Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Darth Voldemort

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Jacomo - 08.05. 2017 Téma: Čarodějkám jen to nej
Jacomo nám napísal:

Patoložka

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Milá Pat,

jsem si jistá, že fandom, se kterým se tato HP fanfikce kříží, Ti není neznámý a že si tudíž užiješ všechny narážky a souvislosti. Je to šílená blbinka, ale snad Tě pobaví.

Přeji Ti krásné narozeniny – vlastní i ty druhé :-D Všechno nejlepší!



Darth Voldemort

autor: Itch
překlad: Jacomo, betaread: Calwen

Originál najdete na https://www.fanfiction.net/s/2151153/1/Darth-Voldemort

Shrnutí: Po ohromujícím oznámení si Harry spojí sebe s jistým mistrem Jedi...


* * *

Celá vstupní hala setrvávala v tichu, ačkoliv se třepotající obraz Pána zla - Voldemorta - po pronesení skutečně děsivého prohlášení už rozplynul.

Sedmnáctiletý Harry Potter měl hlavu svěšenou, takže mu vlasy zakrývaly tvář. Zmijozelští zírali, havraspáři šeptali, mrzimorští se třásli a nebelvíři se na něj dívali s výrazem zrady. Přitom s tím neměl nic společného - jediné, co udělal, bylo, že se narodil. Narodil se nejtemnějšímu muži kouzelnické historie.

Ale to pomyšlení, že Lily Evansová byla ve skutečnosti jedním z čistokrevných dětí, které osiřely díky potyčce s Tomem Raddlem během jeho první vlády... umístěná bez jakéhokoliv povědomí do mudlovské rodiny. Minimálně to zůstalo utajeno, dokud Raddleho pozornost nepřitáhla její krása a neprovedl veškeré magické testy, díky kterým zjistil, že je čistokrevná.

Romance byla na světě, ale pak Lily zjistila Tomovu druhou identitu coby Voldemorta. Utekla a provdala se za Jamese Pottera, aby ochránila své dítě...

Voldemort to všechno popsal během svého krátkého zhmotnění ve vzduchu. Byl vyvolán prostřednictvím jakéhosi předmětu, který obdržel jeden ze zmijozelných čtvrťáků od své matky ani ne před hodinou.

Konečně někdo promluvil - ale nikoliv ředitel, který zůstal jako zcepenělý, že všechny jím pečlivě připravené plány zatajit Harrymu jeho původ skončily v troskách. Ne, šlo o šesťáka, mudlorozeného havraspára. Po Velké síni se rozlehl jeho mladý hlas: „Tak tohle fakt nasere."

Harry se tiše uchechtl a znovu se k němu obrátila pozornost všech. Zelenooký mladík se slabě usmíval, hlavu zvednutou a pohled upřený na ostatní bradavické studenty. Pak se úsměv změnil v úšklebek: „Myslím, že by mě víc šokovalo, kdyby mi usekl ruku."

Ticho. Čistokrevní neporozuměli a mudlorození se snažili dobrat souvislostí. Nakonec jedna mudlorozená mrzimorka vybuchla smíchy, když jí to došlo. Chvíli jí trvalo, než se uklidnila, ale pak pronesla: „Jsem si jistá, že by se našla vhodná náhrada, která by ti pasovala, veliteli!"

Na tenhle vtip si chytlo i několik dalších a mezi mudlorozenými se rozšířilo chichotání a hihňání. Čistokrevní na ně zděšeně civěli - proč se smějí? Neuvědomují si, že jejich hrdina je synem toho nejhoršího muže kouzelnického světa?

„No, mě jen těší, že jsme tě nemuseli zachraňovat poté, co jsi to zjistil svou vlastní hloupostí!"

„Ale, princezno," otočila se nebelvírská druhačka s úsměvem k Hermioně, „důvodem pro záchranu by byl smutek nad zničenými iluzemi, ne hloupost!"

„No, toho máme v životě už dost, děkuju, nechci," pronesla Hermiona, vstala a pevně Harryho objala, aby mu dala najevo svou podporu. I když byl Voldemortův syn, pořád to byl její přítel.

Ron na ně šokovaně civěl, načež odvrátil hlavu. „Aha... pochopil jsem..."

„Rone?" otočili se k němu Harry a Hermiona.

„Miluješ ho..." Ron nevzhlédl, takže si neuvědomil, že důvodem, proč se všichni zasvěcení na chvíli přestali smát, je tato dokonalá příležitost. Harry a Hermiona se podívali jeden na druhého, pak na studenty a učitele, a pak na culícího se havraspára, který bezhlesně naznačoval: „Udělej to! Udělej to!"

„Ach, Rone..." Hermiona přesunula ruce z Harryho na Weasleyho ramena, „samozřejmě, že ho miluju... je to můj bratr."

Mudlorození v podstatě popadali smíchy ze židlí, přičemž čistokrevní na Hermionu jen zůstali civět. Viditelně nechápali, že teď už jde o čirou zábavu.

„Ano," přikývl vážně Harry, „Hermiona a já jsme dvojčata. Matka si nevzala Jamese, to udělala Sabé, její služebná, která se tím postarala o moje bezpečí. Matka se potom provdala za Baila Grangera a vychovávali spolu Hermionu jako svou dceru."

„Ale matka zemřela, když mi byly čtyři, a v mých osmi letech se otec znovu oženil," doplnila Hermiona. „Je opravdu smutné, že můj drahý bratr se s matkou nikdy nesetkal."

„To stačí!" zamával Harry rukama. „Pojď, Hermiono! Cítím, jak světlo v mém otci bojuje! Musíme ho zachránit před ním samým a před zlým císařem Korneliem!"

„Návrat ke světlu snadný není, když jeho cesta tmou ovládaná jest," promluvil k překvapení všech mudlorozených Neville. „Překonat svou temnotu ty musíš, než Darth Voldemorta zachránit můžeš."

Teď už mezi mudlorozenými nebyl nikdo, kdo by tu narážku nepochopil - a chytlo se rovněž pár čistokrevných a ze smíšených rodin. Velkou síň zaplavil smích, který dočasně utlumil zjištění, že Chlapec, který přežil, je synem Pána zla.

Teď když to prasklo, paralela mezi Harrym Potterem a Lukem Skywalkerem se nedala přehlédnout.


KONEC

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 16.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Darth Voldemort Od: Patolozka - 18.05. 2017
:-D :-D :-D Chudám Harry, chudák Luke, vlastně chudák i Voldemort a Darth Vader, všichni jsou tak nepochopení... :-P Pobavila jsem se královsky a ještě jednou děkuji!
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 18.05. 2017
Viď, že jsou nepochopení? Nutně potřebujeme záchrannou stanici zejména pro záporné postavy! :-)) Jsem ráda, že se líbilo!

Re: Darth Voldemort Od: denice - 10.05. 2017
Tedy Jacomo, měla jsi úžasně šťastnou ruku při výběru. Tohle je geniální! Jak to, že se chytil Neville?!? Díky!
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 15.05. 2017
Už jsem to měla chvíli schované a ty Patoložčiny narozeniny byly ideální příležitost. U Nevilla bylo podezření, jestli není moták. Co když tajně s mudlovskými kámoši ze sousedství koukal na video? :-)

Re: Darth Voldemort Od: larkinh - 10.05. 2017
Bavila jsem se, i když většina narážek mi vůbec nic neříkala. dík za překlad
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 15.05. 2017
Důležité je, že ses bavila, ony ty Star Wars zase nejsou tak důležité :-) I já děkuju!

Re: Darth Voldemort Od: Lupina - 09.05. 2017
Ano, ano, toto jsem si chtěla přeložit, ale neměla jsem odvahu na ty části z HV (SW). Boží povídka :D Pat, ještě jednou vše nej!
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 15.05. 2017
No a já blázen do toho jdu :-) (A kdybys věděla, na čem dalším ještě dělám!) Díky, Lupinko!

Re: Darth Voldemort Od: zuzule - 09.05. 2017
Tak to bylo bozi! :D
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 15.05. 2017
Díky!

Re: Darth Voldemort Od: Gabux - 08.05. 2017
Sice vím odkud ty hlášky jsou, ale asi bych se více pobavila, kdybych to opravdu znala. Ale jinak super způsob jak přejít strašlivé zjištění a udělat z toho situaci plnou smíchu :D
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 15.05. 2017
Znalost obou fandomů je určitě přednost, ale jsem ráda, že i tak se líbilo.

Re: Darth Voldemort Od: Elza - 08.05. 2017
Tak to nemělo chybu. :D Ještě jednou gratulace. A velké poděkování překladatelce. :)
Re: Darth Voldemort Od: Jacomo - 15.05. 2017
I já děkuju!

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod