Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dudleyho vzpomínky

Dudleyho vzpomínky - 2

Dudleyho vzpomínky
Vložené: Lupina - 07.01. 2018 Téma: Dudleyho vzpomínky
Lupina nám napísal:

Autor: paganaidd      Překlad: Lupina        Beta: marci           Banner: Eliška

Originál: https://www.fanfiction.net/s/6142629/2/

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2.

„Můžu vám něco připravit?“ zavolal Dudley z kuchyně. „Třeba čaj nebo kávu.“

„Čaj by byl prima,“ ozvala se Ginny. Sledovala Harryho, který nenacházel slova. Opravdu mu bratranec právě nabídl čaj?

Dudley vešel do obývacího pokoje převlečený do levandulové košile a černých kalhot.

Tři kouzelníci postávali u krbové římsy. Dudley kmitl očima k portrétu. „Takže už jsi jej viděl, že?“ zeptal se tiše. „Líp jsem to nedokázal.“

„To jsi kreslil ty?“ zeptal se překvapený Harry.

„Ano. Já…“ Dudleyho přerušil slabý zvuk písničky, kterou Harry poznal jako starý nápěv od Beatles. Ginny a Minerva se rozhlédly po pokoji po zdroji toho zvuku.

Dudley sáhl do kapsy. „Promiňte, musím to vzít,“ omluvil se.

Vytáhl malé černé zařízení. Podíval se na ně, palcem stlačil knoflík a jako telefon si je zvedl k uchu. Po chvilce si Harry uvědomil, že to je telefon. Vzpomněl si, že když naposledy navštívil mudlovský Londýn, mobilní telefony se už běžně používaly. Taky si vzpomněl, že se Hermiona snažila jeden pro něj zprovoznit. Vynaložila hodně úsilí, které bylo pokaždé završeno poněkud ohnivými konci. Nakonec musela vyrobit jeden naprosto kouzelný, protože magie s elektronikou interferovala.

„Ahoj miláčku.“ Dudley se odmlčel a povzdechl si: „Děláš si srandu.“ Další pauza. Dudley zavrtěl hlavou. „Dobře, vyřešíme to. Je Eleanor v pořádku?“ Dudley se úlevně usmál. „Dobře, poslouchej, zlato. Přišel můj bratranec.“ Kdokoliv byl na druhém konci, hlasitě vykřikl. „Ano. Nevím, na jak dlouho.“ Dudley se podíval na Harryho: „Nevadí ti, že se setkáš s rodinou?“

„Ach, ne, my…“ odvětil Harry, ale zarazil se, protože se Dudley už od něj otočil. Trochu zoufale kmitl pohledem na Ginny a Minervu, které obě stejně v rozpacích pokrčily rameny.

„Dobře, tak za chviličku,“ pronesl Dudley do telefonu. Stiskl tlačítko a vrátil telefon do kapsy.

Minerva si odkašlala. „Prosím, pane Dursley, ve skutečnosti jsme přišli kvůli vaší dceři Eleanor,“ chtěla se vrátit k důvodu jejich příchodu.

Dudley byl chvíli zmatený. „Eleanor?“ zeptal se. „Eleanor? Co je s ní?“

Kouzelníci si vyměnili pohledy. Ginny se nadechla, že promluví, ale Harry ji přerušil: „Dudley, je čarodějka.“

Harry očekával výbuch. Očekával nějakou reakci.

Dudley naprosto ztuhl, asi jako když jej Harry viděl naposledy, kdy se snažil pochopit podstatu něčeho poněkud složitějšího. Po chvíli se nadechl, ale nevyšla ani hláska.

Konvice začala pískat.

„Mohli byste… zůstat na večeři? Je jasné, že toho musíme hodně probrat,“ požádal je Dudley nakonec, jako by jej ten zvuk přivedl k rozumu.

„Ano, to bude dobrý nápad,“ odpověděla Minerva.

Dudley se otočil, aby se vrátil do kuchyně a něco si mumlal. Vytáhl opět telefon, pomačkal pár tlačítek: „Zlato? Nebyl by problém zastavit se pro nějaké hotové jídlo?“ Otočil se ke kouzelníkům: „Vyhovuje vám indické?“

Všichni tři přikývli. I s ohledem na okolnosti se situace vyvíjela poněkud zvláštně. Dudley opustil pokoj.

Harry se zhluboka nadechl a pohlédl na Ginny, která na něj povzbudivě kývla. „Pozval nás na večeři. To je dobré znamení, ne?“ zašeptala.

„Promluvím s ním,“ zašeptal Harry nazpátek.

Dudley se opíral o dřez. Ramena se mu třásla.

Kuchyň se od Harryho života zde moc nezměnila. I vůně čisticích prostředků byla stejná. Harryho přepadl děsivý pocit, že každou vteřinou vejde Petunie a vyštěkne na něj, aby začal s večeří.

„Dudley…“ nebyl si jistý, jak pokračovat. Čekal hněv, ne slzy.

Dudley se otočil a vykročil.

Harrymu hlavou probleskl obraz strýce Vernona, jak k němu se zlým úsměvem míří. Bylo mu zase třináct a čekal výprask.

Nemohl si pomoci, a aniž by si toho byl vědom, okamžitě se mu v ruce objevila hůlka. Zaujal bojovou pozici a srdce se mu zběsile rozbušilo.

„Harry!“ oslovil jej Dudley opatrným tónem, aby jej vrátil do přítomnosti. „Je to v pořádku,“ udělal krok zpět, ruce držel dlaněmi dolů v tišícím gestu. „S tím opatrně,“ a bradou pokynul k Harryho namířené zbrani.

Sakra.

Harry se připitoměle podíval na hůlku a sklonil ji. „Promiň,“ omluvil se.

Dudleyho tvář byla suchá a nenesla stopy slz. Pak se tedy smál? Ale netvářil se pobaveně. Jen se smutně usmíval. „Je těžké tady být, že?“ překřížil si paže a opřel se o dřez.

Harry si povzdechl a zasunul hůlku do rukávu. „Jsem v pohodě,“ zalhal.

Dudley zavrtěl hlavou. „Vždycky jsi to říkal, když se věci zhoršily a některý z učitelů se tě zeptal, jestli jsi v pořádku. Děti, se kterými pracuju, to taky dělají. Jsem si jistý, že od zneužívaných dětí se to má překládat jako – no, ještě dýchám.“

Harry se cítil, jako by ho do hlavy uhodil Potlouk. Co slyšel, bylo zatraceně divné.

„Je všechno v pořádku?“ Ginny přišla do chodby. Stála obvyklé dva metry od Harryho, když se ohlásila. I děti věděly, že se k Harrymu nesmí přibližovat potichu.

„Ano,“ zavolal Dudley, „už jdeme.“

Dudley zvedl tác s čajem. Harrym zacloumal podivný impuls, aby jej převzal. Hlas tety Petunie ho plísnil, že nechá Dudlánka odvést veškerou práci.

Dudley se posadil, položil tác na konferenční stolek a odsunul hromadu knih. Počítač důmyslně sklapl, takže obrazovka ležela na klávesnici. Naposledy, kdy Harry viděl počítač, byl tak velký, že zabral celý stůl v Dudleyho pokoji.

Hostitel nejdříve podal šálek Minervě a pak Ginny, která se vrátila na pohovku. „Pořád sladíš?“ zeptal se Harryho neklidně přešlapujícího ve dveřích.

Harry přikývl. Kvůli napětí se nemohl posadit, takže se postavil vedle Ginny a ta jej jen poplácala po paži.

„Takže, pane Dursley,“ začala Minerva po dalším nepříjemném tichu, „přišla jsem vaší dceři nabídnout místo v Bradavicích.“

„Prosím, říkejte mi jen Dudley, paní profesorko,“ požádal ji Dudley upřímně. „Přiznávám, že je to trochu nečekané, ale jistě to vysvětluje pár věcí. Jak jste přišli na Eleanořino jméno?“

„Jména vhodných studentů se objevují v přijímacích knihách,“ odpověděla Minerva.

„Harrymu dopis přinesla sova,“ Dudley pohlédl na Harryho.

„Harryho rodiče byli kouzelníci a dalo se předpokládat, tedy pan ředitel předpokládal, že jeho teta a strýc nebudou ze soví pošty rozrušení. Jelikož Eleanor má mudlovské rodiče, je zvykem, že se s dopisem dostaví někdo ze školy. Když je to jen trochu možné, chodím nejraději osobně. Jsem současnou ředitelkou školy.“

V Dudleyho tváři zablesklo zklamání. „Takže bývalý ředitel – Brumbál? – odešel do důchodu?“

Kouzelníci si vyměnili pohledy. Po dvaceti letech to byl starý smutek.

„Profesor Brumbál zemřel v červnu před mými sedmnáctými narozeninami,“ vysvětlil Harry tiše.

Dudley posmutněl. „Opravdu? To jsem nevěděl. Potkal jsem ho jen jednou. Udělal na mě velký dojem.“

„Ano, to profesor Brumbál uměl,“ odvětila Minerva.

„Harry, pamatuješ si, co říkal mámě a tátovi?“

Harry zavrtěl hlavou. Jediné, co si z toho setkání pamatoval, byly Brumbálem vyčarované skleničky medoviny, které Dursleyovým útočily na hlavy.

„Řekl, že to nejlepší, co o mých rodičích může říct, je, že na tobě nenapáchali tak úděsné škody jako na mně,“ vysvětlil Dudley a zasmál se. „Trvalo mi rok, než jsem přišel na to, co tím myslel. A mým rodičům ještě déle.“

„A co to bylo?“ zeptal se Harry. „A kde jsou… tví rodiče?“ nebyl si tak zcela jistý, proč se ptá, asi za to mohla morbidní zvědavost.

„Mrtví,“ odvětil Dudley. „Tátu skolil infarkt, no, už je to šestnáct let. Máma dostala rakovinu prsu a za rok, dva jej následovala. Zůstala jen ta ochechule Marge a ta je tak zlá, že ji ani Smrt nechce.“

„Aha,“ Harryho to poněkud omráčilo a v žaludku mu zůstala podivná prázdnota. Smutek? Nemohl pro Dursleyovy cítit smutek, nebo ano?

„Snažil jsem se tě zkontaktovat,“ omlouval se Dudley, „ale nejsi v telefonním seznamu. Dokonce jsem tě googlil a vždycky jsem dostal milion odkazů, ale žádný jsi nebyl ty.“

Harry pochytil jen polovinu řečeného. „Ty jsi mě hledal?“

„Ano,“ Dudley shlédl na šálek čaje v ruce. „Už je to několik let. Chtěl jsem si s tebou promluvit. A Phillip se s tebou chtěl poznat. Nikdy jsem mu neřekl o kouzlech, samozřejmě, ale povykládal jsem mu, jak nás vychovávali. Jak s tebou máma a táta zacházeli. Jak povzbuzovali, abych se k tobě choval.“ Dudley opět vzhlédl. „Je mi to líto, Harry.“

Harry upustil svůj šálek. „Sakra. Promiň,“ snažil se vytáhnout hůlku.

„Udělám to,“ Ginny byla rychlejší. Harry si uvědomil, že se mu třese ruka a Ginny nechtěla, aby náhodou udělal díru do koberce. Posadil se vedle ní.

Dudley zůstal při této neskrývané ukázce magie klidný a nehnul ani brvou, což Harryho překvapilo. „No, je mi to s tvými rodiči líto,“ projevil soustrast.

„Nemusí,“ odmítl jej Dudley trochu příkře. „Na tátově pohřbu se ukázala jen Marge a nezapomněla mi říct, že je to všechno jen moje chyba.  A mamka… no, rakovina její povahu nezlepšila. Vinila tě ze všeho, co se v jejím životě nevyvedlo. Včetně mě.“

„V čem ses nevyvedl?“  Petunie na Dudleym nikdy žádnou chybu neviděla. A během toho krátkého času, kdy byl v domě, Harry nezaznamenal nic, co by mohla Petunie považovat za nevyvedené.

Dudley se hořce usmál, což v jeho tváři vypadalo nepatřičně. „Řekni mi, Harry, co moji rodiče nenáviděli víc než kouzelníky?“

Harry naprosto nechápal.

 

PA: Kdo uhádne, jakou melodií vyzvání Dudleyho telefon?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 20.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 02.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: buffy11 - 02.12. 2018
Ja tipujem Let it be. A som už veľmi zvedavá, tak idem na ďalšiu kapitolu. Ďakujem.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: JSark - 12.01. 2018
Geyov? Vyzváňanie určite neuhádnem. Zaujímavejšie a zaujímavejšie. :)

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: denise - 10.01. 2018
Ha! takze som uhadla piesen :) mala som presne ten pocit, ze to je to co Dudleyho zmenilo bola naozajstna laska - co sa mu vlastne od rodicov nedostalo, lebo to bol skor patologicky vztah ako zdravy - plus ak robi so zneuzivanymi detmi, tak aj tam to plati :) :) Je to uzasne pisane a aj prekladane! - dakujem! :)

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Jacomo - 09.01. 2018
To mě tak zrovna zajímá, jak vyzvání Dudleyho telefon! Mám v hlavě úplně jiné otázky: Kdo to sakra je a co provedl s Dudleym? Kdo je sakra Filip? V čem se sakra nevyvedl Dudley? Co sakra Dursleyovi nenáviděli víc než kouzelníky? Napadá mě odpověď jen na to poslední - odlišnost od "normálnosti" - ale taky mi to nějak nepasuje. Sakra, já se nemůžu dočkat další části! Veliké díky Lupinko a Marci! Tohle je setsakra úžasná povídka! :-))
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
:D Tak jsem se musela rozesmát nahlas. Dobře, vyzvánění stranou. Chápu, proč máš tolik otázek, navíc když znáš můj postoj k jistým povídkám... Ale slibuju, že zítra už budeš mít jasno :D Hrozně moc mě těší, že se líbí. Převeliké díky za komentář, Jacomo!

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: zuzule - 09.01. 2018
Hmm, tak Filip bude nejspis partner, kdyz o manzelce nepadlo ani slovo. Dudley me hodne mile prekvapil, libi se mi, co za cloveka z nej vyrostlo :) Dekuju!
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Tušení je správné, ale víc zítra :-) Děkuji za komentář, zuzule.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: MichelleF - 08.01. 2018
Wow, netušila jsem, co mám od téhle povídky čekat.. jsem úplně nadšená. Dudley se úplně změnil a je z něj sympaťák, Harry celou situaci nese statečně. Moc se těším na další kapitolu s děkuji za překlad.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Já po prvním čtení na povídku hleděla jako na zjevení a věděla jsem, že ji musím přeložit :-) Jsem ráda, že se líbí. Díky za komentář, MichelleF.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Gabux - 08.01. 2018
Napadá mě, že by Dudley mohl být gay. Ale to mi na druhou stranu vůbec nedává smysl... Každopádně jsem si potvrdila, že to bude moje oblíbená povídka ntak na milion procent! :)
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Možná to začne dávat smysl po zítřejší kapitole :-) Těší mě, že se líbí, Gabux :-)

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Densi - 08.01. 2018
Táto poviedka ma zaujala hneď :) Dursleyovci neznášali odlišnosť, to je pravda a som si istá, že Filip je Dudleyho partner :) takže asi preto ho Petunia potom zavrhla ... to pre ňu asi nebolo veľmi normálne ... Každopádne sa teším na pokračovanie :)
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Těší mě, že se líbí, a doufám, že ani pokačování nezklame. Děkuji za komentář, Denci.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Gift - 08.01. 2018
Sice jsme teprve na zacatku povidky, ale uz ted mohu rict, ze Dudley je presne takovy, jakeho jsem se si ho prala coby dospeleho. Za rodice nikdo nemuze a nektere sramy si bohuzel neseme cely zivot sebou. Jen z Harryho me boli u srdce. Jeste ze ma Ginny, ktera mu ocividne stoji oporou. Moc dekuji za povidku. Je to opet neco kompletne noveho a velmi prijemne se to cte.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Dudley se naštěstí vymanil z vlivu rodičů a dokázal ze sebe udělat velmi příjemného muže. Povídka pro mě byla jako zjevení, protože byla asi první, kde jsem se s Dudleym setkala a musela ho obdivovat. Děkuji za komentář, Gift.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Kajutka92 - 07.01. 2018
Vypadá to na zajímavou povídku. Mám ráda povídky, kde přímo vystupuje Harry jako hlavní postava a není to slash a samozřejmě, pokud má povídka hlavu a patu, tak doufám, že nebudu zklamaná. :-)
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Myslím, že by se ti tato mohla líbit. Má to pokračování s Harrym v hlavní roli. Ale do toho se budeme pouštět až koncem roku.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: benediktpolivka - 07.01. 2018
Souhlasím s kakostka, v celé povídce zatím nebyla zmíněna manželka a ten Filip by docela dobře mohl být partner. Každopádně by mi to k vazounovi rozhodně sedí a zatím mi je víc než sympatický, stejně jako celá tahle povídka. Písnička je podle mého názoru Eleanor Rigby.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Dudley se tady opravdu vyvedl. Dozrál do příjemného muže. Písnička už zítra ;-)

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: martik - 07.01. 2018
Pokud se dobře pamatuji, tak Dursleyovi nejvíc nenáviděli odlišnost. Chtěli zapadnout, nevymykat se. Xenofobie jak vyšitá. Takže předpokládám, že Filip je Dudleyho životní partner. Dudley mě překvapil - Harryho míření hůlkou ho nevyděsí, při kouzlech ani nemrkne, na Brumbála pamatuje s úctou, i když ho viděl jen jednou. Zjevně už také viděl nevšední věci, takže ho nic nepřekvapí. A pracuje se zneužívaným dětmi? To jsem zvědavá, jak se to ještě vyvine. Jako melodie mě nejprve napadlo Help, ale lépe se asi hodí Imagine. Přece jen, Dudley je teď spíš nadějeplný než volající o pomoc. Děkuji a těším se na pokračování.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Přesně tak. Dursleyovi byli xenofobní. O to víc překvapí, že se Dudley vymkl z rodinného vlivu. Dospěl do velmi příjemného muže, kterého bych ráda blíž poznala. Neméně příjemné je, že nás Dudley dovede k povídce další :-) Písnička už zítra :-) Děkuji za komentář, martiku.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: kakostka - 07.01. 2018
Dudley na sobě opravdu dooost máknul, za to Harry působí až moc traumatizovaně, je to už víc jak dvacet let, asi by si měl najít nějakého terapeuta, protože to jen potlačil, zavřel pod zámek, jak přístěnek pod schody. A má dojem, že Dudley je gay, že Petunie s Vernonem měli averzi vůči nim, ikdyž s kánonu si to rozhodně nevybavuju, vzpomínám, si že kouzelníci pro ně byla ta největší špína. Dudley s nimi musel zažít ještě další level, když ho zminuje.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Harry má traumata a jestli s nimi něco dělal, to se ještě dozvíme. Jinak tušíš správně, co Dursleyovi nenáviděli. Ono to na ně i sedí. Docela si dovedu představit, že byli takoví, jak je vykresluje tato povídka. Ale víc už zítra :-)

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: sisi - 07.01. 2018
Děkuji za nedělní kapitolu, je kouzelná. Dudley vytěžil z rodinného prostředí tolik materiálu, aby se stal vychovatelem u dětí? Dobrá práce. Nikdy neškodí troška sebereflexe. Pobavila mě hláška o tetičce Marge, že je tak zlá, že ji ani smrt nechce. Já vím, že je to spíš smutné, ale v jejím případě se fakt směju. Co se týká melodie na mobilu, typovala bych Mozartovu ukolébavku, nebo poem od Fibicha. Těším se na pokračování.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Dudley nad sebou hodně přemýšlel a hodně na sobě zapracoval. Což z něj dělá velmi příjemného muže. Písnička už zítra :-) Děkuji za komentář, sisi.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Elza - 07.01. 2018
Paráda, moc se mi to líbí. A kterou písničku? Netuším. Pokud má personifikované vyzvánění, tak od Filipa třeba Love me do (osobně bych si na hovory od zákazníků dala třeba Hard day's night), případně Will you still need me... to se hodí, když po něm chce večeři. A nebo volává-li častěji o pomoc, tak třeba Help, I need somebody! *:D
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Ano, Beatles mají písničky pro všechny příležitosti :-) Díky za komentář, Elzo.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Iveta - 07.01. 2018
O.K. Hádanka: Tipuji to na Let it be, k současnému Dudleymu by to podle mého názoru sedělo. A jinak....super. Hádám, že Petunii zklamalo, že Dudley není zmetek....ale že dokázal tak obrátit, to teda zírám. Díky za překlad :-)
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Něco málo o Petuniině osudu se dozvíme. A písnička? Bude známa už zítra :-) Děkuji za komentář, Iveto.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: miroslava - 07.01. 2018
Teď jsem na tuto povídku natrefila a je prostě famózní. Děkuji za překlad, moc se těším co bude dál.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
To jsem moc ráda, že se líbí. Mě povídka chytla a musela jsem ji přeložit. I když je víc než jednorázovka a mnohem míň než mé obvyklé překlady. Chytla mě za srdce. Děkuji za komentář, miroslavo.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: silrien - 07.01. 2018
Nevím proč, ale napadlo mě, že telefon vyzvání Hey Jude. Každopádně Dudley se opravdu změnil. A kdo je Filip? A co se stalo Eleanor, že předpokládám žena volala? Taky mě zaujalo, že pracuje s dětmi. Jsem moc zvědavá na pokračování. Děkuji
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Dudley se změnil opravdu zajímavě :-) Už příště se toho hodně vysvětlí. Děkuji za komentář, silrien.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: denise - 07.01. 2018
Žeby all you need is love? :D je to úžasná poviedka, už teraz netrpezlivo očakávam ďalšiu kapitolu!
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Teď ještě nemůžu nic prozradit, ale již zítra bude písnička známá :-) Moc děkuji za komentář, denise.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: denice - 07.01. 2018
Můj tip na vyzvánění byl Let it be ;-) Kapitola je bomba, Dursleyovi mrtví, ochechule Marge tak zlá, že ji ani smrt nechce, viní z Vernonovy smrti Dudleyho. Jeho reakce na zprávu, že má dceru čarodějku, byla zajímavá. Vážně se smál té ironii? Drahoušek Petunie - tu nic nezměnilo. Samozřejmě - když venku prší, může za to její synovec. Strašně moc se mi líbí Harry, naprosto vžitý v kouzelnickém světě, vrostlý do něj tak pevně, že jeho mudlovské oblečení je dvacet let z módy, stěží identifikuje mobil a notebook je pro něj něco naprosto nového. Toto pojetí se mi moc líbí, kouzelníci prostě mudly a jejich udělátka ke štěstí nepotřebují :-D Děkuji!
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Vlastně získáváme náhled do vývoje jejich životů. Poznáváme, jak se Dudley vymanil ze zhoubného vlivu rodičů a jak Harry zcela zapadl mezi kouzelníky. A to ve dvou kapitolách. Docela bych si i přečetla víc. Nepamatuju se, jestli se k tomuto tématu vrací pokračování, tak uvidíme :-) Děkuji za komentář, Denice.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: luisakralickova - 07.01. 2018
Hm, tak Filip jo? To by vysvětlilo změnu v rodičovském postoji Dursleyových. Tak na to jsem zvědavá čím dál víc. Díky za překlad.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Tušíš správně :-) I když mě to v prvním čtení netrklo. Díky za komentář, luiso.

Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: javika - 07.01. 2018
Ahoj, diky, ze ses pustila do prekladu tehle povidky. Zacala jsem ji cist bez velkeho ocekavani, ale prekvapila me a dost se mi libi. Predpokladam, ze pisnicka je Imagine.
Re: Dudleyho vzpomínky - 2 Od: Lupina - 09.01. 2018
Těší mě, že zaujalo. Už zítra bude další kapitolka :-) Písnička - není Imagine :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

paganaidd: ( Lupina )12.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 5, závěr
paganaidd: ( Lupina )11.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 4
paganaidd: ( Lupina )10.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 3
paganaidd: ( Lupina )07.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 2
paganaidd: ( Lupina )06.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )05.01. 2018Dudleyho vzpomínky - úvod