Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 17

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 27.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/17/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 17. Ale já nejsem blázen

Z pohledu Severuse

Zabiju toho tupohlavce Vlezlíka, ale hlavně zabiju Hermionu. Nejsem tak pitomý, abych si nedomyslel, že za tímto plánem stojí ona. Bohužel teď nemůžu dělat nic jiného, než čekat, až lektvar vyprchá. Nejdéle za den dva, příprava protilektvaru by trvala déle.

Ale jaksi se nedokážu přimět, abych se na ni nějak moc zlobil. Vím, proč to udělala. Kvůli tomu, co jsem jí provedl. Nicméně nikdo, a myslím tím nikdo, si ze mě nevystřelí beztrestně. Zaplatí.

„Viděl jsi Snapea u oběda?“ to okamžitě přitáhne moji pozornost, jelikož jsem na obědě nebyl. Rozhodnu se nahlédnout do jejich myslí, abych viděl, co se k čertu děje.

Vejdu do Velké síně a uvidím profesora Snapea u profesorského stolu. Což je divné, protože jsem slyšel, že se změnil na ženu, asi to byly falešné řeči. Škoda, těšil jsem se na to! Byla by to sranda.

Jen pokrčím rameny a posadím se na své místo vedle kamarádů u mrzimorského stolu. Jíme mlčky, když najednou zaslechnu hlasitý dívčí výkřik, zvednu k němu hlavu a vidím, že přichází od profesora Snapea. Co je ale překvapivější, má v očích slzy. Pokud muž jako on pláče, něco musí být opravdu špatně.

Ale teď se většina pozornosti upírá na něj. „Severusi, co se děje?“ zeptá se Hagrid a nešikovně ho poplácá po zádech.

„Zapomněl jsem si ráno napomádovat vlasy,“ kvílí rozrušený profesor žalostně a praští hlavou do učitelského stolu. Vytřeštím oči. Nemůžu si pomoci a nahlas si odfrknu smíchem. To jako vážně? Zakrátko se řehoní celá síň, takže Hagridovu odpověď neslyším, ale vidím, jak Snape popadne máslový ležák a začne si jím potírat dlouhé prameny. Merline, co se to tady děje?

S tím se stáhnu z mladíkovy mysli, nepotřebuju vidět víc, tato intrika… žába jedna, kdo myslí, že je? Je za tím určitě ona.

Je načase tu čarodějku konfrontovat; a taky je čas na večeři. Vykročím k Velké síni… a nemůžu si pomoci – krokem, kterým kráčí většina žen.

Jakmile vstoupím do síně, uslyším šepot: „Kdo je to? – proboha, to je Snape – Merline,“ a pak pocítím touhu zaavadovat každého jednotlivého z přítomných. Přeběhnu očima po okolí, a jak jsem čekal, Hermiona tady není. Vzhlédnu k učitelskému stolu a tam uvidím sedět sebe sama.

Čekám, že bude vyděšená, nebo alespoň zaujatá, ale ne. Vlastně… Hermiona se usmívá. Je divné vidět se tak, jako bych byl ve snu… bohužel to není ten případ.

Napochoduju k stolu a postavím se před ni. „Na co si to u všech všudy hrajete?“ zeptám se.

Zamračí se a nemůžu si pomoci, docela mi to nahání hrůzu… tváří se, jako by to čekala! „Kdo jste?“

Zamrkám.

„Musím zopakovat Severusovu otázku, kdo jste? Nebyl jsem informován o nějaké návštěvě,“ ozve se Brumbál s jiskřením v očích a mě přepadne pocit, že to ten staroch ví.

„Jsem Severus Snape,“ prohlásím jistě. I když to vyjde jako ženské vykviknutí.

„Podvodníku,“ zvolá Hermiona, vstane a ukáže na mě mužským prstem.

Teď už nás sledují všichni. „Ne, Hermiono, jste to vy, kdo je tu podvodník,“ prohlásím klidně… mnohem klidněji, než se cítím.

„Říká žena, která prohlašuje, že je já?“

„Ne… ale… já…“ Najednou ztrácím svůj klid.

„Žádný strach, drahoušku. Je tady jeden muž a vezme vás na speciální místo.“ Náhle se za mnou objeví dva léčitelé.

Ach ne, to by neudělala. „Ale já nejsem blázen, to ten lektvar,“ zvolám, když mě popadnou za paže a přinutí mě vzepřít se.

„Pomůžou vám,“ řekne na to jen a ďábelsky se zazubí.

„Za to zaplatíte,“ křičím, když mě táhnou z Velké síně.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 17 Od: Jacomo - 28.03. 2018
Já už nemám slov :-)) Ale vypadá to, že si jeden druhého fakt zaslouží, oni jsou oba jak praštění pavlačí. Jen aby se jim to žertování nevymklo z pod hůlky ;-) Díky za překlad!

Re: Kapitola 17 Od: Lemurka - 27.03. 2018
Je to celé tak rozkošné praštěné. Nemuzu si pomoct. Mám podezření, že to celé si vymyslela Hermiona jako vééémi potměšilá 199 letá stařenka jako pohádku na dobrou noc pra-pra-vnoučat, jinak též reinkarnaci W.dvojčat!

Re: Kapitola 17 Od: luisakralickova - 27.03. 2018
V pravdě ďábelská Hermiona, jsem zvědavá, jak dlouho bude Severus za slečinku a bude snášet ústrky. Nějaká protiakce by zase neškodila. Děkuji za kapitolku.

Re: Kapitola 17 Od: margareta - 27.03. 2018
To bylo od Hermiony dost riskantní. Co kdyby Severus zjistil, že je mu v ženském těle pohodlněji než v mužském a zůstal tak? Oznámil by, že si konečně upřesnil svou sexuální orientaci a pak by si lebedil, od kolegů vyžadoval ohledy, vykecával se s Minervou a Sibylou, cpal se s nimi sladkým, zapíjel to střídavě sherry a whisky a pomáhal drbat všechny naokolo, nejvíc Hermionu? Cheche, něco takového už se stalo i větším chlapákům než je on! Kéž by se už skutečně k něčemu odhodlal! K čemukoliv!! Děkuji za kapitolu.
Re: Kapitola 17 Od: Lupina - 27.03. 2018
:D Jelikož povídku znám, děsně se bavím u komentářů, hlavně Tvých, margareto :D Neboj, zítra už bude nějaká akce. Ale byl by to fór, kdyby Severus začal cupitat na šteklích :D Děkuju!!!
Re: Kapitola 17 Od: denice - 27.03. 2018
Přesně, taky vždycky dychtivě číhám na komentáře a moc si je užívám :-)
Re: Kapitola 17 Od: Gift - 28.03. 2018
Pri tvych komentarich si pravidelne rikam, jaka je vlastne skoda, ze nepises vlastni povidky, margareto. Byla bych tvym skalnim fanouskem! ;-) Dekuji, Lupino, opet se to rozjizdi necekanym smerem.

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod