Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Medzi zabúdaním a spomínaním

Kapitola 6. Spomínanie

Medzi zabúdaním a spomínaním
Vložené: Jimmi - 12.07. 2010 Téma: Medzi zabúdaním a spomínaním
Jimmi nám napísal:

Medzi zabúdaním a spomínaním

Preklad: Jimmi

Autor: ilke

Art credit: ilke

Stav: Zaslaná žiadosť o súhlas

http://www.grangerenchanted.com/enchant/viewstory.php?sid=2024

Dramione  (Romantika)

Rating: PG-18

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Zhrnutie: Love story pri mori pre dynonugget. More je ako jeho spomienky. Vytrvalé, neodpúšťajúce, nádherné.

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 6. Spomínanie

Láska poskytuje jedine jednu odpoveď a tou je ÁNO.

Každej obave, ktorá žobre, aby sa jej čelilo.

Každému túženiu po súhlase, potrebe mať význam.

Prianiu srdca, aby si ho vážili, dokonca keď ukazuje svoje rany a jazvy.

Láska vravieva áno.

Keď sa s ňou trmácal tým bledomodrým úsvitom, strach a nádej bubnujúce v jeho ušiach, keď stáli pri jej bráne a ona pritlačila dlaň na jeho tvár a jej oči boli jasné a plné a vrelé, láska povedala áno.

Dni neskôr, keď stáli na cintoríne a ona si preplietla prsty s jeho, láska povedala áno.

Slnečné popoludnia, keď sa smiali nad pollitrami Guinessa, keď sa dotkol jej krku či ucha a ona sa trochu začervenala, láska povedala áno.

A keď konečne prišla do tej chalúpky, a tá si povzdychla úľavou, ako keby na ňu čakala, držala jej miesto, kým sa nevráti, láska povedala áno.

Teraz chápal, že neexistoval žiaden iný smer, ktorým sa mohol vydať. Žiadna alternatívna cesta, ktorá by viedla niekam inam. Presne tak ako more môže byť jedine morom, jedinou odpoveďou, ktorou mu láska mohla dať, bola ona.

Dnes večer jeho odpoveď stála pri otvorenom okne v tmavej spálni, ich spálni, ohraničená ostrými modrými krivkami mesačného svetla a hľadela von na čierny oceán.

Mať ju tu, v tejto izbe, v tejto tme, bolo pripomienkou každučkého razu, čo tu boli predtým. Zakaždým ju pri otvorenom okne pobozkal, zakaždým, či si ju vzal oproti stene či ležiacu pred ním, hostina, ktorá sa mala vychutnať.

Vďaka spomínaniu na tieto veci sa cítil zúfalý a boľavý, jeho prsty túžili, aby dokázali pravdivosť týchto spomienok. Cítil, ako sa tomu poddáva, prechádza cez izbu, jeho srdce bije silno - strachom, túžbou, radosťou – to všetko búchalo o jeho hruď, keď prikročil zozadu za ňu.

Noc pred ňou bola tichá a pokojná. Visela ťažká vo vzduchu okolo neho. Čakanie. Dokonca sa zdalo, že more zadržalo svoj dych.

Sklopil zrak. Zase desať centimetrov a ten priestor medzi jej chrbtom a jeho hruďou prekypoval elektrinou. Zatvoril na chvíľu oči, nechal tie malé iskričky zapáliť sa a vybuchnúť voči sebe a spomínal ako dýchať. Dnu. Von. Dnu. Von.

Ako ohromná rastúca vlna, rastúca vyššie a vyššie, nakoniec sa nedokázal zadržať dlhšie a jeho ruka prešla zľahka ponad jej bok, aby ju pritiahla k nemu, kým sa jeho druhá ruka presunula do kučier, aby odhalila jej krk.

Potom boli jeho pery na nej, pomaly sa posúvali, nakoniec, ponad tú hodvábnu, jemnú pokožku na jej krku. Naklonila hlavu, aby mu umožnila prístup a on sa prisal na miesto tesne pod jej uchom, kým rukou skĺzol dole na jej brucho a pritiahol si ju k sebe silnejšie, čím ju prinútil zastonať.

Ten zvuk ho zaplavil, potvrdil každú spomienku, ktorú na tento zvuk mal, jeho srdce sa rapídne zrýchlilo, keď ju otočil s priškrteným povzdychom a zajal jej ústa svojimi. Povedala áno. Oboma rukami ju držal za tvár a vydržal tak, kým plienil jej ústa, udierajúc jazykom na jej a cítiac, ako sa ňou sám napĺňa, nadúva ako ten oceán.

Vlna dosiahla vrcholu a skoro okamžite sa vrhli do búrlivého mora.

Chystal sa s ňou pomilovať. A potom to chcel urobiť znova. A potom čo sa vyspia, znova sa s ňou pomiluje.

A potom bol na nej, prenikol do nej, ponoril sa do bezodného mora, hlboko a pomaly, hlboko a pomaly, hlboko a pomaly. Topiaci sa. Pomaly. Nádherne.

Nakoniec to more vypustilo výdych, ktorý zadržiavalo v ohromnom drsnom povzdychu, keď sa na ňu zrútil, pritiahnutý nadol rukami ovinutými okolo neho a padajúci do jej nežných bozkov a jej prejavov lásky.

Tuho ju objímal, šepkal jej, opakoval tie posvätné slová medzi bozkami a potom sa s ňou znova pomiloval.

Hodiny neskôr ležal bdiaci, vyčerpaný a rozjarený, a spomenul si na posledný krát, keď stál s tým starým mužom v tieni citrónovníka a vyzeral na more.

"Ten ostrov je stále spojený s touto zemou, dokonca aj keď na to zabudol," povedal vtedy. "Myslím... áno, myslím, že jedného dňa nájde svoju cestu domov."

Sledoval ako spí, jej telo schúlené do jeho a jej vlasy v nemom výbuchu okolo jej hlavy a vedel, že on svoju cestu domov našiel.

A teraz, keď zatvoril oči, zabúdal znova. Zabúdal na jeden rok a tri dni bez nej.

KONIEC.


Tak dúfam, že vám táto drobnosť spríjemnila čakanie na záverečnú kapitolu Náramku (potom už len epilóg) a správne vás naladila. To bol jej cieľ. Ďakujem všetkým za prečítanie.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 23.05. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: denice - 20.11. 2020
Sláva Náhodným článkům, díky nim jsem objevila i tuto pozapomenutou povídku a znovu jsem si ji užila. Atmosféra je tak sugestivní, že stačilo zavřít oči a slyšela jsem mořské vlny narážet na břeh, převalování kamínků, které s sebou brala voda zpět, vůni soli a řas, vánek na tváři. A k tomu Draco s Hermionou. Ach jo. Krása nesmírná a spousta citu mezi řádky. Díky.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: margareta - 31.10. 2017
Nádherná povídka. Od tebe ostatně nic nového, máš při svém výběru vždycky zatraceně jistou ruku! Draca tady plně chápu. Patří k těm, kteří si bolest musí odtrpět sami, schovaní ve vlastní noře a odmítají vylézt, dokud nepřebolí. Že jim mezitím něco uteklo, zjistí až pak a jen těžce se pokouší uniklé dohnat. Často se jim jeví snazší na to zapomenout. Takže jim připadá jako zázrak, když zjistí, že to na ně počkalo. A on to je zázrak. Ojedinělý, ale o to vzácnější a žádaný. / Sama k tomu typu lidí patřím a nic s tím nenadělám/ Děkuji moc!!
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 15.11. 2017
Ďakujem. Presne viem o čom hovoríš.
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 15.11. 2017Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 15.11. 2017
Ďakujem. Presne viem o čom hovoríš.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: silrien - 06.02. 2017
Ah, to je tak krásná milá povídka. Mám z ní příjemně prázdninovou náladu. Moc děkuji

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Triana - 15.10. 2012
Krásna mini poviedka....plna citov....a priznám sa, chýbala mi tu ich živelnosť a podpchovanie.... Ale aj napriek tomu to je krásne dakujem 

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: eressiel - 15.05. 2011
  To bylo nádherné. Děkuji.

Jééé, Od: larkinh - 05.10. 2010
tohle je opravdu krásný .....

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: tonks - 20.07. 2010
krásne :) kratučké (dokopy to nebola ani jedna kapitola broken, myslím :D), ale nesťažujem si. všetko bolo úžasne vyjadrené a preklad to tam aj nechal :) naozaj nádherná jednohubka na toto obdobie :) Ďakujem za preklad ;)

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: guaita - 18.07. 2010
proste.................kraaasne

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: izabelle - 18.07. 2010
Asi sem divna, ale na me povidka pusobila chladne a obrazky jeste pridavali na dojmu, ze uz jsou vsichni mrtvi a nemuzou nic, nez jen vzpominat na ona mista a co se u nich udalo. No stejne dekuju moc :)

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: kometa - 18.07. 2010
Jimmi, skvělá volba, nádherný překlad! Všechna ta atmosféra, nevyřčené mezi řádky, bolest, touha, odpuštění i pochopení a dozrání... Moc pěkná povídka, krásně napsaná - s něhou a odpouštějící moudrostí. A ten úžasný starý muž - no, kdo z nás by nechtěl takového tátu? Úplně chápu, že to Draca tak sebralo, že se nedokázal otevřít ani Hermioně. Dobře to dopadlo. Shodou okolností, když jsem dočítala krásný konec se slzami v očích, vrátil se po 9 dnech domů můj nejmilovanější kocour, ačkoliv už jsem tomu nevěřila, takže moje radost je dvojnásobná :-) Díky moc, Jimmi!

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Tez - 13.07. 2010
Naprosto, naprosto dokonalé, úžasné...nemám pro to slov. Moc děkuji, Jimmy, byla krásná...skvělá, dokonalá.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Dessire - 13.07. 2010
waaa normálne som mala zimomriavky... naozaj krásna poviedka... aj preklad :) Ďakujem

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: HOPE - 12.07. 2010
okouzlující kapitolka, nádherný překlad, díky Jimmi, umíš vybírat ty nejlepší povídky, tolik povídek je v celém světě a ty vybereš vždy ty ohromující, děkuju děkuji za krásný překlad povídky a těším se na další tvé povídky

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: beruska1 - 12.07. 2010
omlouvám se ale já tuhle povídku nějak nepobrala, snad je to tím vedrem, až si na něj mozek zvykne přečtu si jí znova

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: anonym - 12.07. 2010
je to úžasná poviedka. ďakujem

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Elza - 12.07. 2010
... aneb kterak chlapa donutit, aby bylo po ženinu. Nechat ho vycukat - a když se vycuká, nabídnout lepší milování, než na jaké si vzpomíná. A že skutečné je vždy lepší než imaginární... *;-) Díky, Jimmi!
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
Síce slovo vycukat nepoznám, ale odhadujem, čo si asi myslela :D Strašne som zvedavá, čo povieš na moju ďalšiu poviedku. Už mám pre ňu aj iný prívlastok ako trafená - letná. :D Díky moc

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: denice - 12.07. 2010
Velmi jemně, citlivě popsaný vztah, děkuji za celou povídku. Je v ní takový tichý, smířlivý tón, velice se hodí k dnešnímu horkému, ospalemu dni.
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
Strašne veľa je skryté medzi riadkami, či medzi slovami. Snáď sa mi to podarilo vyjadriť. Ďakujem moc.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: doda357 - 12.07. 2010
Vždy keď prečítam nejakú tebou preloženú poviedku, tak si poviem, že lepšiu a krajšiu poviedku nenájdem, ale ty to vždy prekonáš :) To platí aj o tejto. Spríjemnila mi celý deň, takže ti patrí veľké Ďakujem
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
Tvrdia, že mám to šťastie. Absolútna náhoda a súčasne sa mi podarilo nájsť poviedku pre Cyrus aj toto. Cyrus je nadšená a ja som nadšená z tejto. Som moc rada, že sa páčilo. Normálne zvažujem, či takýto spôsob (viacej kapitol naraz) nepoužijem aj nabudúce. Ďakujem.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Zuzana - 12.07. 2010
Dokonca sa zdalo, že more zadržalo svoj dych. Ja som sa rozplynula s touto kapitolou, roztiekla na sirup. To bolo také krásne. Veľké obrovské ĎAKUJEM za túto krásnu poviedku. A skončilo sa to presne tak ako som dúfala, že to skončí.
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
Ja som fakt obávala reakcií, nie je to typická poviedka, preklad nebol najľahší. Bála som sa, či som zachytila tú atmosféru. Mne sa strašne páčila a rozhodla som sa ju preložiť, aj keď zatiaľ bez súhlasu. Ďakujem, že aj vďaka tebe viem, že som sa rozhodla správne.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: teriisek - 12.07. 2010
Díky za nádherné chvilky u téhle snové povídky...
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
Som rada, že sa páčilo, díky moc.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: cyrus - 12.07. 2010
Jimmi, to bolo krásne, ty mas nos na skvele poviedky, obdivujem... nadhera, uzasne... dakujem velmi pekne :) A mna teda naladila negativne :( Slnečné popoludnia, keď sa smiali nad pollitrami Guinessa... oooh chyba mi Londyn, ani by ste neverili ako, uz treti den, mi ho vzdy nieco pripomenie ci telka, ci dnes Guiness... ale to len tak od veci, ta poviedka bola krasna, este raz dakujem...
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
Túto som našla v ten deň, keď tú tvoju. Sranda, nie? Dlho, dlho nič a teraz? Ďakujem moc.

Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: bbarka - 12.07. 2010
"Ten ostrov je stále spojený s touto zemou, dokonca aj keď na to zabudol," povedal vtedy. "Myslím... áno, myslím, že jedného dňa nájde svoju cestu domov." - tato veta ma ozaj dorazila (v dobrom) :) myslim ze poviedka splnila svoj ucel - veeeeelmi mi sprijemnila cakanie...:D proste krasa, dakujem :D
Re: Kapitola 6. Spomínanie Od: Jimmi - 12.07. 2010
A mne tvoje komentáre deň. Idem sa tu uvariť, ale bola to krása. Ďakujem.

Prehľad článkov k tejto téme: