Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

5. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 30.08. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Betta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/5/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Špeciálne venovanie pre Jenny s prianím, aby bolo už len lepšie.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5

 

Hermiona kráčala do svojej tajnej miestnosti tak pomaly, ako sa len dalo, hoci už viac tajomstvom nebola. Plná obáv zvažovala, že sa vôbec neukáže, ale Malfoyovi vážne verila, že si ju dá namaľovať v cvičebnom úbore. Asi by ten obraz zavesil na hlavnú chodbu neodstrániteľným kúzlom.

Draco na ňu čakal, presne tak ako sa bála. Jeho habit a viazanka boli preč a na svojej košeli mal príliš veľa rozopnutých gombíkov. Tým odhaľoval z hrude viac než v tomto okamihu potrebovala vidieť. Jeho čierne nohavice sa zdali príliš tesné, aby umožňovali voľný pohyb, ale k tomu sa rozhodne nechystala vyjadrovať.

Vyzeral natešený ako šteňa zlatého retrievra.

"Jednoducho nemôžem uveriť, že toto robím," povedala a vrhla na dvere kúzlo - niečo, čo mala urobiť od samého začiatku, aby ho za nimi udržala! Zo všetkých ľudí, ktorí na ňu mohli naraziť - Malfoy!

"Čo to máš na sebe?" pochybovačne sa spýtal, keď zhodila habit na ten jeho.

Mala na sebe jednoduché tričko s krátkymi rukávmi a šedú teplákovú súpravu. Jej zvyčajný cvičebný úbor bol jednoducho príliš odhaľujúci, aby sa pri ňom cítila príjemne.

"Oblečenie," odsekla a zakrútila prístrojom.

"Včerajšie oblečenie bolo nesmierne lepšie."

"Vďaka za kritiku."

"Myslím, že dám ten obraz namaľovať, aby som si to mohol zapamätať."

"Budeš musieť, pretože to už v tvojej blízkosti na sebe mať nebudem."

Prebodávali sa pohľadom.

"Začni už, Grangerová," povedal napokon Draco. Pustila Bon Joviho, pretože "You Give Love a Bad Name" jej tancovala v hlave po celé odpoludnie, odkedy si Draco pískal ten refrén. Ale tú preskočila a šla rovno k "Runaway". Bola rýchlejšia.

Keď hudba začala, krúžili okolo seba ako súperiaci zápasníci. Opatrne ho sledovala, keď napodobňoval jej pohyby a pocítila, ako jej úsmev skrútil pery. Musela priznať, že bola radosť sledovať ho. Mal vynikajúce načasovanie a rovnováhu. A tiež sa zdalo, že na rozdiel od mnohých tanečníkov presne vie, čo robiť s rukami. Pri tej myšlienke pritiahla vlastné ruky k telu a zľahka si nimi skĺzla cez boky, len aby videla, že urobil to isté. Jej jazyk sa dotkol náhle suchých pier. Draco ju pozoroval a pohol sa vpred, až kým nebol kúsoček od nej. Chcela cúvnuť, ale nechcela vyzerať ako zbabelec. Nebála sa, že sa k nej dostane blízko! Vzdorne nadvihla bradu a ani sa nepohla. V tom okamihu ju prestal napodobovať a očividne si našiel svoj vlastný rytmus. Opustili celé to predstieranie vzťahu učiteľ/žiak a jednoducho tancovali s hudbou, ktorá sa prelievala okolo nich.

Po tejto zahrala "Bad Medicine" a tá pieseň zjavne Dracovi presne sedela. Pokračoval v tanci nepríjemne blízko nej a nepochybne sa ju snažil zastrašiť. Pokúšala sa ignorovať to, ako mal svoje strieborno-plavé vlasy zastrihnuté nad čelom a to, ako ju jeho dymovo šedé oči sledovali nad perami, ktoré sa krútili v tajomnom úsmeve. Stále nedovolila svojim očiam pozrieť sa na jeho odhalenú hruď a na tie svetlé kvapôčky potu, ktoré tam boli. Pokúšala sa nevšímať si, ako úchvatne dokázal pohybovať bokmi...

Keď bola v miestnosti skoro úplná tma, zalapala v úžase po dychu.

"Ako dlho sme tu? Všetci sa budú čudovať, kde som šla!"

Draco si dramaticky vzdychol a priložil si ruku na čelo. "Bremeno popularity."

Zamračila sa na neho. "Ja nie som populárna."

"Takže tým ´všetci´ myslíš Pottyho a Weslíka?"

Zaškrípala zubami. A to si pomyslite, že pred chvíľou po ňom prakticky túžila. Stále vyzeral príliš sexy pre svoje vlastné dobro. Vlasy mal rozstrapatené, tmavé od potu a miestami sa mu lepili na čelo. Namierila na neho prútik.

"Odstrániť! (Pulíxero!)"

"Au! To nebolo nevyhnutné!" sťažoval sa. "Dokážem sa okúpať, aby si vedela." Vlasy mal ešte strapatejšie, ale boli čisté a suché a oblečenie mal bez poškvrny. Obrátila kúzlo na seba a uvítala bodnutie rýchleho čistenia.

"Nemám v úmysle dať sa vidieť, ako opúšťam nejakú miestnosť s tebou, spoteným a zadychčaným," odpovedala prakticky. "V skutočnosti nemám vôbec v úmysle opustiť miestnosť s tebou. Bez obáv odíď."

Zobral si habit a viazanku, ktoré mu ponúkla, ale nepohol sa k odchodu. Podráždene si vzdychla.

"Ešte niečo iné?" dožadovala sa.

"Zapečatila si dvere, spomínaš si?" spýtal sa mierne.

Začervenala sa. Čo to na ňom bolo, že vďaka tomu tak zabúdala a bola nezodpovedná? Pripadala si ako sestry Patilovie, ktoré sa nekontrolovateľne chichotali nad každým "chutnučkým" chalanom, ktorý prešiel okolo. Neprítomne namierila prútik na dvere a tie sa s buchnutím rozleteli.

"No, no, mierni sa, mierni sa."

"Len choď, Malfoy."

Šiel.

 

oo0oo

 

O štyri dni neskôr Hermiona začala uvažovať, či na ňu Draco úplne nezabudol. Nenaplánovali si, že sa znova stretnú a obaja boli zaneprázdnení. Draco s metlobalom a Hermiona s úlohami. Dúfala, že už nemá viac v úmysle trápiť ju. Možno sa chcel naučiť tancovať pre svoju vlastnú zvrátenú zábavu, ale pre ňu to nebola hra.

Príliš často premýšľala o ich "hodinách". Myseľ sa jej znova a znova vracala k Dracovi tancujúcom blízko nej, blízko dosť na to, aby sa jej pri jednom chybnom kroku dotkol. Musela si od neho udržať odstup. Všetko, čo urobil, slúžilo jeho vlastnému sebeckému účelu a ona na to musela pamätať. Nemohla si dovoliť začať o ňom premýšľať ako o... nuž, ako o slušnom človeku. Pretože on ním nebol.

To sa jej neskôr v ten deň pripomenulo, keď prechádzala okolo skupiny slizolinčanov cestou na Aritmanciu. Okamžite v dave zbadala Dracove strieborno-plavé vlasy, ale jednako ju prekvapilo, keď k jej nohám hodil veľkú knihu. Zakopla o ňu a roztiahla sa na zemi. Z rúk jej vyletela učebnica Aritmancie a buchla si koleno o kamennú podlahu.

Slizolinčania sa hlučne zasmiali.

"Našiel som pre teba knihu, humusáčka," povedal Draco, keď zazrela na jeho uškŕňajúcu sa tvár. "Som si istý, že si ju užiješ."

So svojimi chichotajúcimi pätolizačmi sa odvliekli po chodbe. Zdvihla svoju učebnicu a potom zdvihla knihu, ktorú pred ňu hodil. Mala nadpis: 101 využití muklovskej kože. Obal vyzeral podozrivo inak ako akákoľvek koža, ktorú kedy videla. Striaslo ju. Bol odporný! Neľudský bastard. Otvorila ju na prednej strane a jej oko zachytilo malý kúsok pergamenu. Dracovým drobným, dokonalým rukopisom tam bolo napísané jediné slovo: Popoludní.

Nahnevane ho zhúžvala v ruke. Očakával od nej, že sa s ním po tomto stretne? Ani nápad!

Ledva to počas hodiny Aritmancie zvládla vďaka mukám z váhavosti. Na jednej strane ho chcela vidieť, aby mu dala najavo, čo si myslí. Bolo pre neho vážne nevyhnutné, aby bol po celý čas také monštrum? Na druhej strane nechcela byť nikde v jeho blízkosti. Diabol, či nie, nemohla popierať svoju rastúcu príťažlivosť k nemu. Bol príliš prekliato úžasný, aby ignorovala to, že ho potrebovala ignorovať a tanec nepomáhal. Vyzeralo to, že každý jeden pohyb jeho tela bol vypočítaný, aby dosiahol maximálne zvádzanie, hoci to bola pravdepodobne len jej predstavivosť.

Musela dostať svoje hormóny pod kontrolu. Len preto, že ju nikto od minuloročného Vianočného bálu nepobozkal... Tak zúfalo potrebovala lásku? Nepomohlo, že bozkávať Viktora bolo ako bozkávať kus kameňa - drsné a nepoddajné. Vrazil jej jazyk do úst ako baranidlo a to priviedlo ten večer k rýchlemu koncu. Vyhovorila sa na vyčerpanosť a unikla do svojej izby.

Hermiona premýšľala, či by bolo pobozkať Draca nejako iné. Ako ho poznala, prirazil by ju o stenu a prehltol ju, ako keď had prehltne svoju korisť. Namiesto toho, aby ju to odpudilo, tá predstava vyvolala husiu kožu na jej pokožke a pocítila nechcený príval túžby. Upokojujúco sa nadýchla a zakliala.

"Poznač si," zamrmlala. "Nikdy, absolútne nikdy sa znova nezaoberaj predstavou ako bozkávaš Draca Malfoya."

Vďaka prísnej výčitke si pripadala väčšmi pod kontrolou a dotkla sa tej zlej knihy, čo na ňu hodil. Využitia muklovskej kože, zaiste! Bol totálne ohavný.

Na stretnutie s ním meškala. Odkiaľsi si vyčaroval drevené kreslo a sedel na operadle s nohami na sedadle. V gramofóne spieval Bon Jovi "You Give Love a Bad Name". Draco mal v ruke Zlatonku a hral sa s ňou. Pustil ju a zachytil vo vzduchu skôr, než mohla uniknúť. Hermiona gramofón umlčala Silenciom.

"Myslím, že ich nemáš brať z metlobalového ihriska," prehovorila nesúhlasne.

"Vážne? Myslím, že nemáš prepašovať muklovský gramofón do nepoužívaných učební a vo voľnom čase zvodne tancovať."

Zazrela na neho a treskla tú knihu na zem vedľa jeho kresla.

"Prišla som sem iba preto, aby som ti vrátila túto príšernú knihu. Nemala som sa nikdy tej odpornej veci dotknúť!"

"A predsa som vedel, že sa dotkneš," riekol s úškrnom. Zlatonka zabzučala za jeho hlavou a on ju dopadol tak rýchlym pohybom, že skoro prevrátil to kreslo dozadu. Nohy mu buchli o zem, keď znovu nadobudol svoju rovnováhu. "Napokon, je to kniha a ty vieš, že vedomosti sú moc, nech za akokoľvek hrozné tie vedomosti možno považuješ."

"Isté ´vedomosti´ by sa nikdy nemali vyučovať!"

Draco pokrčil plecami. "To záleží na tom, ako človek tie vedomosti využije, nemyslíš?"

Pustil zlatonku a tá sa rozmazane vzniesla dohora. Draco sa vyšvihol do vzduchu a urobil bočný obrat, vďaka ktorému sa jeho plášť špirálovito roztočil dohora, kým sa točil. Zachytil zlatú loptičku končekmi prstov a pristál na nohách vedľa kresla. Na jeho akrobaciu hľadela s otvorenými ústami.

"Ak sa takto dokážeš pohybovať, prečo nikdy neporazíš Harryho v metlobale?"

V očiach mu zažiarili strieborné dýky.

"Nie sme tu, aby sme sa bavili o Harrym zasranom Potterovi."

Založila ruky.

"Prečo sme tu?"

"Rozhodol som sa, že ťa naučím tancovať," povedal.

"Ty si sa rozhodol, že mňa naučíš tancovať."

"Áno. Videl som ťa s kapitánom Krumom na Vianočnom bále. To, čo ste vy dvaja robili, sa ťažko dalo nazvať tancovaním. Tvoj valčík je otrasný. Kto ťa učil? Dragonalka?"

"Vlastne áno a nevolaj ju tak."

"To sedí. Zdedila pôvab po prastarom jedľovcovom polene. Niet divu, že je stará panna." Zasmial sa. "Kto by sa ho dotkol, že?"

Hermione začínala vrieť krv. Prechádzala cez svoje zaklínadla, aby našla nejaké, ktoré by ho čo najúčinnejšie umlčalo. Uškrnul sa na ňu.

"Neštvi sa. Snažím sa ti pomôcť."

"Si neznesiteľný blbec!" zasyčala cez zaťaté zuby.

"Viem, ale premýšľaj o druhej možnosti. Keby som bol láskavý a priateľský s týmto výzorom, nikdy by som sa nedočkal pokoja. Dňom a nocou by sa na mňa vrhali baby."

Hermiona si schovala tvár do rúk. Občas neexistovali slová. Potrebovala odísť skôr než ho zabije.

"Čo sa chceš učiť najskôr? Valčík? Tango? Foxtrot?"

"Nezahŕňajú všetky tieto tance dotýkanie? Nebojíš sa, že ťa pošpiní humusáčka?"

Siahol do vrecka svojho plášťa a vytiahol odtiaľ akúsi bielu látku.

"Nie. Priniesol som si rukavice."

Ešte nikdy mu nechcela ublížiť tak veľmi ako v tomto okamihu.

"Nedokážeš si ani len predstaviť, ako veľmi sa mi práve teraz hnusíš," povedala bez obalu.

"Dobre. Potom nemusím mať obavy, že sa ma pokúsiš pobozkať alebo urobíš niečo podobne hnusné, kým sa ťa budem snažiť niečo naučiť."

Prešla k dverám, odhodlaná uniknúť jeho neznesiteľnému egu. Rozhodne ju len pred hodinou nevzrušila myšlienka, že ho bozkáva. Práve teraz bola väčšmi vzrušená šancou na to, že mu zaryje lopatou do čela.

"Occludo!" riekol so švihnutím prútika.

Vyrútila sa k dverám, ale tie sa zavreli rýchlejšie.

"Otvor ich."

"Nie."

Otočila sa k nemu tvárou.

"Vždy musíš byť taký bastard?"

"Existuje iná možnosť?"

"Odhadujem, že pre teba nie."

"Potom sa s tým musíš proste zmieriť. Teraz poď sem." Zastrčil prútik a natiahol si rukavice.

"Prečo toto robíš?" spýtala sa bez pohybu.

"Baví ma to."  Zazrel na ňu. "Musím si pre teba dôjsť?"

Vzdychla si. Podľa všetkého jej mučenie ešte neskončilo. Podišla dopredu.

"Čo chceš, aby som urobila?" spýtala sa hlasom odsúdeného kráčajúceho k šibenici. Draco sa usmial.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 5. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Draco akrobat...učí Hermionu společenské tance...a má na to bílé rukavičky...zbužňuju tuto povídku

Re: 5. kapitola Od: JSark - 17.09. 2010
Fuj, kde tie knihy berie? V rodinnej knižnici? Inak skvelé, som zvedavá na hodiny tanca.

Re: 5. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
On je tak dokonale hnusný ale zároveň neodolateľný. Teším sa na ten valčík :)

Re: 5. kapitola Od: ajka - 01.09. 2010
Draco je zlý a velmi podlý bastard jako vždy, ale stejně se ho asi nikdy nenabažím. Ten nápad s rukavicemi , typický malfoyovský humor, řekla bych. Moc díky za překlad.

Re: 5. kapitola Od: Jacomo - 31.08. 2010
Můj dnešní soukromý žebříček top hlášek z této kapitoly: 1) Vyzeral natešený ako šteňa zlatého retrievra. 2) Bol príliš prekliato úžasný, aby ignorovala to, že ho potrebovala ignorovať, a tanec nepomáhal. 3) Nepomohlo, že bozkávať Viktora bolo ako bozkávať kus kameňa - drsné a nepoddajné. 4) Nikdy, absolútne nikdy sa znova nezaoberaj predstavou, ako bozkávaš Draca Malfoya. 5) Keby som bol láskavý a priateľský s týmto výzorom, nikdy by som sa nedočkal pokoja. Dňom a nocou by sa na mňa vrhali baby. )))) Díky za další krásnou kapitolu.

Re: 5. kapitola Od: teriisek - 30.08. 2010
Takže se nám role obrátily, hm... těším se na další pokračování! Díky za kapitolu!

Re: 5. kapitola Od: Lostt - 30.08. 2010
Tato poviedka ma tak neskutocne bavi :D Obaja su skveli, ich rozhovory (citaj hadky) snad nikdy nesklamu. Uz len dodam- moc sa tesim na pokracovanie a vdaka ;)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Nie si sama, ako som písala vyššie, mám dojem, že to je moja naj... presne to pravé romantické - krásny záporák, romantika, všemocná láska a k tomu zamiešaná správna dávka humoru. Ani po desiatom prečítaní (originálu) nesklame, aby nevyvolala úsmev. Ach, ako sa teším na kapitoly, keď sa zapotí Draco. Ten vek v občianke musí byť omyl, ja som stále taká romantická duša. Díky moc za komentár.

Re: 5. kapitola Od: Monie - 30.08. 2010
Ale fuj, Draco je takový zmetek, kdyby stál někde v blízkosti, když jsem četla tuhle kapitolu, tak bych z něho udělala dva ještě drzejší. Ale tím je tato povidka krásná a zábavná, děkuji za překlad a příjemnou chvilku při čtení :o)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Aj mňa tešilo. Fakt, komentáre k tejto poviedke vyvolávajú úsmev na tvári. Ja neviem, normálne mám pocit, že som ešte žiadnu nečítala tak často a s takou radosťou. A to má autorka ešte jednu o dĺžke románu a je podobne dobrá, vážne zvažujem... ale ten preklad je sakra náročný, má dosť svojský štýl stavby vety a zvolených slov. Díky moc

Re: 5. kapitola Od: HOPE - 30.08. 2010
Draco je, ale bastard, ale krásný!  Krásná kapitola krásný překlad
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
No jasne, ale veď dostane za vyučenou. Potvorka maličká, Hermiona sa nezdá. Zajtra jej to konečne dôjde. Vďaka za komentár.

Re: 5. kapitola Od: Nade - 30.08. 2010
Myslím, že položit Dracovi otázku  "Čo chceš, aby som urobila?" je velmi, ale velmi nerozumné. A nebezpečné. Veřme, že Draco bude chtít opravdu jen tancovat. Moc pěkná kapitolka a těším se na další. Díky za překlad.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Zajtra, a ďakujem za komentár.

Re: 5. kapitola Od: denice - 30.08. 2010
Keby som bol láskavý a priateľský s týmto výzorom, nikdy by som sa nedočkal pokoja. Dňom a nocou by sa na mňa vrhali baby." - Tohle mě dostalo, Draco je upřímný. Řekla bych k pláči upřímný a doufám, že ho Hermiona plakat opravdu donutí, než s ním skončí...
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Tak to si nepamätám, ale pamätám si, že využije tie podpaľovacie kúzla, ktoré trénoval v prvej kapitole. A na veľmi slušnú vzdialenosť. Ale určite zažije niečo, čo neočakával. Díky moc.

Re: 5. kapitola Od: muuufi - 30.08. 2010
ďakujem za super preklad a kapitolu, teším sa na pokračovanie
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Najneskôr zajtra. Potom už sú tri kapitoly u bety, takže to závisí od nej. Ďakujem.

Re: 5. kapitola Od: 32jennifer2 - 30.08. 2010
Och, Jimmi, veľké ďakujem :)) Kapitolka skvelá na skrášlenie upršaného popoludnia... veľmi som sa pobavila na "šteňati zlatého retrievera:D"
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Ďakujem za komentár. A niet za čo, naozaj držím palčeky.

Re: 5. kapitola Od: Leann - 30.08. 2010
S tou lopatou v čele úplne súhlasím. On je taký arogantný!!! A Hermiona pri sebe nemala prútik, aby si otvorila sama? Čo ho nepozná? Ja by som nevstúpila do tej istej miestnosti, kde je on bez toho, aby som nemala prútik.... Amatérka! 
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Určite ho pri sebe musela mať, to by neriskla. Ale on ho mal vytiahnutý, takže by ju ľahko odzbrojil.Takže to skôr vzdala. Díky za komentár.

Re: 5. kapitola Od: doda357 - 30.08. 2010
Tak si vravím, že dnešný deň už ani nemôže byť lepší . Minulý týždeň bol zabiják . Najviac sa mi tu páčilo : "Čo sa chceš učiť najskôr? Valčík? Tango? Foxtrot?" "Nezahŕňajú všetky tieto tance dotýkanie? Nebojíš sa, že ťa pošpiní humusáčka?" Siahol do vrecka svojho plášťa a vytiahol odtiaľ akúsi bielu látku. "Nie. Priniesol som si rukavice." Ešte nikdy mu nechcela ublížiť tak veľmi ako v tomto okamihu. Takže ďakujem za spríjemnnie dnešného upršaného poobedia a teším sa na ďalšie spríjemnenia .
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Ja by som ho za tie rukavice zahlušila. Pri tejto poviedke si to nejako viem všetko predstaviť. Ako si tie rukavice provokatívne naťahuje... Ďakujem.

Re: 5. kapitola Od: bbarka - 30.08. 2010
No nad týmto sa dá len zakrútiť hlavou...nečudujem sa, že mu chcela zaryť lopatu do hlavy...aj ja by som chcela :D a tá nechutná kniha...blééé...no ale čo už, keď ženy milujú zlých chlapcov :D:D:D Ďakujem sa preklad, som zvedavá, ako to bude pokračovať :D
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Neboj, Dráčik sa ešte sám zapotí. Doplatí na vlastnú medecínu. Ďakujem.

Re: 5. kapitola Od: anonym - 30.08. 2010
skvelé
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.08. 2010
Díky za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke