Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 28. Kostlivec ve skříni

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 25.01. 2018 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

 

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

  Originál

                                                     Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 28. Kostlivec ve skříni

 

Hermiona zírala na jídlo před sebou, prsty trochu strnulé, i když pohybovala vidličkou. Pozorovala, jak hroty nástroje dloubají do nesmírně chutně vypadajícího glazovaného bažanta na talíři, jako by ten čin od ní byl nějak oddělený.

„Slečno Grangerová, je… je s tím jídlem něco v nepořádku?“

Vykuleně vzhlédla – slyšet někoho ze starších Malfoyů mluvit jiným tónem než s naprostým opovržením v hlase bylo pro její nervový systém stále ještě trošku šokující – a setkala se s Narcisiným zaujatým pohledem. Ztěžka polkla a potřásla hlavou, když se snažila něco odpovědět. Narcisa se zeptala způsobem, jaký by při večeři použila hostitelka obávající se, že nevědomky nechala předložit řízek vegetariánovi. 

Všichni se shodli na tom, že bude nejlepší neprozrazovat informace, které zjistili o útočnících na Draca. Věděli, že Lucius je pomstychtivý, takže by mohl nakreslit terč přímo na profesora Harkena a vyslat své stoupence rovnou mezi studenty, takže útočníci z řad studentů by se ukryli a pak by to nebylo nikdy úplně vyřešené.

Když jejich malá skupinka vstoupila do salonu, Malfoyovi bez otálení objali svého syna. No, Hermiona předpokládala, že u Narcisy to není nic divného. Ale vidět, jak někoho objímá Lucius Malfoy?

Nebelvíři se dívali jeden na druhého s výrazy, které se asi nejvíc ze všeho podobaly úděsu. Dokonce i Pansy, jak se zdálo, sdílela jejich dojem, že zcela nechápou, co se to děje. A pokud se týče Draca, vyhlížel opravdu překvapeně.

Dokud neopětoval objetí svého otce.

Hermiona ze sebe vydala úlevný povzdech. Cítila, jak se jí v srdci rozlévá teplo, když v tom okamžiku zahlédla Dracův pohled. Naštěstí to objetí bylo rychlé, takže to, co považovala za nejtrapnější chvilku svého života, netrvalo dlouho.

Tedy… bylo to pár nejtrapnějších chvil jejího života, dokud neusedla u nesmírně dlouhého jídelního stolu Malfoyových s talířem nejúžasněji vonícího jídla před sebou.

Bylo nad slunce jasné, že by je nikdy dřív ani nenapadlo pozvat ke svému stolu mudlorozenou. Ale nemohla to říct nahlas, nebo ano? Byla si zatraceně jistá, že si to všichni uvědomují, ale poukázat na to by bylo za hranicí slušnosti.

Kromě toho byla přesvědčená, že jejich hostitelé vnímají její přítomnost stejně rozpačitě jako ona – pohledy, které jejich syn kradmo vrhal jejím směrem, tomu nepomáhaly. Pochybovala, že na rozdíl od jiných situací by se tato zlepšila, kdyby začala vytahovat kostlivce ze skříně.

Nuceně se usmála: „Ne, ne. Všechno je dokonalé, paní Malfoyová, děkuji vám. Myslím, že to byl jen dlouhý den.“

„Ach. Tak tedy dobrá,“ řekla Narcisa lehce, maličko se usmála a obrátila pozornost k vlastnímu talíři.

Hermiona se snažila nevzbuzovat pozornost ostatních, ale zjistila, že nedokáže uniknout Dracovu pohledu. Mírně pootočila hlavu jeho směrem.

Ústy naznačil: Jsi v pořádku?

Ušklíbla se, ale přikývla, že ano. Nechtěla, aby si s čímkoli dělal starosti. Násilně odsunula stranou své rozpaky a konečně ochutnala sousto jídla. Musela si dát pozor, aby blahem nezvedla oči k nebi, jak báječně to chutnalo.

 

xxx

 

„Váš pokoj, slečno,“ řekl skřítek skřípavým hlasem, když otevřel dveře a mávl dovnitř kostnatou rukou s dlouhými prsty.

Pansyin pokoj se nacházel šikmo naproti a Ginnyin nalevo. Chlapcům přidělili pokoje na druhé straně křídla pro hosty. Hermiona se mohla jen dohadovat, že se Malfoyovi zachovali jako jiní rodiče, u nichž měli přespat děti obojího pohlaví.

Jako by vzdálenost byla nějakou překážkou, když se jednalo o dospívající čarodějky a kouzelníky.

Přikývla a vstoupila. Obrátila se, aby řekla: „Děkuji“, ale skřítek už se hnal chodbou pryč.

Skousla si ret, když si připomněla, že to nemělo souvislost s jejím krevním statusem, ale spíš s faktem, že šlo o sluhu čistokrevné kouzelnické rodiny. Pravděpodobně nebyl zvyklý slýchat slova vděku.

Rozhlédla se chodbou oběma směry a uvažovala, jestli Draco bude vědět, kde ji ubytovali. Myšlenka, že se objeví v Pansyině nebo Ginnyině pokoji, když bude hledat ji, byla stejnou měrou zábavná jako lehce děsivá.

Vzdychla, potřásla hlavou, stáhla se zpět a zavřela za sebou dveře.

Procházela pokojem a pohledem hladila leštěný starožitný nábytek, jemné křišťálové svícny a sametové závěsy. Když člověk ignoroval příšernější věci, nacházející se v jiných částech domu, byl Malfoy Manor opravdu docela příjemný.

Seděla na posteli s nebesy a prsty přejížděla po silné přikrývce. Měkké a na dotek hedvábné.

Odkopla boty, znovu se vyhoupla na postel a hlavou dopadla na polštář. Po chvíli si nemohla pomoct; otočila se na bok a přitiskla tvář k látce.

 „Ach, propána, to je příjemné,“ povzdechla si spokojeně.

Věděla, že by neměla jít spát – co kdyby se Draco vyplížil ji hledat? Věděla, že by ani neměla sedět na posteli – u okna stálo velmi přijatelné křeslo. Neměla zaujímat polohu, v níž by touha si zdřímnout vypadala jako nejlepší nápad.

„Dobrá, Hermiono, vstávej,“ splynulo jí ze rtů mumlavě.

Zasténala sama nad sebou při představě, jak si sedá a spouští nohy z postele. Viděla se, jak se nohama v ponožkách dotýká podlahy a vstává, pak prochází místností k tomu křeslu.

Usnula dřív, než její imaginární dvojnice usedla do stejně imaginárního křesla.

 

xxx

 

Draco nechal plášť spadnout na podlahu, potřásl hlavou a zamlaskal. Ležela tam, stočená do klubíčka, nevěděla o světě, a dokonce trochu chrápala.

No, to, co říkala při večeři, byla docela pravda. Byl to dlouhý den – pro všechny. Ale i tak…

Ušklíbl se, když se plížil k posteli, a zašeptal: „Usnula jsi mi, že jo? Ach, za tohle zaplatíš, Grangerová.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: Jacomo - 01.02. 2018
Je vidět, že se Hermiona svého traumatu z Malfoy Manor rychle zbavuje - usnula tam jako špalek, to je dobré znamení do budoucna :-) A Draco se může kochat spokojeně pochrupující Hermionou :-)) Díky, denice, chvátám honem na další kousek.
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 02.02. 2018
Hermiona byla utahaná jako kotě a dobře najezená - to je smrtící kombinace :-) Děkuji!

Děkuji za krásnou kapitolu na víkend. Jsem ráda, že se na Malfoyovic zámku nestalo nic hrozného a všechno pokračuje podle plánu. Opatrnosti je vždy potřeba a (citát dne) : "...byl to dlouhý den."
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 31.01. 2018
Na Malfoyovic panství se nestalo nic hrozného - zatím ;-) Děkuji!

Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: Gabux - 27.01. 2018
Zvláštní to situace pro všechny. Ale nesmírně zajímavá! :) A jsem zvědavá, jak za to Hermiona zaplatí! O:)
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 31.01. 2018
Pomsta bude opravdu sladká - ale kdo nakonec vyhraje, se ještě uvidí... Děkuji.

Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: Lupina - 25.01. 2018
Vůbec se nedivím, že Hermiona nemohla jíst. Já na jejím místě do toho domu už nikdy nevstoupím! Ale zasmála jsem se, jak Dráček utřel. Hermiona ho připravuje na manželství - Draco natěšeně vpluje do ložnice a Hermiona zdrchaná po dlouhém dni s dětmi v limbu. Jojo, zvykej si, hochu :-D Děkuju moc, čarodějky!
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 25.01. 2018
Hermiona to vzala jako výzvu - asi doufá, že se tímto způsobem zbaví traumat. Myslím, že se jí to docela daří. Draco je zatím zaskočen, ale nevzdává se, pomsta bude sladká! Děkujeme :-)

Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: MichelleF - 25.01. 2018
Tak přeci jen.. i Malfoyovi umí být vděční... závidím jídlo, čekám na lacno na odběr krve... A konec pobavil.. Miu úplně chápu, jako matka tohle dilema mívám často :D Copak asi plánuje Draco?
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 25.01. 2018
Doufám, že výsledky odběrů dopadnou dobře. Taky myslím, že toto autorka vzala ze života, dovedu si představit, že usínáš dřív než děti :-) Děkuji.
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: margareta - 26.01. 2018
Jo, a už se vám někdy stalo, že jste se omluvily návštěvě, že jenom co uložíte děti, hned jste zpátky - a vzbudily jste se až ráno?
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 31.01. 2018
Stalo - na návštěvě jsem byla já a četla jsem jejich dětem. Jsou to hodní lidé, nechali mě vyspat...

Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: margareta - 25.01. 2018
To jsem se zasmála! Jestli si Draco ,uchmátl' neviditelný plášť pro sebe, bude ráno čelit naštvanému Harrymu a Ronovi, kteří se také chtěli nepozorovaně dostat ke svým láskám. Takhle se museli potupně plížit chodbami Manoru a byli viděni hlídajícím skřítkem, který to okamžitě nahlásil svým pánům. Ráno budou oba čelit jejich opovržlivým pohledům a poznámkám, zatímco Draco bude za slušňáka a bude jim dáván za vzor. Kampak na Zmijozela! Díky za veselé ráno!
Re: Kapitola 28. Kostlivec ve skříni Od: denice - 25.01. 2018
Draco a slušňák? Myslím, že tomuhle by nevěřil na Malfoy Manor vůbec nikdo - leda by se tam zatoulal ještě nějaký Nebelvír. Ale docela ráda bych viděla, jak Lucius s Narcisou trousí podobné poznámky, tím by nad slunce jasněji přiznali, že špehují své hosty, to by se Zmijozelům v Bradavicích jistě líbilo, kdyby si to Pansy nenechala pro sebe :-) Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod