Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 31. O jednu obtíž méně

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 15.02. 2018 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 31. O jednu obtíž méně

 

„Já ti nevím,“ zašeptal Draco Hermioně do ucha.

Po průchodu jejich skupiny Děravým kotlem do Příčné ulice ji následoval jako stín. Šel tak těsně u ní, že kdykoli se nakrátko zastavila, aby se někomu vyhnula, narazil do ní.

Byla si jistá, že on se u ní držel schválně, kvůli těmto konkrétním chvílím.

Byl si jistý, že ona se stále zastavuje, aby tyto konkrétní chvíle vytvářela.

Právě teď, když naklonil hlavu přes její rameno, aby jí mohl mluvit do ucha, stanula a nepatrně se zachvěla, jak ji jeho hřejivý dech pohladil po kůži. Zastavil se právě včas, aby zabránil střetu jejich těl, ale byl natolik blízko, aby cítila jeho hrudník lehce se jí tisknout k zádům.

Odkašlala si a připomněla si, že má dýchat. Ostatní se také zastavili. Pohybovali se kolem ní – a ukrytého Draca – ve volné formaci. Všichni se drželi v takové vzdálenosti, aby nebylo slyšet nic, co Draco řekne.

„Jak to myslíš? Byl to tvůj nápad, vzpomínáš?“ ukázala směrem k Ollivanderovi. „Zašli jsme si, protože sis myslel, že bude chytré využít této příležitosti k získání náhradní hůlky. A všichni jsme souhlasili, že by bylo výhodné, kdyby ses dokázal bránit.“

 „Vím, ale…“ Draco se pod pláštěm ošil, když zahlédl bělovlasého majitele obchodu procházet kolem výlohy. „Nemyslím si, že mi bude chtít pomoct.

bych to neudělal,“ zamumlal si Ron pod vousy, ale ne úplně tiše.

Všichni na něj zírali.

Jakmile si uvědomil, že se ocitl v centru pozornosti, s vykulenýma očima pokrčil rameny. „No co? Jen jsem byl upřímný.“

Hermiona k němu vykročila – na špičce jazyka prohlášení, jak je nespravedlivý  - ale Draco ji popadl za loket a stáhl zpět.

„Ne, má pravdu.“

Harry se očima široce rozevřenýma za drátěnými obroučkami brýlí rozhlédl kolem a řekl: „Malfoy právě souhlasil s Ronem. Myslím, že se to konečně stalo. Zbláznil jsem se.“

Pansy a Ginny se rozesmály, zatímco v Ronově tváři se zrcadlil Harryho šokovaný výraz. Hermiona se s chichotáním kousla do rtu, přestože si představovala, jak se Draco pod kápí pláště buď mračí, nebo naštvaně zatíná zuby.

„Podívej, přepadli mě v první školní den. Akorát jsem byl na cestě k Ollivanderovi a lámal jsem si hlavu, co tomu starci řeknu.“

Na všechny klesla ponurá nálada. Ronova tvář znehybněla a zadíval se do dáli. „Pojďme tam a uvidíme, co nám poví,“ navrhl.

Hermiona si povzdechla, popadla přední část pláště a vlekla Draca s sebou ke dveřím krámku.

Když nesourodá skupinka vešla do kompletně opraveného obchodu, pan Ollivander se na ně usmál zpoza pultu. „Nu, podívejme se, kdo všechno… vy?“ Pohledem přelétal známé tváře, až se zastavil na zmijozelské čarodějce.

Poté, co na ni v napjatém okamžiku soustředil pozornost – Pansy střídavě ohrnovala rty a vraštila čelo, zatímco uvažovala o tom, co si starý výrobce hůlek myslí – pohlédl na Harryho: „Mám dojem, že mi něco ušlo.“

Hermiona vystoupila vpřed a přes rameno pohlédla na vytažené rolety u výloh. Bylo by vhodné, aby je stáhl?

„Pane Ollivandere,“ řekla s nuceným úsměvem, „máte tu místo, kde bychom si mohli promluvit v soukromí?“

Přikývl, zvědavě se na ni podíval a vykročil zpoza pultu. „Tudy, slečno Grangerová.“ 

Letmo se ohlédla po ostatních a následovala ho obchodem. Zavedl ji do přeplněného prostoru, kde pracoval s dřevem. Nezdál se o mnoho větší než Harryho starý přístěnek pod schody.

Čekala, až ucítí, že Draco vklouzl dovnitř, a pak zavřela dveře.

„Pane Ollivandere, potřebujeme vaši pomoc.“

„A máte nějaký důvod, proč jste se mě nemohla zeptat u pultu?“

Hermiona si rovnala lem rukávu, než zachytila jeho pohled. „No, to je -“

„Je to kvůli mně,“ řekl Draco a shrnul si kápi.

Stařec vyjekl úlekem, když se před ním objevila hlava, zdánlivě se vznášející ve vzduchu, a Hermiona sebou trhla. Draco měl dost slušnosti, aby si okamžitě sundal plášť a složil si ho přes paži.

Pan Ollivander si přitiskl dlaň k hrudi a podíval se z Draca na Hermionu a zpět.

„Omlouvám se za to leknutí,“ zamumlala a umiňovala si, že Draca později pořádně pleskne za to, že takhle vyděsil starého člověka.

„Nuže, pane Malfoyi, co přesně myslíte tím -?“

„Nejdřív mi dovolte velice se omluvit.“

Potom, co to stařec uslyšel, spadla mu brada. Hermiona si byla jistá, že přesně ví, jak se cítil.

„Nejen za to, jak jsem vás vylekal, ale za všechno, co se stalo. Nechtěl jsem vás právě teď obtěžovat, ale opravdu potřebuji vaši pomoc.“

Ollivander na něj hleděl chladnýma, hodnotícíma očima. Ten mladík mluvil dost kajícně. A slečna Grangerová… no, chudinka drahá vypadala, že dostane záchvat, kdyby je odmítl.

Svěsil ramena a povzdechl si. „Dobrá. Řekněte mi, o co jde.“

 

xxx

 

Po deseti minutách - během nichž se Ron s Pansy milostivě uráčili bavit sebe samé i Ginny a Harryho urážkami v abecedním pořadí – vkráčel Ollivander zpět do krámku a prošel kolem nich. Mlčky začal stahovat rolety.

Pár kroků za ním šla Hermiona. Vypadala mnohem uvolněněji, než když šli dovnitř. Setkala se s Harryho pohledem a s povzdechem přikývla.

Jakmile byla všechna okna zastřená a závora na dveřích zastrčená, Draco si znovu sundal plášť.

Pan Ollivander si zamnul ruce a otočil se na podpatku čelem ke skupince.

„Dobrá, pane Malfoyi. Najdeme vám novou hůlku.“

 

xxx

 

O několik různých druhů dřev a jader, jakož i o několik případů katastrof později, se ta pravá hůlka konečně ocitla v Dracově vlastnictví.

„Děkuji vám, pane Ollivandere.“

Stařík se jen usmál a přikývl.

Všichni se už obraceli k odchodu a Draco rozvinul plášť. Pak, když si to lépe rozmyslel, podíval se na ostatní.

Vzal Hermionu za ruku a řekl: „Dovolíte na okamžik, že?“

Než měl kdokoli čas odpovědět, už ji vtáhl zpět do maličké pracovny.

„Draco, co -?“

Uťal její otázku tím, že zavřel dveře a přitáhl si ji do náruče. Přiblížil ústa k jejím a hravě ji kousl, než ji políbil.

Lehce se zachvěla a ostře vydechla, když se odtáhl natolik, aby se na ni mohl podívat.  „Ne…“ olízla si rty a potřásla hlavou, než to zkusila znovu: „Ne že bych si stěžovala, ale za co to bylo?“

„Za všechno,“ řekl prostě a upřeně jí hleděl do tváře.

Svraštila čelo, jak se snažila porozumět.

„Ne jen za to, že jsi pomohla přesvědčit Ollivandera, ale doslova za všechno, co jsi udělala od té doby, co jsi zjistila, že jsem ta hnusná fretka.“ Odmlčel se, zatímco se tomu zachichotala. „Nic z toho jsi nemusela dělat.“

Dobrá, pomyslela si, teď to dává smysl. „Vím, že si to myslíš,“ pokrčila rameny. „Ale udělala jsem to. Jakmile jsem zjistila, co se děje, a věděla jsem, že můžu pomoct, udělala jsem to.“

Z jeho tváře vyzařoval zmatek. Nedokázala se nesmát. Zvedla ruce a vzala jeho tváře do dlaní.

„Říká se tomu mít svědomí,“ podotkla. „Vzhledem k tvé minulosti mě nepřekvapuje, že s tímto pojmem nejsi obeznámen.“

Ačkoli věděl, že si z něj utahuje, zjistil, že jí nedokáže odpovědět. Oplatila mu polibek, vyvinula se mu z náruče a otevřela dveře.

„Ach, tohle bylo hrubé, víš?“ vypravil ze sebe konečně, když natáhla paži, aby ho vzala za ruku.

„Takže teď,“ řekla náhle po tom, co se do sytosti pobavila na jeho účet a táhla ho za sebou přes obchod, „je čas vrátit se do Bradavic.“

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: Jacomo - 18.02. 2018
Draco dokáže z každé situace vytěžit ještě o trošku navíc - potřebujeme soukromí pro rozhovor, proč tu místnost následně nevyužít pro rychlou líbačku? :-)) Ale ať si to děťátka užijí, ono se určitě brzy začne dít něco nemilého. Čichám, čichám problémy, už byl dlouho klídek. Děkuju moc za další kapitolu, denice!
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 18.02. 2018
To je na Dracovi sympatické - jde si za svým a dokáže rychle a pružně reagovat a využít příležitost, když se nabízí :-) Děkuji!

Perfektní, haha, furt se směji.:-DD Zmijozelsko - nebelvírský seznam nadávek by nejlépe obohatil i někdo z východu, jako třeba ředitel Karkarof, chytač Krum o lokální výrazivo, ale mě furt napadá jen hromy blesky svolávající pan Trautenberg z Krkonoškých pohádek. Jeho germanismy opředené emocionální výlevy nad vlastní neschopností a neloajalitou jsou pověstné i v podhůří a kraji a také v rovinách. Děkuji, líbí se mi, jak Draco potřebuje nutně pět minut v soukromí, aby poděkoval každému, kdo mu pomohl, nebo se omluvil komu ublížil on, a nebo rodina za války. Je to nakonec hodný hoch. Aby mu to vydrželo co nejdéle. Jakou má nakonec tu novou hůlku? Bude to dobrá hůlka, nebo hůlka zlobivka?
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 16.02. 2018
Jsem ráda, že je ti sympatická Dracova snaha omluvit se a poděkovat, a to zejména v soukromí. Moc pěkně mu to jde, že? Hůlka snad zlobivka nebude, pan Ollivander přece prodává jen prvotřídní kvalitu ;-) Děkuji!
Díky slovníčku mám k dispozici ten nejhorší výraz na e´: "Extrémní exekuce." Doufám, že to je srozumitelné i pro elitní kouzelnickou mládež v Bradavicích. :-) Nahání mi víc strachu než Bánší. :-)
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 17.02. 2018
Tak to tedy ano - tohle musí vyděsit každého, i když to není nadávka.

Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: Lupina - 15.02. 2018
Hezká zastávka u Olivandera. Draco se omluvil, získal hůlku a ještě trochu toho líbání :D Pěkné. Děkuji!
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 15.02. 2018
Draco i jeho pomocníci jsou docela šikovní - když jim o něco jde ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: margareta - 15.02. 2018
Jestli je někdo sledoval, muselo mu být jasné, že Draco je uvnitř, jakmile uviděl pana Olivandera zatahovat rolety. Takže teď už dal nejspíš echo kumpánům a jen co se všichni ocitnou ve škole, započne hon. Neměl by být Draco schovaný? Ten neviditelný plášť taky nemůže mít věčně, takže by mu měli najít skrýš, o které se veřejně neví! Měli by se zeptat skřítků, ale to by se jim asi napřed musel Draco omluvit jako panu Olivanderovi! A to by mohl být problém! Děkuji za hezké čtení a těším se na další ! Asi už začne jít do tuhého, že? / Zkoušela jsem jako Ron a Pansy vymýšlet nadávky podle abecedy, ale zasekla jsem se na E./
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: Lupina - 15.02. 2018
Enormní exkrement (předpokládám, že to by řekla Pansy, na Rona je to moc cizích slov). Zajímal by mě jejich seznam :D To autorka asi nepřipsala jako bonus...
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 15.02. 2018
Egoistické exhibicionistické embryo, exot, eklhaft exemplář - to by taky mohlo napadnout Pansy, Ron by se asi zmohl jen na: "E..eh..."
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: Lupina - 15.02. 2018Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 15.02. 2018
Starý pán ovšem mohl mít nějaké jiné důvody, proč zatáhnout rolety - nezapomínejme, že do krámku šel i Harry Potter, a to mohlo být pro někoho významné. Do tuhého pomalu půjde - ale máme před sebou ještě deset kapitol a epilog. Děkuji.
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: margareta - 15.02. 2018
Teda dámy, ty vaše výrazy jsou vskutku nejen expanzivní, ale navíc přímo extrémně excelentní!! Checheche!! Lupinko, jenže enormní exkrement není nadávka, to je spíš eufemismus pro sloní hovno. Denice, když takové výrazy by chudák Ron nejspíš považoval za milostnou výzvu ve svahilštině a mohl by zbrkle zareagovat! Fakt NENÍ poctivá česká nadávka na e! Mně napadlo, že by mu třeba mohla říct, že na ni působí jako emotivní e-mentál nebo emisar přes erteple.. a furt to není ono.
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: denice - 16.02. 2018
Vidíš, hned jsi mě inspirovala - ebenový elefantí zadku, to by šlo :-)
Re: Kapitola 31. O jednu obtíž méně Od: Jimmi - 20.02. 2018
Eunuch sice nadavka nie je ale chlapa by urazila.
Eunuch sice nadavka nie je ale chlapa by urazila.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod