Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 20

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 30.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/20/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 20. Epilog

Z pohledu Hermiony

„U Merlina, už zase,“ prohlásí můj – už dvacet let – manžel, zatímco přelétává pohledem pergamen, který drží v rukou.

„Co?“

„Gemma.“

„Aha.“

Přejdu k Severusovi, natáhnu se a vezmu si od něj dopis.

 

Vážení manželé Snapeovi,

s velkou lítostí vás musím informovat, že vaše dcera Gemma Louisa Snapeová dostala poslední varování. Při příštím prohřešku nebudeme mít jinou možnost, než ji vyloučit.

Slečna Snapeová byla přistižena, když vyměňovala neškodný hledík za sazeničky mandragory. Je veliké štěstí, že jsme je zachytili, než se dostaly do rukou druhým ročníkům. Věřím, že se s tímto vypořádáte.

S úctou,

Albus Brumbál

ředitel Školy čar a kouzel v Bradavicích.

 

Zasměju se. „Ale no tak, Severusi, byl to neškodný vtípek,“ jen pokrčím rameny, protože si připomenu svůj poslední ročník.

„Píše se tam, že by ji mohli vyloučit, takže to není neškodný vtípek.“

„Je to chytrá holka,“ protočím očima, „nenechá se vyhodit.“

Severus si hlasitě povzdechne a je mi jasné, že není příliš přesvědčený. „Až moc se vyvedla po své matce,“ zamumlá si a já se usměju.

„Vzpomínám, že jsi taky měl jistý fortel pro vylomeniny, můj drahý manželi,“ poznamenám.

„Ano, ale jen kvůli výchovným účelům, ty jsi to dělala pro… no, pro legraci.“ Zasměju se. Když se na mě Severus přísně podívá, dokáže být zábavný, ani o tom neví.

Usměju se a potřesu nad ním hlavou. Pak se skloním a políbím jej na rty. „Tak se s tím smiř, Severusi. Tu válku šprýmů jsem vyhrála,“ prohodím a odejdu z místnosti.

„Drzá žábo,“ slyším jej zamumlat a nato se široce a láskyplně usměju.

Zamířím do obývacího pokoje, přehlédnu fotografie na krbové římse, až se zarazím u obrázku mě a Severuse, na němž si u oltáře říkáme své sliby. Mám tam bříško, protože když jsme se svázali, byla jsem v pátém měsíci těhotenství s Aidenem.

V očích se mi třpytí slzy, když stojím před kostelními dveřmi. „Jsi si jistá, že to chceš?“ zeptá se mě otec, protože cítí, jak se chvěju. Jsem nervózní, ale ne proto, že bych si Severuse nechtěla vzít, jsem vyděšená z lidí; že se na mě budou všichni dívat, uvidí mé bříško a budou mě soudit. Už jsem si užila své od paní Weasleyové, když jsem otěhotněla před svatbou.

„Ano, tati, chci. Miluju Severuse a chci s ním strávit zbytek života,“ řeknu tiše.

Po tátově tváři se rozlije hrdý úsměv. „Povedeš si dobře, Hermiono,“ zašeptá a zlehka mě políbí na spánek. Tělem se mi prožene vlna lásky, dveře se otevřou a já pohlédnu přímo před sebe, na oltář a na svého budoucího manžela.

Zazní svatební pochod a všechny oči se upřou na mě, zatímco mě táta vede k oltáři. Můžu myslet jen na to, jak nádherné to je, a jak dlouho jsem na tuto chvíli čekala.

Na konci cesty se uhlově černé oči zaboří do mých a já taju. Vím, že on je ten muž, se kterým chci strávit zbytek svého života, na věky věků.

Obřad proběhne v mlze a nakonec je čas. Naše propletené ruce sváže šňůra a my začneme odříkávat sliby. „Severusi Snape, miluji tě od první chvíle, kdy toto vše začalo, a já nečekala, že to přeroste v něco víc než přátelství. Jsem vděčná, že tě mám, že mám rameno, na kterém se mohu vyplakat, o které se mohu opřít a že mám někoho, kdo mě ochrání a bezpodmínečně mě miluje. Jsem hrdá, že se dnes stanu tvojí ženou,“ ke konci se mi chvěje hlas a slzy mi pomalu tečou po tváři.

Jeho oči jsou také upřené do mých a zvlhlé dojetím. Jemně mu stisknu ruku. „Hermiono Grangerová, jsi ta nejnesnesitelnější, nejvíc frustrující hubatice, co jsem kdy potkal,“ začne a já se musím zasmát, „ale miluji tě od chvíle, kdy ses odvážila si ze mě vystřelit,“ dodá a pár našich hostů se rozesměje. „Nikdy jsem si nemyslel, že naleznu lásku, ale ty jsi dokázala opak, způsobila jsi, že chci být lepším člověkem pro tebe a naše dítě,“ pohled spustí na mé bříško. „Je mi ctí stát se tvým mužem.“

„A tímto vás prohlašuji mužem a ženou,“ ministr poklepe na naše ruce a provazy zmizí, „jste spolu spojeni po zbytek života. Můžete políbit nevěstu.“ S tím si mě Severus přitáhne, vtiskne mi na rty jemný polibek a krátce tak setrvá, než mě zase pustí. Opře si čelo o mé a láskyplně mi hledí do očí. „Na věky věků,“ zašeptá. Musím se usmát, protože to jsou naše slova.

„Do skonání světa,“ dokončím.

Usměju se při vzpomínce na ten den. Byl jedním z nejšťastnějších v mém životě. Přejdu k další fotografii mě a Severuse s miminkem Aidenem, pak s Charlotte a nakonec s Gemmou.

Na dalším obrázku je Aiden s přítelkyní, pořídili jsme jej na závěrečném večírku ve škole. 

„Děkuji všem, že jste dnes přišli. Mé roky v Bradavicích byly mírně řečeno výzvou; a ještě větší výzvou bylo, když jsem potkal Allysu Weasleyovou,“ začne a já se zasměju a opřu se Severusovi v náručí. Tato byla rozhodně Georgeova dcera. Aiden nezdědil geny pro lumpárny, vlastně jimi opovrhoval, a proto nám způsobilo takový šok, když před čtyřmi lety začal chodit zrovna s Allysou.

„Ale naučil jsem se hodně, takže jsem připravený začít s prací na ministerstvu a oženit se se svojí překrásnou snoubenkou,“ při tom zalapám po dechu.

„Severusi,“ zašeptám a on můj pas jen pevněji stiskne.

„Děkuji a gratuluji všem,“ dokončí a pozvedne sklenku šampaňského.

Rozlehne se potlesk, a když k nám kráčí Aiden spolu s Allysou, všimnu si, že si nás opatrně prohlíží, zjevně si není jistý reakcí.

Mám slzy v očích, vyskočím a obejmu svého syna. „Gratuluju, synku,“ zašeptám mu do ucha a políbím ho na tvář. Pak se přesunu k Allyse a obejmu svoji budoucí snachu.

„Vítej do rodiny.“

Pohlédnu na poslední fotku a své první vnouče, Melissu, jak se hihňá, pohodí hlavou dozadu a oči jí zajiskří. Zrzavé kudrny jí padají přes ramena. Je jí teprve osmnáct měsíců a už je tak půvabná.

Právě včas ukončím své vzpomínání, když oknem vlétne sova, nepochybně od Gemmy. Rychle odvážu pergamen a začtu se.

 

Mami.

Jsem si jistá, že už jste s tátou dostali dopis od starouše Brumly, jen řekni tátovi, než ho raní mrtvice, že je to v pořádku, nejsem vyloučená, dostala jsem jen měsíce trestů…

Řekni tátovi, že ho mám ráda a že už se to nestane… no, znova už se chytit nedám.

Jo a mimochodem, Scorpius Malfoy mě pozval na rande! To tátovi neříkej.

S láskou

Gemma.

 

No, to Severusovi rozhodně říkat nebudu, měl už tak dost problémů přijmout Charlottina přítele, natož přítele jeho malé holčičky.

„Severusi, nevyhodili ji.“

Ano, naše rodina je potrhlá, ale funguje a svůj život bych neměnila ani za nic.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 28.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: prodavacka - 24.10. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: alvap - 23.11. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 20 Od: mamba - 06.01. 2023
no, popravdě, celá tahle povídka je potrhlá, ale od blázince jsem to už dočetla více méně z povinnosti. Je to na mě hodně nakvap a autorka si tam asi plnila svoje fantazie, či co :D, i tak díky ;-)

Re: Kapitola 20 Od: caballero - 28.10. 2018
Perfektni povidka. Dlouho jsem se tak nezasmala.Skoda jen toho rychleho konce.

Re: Kapitola 20 Od: solace - 06.04. 2018
No nazdar, takže Gemma je celá mama? Dúfam, že Albus má dostatočné zásoby muklovských sladkostí na liečenie rozdrásaných nervov z potomkov Snapovcov. A Severusovi nezávidím, keď sa okolo neho zhŕkne ten jeho babinec... Hádam si ešte udržal aký-taký rešpekt. Aj keď ktovie... keď si spomeniem na všetko to, čo mu Hermiona vyviedla... Mala z pekla šťastie, že bol do nej zaľúbený, inak by sa jej to tak ľahko neprepieklo. Ďakujem za preklad tejto bláznivej poviedky. Takéto šialenosti zvyčajne ani nedočítam, teraz som to vďaka vám dala:-)

Re: Kapitola 20 Od: Jacomo - 05.04. 2018
Inu, čekat, že tato bláznivina bude mít rozumný epilog, by bylo čirým bláznovstvím :-)) Takže se dal nejen dvacetiletý skok do budoucnosti, ale i vylomeniny jednotlivých potomků, kteří si nijak nezadají s matinkou. Poslední věta dokonale vystihuje tuhle rodinku i celou povídku. Jen se velice obávám o budoucnost Bradavic - protože spojení genů této Hermiony a weasleyovského klanu, potažmo rodu Malfoyů je ohrožením pro jistotu a stálost celého kouzelnického světa. Snad už se někde v přístěnku batolí nějaký budoucí hrdina, který zachrání den, protože jinak nevím, nevím. Tohle bude horší než Pán zla :-)) Velikánské díky za překlad totálně ulítlé povídky. Věřím, že jste si práci na ní musely užívat naplno, Lupinko a Denice. Legrace není nikdy dost. Díky!

Re: Kapitola 20 Od: Ganlum - 02.04. 2018
Naprosto ztřeštěné, Hermiona by posprávnu měla být snad padesátkrát mrtvá, protože toto Severus nemohl rozdýchat bez újmy na svém i jejím zdraví. Díky za bezvadnou zábavu. Nebylo to čtení na noční, protože jsem málem implodovala zadržovaným řehtáním. Díky, Lupinko, za nález a překlad, Denice za betaci a Arabesko, banner je báječný!

Re: Kapitola 20 Od: Gift - 31.03. 2018
Tato povidka byla trosku jina, nez na jake jsme u tebe zvykli. Navic - abych byla zcela uprimna- na muj vkus trosku moc OOC. ALE svet je slozity a depresivni sam o sobe, tak proc si ho kazit pres velikonoce jeste povidkami. Navic, pokud budeme verit teorii od margarety, dostava tato povidka uplne nove grady. :-) Skoda, ze jsme se v zaverecne kapitole nedozvedeli jeste neco o parecku Harry/Draco. Moc dekuji za prelozeni teto potrhle povidky, Lupino. Bylo to jak cucani preslazeneho bonbonu, ktery jsem si ale odmitala odeprit. :-)

Re: Kapitola 20 Od: luisakralickova - 30.03. 2018
Parádní závěr ztřeštěné povídky, s Margaretiným komentářem nemá chybu. Díky za tuto bláznivou perlu, která rozveselovala dny. Doufám, že najdete zase nějakou adekvátní náhradu;)
Re: Kapitola 20 Od: Lupina - 30.03. 2018
Ano, margareta tomu dodala další rozměr :D Mě překlad náramně bavil. Určitě budu hledat něco podobného. Děkuju zakomentář, luiso.

Re: Kapitola 20 Od: margareta - 30.03. 2018
Odkud se tam vzal zničehonic Scorpius, je sice překvapující, leč nikoli nemožné. Když přišel Draco rodičům představit svého přítele, tvářili se sice vlídně, ale ani na okamžik nehodlali tuto situaci uznat jako konečnou. A když tak sledovali, jak se Snapeovic úspěšně množí, zašli si pro radu právě k nim. Hermiona potom přinesla Luciusovi k večernímu užívání modrý lektvar a Severus zapůjčil Narcisse k večernímu čtení ve třídě zabavený erotický časopis. A protože se Lucius s Narcissou už předem shodli na tom, že i když je ta jejich Draculka stvoření líbezné a krásné, nehodlají kvůli ní vyhynout po meči, poslechli rady zkušených. A jak je vidět, vyplatilo se. Draco je Scorpiusovi milující sestrou, Harry věrnou tetičkou a oba mu dávají nezištné rady, co holky rády. Děkuji za bláznivou povídku, která mi vždycky dávala tak dobrou náladu! Takových není nikdy dost! Děkuji!
Re: Kapitola 20 Od: Lupina - 30.03. 2018
:D A proč já si, sakra, myslela, že Scorpius je dítětem Draca a Harryho? (Mpreg ve ff není výjimečný). Tvá verze, že to Lucius s Narcisou ještě jednou prubli je mnohem lepší. I když ta má má větší grády, protože takto by Severus mohl dostat do rodiny i Harryho. Vidím, jak srší nadšením :D Ale tahle povídka byla natolik ztřeštěná, že je to vlastně jedno :D Děkuji za všechny Tvé komentáře, margareto :-)
Re: Kapitola 20 Od: denice - 30.03. 2018
Margareto, tvůj komentář mě dostal. Nedokážeš si představit, jak jsi mi vylepšila den... aspoň to zkus - a pak stokrát vynásob. Děkuji.

Re: Kapitola 20 Od: martik - 30.03. 2018
Ti to teda vzali hopem, dvacet let po svatbě a narození prvního dítěte a už jsou prarodiči. Kolik asi Hermioně zrovna je? Celá povídka byla úžasně ztřeštěná a ten závěr tomu odpovídá. Chudák Severus ten už z těch studených obkladů, které si po lumpárnách své ženy a dětí aplikuje, musí mít zachlazené čelo :-D Zrovna Hermiona a Severus nemůžou říct, že by to byla láska na první pohled, takže se k tomu musí nějak dopracovat. A co se škádlívá, rádo se mívá. A nakonec budou v rodině nejen Weasleyovské, ale i Malfoyovské geny :-D Díky, Lupino a denice, celou dobu jsem se báječně bavila, bylo to takové světýlko ve stereotypu všedních dní. Díky :-*
Re: Kapitola 20 Od: Lupina - 30.03. 2018
Jo, nad touhle povídkou nesmíš moc přemýšlet :D Ostatně ani k tomu nebyla určena :D Hlavní je, že jsme se u ní všichni bavili. Děkuji za komentáře, martiku :-*

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod