Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HP Kalendár 2018

Konzultační hodiny

HP Kalendár 2018
Vložené: Jacomo - 28.04. 2018 Téma: HP Kalendár 2018
Gift nám napísal:

Horácio Křiklan

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Konzultační hodiny

Autor: milkman6478

Originál Career Advice najdete na https://www.fanfiction.net/s/4622847/1/

Překlad: Gift            Beta: Jacomo

Žánr: Humor

Stav: autorka souhlasila s překladem

Prohlášení: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

Poznámka překladatelky: Předem varuji, že tento druh humoru není zrovna pro slabé povahy. Přesto se nedokážu zbavit představy, že by Horacio byl podobné konzultační hodiny schopen.



„Vstupte," zvolal Horacio Křiklan.

„Pane, přišel jsem na konzultaci ohledně budoucího povolání," řekl Tom Raddle.

„Ach, ano. Tome, rád vás zase vidím. Když se na to tak dívám, zvolil jste si věštění z čísel, starodávné runy a péči o magické tvory. Tato kombinace umožňuje prakticky cokoliv. Už jste se zamyslel nad tím, co byste rád dělal?" chtěl vědět Horacio.

„No, pane, říkal jsem si, že bych se rád stal Pánem zla," odpověděl Tom s úsměvem.

„Hm, to je komplikovaná volba povolání." Horacio se rozhlédl po svém stole a začal se přehrabovat různými brožurami. Nakonec našel jednu v černém provedení. „Dobře, mám tu Tak ty se chceš stát Pánem zla od Henryho Blacka." Profesor začal předčítat z první stránky. „,Nejdůležitější je správné jméno. Nedoporučuje se, aby povolání Pána zla znehodnotilo vaše příjmení. Najděte si jméno, podle kterého vás nikdo nedokáže vystopovat.´ Už jste si ho vybral?" dotazoval se Horacio.

„Ano, vybral. Stanu se Lordem Voldemortem," potvrdil Tom.

„Výborně. ,Dále se musíte naučit temnému chechotu. Tento chechot se nazývá Muhahahahaha.´ Ovládáte tento chechot?"

Tom Křiklanovi demonstroval.

„Znamenitě, chlapče můj, znamenitě. ,Nutné jsou znalosti černé magie a konkrétně pak kleteb, které se nepromíjejí. Kletba Imperius je velmi vhodná při rekrutování nových členů. Cruciatus se hodí na ukládání trestů a Avada Kedavra je účinná při likvidaci konkurence. Dále se doporučuje i znalost jiných temných a silných kouzel, kterými budete moc oslnit své prosté následovníky a vojáky.´Jak moc to odpovídá vašemu profilu, Tome?"

„Velmi. Abraxas Malfoy mi umožnil přístup do rodinné knihovny a stejně tak i Jacob Nott a Marcus Flint. Snažím se dostat i do knihovny rodiny Blacků a samozřejmě jsem si koupil i několik vlastních svazků při návštěvě Obrtlé ulice."

„Výborně, chlapče. ,Pán zla musí mít znamení a jméno pro své následovníky.´Jak jste na tom s tímto aspektem?"

„Znamení jsem si opatřil a následovníkům budu říkat Smrtijedi," odpověděl Tom.

„Skvělé. Jak to tak vypadá, tato brožura se velmi hodí, dám vám ji s sebou. Z mého pohledu jste na dobré cestě. Zástupce ředitele Brumbál trvá na tom, abychom všechny tyto údaje zaznamenali. V případě, že se vám nepodaří stát se Pánem zla, co za zaměstnání byste rád vykonával?"

„Je v kouzelnickém světě stále udělován trest smrti?"

„Ve Spojených státech, zemích východní Evropy, Číně, Rusku a na Středním Východě," vyjmenoval Horacio.

„Výtečně, stanu se popravčím."

„Chlapče můj, to je sice velmi záslužné povolání, ale Brumbál jím nebude nadšen. Je zde ještě něco jiného?"

„Hm... Byla by možnost mučení vězňů?"

„V Rusku, Číně, většině východní Evropy a na Středním Východě."

„Pak tedy to. Můj Cruciatus se den ode dne zlepšuje," usmál se Tom.

Horacius si začal třít spánky. „Co takhle něco, co bych mohl říct Brumbálovi, Tome. Ministr magie?"

„Ne. Chovatel bazilišků?"

„Ne. Lamač kleteb?" nabídl Horacio.

„Ne. Vykonavatel kleteb?"

„Ne. Co takhle léčitel?"

„Raději bych lidi zraňoval. Instruktor temné magie?"

„Ne. Instruktor obrany?"

„A co třeba výrobce jedů?"

„Ne! Uvedu k vám prodejce v maloobchodu. Sakra, nechte se zaměstnat u Borgina & Burkse a ve svém volném čase zabíjejte a mučte lidi. Minimálně budu mít Brumbála z krku. Přeji vám hezký den, Tome," vybuchl Horacio.

Tom opustil Křiklanův kabinet s úsměvem na tváři. Nebylo lepší zábavy, než toho starého muže rozžhavit do ruda.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Konzultační hodiny Od: sisi - 11.05. 2018
"Pane Radlle, s politováním vám musím oznámit, že školská rada vyhodnotila vaši volbu povolání jako nevyhovující. Budou muset být změněny osnovy některých předmětů a zavedeny nové studijní předměty, ředitelé kolejí budou muset trávit více pracovního času se svými studenty a být jim k dispozici po celou dobu jejich pobytu ve škole, zařazeny budou i exkurze do různých kouzelnických dílen a na pracoviště ministerstva, děvčata dostanou ke studiu péči o domácnost, bradavičtí skřítkové budou dvakrát měsíčně předvádět přípravu pokrmů starším studentům, portréty na chodbách budou provádět jistou formu hlídací služby, budou uzavřeny čtyři z dvanácti tajných chodeb, ubudou prázdné učebny, v knihovně vybudujeme nová oddělení a budou přidány knihy z pozůstalostí velkých kouzelníků. Budíček se posune na půl sedmou ráno a ještě před snídaní budete muset dvakrát oběhnou černé jezero, než půjdete do sprchy. My z vás ten nápad vytlučeme. Na světě nebudou Temní páni, aby rušili zavedené pořádky. Nezapomeňte na technickou laboratoř pana Filshe juniora v hradním sklepení. Soví služba mu neustále posílá nějaká kolečka aželezné kousky. Jsem zvědavý na jeho semestrální práci o vlivu mechaniky na lidské zdraví. Doufám, že udělá pokrok na poli léčitelství, pokud nepřijde do konce studia o poslední zbytky magického jádra. Chudák, taková strašná rodinná kletba!" Brumbál se odmlčí a zjitřeně hledí oknem. Pozoruje západ slunka nad zapovězeným lesem. Po chvilce se usměje: " přejí Vám příjemný den, vaše lordsvo. To já jsem jediným pánem nad životem a osudem kouzelníků již od prvních dnů v Bradavicách. Muhahaha."

Re: Konzultační hodiny Od: denice - 04.05. 2018
Geniální! Jak se stát Pánem zla pro začátečníky :-D Díky.

Re: Konzultační hodiny Od: zuzule - 30.04. 2018
Tak to nemelo chybu :D

Re: Konzultační hodiny Od: Elza - 29.04. 2018
Velmi povedené - a prodejce v maloobchodě to dorazil. :D

Re: Konzultační hodiny Od: Iveta - 29.04. 2018
Báječný :-D umím si představit, že za flašku dobré medoviny by to Křiklan tajil. A navíc jsem se fakt zasmála :-D
Re: Konzultační hodiny Od: Gift - 30.04. 2018
Vid? Kriklan je proste... Kriklan. Jsem rada, ze pobavilo. ;-)

Re: Konzultační hodiny Od: Lupina - 29.04. 2018
Gift, kde jsi tohle vyhrabala? :D Já se bavila dokonale. Kde se uděluje trest smrti? :D Děkuji moc za tento střípek.
Re: Konzultační hodiny Od: Gift - 30.04. 2018
Diky, Lupino. Trosku jsem se bala, jestli vtipkovani o muceni neni trosku moc. Jsem rada, ze se i presto libilo. ;-)

Re: Konzultační hodiny Od: JSark - 28.04. 2018
Náhodou, ako paródia perfektné. :D

Re: Konzultační hodiny Od: margareta - 28.04. 2018
Ani ne za minutu po Tomově odchodu se profesor Křiklan najednou plácne do čela a řítí se za ním. ,,Tome, ty blbe, vrať se! Zapomněl jsem ti dát to nejdůležitější! " Když zjistí, že student už je pryč, jen zamumlá do prázdné chodby: ,,Nedal jsem ti Knihu obrany před bílou magií. To se ti jednou vymstí. Ale dobře ti tak. Nemáš mě tak vytáčet." Děkuji, Gift! Je to legrace!
Re: Konzultační hodiny Od: Gift - 29.04. 2018
Myslis, ze by se doopravdy namahal? I kdyz mozna mas pravdu, jeho ucitelsky kodex se mohl ozvat, ale lenost nakonec zvitezila. :-) Diky, margareto. Tento alternativni konec by byla tresnicka na dortu!,

Prehľad článkov k tejto téme:

Backroads : ( Jacomo )31.12. 2018Komplot
Rita Arabella Black: ( Jacomo )12.12. 2018Poprvé
articcat621: ( denice )12.12. 2018Něco dobrého
Eaving Mal: ( arabeska )06.12. 2018Pavoukomilové
bananacosmicgirl: ( denice )29.11. 2018Bubáci
Jewels5: ( arabeska )03.11. 2018Rebel
Unspoken Tragedy: ( Jacomo )30.10. 2018Noc pro pomoc
darkbloodylegs: ( Jacomo )17.10. 2018Poslední dárek od Hedviky
Dark Angel Of Sorrow: ( Gift )17.10. 2018U barové stoličky
hermin22: ( Jacomo )04.10. 2018Rodina
coffeeonthepatio: ( martik )04.10. 2018Frustrace
Queenie´s Broken Hea: ( Jacomo )26.09. 2018Moc
Julia Claire: ( Jacomo )25.09. 2018Výrobce hůlek
HarnGin: ( Jacomo )19.09. 2018HJG: Nejchytřejší čarodějka?
Queen of Cheesecake: ( Jacomo )26.08. 2018Velice kvalifikovaná čarodějka
teslasgirl: ( Gift )22.08. 2018Co má Percy rád
Mutant Horse: ( Jacomo )11.08. 2018Velice vydařená omluvenka
TheMarshmaloWizardGh: ( Jacomo )31.07. 2018Sázka
Scattered Logic: ( Jacomo )30.07. 2018Maličkost
Solora Goldsun: ( Jacomo )28.06. 2018Začátek Dobbyho příběhu
Minnionette: ( Jacomo )23.06. 2018Být divný je normální
DangerMouse: ( Jacomo )05.06. 2018Draco a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den
Gravidy: ( Jimmi )05.06. 2018Temné tajomstvo
FancifulRivers: ( Gift )15.05. 2018Společná odpoledne
lazy_neutrino: ( Jacomo )15.05. 2018Ruce lékouzelníka
milkman6478: ( Gift )28.04. 2018Konzultační hodiny
Jack of the North: ( Gift )01.04. 2018Co se doma uvaří, to se doma sní
Hippie Jade: ( Jacomo )27.03. 2018Harryho první slovo
SilverWolf7007: ( Jacomo )10.03. 2018Jednou za měsíc
Ostatní autori: ( Jacomo )09.03. 2018Dát lidem to, co chtějí
Ostatní autori: ( Jacomo )01.03. 2018Vzestup klanu Weasleyů
Ostatní autori: ( Jacomo )13.02. 2018Květina v jejích vlasech
Ostatní autori: ( Jacomo )06.02. 2018Otec a syn
Ostatní autori: ( Jacomo )30.01. 2018Lepší než domácí
Ostatní autori: ( Jacomo )26.01. 2018Sám k sobě
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )23.01. 2018HP kalendář - úvod