Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 11

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 19.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: Denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/11/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11. Miluji Hermionu Grangerovou

Z pohledu Hermiony

Nikdo se mnou nemluví, jsem úplně osamělá. Draco je na mě naštvaný, Harry je na mě naštvaný, Ron se jako obvykle postavil na Harryho stranu a všichni ostatní si myslí, že jsem ujetá.

A všechno je to chyba Severuse Snapea. Kdyby mi neposlal tu pitomou sovu s dopisem, v němž stálo, že jsem zahradní trpaslík, k ničemu by nedošlo! Lidi by si nemysleli, že jsem totální mešuge, moji nejlepší kamarádi by na mě nebyli nakrknutí a profesor Snape by si tady nevykračoval se samolibým úšklebkem ve tváři.

Ale já se mu nějak pomstím! On bude tím, kdo bude vypadat jako naprostý a kompletní idiot.

„Muhehe,“ zasměju se zle a zbytek knihovny se ke mně otočí a začne na mě syčet. Pitomci, copak si neuvědomují, že jsem právě vymyslela perfektní plán? Zabouchnu knihu, vstanu a odspěchám z knihovny. Můj plán je dokonalý.

ooOOoo

Když vkráčím do učebny lektvarů, nemůžu si nevšimnout, jak se mi všichni zdaleka vyhýbají, tak se ani nepokusím posadit vedle Harryho nebo Draca. Raději přímo zamířím k jednomu prázdnému stolu a uvelebím se tam.

Dveře se doširoka otevřou a vkráčí dotyčný muž. Hábit za ním vlaje, což ve mně vyvolá výbuch dívčího hihňání. „Toužíte třídě něco sdělit?“ zeptá se mě, když se otočí a probodne mě ledovým pohledem.

Silně se kousnu do rtu, abych potlačila smích. „Vlajete,“ prohlásím a ukážu na něj.

Pár lidí se obrátí s evidentním očekáváním, co bude následovat.

„Jsem si toho dobře vědom,“ pronese upjatě a odvrátí se ode mne, avšak já mu nedovolím tak snadno uniknout.

Vstanu a těsně jej následuju. „Ale používáte nějaké kouzlo nebo čáry, nebo je to zcela přirozené, pane?“ zeptám se sladce, přestože jsem si dost jistá, že jde o čáry.

A přísahala bych, že ho zaslechnu zamumlat něco jako ‚drzá malá žába‘, zatímco pokračuje ke katedře. Jakmile dorazí ke svému stolu, umístí na něj své pití.

„Můžete mě to naučit? Taky bych to chtěla umět,“ sprásknu ruce v hraném nadšení.

„Ne, Herm… slečno Grangerová. Okamžitě se vraťte na své místo.“ I když se to snaží zakrýt, neunikne mi fakt, že téměř vyslovil mé křestní jméno…

Nemůžu se vrátit na místo, musím se dostat co nejblíže k jeho stolu, k jeho pití. „Ach, Severusi, vy jste mi řekl Hermiono,“ pravím a s krokodýlími slzami v očích se hrnu dopředu. Hodím mu paže kolem pasu a položím mu hlavu na hruď. Na zlomek vteřiny mi dovolí jej obejmout. Vytáhnu lahvičku a její obsah šoupnu do hrnku.

Nato ucítím jeho ruce na ramenou a už mě odtlačuje. „Okamžitě se vraťte na místo…“ zlehka si povzdechnu a otočím se. „A radil bych vám, abyste mě již znovu neoslovila Severusi,“ dodá strnule.

Jen se ušklíbnu a posadím se, abych počkala, až lektvar začne působit.

„Otevřete na straně tři sta devadesát čtyři, pokyny jsou na tabuli. Věřím, vy tupohlavci, že to zvládnete,“ informuje třídu a posadí se ke stolu, aby začal se známkováním.

Sedím, a asi pět minut čekám, než se do toho pustím. „Takže profesore Snape, jaká je vaše oblíbená barva?“ zeptám se, abych zkusila vodu. Jestli lektvar nezačal působit, odpoví černá nebo zelená…

„Rudá,“ odpoví k mému překvapení. Oči se mu rozšíří, zatímco půlce Nebelvírů se zvedne nálada.

„Trenýrky nebo slipy?“ položím otázku, která ho ztrapní a já budu mít o čem přemýšlet.

„Trenýrky,“ odpoví. Hmm, vsadím se, že hedvábné.

„Vy čarodějnice, něco jste mi podstrčila do pití.“

„Možná ano… no, čas na nějaké odpovědi,“ vstanu a vydám se kupředu. „Poslal jste mi ten dopis?“ zeptám se, když dorazím k učitelskému stolu a praštím do něj oběma rukama.

Vidím, jak špulí rty v zjevné snaze odolat nutkání vysypat pravdu. Nakonec se vzdá a vyhrkne: „Ano.“

„A přiměl jste mě vyžvanit pravdu o Harrym a Dracovi,“ vyštěknu.

„Ne, to jste zvládla sama, vy nestoudnice,“ zasyčí na mě, což je mu na prd, protože teď mu položím trapnější otázku.

„Takže, můj drahý profesore, do koho jste zamilovaný?“ zeptám se ho a doufám, že odpoví, že do nikoho.

„Do vás, vy čarodějko, jsem zamilovaný do vás.“

Slyším, jak se všichni ostře nadechnou a najednou mám pocit, že jsem zašla příliš daleko.

„Severusi…“

„Pro vás jsem profesor Snape,“ vyštěkne, vstane a vystřelí z místnosti. Celá třída zírá v šoku.
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 11 Od: solace - 28.03. 2018
No neviem, či chcela dosiahnuť práve toto? V každom prípade mala počítať so všetkými alternatívami. A na to zrejme pozabudla, slečna Perfekcionistka. Vďaka.

Re: Kapitola 11 Od: sisi - 21.03. 2018
cha a je to venku. Veritaserum je mocná zbraň, použitá na správném místě, nic ji nepřekoná. Hermiona má ohromnou sílu právě v této nečekanosti. Děkuji za překlad.

Re: Kapitola 11 Od: kakostka - 19.03. 2018
Chechtám se jak blázen... kdo se moc ptá, moc se dozví, milá Hermiono. Tos nečekala, že? Předpokládám, že Severus to zahraje do autu a jak napsal někdo předemnou, Mione by měla ubrat plyn, nebo se ty city přetaví v něco jiného a Hermiona bude ještě prstíčkem hrabat. Děkuju za překlad tohoto skvostu.

Re: Kapitola 11 Od: margareta - 19.03. 2018
Ze všech přítomných jen ona věděla, že z něj mluví sérum pravdy. Ostatní se mohli domnívat, že to vyznání myslel sarkasticky, aby ji vyšokoval. Což se mu vlastně povedlo. Také on sám se může po vyprchání účinků tvářit, že to byla z jeho strany zžíravá ironie, když ji tak utřel tou poznámkou, že pro ni je profesor, ne Severus. Krásné by bylo, kdyby nějak donutil i on ji, aby vyklopila pravdu. Myslím, že by ji ani nemusel dopovat. Děkuji! Je to prima čtení!

Re: Kapitola 11 Od: KatherineKeiko - 19.03. 2018
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Re: Kapitola 11 Od: P20 - 19.03. 2018
O můj bože..... Tak po tenhle kapitole jsem zůstala s pusou dokořán než jsem se začala neovldatelne rechtat :D tuhle povídku miluju. Díky za ni dámy :) napjatě očekávám další kapitolku

Re: Kapitola 11 Od: martik - 19.03. 2018
Tak tohle děvenka zřejmě nečekala. A jestli hned neubere plyn, taky by tahle pravda mohla velmi brzy přestat pravdou být. Pro své vlastní dobro by měla začít hrabat prstíčkem, aby ji tuhle scénu Severus odpustil. Díky, čarodějky, jsem zvědavá, jak se to vyvine.

Re: Kapitola 11 Od: luisakralickova - 19.03. 2018
O jojoj,to je mi prekérní situace:D

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod