Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nemám v tom velký zadok?

Kapitola 3 Dracova cesta do jeho nového dočasného domova

Nemám v tom velký zadok?
Vložené: Jimmi - 22.04. 2018 Téma: Nemám v tom velký zadok?
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Does my bum look big in this?
 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/1550979/3/ 

Autor: ILUVRONWEASLEY

Súhlas s prekladom:  autorka skončila v r.2007, žiadosť zaslaná

Preklad: Jimmi  

 Banner: náhodný obrázok z internetu

 

 

Autorkina poznámka: Fille sa vyslovuje 'Fee'. Pre prípad, že by ste nevedeli, je to po francúzsky dievča.

Moja poznámka:  Po celý čas som sa snažila prísť na to, ako sú v tom aute usadení. Keďže to píše Američanka, ale jazdia v Anglicku. Dospela som k záveru, že musia mať auto podobné čarodejníckemu stanu alebo je Hermiona čarodejnica - hm, ona fakt je, že? Tak som to nakoniec nechala bez úprav, takže kľudne sa v komentároch čudujte. Alebo pozrite originál a opravte mi preklad. Možno mám len ja nedostatočné predstavy o tom, koľko miesta je na zadnom sedadle.

 

Kapitola 3 Dracova cesta do jeho nového dočasného domova

 

"Matička božia, Dennis!"

Všetci sa teraz mačkali na zadnom sedadle nie príliš veľkého auta. (PP: dodatočne na obranu autorky, možno malé z pohľadu Draca, ale je tam mačkali...)  Auto samotné bolo hrdzavé a zdalo sa, že červená farba už mierne vybledla. Dracovi zapáchalo po niečom, čo nedokázal celkom presne určiť. Keď prvý raz to auto uvidel, samozrejme, že si uvedomil, že vie, čo to je - bolo to len faktom, že o žiadnom sa ešte nikdy nerozprával, ani žiadne ďalšie nevidel tak dlho, že už naň zabudol. Ako mohol zabudnúť na výraz Weasleyho tváre, keď mu jeho matka vynadala za to, že havaroval s otcovým autom? Draco sa snažil nerozosmiať sa nad spomienkou na tohto konkrétneho huláka.

Dennis sa naklonil dopredu, aby zmenil rádiostanicu z "Radio One Retro" na "Radio One Rock". (PP: to sú naše stanice, kto by nevedel, všimnite si, že z miesta na kraji dočiahol na palubnú dosku). Auto naplnila hudba, keď Dennis pridal hlasitosť. Hermiona sa otočila k Dracovi.

"Takže, Orlando, kde máš prútik? Už som sa ťa na to pýtala, ale niekto..."  Zazrela zboku na Dennisa. "...nás prerušil."

Draco sa zo všetkých síl snažil vymyslieť uveriteľnú výhovorku, ktorú by mohol povedať Grangerovej. Uverila, že sa volá Orlando, tak prečo by mu nemala veriť, keď si vymyslí niečo podobné?

"Ehm, kráčal som po Šikmej uličke, snažil som sa nájsť si nejaký úkryt, keď do mňa zozadu niekto vrazil. Potom som stratil vedomie a keď som sa prebral, len som tam sedel - bez peňazí, bez prútika, bez ničoho. Takže vážne neviem, čo sa stalo." (PP: ale oblečený si bol, bez ničoho by to bolo niečo úplne iné)

'Ďakujem ti, rozum!' pochválil Draco svoj rozum a svojho otca, samozrejme, za to, že ho naučil, ako tak presvedčivo klamať.  

Hermiona prikývla. "Mali by sme to povedať úradom, vieš, keďže ťa napadli a to všetko, možno by mohli..."

"NIE."

'Dobre, tak nie si až taký dobrý rozum,' pomyslel si Draco, keď na neho Hermiona vyvalila oči, pretože ju prerušil - očividne sa jej nepáčilo byť prerušovaná, keď sa snažila niečo povedať. (PP: a to počkaj, keď zistíš, čo je to prerušovaný sex). Nechcel, aby došli úradné autority a našli človeka, ktorý neexistuje!

"Chcem povedať, že si nemyslím, že je to potrebné. Nechcem robiť príliš veľký povyk."

Hermiona pokrčila plecami. "Fajn, je to tvoj prútik a tvoje peniaze. Ale budeš si musieť poradiť bez mágie, hoci by som ti mohla požičať svoj, ak to bude naliehavé - teda až kým nepôjdem do školy. Počul si už o najlepšej škole v Anglicku? Je to Rokfortská stredná škola čarodejnícka a tam náhodou chodím! Úžasné, že?"  (PP: je ľahké byť najlepším, keď si jediný)

Draco prikývol. Nikdy predtým nefungoval bez mágie a vážne sa mu teraz nechcelo začínať. Ako prežije? (PP: ťažko, Dráčik, ťažko) Asi bude musieť ukradnúť Hermionin prútik pre svoje vlastné osobné použitie. Iná možnosť neexistovala.

"Takže... voláš sa Orlando? Povedal si, že Orlando Felton?"

Draco na Hermioninu otázku prikývol - 'Bože, to sa týmto muklom musí všetko opakovať?'

"FELTON? Ha! Felton je meno chalana, čo miluje rybárčiť! Miluje lov kaprov a hádajte čo? Aj ja to milujem! Ale volá sa Tom Felton, a nie Orlando Felton, takže nevadí, ale je to tiež herec, vo filmoch ako Anna a kráľ -  hral tam Anninho syna, že? Neviem si spomenúť..." Dennis sa odmlčal a začal zízať z okna - ale Draco vedel, že stále počúva každé ich slovo.

"Áno, a Orlando sa volá ten chlapík, čo hrá Legolasa v Pánovi prsteňov, nie? Ako sa len volá... Orlando Bloom! To je ono! Veľa mojich muklovských kamošiek je do neho rachnutých, hoci neviem prečo, nie je úplne taký veľký fešák, ani schopný ako hovoria. Dávam prednosť Tomovi, a nehral Orlando v... Pirátoch Karibiku? Tak toto je vážne dobrý film." (PP. Nech sa neopovažuje naznačovať, že Pán prsteňov nebol!)

Draco považoval za trochu desivé, že sa s ním Hermiona rozpráva o CHALANOCH. Vždy si myslel, že rozpráva len domácich úlohách a ničom inom. Alebo o niečom, čo malo niečo spoločné s knižnicou a ako by ste nemali porušovať pravidlá, inak ich potrestajú, alebo vylúčia a tak ďalej, a tak ďalej.

"Hermiona, existuje chlapík, do ktorého NIE SI rachnutá?"

"Drž zobák, Dennis! Ja nie som rachnutá do KAŽDÉHO chalana, ktorý sa vyskytne v mojom živote!"

"Pche, ale si! Dokonca sa ti páčil ten chalan, čo si vravela, že bol k tebe príšerný, ako sa len volá... Dracula? Niečo také! Och, počkať, mám to! DRACULA MALTOID."

'Je to Draco Malfoy, ty tupáň!' pomyslel si Draco, než si uvedomil, čo Dennis v skutočnosti povedal. Grangerovej, humusáčke, chrabromilčanke, sa kedysi páčil! HAHA! Bude si musieť tieto fakty zapamätať, aby sa o nich neskôr zmienil.

"Sklapni, Dennis! Páčil sa mi len v prvom ročníku! A dokonale dobre vieš, kto sa mi páči teraz!"

Dennis sa drzo zaškeril, keď sa Hermiona začervenala - a súčasne sa na neho pritom mračila. Rozhodne sa zdala byť viac 'divoška', než si Draco kedy predstavoval, hoci si vždy myslel, že je pomerne tvrdohlavá - a to fakt bola.

"Áno, viem, ten ryšavec, Ron, správne? To je naozajstný magor, to ako vážne, a si si absolútne istá, že sa mu páčiš aj ty?"

Hermiona slabo prikývla, keď sa vyhla Dennisovmu doberajúcemu pohľadu. "Áno, poriadne istá. Máme medzi sebou spojenie, aby si vedel. Ako že on vie, čo si myslím a naopak... Mám pocit, že už spolu chodíme, hoci to nie je oficiálne, ale možno je to len mnou."

"Áno, to najskôr. Chcem povedať, prečo ho nepozveš na rande? Potom to budeš vedieť naisto!"

"NIE!" Hermiona v hrôze vykríkla. "Ja by som nikdy RONA nepožiadala, panenka skákavá! To je skrátka, nevhodné!"

"Myslel som, že ho máš rada?" riekol Dennis a začal vydávať cmukacie zvuky. Hermiona mala zatvorené oči a snažila sa ignorovať jeho nedospelé šaškovanie.

"Oh, fakt sklapni, Dennis, ty sa len nedokážeš zmieriť sa faktom, že nemám ďaleko od toho mať frajera, zatiaľ čo ty na druhej strane žiadnu frajerku nemáš!"

"O čom to hovoríš, Herms? JA MÁM PORIADNU FRAJERKU. Volá sa Fille, spomínaš si? Čo minule prišla na čaj? Máš nejakú spomienku v tom svojom obrovskom mozgu?"

"Tá? Oh áno, ukázala na večeru, keď sme už mali dezert! Nikdy sa s tebou nestretne, keď sa stretnúť máte alebo zámerne prichádza 'moderne neskoro', ako by povedala. To nie je dobrá frajerka a ty to vieš, Dennis! Mal by si ju pustiť k vode skôr, než ti príliš ublíži."

Dennis len pokrčil plecami. Draco toto všetko počúval, och, koľko klebiet, s ktorými bude môcť Grangericu vydierať, keď sa vráti do školy - ak sa vôbec vráti do školy. (Stihne sa zmeniť včas? Ešte ani nevedel, ako sa zmeniť späť, alebo či to vôbec bolo možné. Ako by sa na začiatok mohol zbaviť týchto fakt nechutných pupákov?)

'Hehe... toto možno bude trošku väčšia zábava, než som si pôvodne myslel...'

***

Draco pootvoril oči, aby ho uvítalo svetlo ranného slnka. Vyzrel z okna; slnečné lúče žiarili dofialova na horizonte, modrá obloha nad purpurovou a ružovou, tie farby sa do seba dokonale zlievali - oh, ten zázrak prírody, ani mágia by nedokázala namaľovať tú scénu takto dokonale. Mohol počuť svoje dýchanie a cítiť, ako mu stúpa a klesá rovnomerne hruď, keď auto prechádzalo okolo rôznorodých stromov, kopcov a akýchsi čudných oviec a kráv. Až vtedy sa rozhodol vziať na vedomie fakt, že mu niekto leží na pleci. Pohľad stočil k spiacej postave; jej malá hruď sa dvíhala a klesala mierumilovne voči jeho; jej trochu opálené ruky ležali vedľa Dennisovho krku. Usmial sa (po prvý raz) úprimným úsmevom. Toto bolo také mierumilovné a pokojné, ako nikdy nič v jeho živote nebolo. A musel priznať, že sa mu to dosť páčilo. (PP: mne nie, je to technicky nemožné, nechávam naschvál bez úpravy)

"Bré ráno."

Dennisov hlas bol sotva počuteľný. Draco si neuvedomil, že je Dennis hore -  keď o tom rozmýšľal, kedy on, Draco, v prvom rade zaspal? Určite to bolo niekedy medzi tým, ako Hermiona začala škrtiť Dennisa (PP: to už je úchylka, nie? Grangerovci sú hluchí alebo šoférujú pod vplyvom?) a časom, kedy Hermiona skutočne zabíjala Dennisa. Draco na Dennisa prikývol a pozrel sa na šoférovo sedadlo. Teraz šoférovala pani Grangerová; musela si počas noci vymeniť miesto s pánom Grangerom, aby si mohol oddýchnuť.

"Pekný deň, však?"

Draco znova prikývol, keď Dennis zhodil Hermionine ruky a namiesto toho ich položil Dracovi do lona -  Draco znova potlačil nutkanie okríknuť a prekliať ho. 'Zhlboka dýchaj, Draco, toto nepokaz!' vravel sám sebe, znova a znova.

"Takže, Orlando, môžeš mi hovoriť Dougy, ak chceš - tak mi hovoria všetci moji kamoši. Koľko máš vôbec rokov, Orli?"

'Orli? pomyslel si Draco - ak toto bolo to, čomu muklovia hovorili 'priateľský pokec' potom boli čudnejší, než by im kedy uznal a jeho rešpekt k muklom bol len o máličko väčší než jeho rešpekt k domovým škriatkom. Odkašľal si, aby dostal svoj hlas do režimu, kedy dokázal prehovoriť.

"Ehm, sedemnásť."

"Super, mne je šestnásť, myslím, že si teda rovnako starý ako Herms," Dennis (alebo Dougy) sa odmlčal, keď mu z úst uniklo obrovské zívnutie. Vystrel si nohy pod šoférovým sedadlom (PP: a to si to auto považoval za malé, Draco) a vzdychol si, vyzeral pritom spokojne. "Ak chceš vychádzať s mojou sesternicou, myslím, že by si jej nemal hovoriť Herm ani Herms. NENÁVIDÍ TO! To preto ju tak volám ja. Ale Hermiona je vždy bezpečné meno."

'Kto by chcel, aby ho volali takým príšerným menom ako... Herm?' v duchu si pomyslel Draco, keď prikývol ako odpoveď Dennisovi.

"Teta Arlene, za ako dlho budeme doma?" spýtal sa Dennis, keď sa znova natiahol a zazíval.

"Myslím, že čoskoro, asi za pätnásť minút, Dennis, budeme tam včas, aby sme stihli starú mamu."

Dennis prikývol na svoju tetu a znova sa otočil k Dracovi, ktorý sa snažil (a neúspešne) odsunúť Hermionu niekam, kde by sa nezobudila, ale kde by to bolo niekde inde, ako kde bola teraz. Dennis sa rozosmial.

"Jej sa ťažko zbavíš. Ver mi, viem to. Len ju štuchni, takto." Dennis buchol Hermionu do pleca. Maximálne pomaly otvorila oči, aby zízala do Dennisovej škaredej tváre (bola škaredá len preto, že práve vyplazoval svoj jazyk a strkal si prst do nosa)

"FUUUUUUUUJ!" Vykríkla, okamžite vyletela z miesta.

"Panenka skákavá, Hermiona! Takmer som kvôli tebe narazila!" vykríkla pani Grangerová, keď vybočila autom na pravý kraj cesty. "Našťastie tu o tomto čase nie je veľa áut." (PP: na toto je upozornenie v komentároch, že v Anglicku by vyletela doľava)

Hermiona zazerala na Dennisa, keď si schoval hlavu v rukách a snažil sa prestať smiať. Draco to pobavene sledoval. Myslieval si, že je jediný, kto vytáča Hermionu, ale nie, nebol a vôbec to nebolo prekvapujúce - dala sa tak ľahko vytočiť.

'Takmer tak ľahko ako Weasley,' dodatočne napadlo Draca.

"Dennis, nikdy a myslím to vážne, nikdy to znova neurob."

"Správne, ako kebyže ťa počúvnem. Som len rok od teba mladší! Nemôžem večne počúvať svoju sesternicu, či?"

Hermiona pretočila očami a rozopla si pás so zlovestným úškrnom v tvári. Dennis sa zamračil - nepáčilo sa mu, keď sa takto tvárila - znamenalo to, že má URČITE niečo za lubom. Podľa Dracovho názoru vyzeral mierne znepokojene.

"Ehm, Herm? Čo plánuješ..."

Hermiona sa vrhla na Dennisa a teraz bola nad ním a škrtila ho tak silno ako mohla (PP. zase?) Dennis vydával pridusené zvuky a snažil sa povedať "Pomôž mi!" ale nemohol kvôli nedostatku kyslíka. Draco sa odvrátil a hľadel von z okna, z maximálnych síl sa snažil nerozosmiať. Keby sa smial za takejto situácie, bol by vyzeral hrubo a nezdvorilo, ale stále nedokázal potlačil malý úsmev, ktorý sa mu objavil na perách. Hermiona okamžite prestala škrtiť Dennisa a dovolila mu nadýchnuť sa. (PP: to videla chrbtom odraz v okne?)

"Herm, normálne takto rýchlo neprestávaš, prečo..."

Hermiona ukázala na Draca/Orlanda. Draco si neuvedomoval pohľady, ktorých sa mu dostávalo od Hermiony aj Dennisa, keďže stále hľadel z okna. Otočil sa, pomerne zvedavý, pretože jediný zvuk, ktorý teraz počul, bolo odfukovanie pána Grangera na prednom sedadle  a nie Dennisove pridusené výkriky.

"Čo je?" spýtal sa tak zdvorilo, ako dokázal. Hanbil sa za to, že sa núti byť zdvorilý len kvôli muklom. Fuj.

Hermiona sa na neho usmiala. Hlas mala piskľavý a príliš prenikavý. "Usmial si sa!"

Draco bol šokovaný. Nikdy vo svojom živote sa neusmial. Prečo musel začať práve teraz?

'ZLÝ DRACO,' v duchu sa pokarhal. Vždy si myslel, že vyzerá zle, keď sa usmieva a neuškŕňa - ale teraz aj tak vyzeral zle... bolo vlastne v pohode, keď sa usmieval?

"Oh, nemysleli sme to zle! Vyzeráš tak trochu...roztomilo, keď sa usmievaš."

dodala náhlivo Hermiona a Draco si nemohol pomôcť, aby sa v duchu neuškrnul. Grangerová mu práve zložila kompliment. Dobre, tak nepochválila priamo JEHO, pretože nevedela, že je to on, ale jednako to stále považoval za kompliment. Usmial sa - poriadne. Opätovala ten úsmev a z nejakého čudného dôvodu Draco pocítil niečo, čo nikdy predtým nepocítil - tento pocit bol ako... pokoj, tipujem, že by ste mohli povedať, miatlo ho to a nepáčilo sa mu to - pripadal si kvôli tomu ako slaboch.

"Oh, Herms! Nemal by si podvádzať, Ronny!" A Dennis vybuchol záchvatom smiechu. Jediné, čo Hermiona mohla, bolo zazerať na neho, pretože keď sa na neho chcela znova vrhnúť, odfrknutie od pána Grangera znamenalo, že konečne prišli do cieľa určenia.

Draco pomaly vyliezol z auta po Hermione a Dennisovi (PP: to majú trojdverové auto?), a zostal stáť fixovaný k vlhkej, studenej zemi, keď vyvalil oči na Hermionin dom.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


------ehm, konečně jsem s dostala k přečtení této povídky..Jestli zmizí PP, tak to balím :-D

Pro Merlina, kdes tohle vyhrabala, Jimmi? A hlavně - jak jsi dokázala tohle přejít a číst dál, já bych to fakt brzy vzdala. Což u tvého překladu samozřejmě nehrozí, u ale originálu bych byla ve velkém pokušení :-) Už ta debata o Orlandovi, Fentonovi a filmech! Normálně bych prchla :-)) Než ty tělocvičné posedy, co tam předvádějí, mě zaujala násilnická povaha Hermiony - ona toho Denise fakt pořád jen škrtí. Merline, je jí sedmnáct - neměla by se chovat dospěleji? Nebyla jsem obdařena sourozenci, ale dovedu si spíš představit, že při její inteligenci bych se ho snažila odpálkovat uštěpačnými poznámkami nebo totálním ignorováním. Tohle je od ní hodně pitomé, vždyť ho jenom popichuje, aby přitlačil na pilu. Takže nejvíc mě tu baví stoik Dracula Maltoid :-)) Klidně si u té rvačky usne. A tipuju, že auto má mezi předními a zadními sedadly mříže nebo jinou přepážku, protože jinak by je museli Hermiony rodiče zabít. Zejména pan Granger byl nějak moc tichý. A abych nezapomněla - úplně nejlepší jsou tvoje poznámky, Jimmi. Díky za ně a za trpělivost s tímhle dílem. (BTW - fakt to bude vážná povídka? Nějak si to neumím představit.)
Hele, sú tam miesta, kde sa usmievam ako slniečko od spokojnosti. Naznačím: Harry. Ja proste milujem Mrazíka, takže som si to nejako doplietla a asi mi v mysli ostalo zafixované niečo iné. Ale tak ma to stále prenasledovalo... takto sa jej aspoň zbavím a nebude ma strašiť. Vážne to má byť vážna poviedka. Pre mňa level ála - preložiť nepreložiteľné z dôvodu totálnych nezmyslov (vieš, ako idem po každom logickom nezmysle - toto je pre mňa ako terapia, aby som to s tou "genialitou" nepreháńala, taký návrat na zem). Pôvodne som myslela, že to prepíšem, ale to by chcelo denice a tá mi dala košom :) Odreagúvavam sa, niet nad to sama sebe vynadať, ale potom sa odosobním a poviem si, že horšie to už nebude (a ono prídu vystreté nohy na zadnom sedadle) . Takže tak. Proste nerieš a bav sa. Niekde vyššie som písala, že som znova prečítala koniec a bolo to tam. Harry je pre mňa hlavný hrdina v tejto poviedke.

Ještě bláznivější. Hermiona se asi zhlédla v Homerovi Simpsonovi. Za každý prohřešek musí škrtit. A tvé poznámky jsou úchvatné. Vzpomínám při nich na pana Kantůrka a překlady Zeměplochy. Děkuji

"Oh, Herms! Nemal by si podvádzať, Ronny!" - Neměla bys podvádět Ronnyho (rozuměj Rona)? Nebo jsem něco nepochopila a je narážka na nějakou hlášku, co neznám? :D Tahle povídka je bez PP poznámek zcela nemožná - s poznámkami to má šťávu!
Je tam: "Oh, Herms! You shouldn't be two timing, Ronny!" And Dennis burst into fits of laughter - našpekulovala som sa nad tým, ale je tam čiarka, takže to Ronny patrí k tomu you. Možno je to narážka na nejaký citát z filmu, čo mi nedošiel. Napadlo ma, či to nepovedala Hermiona Ronovi po Lavender, lenže toto vzniklo ešte pred šestkou. Takže ak ťa napadne niečo lepšie, kľudne opravím.
Jasně. Takže je to něco typu "Dvakrát vyhrát nemůžeš" nebo "Nemůže ti vyjít vždycky všechno", ale toho Ronnyho taky nedávám... musí to být nějaká hláška/citace/odvolávka. Do té situace mne ani nic rozumného nenapadá. ;)
to two timing je výraz pre cudzoložstvo :) Mám dojem, že v ďalšej budú riešiť Rona, tak možno bude nejaký flashback. Ale toto prekladám len vtedy, keď mám fakt chuť, pretože - no čo si budeme hovoriť - dane, ach tie dane. two timing A form of cheating in a relationship where a person attempts to maintain two seperate relationships at once without one-another involved in each relationship knowing about each other. When information is known, the offender usually openly denies anything's going on, and may accuse one person to the other that the other person involved is either obsessed with a relationship or is a home wrecker and, vice versa to the other person. In typical cheating on the other hand it may be a sexual relationship and, the "on the side" person may or may not know that the person they're having sex with is in a relationship.

Ja myslím, že Tvé komentáře tomu dávají další rozměr. Já se fakt bavím. Tedy Grangerovi musí na něčem jet a ke konci cesty to vyprchalo a mamá se tedy konečně lekla. Nevím, jaké auto mohli mít, aby si Dennis mohlo natáhnout nohy, prosím o značku, to by se naší velké rodině mohlo hodit :D Stejně jako denice, i já ocenila Draculu :D Tady opravdu není třeba řešit logiku - Hermiona zády k Dracovi, on zády k ní čelem k oknu a ona při škrcení Dennise vidí, že se Draco usmívá? Leda by viděla nějaký pekelně odražený odraz z okna na okno (asi přes přední okno). :D Děkuji!
A vôbec nikomu to nevadilo :) S denice dumáme, kde sa tam zrazu vzal ten Rony. Ako v minulej kapitole si Draco myslí, že nevie, čo je auto - tak to asi niekto pripomenul autorke a pridala tú vsuvku na začiatku. Kým mi to nedošlo (odstup v preklade), bola tá časť nepreložiteľná. Inak, už pomaličky budem s komentármi končiť, ono je to vážne vážna poviedka. Predpokladám, že predtým som tieto nezmysly preletela... Díky
Jo, a zrovna som narazila na komentáre pri jednom videu - ja som do neho, ale on nie je do mňa... stále sa kamarátime, ale on už je asi do nej... to sme fakt boli v tom veku takto blbí? Takže sa trošku snažím nastavovať zrkadlo, vieš koľko je FF takéhoto typu, možno si pár autoriek, čo to tu čítajú, že by to malo dávať logiku. Mňa dostalo to, že Hermiona zaspala opretá o jeho plece, ale hruď na hruď (fakt to tam je), ale pritom ruky mala "near" Dennisovho krku. Že sú Grangerovci čarodejníci v utajení a "zmrazili/uspali" dietka pri hádke? Alebo náhodná mágia? Aby tam niekde neúradovala Iskerníčka.

Dobré to bylo. Logiku nehledej, puberťáci na cestách, zlý Draco-Drákula, no, nemá to chybu. Díky za překlad i noticky.

Normální auto. Zvenčí dvojdvéřové a rezaté, uvnitř prostorné, ale zároveň všude blízko, a pro lehčí výstup trojdvéřové nebo i víc, podle aktuálního počtu pasažérů. Hermiona má proutek, přece! A leželi prostě posloupně. Nejvýš Draco, Hermiona s hlavou u jeho paže, Dennis s hlavou u jejího boku. Tak mohla mít ruce u jeho krku - asi aby ho mohla začít okamžitě škrtit, kdyby něco škaredého prohodil ze sna. Takže jí pak Dennis mohl klidně ,,odložit" ruce Dracovi do klína. Draco, klidně říkej Hermioně Herm, jenom to už pro Merlina nezkracuj! Jestli na ni zavoláš Hrmo, nedožiješ večera! Je sečtělá! Rodiče Grangerovi jsou typičtí rodiče s teenagery v domě. Klid, zhluboka dýchat a řešit jen ty pokusy o vraždu, které vypadají, že by mohly vyjít. Vždyť Draco u toho už taky klidně usnul. Jsem zvědavá, jak to bude dál. Zbaví se Orlando těch pupáků? Vždyť tak, jak teď vypadá, může Ronovi leda závidět! O něho samého by si teď Hermiona neopřela ani vidle od hnoje! Díky za veselé čtení! A za ty tvoje poznámky ještě víc, Jimmi!!
Ty nesklameš. Ja som pôvodne plánovala, že tie nezmysly prepíšem nejako, aby to dávalo zmysel, ale potom si hovorím - nech ľudia vidia, čo niekto dokáže stvoriť a to som prešla aj komentáre, či mi náhodou niečo neušlo. Zatiaľ sa bavím, a tvoj komentár tomu dodal korunu. Díky

Nehodlám se ani divit, ani nic opravovat, jen se prostě vezu a bavím - zatím to vypadá, že je to nejlepší způsob, jak k povídce přistupovat. DRACULA MALTOID absolutně vede! Díky.
Hele, ja som to dala posledných pár kapitol a skončilo to s priblblým úsmevom na tvári. Takže jo, preklad neľutujem. Logika chýba, ale inak fakt relax. Díky

Prehľad článkov k tejto téme: