Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 18

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 28.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/18/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18. Pekáč buchet s čokoládou

Z pohledu Hermiony

„Co tím myslíš, že ti chlapi byli od svatého Munga?“ dorážím na Rona a začíná ve mně probublávat vztek.

„Říkalas…“

„Dala jsem ti jediný úkol, abys sehnal HERCE, kteří odvedou profesora Snapea. A ty jsi to zmrvil. Copak neumíš nic udělat správně?“ nadávám a jakkoliv to nerada přiznávám, opravdu se o Severuse bojím… být zamčený na takovém místě…

„Ano, a taky jsem se na to chystal, ale pak jsem si myslel, že…“

„Tak nemysli. Upřímně, Ronalde, kdykoliv dostaneš nějaký nápad, NEJEDNEJ podle něho,“ ječím na něj. „A teď se přemístíš ke svatému Mungovi a zařídíš jeho propuštění, než tě uřknu.“

„Ale Hermiono…“ zakvílí.

Nenechám ho domluvit a namířím na něj hůlku. Vidím, jak mu mizí barva z tváře. „Už jdu,“ zamumlá, otočí se a dere se z místnosti, až málem zakopne v průchodu portrétem.

Tak tohle jsem vyřešila a můžu si jen dělat starosti s odplatou, která jistojistě přijde. Nebo ještě hůř, co když se Severus rozhodne nechat mě vyhodit, protože jsem si jistá, že vzít na sebe podobu učitele a nechat toho skutečného zavřít u svatého Munga je proti školnímu řádu… I když to by asi neudělal… Musím si s ním zítra promluvit a pokusit se to nějak urovnat.

Ale teď hned mažu do postele, z jednání s Ronaldem mě vždycky rozbolí hlava.

ooOOoo

Následujícího rána zamířím přímo do podzemí… no, říkám ráno, ale jsou teprve čtyři. Vím, že Severus si se mnou dobrovolně nepromluví, tak mu nedám na výběr. Zamumlám portrétu heslo a vstoupím do komnat svého profesora. Tiše se vkradu k jeho ložnici… Otevřu dveře a vykulím oči. Leží tam nahý, zakrytý jen tenkou dekou.

Odhalená hruď je překvapivě svalnatá a já zatoužím po ní přejet prsty. Ale na to teď není čas.

Vytáhnu hůlku a zašeptám kouzlo. Sleduju, jak se Severusovi kolem paží omotají šňůry a připoutají ho k posteli… Uvědomím si, že je zcela v mé moci.

„Severusi… vzbuďte se,“ zasyčím a sleduju, jak se zavrtí, ale oči neotevře. „Severusi,“ zasyčím hlasitěji a dloubnu ho do břicha.

Se zamrkáním otevře oči, pak se na mě zaměří… ospalý výraz se mu rychle změní z překvapeného na vyděšený a pak rozzuřený. „Slečno Grangerová, co tady, u všech všudy, děláte?“ zeptá se a já rychle stáhnu ruku.

„Přišla jsem se omluvit.“

„Omluvit. A to si myslíte, že vplížit se do mé ložnice a sexuálně mě obtěžovat je správný způsob?“ Ve mně se začne probouzet vztek.

„Ale prosím vás, to, že máte pekáč buchet, ze kterého bych chtěla slízat čokoládu, ještě neznamená, že bych se skutečně pokusila vás sexuálně obtěžovat.“

Jakmile samolibě pozvedne obočí, uvědomím si, že jsem řekla pitomost.

„Zajímavé…“

„Myslím tím, ehm… tedy,“ dobrá, tento vývoj jsem neplánovala, „přišla jsem se omluvit. Řekla jsem Ronovi, aby najal herce, a ten pitomec zašel přímo ke svatému Mungovi. Vůbec jsem nechtěla, aby vás tam zavřeli.“

Povzdechne si a podívá se na mě. „A abyste mi toto řekla, musela jste mě svázat.“ Jeho výraz však naprosto nic neprozrazuje.

„Jinak byste mě nevyslechl.“

Zamračí se a tím mě nenechá na pochybách, že nevyslechl. Ušklíbnu se a nechám zmizet jeho pouta, aby se mohl posadit.

Odvážně se přiblížím a přisednu si na okraj postele. Napůl čekám, že mě vyžene, ale nic neříká. Takže se trochu uvolním. „Navrhuji, abychom se spojili a pomstili se mu. Musíte přiznat, že nám to spolu pěkně půjde.“ Ve více směrech.

„Myslíš tím, že se bojíš odplaty?“ zeptá se téměř škádlivě, když mě popadne za zápěstí a vtiskne mě do postele vedle sebe. Překvapí mě to, ale protestovat nebudu.

„To taky…“ zahihňám se, otočím na bok a přitulím se k němu. Doufám, že se neodtáhne. Ztuhne, ale naštěstí nic víc.

„Dobře, Hermiono, uzavřeme spojenectví. Ale teď už drž pusu a spi.“ Přikáže, přetáhne přes nás deku a pevně si mě k sobě přimkne. „Zítra probereme nápady.“

Život nemůže být lepší.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 18 Od: Jacomo - 29.03. 2018
Merline, kam ta fanfiction spěje? Když už ty dva autorka dostane do jedné postele, nikdo na ně nebuší, noc před ránem, prostě ideální situace - tak z toho nic nebude? To za našich mladejch časů nebejvalo... ;-) Až se přestanu chechtat, možná napíšu něco smysluplnějšího... i když smysluplné komentáře k této povídce? Není to protimluv? :-)) Díky za další porci zábavy!

Re: Kapitola 18 Od: martik - 28.03. 2018
Tak nejenže se nekoná žádná pomsta, ale oni se klidně uloží ke SPÁNKU!! V jeho komnatách, zabezpečeni, sami, když už se konečně na něčem shodnou!!! Tak nevím - Hermiona má neustále sexuální fantazie, ale když dojde na věc a má ho po ruce nahého a svázaného tak klidně usne. A jemu nakráčí do komnat mladá kost, které z něj chce slízat čokoládu a on tak jako nic?? Kam ten svět spěje?? Lidstvo jistě vyhyne! Konec kouzelnického světa. Kouzelníci zapomněli, co se má dělat v posteli. Achjo. Tak snad příště :-D Díky, Lupino, denice, bylo to perfektní :-)

Re: Kapitola 18 Od: margareta - 28.03. 2018
Chudák! Ještě je asi pořád pod vlivem toho ženského dryáku! Jinak by ji určitě nenutil spát, zvlášť když už předtím ztuhnul! A dobře jí tak. Teď může akorát tak poslouchat jeho chrápání a koukat přitom na strop. Merline! A to ho měla přímo pod nosem nahatýho a svázanýho...! No, doufám, že až to z něho vyprchá, bude líp. Pro oba! Díky, těším se, jaké to nabere obrátky.
Re: Kapitola 18 Od: michelle13 - 28.03. 2018
Tiez som rozmyslala, co mu to u Munga dali, ked sa k nicomu nepodujal :D a Hermionin mozog asi len pri pohlade na muzsku hrud odisiel do kytek :D inak si neviem vysvetlit, ze vedla seba len tak lezali :D snad rano bude zaujímavejsie :D

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod