom z Voldemorta. Severus to ale krásne zachránil, vlastne aj Pansy. Nádherne to zahrala, aby nakoniec aj tak odkväcla. :D chúďa je mi jej ľúto. Takže v budúcej časti sa bude veľa vysvetľovať :) už sa teším a zároveň sa bojím či to prežiujú pri hľadaní viteálov. Ďakujem za všetky kapitoly, bol to zážitok, môcť si ich prečítať niekoľko za sebou. Už sa nám to kráti, potom si to prečítam celé, to bude nádhera :) už sa na to teším.
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 07.11. 2010
Ďakujem za všetky tri komentáre. Chcela som odpísať na každý, ale nevedela som čo okrem ďakujem napísať (ak som ti nechcela samozrejme prezradiť ďalší dej) Čo iné napísať ako to, že mi vylúdili úsmev na tvári a doliali energiu pokračovať. Kvôli takým človiečikom ako si ty, čo to prežívajú podobne ako ja pri preklade a ešte aj čosi napíšu, to má zmysel prekladať. Tie tvoje komentáre mi celý víkend chýbali. Asi by som si mala dopredu zistiť, kedy tu budeš a vtedy zverejniť kapitolu :D Ešte raz díky
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Zuzana - 08.11. 2010
Jimmy, to ja Ti ďakujem za úžasnú prácu. Som strašne rada za túto stránku už neviem kto ma sem prvý poslal, či Jacomo, alebo Nadin Sara alebo Wixie, ale som im za to nesktočne vďačná. Našla som tu kopec pokladov - doslova. Úplný raj pre závisláčku ako som ja. Mrzí ma len jedno, že som ff objavila až po vydaní a prečítaní HP6 keď hnusoba Rowlingová (Merlin nech jej dá zdravie za to že ho vôbec stvorila) zabila Severusa a ja som začala o ňom hľadať informácie a objavila som u Jacomo poviedku v ktorej síce umrel, ale po smrti objavil ozajstný raj a potom som sa začítala do ostatných poviedok na jej stránke a už som bola lapená v tomto svete. Z ortodoxnej fanynky HP sa stala hltačka ff. Neviem Ti presne povedať kedy sa tu objavím, niekedy sa mi podarí nakuknúť aj cez deň, ale väčšinou som tu večer od cca 19,00 ale je to rôzne Ale zakaždým sa teším na nové kapitoly mojich rozčítaných vecí ale aj na všetky ostatné, ktoré si prečítam len čo sa budú blížiť ku koncu.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: doda357 - 07.11. 2010
Myslím si, že to Hermiona bez problémov môže povedať Dracovi a on to pochopí.... Podľa mňa mu to povedia spoločne s Pansy, lebo pochybujem, že by sa len tak nechal odradiť. Keď poslal Snape Dracovi 2 tú situáciu pomocou Legilimencie, tak to chvíľami vyzeralo ako skutočnosť a v jednej chvíli som si myslela, že sa to deje a až zle mi prišlo.... Zaujímalo by ma, ako mohla Hermiona niečo cítiť na ľavom predlaktí, resp. prečo sa jej o tom snívalo... To sú si až takí blízki, že majú nejaké zvláštne spojenie? To, čo povedala Pansy Dracovi o Temnom znamení ma ani nenapadlo, teda ešte som o tom nepremýšľala, ale je desivé, ako blízko k tomu bol... Takže Pansy odpadla... Hermiona je lepšia, jej sa podarilo neodpadnúť Desí ma, že už zostávajú len 4 kapitoly....  Ďakujem za kapitolu, strašne sa teším na ďalšiu.
Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: Jimmi - 07.11. 2010
Fakt len štyri, desivé. Makám na ďalšej, ale je fakt dlhá. Takže si počkáš, dnes určite nie. Díky za všetko.

Re: Kapitola 28: Odpočítavanie Od: anonym - 07.11. 2010
som zvedavá na pokračovanie.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke