Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Downloads

Odmítnutí od e-vismaior

Autor e-vismaior
Popis
Pôvodné stránky na blog.cz sa už samozrejme stratili.
Dovoľujem si skopírovať úvodné informácie.
Úvodní informace a rozcestník k překladu povídky Denial od irské autorky little beloved, která v roce 2007 vyhrála různé fanouškovské soutěže (OWL Awards - Best Fire & Ice - Best Romance - Best Drama - Best A/U - Best Challenge).
Disclaimer: Všechny originální postavy a zápletky jsou dílem a majetkem J. K. Rowlingové. Tato povídka je určena fanouškům knih o Harrym Potterovi, není překládána a zveřejňována za účelem zisku a není jejím účelem jakkoli poškozovat autorská práva. J. K. Rowlingová podle svých prohlášení toleruje nevýdělečné psaní fanfiction povídek vycházejících z jejího díla, autorka blogu tudíž nicméně neručí za jakékoli užívání této povídky či jejích částí pro komerční účely ze strany jiných osob - toto platí zejména a contrario k bodu 3.10 a 3.11 Všeobecných obchodních podmínek Blog.cz platných od 1.2.2013.
Odkaz na autorčin profil na fanfiction.net: little beloved
Povídka je v originále hotová, má 33 pokračování a zhruba 260 tisíc slov. Odkaz na umístění upravené a nově vložené povídky v angličtině: Denial (autorka text v roce 2011 z fanfiction.net stáhla a na začátku roku 2013 ho začala na základě četných přání čtenářů v upravené podobě znovu zveřejňovat - upozorňuji proto, že do této doby přeložené kapitoly zřejmě neodpovídají současné anglické verzi).
Obrázok e_vismaior_odmitnuti.jpg
Veľkosť 4MB
Dátum piatok 04.novembra.2022
Downloads 30
Stiahnuť
Hodnotenie
Pre možnosť hodnotiť sa prihláste.
5/5 : 4 Hlasy