Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Vznik jména

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Jacomo - 22.05. 2017 Téma: Čarodějkám jen to nej
Jacomo nám napísal:

arabeska
 
Opožděný dárek k narozeninám, který ale snad udělá radost i v den všední

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vznik jména
Birth of a Name

autor: nonjon

překlad: Jacomo                   betaread: Calwen

Originál viz https://www.fanfiction.net/s/2620851/1/Birth-of-a-Name

Zažádáno o souhlas k překladu
Rating: bez omezení (jen trochu peprnější slovník) 
Humor, cca 1800 slov



Shrnutí:
Jednorázovka. Rok 1943. Zmijozelský prefekt si v důsledku životních změn potřebuje vytvořit tajnou identitu, která bude v srdcích slabších budit strach... Nemyslíte si, že ´Já, Lord Voldemort´ byla jeho první volba, že ne?

PP: Milovaná arabesko! Moc mě mrzí, že jsem nestihla dokončit překlad do Tvých narozenin, ale ukousla jsem si větší sousto, než jsem čekala. Jenže Tvoje pečlivost při betování a překládání si zaslouží něco speciálního, něco vymazleného. Dělaly jsme s Calwen, co jsme mohly, a přejeme si, aby Ti tahle blbůstka udělala radost. 
S láskou a medvědím objetím!

* * *

Ach ne, už je to tady.

„Třído," upoutal na sebe profesor Kramer pozornost veselým tónem, „třído, je pátek, za deset minut tři. Víte, co to znamená?"

Ach Salazare, ty skopové hlavy se chystají ječet.

A téměř všichni ti zatracení studenti začnou: „Páteční zábavné kouzlo!"

Proč už prostě nemůžou chcípnout?

„Správně!" kývá profesor Kramer s úsměvem. „A dneska se naučíme jedno, které se skvěle hodí pro hry se slovy a na večírky. Nazývá se zaklínadlo Anagramus!"

Zaklínadlo? Možná je u profesora Kramera přece jen ještě naděje.

„Už jste si někdy přáli mít jiné jméno?" zeptá se profesor.

To určitě. Může být ještě něco mudlovštějšího?

„Už jste někdy přemýšleli o tom, jak by se mohla přeskupit písmena ve vašem jméně?"

No, já teď rozhodně ano, když jsi to navrhl.

„Sledujte," přikáže profesor a mává hůlkou. Před tabulí se ve vzduchu zhmotní planoucí písmena, tvořící jeho jméno: Cosmo Kramer. Švihne hůlkou sem a tam a nahlas zřetelně pronese: „Anagramo!" Planoucí písmena se rozletí a přeskupí na ´Romeo Smrkáč´. Zní to jako jméno pro zbojníka.

No jasně, ty zbojníku. Protože přísahám, že kašleš na to, jak použiješ vidličku. Jestli na jídlo nebo na poškrábání se na zádech.

Profesor se usmívá nad vším tím chichotáním, vyvolaným představou, že jejich zábavný a příjemný profesor je něco jako zbojník. „Dobře, možná ne. Tak to zkusíme znovu a uvidíme, jestli vyjde něco lepšího." Profesor se znovu zadívá na písmena a pronese kouzlo. Pak nahlas čte: „Směr komora C. To zní, jako že moje tresty jsou opravdu tak zlé, jak se o nich povídá." Tiše se uchechtne svému vlastnímu příšernému vtípku. „No tak tedy do toho. Napište vaše jméno na kus pergamenu a pokuste se o kouzlo. Jakmile mu přijdete na kloub, můžete vyzkoušet i další jména nebo věty, která vás zajímají."

Bylo by fajn zbavit se špinavého jména po mém otci. Napíšu ho na pergamen a zašeptám kouzlo co nejtišeji, takže to zní jako syčení. Je to naprd. Asi ho musím říct víc nahlas. Podruhé tedy zesílím hlas a kouzlo zafunguje.

Na mém pergamenu teď stojí ´Ted Modral´.

„Páni," hlesnu zcela bez nadšení. „To je ale naprosto úžasné kouzlo."

„Že jo?" podpoří mě vesele Minnie McGondolka. Patrně není zrovna chápavá, když přijde na ironii. Jen zkřivím obličej.

Zahledím se na pergamen a znovu zkouším kouzlo říct tišeji a syčivěji. Nastane větší přesouvání, které se nakonec ustálí na ´Dred Tlamo´.

„Jééé! Víš, co vyšlo mě?" ptá se Minnie, zřejmě s úmyslem mě naprdnout.

„Ne, nevím, co ti vyšlo," odpovídám jí, „a je mi to fuk." Možná bych měl přestat trousit narážky a místo toho jim je zaklít do mozku a vpálit do duše. Hmm, musím najít způsob, jak ten potlačovaný vztek vyventilovat.

„Ach, to je nóbl, Minnie. Na Roje kašli," přeruší nás Uršula. „Je prostě nedůtklivý. I když ty bys možná byla taky, kdyby ses jmenovala Dred Tlamo."

Jen na tu otravnou pí-ča-rodějku s velkým P zavrčím. Jen počkej! Jednou se stanu vládcem světa a pak... pak vás všechny zabiju. Pak uvidíme, kdo je nedůtklivý. Uršula na mě teď civí pobaveně. „A přestaň mi koukat do pergamenu."

„Pokud nedostáváte moc variant," navrhuje profesor třídě, „zkuste přidat svoje prostřední jméno nebo přezdívku."

Samozřejmě mě to napadlo, ale protože to dělám až poté, co to profesor řekl, všichni si myslí, že jsem hloupý. Skopové hlavy s předsudky. Píšu své jméno na papír a tiše šeptám: „Anagramo." Sleduji magickou proměnu jména ´Tom Rojvol Raddle´do... ´Lord Jarold Demo V.´? Vážně? Co se sakra stalo s prvními čtyřmi demo verzemi Lorda Jarolda? Víte co? Nechci to vědět. Zkusím to kouzlo znovu.

Anagramo."

´Lord Odvar Motejl.´ Dobře, aspoň dostáváme další varianty. Něco mi říká, že bych mohl objevit lepší možnosti než tohle. Chci říct, musí na tom být něco pozitivního, ne?

Zkouším kouzlo znovu a přehlídnu, že mi Uršula čte přes rameno.

´Retard l´Vodlomoj´?" chichotá se Uršula. „To na tebe sedí, Roji."

A je to. Tohle je bod zlomu. Moje instinkty se nastartují a já švihnu hůlkou rychleji, než kdy viděla. Zasyčím kouzlo, přesvědčený, že jí přišpendlí úsměv až rameno. „Rictusempra."

„Týjó-chi-chi," směje se a mne si rameno. „Přestaň. Lechtá to."

Bože, už se nemůžu dočkat, až budu moct používat Cruciatus, kdy mě napadne.

Zvoní a tak zdrhám jako o život. Čekají mě další dvě hodiny s těmi zatracenými nebelvíry, tentokrát při lektvarech. Nevědomky si broukám melodii, jejíž slova mi zní v hlavě. Znásilnit, plundrovat, mordovat, drancovat, zabít, zabít, zabít. Znásilnit, plundrovat, mordovat, drancovat, zabít, zabít, zabít.

„Omlouvám se, třído," sděluje nám profesor Křiklan. „Je mě potřeba jinde, protože mnoho profesorů bylo povoláno k boji s Grindelwaldem. Během následujících dvou hodin si přečtěte kapitoly 17, 18 a 19. Připravujte se na pondělní test."

Neobtěžuju se vytáhnout knihu, ani než profesor opustí komnatu. To jsou dvě hodiny na hledání mé skvělé tajné identity. Popadnu nový kus pergamenu a znovu na něj píšu ´Tom Rojvol Raddle´. Ujišťuju, že se nikdo nedívá a téměř bezhlesně šeptám „Anagramo".

´Mordred Volotraj.´ No, to je o něco důstojnější než ten Motejl. Opakuji kouzlo. ´Lord Vader Lojmot´. Hele... už se někam dostáváme. Nikdy jsem o žádném Lordu Vaderovi sice neslyšel, ale má jistý potenciál. Pokud tedy existuje. A samozřejmě pokud jsem Lord Vader nebo se jím můžu stát. Není to špatné jméno.

Všiml jsem si, že na mě civí jeden neustále ostražitý nebelvír. Vypadá to, že Al ´Bulva´ Moody si myslí, že bych si měl číst učebnici. Ta jeho přezdívka u mě neustále vyvolává smích. Totiž ten kluk si o to vysloveně říkal. Prostě se mi chtělo střelit mu kletbu do zad. Byli jsme na hodině obrany, takže jsem nemohl použít to zaklínadlo, které jsem opravdu použít chtěl. Stará dobrá Rictusempra mě nicméně nikdy nezklamala. Jak jsem měl vědět, že se otočí jak na obrtlíku a skloní se? Ale to, jak mu ještě po roce stále cuká v oku, mě pořád dostává. Ušklíbnu se na něj, jen abych ho naštval, a vracím se k pergamenu.

Anagramo."

´Mladej Lord Otvor.´ Ne.

´Roj Mrdal Dot, Vole.´ Ach bože, to by mi Dot do smrti nezapomněla.

´Rotvajler Dodo ml.´ Nebudu ničí pes! Přestaň mě svádět tímhle směrem!

´Lord Jel Mordovat.´ Ano, to by mohla být pravda, ale není to, co hledám.

´Volomor Jedldrát.´ Jasně, teď jste zkrátka zlomyslní.

´Vladoj, Ortel Mord.´ Tudy na to! Teď to míří správným směrem. Sice nikdy nepoužiju jméno Vladoj, ale Ortel a Mord má ten správný zvuk. Věděl jsem, na tom něco bude. Zajímalo by mě, jestli můžu tomu kouzlu udat směr. Zkouším ho znovu a zaměřím se na slova ´ortel´ nebo ´mord´.

´Dr. Mordoj Vol Laté.´ Hmm. Inu, vypadá to, že to kouzlo jde ovlivnit, ale to ´Dr.´se mi zdá moc mudlovské a neukazujeme mě to zrovna jako pomstychtivého všemocného boha. Nahodím další pokus.

´Dr. Ortel A. Modloj.´ Žádní doktoři! A žádné modlení! Já budu satan sám! Myslím, že moje ovlivňování tomu kouzlu moc nepomáhá. Uvidíme, co přijde, když to nechám jen na něm.

´Lorelaj Doto, MVDr.´ Hm... Nevím, co si o tomhle mám myslet. Ale moje instinkty na mě křičí, že ´Tudy ne, holka!´

Napadá mě, že možná potřebuji přehodnotit důvěru vloženou do svých instinktů.

´Jerrald D. Molotov!´ Hmm, no, tohle si možná schovám do zásoby, až zaberu Rusko.

´Troll Medard Vojo.´ Dobře, tohle nikam nevede. Povzdechnu si a mrknu na hodiny. Do konce vyučování zbývá ještě strašně moc času. A i když bych strašně rád zabil všechny okolo, nejsem si jistý, jestli by to byl právě teď nejrozumnější přístup. Upřímně řečeno, i kdybych to udělal, nejsem si jistý, jestli by to prošlo u toho starého roztřeseného učitele přeměňování, profesora Brumbála. Ten hloupý stařík mě sleduje jako ostříž. Ale dobrá. Je mu už přes sto, nemůže už tu být moc dlouho, že jo? Nepřekvapilo by mě, kdyby umřel dřív, než budu absolvovat. Možná bych měl napsat dopis.

Drahý Grindelwalde!

Můj profesor přeměňování je fakt osina v zadku. A má rád mudly. Bylo by skvělé, kdybys ho mohl zabít. Díky.

S láskou
Tom

Hele, to není tak špatná myšlenka. Myslím, napsat mu dopis o Albusovi zatraceně zatraceném zatracenci Brumbálovi. Napíšu na čistý kus pergamenu ´Albus Percival Wulfric Brian Brumbál´a zašeptám „Anagramo".

´Rub brblal na WC, půlměsíc barvil fialu.´ Tak a mám to. Už nikdy nebudu zkoušet Anagramus na jméno profesora Brumbála. Zmačkám pergamen a spálím ho.

Pořád ještě běží hodina, tak se vracím k výzkumu pro moji tajnou identitu. Ještě jednou, už potřetí, píšu na kus pergamenu ´Tom Rojvol Raddle´.

Anagramo."

´Lord D., Tvoj l´Amore.´ Kdo je sakra Lord D.? A proč o něm mluvím slovensko-italsky? Počkat, já přece neumím ani slovensky, ani italsky. No nic.

Anagramo."

´Model Roj, Olda Vrt.´ Hm, hele, kdyby se Olda stal mocným, do všeho nežádoucího šťourajícím černokněžníkem, možná bych byl ochotný zvážit, že by si s ním mé já a můj elegantní vzhled mohli něco začít. Počkat... ne, nebyl. Pořád ho chci zabít.

Anagramo."

´Mood D. Al Trolej, v.r.´ Vítězoslavně se rozřehtám při představě třesoucího se ´Bulvy´Moodyho, který se oběma rukama drží vedení pod proudem. Já bych si tohle jméno nevzal, ale ta neblednoucí představa mi udržuje úsměv na tváři. Bohužel si Uršula všímá mého řehotu a jde si ke mně sednout.

Naklání se a šeptá: „Tak dobře, Roji. Olivie se právě chová fakt hnusně, tak se jdu mrknout, proč se tu tak řehoníš pod fousy."

„Já se neřehoním, ty nesnesitelná náhražko magie," odseknu.

Uršula protočí oči. „Ale, Roji. Přísahám, že se snažíš se mnou flirtovat."

Oukej, ona mi fakt brnká na nervy.

Uršula na mě se samolibým úšklebkem civí. „Hele, já neodejdu, dokud mi to neukážeš."

Zhluboka se nadechnu. „Fajn. Právě jsem na svoje jméno několikrát použil kletbu Anagramus, co nás učil profesor Kramer. Jestli se musíš chovat jako opuštěná nebelblbka s protaženým ksichtem a koukat mi přes rameno, tak asi jsi opuštěná nebelblbka s protaženým ksichtem."

Uršila se vítězoslavně usměje. „Povídali, že mu hráli, Roji. A vážně, to kouzlo je ještě tupější než ty. Ale hádky stranou. Jakýpak asi bude Rojův další pseudonym?"

Chvíli ji probodávám očima a fakt, fakt se ji snažím zabít pohledem, když si sedá. S tím pohledem pořád nemám štěstí. Vytáhnu další kus pergamenu a píšu ´Tom Rojvol Raddle´. Přestanu zírat na Uršulu a myslím na to, jak moc ji nenávidím. Přitom mířím hůlkou na pergamen a rozzlobeně syčím: „Anagramo."

Uršula mrkne na papír a hlasitě předčítá spolužákům: „´Troll Modrej Ovád.´ Páni, Roji, ty jsi ještě zvrácenější, než jsem tipovala."

No, pokud jsem měl ohledně zabití všech a ovládnutí světa nějaké pochybnosti, právě vzaly za své. Dokonce se mi nahlas smějí i Minnie McGondolka a ´Bulva´ Moody.

Myslím, že je na čase přepracovat můj seznam. Uršulo, drahoušku, právě ses přesunula na první příčku. Sahám po pergamenu a odtahuju ho z Uršulina pohledu.

Anagramo," syčím. Ne.

Anagramo." Ne.

Anagramo." Ne.

Anagramo."

A je to tady. Můj osud. Cítím, jak mi už po pouhém přečtení toho jména zapouští v hrudi kořeny. Naplňuje mě a vzrušuje. Rozhodnu se, že nemůžu dál čekat. Obhlédnu pečlivě místnost a objevím ji. Přejdu k ní, k dívce, která si tiše opakuje matoucí kouzla, kouzla nepovšimnutí a nějaká zaklínadla bránící odhalení.

Zadívám se jí do očí, nakloním se a šeptám: „Hej, Olivie, chceš slyšet tajemství?"

Olivie Hornbyová, proslavená svou zálibou v drbech, se usměje a zeptá se: „Je to dobré tajemství?"

Snažím se působit co nejcharismatičtěji a s úsměvem odpovídám: „Už jsem ti někdy řekl tajemství, které nebylo dobré?"

Začervená se a trochu zavrtí hlavou. Bože, s těmi skopovými hlavami jde tak snadno manipulovat. Vysvětluji: „Je to zvláštní, ale pravdivý a napínavý příběh." Pozvedám obočí. „Tajemství o dívce, která dovede jinou dívku k bráně smrti. Začíná Imperiem a končí paměťovým kouzlem."

Olíviiny oči se dychtivě rozzáří: „Povídej."

Mávnu, ať se nahne blíž, a zašeptám jí do ucha: „Imperio."

Sakra, cítím, jak se všechno chvěje, už jen když to kouzlo vyslovím. Teď, teď nastává můj čas! Brzy se přede mnou bude třást a bát se mě celý svět! Všichni se mi budou klanět jako svému mistrovi! Proč? Protože... jsem ´Lord Voldemortaj!´ Jo. Lord Voldemortaj. Asi jsme na to kápli. Ale ještě než všechny zničím a převezmu vládu nad světem, myslím, že je čas představit Uršule mého kamaráda.

A melodicky zasyčím: „Mrkáčku, Mrkáčku, tady, Mrkáčku..."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 07.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 17.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vznik jména Od: Lemurka - 15.02. 2018
Naprosto kouzelný. A překlad musel být peklo. Smekám a klaním se!

Re: Vznik jména Od: Elza - 18.09. 2017
Opožděně gratulace. Dárek perfektní!

Re: Vznik jména Od: MichelleF - 05.09. 2017
Je, tahle jednohubka mi unikla. Vtipná a smutná zároveň.. můj obdiv za všechny presmycky a novotvary :)

Re: Vznik jména Od: sisi - 23.06. 2017
Jo ho ho, jupí ja heej! Taková sranda. Synáček se mě ptal, čemu se tak hloupě žehtám, když on tak těžce placuje a dělá domeček kšečkům!? :o) No jo, když on náš starý známý Kostěj Nesmrtelný hledal nový nick, tak jsem fakt odpadla. Nejlepší i s vysvětlením byl asi Moody na troleji. XD Gratuluji k takovým výsledkům. Paráda. Byl to ale silný ročník: Voldy, Minnie, Uršula a dědek Brumla. Ještě pak útok Pána Zelených lesů. Křiklan v boji, nepředstavitelné. Možná tak boj na kanapi o růžové brčko do koktejlu, ale souboj? Křiklan? He he. Díky za krásný překlad. A na závěr ještě vše nejlepší k narozeninám, Arabesko.
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.06. 2017
Ty necháš synka takhle těžce dřít a sama si čteš fanfiction? Moudrá to žena :-)) Těší mě, že povídka má úspěch, bylo s ní práce jak na kostele. A s tím silným ročníkem máš pravdu, ovšem o to to je zajímavější, když si k tomu dosazuješ známé postavy ve školních škamnech. Veliké díky za milý komentář, sisi!

Re: Vznik jména Od: larkinh - 27.05. 2017
To bylo úžasný :D Pomalu se ani nedivím, že Tom chtěl všechny zabít, když si z něj pořád tak utahovali :) Díky za překlad.
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 12.06. 2017
No holt akce plodí reakci. A on to měl pod kůži už z toho sirotčince. Mrazí z toho i s tím humorným podtextem. Díky, larkinh!

Re: Vznik jména Od: JSark - 23.05. 2017
Voldemortaj? :D Teda, museli ste sa s tými prešmyčkami nadrieť, klobúk dolu. :)
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.05. 2017
V originále I´m Lord Voldemorta - a někam to "j" z češtiny dát musíš :-) Moc moc děkujeme!

Re: Vznik jména Od: Gabux - 23.05. 2017
Mrkáček mě dostal do kolen! :D dokonalost!
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.05. 2017
Hlavně, když jsi z něj nezkameněla :-)) Díky!

Re: Vznik jména Od: solace - 23.05. 2017
Ďakujem, Jacomo, bolo to skvelé. Bravúrny preklad.
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.05. 2017
I já moc děkuji, solace!

Re: Vznik jména Od: Gift - 23.05. 2017
Vybavila jsem si, jak jsme kdysi na detskem tabore hrali "najdi v prehazenych pismenech puvodni slovo". O to vic jsem si dnesni povidku uzila. Opravdu to nemelo chybu, neskutecne originalni napad! Zajimalo by me, jestli JKR kdysi taky sedela nad papirkem. :-) Tohle byl poklad, dekuji za skvele cteni.
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.05. 2017
Jj, dodnes takhle stavíme táborové hry :-) Taky moc děkuju.

Re: Vznik jména Od: Coretta - 23.05. 2017
Skládám hold :) Za mě vede Minnie McGondolka a pak ten Voldemortaj :D Děkuji za vtipnou povídku.
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.05. 2017
Děkuju. McGondolka i Voldemortaj se mi v hlavě vylíhli tak nějak spontánně, za to ten zbytek... Horror :-))

Re: Vznik jména Od: Lupina - 22.05. 2017
Tak tohle je další povídka, na kterou jsem neměla odvahu! :D Božínku, já se bavila. Lord Vader a vůbec všechno bylo dokonalé. A Mrkáček, jako fakt Mrkáček? :D Tohle je fakt vymazlená povídká, moc za ni děkuju!
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 23.05. 2017
Ehm a nekradu ti je tedy? V tvém a marcině podání by to mělo zase zcela jiné půvaby. Mrkáček byla první myšlenka... a už jsem u ní zůstala. Uznej, že Blinky by v češtině tak nevyniklo :-) Děkuju, jsem ráda, že se líbí.

Re: Vznik jména Od: soraki - 22.05. 2017
Rodina se mně ptala, jestli mi nešibe... Nešibe, jen jsem se strašně moc nasmála. Jacomo, Calwen, úžasné!!!
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 22.05. 2017
Taky jsem vypadala, jako že mi šibe - 2 týdny jsem seděla každou volnou chvilku u stolu, před sebou papírky s jednotlivými písmeny a mlela jsem slova "lord", "mord", "vojel"... i horší :-) Díky, soraki, pokud se čtenáři baví, účel splněn :-)

Re: Vznik jména Od: martik - 22.05. 2017
Mrkáček je naprosto bezkonkurenční, hotová třešnička na dortu. Tomovy myšlenky jsou úžasně vtipné a zároveň z nich jde mráz po zádech. No z Voldemortajem to zrovna nevyhrál, ale budiž :-D Děkuji
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 22.05. 2017
Ano, Voldemortaj není žádná sláva, ale Tom to posléze dotáhl o kousek dál... ve všech směrem. I já děkuju!

Re: Vznik jména Od: denice - 22.05. 2017
Při každém jednom anagramu jsem se chechtala a chystala se ho zkopírovat do komentáře, ale to se fakt prostě nedá - všechny jsou geniální. A nakonec mě skolil Mrkáček :-D I když je v tom taky kus smutku - takový pohled do Tomovy už tehdy zdeformované a otrávené duše. Jak skvělý člověk by z něj mohl být, kdyby.. no jo, já vím. Díky!
Re: Vznik jména Od: Jacomo - 22.05. 2017
Díky, však jsem si tím taky pěkně zavařila hlavu :-) Máš pravdu, je to hrozná hlína, a pak najednou z toho mrazí.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod