• Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ty jo, tak teď už nevím, kde by byla chyba, protože mail je správně. ????

    pavlina34 pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Tak se mi to vrátilo i z gmailu. Možná se jmenuješ jinak? ;-)

    spaceyfan pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahojky, moc se omlouvám, jsem fakt blbec. Mám tam chybu. Mail je pavlina.ctiborova@gmail.com a už teď moc moc moc děk...

    pavlina34 pred: 3 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahoj, zkoušela jsem ti povídku poslat na e-mail, ale vrátilo se mi to dvakrát jako nedoručitelné, podruhé jsem dala z...

    spaceyfan pred: 3 dn.
  • Odkazy na stránky Poviedky od wixie

    https://wixieff.blogspot.com/ Odkaz zo shoutboxu: ChavelierkaNechci bonzovat, ale hlásit se to musí. Pro všechny, kdo...

    Jimmi pred: 4 dn.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Ako to funguje? Zoradenie po rokoch - kliknite na zobáčiky pri názve stĺpcov a tabuľku usporiada podľa tohto stĺpca. ...

    Jimmi pred: 5 dn.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, videla, mam ulozeno. Proste jsem za ty roky rozmazlena... Bozi grafika, jednoduchy prehled povidek razeny vlev...

    kakostka pred: 1 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    @kakostka a videla si tú náhradu?

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Stĺpce po rokoch boli nahradené prehľadom všetkých tém, ktoré tu máme. Pretože stačilo, aby sa nezadal rok a téma neb...

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, děkuji, přehled po letech je super. také patřím mezi pravidelné rybáře ve starších překladech. jsem zvyklá roz...

    kakostka pred: 2 týžd.
Diskusné fórum
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      
    Amortencia: najmocnejší elixír lásky na svete (človeku vonia podľa toho čo má rád)
    Dúšok živej smrti: mimoriadne silný uspávací elixír
    Dúšok nenávisti: spôsobuje nenávisť
    El. na liečenie vredov: lieči vredy
    Elixír štikútania: spôsobuje štikútanie Wink
    Elixír života: spôsobuje nesmrteľnosť, no jeho výroba je možná len s Kameňom mudrcov
    Eufória: spôsobuje nepredstaviteľnú eufóriu
    Felix Felicis: nápoj šťastia
    Kostro-rast: používa sa na vytvorenie chýbajúcich kostí v tele
    Mätúci roztok: používa sa na pomätenie človeka
    Nadúvací roztok: zväčšenie objemu, nadúvanie žalúdka
    Nápoj lásky: zamiluje sa do vás človek, ktorý vypije vami vyrobený nápoj
    Odhaľovač: odhalí neviditeľné nápisy
    Odvar z Mandragory: používa sa na oživenie skamenených
    Odvar Všehodžúsu: na určitý čas spôsobuje zmenu na kohokoľvek, nesmie sa používať na zmenu na zvieratá
    Potkanie Tonikum: liečebný nápoj pre potkany
    Protivlkolačí elixír: pri premene človeka na vlkolaka si človek zanechá ľudský rozum
    Rujovníkový elixír: vylieči menšie zranenia
    Spľasnutý elixír: protiliek na nadúvací roztok alebo na zmenšenie objemu
    Uspávací elixír: na uspávanie
    Veritaserum: elixír pravdy
    Zmenšovací roztok: zmenšenie
    Životabudič: proti nádche
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      
    PRÍRUČKA ELIXÍROV
    Čistící lektvar

    Přísady: dračí krev, houba Čistivka, švábí oči, vosk
    Příprava: přes houbu Čistivku slijeme do kotlíku dračí krev. Zahřejeme těsně pod teplotu varu a přidáme švábí oči. Uvedeme do varu a necháme vařit půl dne. Pro lesknoucí efekt můžeme přidat obyčejný mudlovský vosk.
    Efekt: docela účinné čistidlo, ale nevyrovná se komerčně prodávaným výrobkům, jejichž tajné receptury se pravděpodobně nikdy nedozvíme. K dostání na Příčné ulici.

    Doušek živé smrti

    Přísady: rozdrcený kořen Asfodelu, výluh z pelyňku
    Příprava: do jedenáct dní odstátého výluhu z pelyňku přidáme rozdrcený kořen Asfodelu. Dbáme přísných bezpečnostních opatření, neboť se jedná o velice silný uspávací prostředek.
    Efekt: měsíc dlouhý, hluboký spánek.

    Kostirost

    Přísady: nadrcené drápy z Hipogryfa, šťáva z plodů Ďáblova osidla,voda, vylisované listy Mandragory
    Příprava: za pokojové teploty smícháme nadrcené drápy se šťávou z Osidla. Vzniklou kaši rozředíme vodou a týden v ní necháme louhovat listy Mandragory.
    Efekt: nahrazuje chybějící kosti v lidském těle

    Lektvar Nepoužitelnosti

    Přísady: kořen Scvrklofíku, odvar Úponice Jedovaté, sedmikráskové kořínky, kůže z Hřímala
    Příprava: do odvaru z Úponice Jedovaté nasypeme nasekané sedmikráskové kořínky a nastrouhanou kůži Hřímala. Necháme tři hodiny vařit a přidáme kořen Scvrklofíku (v jednom kuse). Pak necháme hodinu odstát.
    Efekt: způsobuje nepoužitelnost hůlky na dobu dvou hodin.

    Lektvar Zpomalení

    Přísady: roh Jednorožce, krunýř Třaskavého Skvorejše, dračí kůže, roh Lidožravého Dvourožce
    Příprava: na dno kotle položíme kus dračí kůže, zalijeme vařící vodou a přidáme nastrouhaný krunýř Skvorejše, drcený roh Jednorožce a Lidožravého Dvourožce. Necháme vychladnout, znovu zavaříme a použijeme na lektvar kouzlo Impedimentus. Pak slijeme do lahvičky s maximálním objemem jednoho litru.
    Efekt: při rozbití lahvičky a vylití lektvaru na jakoukoliv bytost nastane efekt zpomalení jako u kouzla Impedimentus. Tento efekt působí po jednu hodinu.

    Lektvar Zrychlení


    Přísady: roh Jednorožce, roh Lidožravého Dvourožce, dračí kůže, krunýř Třaskavého Skvorejše, gepardí dráp
    Příprava: položíme na dno kotle kus dračí kůže a pak na ni nasypeme PŘESNĚ v tomto pořadí nadrcený roh Dvourožce, Jednorožce a krunýř Skvorejše. Po hodinovém vaření přidáme rozemletý dráp geparda.
    Efekt: po vypití zrychlí pohyby člověka (pouze člověka, žádné jiné bytosti) na pěti až desetinásobek.

    Mnoholičný lektvar

    Přísady: výluh z dračí kůže, výluh z Mandragory, roh Jednorožce, kůže z Hřímala, tři chlupy Dlaždičouna a cokoliv z těla osoby, ve kterou se chceme proměnit
    Příprava: výroba tohoto lektvaru je velmi náročná a pouštět by se do ní měl jen pokročilý kouzelník, jinak vše dopadne katastrofálně! Do kotlíku (nejmenší velikosti) vložíme tři chlupy Dlaždičouna a roh Jednorožce. Zalijeme 14 dní starým výluhem z dračí kůže. Necháme louhovat další týden a poté přidáme kůži z Hřímala o velikosti nehtu na palci. Za další týden přidáme měsíc starý výluh z Mandragory a vše uvedeme do varu. Nakonec přidáme něco z těla (vlas, nehet) osoby, ve kterou se chceme proměnit. Pozor! Nesmí být použito nic z těla zvířete.
    Efekt: do minuty od vypití získáme podobu požadované osoby, ve kterou se chceme proměnit. Hlas zůstane nepozměněn. Efekt za hodinu vyprchá.

    Nadouvací lektvar

    Přísady: kořen, listy a nektar Nadouvavky Podivné, kost Karkulinky
    Příprava: za neustálého míchání kostí Karkulinky vhazujeme do vroucího nektaru Nadouvavky její listy a nahrubo nastrouhaný kořen. Vaříme asi 20 minut, necháme vychladnout a přidáme rozdrcenou kost. Celý lektvar opět přivedeme do varu a necháme znovu zchladit. Potom na lektvar použijeme Vykrmovací kouzlo.
    Efekt: způsobuje zvětšování předmětů na pětinásobek jejich původní velikosti.

    Prověřovací lektvar


    Přísady: roh Jednorožce, dráp Hipogryfa, vlas Víly
    Příprava: do vařící vody sypeme zároveň rozemletý dráp Hipogryfa a roh Jednorožce. Necháme vařit do doby, než lektvar získá modrou barvu. Poté přidáme vlas Víly a vaříme dál až do chvíle, kdy se lektvar zbarví do zelena.
    Efekt: lektvar vytvořený ze součástí tří ušlechtilých stvoření dokáže rozpoznat, zda hůlka někdy použila neodpustitelnou kletbu. Po polití hůlky, která kletbu provedla, se lektvar zbarví do červena, v opačném případě zůstane zelený.

    Lektvar pro přežití
    NENÍ POVOLEN!!! (pro užívání krve jednorožce)

    Přísady: krev Jednorožce, žíně z Jednorožce, roh Jednorožce
    Příprava: tento striktně zakázaný lektvar lze připravovat pouzeve zlatém kotlíku. V krvi Jednorožce se nechají rozvařit ostatní ingredience. Substance se nechá vychladnout a 24 hodin odstát.
    Efekt: stálejší efekt než pouhé pití krve Jednorožce. Jeden litr lektvaru udrží osobu na hranici mezi životem a smrtí po dobu jednoho měsíce.

    Sluneční lektvar

    Přísady: vylisované srdce Bludníčka, dračí sliny, vysušené lístky Svítivky Ovíjivé
    Příprava: v dračích slinách necháme vylouhovat srdce Bludníčka a lístky Svítivky. Postavíme na oheň a uvedeme do varu. Vaříme 30 minut, odstavíme z ohně a aplikujeme na tekutinu kouzlo Lumos. Po vychladnutí bude lektvar vydávat intenzivní světlo.
    Efekt: vydává silné světelné záření po dobu jednoho týdnu. Skvělá náplň do lamp.

    Veritaserum


    Přísady: plášť Mozkomora, soví pera, hadí oči, listy Paměťovky Jasnozřivé, kopyto Kentaura
    Příprava: nejdříve vyvaříme plášť Mozkomora. Do studeného vývaru nasypeme šest sovích per, dvě hadí oči a nastrouhané kopyto Kentaura. Zahřejeme na teplotu varu a mícháme dvacet minut. Necháme zchladit a třicet dnů louhujeme lístky Paměťovky. Potom opět zavaříme a vaříme, dokud lektvar nezíská svou typickou čirou barvu. Sléváme do malých flakónků.
    Efekt: nejsilnější paměťový lektvar. Jeho použití je přísně kontrolováno ministerstvem kouzel. Používá se při výsleších. Je mocnější než kletba Imperius. Osoba, na kterou je Veritaserum použito, nedokáže vzdorovat a zodpoví všechny otázky po pravdě.

    Vlkodlačí lektvar

    Přísady: vlkodlačí chlupy, Měsíček Rolní, blána z dračího srdce, žíně z Jednorožce, pero z Fénixe
    Příprava: z rozmixované blány, žíně a pera vytvoříme hustou kaši, kterou rozředíme vodou, ve které jsme předtím nechali vyluhovat Měsíček Rolní, natrhaný za prvního úplňku v měsíci. Lektvar uvedeme do varu a vaříme devět dní. Potom přihodíme devět vlkodlačích chlupů a necháme vychladnout. Lze připravovat pouze ve zlatém kotlíku.
    Efekt: kombinací tří nejmocnějších čarovných substancí vzniká lektvar tak účinný, že dokáže potlačit i destruktivní chování vlkodlaka, který se po požití chová jako klidný pes.

    Základní lektvar na léčení vředů

    Přísady: sušené kopřivy, hlemýždi, dikobrazí ostny, drcené hadí zuby
    Příprava: necháme rozvařit 200g sušených kopřiv, přidáme podušené hlemýždě a rozdrcené hadí zuby. Poté lektvar odstavíme z ohně a přidáme tři dikobrazí ostny. Pozor na správnou hmotnost kopřiv a na přidávání ostnů až po odstavení z ohně.
    Efekt: lektvar léčící vředy, jeden z nejjednodušších.

    Zmenšovací Dryák

    Přísady: sedmikráskové kořeny, Scvrklofík, krysí slezina, housenky, šťáva z pijavic
    Příprava:: do kotlíku postupně přidáme pár kapek šťávy z pijavic, nařezané housenky, jednu krysí slezinu, oloupaný Scvrklofík a najemno nakrájené sedmikráskové kořeny. Pozor, musí být zachováno toto pořadí !!! Pak necháme lektvar asi 10 minut vařit a na hodinu odstavíme.
    Efekt: zmenšuje do desetinásobku původní velikosti.

    Zvětšovací Dryák

    Přísady: sedmikráskové kořeny, Scvrklofík, krysí slezina, housenky, šťáva z pijavic
    Příprava: do kotlíku postupně vhodíme najemno nakrájené sedmikráskové kořeny, oloupaný Scvrklofík, jednu krysí slezinu, nařezané housenky a pár kapek šťávy z pijavic. Pozor, musí být zachováno toto pořadí !!! Pak necháme lektvar asi 10 minut vařit a na hodinu odstavíme.
    Efekt: zvětšuje do trojnásobku původní velikosti
  • Janka
    Level 1
    príspevkov: 25
    Členom od: pred: 15 rok.
      
    Prosím, prosím, asi si vymýšlím, ale nešlo by k určitým názvům lektvarů přidat název v originále (aj) :lol:
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      

    Prosím, prosím, asi si vymýšlím, ale nešlo by k určitým názvům lektvarů přidat název v originále (aj) :lol:

    f75a86d5dd="Janka"

    To bol plán, strašne by to bodlo, len kde to zohnať? Časť z nich je v tom trojjazyčnom slovníku, pokúsim sa to vybrať, ale napadlo ma to až teraz, díky.
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      
    http://hp.kizi.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1147
  • Janka
    Level 1
    príspevkov: 25
    Členom od: pred: 15 rok.
      
    Díky grin