Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Závěť

Epilog - V podsvětí

Závěť
Vložené: Jacomo - 25.11. 2017 Téma: Závěť
Jacomo nám napísal:

Závěť

Last Will and Testament
Originál viz https://www.fanfiction.net/s/1200564/13/Last-Will-and-Testament

Autor: hasapi

Překlad: Jacomo     Beta: Ivet     Banner: Jacomo

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Epilog: V podsvětí


Hádes se zasmál a posunul figurku tak, aby zablokoval Luciův poslední tah. "Lucie, zkrátka se musíš víc snažit. Tenhle krok už mi byl jasný před dvaceti minutami."

Lucius se zamračil, ale nic na to neřekl.

"Háde!" ozval se ženský hlas několik podlaží nad nimi. "Myslím, že tu je něco, co by měl Lucius vidět, můj drahý."

"Ach, tak už je čas?" zeptal se Hádes s velmi zaujatým výrazem.

"Co to má společného se mnou?" otázal se Lucius, okamžitě ve střehu. Nebyl v podsvětí dlouho, ale už věděl, že nemá Hádovi moc věřit, že si s ním nemrskne přes místnost - k čemuž, nutno říct, neměl daleko. Koneckonců byl Hádes bůh a nepochybně vážil víc než pět stejně velkých mužů. Minimálně.

Hádes se ušklíbl, tvář stále skrytou v temnotě - tak jako celou dobu od Luciova příchodu. "Inu, Lucie, můžeš se podívat, co se po tvé smrti stalo s tvým synem."

Luciovi zazářily oči. Báječné. Už bylo na čase, aby se stalo něco pozitivního; konečně bude moct vidět Draca s Pansy, přesně tak, jak tomu mělo vždycky být. Byla úleva zjistit, že jsou si ti dva dospívající na konci války bližší. Aspoň bude mít čistokrevná vnoučata, na rozdíl od mnoha svých bývalých vrstevníků.

"Tak pojď, Lucie," řekl Hádes a vstal. Vyšel po schodech - další věc, která se tady Luciovi nelíbila, cesty byly všude a končily v nekonečnu - k výklenku, kde stála ta žena. Lucius si dával pozor, aby se na ni nedíval. Jednou na ni hleděl příliš dlouho a téměř z toho oslepl. Vyzařovalo z ní jakési bílé světlo, které nedokázal identifikovat.

"Persefono, ukaž mu to."

Jmenuje se Persefona, uvědomil si Lucius. Samozřejmě. Provdaná za boha podsvětí, Háda.

Persefona mu pokynula, aby popošel blíž a podíval se do velké misky naplněné stříbřitou tekutinou. Vypadala téměř jako myslánka, ale Lucius pochyboval, že to myslánka je. Pohlédl do ní a čekal, co se stane - a stalo se. Téměř okamžitě byl vtažen do nádoby, a když zamrkal a rozhlédl se, byl na Malfoy Manor.

Ale něco bylo jinak. Něco bylo hodně jinak. Slyšel dětský smích. Vytřeštil oči. Kolik uplynulo času? Pansy a Draco už mají děti? To byla rozhodně úleva, ačkoliv nemohly být zrovna dvakrát vychované, když tu pobíhaly a smály se.

Do pokoje vběhlo jedno z dětí a lapalo po dechu.

"Mami!" volala ta dívenka.

"Už jdu, Evelyn," ozval se hlas. Nezněl jako Pansyin. Nebyl si jistý, kdo to byl, ale rozhodně to nebyla Pansy.

Vešla žena, hnědé vlasy stažené do koňského ohonu, na sobě dokonale padnoucí hábit. Ale počkat - znal jen jednu osobu, která by mohla vypadat jako tahle žena...

Ohlédl se po dívence, které mohlo být podle jeho odhadu tak pět.

"Evelyn," oslovila ji žena s rozzářenýma očima, "co se děje?"

"James mě honí!" prohlásila dívenka a rozhořčeně si založila ruce na prsou.

Ach, bohové, pomyslel si Lucius. Tohle byla jednoznačně jeho vnučka. Ale to by znamenalo...

"No a kde je?"

"Nevím," hlesla Evelyn s utrápeným výrazem.

A pak, jako kdyby se situace mohla ještě zhoršit, vešel do místnosti Draco. Když se podíval na ženu a zamračil se, Lucius se hned cítil o hodně lépe. Ale to, co udělal potom, bylo tak šokující, že by Lucius omdlel, kdyby tedy byl omdlívací typ.

"Hermiono," oslovil Draco ženu a usmál se. Usmál! Jeho vlastní syn se usmál na mudlovskou šmejdku! A pak se sklonil a políbil ji. Lucius téměř začal zvracet. "Hledal jsem tě. A co ty, Evelyn?" zeptal se a poklekl, aby viděl své dcerce (teď už byl ten fakt naprosto nezpochybnitelný) do očí.

"Mám se docela fajn, otče," odpověděla Evelyn. "Ale James mě nepřestává honit."

"Vážně?" zeptal se Draco s překvapeným výrazem v očích.

Evelyn horlivě kývala, až jí zlaté kudrlinky divoce poskakovaly.

V tom do místnosti vtrhl černovlasý chlapec s modrýma očima. Vypadal téměř jako věrný obraz-

Dobří bohové, ne.

"No, Jamesi Pottere, co si myslíš, že děláš?"

Luciův nekonečný řev naplněný pokořením ale mohli slyšet jen vládcové podsvětí.


* konec *


PP: A přesně tohle bylo důvodem, proč jsem se rozhodla tuto povídku přeložit ;-)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 05.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: Epilog - V podsvětí (Hodnotenie: 1)
Od: Anaj - 25.02. 2024
|
Ten konec... nepřekonatelný :D

Archivované komentáre


Re: Epilog - V podsvětí Od: Phoe95 - 03.12. 2022
Parádní povídka! A ten epilog! :-D každopádně to s těmi dvěma bylo dost rychlé, ale i tak parádní!

Re: Epilog - V podsvětí Od: Siruka - 31.08. 2020
Ahojky musim ti opravdu zceleho srdce podekovat ten konec stal opravdu za to ,jsem ztyhle povidky opravdu nadsena ,jsem rada zes ji prelozila ,moooooooooooc dekuju uzila jsem si to
Re: Epilog - V podsvětí Od: Jimmi - 31.08. 2020
Že je to úžasné? Aj keď to nie je môj preklad (ale môj výber), mám hrozitánsku radosť z každého nového nadšenca. Ďakujem

Re: Epilog - V podsvětí Od: Jimmi - 10.01. 2020
Jacomo boží. Milujem tito poviedku a nahodne preklady. Esteraz diky. Vsetin!

Re: Epilog - V podsvětí Od: denice - 15.11. 2019
Po dvou letech jsem přečetla znovu a pořád je to skvělá povídka - naivňoučká Hermiona, odpadlík Draco, blonďatá Pansy, těhotná rozparáděná Ginny, a jako vrchol hitparády skvělý, skvělý Lucius :-)

Re: Epilog - V podsvětí Od: MajaB - 15.11. 2019
parádní závěr! díky za tenhle příběh, bavila jsem se...

Re: Epilog - V podsvětí Od: myska111 - 13.05. 2019
Skvělý závěr a celkově moc zábavná povídka. Lucius to trochu překombinoval. Děkuji za překlad

Re: Epilog - V podsvětí Od: NanaOsaki - 19.07. 2018
Skvěle sem se bavila a děkuji za překlad :)

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Epilog - V podsvětí Od: Lemurka - 09.03. 2018
Chápu, závěr to korunuje. Jinak mi bylo povídky skoro líto, chtěl by ten námět rafinovanější autorku, ale epilok byl sladkej. Děkuju za překlad a těším se na další výběr:-)

Re: Epilog - V podsvětí Od: Jimmi - 16.01. 2018
Ani ti nemozem. Napisat poriadny komentar lebo som na.mobile. epilog nemal chybu. Skvely preklad. Vonku snezi a vsade tma, problem dostat sa domov. Ale ja sa usmievam od ucha k.uchu. dakujem za preklad. A tesim.sa na buduci.

Re: Epilog - V podsvětí Od: solace - 04.12. 2017
Pekná čerešnička na záver. Lucius sa teraz môže iba bezmocne prizerať, čo všetko spísaním poslednej vôle spôsobil. A možno by to osud zariadil rovnako aj bez nej. Veľká vďaka za preklad tejto milej oddychovky, Jacomo.

Re: Epilog - V podsvětí Od: sisi - 02.12. 2017
Dojemné. Na světě je vše při starém, děti se rodí, vyrůstají, hrají si, jen u Malfoyů z toho dělají něco jako tradici. Vždyť Pansy je s Potterem snad šťastná, tak nač by si měl Lucius stěžovat? Možná to není namístě,ale nemohu si odpustit představy,jaké to bude, až se všichni postupně odeberou také do podsvětí. Hádes bude muset řádně až mimořádně zakročit, aby udržel rovnováhu a klid na další partičku šachu. Třeba povolá posili z hlubin podsvětí? Epilog opravdu super.děkuji za překlad.

Re: Epilog - V podsvětí Od: MichelleF - 26.11. 2017
Souhlasím, že epilog je z celé povídky nejlepší :D Nebohý Lucius :D Děkuji za překlad :)

Re: Epilog - V podsvětí Od: Neprihlásený - 26.11. 2017
Děkuji za krásné ráno, mám pusu od ucha k uchu. Geniální.

Re: Epilog - V podsvětí Od: prodavacka - 26.11. 2017
Ahoj, To bylo moc pěkné, i když krátké Děkuji Prodavačka

Re: Epilog - V podsvětí Od: luisakralickova - 25.11. 2017
Parádní konec a sladká pomsta, moc děkuji za bezvadný výběr i překlad:)

Re: Epilog - V podsvětí Od: silrien - 25.11. 2017
Jóóó, to je úžasný závěr. Nad naivní Hermionou jsem občas protáčela oči, ale i tak jsem se vždy těšila na pokračování. Děkuji

Re: Epilog - V podsvětí Od: Lupina - 25.11. 2017
A ještě k tomu na scéně ten Potterovic spratek :D Jo, epilog je skvělá jednorázovka, ke které byly dopsány předchozí kapitoly. Musím říct, že už rozumím, proč ses do povídky pustila. Hádes se vážně musel s Persefonou skvěle bavit. A Luciuse čeká ještě další mučení, to až si potomci odžijí své životy a přijdou na onen svět za ním :D To bude tóčo. Děkuji, Jacomo.

Re: Epilog - V podsvětí Od: denice - 25.11. 2017
Konec korunoval dílo! Chudák malý intrikánský pěkně doběhnutý Lucius :-D :-D :-D To je tak, když si někdo myslí, že je prezident světa :-D Znovu tleskám Pansy, jak pěkně ho dostala. Naprosto přesně chápu, že jsi tohle nemohla nepřeložit. A nejkrásnější na celé té věci je, že Lucius si to zakouzlil úplně sám - až si to plně uvědomí, pravděpodobně se pokusí spáchat sebevraždu třískáním hlavou o zeď - než mu dojde, že po smrti už je... Hádes s Persefonou budou v tom nekonečnu mít zábavu... Díky!

Re: Epilog - V podsvětí Od: martik - 25.11. 2017
Jacomo, ještě než jsem došla k tvé poznámce, tak už mi to bylo jasné. Někdy epilogy prostě překonají celou povídku a jsou tou dokonalou tečkou na závěr. Ale i tak se mi líbil Draco, který hned neprokoukl zmijozelskou lest svého otce i životem nedotčená Hermiona, která mi občas připadala trochu mimo. Chudák Lucius, tohle je pro něj opravdový trest. S čím kdo zachází, tím také schází :-D Děkuji, Jacomo, a už se těším na tvůj další překlad.

Re: Epilog - V podsvětí Od: soraki - 25.11. 2017
Jacomo, rozumím! Celá povídka byla taková oddechovka, poklidná a v pohodě, ovšem ten epilog! Miluju ho! Chudák Lucius :-D. Děkuji.

Re: Epilog - V podsvětí Od: margareta - 25.11. 2017
A jen Lucius mohl slyšet nekonečný řehot naplněný zlomyslností, který vydával Hádes. Persefona se jen tak neidentifikovatelně světlounce pousmála a podotkla: ,, Měl jsi pravdu, drahý, že sis dal s trestem načas. Nejlíp skutečně dokáže člověka potrestat zase jenom člověk! " Mockrát děkuji za povídku! Ten konec byl úplně nejlepší. Hlavně mě dostaly ty cesty, končící v nekonečnu!! Děkuji!

Re: Epilog - V podsvětí Od: kakostka - 25.11. 2017
ha ha ha, tak ten konec to opravdu posunul o "další level vejš". Zlaté kudrlinky..., drahý Luciusi, to je šok, že? Usmívající se Draco, líbající svou ženu v dokonale padnoucím hábitu:-) děkuji za překlad skvělé povídky