• Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ty jo, tak teď už nevím, kde by byla chyba, protože mail je správně. ????

    pavlina34 pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Tak se mi to vrátilo i z gmailu. Možná se jmenuješ jinak? ;-)

    spaceyfan pred: 2 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahojky, moc se omlouvám, jsem fakt blbec. Mám tam chybu. Mail je pavlina.ctiborova@gmail.com a už teď moc moc moc děk...

    pavlina34 pred: 3 dn.
  • Hľadám poviedku povídka Until Proven

    Ahoj, zkoušela jsem ti povídku poslat na e-mail, ale vrátilo se mi to dvakrát jako nedoručitelné, podruhé jsem dala z...

    spaceyfan pred: 3 dn.
  • Odkazy na stránky Poviedky od wixie

    https://wixieff.blogspot.com/ Odkaz zo shoutboxu: ChavelierkaNechci bonzovat, ale hlásit se to musí. Pro všechny, kdo...

    Jimmi pred: 4 dn.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Ako to funguje? Zoradenie po rokoch - kliknite na zobáčiky pri názve stĺpcov a tabuľku usporiada podľa tohto stĺpca. ...

    Jimmi pred: 5 dn.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, videla, mam ulozeno. Proste jsem za ty roky rozmazlena... Bozi grafika, jednoduchy prehled povidek razeny vlev...

    kakostka pred: 1 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    @kakostka a videla si tú náhradu?

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Novinky na stránke Nový prehľad tém

    Stĺpce po rokoch boli nahradené prehľadom všetkých tém, ktoré tu máme. Pretože stačilo, aby sa nezadal rok a téma neb...

    Jimmi pred: 2 týžd.
  • Chyby na stránke Zmizelé příspěvky

    Jimmi, děkuji, přehled po letech je super. také patřím mezi pravidelné rybáře ve starších překladech. jsem zvyklá roz...

    kakostka pred: 2 týžd.
Diskusné fórum
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      

    Na tejto stránke existuje viac možností obmedzovania k prístupu. 

    Dôvody

    - nevhodné kvôli obsahu, vtedy by mal byť prístup len pre registrovaných užívateľov, ktorí svojou registráciou potvrdzujú, že majú zodpovedajúci vek a podobne. K obsahu sa nedá dostať cez vyhľadávanie na googli, takže by to malo byť v poriadku.  Všetko nad 18 by malo byť len pre registrovaných, bohužiaľ to nie vždy tak je  - prekladateľ žiada, či zablokovať celú poviedku alebo má možnosť blokovať len konkrétne kapitoly. Zodpovednosť je na ňom

    - predčasný prístup pre komentujúcich - obmedziť prístup ku kapitole, pokiaľ ste nekomentovali ďalšiu. Využíva sa to hlavne pri aktívnom preklade, keď potrebuje autor motiváciu a podobne. Ak nezaberie ani toto, väčšinou ho strácame. Pre vás by to malo byť varovanie, že sa niečo deje a prekladateľ potrebuje vašu podporu. Po dokončení poviedky by mali obmedzenia zrušené, opäť je to na autorovi. Ak sa poviedka nahlási, hlavni admini to môžu dať do poriadku. 

    - nepovolený preklad - áno aj to sa stáva, autor verejný preklad nepovolil. V tom prípade obyčajná registrácia nestačí (dokážu sa registrovať s google translatorom a minimálne 2x sme mali dosť veľký problém).  Podľa odpovede autora dokážeme posúdiť, či to nepovolenie je akože, aby sa nepovedalo, alebo by sa do toho mohli zapojiť aj právnici.  Z toho dôvodu vznikla Restricted section.  

    Najčastejšia otázka, ktorú dostávame, či už mailom alebo cez správy - ako sa dostanem do restricted section?  Je to vo FAQ, je to v článkoch... ale asi nie jasne. 

    Je to analógia RS z Harryho Pottera - keď sa pýtate mňa, to je akoby sa Hermiona spýtala madam Pinceovej, že ako sa tam dostane.

    Však premýšľajte. Ako je možné obmedziť prístup, aby to bolo obmedzenie univerzálne? Registráciou? Tým to nebude. Pozrite sa na svoj profil (v tej starej verzii, kde sú poviedky).  Čo tam v hornej časti vidíte?  Či ste online a počet bodov, ktoré ste nazbierali na tejto stránke. Bingo! Jediný spôsob ako niečo obmedziť je podľa počtu bodov. 

    A ako sa dajú nazbierať body? Aktivitou. Už nie na fóre, pretože to sme vymenili, už nie odkazmi, tak čo ostáva? A čo robia všetci ostatní?

    Nabudúce vás madam Pinceová môže vykázať z knižnice, bacha smile

    Žartujem, odkážem vás na tento post.

     

  • spaceyfan
    Level 1
    príspevkov: 8
    Členom od: pred: 7 mes.
      
    Co znamená omezení přístupu Restricted Section III. Kdo může číst tyto povídky?
  • Jimmi
    Main Admin
    príspevkov: 919
    Členom od: pred: 16 rok.
      

    Ahoj, to je úroveň krytia - III. je najvyššia. To znamená, že bez prístupu neuvidíš ani banner (neuhádneš názov poviedky), nemala by si vidieť autorkino meno. 

    Používa sa na vyložene zakázané preklady pri aktívnej autorke. 

    Kde si na to narazila? Viem, že Lupina má pár takých vecí. 

    Na nič to nemá vplyv, prístup je rovnaký ako ku každej RS, len napr. pri I. ktorá je kvôli obsahu nad 18, vidíš banner, nerozklikneš len poviedku. 

    Keď si spomeniem, tak pozriem v kóde, čo ktorá má presne skrývať, z hlavy to neviem.