Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 32. Znovu doma

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 22.02. 2018 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 32. Znovu doma

 

 

Tichý a prázdný bradavický expres, tak odlišný od přecpaného hlučného mumraje, na který byli zvyklí z cest do hradu, vypadal podivně, když skupinka v Londýně nastoupila.

Pansy okamžitě zamířila přímou cestou do kupé, které obvykle obsazovali zmijozelští studenti. Stejně se zachovala při odjezdu ze Skotska, takže Hermiona nebyla překvapená. Předpokládala, že to Pansy udělá znovu.

Věděla, že Draco udělá to samé.

Včera přinutili zmijozely posadit se v jejich obvyklých kupé, takže… Hermiona pokrčila rameny a následovala Pansy.

Když se všichni ocitli v podstatně prostornější části, zamkli dveře oddílu a zatáhli záclonky.

Draco vyklouzl z neviditelného pláště a odhodil jej na jedno z prázdných sedadel.

„Merline,“ pronesl syčivým šeptem, jakmile padl vedle Hermiony, „budu tak rád, až budu moct přestat žít v té věci.“

Harry vzal Ginny kolem ramen a zašklebil se, i když v jeho výrazu trochu chybělo veselí: „A budu tak rád, až nebudeš potřebovat mé rodinné dědictví, aby sis chránil svůj nevděčný zadek.“

Ron se kousl do rtu, aby zadržel chechtání.

Pansy se znuděným výrazem zírala z okna a zamumlala: „Cítí ještě někdo, jako bychom i přes to všechno, čím jsme už dřív prošli, prožívali ten nejzvláštnější rok, jaký jsme v Bradavicích zažili?“

Hermiona zvedla ruku a pohledem zalétla k Dracovým bledým prstům, propleteným s jejími. Nikdy by nevěřila, že by takový pohled mohla považovat za příjemný, a přesto tomu tak bylo.

„Musím souhlasit,“ řekla, navzdory úsměvu, který jí zkřivil rty. „Zvlášť proto, že si hledím z očí do očí s Pansy Parkinsonovou.“

Pansy se zasmála, pokývala hlavou a dál sledovala, jak za oknem ubíhá krajina.

Draco sklonil hlavu k Hermioninu ramenu v takovém úhlu, aby jí mohl šeptat přímo do ucha –  líbilo se mu, jak se zachvěla, když na kůži ucítila jeho dech: „Víš, tenhle vlak je skoro úplně prázdný. Mohli bychom si najít oddíl jen pro nás dva.“

Tvrdě si skousla ret a čekala, až jí na tváři vybledne ruměnec. Ačkoli doufala, že si toho nikdo nevšiml, pochybovala o tom. Ale nehodlala odtrhnout pohled od Dracových rukou, aby si to ověřila.

Téměř neslyšně odpověděla: „Jestli si vážně myslíš, že bych souhlasila po tom, co jsi vyvedl včera v noci, jsi blázen.“

Uchechtl se a vzdychl, než otočil hlavu, aby jí vtiskl na rameno rychlý polibek. „I blázni můžou snít, Grangerová.“

 

xxx

 

Když se blížili k hradu, Pansy předvedla hlučné a dramatické rozloučení se skupinou.

Nasadila znechucený pohled, vybuchla a zamávala pažemi: „Jestli už nikdy neuvidím tuhle culící se a pofňukávající partu, bude to ještě příliš brzo!“

„Konečně jsi řekla něco, co není úplně pitomé,“ odtušil Ron. Když si Hermiona a Ginny ještě týž den večer rozebraly to malé představení, shodly se, že se Ron až příliš snadno vrátil k předstírání nenávisti k Pansy.

Buď maska nebyla maskou, nebo byl příliš šťastný kvůli něčemu, co ho odvedlo od faktu, že to bylo jen předstírání.

Zbývající čtveřice – dobrá, viditelná čtveřice, ve skutečnosti pětice – vstoupila do velké hradní haly a opět se rozdělila. Hermiona s Dracem pod pláštěm se vydali do ředitelčiny kanceláře, zatímco Harry, Ron a Ginny pokračovali k nebelvírské věži.

Pokaždé, když kolem někoho procházeli – i když byl metr daleko – Hermiona se musela soustředit, aby neztuhla uprostřed kroku. Zaměřila se na pohyb svých nohou a na zvuk vlastních kroků na kamenné dlažbě.

Věděla, že je paranoidní, nebo přinejmenším přehnaně opatrná. To, že Draco si uvědomoval každého kolemjdoucího více než ona a snažil se mu šikovně vyhnout, ale ona ho nemohla vidět a tak to nemohla vědět určitě, jistě zapříčinilo náhlou, prudce vzrůstající nevolnost a nepohodlné napětí, které ji rozechvívalo.

Stačil by jediný chybný krok, jediné trhnutí, aby se plášť zčásti rozevřel nebo sklouzl, a co pak? Jak by dokázala vysvětlit zdánlivě nikomu nepatřící část těla  - v přirozených barvách, na rozdíl od mlhavě šedivých, ve škole pravidelně vídaných duchů – putující po chodbě vedle ní?

Upřímně řečeno, způsobilo to, že se jí začalo stýskat po časech, když pod vlasy ukrývala fretku. Kdy věděla, že Draco není v nebezpečí, protože mohla na šíji cítit jeho tíhu.

Jak podivný vzal její život obrat, když se jí stalo druhou přirozeností tak strašně moc se bát o Draca Malfoye.

Z toho, jak se ošívala, přejížděla prsty manžety rukávů a kroutila látkou, Draco poznal, jak nervózní byla z faktu, že s ním musela procházet chodbami, zatímco se tu pohybovali ostatní studenti.

Ta divná, nervózní strnulost ji neopustila, ani když vstoupili na točité schodiště. Pod pláštěm naklonil hlavu k jedné straně, zamyšleně ji přejel pohledem a uvažoval, jak by ji zbavil napětí.

Hermiona vyskočila a dlaní si pevně přikryla ústa, aby zadržela vyděšené vypísknutí, zatímco druhou rukou slepě tápala za sebou. „Draco Malfoyi,“ vyvřískla po chvíli, když se jí nepovedlo plácnout ho přes prsty, kterými ji právě štípl do zadku.

 

xxx

 

Minerva McGonagallová čekala ve své kanceláři, až jí Hermiona s Dracem oznámí, co se dozvěděli. Co nečekala, bylo, že až otevře dveře, najde dívku ječet na čirý vzduch – otevřeně se chichotající čirý vzduch – vedle ní.

Svěsila ramena a obrátila pohled k prázdnému prostoru po Hermionině boku. „Pane Malfoyi, smím vám teď položit pár otázek?“

Draco si shrnul kápi a obdařil ji zašklebením: „Jen jsem se snažil ji uklidnit, opravdu, paní profesorko.“

Výraz tváře slečny Grangerové – způsob, jakým nadouvala tváře, zuřivě si hryzala spodní ret a mhouřila hnědé oči – říkal něco jiného. Minerva se s povzdechem otočila. Prošla kanceláří a nasměrovala je ke stolu, neboť se rozhodla, že se opravdu nebude ptát.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 32. Znovu doma Od: sisi - 24.02. 2018
To bylo tááák nádherné, dokážou táhnout všichni za jeden provaz, a pozor, dramatická pauza, Pansy dokáže vyjádřit své postavení velmi hlubokomyslně až teatrálně. Bod pro ni. :-)
Re: Kapitola 32. Znovu doma Od: denice - 26.02. 2018
Docela pěkně se sehráli, že? A Pansy, to je kapitola sama pro sebe, ještě bude mít příležitost ukázat svou zmijozelskou stránku ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 32. Znovu doma Od: margareta - 22.02. 2018
Souhlasím s Jacomo. Taky si myslím, že mezi prvky R + P nastává nějaká chemická reakce. Jenom se bojím, aby jim do ní někdo něco nepřihodil zvenčí; aby místo nové kvalitní sloučeniny nedošlo k nechtěné explozi! Oba prvky se jeví jako dost nestálé a výbušné! A Draco je podšívka! Nějak mu otrnulo, mákovi! Takový způsob uklidňování si koleduje o malér. Měl by vědět, že je ještě pořád odkázaný na její dobrou vůli a že kdyby něco, pod vlasy ani do prádla se jí už schovat nemůže! Jsem zvědavá, co s ním Minerva udělá. Možná by bylo vůbec nejlepší, kdyby ho znovu proměnila na fretku, protože tak by byl nejvíc nenápadný! Děkuji za milé osvěžení dne, denice! Těším se na pokračování. Díky!
Re: Kapitola 32. Znovu doma Od: denice - 26.02. 2018
Pansy a Ron toho mezi sebou mají docela dost - už jen proto, že opaky se přitahují. Ovšem je pravda, že příměs nevhodného zasahování zvenčí by mohla způsobit explozi, ale ještě by se vidělo, kdo všechno by byl zasažen... Draco? Ale no tak! Vždyť on to myslel dobře, měl jen ty nejlepší úmysly - a sama musíš uznat, že se mu dokonale povedlo Hermionu rozptýlit - to bylo na jedničku! Moc děkuji!

Re: Kapitola 32. Znovu doma Od: Jacomo - 22.02. 2018
Větří ještě někdo tu chemii mezi Ronem a Pansy? ;-) A Minerva je moudrá žena :-)) Díky, denice, tahle povídka je - navzdory záludnostem v pozadí - jak svěží ráno po bouřlivé noci. Vždycky mi rozzáří den.
Re: Kapitola 32. Znovu doma Od: denice - 26.02. 2018
Chemie tady rozhodně nechybí ;-) A Minerva je nejen moudrá, ale po těch letech mezi dospívajícími klubky hormonů už zřejmě přesně ví, kdy může vyhrát... Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod