Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Kirsten a Loly

Pod imelom

Preklady jednorazoviek od Kirsten a Loly
Vložené: Jimmi - 08.09. 2010 Téma: Preklady jednorazoviek od Kirsten a Loly
Kirsten nám napísal:

Under the Mistletoe

Autor: Mevv

Pod imelom

Preklad: Kirsten a Lola3

http://www.fanfiction.net/s/3951601/1/Under_the_Mistletoe

 

Zhrnutie: Trochu vianočného ducha, aby sa všetci povzbudili! Hermiona s priateľmi si zahrajú malú hru pred odchodom na prázdniny! Zopár pekných prekvapení!

Dramione (OneShot)

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pod imelom

„Pravidlá tejto hry sú, že musíte povedať niečo, čo ste urobili a kto to už urobil, musí sa napiť zo svojho pitia,“ starostlivo vysvetľoval Harry. Rozhliadol sa dokola po vzrušených tvárach, „a kto nie – bude musieť splniť výzvu. A nedá sa z toho dostať.“

Hermiona, Ron, Ginny, Neville, Parvati, Lavender, Seamus, Luna a Dean prikývli hlavami s fľašami ďatelinového piva v rukách.

Všetci sedeli okolo krbu v chrabromilskej spoločenskej miestnosti. Okrem nich nebol v miestnosti nikto iný.

Bolo to dva týždne pred Vianocami a všetci okrem Hermiony odchádzali večer domov.

Hermionini rodičia šli cez  prázdniny do Francúzska, tak sa Hermiona rozhodla zostať v Rokforte, aj keď ju Harry a Ron pozývali do Brlohu.

Hermiona láskavo odmietla ponuku s tým, že tam bude príliš veľa ľudí a bude to na jej vkus preplnené.

Tak bola tu, tešiac sa na poslednú hru so svojimi priateľmi pred ich odchodom.

„Tak kto pôjde prvý?“ spýtal sa Harry, rozhliadnuc sa potmehúdsky dokola.

Parvati vyskočila a vykríkla, „Ja! Ja! Nechajte mňa!“

„Fajn! Ehm....začnime s niečím ľahkým. Pobozkala som niekoho v tejto miestnosti.“

Všetci sa na seba nervózne pozreli a potom si odpili dúšok zo svojich fliaš - okrem Nevilla a Luny.

„Ooooh!“ zapišťali Lavender a Parvati.

Luna sa na ne pozrela zasnenými očami, zatiaľ čo chudák Neville sa odvrátil jasne červený, aby sa vyhol rozosmiatym očiam každého.

Hermiona potľapkala Nevilla po chrbte a snažila sa nesmiať.

„Čas na výzvu!“ zapišťala Parvati. „Okej. Pretože ani jeden z vás nepobozkal nikoho v tejto miestnosti, vy dvaja sa musíte pobozkať navzájom!“

Nevillova tvár sa zmenila z rozpakov na šokovanú, kým Luna mala zasnený úsmev na tvári.

Všetci výzve nadšene fandili, tlačiac Nevilla a Lunu do stredu.

Neville sa nervózne naklonil dopredu a čakal, až Luna urobí to isté. Zavrel oči, keď sa Luna naklonila k nemu a zasadila mu dlhý bozk, jej náušnice v tvare reďkoviek sa kývali blízko jeho tváre.

Všetci tlieskali, keď sa tí dvaja rozdelili.

„Tak dobre, ďalšie. Ja som sa dnes bozkávala pod imelom,“ povedala Ginny, uškŕňajúc sa na Harryho.

Opäť sa všetci napili. Všetci okrem Hermiony.

„Koho si pobozkal ty, Neville?“ spýtala sa Hermiona dúfajúc, že všetci zabudnú na to, že sa nenapila.

„Ehm......Hannah Abbotovú,“ odpovedal Neville placho. Všetci sa zasmiali, takže Neville bol teraz ešte červenší. Dean si s ním tleskol, čím mu vyvolal na tvári trochu úsmevu.

Všetko bolo pokojné, než Ginny zakričala jedinú vec, ktorú Hermiona nechcela počuť.

„Je čas na Hermioninu výzvu!“

„Sakra!“ zašepkala Hermiona viac pre seba ako pre ostatných.

„Dobre, rozmýšľajme!“ Ginny sa na chvíľu zamyslela. Zrazu sa jej na tvári zjavil úškrn, ktorý Hermionu vyplašil.

„Ja mám perfektnú výzvu! Musíš niekoho pobozkať pod imelom!“

To nie je zlé!

„ALE musí to byť niekto, koho nenávidíš. Nie niekto, s kým sa priatelíš.“

„Čo? V žiadnom prípade!“

Rozhliadla sa po miestnosti pre nejakú pomoc.

„Pravidlá sú pravidlá, Hermiona!“ povedal Harry smutne, ale ona spoznala, že mu je do smiechu.

„Nemôžete ich trochu zmeniť, kvôli mne?“ našpúlila Hermiona ústa, dúfajúc, že to bude fungovať.

„Ani náhodou, Hermiona!“ Tentoraz to bol Ron, ktorý prehovoril, smejúc sa na jej nešťastí.

„Fajn!“ vykríkla Hermiona.

Všetci jasali a tlieskali.

„Tak poďme, vstávajte! Potrebujeme nájsť vhodné miesto!“

Všetci sa postavili a vyrazili zo spoločenskej miestnosti. Hermiona zostala, kde bola, dúfajúc, že odídu bez nej.

„To znamená, že ty tiež!“ povedal Harry, keď  napochodoval smerom k nej a vytiahol ju na nohy.

Všetci šli dole a zastavili pred Veľkou sieňou. Hermiona mohla vidieť imelo, ktoré sa hojdalo nad vchodom do Siene.

Výborne! To je jediné, čo potrebujem. Bozkávacia show pred celou školou.

Do konca večere zostávalo desať minút.

„Tak dobre. Hermiona musí pobozkať prvého človeka, ktorý vyjde z Veľkej siene a nie je to jej priateľ.“

Všetci súhlasili, vzrušení z toho, kto by mohol byť tým šťastným človekom!

Postavili sa bližšie k dverám Veľkej siene a pozorne sa dívali. Po niekoľkých minútach vyšiel tackavo jeden šiestak.

Ach Merlin! Nie!

„Nie, jeho nie. Hermiona ho pozná a celkom sa s ním priatelí. Plus, on má vážne zlé zuby. Nebudeme veci pre teba sťažovať, Hermiona!“ povedala Lavender, zazubiac sa nad svojimi znalosťami chlapcov.

Hermiona si povzdychla úľavou. Všetci pokračovali v sledovaní vchodu. Do tej doby, než Seamus prehovoril.

„Zabudol som sa spýtať, týka sa ten bozk rovnako aj dievčat?“ opýtal sa s nádejou.

„Nie, iba chlapcov!“

Hermiona si opäť povzdychla úľavou.

Uplynulo niekoľko minút a nevyšiel nikto, s kým by sa Hermiona nepriatelila.

„Dobre, toto je ťažké, Hermiona je priateľkou so všetkými!“ zakvílil Ron.

Hermiona sa zazubila s nádejou, že by sa vďaka tomu vyvliekla zo svojej výzvy.

„Musí existovať niekto, koho nenávidí?“

Každý začal premýšľať.

Nie, nepremýšľajte!

„Draco Malfoy!“

Nieeeeeeeeeee!

„To by bolo ako za trest! Plus, my ani nevieme, či je vlastne tam!“ povedal Harry.

Hermiona sa usmiala na Harryho, rada, že má aspoň nejaké pochopenie.

„Fajn, ďalšiu osobu, ktorá bude stáť pod imelom, musí Hermiona pobozkať. Môže to byť ktokoľvek!“

Ale skôr, ako sa stačila pozrieť na všetkých ostatných, ktorí prikývli súhlasiac s dohodou, Hermiona začula Nevillov šepot.

„Psst! Myslím, že niekto prichádza.“

Hermiona sa obrnila, keď začula ťažké kroky. Mala pevne zatvorené oči, prajúc si, aby ktokoľvek to bol, nemusela ho pobozkať, možno jej zázrak skríži cestu. Čakala, neotvárala oči, až kým...

„Ó môj Bože!“

„V žiadnom prípade!“

„To bude k popukaniu!“

„Radšej by som sa zabila!“

Po poslednom komentári, Hermiona otvorila oči čeliac tomu najhoršiemu. Ale akonáhle ich otvorila, priala si, aby tak neurobila.

Tam, stojaci pod imelom, vlasy mastné, nos krivý, stál profesor Snape.

Hermione prišlo zle. Pri pomyslení na bozkávanie s jedinou osobou, ktorú nenávidela celý svoj život, bez ohľadu na to, ako dobrý bol, si Hermiona želala, aby sa nikdy tohto dňa nedožila.

Mohla slabo počuť sympatie od svojich priateľov.

Prečo ja? A prečo jeho? Zo všetkých ľudí v tejto mizernej škole, museli ste poslať tohto umastenca! A pre môj prvý bozk pod imelom!

Hermiona cítila, ako jej večera víri v bruchu. Nebolo východiska, musela čeliť realite.

Zhlboka sa nadýchla a narovnala sa.

„Si si tým istá?“ počula Harryho spýtať sa. Prikývla mu na súhlas.

Hermiona Grangerová nikdy neustúpila z výzvy. Aj keby úlohou bolo pobozkať páchnuceho starého blbca!

Hermiona vypustila vzduch, o ktorom ani nevedela, že ho zadržiavala a pochodovala k vstupu do Siene. Videla, ako sa Snape zastavil a otočil, volajúc na niekoho vo vnútri Veľkej siene, ale Hermiona nepočúvala.

Všetko, čo robila, bolo prajúc si nejaký zázrak, čokoľvek, čo by ju z toho dostalo.

Zavrela oči a prešla ešte pár krokov. Cítila Snapovo telo a prekvapil ju dotyk svalnatej a vypracovanej hrude.

Len toto prekonať a mať to za sebou.

Stále ešte neotvoriac oči, príliš vystrašená, aby sa pozrela na profesora, Hermiona ho chytila za tvár a rýchlo ho pobozkala.

Na čo Hermiona nebola pripravená, bola mäkkosť jeho pier. Predtým nemohla Hermiona ani len pomyslieť na to, aby ho bozkávala dlhšie, tobôž bozkávať ho sama, ale náhle sa v jej tele rozpútal iný pocit.

Cítila, ako sa jej chveje tvár, kým ho bozkávala. Jeho pery sa jednoducho presne hodili k tým jej a to bol zatiaľ ten najlepší pocit.

Čo to sakra robíš, Hermiona? To je profesor Snape, o kom premýšľaš!

A s touto myšlienkou sa rýchlo odtlačila od jeho pier. Keďže očakávala, že uvidí čierne chladné oči profesora Snapa, dostala šok, keď otvorila oči.

 Hľadela do tých najkrajších očí, aké kedy videla. Miesto čiernych očí, ktoré očakávala, pozerala do mäkkých šedomodrých očí, naplnených teplom a humorom.

Hermiona si vyčistila hlavu a zamerala sa na osobu pred sebou.

„Malfoy?“

Nech to bolo akokoľvek šokujúce, on tam stál v tmavých džínach a zelenej košeli. Mal úškrn na svojej žiariacej tvári a jeho blonďavé vlasy tancovali okolo jeho čela. Stál za pohľad.

„Čo do ...?“

„Veselé Vianoce, Grangerová!“

A s tými slovami odišiel, obzrel sa a žmurkol na ňu.

Stále v šoku sa Hermiona za ním pozerala, až kým jeho blond vlasy nezmizli z dohľadu.

Nuž, on bol lepší než Snape.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Denisa - 18.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pod imelom Od: silrien - 04.11. 2016
Jak to myslíš, Hermiono, páchnoucí blbec? Já bych brala oba. Moc jsem se pobavila. Děkuji

Re: Pod imelom Od: GwenLoguir - 04.01. 2012
Teda, takto mi urážať Sevíka, to sa nerobí!

Re: Pod imelom Od: eneried - 19.03. 2011
nuz Draco je vzdy lepsi naz Snape..to je bez komentara...ale perfektne..vedela by sm si predstavit k tomu aj pokracovanie
Re: Pod imelom Od: ivas1 - 04.04. 2011
nie nie nie. nesuhlasim! Severus je lepsi, najlepsi! Sice Draco je chrumkavy kus, ale nema Severusovu charizmu.  poviedka rozkosna ♥  

Re: Pod imelom Od: Zuzana - 17.09. 2010
Super a mne by nevadil ani profesor :D pretože nie je až taký umaštenec!!! Ale Draco je tiež skvelá voľba :D Škoda, že to nepokračuje ďalej :) Možno zostane na Vianoce na hrade aj Draco a Snape zostane určite :D ďakujem za preklad.

Re: Pod imelom Od: Jasalia - 13.09. 2010
Dobrý preklad, ale mala si pravdu, moje, potrebuje to ešte drobné úpravy... Ale všimla som si to až na druhý krát, tak je to vlastne v poho,  

Re: Pod imelom Od: SARA - 10.09. 2010
Pěkná jednorázovka, zasloužila by si pokračování.... Díky za překlad

Re: Pod imelom Od: kometa - 09.09. 2010
"Nuž on bol lepší než Snape"  tak to teda nemělo chybu! Výborná volba, výborný překlad - díky moc za rozesmátý večerníček před spaním a těším se na tvoje/vaše další počiny Fakt jsem se výborně bavila

Re: Pod imelom Od: denice - 09.09. 2010
Lepší než Snape? Měla možnost srovnávat? Měla by dát šanci i Severusovi !

Re: Pod imelom Od: Rapidez - 09.09. 2010
Hmmm, hmmm... prvotina? Tak bylo to lehké, pěkné a úsměvné, ale překvapilo mě, že jste si vybraly právě tuhle autorku. Taky mě zarazilo, že si překladem chcete zlepšit angličtinu k maturitě... Trochu mi to připomíná středověké překlady a opisy evangelií; drobet zastaralá metoda A též, jak jsem rozhořčeně zjistila, na Slovensku můžete místo maturity doložit certifikát. Nevím sice, ve kterém ročníku jste, ale dopracovat se k certifikátu mi přijde mnohem praktičtější. Jinak k dalším překladům (* stále nedokáže pochopit, že jste si vybrali něco, co má sepsaný sequel, který asi nemáte v plánu přeložit *) vám oběma (* stále nemůže pochopit, že překládáte dvě, ji by to zabilo *) přeji dostatek času a trpělivosti a trošku více hraní si se slovy, vazbami, větami. Těším se na další kousky.
Re: Pod imelom Od: Kirsten - 09.09. 2010
No my sem si to nevybrali ani tak podľa autorky ako skôr podľa toho, že to bolo na začiatok najkratšie čo sme našli(na skúšku)......mno my..... ako učíme sa anglinu v škole, ale toto je hlavne tak na slovíčka a to vyjadrovanie v Aj niekedy(keď to tak čítaš a zároveň prekladáš).....a o tých certifikátoch ti fakt nepoviem, ako to je možné doložiť, lebo nemám tušenia........k tomu ,aký sme ročník..obe sme v druháku.                                                                                               To pokračovanie naozaj zatiaľ v najbližšej dobe v pláne nemáme..ale nikdy nevieš       
Re: Pod imelom Od: Rapidez - 09.09. 2010
  Pravda, nikdy nevíš... může se vám to přeci zalíbit... Jinak pro maturitu by mělo stačit B2, a ten jsem dělala právě v tom druháku. V ČR teď megazmatky kolem nových státních, takže vám vlastně závidím (Ta autorka mě překvapila proto, že ačkoliv údajná rodilá mluvčí, najde se tam několik chybek, díky kterým je text těžší pochopit.)

Re: Pod imelom Od: zuzule - 09.09. 2010
No prosím, nakonec si to užila. Skvělý, díky!

Re: Pod imelom Od: Lola3 - 09.09. 2010
Dakujeme Vam vsetkym za komenare. A dufame ze sa Vam budu pacit aj dalsie preklady.
Re: Pod imelom Od: Kirsten - 09.09. 2010
Vidíš..stíhaš skôr než ja...ale súhlasím s tebou. Ďakujeme a dúfam, že sa vám naše preklady budú páčiť.

Re: Pod imelom Od: Lola3 - 09.09. 2010
...S poslednou vetou suhlasim... ale bolo by fakt zaujimave keby to bol fakt Snape...

Re: Pod imelom Od: doda357 - 09.09. 2010
Poviedka pekná, taká vianočná . Dobre sa čítala. Ja už som od polovice rozmýšľala nad tým, že či to náhodou nie je Snamione poviedka, ale nakoniec sa s toho predsa len zázrakom stala Dramione . Ďakujem za preklad, teším sa na ďalšie preklady.  P.S. Veľmi pekný banner.

Re: Pod imelom Od: izabelle - 09.09. 2010
S poslední větou souhlasím, to bez debat :)

Re: Pod imelom Od: 32jennifer2 - 09.09. 2010
PRe Merlina, ten sa tam ako ocitol? premiestnil sa? jednorazovečka krásna, pobavila... navodila mi vianočnú atmosféru Prajem veľa šťastia pri ďalších prekladoch... P.S. s poslednou vetou absolutne suhlasim

Re: Pod imelom Od: JSark - 09.09. 2010
Teda, proti nie príliš dobrému popisu svojho obľúbenca sa ohradzujem, ale inak som sa nasmiala. Maturite zdar!

Re: Pod imelom Od: Jacomo - 09.09. 2010
Já se tedy hlásím, já s tou poslední větou FAKT nesouhlasím! Ale jinak to byla moc pěkná povídečka a překlad je taky výborný. Přeji chodně chuti a sil do dalšího překládání.

Re: Pod imelom Od: teriisek - 09.09. 2010
Já s tou větou souhlasím jen napůl:P ale co to jako je, takový konec? Žádné vysvětlení, jak se tam vzal Draco, žádná dohra, nic? Překlad se mi líbil, to jo... takže díky za něj!
Re: Pod imelom Od: Kirsten - 09.09. 2010
my za ten koniec nemôžeme....ale je k tejto jednorazovke napísaný aj celý príbeh, ako budeš chcieť, tak si ho môžeš prečítať....ale ani tam nie je vysvetlené, že odkiaľ sa tam Draco vzal
Re: Pod imelom Od: Jimmi - 09.09. 2010
"Videla, ako sa Snape zastavil a otočil, volajúc na niekoho vo vnútri Veľkej siene, ale Hermiona nepočúvala." Snape sa otočil k Dracovi, ktorý vychádzal z Veľkej siene a pustil ho pred seba. Jednoducho na neho počkal a Hermiona narazila na Draca. Stačí tak?
Re: Pod imelom Od: Kirsten - 09.09. 2010
Aj tak sa to dá povedať 
Re: Pod imelom Od: teriisek - 10.09. 2010
Jej, omlouvám se, jestli to vyznělo nějak špatně, neměla to být kritika překladu a už vůbec ne překladatelek nechala jsem se trošku unést dějem, tak pardon... Jimmi, rozhodně

Re: Pod imelom Od: Nade - 08.09. 2010
Tak to dopadá, když se někdo někam vrhne poslepu. Ale dopadle ještě móóóc dobře. Místo Snapa Malfoy. Taky mohla políbit Craba nebo Goyla.

Re: Pod imelom Od: bbarka - 08.09. 2010
Nuž, ženy, musím povedať, že som sa parádne zabavila...bol to naozaj svetový preklad A prajem kopu komentárov...a či súhlasím s poslednou vetou? hmmm...neviem...kedysi som fakt frčala na Severusovi, ale odkedy poznám túto stránku, tak ma akosi zaujal aj Draco...ale nuž čo, stará láska nehrdzavie  Ďakujem za preklad!!!

Re: Pod imelom Od: Jimmi - 08.09. 2010
Ďakujem za preklad. Autorku ste si odskúšali, takže... neprezradím... Len dúfam, že to, že vaše nicky sú tu dosť neznáme, neodradí ľudí od komentovania a zopár ďalších naučí, ako je dôležité komentovať. Teším sa na ďalšiu spoluprácu.
Re: Pod imelom Od: Jimmi - 08.09. 2010
A zabudla som. Asi tu zopár ľudí nebude súhlasiť s poslednou vetou! Som zvedavá na reakcie.
Re: Pod imelom Od: Kirsten - 08.09. 2010
takže??...presne tak mno a na tie reakcie som zvedavá aj ja

Re: Pod imelom Od: anonym - 08.09. 2010
skvelá jednorázovka.

Prehľad článkov k tejto téme:

mistress meo: ( Kirsten )03.01. 2012Novoročné Dramione
mistress meo: ( Kirsten )30.12. 2010Vianočné Dramione
Mevv: ( Kirsten )08.09. 2010Pod imelom
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )08.09. 2010Úvod k poviedke