Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nemám v tom velký zadok?

Kapitola 4: Problémy s babami

Nemám v tom velký zadok?
Vložené: Jimmi - 04.05. 2018 Téma: Nemám v tom velký zadok?
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Does my bum look big in this?
 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/1550979/4/ 

Autor: ILUVRONWEASLEY

Súhlas s prekladom:  autorka skončila v r.2007, žiadosť zaslaná

Preklad: Jimmi  

 Banner: náhodný obrázok z internetu

 

Kapitola 4: Problémy s babami

 

"Orli!!! Poď dnu -  veď tam prší!"

Dennis vtiahol Draca do obrovského samostatne stojaceho domu. Draca šokovalo, keď zistil, že HERMIONA GRANGEROVÁ (o ktorej si vždy myslel, že je rovnako chudobná ako Weasley) býva v takom nádhernom, veľkom a priestornom dome. Po jednej strane domu sa tiahli nahor kvety a vinič - zvonka samozrejme - a vnútrajšok domu mal tak veľa okien, až si Draco myslel, že z toho svetla môže oslepnúť.

Zachytil svoj odraz v skle a striasol sa.  Stále bol ošklivcom - och, bože, prečo bol stále škaredou ohavou???

"Orlando! Poď za mnou! Ak ťa starká uvidí, začne nad tebou robiť povyk a mám pocit, že tu už čoskoro bude."

Draco poslušne (hoci neochotne) nasledoval Hermionu po dlhom točitom schodisku, po celý čas si v duchu mrmlal, aký je sprostý, že nasleduje a počúva niekoho, kto je menej než on a ešte k tomu je škaredší.

Vyšli na chodbu a postavili sa pred dvere, ktoré boli najbližšie po jeho lavici. Hermiona sa obozretne rozhliadla, než vytiahla prútik a poťapkala na dvere. Draco počul, ako sa vo vnútri odomykajú zámky. Vošli do izby a on sa rozhliadol - vnímal svoje okolie.

Izba mala bledomodré tapety a obrovskú posteľ so zelenomodrými obliečkami. Tiež tu bola veľká knižnica a stôl plný papierov.

"Toto je moja izba. Izba starej mamy je naľavo. Pripravíme ti izbu, ale práve teraz budeš musieť zostať tu, až kým neodíde."

Otočil sa a zbadal, že sa Hermiona na neho usmieva, ale nielen to, za ňou mohol vidieť Dennisa, ako sa zakráda za jej chrbtom s rukami v tvare pazúrov nejakej príšery a škerí sa od ucha k uchu. Potom žmurkol na Draca. Ten sa zamračil a otvoril ústa, že prehovorí, ale Dennis okamžite zdvihol prst k ústam.

"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!"

Hermiona uskočila dozadu, keď Dennis skočil na jej posteľ a začal sa smiať. Silne sa červenala a začala na neho podráždene kričať, kým sa od smiechu váľal na posteli, mačkal tým veľa plyšových hračiek, ktoré na nej mala.

"Dennis! Mohol si ma vydesiť tak, že by som spadla zo schodov! SI TAKÝ NEDOSPELÝ!"

Dennis sa prestal smiať (po pár, no dobre, po mnohých sekundách), posadil sa a vzdychol si. "Panenka skákavá, Hermiona, rozveseľ sa trochu, dobre? Žijeme len raz!"

Hermiona pretočila očami a vytiahla Dennisa za ucho zo svojej izby, potom mu pred nosom zatresla dvere, keď sa pokúsil vrátiť. Draco sa bavil nad všetkým tým dohadovaním, bolo veľmi... zaujímavé a neobyčajné - určite pre neho. Keď o chvíľu neskôr Dennis konečne prestal búchať na dvere a žobroniť o vstup, bolo zvonka počuť zvonček. Hermiona vyskočila a okamžite otvorila dvere.

"DENNIS, UŽ AJ SEM!!!" zrevala len, aby si uvedomila, že Dennis sedí na chodbe. Vzhliadol s otráveným výrazom, keď zbehla po schodoch, aby sa zvítala so starou mamou. S povzdychol sa otočil znova k Dracovi.

"Baby, čo? Keď robíš to, čo sa od teba očakáva, hovoria ti, aby si odpálil - veď som sa snažil dostať do jej izby! Potom sa na mňa naštve za to, že sa jej izbe vyhýbam! Je to skrátka hlúpe!"

Posadil sa na posteľ a potom sa na nej rozvalil. Zívol a zatvoril oči. "Vieš Orli, normálne takýto nie som."

‘Čože, takže normálne nie si nepríjemný, sprostý a nedospelý blbec? Pretože si ním bol, keď som ťa prvý raz stretol v hostinci, v aute a aj teraz!’ pomyslel si Draco  - našťastie nie nahlas, inak by sa prezradil.

"Normálne nie som takýto bez energie, chlape. Normálne som ako postrach Dennis, som skrátka všade. Ja len že... myslím, že by si to mohol pripísať problémom s babami."

"Mohol by som ti pomôcť."

No doriti!’ vykríkla Dracova myseľ skôr, než sa zastavil, aby to vyslovil nahlas. Kto by prijal radu od škraty? Len si tak nejako zvykol hovoriť s ľuďmi o babách a koľko ich už mal. Pre neho bolo prirodzené ponúknuť blížnemu chalanovi nejakú radu - aj keď to bol úbohý muklovský lúzer ako Dennis.

Dennis sa usmial. "Vďaka, kámo. Som si istý, že si mal veľa báb, vyzeráš dosť milo."

Ako to vie? Počkať, povedal, pretože vyzeráš milo.... čo s tým má vyzerať milo spoločné? Pokiaľ vyzeráte dobre, dostanete, čo chcete! Ale on si myslí, že stále môžem mať veľa báb a vyzerať VEĽMI škaredo... bože, som zmätený. Sprostý mukel, dokelu s tebou!’ Draco bojoval sám so sebou, kým Dennis pokračoval.

"Pochop, to tá moja frajerka - teda aspoň údajne - veď vieš, tá, čo som spomenul v aute, Fille. Myslím, že má ešte niekoho, Orli a ja skrátka neviem, čo robiť ďalej. Chová sa úplne nevinne, ale vieš, nie som slepý."

"Čože? Daj jej kopačky!"

Dennis vyvalil na Draca oči kvôli jeho hlasu - a to si myslel, že hovorí potichu! Uškrnul sa a znova zatvoril oči. "Ale... Orli, ja ju milujem, skrátka jej nemôžem len tak dať vale." Luskol prstami, aby zdôraznil to len tak. "Bol si zamilovaný, Orli? Pretože pokiaľ si nebol, nevieš, čo práve teraz cítim."

Draco prikývol. Nie, nikdy nebol zamilovaný, väčšina jeho frajeriek bola jeho frajerkami len preto, že boli pekné a neprekážalo im, že si doberal Pottera & company, čo boli väčšinou dievčatá zo Slizolinu. Ale Dracovi to nevadilo, každá jedna mu bola ukradnutá a stále mu na nikom nezáležalo. Nemyslel si, že nadíde deň, keď mu bude na niekom záležať.

Dennis sa usmial, keď Draco zízal do priestoru. "Vieš, myslím, že ty sa hodíš k mojej sesternici lepšie než ten ryšavý blb. Je to tými blond vlasmi - prisahám! Pche...  človek nikdy nevie, však?"

Draco chcel nesúhlasiť, ale nenamáhal sa. Opraviť ho by len viedlo k tomu, že by chcel Dennis vedieť, prečo s tým nesúhlasí, potom by musel vysvetľovať, že ju nemá rád a potom by Dennis začal mať podozrenie, že niečo na Dracovi/Orlim nie je milé. Draco vzhliadol na Dennisa práve, keď sa schodiskom doniesol hlas pani Grangerovej.

"DENNIS! Stará mama ťa chce vidieť!"

Dennis pretočil očami a naposledy sa obrátil k Dracovi, keď zoskočil z postele.

"Pozri, kamoš, vďaka, že si ma vypočul! Si fakt super, musím ísť pred starou mamou predstierať, že som sladké malé staré ja." Dennis žmurkol a usmial sa, potom opustil izbu. Utekal dole schodmi, keď ho Draco začul zakričať.

"Oh a Orli! Herm bude mať plné ruky práce s čajom a sušienkami pre starkú, takže nepočítaj s tým, že príde hore!"

"Dobre!" odkričal Draco dole schodmi, keď už bol Dennis takmer za polkou. ‘Bože, toto decko je čudné, alebo možno je to len muklami...’ pomyslel si, keď znova vstúpil do Hermioninej izby. Takže čo bude teraz robiť? Znudene si vzdychol, keď sa rozhliadol. Čo môžete robiť, keď nemôžete trénovať žiadne kúzla, hrať metlobal alebo aspoň čarodejnícke šachy? Prešiel k vysokej knižnici až po strop plnej kníh (samozrejme).

Hľadal na policiach niečo zaujímavé, keď jeho pohľad niečo zachytil. Prešiel k úplnému kraju knižnice a prikrčil sa, aby si prezrel sadu kníh. Ich chrbty boli celé ružové a trblietavé a stálo na nich: ŽIVOT JE ZÁHADA.

To vyzerá zaujímavo...’ pomyslel si Draco, keď vytiahol prvú (zo siedmich) kníh von. V okamihu, ako sa dotkol knihy, začala okamžite pípať. Spočiatku slabo, ale Draco si čoskoro uvedomil, že postupom času to pípanie silnie. Nechcel, aby ľudia vedeli, že niečo porušuje, že nie?

"Accio prútik!"

Hermionin prútik priletel zo stola, kde ho položila, keď otvorila dvere, do jeho otvorenej ruky.

"Silencio!" A kniha stíchla. ‘To bolo ľahké, Grangerica nemusela mať vo vlastnom dome veľkú bezpečnosť, keďže nemala nablízku žiadnych čistokrvných.’  Otvoril knihu, zvedavý, čo to je, až kým nedošiel na druhú stranu, kde stálo:

„SÚKROMNÉ. OKAMŽITE TO ZATVORTE. HERMIONIN DENNÍK."

Draco sa uškrnul svojím slávnym malfoyovským úškrnom, ktorý bol stále rozoznateľný aj po jeho premene.

Ohhh, tak toto bude sranda...

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 4: Problémy s babami Od: Jacomo - 07.05. 2018
Ano, Denis má správné jméno, je to postrach. Ale přes všechno to blbnutí tam byla vážná chvilka, když mluvil o té své babě a že je do ní zamilovaný. Možná ještě Dracovi uštědří lekci. Kterou by ostatně potřeboval, aby nelezl cizím lidem do soukromí. Ačkoliv i já jsem zvědavá, co má Hermiona napsané v deníku... ;-) No, však on nám to Dráček - pardon, Orli - poví :-)) Díky, Jimmi. bavím se.

Re: Kapitola 4: Problémy s babami Od: Lupina - 06.05. 2018
Baví mě Dracův úhel pohledu. Tohle všechno je tak absurdní, až je to fascinující a já se chechtám :D Děkuji!

Re: Kapitola 4: Problémy s babami Od: denice - 05.05. 2018
Strašně se mi líbí, že zubaři Grangerovi bydlí v něčem jako zámek :-) A nemůžu si pomoct, ale tak nějak se stalo, že jsem si oblíbila Dennise. Jsem zvědavá, co si Hermiona může psát do deníčku - tipla bych si obsahy všech knížek, co přečetla, ale doufám, že se pletu a že to zase bude sranda... Díky.

Re: Kapitola 4: Problémy s babami Od: margareta - 05.05. 2018
Ajaj! Do Merlinovy kakaový dírky! Postrach Denis, Odrbaný Pupák, teď do toho ještě přibyla Babuška Jaguška, co bude následovat? Bude ten Hermionin deník vysvlečenej? Doufám, že do něho aspoň zamontovala kletbu, po které mu ty jeho pupáky začnou masivně bobtnat a fialovět, až začne číst. A smrdět. To by ho naučilo, poťouchlíka! Je to šílená konina, ale díky za ni! Chechtám se a bavím!!

Prehľad článkov k tejto téme: