Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

7. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 01.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/7/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola sedem

Bolo dokonalé popoludnie na lietanie. Zopár Dracových kamošov sa zhromaždilo, aby sledovalo, ako niekoľkokrát obletel Rokfort a urobil zopár trikov, aby sa im zapáčil. Nezúčastnene im zakýval. Bolo fajn mať pätolizačov. Zaletel k jazeru. Zostával nad vodou tak tesne, ako bolo možné bez toho, aby sa jej dotkol. Keď bol z dohľadu hradu, zakrúžil späť a priblížil sa k nemu zo zriedka používaného uhla, tesne pri zemi, aby sa vyhol odhaleniu. Vzniesol sa nahor popri vonkajšej stene a spustil sa na malú strešnú záhradu, ktorú objavil pri jednom zo svojich výletov. Niekto - možno profesorka Sproutová, či domoví škriatkovia - sa o ňu dobre staral, pretože kvetiny boli vždy upravené a nebolo vidieť žiadne opadané lístie, ale Draco tam nikdy nikoho nevidel. Dnešok nebol výnimkou.

Výhodou tej záhrady bolo to, že bola len dve chodby a dve schodiská od Hermioninej tajnej izby. Prehodil si metlu cez plece a váhavo zapochyboval, či sa po včerajšej epizóde vôbec ukáže. Skoro všetko zničil.

Keď vošiel do miestnosti, v šoku zastal a chvíľu sa snažil polapiť dych. Hermionino školské oblečenie bolo preč. Mala na sebe niečo úplne iné. Podobalo sa to tej čiernej súprave, čo obdivoval, keď ju potajomky sledoval, ale toto malo červené lemovanie, ktoré zjavne zdôrazňovalo jej očividné prednosti. Už zabudol, ako odhaľujúca tá lesklá látka je. 

Pokrčila plecami. "Prisahala som si, že ten druhý si už pred tebou neoblečiem, tak som si objednala nový. Súhlasila som, že ti dovolím naučiť ma tango, ale myslím, že by som ti najprv mala ukázať zopár ďalších muklovských tancov."

Draco na chvíľu vyzeral vyvedený z miery.

"Nemôžeš sa tomu obávanému tangu vyhýbať naveky."

"Budem sa mu vyhýbať tak dlho, ako sa bude dať," odsekla drzo a pustila hudbu. Draco odložil metlu a zhodil z pliec habit. Hermiona prikročila blízko k nemu. Vzdorne ho sledovala, keď sa načiahla a chytila ho za ruky v rukaviciach. Uškrnul sa, ale bez poznámky jej dovolil dotknúť sa ho.

Predviedla niekoľko pohybov, kým rozprávala svojim učiteľským hlasom. Vravela, že sa naučila swing a jitterbug od svojich rodičov. Draco bol ako zvyčajne schopný žiak a čoskoro sa točili, otáčali a skákali po podlahe v ladnom pohybe. Hoci nemal priveľa príležitostí klásť na ňu ruky, Draco mal z tejto hodiny radosť.

Bol slnečný deň, takže zo stropného okna mali dostatok svetla. Na jej rozmanité rýchle piesne tancovali skoro hodinu. Husle naznačili pomalšiu pieseň a Hermiona sa ponáhľala zmeniť ju. Draco jej zachytil ruku.

"Počkaj," povedal. "Páči sa mi to."

"Volá sa ´The Best of Times´," povedala. Stále ju držal.

"Muklovia na toto musia tancovať, inak by to na gramofóne nemohlo byť," trval na svojom.

Vzdychla si. "Tancujú na to, ale je to hlúpe."

"Ukáž mi to," dožadoval sa.

Prevrátila oči, ale prikročila k nemu bližšie. Chytila ho za ruky a položila si ich na boky. Svoje vlastné ruky mu položila na plecia tak zľahka, že sotva ten tlak cítil.

"Teraz sa len pohupuj na mieste a hýb plecami a bokmi," poučovala ho.  

Draco to vyskúšal a rýchlo našiel rytmus, ktorý zodpovedal hudbe. Prižmúril oči. Na tomto muselo byť niečo viac, inak by predtým kvôli tomu nebola taká plachá. Hermiona sa stále pozerala na miesto nad jeho plecom. Strnulo medzi nimi udržiavala štvorpalcovú vzdialenosť a Dracovi to došlo. Šibalsky sa usmial a skĺzol rukami po jej chrbte. Strhol ju k sebe a pocítil, ako sa o jeho hruď príjemne opreli jej prsia. Jej oči zaleteli k jeho, keď zalapala po dychu.

"Oveľa lepšie," rozhodol sa, keď sa ich nohy prispôsobili. Očakával, že ho odstrčí a zastaví ich hodinu, ale po chvíli odporu si ťažko povzdychla a skĺzla rukami okolo jeho krku. Draco skoro zakopol, keď si oprela hlavu o jeho hruď. Podozrievavo prižmúril oči. Nikdy takto ľahko nekapitulovala. Ostražito nakukoval do tieňov v miestnosti, vyplašený kvôli číhajúcim chrabromilčanom. Mohla mať už dosť jeho hry a zveriť sa svojím lemurím priateľom.

"Nemôžem uveriť, že tancujem slaďák s Dracom Malfoyom," zamrmlala mu do pleca. "Preukázateľne som zošalela."

Jej slová ho akosi upokojili. Znela úprimne. Draco ani nechcel uvažovať o tom, čo by jeho slizolinskí priatelia povedali, keby ho videli takto dôverne Hermionu objímať. Jeho otec by sa ho okamžite zriekol len za to, že sa vôbec dotkol muklorodenej. Pri tej myšlienke sa uškrnul. Bolo vzácne, keď svojmu otcovi akokoľvek vzdoroval.

A tento konkrétny spôsob sa ukazoval byť celkom príjemným.

Pieseň na Dracovu chuť skončila príliš skoro. Hermiona ho pustila a ukročila, ako keby bola omámená.

"Toto by sme asi nemali robiť príliš často," povedala obozretne. Draco rozvážne prikývol. Už mal priveľkú radosť z toho, keď sa jej dotýkal.

ooOoo

Hoci hrala nebezpečnú hru, Hermiona mala dobrú náladu kvôli tomu, že prevzala útok. Karty už viacej neboli na Dracovej strane stola. S chladnokrvnou vypočítavosťou si objednala niekoľko modelov oblečenia. Legíny s krátkou, tesne priliehajúcou elastickou tunikou, športové tielko a k nemu zodpovedajúcu tenisovú sukňu, top s viazaním okolo krku, ktorý bol taký odhaľujúci, že nemala odvahu si ho obliecť, keď prišiel. Trikot s úzkymi ramienkami, ktorý si sľúbila obliecť len s tričkom; do hrdzava sfarbený hodvábny korzetový top, v ktorom vyzerala ako pirátska pobehlica vďaka jeho širokému opasku a priveľkej spone.

Mala na sebe ten pirátsky výstroj, keď sa nabudúce stretli a pocítila záblesk triumfu, keď na ňu skutočne vyvalil oči. Pokúsil sa prehovoriť a musel si viackrát odkašľať, než tie slová vyšli von.

"Čo to do pekla máš na sebe?"

"Túto starinu?" spýtala sa koketne, hoci si stanovila hranicu v mrkaní svojimi mihalnicami. Tiež mala na sebe tie tesné legíny, o ktorých vedela, že sa mu páčia. Obrnila sa a zvýšila  stávky tým, že si zahryzla do spodnej pery a zaťahala za živôtik. Jeho oči sledovali jej ruky, ako keby bol v tranze. "Vážne dúfam, že neodpadnem - je to trochu tesnejšie, než som čakala." Spustila ruky a zhlboka sa nadýchla, čo skoro spôsobilo, že z toho topu vyskočila. Draco do seba vtiahol vzduch skôr, než zdvihol chvejúcu sa ruku a prehrabol si ňou vlasy. Jasné znamenie, že je nervózny.

S očakávaním sa na neho pozrela.

"Dnes tango?"

"Bože nie!"

Potlačila úsmev. Hermiona - jedna. Draco - nula. 

Sotva urobili pár rýchlych muklovských tancov bez dotýkania sa, než Draco stretnutie skrátil a zdrhol, s použitím domácej úlohy ako výhovorky. Hermiona si skutočne pohmkávala, keď odchádzala z miestnosti.

ooOoo

Ale pri tomto sa jej pomsta nezastavila. Mimo tajnej miestnosti ho totálne ignorovala. Ani ho nevyhľadávala, ani sa na neho nepozerala. Zapchala si uši pred jeho urážkami, vyhýbala sa jeho pokusom potknúť ju a bez námahy zneškodňovala jeho pokusy sabotovať jej prácu tým, že premýšľala päť krokov pred ním. Fungovalo to úžasne.

"Čo sa deje medzi tebou a Malfoyom?" spýtal sa jej jeden večer Harry v chrabromilskej spoločenskej miestnosti.

"Čo tým myslíš?" pokojne sa spýtala.

"Tvári sa, ako keby ťa chcel zabiť. Chcem povedať, že skutočne chcel zabiť. Zvykol sa na teba pozerať, ako keby si bola hmyz, skoro tak ako sa pozerá na mňa, ale teraz sa tvári, ako keby ťa dokázal na mieste spáliť na popol."

Hermiona sa pri Harryho slovách zoširoka usmiala.

"Výborne."

Dúfajme, že o pár dní Draco raz a navždy ukončí ich "hodiny tanca". Potom sa budú môcť vrátiť k svojim normálnym životom súperiacej chrabromilčanky a slizolinčana. Všetko bude v poriadku.

Poznámka k prekladu:

To oblečenie dalo zabrať, ale nakoniec som dala prednosť plynulosti textu pred opismi, či použitím anglických výrazov. Len pre lepšiu predstavu:

racerback tank and matching tennis skirt

racerback tank and matching tennis skirt

halter top

halter top

bodysuit with thin straps

bodysuit with thin straps

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Ou Hermiona nasadila na Draca těžký kalibr :D no tak Dráčku, vzchop se...je to jen oblečení :D

Re: 7. kapitola Od: JSark - 19.09. 2010
Hermiona má plán, no konečne. K tým obrázkom by sa zišiel ešte ten pirátsky, to by som rada videla. Vydarený preklad.

Re: 7. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
Nádhera, tak tango ešte stále odkladajú. Hermiona to krásne vzala do svojich rúk.

Re: 7. kapitola Od: pavlina - 02.09. 2010
Jen aby si na to Draco nezvyknul. Pak bude mít Hermiona problém a zrušení hodin se konat nebude. Samozřejmě moc děkuji za překlad jdu na další kapitolku

Re: 7. kapitola Od: anonym - 01.09. 2010
Hermionine útoky zatiaľ dokonale vychádzajú

Re: 7. kapitola Od: denice - 01.09. 2010
Bezvadné! Ale že by to Hermioně jen tak prošlo? Že by Draco nepřešel do protiútoku? Jsem moc zvědavá, jak si s tím poradí, rozhodně i nemyslím, že Hermionina poslední slova jsou prorocká

Re: 7. kapitola Od: 32jennifer2 - 01.09. 2010
šikovne dievča!!! velmi sikovne :) len do neho :D dík za kapču, idem na dlasiu... :D

Re: 7. kapitola Od: Nade - 01.09. 2010
Pěkně s ním vydrbala!!  Ale obávám se, že výsledek jejího snažení nebude úplně takový,jak plánuje. Díky, letím na další kousek.

Re: 7. kapitola Od: teriisek - 01.09. 2010
bestie... to chudák Draco asi moc dlouho nevydrží, když už teď je tak mimo..! Díky za kapitolu!

Re: 7. kapitola Od: doda357 - 01.09. 2010
Ani vo sne by ma nenapadlo, že jej protiútok bude vyzerať takto.  Ale podľa mňa to vyriešila bravúrne. Skvelé ako vždy, ďakujem.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 01.09. 2010
Jéj, a čo si čakala? Mohla na neho poslať Harryho s Ronom, ale sľúbila že to nikomu nepovie. Ale Draco je v krásnom popretí, kedyže to len prizná? Díky moc

Re: 7. kapitola Od: bbarka - 01.09. 2010
Hermiona - jedna. Draco - nula.  - hahahahahmmm...cítite to?Vietor sa obracia...táto kapitola ma strašne potešila...ĎAKUJEM!!!
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 01.09. 2010
Robí mu presne to isté, čo on jej. Uvidíme, či on zareaguje rovnako. A ako! (myslím spôsob, nie kvalitu) :D Díky.

Re: 7. kapitola Od: Tesska - 01.09. 2010
Pekné, ja si myslím, že je to v pohode, veď uvidíme, čo na to povedia čitatelia :)
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 01.09. 2010
Dík, snaha bola, takže... Strašne moc si mi pomohla. Už ťa čaká ďalšia. Vieš že už sme za polovicou? Má to len 18 kapitol.
Re: 7. kapitola Od: Tesska - 01.09. 2010
len toľko? to sa kedy chcú stihnúť dať dokopy? Mali by si pohnúť

Re: 7. kapitola Od: muuufi - 01.09. 2010
sú suproví, som zvedavá, že kto nakoniec z koho
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 01.09. 2010
Skôr bude zaujímavé sledovať, kto to skôr vzdá a prizná si, že niečo k tomu druhému cíti. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke