Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 16

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 26.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/16/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 16. Pořád bych si dala říct

Z pohledu Hermiony

Od večera se Severusem už uběhl víc než týden, a zatímco můj hněv pominul, Harryho a Dracův ne. Naštěstí dokázali Ronovi zabránit, aby vše rozkecal po celé škole, ale bohužel jsme ho museli seznámit s naším plánem.

Sedím vzadu v učebně lektvarů, hned vedle Draca, a Severus přednáší před tabulí. „Potřebujeme něco opravdu dobrého. Dnes mu dopřejeme jen ochutnávku toho, co bude muset podstoupit,“ zašeptá mi Draco do ucha ďábelsky. „Hrozí mu to už dlouho.“ A zatímco věřím, že má pravdu, nemůžu si pomoci a cítím se trochu provinile. Severuse mám vážně ráda a ať už mi udělal cokoli, nechci, aby skončil moc zraněný.

„Na správnou přípravu tohoto lektvaru neviditelnosti máte půl hodiny. Začněte,“ přikáže, a to je chvíle, kdy se spustí náš plán. Mrknu na Harryho a Rona a přikývnu. Bude uvěřitelnější, když lektvar pokazí oni. Já s Dracem jsme totiž nejlepší ze třídy.

„To bude dobré,“ zašeptá Draco tiše, zatímco nadrobno seká ingredience.

Protočím očima. „Je to trochu dětinské,“ přiznávám, „ale to byly všechny vtípky, které jsme doposud zkusili.“

Drcne ramenem do mého a hodí do kotlíku právě nasekané složky. Mlčky pracujeme na lektvaru.

„Pane profesore, pane profesore, mohl byste se jít podívat?“ zvolá Harry v přední části učebny. Ušklíbnu se a zvednu hlavu, abych mohla sledovat nastávající události.

Neslyším jeho zamumlanou odpověď, když zamíří ke stolu, a jak bylo naplánováno, Ron na něj ‚náhodou‘ vylije obsah kotlíku. „Co to…“ začne Severus a jeho bledá pokožka začne pomalu opařením rudnout.

„Vy pitomci zatracení, Merlin ví, jaký dryják jste vy dva zplodili,“ a jak lektvar začíná působit, Severusovy rysy se pomalu mění do ženštějších, nos se mu zmenšuje, kůže se vyhlazuje a vlasy získávají na lesku a délce. Černý hábit se mění do růžového saka s krátkou růžovou sukní a odhaluje jeho holé nohy.

Všichni vytřeští oči. Vyprsknu smíchem a vzápětí se tomu směšnému obrazu rozřehtá celá třída.

„Páni, pane profesore, z vás je ale krasavice!“ zvolám a mrknu. Draco vedle mě zahvízdá a já se znova rozesměju.

„VEN! HNED!“ zařve profesor Snape a my všichni máme dost rozumu, abychom vypadli. S hlasitým smíchem vyběhnu na chodbu… ale můj první komentář stále platí. Opravdu je docela atraktivní ženská.

„Merline, ten ale vypadal směšně,“ prohodí Ron, když míříme do Velké síně.

Pokrčím rameny. „Nevím… Pořád bych si dala říct,“ mrknu na ně a ty tři předběhnu.

Zůstanou stát s otevřenými pusami.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 16 Od: Jacomo - 27.03. 2018
Naplácat, rozhodně naplácat! Počítám, že si tím autorka plní své vlastní fantazie :-)

Re: Kapitola 16 Od: margareta - 26.03. 2018
Harry s Dracem se nějak moc ochotně angažovali. Jestli oni náhodou na Hermionu nežárlí, že jim balí chlapa, kterého by si sami dali říct, takže jí ho chtěli zprotivit jako ženskou. Ale spletli se, nezprotivili! Jsem zvědavá na Severusovu reakci. Vážně už by se měl k něčemu kloudnému zmátořit! Děkuji!

Re: Kapitola 16 Od: luisakralickova - 26.03. 2018
To vypadá na elixír z dílny F+G, lepá slečna v podání Severuse, určitě k nakousnutí;) Díky za další dílek.

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod