Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 1

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 05.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape      Překlad: Lupina     Beta: denice     Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/1/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1. Seznam

Z pohledu Hermiony

Myslím, že je pravda, co se říká. Přes léto jsem se změnila. A taky si myslím, že se nás změnilo hodně, když teď válka skončila a z našich ramen spadlo to velké břímě. Moje proměna však byla poněkud… extrémnější. Víte, když jsem viděla umírat svoji rodinu a vrstevníky, cosi jsem zjistila – život je příliš krátký a nikdy nemáte jistotu, kdy nastane konec. Zjistila jsem, že se potřebuju uvolnit, dát si pauzu od toho všeho studování a tlaku, který vždy doprovázel můj život, a prostě se pobavit. Přesně to mám letos v úmyslu a něco mě už i napadlo.

„Udělala jsem seznam,“ prohlásím hrdě při vstupu do nebelvírské společenské místnosti, kde moji dva nejlepší kamarádi hrají šachy. Ani jeden se neobtěžuje vzhlédnout nebo nějak zareagovat na má slova. „Copak jste mě neslyšeli? Říkala jsem, že…“

„Udělala jsi seznam. My víme, Miono, pořád nějaké děláš,“ praví Ron, aniž by zvedl oči od šachovnice. Dobře, má pravdu, mám sklony vytvářet seznamy při každé možné příležitosti, která vás napadne, ale tento je jiný, tento ze mě učiní legendu této školy za něco, čeho by se žádný jiný student neodvážil.

„Fajn, jestli se nechcete podílet na mých rošťárnách…“ konstatuji dramaticky; moc dobře vím, že tím snadno získám zájem chlapců o to, co musím říct. Je opravdu smutné, že po všech těch letech tady mi moji nejlepší kamarádi stále nevěnují pozornost a respekt, které si zasloužím.

Začínám se otáčet. „Hermiono,“ to se ozve Harry, „kdo to letos odnese?“ ptá se docela nervózně, asi proto, že mnohokrát zažil moji krutou a sadistickou stránku. Aktivuji ji, jen když je to nutné, ne že bych se promenádovala kolem a schválně lidi ponižovala… Tedy alespoň doposud ne.

„Profesor Snape,“ prohodím, jako by o nic nešlo, zatímco ve skutečnosti jde o zatraceně velké sousto. Otočím se právě včas, abych uviděla, jak jim v šoku padly brady a jen na mě zírají. „Zavřete pusy, kluci, než vám do nich vletí moucha,“ poradím jim. Snažím se co nejlíp potlačit smích, ale když jejich reakce jsou tak zatraceně roztomilé.

„U Merlina, copak ses zbláznila?“ zeptá se Harry, když konečně popadne dech, a tím probere i Rona.

„To je zatraceně úžasné,“ vydechne Ron. Musím se usmát, jak předvídatelní jsou oba moji kamarádi.

„Děkuji vám, Ronalde a Harry, budu si vaší podpory cenit. Jsme tady posledním rokem a já si ho opravdu chci užít. Mučit Snapea bude zábava. Beztak, co nejhoršího se nám může stát?“ zamumlám.

„Z toho se jen tak nevylížeš,“ oznámí Harry tak vážně, že se smíchy můžu při té představě potrhat.

„Propáníčka, Harry, vážně pochybuju, že by tohle profesor Snape chtěl udělat. Kromě toho se na sexuální vztahy mezi žáky a učiteli hledí skrz prsty,“ prohodím ledabyle, jen abych jej poškádlila.

„Co tím, k čertu, mys… aha,“ sleduju, jak se Harrymu rozšíří oči, když si uvědomí narážku v mých slovech, pak je přimhouří a zamračí se na mě.

„Co? Já to nechápu…“ Ron se lehce mračí a Harry se k němu nahne a něco mu pošeptá. „U Merlina, nepotřebuju nechutné představy o tom umaštěnci… blé, blé, blé,“ skučí a poskakuje kolem, jako by tím mohl vyhnat z hlavy nechtěné obrazy. Pak začne nabírat popelavou barvu, i když nechápu proč, protože profesor Snape není nejhůře vypadající muž planety. Vlastně svým způsobem přijde atraktivní nejen mně, ale i ostatním děvčatům, ačkoli ta by to nepřiznala.

„Vážně, Ronalde, nebuď tak teatrální. Jste přece chlapi, nebo snad ne?“ zeptám se a zvednu u toho jedno obočí.

„I když myslím, že jde o sebevražednou misi… jdu do toho,“ zazubí se na mě Harry. Předchozí komentář už mi odpustil.

„Nežádám, abyste mi pomohli… zatím, ale jestli řeknu nebo udělám něco, co se mi nepodobá, musíte mi slíbit, že mě budete krýt a dělat jakoby nic,“ oba je sleduju a čekám, až pochopí, že to myslím vážně. Potřebuju jim říct pár vážně šokujících plánů a nejsem si jistá, že na ně i já mám odvahu.

„Slibujeme,“ oba slavnostně přísahají…

Nemůžu se dočkat první hodiny lektvarů. Nechť začne první fáze.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 1 Od: Phoe95 - 02.12. 2022
Ježíš tohle bude boží! :-D:-D:-D

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 1 Od: sisi - 15.03. 2018
Lupino, slunce dnešního dne, to mi tak chybělo, moc děkuji za odlehčení ve formě slibně se vyvíjející Snamionky. To vždycky pomůže zahnat chmury. Hm, Miona má nějaký plán a bude svádět mistra lektvarů, to si nemohu nechat ujít. Děkuji.

Re: Kapitola 1 Od: solace - 06.03. 2018
Niečo podobné by si mohol naordinovať aj Severus, ako terapiu. To by slečne Grangerovej padla sánka až na podlahu. Dúfam, že sa pán profesor nenechá len tak zneužívať a vráti jej všetko aj s úrokmi :-D Vďaka za preklad.

Re: Kapitola 1 Od: zuzule - 06.03. 2018
Parada! Krutacka Hermiona se mi libi, chudak Severus :D Dekuju!

Re: Kapitola 1 Od: Sev - 06.03. 2018
Ty jo, takova Hermiona se moc nevidi... Vlastne, nikdy jsem necetla takovouto Hermionu! Uz se tesim co se z toho vyklube!!! Diky moc za preklad :).

Re: Kapitola 1 Od: JSark - 05.03. 2018
Začínam byť zvedavá, čo tak diabolské mohla naplánovať. :)

Re: Kapitola 1 Od: denice - 05.03. 2018
Krutopřísná Hermiona - četla jsem znovu kvůli překlepům, které mi mohly uniknout, ale pořád mě holka baví :-)
Re: Kapitola 1 Od: Lupina - 05.03. 2018
:D Vystihlas to - krutopřísná :D Tohle je báječný úlet. Děkuju za vše, denice!

Re: Kapitola 1 Od: Sally - 05.03. 2018
Ci pána, takúto zvrhlú a kalkulujúcu Hermionu nespoznávam! Teším sa, čo prinesie pokračovanie, ďakujem :)

Re: Kapitola 1 Od: margareta - 05.03. 2018
Chuděrka Hermiona. Jak těžce ji musela válka postihnout, když sama sobě naordinovala tak razantní léčbu! Kluci jsou v pohodě, ale pokud se té léčby hodlají účastnit, asi jim to nevydrží. Chystá se pěkná neplecha a já se na ni nezřízeně těším!! A za její zveřejnění vám předem mockrát děkuji, čarodějky!!

Re: Kapitola 1 Od: martik - 05.03. 2018
Já se taky nemůžu dočkat!!! Zaujalo mě, že první kapitolka je z Hermionina pohledu. Takže se můžeme těšit i na další(ho) vypravěče? :-) A ještě to budeme mít naservírované každý všední den. Dokonalý odpolední zákusek. Co víc si přát. Díky, čarodějky.

Re: Kapitola 1 Od: Jacomo - 05.03. 2018
To bude masakr! :-))) Severusi, obávám se, že nemáš šanci :-))) Díky, Lupinko a denice! Těším se na parádní jízdu.

Re: Kapitola 1 Od: Jimmi - 05.03. 2018
Takéto Snamione môžem. Za celé Kiži ďakujem za darček k výročiu. Odporná (v dobrom význame), pikle kujíci Hermiona - tú môžem vždy. Ďakujem, dnes mi tento typ poviedky sadol - usmievam sa od ucha k uchu. A to ešte nič nezačalo, stačila predstava tých dvoch :)

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod