Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 14: Prezradenie

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 26.10. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

14. kapitola –
Prezradenie

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/14/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 14: Prezradenie

Bol stratený v spomienkach. V spomienkach na svet, ktorý bol úplne odlišný od sveta, v ktorom práve teraz Hermiona žila. Na svet vojny a temnoty. Striasla sa. Všimol si to, vyzliekol si bundu a s úsmevom jej ju prehodil cez plecia.

"Vďaka," zašepkala, lapená v jeho pohľade. Len prikývol.

"Je neskoro. Myslím, že by si sa mala vrátiť." Hlas mal znova zamatový, upokojujúci, príťažlivý.

Hermiona prikývla a postavila sa. Zahryzla si do pery, neistá v tom, čo robiť. Nechcela, aby bol sám, ale veľmi dobre vedela, že skrátka nemôže zostať. A stále tu bola jedna otázka, ktorú mu chcela položiť, ale naozaj nevedela ako...

"Len sa spýtaj, Hermiona," zrazu prehovoril, ako keby jej čítal myšlienky.

Začervenala sa a on sa len usmial, nebol ani trošku nahnevaný či zmätený. Zhlboka sa nadýchla.

"Čo sa stane s tebou, ak uspejeme?" zašepkala zvedavo.

Teraz sa usmial žiarivejšie.

"Vrátim sa k svojej Hermione."

Hermiona prehltla.

"Myslíš, že je to možné? Chcem povedať, všetko sa zmenilo. Dokonca aj keby sme nemohli vojne zabrániť, tvoja budúcnosť bude stále zmenená. Naša budúcnosť. Čo sa stane tvojmu budúcemu ja, keď sa ty vrátiš do svojho času? Rozplynie sa?" uvažovala zamračene.

Pokrútil hlavou, stále s úsmevom.

"Nepovedal som, že sa vrátim do svojej budúcnosti. Len k svojej Hermione."

Hermionine oči sa rozšírili pochopením a zalapala po dychu.

"Nie!" vykríkla a on sa s povzdychom postavil.

"Hermiona, môj príbeh sa už udial. Moje súčasné ja asi nikdy nebude mať túto jazvu. Nikdy sa z neho nestane to, čo zo mňa, pretože prežije iný život. Zažije iné veci. Neuvidí zomrieť svojich priateľov a rodičov, či lásku svojho života. To kvôli tomu som tu. To kvôli tomu som tým, kým som. Draco nikdy nebude ako ja. Nuž, to je v skutočnosti to, v čo dúfam.

Hermiona neveriacky pokrútila hlavou, nahnevaná, zúfalá.

"To nie je fér."

Uškrnul sa, položil jej ruky na plecia a pozrel sa na ňu tým svojím mätúcim, hypnotickým spôsobom.

"Život nikdy nie je fér, láska. Ale nerob si o mňa obavy. Dali sme si sľub. Sľúbil som, že ťa nájdem bez ohľadu na to, kde si. Sľúbil som, že sa znova stretneme. A ja vždy svoje slovo dodržím," povedal s prižmúrenými očami.

Zavzlykala. Bolo neuveriteľné, akí boli už teraz odlišní. Hermiona sa na kratučkú chvíľku samej seba pýtala, čo by sa stalo s jej citmi, ak by sa Draco naozaj nestal týmto láskavým a nesebeckým mužom. Okamžite poznala odpoveď a pousmiala sa. Bez ohľadu na to, čo by sa z neho stalo - ona ho vždy bude milovať.

"Urobíš mi láskavosť?" zrazu sa s nádejou spýtal.

Hermiona prikývla.

"Mohla by si ma na chvíľku objať?"

Usmiala sa a tuho ho zovrela v náručí. Objal ju a vzdychol si. Hermiona sa už viacej necítila vinne. Miloval ju, ale nebola to v skutočnosti ona, koho miloval. Miloval tú Hermionu, ktorú si v inom čase vzal za ženu. A hoci do istej miery bola tou istou osobou, bola napriek tomu úplne iná. Ale v temnote skleníka, v tom blízkom objatí dvoch milencov, pocítila na svojom líci slané slzy muža, ktorý stratil svoju spriaznenú dušu.

ooOoo

Hermiona sa vrátila do veže, stratená v myšlienkach. Musela existovať nejaká možnosť. Spôsob, ako ho tiež urobiť šťastným. Spôsob, ako pre všetkých vytvoriť šťastný koniec. Rozhodla sa stráviť nejaký čas v knižnici. Ale najprv si potrebovala pospať. Bola skoro polnoc a nikto ju zatiaľ nevidel zakrádať sa prázdnymi chodbami. Hermiona vyslovila heslo a vošla do spoločenskej miestnosti. Uskočila a zhlboka sa nadýchla.

"Lavender, vydesila si ma na smrť!"

Blonďavá chrabromilčanka stála pred ňou s vážnym výrazom, ktorý na nej Hermiona zriedkakedy videla. Zamračila sa.

"Si v poriadku?" znepokojene sa spýtala a Lavender si odfrkla.

"Musíme sa porozprávať, Miona."

Hermionu prekvapil jej chladný hlas, ale prikývla. Lavender nebola jej najlepšou priateľkou, ale nikdy ju nevidela takúto nepriateľskú.

Obe sa posadili a Hermiona sa cítila nepríjemne. Mala z tohto zlý pocit. Z Lavenderiných ďalších slov ju striaslo.

"Takže ty si v skutočnosti zlé dievča, Miona. Koho by to napadlo?"

Hermiona sa napla, ale jej hlas bol taký priateľský ako vždy.

"O čom to hovoríš, Lavender?"

Blonďavé dievča sa uškrnulo.

"Videla som ťa."

Tieto tri slová stačili na to, aby Hermiona zbledla. Nedokázala tomu zabrániť a jej spolubývajúca si to samozrejme všimla. Hermiona premýšľala o tom, čo všetko povedala alebo urobila v Lavenderinej prítomnosti, ale nedokázala si spomenúť na nič, čo by oprávňovalo jej vyhlásenie. Čo v skutočnosti videla? Odpoveď nasledovala okamžite, ako keby sa to Hermiona spýtala nahlas.

"Nikdy by ma nenapadlo, že si takýto typ dievčaťa, Miona. Keď ti Viktor Krum venoval trochu pozornosti, bála som sa, že by si si mohla myslieť, že sa zrazu budeš páčiť každému chalanovi. Ale nikdy mi ani nenapadlo, že sa pokúsiš zbaliť Draca Malfoya. Lavender pokrútila hlavou, stále prekvapená.

Hermiona si odfrkla.

"O čom to hovoríš?"

Lavender prižmúrila oči.

"Ach, no tak, Miona, nebuď taká neúprimná. Chováš sa ako neviniatko, ale v skutočnosti si jednoducho hnusná. Vie Ron, že si mu zlomila srdce kvôli tomu špinavcovi?"

Hermiona zaťala päste, ale tvárila sa pokojne.

"Takže tým skutočným problémom je Ron, správne?" vyvodila závery, jej oči také chladné ako jej hlas.

Lavender sa prikrčila a Hermiona vedela, že sa trafila.

"Ani nevieš, aké máš šťastie! Miluje ťa a ty sa tu pofľakuješ a muchluješ s Malfoyom! Chcem tým povedať, krucinál, je to Malfoy, Miona! Ako sa môžeš vzdať Rona kvôli niekomu ako on?" nakoniec nahnevane vyšplechla, líca rozpálené, oči naplnené slzami.

Hermiona si nečakane uvedomila, že tým ublížila aj Lavender.

"Chceš, aby som bola s Ronom z ľútosti?" nakoniec sa pomaly spýtala.

Lavender, ktorá sa už trochu upokojila, vypleštila oči.

"Nie!" skoro vykríkla a Hermiona si zahryzla do pery.

"Čo som potom mala urobiť, Lavender? Mám rada Rona ako svojho najlepšieho priateľa. Je pre mňa dôležitý, dôležitejší, než si dokážeš predstaviť. Veľmi som mu ublížila a neexistuje dostatok slov, ktorými by som popísala, ako mi je to ľúto a ako vinne sa cítim. Máš pravdu, som hnusná. Som horšia než to všetko, čo si povedala. Ale nedokážem zmeniť svoje city. Nemilujem ho tak ako si zaslúži."

Lavender pokrútila hlavou.

"Prečo nemiluje mňa? Ja by som sa k nemu nikdy takto nesprávala."

Hermiona znova pocítila tú bolesť v hrudi, ale neprotestovala. Mala nakoniec pravdu.

"Prečo ty? Nie si dokonca ani pekná. Chcem povedať, dobre, si bystrá, ale nikdy by ma nenapadlo, že by to chalanov priťahovalo. To, ako sa na teba pozerá! To, ako sa s tebou rozpráva. Privádza ma to do šialenstva. A nie je to len Ron. Je to tiež aj Malfoy. Malfoy! To, ako ťa sleduje, ako keby si bola niečo na zjedenie. Keď som ho videla ťahať ťa za sebou, bola som si istá, že ťa chce zabiť. Chcela som pomôcť, dokonca ma napadlo zavolať Rona či Harryho. Ale potom som vás videla bozkávať sa. Hermiona Grangerová bozkáva Draca Malfoya! Kto by tomu kedy veril?" s posmešným úsmevom sa spýtala Lavender.

"Prečo si to nikomu nepovedala?" nakoniec sa Hermiona spýtala a pozrela sa na svoju spolubývajúcu.

Pokrčila plecami.

"Najprv som tomu vážne nemohla uveriť. Dokonca som si myslela, že som si všetko len predstavovala. Ale potom som si ťa všímala a spozorovala som, že si sa zmenila, tá napätosť, keď ste boli blízko toho druhého, to, ako sa tvoje pohyby zrazu zmenili, keď bol nablízku. A skôr než som mohla urobiť viac, než sa len čudovať, náhle si sa rozišla s Ronom a ja som samozrejme vedela prečo. Aj tak som ťa chcela prinútiť, aby si to urobila. Bola som odhodlaná povedať Ronovi všetko, keby si mala v pláne takto pokračovať. Ale keď si sa s ním rozišla a ja som videla jeho bolesť... Nechcela som, aby takto trpel. Naozaj ho mám rada, Miona. Je to dobrý chalan."

Hermiona mala guču v hrdle.

"Je mi to ľúto," len zašepkala a Lavender sa na ňu smutne pozrela. Jej odporný úsmev bol preč, rovnako aj jej hnev. Vzdychla si.

"Dokonca tomu verím. Mimochodom, aj ja sa ospravedlňujem. Nemala som ti tie slová povedať, Miona. Len som bola prekliato nahnevaná. Vieš, pripadala som si bezmocná. Ron trpí a ja viem, že by mu to ublížilo ešte viac, keby niekedy zistil, kto je v skutočnosti tvojím novým priateľom..." Lavender sa rozvzlykala, ale prerušilo ju Hermionine zalapanie po dychu a jej šokovaný výraz.

Blondínka sa otočila a ocitla sa tvárou v tvár Ronovi, ktorý stál na schodoch do chlapčenských spální, oblečený v boxerkách a tričku. Hnedé obočie mal prižmúrené, tvár bledú a telo napäté. Hermiona cítila, ako sa jej srdce rozpadlo na kúsky a zdalo sa, že Lavender cíti skoro to isté.

"Takže to je ten skutočný dôvod nášho rozchodu. Kto je to?" chladne prehovoril, jeho tvár maska pohŕdania.

Hermiona s Lavender si vymenili pohľady a Ron si odfrkol.

"Nemusíte si kvôli mne vymýšľať historky, nechcem počúvať žiadne ďalšie lži," zasyčal, otočil sa a stratil sa.

Lavender si vzdychla.

"Ach, do pekla, určite sa z toho zcvokne."

Hermiona zatvorila oči a zahryzla si do pery. Len s námahou dokázala zadržať slzy. Lavender ju s obavami sledovala.

"Je mi to ľúto, Miona. Naozaj som nechcela, aby sa to stalo," zahanbene zašepkala a Hermiona pokrútila hlavou.

"Nie je to tvoja chyba. Je to moja vina. Všetko, čo som urobila, bolo nesprávne. Teraz musím zniesť tú vinu..."

Lavender sa zaksichtila a Hermiona sa zhlboka nadýchla.

"Povieš niekomu, o čom sme sa rozprávali?"

Hermiona vedela, že Lavender je klebetnica. Ale oveľa horšou klebetnicou bola jej priateľka Parvati. Keby to Parvati niekedy zistila, potom by to okamžite vedela celá škola.

Lavender pomaly pokrútila hlavou a Hermiona si nemohla pomôcť, aby nebola prekvapená.

"Nechcem Ronovi ublížiť ešte viac. A okrem toho, myslím, že je tvojou povinnosťou povedať mu to," povedala s podivným zábleskom v očiach.

Hermiona veľmi dobre porozumela. Toto bol jej trest. Bola pripravená prijať ho, tak prikývla. Lavender sa postavila a odišla do spálne.

Hermiona si vzdychla. Bola unavená. Veľmi, veľmi unavená. A naozaj chcela byť práve teraz s ním. Vedela, že jeho blízkosť by dokázala, aby na všetko zabudla. A naozaj potrebovala trochu rozptýlenia.

ooOoo

Hermiona nespala veľmi dobre a prebudila sa príliš zavčasu. Ležala na posteli a premýšľala o všetkom, čo sa stalo včera v noci. Pripadalo jej to ako večnosť odvtedy, čo bola šťastná, že sa vrátila na Rokfort. Bola vtedy s Harrym a Ronom a vôbec by ju nenapadlo premýšľať o Dracovi. Všetko bývalo ľahšie. A teraz bolo všetko iné. Ron bol nahnevaný, Harry s Ginny boli spolu, Lavender uchovala tajomstvo viac než hodinu a ona chodila s Dracom. Nespomínajúc vojnu, ktorej musela zabrániť. Hoci Dumbledora oboznámili s problémami v budúcnosti, ešte stále nebol koniec. Za jeden mesiac sa všetko dramaticky zmenilo - kto vedel, čo sa stane do konca roka?

Hermiona konečne vstala a osprchovala sa. Bude to určite dlhý deň. Zišla do spoločenskej miestnosti a bola rada, že sa stretla len s Ginny samotnou. Červenovláska si všimla jej výdych úľavy a zamračila sa.

"Stalo sa včera v noci niečo? Ron sa zdal byť skoro v poriadku, ale dnes ráno vôbec nechcel vstávať. Povedal Harrymu, že zostane celý deň v posteli. Bol vážne naštvaný..."

Hermiona prehltla.

"Zistil, že chodím s niekým iným," nakoniec prehovorila tak pokojne, ako sa dalo.

Ginny vyvalila oči a otvorila ústa, aby niečo povedala, ale zjavne nevedela čo.

"Ach, do pekla, Miona. Zblázni sa. Vie, kto to je?"

Hermiona pokrútila hlavou a porozprávala jej o Lavender. Ginny si vzdychla.

"Sprostá baba... Fajn, tak či tak je to len otázkou času. Nemôžeš čakať, že takéto dačo utajíš na škole plnej tínedžerov. Miona, aj tak im to budeš musieť povedať. Harry má už tiež podozrenie. Ron je aj tak na dne, možno je dokonca lepšie povedať mu to teraz. Keby si ho nechala pozbierať sa, zloží sa znova, keď to neskôr zistí."

Hermiona prikývla. Ginny mala pravdu, bez ohľadu na to, ako sa na to pozerala.

"A ako by som mu to mala povedať?" spýtala sa s prílišnou námahou.

Ginny pokrčila plecami.

"Osobne si myslím, že priamy spôsob je najlepší. Vykopni ho z postele a povedz mu, čo sa deje."

"Určite ma bude nenávidieť," zašepkala a Ginny si odfrkla.

"Isteže bude. Ale prekoná to. Bude to trvať nejaký čas, ale odpustí ti. Určite."

Hermiona sa pokúsila o slabý úsmev a priala si, aby bola znova v posteli. Nebola si príliš istá Ronovou reakciou.

ooOoo

Vyučovanie bolo vyčerpávajúce a Harry neprestával klásť otázky. Hermiona si nakoniec vzdychla a zazrela na neho.

"Harry, ak neprestaneš, pôjdem si sadnúť vedľa Hannah!"

Prekvapene sa na ňu pozrel a bol očividne nahnevaný. Hermiona pocítila ľútosť a hnev. Draco na ňu pozrel, ale ona to ignorovala. Vedela, že by asi reagovala podivne, keby práve teraz jeho pohľad opätovala. Harry ju stále sledoval.

"Čo sa stalo, Miona? Prečo si zrazu taká iná?"

Kvôli Harrymu ustaranému hlasu sa cítila hrozne. Zahryzla si do pery.

"Povedala som ti, že som sa rozišla s Ronom, pretože ho nemilujem tak, ako by som mala, správne?"

Očakávajúco prikývol.

"Nuž, je to kvôli tomu, že milujem niekoho iného," nakoniec začervenaná povedala a pokúsila sa znova sústrediť na svoju prácu. Harry nepovedal ani slovíčka, takže sa na neho rozhodla pozrieť. Nepohol sa mu na tvári ani sval.

"Harry?" znepokojene sa spýtala.

Len sa zamračil.

"Koho?"

Hermiona mala pocit, že je trochu naštvaný.

"Nechcem o tom teraz hovoriť. Sľubujem, že ti to poviem, ale nie teraz," odhodlane odvetila. Najprv to musela povedať Dracovi.

Prehltol a z toho, ako sa na ňu pozrel, sa striasla. Nebolo to desivé, bolo to skrátka intenzívne. Bolo to podobné tomu, ako sa pred ňou tvárili Draco a Ron. Hermiona sa zamračila, neistá, čo si myslieť.

"Miona, sme najlepší priatelia. Nikdy sme nemali tajomstvá. Prečo zrazu niečo tajíš?"

Hermiona zalapala po dychu.

"Ja nechcem mať tajomstvá, Harry! Ale sú veci, o ktorých nemôžem hovoriť. Ty si mi niekedy rozprával o detailoch svojho vzťahu s Ginny? Alebo s Čcho? Cítim sa kvôli Ronovi hrozne, nepotrebujem, aby si mi robil výčitky ešte aj ty. Nemôžeš mi jednoducho veriť?"

Harry prižmúril oči a Hermiona pokrútila hlavou. Bolo nemožné povedať im to. Nikdy to nepochopia.

"Si šťastná? Myslím... s ním?" zrazu sa priškrtene ozval.

Hermiona si odfrkla.

"Myslíš, že by som ublížila svojím najlepším priateľom, keby ani nebol schopný urobiť ma šťastnou? Harry, vážne ho mám rada. A prisahám, že vám ho predstavím. Ale nie teraz." Nie pokiaľ sa ho asi pokúsite okamžite zabiť... Nie skôr než som s ním porozprávam. Nie skôr než budem vedieť, ako to vysvetliť.

"Dobre," jednoducho odpovedal, jeho tvár znova bez výrazu. Hermiona znova pocítila v hrudi tú dôverne známu bolesť. Harry už bol tiež príliš dospelý. Jeho tvár práve teraz nevyzerala ako tvár šestnásťročného chlapca. Pozrela sa na Draca a zahryzla si do pery. Jeho tvár bola bezvýrazná, rovnako ako Harryho. Hermiona mala podivný pocit, že by všetko malo byť inak. Nedokázala povedať ako, ale toto zjavne nebolo správne.

ooOoo

Hermiona vošla do žalárov a posadila sa na Elixíroch vedľa Draca. Pretože Ron chýbal, Harry teraz musel pracovať s Pansy. Tiež sa netváril veľmi šťastne.

"Si v poriadku?" náhle sa spýtal Draco bez toho, aby sa na ňu pozrel.

Hermiona si vzdychla. Inštinktívne pochopil, že sa dnes musí správať nenápadne. Stále ju prekvapovalo, aké bolo v skutočnosti ľahké s ním vychádzať.

"Mala som včera večer zaujímavý rozhovor s Lavender. Videla nás. Nečakane sa zjavil Ron a začul, že mám nového priateľa. Hoci nevie koho. Harry je naštvaný, pretože mu to nechcem povedať. Nie, nemyslím, že som v poriadku," unavene vyhlásila.

Draco sa napäl a Hermiona si nemohla pomôcť, aby sa na neho nepozrela.

"Čo sa deje?" zašepkala a on si odfrkol.

"Ak to vie Brownová, potom to okamžite bude vedieť celá škola," priškrtene odvetil.

Hermiona pokrútila hlavou a sústredila sa na svoj elixír.

"Nepovie ani slovka. Sľúbila to."

Uvedomovala si, že ho to nepresvedčilo. Hermiona nevedela prečo, ale trochu sa jej to dotklo.

"Bolo by to také zlé? Chcem povedať, bolo by to také zlé, keby to všetci vedeli?" nakoniec zašepkala, venujúc pozornosť ohňu pod ich kotlíkom.

"Zle si to pochopila," prosto odvetil a Hermiona sa nahnevane zamračila.

"Potom to vysvetli," požiadala napäto.

Vzdychol si.

"Meduška, keby to o nás zistili moji priatelia, potom to okamžite povedia mojim rodičom."

Hermiona stuhla. Oči sa jej roztvorili a v duchu sa prekliala. Bola taká zaujatá svojím komplikovaným milostným životom, že úplne zabudla na Voldemorta. Keby Dracovi rodičia zistili, že ich jediný syn skutočne chodí s humusáčkou, šli by určite do vývrtky. Voldemort by to tiež zistil a Draco by bol vo veľkom nebezpečenstve, a to len kvôli jej vlastnej hlúposti. Na chvíľu zatvorila oči.

Ako mohla byť taká hlúpa? Nemala by byť najbystrejšou čarodejnicou roka? Prečo robila tieto chyby? Jej vnútorný hlas okamžite zašepkal. Nikdy predtým si nebola tak šialene zamilovaná.

Odfrkla si. Aká chabá výhovorka. Vždy bola príliš dospelá na svoj vek, príliš bystrá, príliš obozretná. Všetko muselo byť dôkladne premyslené, všetko naplánované, všetko zvážené. Nikdy takéto chyby nerobila. Ale potom sa náhle vyskytla láska a celý jej svet bol zrazu hore nohami. Neodpustiteľné.

Draco sa zamračil a zjavne sa pýtal sám seba, o čom premýšľa. Hermiona si vzdychla.

"Je mi to tak ľúto... Nezobrala som to do úvahy," nakoniec zahanbene zašepkala a začervenala sa.

Nadvihol zmätene obočie a potom mu pochopenie zažiarilo v očiach a jeho pohľad náhle znežnel.

"Nevyčítal som ti to, meduška. Nie je to tvoja vina."

Nemohla povedať ani slovíčka, len pokrútila hlavou. Chcel niečo dodať, ale potom len zostal ticho. Hermiona vycítila na svojom chrbte Harryho pohľad a pochopila. Musia sa porozprávať neskôr.

ooOoo

Vyučovanie konečne skončilo a Hermiona opustila žaláre spolu s Harrym.

"Parkinsonová ma skoro priviedla do šialenstva.... O čom si sa rozprávala s Malfoyom?"

Tá otázka znela nevinne, ale Hermiona nebola taká hlúpa.

"Nič dôležité. Len sme sa rozprávali o elixíre. Veci ako ´podaj mi treciu misku´, ´potrebujem nôž´, ´ty si taká osina v zadku, Grangerová´, nuž, také veci," prirodzene, že klamala.

"Bola chvíľa, keď som si myslel, že sa ťa dotkne..." zmätene povedal Harry a Hermiona si zahryzla do pery.

Bolo to príliš zrejmé. Bez ohľadu na to, ako sa snažili správať chladne, bolo príliš ľahké všimnúť si to pre tých, ktorí dávali pozor. A Harry bol vo venovaní pozornosti fakt dobrý.

Hermiona len pokrčila plecami, nedokázala odpovedať. Každé slovo by bolo ďalšou lžou a Hermiona sa kvôli tomu necítila dobre.

"Ach, do pekla, zabudla som si zápisník. Choď napred, prídem za tebou," povedala ospravedlňujúco a on prekvapene prikývol.

Hermiona si pamätala Dracove slová na Elixíroch veľmi dobre.

"Po vyučovaní v Núdzovej miestnosti."

ooOoo

Otvorila ťažké drevené dvere a zbadala ho tam stáť. Už na ňu čakal. Miestnosť sa premenila na pohodlnú obývaciu izbu s ohniskom, gaučom a policou s knihami.

Pozorne ju sledoval a z jeho pohľadu sa začervenala. Uškrnul sa.

"Je Potter veľmi podozrievavý?" spýtal sa Draco skoro pobavene a Hermiona s povzdychom prikývla.

"Ani nechcem vedieť, čo si v skutočnosti myslí. Občas mám pocit, že vie všetko a len to nepovie."

Draco si odfrkol.

"Myslíš, že Brownová bude čušať?" spýtal sa, kým sa k nej približoval.

Bolo ťažké sústrediť sa na niečo iné než na to, že sa približuje, ale prikývla.

"Hoci neviem ako dlho. Lavender je akosi... náladová. Možno zmení svoj názor."

Zaksichtil sa, ako keby niečo také očakával. Hermiona sa cítila neistá.

"Čo urobíme?" spýtala sa znepokojene a on nadvihol obočie, kým ju rukami objímal okolo pása. Jeho blízkosť ju miatla. Prestane to niekedy? Tento pocit slabosti, keď bol nablízku?

"Čo tým myslíš?" spýtal sa zachrípnuto.

Hermiona sa pokúšala nepozrieť do jeho hypnotizujúcich očí.

"Mám na mysli, čo urobíme, aby sme zabránili tomu, že to všetci zistia? Neviem ako dlho bude Harry trpezlivý a Ron ma už teraz skoro nenávidí. Lavender asi zmení svoj názor, ak zistí, že to nechcem Ronovi povedať. A Ginny tiež nepochopí..."

Draco ju objal pevnejšie a Hermiona nemohla dokončiť vetu.

"Nebudeme schopní utajiť to naveky. Možno im to skrátka musíme povedať," zrazu povedal a Hermiona sa prekvapene prikrčila.

"To myslíš vážne? A čo tvoji rodičia? Čo Voldemort?" spýtala sa hystericky.

Draco sa zhlboka nadýchol.

"Upokoj sa, meduška, dostaneš infarkt, ak budeš takto pokračovať."

Hermiona sa zmätene zamračila.

"Ty si nerobíš starosti, ani sa nebojíš? Dokážeš si predstaviť, čo by sa stalo, keby..." začala, ale prerušil ju.

"Myslím, že si to dokážem predstaviť lepšie ako ty," usmieval sa. "Nezabránime Brownovej, aby to nepovedala a nezabránime Potterovi, aby nekládol otázky. A Weasley... nuž, nemôžeme ho prinútiť zabudnúť, meduška. Čo by sme mali urobiť? Prekliať ich? Zmanipulovať ich spomienky? Máme zviazané ruky. Ak to niekto povie mojim rodičom, potom budem skrátka klamať."

"Poprieš to?"

S úsmevom prikývol.

"Urobím všetko, aby som ťa udržal v bezpečí. Ak nejaký smrťožrút niekedy uverí, že sa o teba vážne zaujímam, potom ťa okamžite zabijú. A ja ťa budem čoskoro nasledovať. Takže ak to niekto zistí, budem klamať."

"Čo ak ti nebudú veriť?" znepokojene sa spýtala.

"Som v klamaní poriadne dobrý," odpovedal so slabým úsmevom.

Hermiona sa necítila oveľa lepšie. Zamračila sa a pokúsila sa nájsť riešenie, ale potom zacítila pod bradou jeho prst. Nežne ju prinútil pozrieť sa na neho a jeho pery sa konečne zmiešali s jej perami. Bolo ľahké zabudnúť na všetko, keď ju takto bozkával. Príliš ľahké. Ovinula ruky okolo jeho krku a sústredila sa na ten sladký bozk. Bez ohľadu na to, čo sa stane potom, v tomto okamihu bola proste šťastná.

ooOoo

Hermiona opustila Núdzovú miestnosť skôr než Draco. Zišla dole do Veľkej siene na raňajky a posadila sa vedľa Ginny a Harryho.

"Ron?" len sa spýtala a Ginny pokrčila plecami.

"Nie je hladný."

Hermiona prikývla. Harry ju znova sledoval, ale nič nepovedal. S Ginny boli akísi odťažití a Hermiona mala pocit, že je to tiež jej chyba. Venovala Ginny ospravedlňujúci pohľad a červenovláska len znova pokrčila plecami. Aký chaos.

Hermiona zachytila pohľad od Lavender a zrazu mala závrat. Ako to mala vysvetliť? Čo mohla urobiť, aby dala všetko znova do poriadku? Štuchala do jedla a premýšľala. Ginny s Harrym tiež mlčali. Hermiona sa konečne postavila, ospravedlnila sa a opustila chrabromilský stôl. Neodvažovala sa pozrieť na Draca, keď prechádzala okolo slizolinčanov.

Hermiona práve vyšla z Veľkej siene a vrazila do Rona. Obaja sa na toho druhého prekvapene pozreli. Hermiona chcela ukročiť, ale on si ju náhle pritlačil k sebe a svoje pery pritisol na jej. Nikdy nezabudne na to, ako sa na ňu pozrel. Oči plné bolesti, jeho pery tvrdé a vyčítavé.

A potom sa všetko udialo veľmi rýchlo. Zrazu zacítila, ako ju ťahajú preč a Ron padá k zemi. Hermiona si všimla Ginnine ruky okolo seba, Draca zaslepeného zúrivosťou, Rona ležiaceho na zemi, jeho tvár maska šoku a prekvapenia a nad tým všetkým - ticho. Nikdy predtým nebolo na Rokforte také ticho. Skoro všetci sa doposiaľ zhromaždili okolo týchto dvoch chalanov, zvedaví, čo sa v skutočnosti deje.

Hermiona sa stretla s Harryho pohľadom, ktorý konečne dospel k správnym záverom. Ron už tiež porozumel. Postavil sa a očividne chcel vytiahnuť svoj prútik, ale nemal šancu to urobiť.

"Deje sa niečo?" zrazu sa spýtal dôverne známy hlas a Hermiona sa pozerala do pokojnej tváre nového učiteľa Histórie mágie.

"Nie, profesor, nič," zasyčala Ginny a vymenila si pohľad s Harrym.

Všetci sa začali vzrušene rozprávať. Ron s Dracom na seba vražedne pozerali a Hermiona mala pocit, že odpadne.

"Ak sa jej ešte niekedy dotkneš, zabijem ťa," zašepkal Draco a Ron očervenel a zaťal päste.

"Pán Malfoy, pán Weasley, trest v mojej pracovni, zajtra o ôsmej večer. To isté platí pre vás, slečna Grangerová," rozčúlene prehovoril Snape a pozrel sa uprene na Draca.

Trojica prikývla a Hermiona cítila, ako sa všetci na ňu pozerajú. Pansyine oči boli prižmúrené a Harryho tvár zase nehybná. Ginny jej stisla ruku, ale nedokázala jasne premýšľať. Len sa jej točila hlava a nemohla popadnúť dych.

"Myslím, že teraz to už nemusíš hovoriť nikomu," zašepkala Ginny a ich oči sa upreli na dvoch chlapcov, ktorý sa dívali tomu druhému do očí s čistou nenávisťou.

Draco sa konečne otočil a prešiel smerom k Hermione. Natiahol dopredu ruku, jeho oči spaľovali. Ponúkol jej na výber - prijať ju a žiť s dôsledkami alebo neprijať a vrátiť sa k svojmu starému životu.

Hermiona nezaváhala. Vložila svoju ruku do jeho a snažila sa ignorovať tie ochkania a šepot okolo nej. Jediná vec, ktorá sa počítala, bol záblesk v jeho strieborných očiach a malý úsmev na jeho tvári.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: ostruzinka - 01.12. 2022
Co se má stát to se stane.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: kometa - 25.10. 2010
Takový krásný začátek a pak už to šlo šupem z kopce. To Levandulino prokecnutí nebylo nic moc, ale ten mazec na závěr... To je teda dílo "Čo sa stane s tebou, ak uspejeme?" zašepkala zvedavo. Teraz sa usmial žiarivejšie. "Vrátim sa k svojej Hermione." Z toho mě trochu zamrazilo... Děkuju MOC! Překlad opět výborný, lahůdkový, ňaminkový

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: JSark - 24.10. 2010
To je fakt geniálny nápad rozprávať sa niekde, kde vás môže ktokoľvek počuť. No ale zase v porovnaní s výstupom pred celou školou... to by ma zaujímalo, ako to doma Dráčik zaobalí. Bude tvrdiť, že sa snaží k Hermione priblížiť, aby tak získal prístup k Harrymu/Dumbymu...? Hm... som napnutá. - povedal s prižmúreným očami. - prižmúrenými

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: kukuriciarka - 24.10. 2010
tak ten koniec bol bomba!!! nemam slov.... proste ma zrazil na kolena! tolko rozvaznosti od draca a zrazu toto tak ako som sa skoro rozplakala na zaciatku a na konci minulej kapitoly, teraz sa zmenila anatomia - srdce mi poskocilo kdesi v kolenach a adrenalin som citila az v krku dakujem za kapitolku, bola fakt super

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: 3lucky - 24.10. 2010
aaaaa, tak to je síla... Teď bude čekání na další kapitolu nekonečné. Takhle napnutá jsem snad ještě při čekání nikdy nebyla.  Myslela jsem si, že ten kdo je pozoruje by mohla být Lavender, protože Rona má ráda, ale nebyla jsem si tím jistá... Taky jsem brala v úvahu Snapea... No tak nakonec to dobře dopadlo - Draco se zachoval jako muž Skvělý překlad, dík moc
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Nevydržíš 24 hodín? To nie je tak moc. Mňa teda Lavender vôbec nenapadla, ten Snape alebo Ron alebo druhý Draco, lenže postupne odpadávali... Díky moc.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: 3lucky - 24.10. 2010
Mě napadla proto, že má ráda Rona a myslela jsem si, že bude Herm tak trochu nenávidět a proto ji sleduje, aby pak mohla Ronovi "otevřít oči" že je pro něj ta pravá jen ona...  A mezi ní a Snapem jsem se rozhodovala do poslední chvíle, protože je jasné, že je na dobré straně, a proto je neprozradil, že? O něm v dalších kapitolách nebylo nic jen to, že zemřel v boji (a to ho Draco jmenoval mezi padlými přáteli) takže jsem si nebyla úplně jistá... Opravdu je ta povídka skvělá... a tvůj překlad perfektní... vždy mě to tak vtáhne, že si připadám, jako bych tam byla  s nima... ještě jenou díky )

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Cathrin - 24.10. 2010
Skvělé!!! Dracova reakce byla naprosto úžasná ;)) Ne že bych Rona nelitovala, ale pro scény ze žárlivosti mám v povídkách slabost :)))
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Hej, Draco v tejto kapitole hviezdil. No povedzme si to na rovinu, v ktorej nie? Ale zachoval sa ako správny chlap, a to sa tak často nevidí.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Cathrin - 24.10. 2010
Skvělé!!! Dracova reakce byla naprosto úžasná ;)) Ne že bych Rona nelitovala, ale pro scény ze žárlivosti mám v povídkách slabost :)))
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Hej, Draco v tejto kapitole hviezdil. No povedzme si to na rovinu, v ktorej nie? Ale zachoval sa ako správny chlap, a to sa tak často nevidí.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Monie - 24.10. 2010
Teda já jsem tak ráda, že jsem včera odpadla, jinak bych po přečtení takové kapitoly neusnula, ten závěr byl fantastický, Dracoušek je poněkud majetnický :o)))) Ale celé počteníčko bylo báječné a doufám, že Meduška zapojí mozek a přijde na to, jak vrátit staršího Draca v celku ke své Hermioně..Děkuji moc za překlad a netrpělivě očekávám další kapitolku :o)
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Ako by ho mohla vrátiť, keď je už mŕtva? Presne nad týmto som vtedy špekulovala. Že zmenou súčasnosti vlastne ona nemusela zomrieť, lenže to už nebude tá Hermiona a ten Draco, to bude táto Hermiona s týmto Dracom. Ach jo, ach jo. Aj keby to bolo niečo ako paralelné svety, tak by ho musela vrátiť ešte skôr než ju zabili. Ale to by zase neprišiel nazad. Ešte si budeme musieť počkať. Díky moc.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: anonym - 24.10. 2010
ten koniec bol teda dramatický.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: lucky - 24.10. 2010
Celá povídka je perfektní,ale tahle kapitola mě dostala a hned dvakrát. Poprvé, když mi došlo, že minulý Draco buď zemře, a on to chce, nebo bude bez Hermiony, pochybuji , že by si  ji současný Draco nechal přebrat. Podruhé v závěrečných odstavcích. Ginnino suché konstatování i závěrečná scéna hodná hollywoodského megafilmu - hrdinové ruku v ruce odcházejí do západu slunce za za sladkých tónů hudby.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Ďakujem, presne si vystihla, čo ma na tejto kapitole dostalo do kolien. :D Máme jednu Hermionu a dvoch Dracov, jeden je navyše.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: doda357 - 24.10. 2010
Ďakujem za krásne zakončenie dnešného dňa, vlastne celého pekného týždňa, ktorý som strávila pri tejto poviedke   Strašne mi to vždy vylepší náladu. Ku kapitolke: Ten začiatok bol úžasne krásny, hlavne to ich objatie... Nikdy by som netipovala, že ten/ tá, kto ich videl/a, bol/a Lavender ... Asi som ti to už spomínala, ale to oslovenie meduška je vážne úžasné. Draco 2 má asi vždy načasované, kedy sa zjaví : ) Ešte zopár viet, ktoré boli úplne najlepšie : "Urobím všetko, aby som ťa udržal v bezpečí. Ak nejaký smrťožrút niekedy uverí, že sa o teba vážne zaujímam, potom ťa okamžite zabijú. A ja ťa budem čoskoro nasledovať. Takže ak to niekto zistí, budem klamať." Ponúkol jej na výber - prijať ju a žiť s dôsledkami alebo neprijať a vrátiť sa k svojmu starému životu. Hermiona nezaváhala. Vložila svoju ruku do jeho a snažila sa ignorovať tie ochkania a šepot okolo nej. Jediná vec, ktorá  sa počítala, bol záblesk v jeho strieborných očiach a malý úsmev na jeho tvári. Ďakujem ešte raz, bol to úžasný zážitok prečítať si to. Už sa teším na ďalšiu kapitolku
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Veď si si medušku vybrala sama, samozrejme, že musí byť užasná. Vážne po 16 máme pauzu? Ha ha ha. Ale nie. Ďalšie dve kapitoly (17,18) sú extra romantické (už som ich preletela), takže kľudne alebo to necháme na osud. Každú chvíľu čakám, že Elza pošle ďalšiu časť Hada a potom je na mne preložiť ďalšiu. Čo je tak pri priaznivých okolnostiach týždeň. Alebo sa do nej pustím hneď po 16 a budem to mať pripravené skôr. Uf, ale od 19 to naberá akčné grády. Potrebujeme príjemný záver, aby nás tu "nezožrali", ak to zase bude cliffhanger. Som  závislá, jednoducho som závislá na tejto poviedke. Ďakujem moc, pretože máš na tom enormný podiel.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: doda357 - 24.10. 2010
S tou meduškou to bolo tak, že si mi ponúkla viacero možností, takže je to aj tvoja zásluha Podľa mňa to nemá byť veľkým, lebo keď použiješ napr. aj iné oslovenie- Ďakujem, miláčik- tak je to s malým... Ja by som v podstate pauzu ani nepotrebovala, lebo ma to strašne chytilo   P.S. Za chvíľku očakávaj mailík

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Svetluska - 24.10. 2010
Super. Ovšem teď se fakt nemůžu dočkat další kapitoly. Díky moc.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Nemôžeš sa dočkať, ako to zvyšok tria natrie Hermione? Tak to sa fakt moc neteš. Snáď zajtra, ak všetko pôjde tak ako má. Človek nikdy nevie.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: frenci - 24.10. 2010
moje srdce plesá radostí..fakt...vážně sem se nad koncem tehle kapitoly přistihla, že se usmivam jako idiot..a bylo mi hezky...moc děkuju
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Niet za čo. Aj ja som si predstavovala ako sa na ňu pozrel, načiahol k nej ruku - detail na ruky, ako mu svoju do nej vložila, potiahol a ruka v ruke odišli. Ach joj, to tá moja romantická časť. Díky moc za komentár.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Hanna - 24.10. 2010
vau, krasne, drzim im palce, len mi je trochu luto starsieho Malfoya, teraz este necelych pat rokov bude zit bez "jeho" Hermiony. Dakujem.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Skade si nadobudla tento dojem? Ja som to pochopila tak, že zomrie, lebo inak sa s tou svojou už mŕtvou Hermionou nestretne. Strašne by som sa chcela mýliť, a táto Hermiona urobí všetko možné, aby sa tak nestalo, ale túto kapitolu som takto pochopila. Preto bola z neho taká nešťastná. Sú dvaja Dracovia a teda dva možné konce, ale pamätám si, ako ma táto kapitolo vzala práve preto, že ten druhý koniec nemusel byť šťastný a pri nákuku na záver originálu som vlastne nevedela, o ktorého z Dracov išlo. Až doteraz som predpokladala, že jednoducho po piatich rokoch sa ich životy spoja, ale to sa už nedá. Bála som, strašne som sa od tejto kapitoly bála o Draca2. Dokonca som si myslela, že Hermiona dá možno prednosť jemu a niečo sa stane s týmto Dracom. Ale to ako to autorka nakoniec vyriešila by ma naozaj nikdy nenapadlo. Ďakujem moc za komentár.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Hanna - 25.10. 2010
Ja si tiez myslim, ze po tych piatich rokoch sa ich zivoty stretnu a ani k Hermioninej smrti nemusi dojst ( Hrdozobec v hp3). Musim si este raz precitat zaver hp3, uz si to velmi nepamatam, ale vzdy som mala ten pocit, ze tie dve osoby splynu. Tak som zvedava, ako to dopadne.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: teriisek - 24.10. 2010
Teda tak to bylo něco! Absolutně jsem nečekala, že už to praskne a už vůbec mě nenapadlo, že zrovna takhle... A trest u Snapea, pochopila jsem to správně? Skoro to vypadá, že tam se ukáže, jak to s ním tedy je... doufám:) Kapitola byla naprosto dokonalá, jako obvykle a já prostě nemůžu přestat myslet na to, co bude dál... jak to s nimi dopadne... a strašně jim držím palce, aby to dopadlo dobře, i když cesta k tomu bude zjevně trnitá:( (a doufám, že bys nám nevybrala nic, co by dopadlo špatně...) Díky moc za překlad, vážně... je to neuvěřitelné!
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Podľa mňa ten trest vynechala, alebo bude až po Vianociach. Zase si nepamätám, ale po 16. kapitolu nie je. A nemôžem, nemôžem ti povedať, ako to dopadne! Skazila by som celé prekvapenie. Je mi jasné, že si to mnohí pozrú v origináli, ale ani mňa nákuk na záverečnú kapitolu pred začítaním (bezpečnostný test) nepripravil na to, čo sa stalo. Bože, ešte teraz mi z toho behajú zimoriavky po chrbte  - a potom sa čudujem, že zabudnem na nejaké "bezvýznamného" Snapa. Pokus o vtip, samozrejme. Ďakujem moc za komentár.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: teriisek - 24.10. 2010
Ok, tak já toho Snapea konečně přestanu řešit:D Jen poslední poznámka k němu - myslela jsem si, že to mohl být on, kdo je sledoval v té učebně... Teda, zařekla jsem se, že se na ten konec fakt nepodívám, protože si nechci nechat zkazit zážitek z tvého překladu, ale odolávání začíná být čím dál těžší, když píšeš takové věci!!!
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Koniec ti nepomôže... a ja len naťahujem. Už som ticho :D

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: jerry - 24.10. 2010
tak to lavender ich sledovala? ja som myslela ze pansy. no nevadi to uz teraz nie je dolezite. toto bola celkovo silna kapitola. najprv draco starsi povedal mione ze  pojde za svojou hermionou. potom miu konfrontovala lavender a ron ich pristihol pri rozhovore po ktorom sa mu opat zrutil svet. harry nieco tusil a dorazal na miu s otazkami na ktore mu nechcela odpovedat. po rozhovore so sucasnym dracom mia zisti ze ked sa ich vztah dostane na vedomie vsetkym dozvedia sa to aj nebezpecnejsi ludia ako studenti a ked rozmysla nad tym ako o dracovi povedat svojim priatelom tak draco to vdaka ronovi,ktory ju pobozka "vysvetli" vsetkym miesto nej. no neviem ale po takychto udalostiach by asi aj mne bolo na odpadnutie. ale teraz je dolezite ze prijala dracovu ruku. som zvedava na severusov trest. vdaka za tieto expresne a uzasne preklady
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Tiež si to pochopila, že Draco2 zomrie? Keďže jeho Hermiona zomrela a je v nebi, tak že zomrie? A že to Hermione došlo a premýšľa čo s tým urobiť? Nič som neprezradila, len si spomínam, že som si pri tejto kapitole túto otázku kládla a síce som si myslela, že mám pravdu a s celej duše dúfala, že nie. Ďakujem.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: jerry - 24.10. 2010
ako tiez mi doslo luto ze by mal draco 2 zomriet ale celeho toho textu mi nic ine nevychadza, neviem ci sa teda podari nieco este hermione vymysliet, koniec koncov je to poviedka takze je to na autorke, ale ak nic zahadne nenajde ako riesenie tejto situacie tak asi ina moznost nebude. ja som si ho tiez oblubila a preto nadej zomiera posledna. ale keby aj nahodou ano tato poviedka je cela taka krasna a uzasna a nuti cloveka premyslat nad vela vecami ze myslim ze aj ked sa draco 2 pominie tak to zvladneme aj ked nam to bude urcite luto.  

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Zuzana - 24.10. 2010
Och tak na to som nemyslela, čo sa s Dracom stane, keď sa vráti do budúcnosti. Nejako som si myslela, že automaticky splynie s týmto Dracom tu ach je to zložité a smutné.  Tak Lavander? Pekné, že čušala a chápem jej pocity jej závisť. Ale zachovala sa krásne. do kelu, tu nikto nemôže mať žiadne súkromie? Čo tam robí Ronald? A prečo nekašle keď niekam vchádza??? Harryho pozorovací talent je obdivuhodný. Núdzová miestnosť ma znovu dostala do kolien, vlastne ten blondiak so striebornými očami. On napadol Ronalda pred celou školou? Tak toľko k utajeniu vzťahu „Jediná vec, ktorá sa počítala, bol záblesk v jeho strieborných očiach a malý úsmev na jeho tvári.“ Krásne a úžasné, ďakujem. Ďakujem za kapitolu a za nádherný preklad. Severus asi bude vedieť o pláne Draca z budúcnosti? Som zvedavá na ten trest v trojici.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Nebuď, buď to do Vianoc nestihli alebo to autorka vynechala. Mám nahrubo 16, zatiaľ to nebolo. Snáď to nevadí, ale nechcem, aby si potom bola sklamaná. Budú sa diať iné veci, dôležitejšie než nejaký trest so Snapom. 15. je už u Dody, snáď zajtra. Ďakujem moc za komentár, ponocovala si, alebo privstala? Ja som to zabalila pár minút pred polnocou.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Zuzana - 24.10. 2010
Aha tak trest so Snapom sa nekoná? Nevadí, len som si myslela, že tam zahrá nejakú úlohu ako špión, ale asi teda v tejto poviedke nie je dôležitý. Nie, neprivstala, bola som tu do pol noci nedokázala by som odísť spať, keď som vedela, že o pol noci tu bude kapitola No čo, sú aj horšie drogy ja som závislá práve na tejto Ďakujem za info o Severusovi. Teším sa na pokračovanie.

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: bbarka - 24.10. 2010
Bože, Jimmi...mám asi tak 30 sekúnd do infarktu...ten začiatok...dobre, priznávam, nejaká tá slza mi ušla...D2 nemôže umrieť!!! A toto : "Mohla by si ma na chvíľku objať?" bolo už naozaj priveľa...proste nádhera... A už som spomínala, že milujem slovo meduška? "Myslím, že teraz to už nemusíš hovoriť nikomu," - no...očividne...to bolo ale poriadne napínavé! Uf...idem predýchavať...naozaj úžasný preklad, ďakujem...dneska na mňa tá poviedka naozaj nejako veľmi prudko zapôsobila...
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Prvý nápad bola medulienka. Pri prvom použití sa to hodilo. Pri ďalšej kapitole už to bolo pridlhé, takže som nechala výber na Dodu. Zvolila medušku, len teraz premýšľam, či to nemalo byť s veľkým M. Nekukneš na originál, že nie? To by si si pokazilo prekvapko. Ak keď tuším, ako musíš byť zvedavá, čo bude ďalej. Chceme spomaliť, ale to už som spomínala viackrát a nepodarilo sa. Len 17 a 18 sú extra romantické kapitoly, takže mám z toho obavy, ale od 19 začína akcia v plnom prúde. Dúfam :D Díky moc.
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: bbarka - 24.10. 2010
NIE! Nepokúšaj ma...už teraz mám zaťaté zuby, aby som nenakukla Ešte keď som si prečítala tvoje ostatné odpovede na komentáre...ale som silná žena (dokedy ešte?) A strašne sa už teším!!!

Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: denice - 24.10. 2010
No to tedy bylo drama! Teď asi neusnu! Ale všichni byli báječní od začátku do konce. Moc děkuji!
Re: Kapitola 14: Prezradenie Od: Jimmi - 24.10. 2010
Keďže som prekladala skoro do polnoci (pár minút pred dvanástou som to vypla), bol šok vidieť tu dnes 9 komentárov. Tak ste ma potešili, že sa pokúsim pripraviť ďalšiu na zajtra (keď mi to Doda vráti). Ale slušne som si prispala. Ďakujem za krásne ráno. Keďže sme včera boli preč, dnes budem musieť doháňať klasické domáce práce, asi sa moc k PC nedostanem. Uvidíme. Ďakujem moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke