Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Delicate

1. Prológ Test

Delicate
Vložené: Jimmi - 10.03. 2010 Téma: Delicate
Do_MuSh nám napísal:

Delicate

Překlad: Do_MuSh

Autor: padfoot4ever

Banner: autorčin

Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?sid=301596&i=1

Stav: souhlas s překladem

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  Do_MuSh. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

1.    Prológ Test

Jednou.

Bylo to jenom jednou.

Toto se nemůže dít po jednom hloupém, nezodpovědném, chvilkovém vzplanutí.

Toto je špatně.

Mělo by být.

Klepám  na to svojí hůlkou ještě jednou.

A ta ne-tak-uklidňující slova se objevují znova, modrá a vyboulená.

Pozitivní.

V šoku a popření odhazuji malou bílou tyčinku na zem. Je mi 16 - nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot proboha! 

Znovu zdvihám těhotenský test, klepu na něj hůlkou, jako bych čekala na "jenom žertujeme Rose, ale dostali jsme tě, ne?"

Ale ono nic. Říkalo to tu stejnou věc, jako při posledních čtyřech příležitostech, co jsem to kontrolovala.

Sedán si na okraj vany a poprvé zaregistruji, jak moc se mi třepou ruce. Rozhodla jsem se, že už nikdy neopustím tuto koupelnu. Možná tady zůstanu navždy - ano, tahle vana vypadá jako ideální místo na spaní - a  budu ignorovat ten nový život, co zjevně roste v mém lůně.

Protože každý ví, že když něco ignoruješ dostatečně dlouho, odejde to.

Mohla bych žít na zubní pastě a šamponu - ačkoliv pochybuji, že je to dobrá kombinace pro moje nenarozené dítě.

MÉ NENAROZENÉ DÍTĚ?

PROČ ZAČÍNÁM BÝT TAK ZATRACENĚ LHOSTEJNÁ???

Začínám zrychleně dýchat a myslím si,  že určitě umřu. Ve své hlavě na sebe doslova křičím! Možná se vrátím jako duch, jako Ubrečená Uršula. Tento šestý ročník bych mohla strašit na dívčích záchodech - Rose Weasleyová, těhotný duch Nebelvírské koleje. To zní drsně.

A pokud neumřu a někdy se rozhodnu opustit tuto koupelnu, nejméně jedna osoba zemře kvůli mé bláhovosti.

První a jasná oběť je Scorpius Malfoy - mrtvý Malfoy, dobrý Malfoy. Někdo musí zjistit, kdo je otcem mého dítěte, a až se tak stane, tak můj otec, můj dědeček nebo jeden z mých mnoha bratranců - pravděpodobně i nějaké z mých sestřenic  - nakopou Scorpiusovi zadek. Je velmi pravděpodobné, že Al a James Potter se k němu dostanou jako první. Potom ze mě bude svobodná matka. No vlastně, této vyhlídce i tak dost značně čelím. 

Moji rodiče to samozřejmě také zjistí. Máma mě buď zabije, nebo vykopne z domu. Budu muset žít v nějaké mudlovské karavaně s mým osiřelým dítětem. James a Al budou v Azkabanu za vraždu. Lily bude scestná, protože jediný důvod, proč se kolem ní nemotá dvacet kluků je, že její bratři od ní odehnali všechno, co v Bradavicích mělo penis.

A co Hugo? Máma s tátou se rozejdou, protože mě máma vykopla/zabila a Hugo potom bude žít v nepřátelském prostředí, vedoucí ho k životu plného sexu, drog a rock'n'rollu. Bude mrtvý o jeho patnáctých narozeninách.

Synové Harryho a Ginny budou ve vězení, jejich dcera bude těhotná/nakažená pohlavní chorobou/také v Azkabanu/mrtvá. Potom se Potterovic rodina rozpadne navždy.

Pokud budou James a Al stále v Azkabanu, bratranec Fred tam skončí taky, protože rád následuje dav. Což znamená, že jeho mladší sestra Roxanne se připojí k Lily v bordelu, ve kterém budou pracovat. Což znamená, že se teta Angelina a strejda George uchýlí k životu plného alkoholu a zločinu, protože jejich syn bude trestanec a dcera prostitutka.

A strýc Percy nebude schopný žít s takovou hanbou, jakou bude rodina Weaslyová představovat, tak skočí z mostu. Na Audrey nechají výchovu jejich dcer Molly a Lucy (jsem si jistá, že jedna z nich bude trpět těžkou depresí ze ztráty otce a z faktu, že se většina jejich bratranců a sestřenic pokusila buď o sebevraždu, dostala se do vězení a bordelů, nebo se nakazila pohlavní chorobou), ale ona půjde flámovat s Georgem a Angelinou. 

Strejda Charlie bude v pohodě, vzhledem k tomu, že je v Rumunsku a nebude vědět co se tady děje.

Nakonec, Dom bude navštěvovat můj přívěs/hrob, a tak bude vyděděná za navštěvování černé ovce rodiny. Louis bude pravděpodobně postrádat jeho starší sestru a tak s ní bude bydlet v jejím omšelém bytě v Londýně (ve kterém bude bydlet po tom, co jí Bill a Fleur vydědí za pokládání kytek na můj hrob/zeleninové políčko.) Victorie bude předstírat, že nás nezná a uteče, nevím, do Libanonu s jejím přítelem Teddym. Potom budou Bill a Fleur zničení tím, že všechny jejich děti jsou pryč, a tak se je pokusí nahradit stovkami a stovkami dalších dětí.

Potom bude Fleur extrémně tlustá a tak se u ní rozvine porucha příjmu potravy, což povede k případné sebevraždě strýčka Billa.

A pokud toto všechno babička Molly a dědeček Artur přežijí, sním svou ponožku.

Páni, my jsme opravdu měli použít kondom.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. Prológ Test Od: Radka - 29.08. 2013
Musím přiznat,že jsem se v tolika jmen ztrácela,ale zatím mě povídka velmi zaujala a jdu na další kapitolu.

Re: 1. Prológ Test Od: NessC - 11.07. 2013
Opravdu měli... :D Poslední věta to zabila... :D Děkuji za překlad. :)

Re: 1. Prológ Test Od: MajaB - 25.09. 2012
Skvělý začátek! :-) kdyby mi tu nespali děti, tak se směju nahlas :-))

Re: 1. Prológ Test Od: kopapaka - 14.05. 2012
To je fakt skvělé... Zatím jsem sdál nedostal, protože u počítače obvykle nečtu ( ale píšu ) a povídky si stahuju do mobilu. Proto bych chtěl poprosit ( tedy asi až to bude hotové ) o povídku v celku. Po kapitolách se to do čtečky dostává opravdu špatně... kopapaka

Re: 1. Prológ Test Od: MIRA - 12.04. 2012
:D Ako perfektne načrtla budúcnosť všetkých z rodiny. koro som umrela od smiechu. :D Náhoda je sviňa.

Re: 1. Prológ Test Od: Dollxynka - 12.03. 2012
Ten začátek naprosto miluju :) jak se všichni zblázní a zabijou :D

Re: 1. Prológ Test Od: buffy11 - 31.05. 2011
Túto poviedku som zaregistrovala už skôr, ale pustila som sa do nej len teraz. A urobila som naozaj dobre. Úžasný začiatok! Neverila by som, že jedno tehotenstvo je schopné ovplyvniť až zničiť toľko životov v jednej, ale zato obrovskej rodine. Zaujímalo by ma, ako Rose dopadla v jasnovidectve . Už sa teším na ďalšie kapitoly. Ďakujem za preklad - neporovnávala som s originálom, ale vyzerá, že si sa s ním poriadne popasovala.

Re: 1. Prológ Test Od: anonym - 19.03. 2010
zábavné

Re: 1. Prológ Test Od: Elza - 15.03. 2010
Právě jsem zemřela. Asi se půjdu pohřbít. Tahle povídka nemá chybu!!! *:-D PS: v nějaké mudlovské karavaně - nechtěla spíš bydlet v karavanu? (přívěs)

Re: 1. Prológ Test Od: 32jennifer2 - 11.03. 2010
Bože, zasmiala som sa :D také vyhliadky do budúcnosti... tehotná/nakazená pohl. chorobou/Azkaban/mŕtva... jeminku, toto bude ešte sranda.. i keď je to dosť vážna téma, ale je to podané zaujímavo...

Re: 1. Prológ Test Od: doda357 - 11.03. 2010
waw Rose má teda zvláštne myšlienkové pochody :) super kapča

Re: 1. Prológ Test Od: HOPE - 10.03. 2010
heh? no páne jo, Rose je tedda šikulka:) krásný překlad, jako nováček jsi prostě šikovná, už bych si taky mohla vybrat nějakou povídku, krásná kapitolka a jdu na další kapču:)

Re: 1. Prológ Test Od: Rapidez - 10.03. 2010
* zubí se * Autorka má prostě nos na takovéto ztřeštěné situace, umí je podat s humorem sobě vlastním a hláškami, které nás dostavájí zas a znova. Bohužel, angličtina je věc záludná a čeština není dostatečně bohatá k překladům vět typu "Why am I being so bloody casual?", ale podle mého sis poradila dost dobře, nevím, jakým jiným obratem bych to sama nahradila. :) Překlad nikdy nebude originál, ale konečně můžu autorce s čistým svědomým odeslat zprávu o trefném přeložení prvních kapitol.

Re: 1. Prológ Test Od: JSark - 10.03. 2010
Trochu priveľa mien a nových osôb, ale hej, pobavila som sa. :))

Re: 1. Prológ Test Od: JSark - 10.03. 2010
Trochu priveľa mien a nových osôb, ale hej, pobavila som sa. :))

Re: 1. Prológ Test Od: denice - 10.03. 2010
Tahle povídka vypadá moc dobře, opravdu mě nadchla Rose a její vize budoucnosti.

Re: 1. Prológ Test Od: Daisy - 10.03. 2010
Wau:) Uplne úžasne:D smiala som sa...konečne:) po dneskajšku, konečne niečo čo mi zdvihlo naládu..najviac táto veta : Lily bude scestná, protože jediný důvod, proč se kolem ní nemotá dvacet kluků je, že její bratři od ní odehnali všechno, co v Bradavicích mělo penis. :D:D:D neskutočná :D držim palce v prekladaní :)

Re: 1. Prológ Test Od: Ela - 10.03. 2010
Skvělý! Ta holka se mi líbí :D Díky moc za překlad! Vypadá to, že jsi narazila na poklad.

Re: 1. Prológ Test Od: jane-anne - 10.03. 2010
Začíná to zajímavě :) Při některých částech jsem měla opravdu výbuchy smíchu =DD SKvělý překlad :)

Re: 1. Prológ Test Od: THEADU - 10.03. 2010
paradne som sa nasmiala =)

Re: 1. Prológ Test Od: tonks - 10.03. 2010
aha ho, delicate! :D poviedku spolu s pokračovaním mám prelúskanú už v angličtine a je to skutočne úžasná poviedka. myslím, že najlepšia, čo sa novej generácie týka a rose ma skvelý zmysel pre humor. možno mi niektoré veci v češtine prišli divné, ale to bude práve tým x-krát prečítaným originálom. ;) inak je preklad super a budem si takto aspoň oživovať pamäť :)

Re: 1. Prológ Test Od: ladyF - 10.03. 2010
...že její bratři od ní odehnali všechno, co v Bradavicích mělo penis. Páni, my jsme opravdu měli použít kondom. :DDDD To jsem potřebovala. Jdu pokračovat ve čtení Mathesia s úsměvem, což je vážně překvapující... a to jenom díky tomuto nádhenému překladu. Díky, díky, díky... Vážně, proč jsem místo vtipných blbinek začla překládat tak vážné věci? Ne, to je fuk, rozhodně si na seznam povinností nehodlám připsat další položku :D
Re: 1. Prológ Test Od: ladyF - 10.03. 2010
a vyhvězdičkovalo mi to to je f u k? Asi jsem se přepsala a objevilo se mi tam nějak C :D No, tak je to teda jedno... to by mi mělo přijmout ;D

Re: 1. Prológ Test Od: JANYE - 10.03. 2010
Háháhá tak tahle kapitola..mě teda zvedla náladu o 100%!! :D A ta poslední věta prostě nemá chybu.."Páni, my jsme opravdu měli použít kondom." B-E-Z-V-A-D-N-Ý..myslím, že tohle bude opravdu něco, pro povahu jako jsem já..už se těším na pokráčko.. :D

Re: 1. Prológ Test Od: Amoneth - 10.03. 2010
Teda predstavivost jej nechyba :D Som teda fakt zvedava ako sa to vyvinie.

Re: 1. Prológ Test Od: Jimmi - 10.03. 2010
Ja som sa tak bála. Uff, obrovský výdych. Nemusím hovoriť prečo, že? Dobre, moja maximálna spokojnosť. Neviem posúdiť češtinu, takže ak ti to pochváli Rapidez, nemám najmenšie výhrady. Ďakujem, ja som vedela, prečo to nedočítať, ten preklad bude stáť za to. Kľudne pošli ďalšiu kapitolu.
Re: 1. Prológ Test Od: Do_MuSh - 10.03. 2010
Nejsi jediná, která si oddychla :D Dnes večer, nebo zítra ráno ti pošlu druhou kapitolu - podle toho jak budu mít čas, mám toho hodně na učení.

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( Dominika.Del )29.08. 201335. kapitola (Záver)
padfoot4ever: ( Dominika.Del )09.08. 201334. Krev, pot a slzy
padfoot4ever: ( Dominika.Del )11.07. 201333. Chvíle neklidu
padfoot4ever: ( Dominika.Del )05.07. 201332. Další éra u konce
padfoot4ever: ( Melanie )28.06. 201331. Vítězství a porážka
padfoot4ever: ( Melanie )04.05. 201330 kapitola Zoufalé časy
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.07. 201229. kapitola
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.05. 201228. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK
padfoot4ever: ( Do_Mush )09.02. 201227. KAPITOLA – MEZERA V PLÁNU
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.12. 201126. TROCHU JINAK NEŽ OSTATNÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )02.11. 201125. KAPITOLA - DOKONALÝ? TO ASI NE
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.09. 201124. KAPITOLA - NAPROSTÝ IDIOT
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.08. 201123. KAPITOLA - PAMÁTNÝ DEN
padfoot4ever: ( Do_Mush )10.07. 201122. KAPITOLA - VŠECHNO NEJLEPŠÍ, ROSIE
padfoot4ever: ( Do_Mush )28.05. 201121. KAPITOLA PŘÍPRAVY
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.04. 201120. KAPITOLA NEMOCNIČNÍ KŘÍDLO
padfoot4ever: ( Do_Mush )04.03. 201119. I APRÍLOVÝ ŽERT MŮŽE DOPADNOUT VELMI, VELMI ŠPATNĚ
padfoot4ever: ( Do_Mush )23.01. 201118. KAPITOLA - DLOUHÁ NOC
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.09. 201017. KAPITOLA KLUCI NEBREČÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.08. 201016. KAPITOLA TAJEMSTVÍ A CIGARETY
padfoot4ever: ( Do_Mush )18.08. 201015. DCERA SVÉHO OTCE
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.08. 201014. KAPITOLA ZEPTEJ SE SVÉ MATKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )21.07. 201013. KAPITOLA AMORŮV HNĚV
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.07. 201012.KAPITOLA ZNOVU SE NAUČIT ŽÍT
padfoot4ever: ( Do_Mush )24.05. 201011. HORŠÍ UŽ TO NEBUDE... VIĎTE?
padfoot4ever: ( Do_Mush )25.04. 201010. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )20.04. 20109. KAPITOLA RODIČOVSKÁ HÁDKA
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.04. 20108.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!
padfoot4ever: ( Do_Mush )01.04. 20107.KAPITOLA DOPISY OD MÉ KMOTRY
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.03. 20106. CESTA DOMŮ
padfoot4ever: ( Jimmi )22.03. 20105. NEŠŤASTNÉ VÁNOCE A CHAOTICKÝ NOVÝ ROK
padfoot4ever: ( Do_MuSh )15.03. 20104. JÁ NEJSEM TY
padfoot4ever: ( Do_MuSh )13.03. 20103. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20102. Zrzka
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20101. Prológ Test
. Úvod k poviedkam: ( Do_MuSh )10.03. 2010Úvod k poviedke