Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

15. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 08.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/15/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola pätnásť

Na druhý deň popoludní Hermiona skutočne sledovala metlobalový zápas, pretože všetci, Harry, Ron a Draco hrali. Zdalo sa, že nepriateľstvo medzi Dracom a Harrym je intenzívnejšie a oni jačali a narážali jeden do druhého, robili taktické finty, aby počas hry toho druhého oklamali. V jednom okamihu sa zlatonka vznášala rovno nad nimi a bol potrebný Angelinin výkrik, aby na seba prestali kričať a dávali pozor. Dovtedy zlatonka zmizla. Hermiona si vzdychla. Chlapi.

Dosť sa pri sledovaní samotnej hry nudila a úplne stratila prehľad o bodoch, hoci ju bavilo sledovať Draca na metle. Bolo fajn, že nikdy neprechladol, pretože metlobalové ihrisko bolo pokryté snehom a Hermiona mrzla schúlená v teplom kožušinovom plášti a s chráničmi na ušiach.

Harry s Dracom sa obaja rútili vpred a prudko zatočili. Preleteli okolo štadiónov v červeno-zelenej šmuhe a potom sa stočili dohora. Draco zjavne lietal lepšie než kedy predtým, keď udržoval tempo s Harrym. Budú to skutočné preteky, aby sa zistilo, kto ju dnes chytí-

"Pozor!"

Ten výkrik vyšiel z tucta hrdiel a Draco sa vo vzduchu roztočil ako handrová bábika, keď ho zospodu zasiahla dorážačka. Rútil sa k zemi, kým sa jeho metla točila iným smerom. Harry sa stočil rýchlejšie než myšlienka a pokúsil sa ho zachytiť, ale bolo to neskoro. Draco narazil na snehom pokrytú zem.

Hermiona nebola schopná ani vykríknuť. Nespomínala si na beh k ihrisku, ale odstrkovala všetkých, čo jej stáli v ceste, až kým sa vedľa Draca nezrútila na kolená. Na snehu bola krv. Harry si kľakol z druhej strany Draca. Jeho zelené oči sa bezmocne stretli s jej, kým ho neodstrčila nabok Pansy Parkinsonová.

"Vypadni od neho, humusáčka," povedala jedovato.

Hermiona ju ignorovala a jemne sa dotkla Dracovej hlavy. Zacítila krv valiť sa z rany v zadnej časti jeho lebky. Pevne pritlačila ruku na ranu a snažila sa zastaviť krvácanie. Nehýbal sa, ako keby bol mŕtvy a bol skoro taký bledý ako sneh, na ktorom ležal.

"Kde je Madam Pomfreyová?" spýtala sa chrapľavo.

"Na ceste," povedal Harry.

Hermiona sa sklonila tak hlboko, až sa jej pery obtreli o Dracovo ucho.

"Vydrž, láska," prosila potichu. "Prosím, vydrž."

Začula slabý zvuk a prekvapene sa posadila.

Dracove šedé oči boli otvorené.

"Mia," povedal potichu a mierne sa usmial.

Hermiona sa rozplakala. Našťastie v tej chvíli prišla madam Pomfreyová a odohnala divákov nabok, vrátane Pansy a Hermiony.

"Vynikajúca práca v zvládnutí krvácania, slečna Grangerová," povedala vecne Pomfreyová a vrhla na Draca niekoľko kúziel. Potom ho odlevitovala a odviedla z ihriska do nemocničného krídla. Pansy venovala Hermione pohľad nefalšovanej zloby a ponáhľala sa za nimi. Hermiona vstala a pozrela sa na Harryho, ktorý sa doširoka uškŕňal.

"Nie som si celkom istý, ako plánuješ túto malú scénu vysvetliť," povedal potichu, "ale určite o tom bude o chvíľu hovoriť celá škola."

Hermiona by si zakryla tvár rukami, ale jedna z nich bola vlhká od Dracovej krvi. Zrazu jej bolo zle. Harry ju zovrel okolo pliec a kráčali s prúdom divákov preč z ihriska.

ooOoo

Keď Hermiona a Harry vstúpili do spoločenskej miestnosti, hovor utíchol. Hermiona pocítila nával rumenca na svojich lícach a zrazu vedela, ako sa Harry cítil zakaždým, keď ho predstavovali cudzím ľuďom. Ale títo ľudia mali byť jej priateľmi.

"Takto zachrániť Malfoya," vyčítavo povedala Katie Bellová.

Hnev potlačil Hermione rozpaky. "Boli by ste radšej, keby som ho nechala zomrieť?" spýtala sa rozhorčene. Miestnosťou sa ozvalo niekoľkokrát zopakované ´áno´ a Hermiona sa nahnevane rozhliadla. "Fajn, to je zasrane správny postoj! Dúfam, že keď sa niekedy ťažko zraníte, tak dav divákov nebude postávať okolo a nenechá vás vykrvácať na smrť!"

"Pomôcť je jedna vec," povedal Fred Weasley, "ale ty si sa z tribúny k Malfoyovi dostala, ako keby si sa premiestnila."

"Skôr si vyzerala, ako keby si si o toho blba robila starosti," dodal George.

Hermiona si vzdychla. "Je mi ukradnuté, ako to vyzeralo. Urobila by som to isté kvôli vám. Môžete si tu postávať a ohovárať, ako sa vám páči. Ja idem hore."

Ron vykročil dopredu. "Dajte si odchod!" zakričal. "Počúvajte sa, prečo to neurobíte? Hermiona a Malfoy? Neznie vám to prekliato absurdne? Premýšľajte o tom."

Ostatní chrabromilčania sa skutočne zatvárili zahanbene a Hermiona strelila po Ronovi vďačným pohľadom, hoci bol zľahka zafarbený vinou, pretože vedela, že sa Ron za ňu postavil len preto, že nepoznal pravdu. Pozrela sa na Harryho, ktorý si povzdychol.

"To je taký problém? Hru zrušili, takže budeme znova hrať na budúci týždeň. Ak Malfoy nebude môcť lietať, budú si musieť nájsť druhého stíhača."

Rozhovor sa okamžite stočil k metlobalu a Hermiona sa rýchlo vydala na útek. Hodila sa na posteľ a schovala si tvár do vankúša. Ani nemohla ísť do nemocničného krídla, aby zistila, či je Draco v poriadku. Oči sa jej zaliali slzami.

"Si do neho zamilovaná, však?" spýtal sa niekto za ňou. Posadila sa a na Padminej posteli našla sedieť Ginny Weasleyovú a sledovať ju.

"Čože?" spýtala sa Hermiona a pretrela si chrbtom ruky oči.

"Do Draca Malfoya. Si do neho zamilovaná."

Hermiona to nepoprela. Ginny pokrútila hlavou a vzdychla si.

"Nezávidím ti. Je dosť ťažké milovať Harryho a to nie je arogantný, netolerantný, skazený netvor z čistého zla."

"Vďaka... myslím."

Ginny prikývla. "Je skoro čas na večeru."

"Nie som hladná."

"Mala by si ísť dole a pokúsiť sa predstierať, že je všetko v normále. Inak len tie fámy potvrdíš."

Hermiona si pošúchala spánky, aby zahnala rastúcu bolesť hlavy, ale vedela, že Ginny mala pravdu.

ooOoo

Večera bola čistým mučením. Hermiona cítila neustálu paľbu pohľadov, hoci väčšina z toho bola asi paranoja. Jedlo jej chutilo ako popol, ale prinútila sa ho zjesť v úsilí o normálnosť. Zaletela pohľadom k slizolinskému stolu a pocítila bodnutie straty. Draco tam mal byť, strieľať po nej nenávistným pohľadom a úškrnom, ktorý by opätovala s potlačeným úsmevom.

Všimla si, že chýba Pansy Parkinsonová. Tá slizinská domýšľavka asi zostávala pri Dracovej posteli, uhládzala jeho bledé vlasy z dokonalého čela a bozkávala ho vlhkými bozkami na pery.

 

Skoro ju na chvíľu zaslepila žiarlivosť a odtlačila od seba tanier. Už viacej nemohla.

Harry sa nad ňou zľutoval a odprevadil ju späť do chrabromilskej veže. Vďakabohu, Ron mal vážnu diskusiu so Seamusom a sľúbil, že sa k nim pripojí neskôr, takže kráčala s Harrym po chodbách len ona.

"Bude v poriadku," povedal Harry a strelil po nej ustaraným pohľadom.

Hermiona nešťastne pokrútila hlavou.

"Toto je tá najhoršia vec, ktorou som kedy vo svojom živote prešla," priznala. "Radšej by som brala ďalšieho trola. Alebo baziliska. Alebo Veď-Vieš-Koho. Radšej by som robila čokoľvek iné, než byť zamilovaná do Draca Malfoya. Nikdy som nechcela, aby sa to stalo, ale teraz to je... neviem. Je taký iný, keď sme sami."

"Mal by som dúfať, že je," zamrmlal Harry. "Inak si budem myslieť, že si zošalela."

"Ešte si to nemyslíš?"

"Nuž... áno," povedal Harry podporujúco.

Hermiona sa zachichotala. "Na tvoju úprimnosť sa môžem spoľahnúť vždy."

ooOoo

O hodinu neskôr ležala na posteli neschopná zaspať, keď dnu vkĺzla Ginny a hodila jej balíček.

"Od Harryho," zašepkala a odišla.

Hermiona sa posadila a otvorila balíček. To, čo videla, ju nútilo chcieť vybehnúť do chlapčenských spálni a tucetkrát Harryho vybozkávať.

Bol to jeho neviditeľný plášť.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 13.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 24.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 29.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 15. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Harry je jako kamarád úžasný...takového bych také chtěla...krásné gesto s pláštěm

Re: 15. kapitola Od: JSark - 25.09. 2010
Teda, Harry je samé prekvapenie. Dík.

Re: 15. kapitola Od: Zuzana - 15.09. 2010
V tejto poviedke budem zbožňovať aj Harryho :)

Re: 15. kapitola Od: Cathrin - 08.09. 2010
Uh tak teď jsem fakt zvědavá, jestli tam opravdu bude ta Pansy ;))

Re: 15. kapitola Od: Cathrin - 08.09. 2010
Uh tak teď jsem fakt zvědavá, jestli tam opravdu bude ta Pansy ;))

Re: 15. kapitola Od: Nade - 08.09. 2010
Hary je chápavější, než jsem čekala. Ale drby se nezastaví, to je jisté. Merline, kdo by odolal takovému šťavnatému soustu! Moc pěkné, děkuji, a těším se na další. Zdá se, že už jich moc nezbývá.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Už len tri kapitoly. Hoci posledná má dvojnásobnú dĺžku. Díky moc.

Re: 15. kapitola Od: Jacomo - 08.09. 2010
„Skôr si vyzerala, ako keby si si o toho blba robila starosti,“ dodal George. Jejda, přilepte mu na čelo ceduli Pozor, chápavý Weasley! Ron vykročil dopredu. „Dajte si odchod! ... Hermiona a Malfoy? Neznie vám to prekliato absurdne?“ Ron sice nechápe, ale to je spíš dobře. „Si do neho zamilovaná, však?“ Ginny byla chápavá vždycky. Hermiona sa posadila a otvorila balíček ... Bol to jeho neviditeľný plášť. A teď už je chápavý i Harry. Kdy zamrzlo peklo a proč mi to nikdo neřekl?! Díky, že CHÁPEŠ naši touhu po dalších kapitolách
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Ja už ďalšiu nemám, dve sú u Tessky. Páni, kde na tie hlášky chodíš. Díky moc

Re: 15. kapitola Od: anonym - 08.09. 2010
milé od Harryho.

Re: 15. kapitola Od: pavlina - 08.09. 2010
Ještě že ta Hermiona Harryho má. To by chudinka asi do rna nevydržela nevědět co je s Dracem. Ani bych se jí nedivila, být na jejím místě taky bych ho chtěla vidět, a vědět, že je v pořádku. Děkuji za rychlý překlad
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Aj ja za komentár. Ďakujem.

Re: 15. kapitola Od: doda357 - 08.09. 2010
Priznám sa, že som nečakala, že sa teraz Dracovi niečo stane... Harry je vážne milý. Celý čas odkedy Draca zobrali do Nemočničného krídla, som rozmýšľala, že keď už Hermiona ukradla Harrymu Záškodnícku mapu, tak by mohla ukradnúť aj neviditeľný plášť. A nakoniec ani nemusela . Krása, veľmi pekne ďakujem,, teším sa na ďalšiu kapitolu.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Aj ja ďakujem. Bez preklepu, nie je možné.

Re: 15. kapitola Od: 32jennifer2 - 08.09. 2010
Harry zlatý chlapec ))) vďaka za kapitolku
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Niet za čo, správny kamarát.

Re: 15. kapitola Od: Lostt - 08.09. 2010
Jedna z mala poviedok, kde nerobi Harry problemy a o to ho mam radsej :D No tak som teda zvedava :D
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Aj ja, som zvedavá, kedy Tess pošle ďalšiu. Asi až zajtra, aby som jej ju náhodou nezverejnila hneď. Díky

Re: 15. kapitola Od: SARA - 08.09. 2010
skvělé hned dvě kapitoly, díky moc. Harry je  milý. Chudák Dracoušek, ale on se z toho dostane.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Len jedna na deň, ty si tu nebola :D Ale nie, ja viem, že včerajšia išla neskoro. Díky 007

Re: 15. kapitola Od: teriisek - 08.09. 2010
Pansy je pěkná mrcha... achjo, doufám, že to skončí dobře. Je to romantika, ne? To přece musí skončit dobře... přeju jim to! Díky moc za překlad, těším se na další:)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Že váhaš. Musí, otázka je len ako. Díky moc.

Re: 15. kapitola Od: jerry - 08.09. 2010
harry to vystihol aj rozhovorom aj tym plastom, proste super kamarat. a ginny ta tiez vzdy vsetko vie nic jej neujde. no som zvedava ci pri vyuzivani plasta miu nikto neodhali. aka bude reakcia skoly ked sa to prevali?! uz sa tesim vdaka
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Nechcem moc prezradiť, ale reakcia "školy" bolo to, čo definitívne rozhodlo pre tento preklad. Teda u mňa, ešte som si to dala odobriť Rapidez, ale autorka si zaslúži plný počet za originalitu. Len musíš počkať na záverečnú kapitolu, resp. epilóg, ale on jej súčasťou, je 2x dlhšia. Díky

Re: 15. kapitola Od: denice - 08.09. 2010
Přímo jsem viděla před sebou, jak se ti dva hádají a Zlatonka jim marně skoro naráží do čel... Hermiona se už-už prozradila, vážně jsem zvědavá, co na tohle řeknou (a udělají!) Zmijozelové. A nejlepší byla Ginnina replika:  "Nezávidím ti. Je dosť ťažké milovať Harryho a to nie je arogantný, netolerantný, skazený netvor z čistého zla."  , není co dodat!
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Presne! Ach, tí chlapi. Díky moc.

Re: 15. kapitola Od: bbarka - 08.09. 2010
To Harryho gesto, že poslal Hermione plášť bolo naozaj pekné...skutočný kamarát... "Radšej by som brala ďalšieho trola. Alebo baziliska. Alebo Veď-Vieš-Koho." - hahaha poteší  Som veľmi zvedavá, čo asi tak spraví Hermiona s plášťom Ďakujem za preklad!
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Asi vie, že už jej nieto pomoci. Díky.

Re: 15. kapitola Od: cyrus - 08.09. 2010
Chápavý Harry Potter je na nezaplatenie... dakujem velmi pekne za kapitolu :)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Ty si rýchlik. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke