Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pod kloboukem

Kapitola 1

Pod kloboukem
Vložené: Lupina - 19.03. 2018 Téma: Pod kloboukem
Hedvika nám napísal:

Autor: hairymclary    Překlad: Hedvika    Beta: Morikage    Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/6599044/1/

Rating: 9+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1: Mrzimor

No tak, to od tebe není pěkné. Jak si asi mám prohlédnout tvou mysl, když máš takové obrany?

Co tím myslíš, že nechceš, abych si prohlédl tvou mysl? Musím to udělat! Jak jinak bych pro tebe asi tak měl určit nejvhodnější kolej?

Pokud bys odstranil ty obrany, mohl bych ti říct, kam patříš.

No tak! Možná mám všechen čas světa, ale jsem si jistý, že ostatní prváci už jsou netrpěliví.

Jak chceš. Jsi odvážný?

Tak tedy ambiciózní?

‚Nijak zvlášť.‘ Skvělé. Jsi chytrý?

Věrný?

Tak jaký jsi?

‚Uzavřený.‘ Proč já?

Sklapni. Nemyslíš si, že jsem se rozhodl být klobouk, že ne? Oh, už vím, co tvá rodina?

Mudlorozený? Tak kde ses, u Salazara, naučil nitrobranu?

To je ta věc, co způsobuje, že nevím, co si myslíš.

Fajn, a je tvůj strýček Horácio kouzelník? Rozhodně musí být, s takovým jménem.

Co tím myslíš, že není? Jak může nebýt kouzelník?

Tak co s tebou mám dělat?

Dobrá, dobrá, je tady kolej, kam bys chtěl jít?

Proč?

Tobě ‚se líbí, jak to zní‘. Dobře, dobře, těžko si můžu stěžovat. Čím dřív mě opustíš, tím líp.

„MRZIMOR!“

A ať tam jsi šťastný.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 1 Od: Sevik99 - 21.03. 2018
Chvilku jsem si myslela, že by to mohl být Severus. Chudák Moudrý klobouk, jestli má s každým takovouhle dřinu. Děkuji za překlad.

Re: Kapitola 1 Od: Gift - 21.03. 2018
I mne zni mrzimor krasne! Trosku chladne, ale krasne. Chudak klobouk, nema to jednoduche. Dekuji!

Re: Kapitola 1 Od: martik - 20.03. 2018
O koho jde netuším, ale mám dojem, že po pár kapitolách přestanu litovat, že neumím číst myšlenky. Protože zjevně né každá myšlenka je hodna "čtení". Chudák kloubouk. A díky, Hedviko, bylo to výborné!

Re: Kapitola 1 Od: marci - 20.03. 2018
Ježíši - to bylo DOBRÉ !! Jako - čekala jsem, že to bude dobré, ale že až tak? Nádhera!!! Díky, Hedviko! Vtipné, skvělý překlad -těším se na pokračování. Chudáček Klobouk. A opravdu si svůj úděl nevybral - jak k tomu přijde, hrabat se v myšlenkách takových jelimanů? :)

Re: Kapitola 1 Od: sisi - 19.03. 2018
Rozhodnutí klobouku jsou vždy platná a způsobuje fungování demokratického principu volby a svobodného rozhodnutí. S takovou volbou musí kouzelník žít a umřít, musí být věrný své koleji do konce svých dnů. Taky to posiluje odpovědnost u právě nastoupivších studentů. Zakladatelé si mohou mnout ruce potěšením, že udělali opravdu dobrou věc, když udělali klobouk a odvedli na něm dobrou práci. Děkuji za překlad.

Re: Kapitola 1 Od: Ganlum - 19.03. 2018
No to mě baví!! Díky, Hedvičko. Těším se na další kapitolku ;-)

Re: Kapitola 1 Od: Jacomo - 19.03. 2018
To je krásný! Nemá to chudák ten kus látky jednoduchý... Nebo jo? Když si studenti takhle pěkně řeknou, kam chtějí, má to skoro bez práce... :-)) Díky, Hedvičko, za překlad!

Re: Kapitola 1 Od: Sally - 19.03. 2018
Dozvieme sa, koho klobúk zaraďoval? :)

Re: Kapitola 1 Od: denice - 19.03. 2018
Tohle je geniální! Nic podobného jsem ještě nečetla. Moudrý klobouk si opravdu zaslouží 364 dní v roce odpočívat, když má ten jeden zbývající den takovouhle dřinu :-D A stejně mě dojalo, že klukovi nakonec popřál štěstí, to od něj bylo vážně moc hezké. Díky!

Re: Kapitola 1 Od: JSark - 19.03. 2018
To je zlaté. Len škoda, že nevieme, kto to bol. :)

Re: Kapitola 1 Od: solace - 19.03. 2018
Mám pocit, že sa klobúk pri tomto zatrieďovaní riadne zapotil. Ďakujem za preklad. Bolo to milé.

Re: Kapitola 1 Od: kattyV - 19.03. 2018
Hihi, chudák klobouk. To je mi ale práce s některými prváky.

Re: Kapitola 1 Od: kakostka - 19.03. 2018
To by mne zajímalo, KDO to byl.... Děkuji za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

hairymclary: ( Hedvika )26.03. 2018Kapitola 8
hairymclary: ( Hedvika )25.03. 2018Kapitola 7
hairymclary: ( Hedvika )24.03. 2018Kapitola 6
hairymclary: ( Hedvika )23.03. 2018Kapitola 5
hairymclary: ( Hedvika )22.03. 2018Kapitola 4
hairymclary: ( Hedvika )21.03. 2018Kapitola 3
hairymclary: ( Hedvika )20.03. 2018Kapitola 2
hairymclary: ( Hedvika )19.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Hedvika )18.03. 2018Úvod