Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Komnata ztracených snů

2. kapitola

Komnata ztracených snů
Vložené: Jacomo - 14.01. 2017 Téma: Komnata ztracených snů
Jacomo nám napísal:

Komnata ztracených snů

autor: Mundungus42

překlad: Jacomo              betaread: Ivet

banner: arabeska

Originál The Room of Lost Dreams najdete na
https://www.fanfiction.net/s/4097276/2/The-Room-of-Lost-Dreams

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola druhá

 

Hermiona vešla do značně vysoké místnosti, jejíž zdi byly od podlahy ke stropu lemovány policemi kromě jediné mezery, kde se nacházel masivní krb. Vedle něj stálo solitérní hluboké křeslo a stolek s lampičkou na čtení. Spolu s ní na stolku leželo několik knih.

Police obsahovaly knihy všech velikostí a barev seřazených podle data vydání, jestli tedy byly mosazné tabulky na policích správné. Překvapilo ji, když si uvědomila, že nezná ani jeden z titulů, ačkoliv občas se tam objevovala jména autorů, která znala z dějin čar a kouzel, jako například Profesionální hra na loutnu od Helgy z Mrzimoru. Jak tak Hermiona pokračovala v prozkoumávání hřbetů knih, začala tušit účel místnosti, ale až když narazila na Brumbewaldovu magickou továrnu na cukrovinky od Albuse Brumbála, pochopila, na co se dívá.

Ta komnata byla úložištěm pro přání a sny. Aby si svou teorii ověřila, vytáhla z police Prvního mužského chytače Holyheadských harpyjí od Siriuse Blacka a pustila se do čtení.

Ačkoliv oba létali na Zametácích a hráli za tentýž tým, Gwenog vůbec nepochybovala o tom, který z mladých nebelvírů by připadal v úvahu. Zatímco James Potter před prohozením camrálu obručí předvedl komickou pózu, aby si vysloužil vzdechy a výkřiky studentek, ona měla oči jen pro tmavovlasého chlapce - ne, opravila se - pro tmavovlasého muže letícího vysoko nad nimi. Jeho let neměl Potterovu rychlost a mrštnost. Létal úsporně a jednoduše, bez jediné zbytečné otočky, stejně jako dravec. Uvědomila si, že je těžké uvěřit, že šlo o náhradního nebelvírského chytače, který dnes hrál díky tomu, že první chytač zůstal po škole. Došla k závěru, že nejde o nějakého frajírka a holkaře, ale o skromného, vážného hráče, který dělá to, co je potřeba, aby dosáhli vítězství. Toho si Gwenog cenila.

Náhle to bylo tu - zlatý záblesk u zmijozelských brankových obručí. Komentátor ho uviděl také a zakřičel jeho pozici do mikrofonu. Dvě tmavé šmouhy tam zamířily a publikum je hlasitě povzbuzovalo. Zlatonka se ale nedala chytit tak snadno. Vylákala chytače na prudkou honičku kolem tribun a skrz brankové tyče a nakonec vysoko do oblak, až byli stěží vidět.

James Potter tu podívanou ignoroval a protahoval si svaly po střelení mimořádně vydařené branky. Když nikdo nezajásal, zamračil se a ohlédl, aby zjistil, kam se všichni dívají. Gwenog zatajila dech.

Byla to jen její představivost, nebo se ty drobné tečky nad jejich hlavami začaly zvětšovat? Určitě! Zlatonka naváděla chytače ve velké spirále zpátky k zemi. Gwenog z doby působení v Holyheadských harpyjích věděla, že Zlatonka nikdy neletí v jednom směru příliš dlouho. Dobré chytače od těch nejlepších často odlišovala jejich schopnost předvídat, kdy Zlatonka uhne stranou a kterým směrem to bude. Byl tenhle nebelvír jen dobrý?

Jakoby v reakci na její otázku Zlatonka opustila sestupnou spirálu a vyrazila pryč směrem k davu. Nebelvír ji následoval, ale zmijozel dál pokračoval v klesání a příliš pozdě si uvědomil, že je k zemi mnohem blíže, než očekával. Davem proběhlo sympatizující zasténání. Zmijozelský chytač musel narazit, ale oči Gwenog byly upřeny jen na nebelvíra. Jeho prsty se natahovaly po Zlatonce.

Gwenog zalapala po dechu, protože si uvědomila, že Zlatonka i chytač mají namířeno přímo k ní. Bude schopen ji chytit, než narazí do tribuny? Čas jako by zpomalil. Chytačovy prsty se sevřely kolem Zlatonky a on se na koštěti, ani ne dva metry od ní, prudce zapřel, aby změnil směr. Turbulence jeho předchozí trajektorie jemně zavířila kolem a ona se přistihla, že divoce jásá s ostatními nebelvíry.

Čas se vrátil do normálu a nad stadionem se nesla komentátorova slova: ´BLACK MÁ ZLATONKU! BLACK MÁ ZLATONKU! NEBELVÍR VÍTĚZÍ TŘI STA KU SEDMDESÁTI! FAMFRPÁLOVÝ POHÁR PATŘÍ NEBELVÍRU! ÚŽASNÝ ZÁSAH NÁHRADNÍHO CHYTAČE!´

Zmiňovaný muž přistál na hřišti a byl obklopen spoluhráči a dalšími příslušníky své koleje. Tribuny se začaly pomalu vyprazdňovat a dav kolem Blacka se rozptyloval. Skromně přijímal gratulace, ale nepřipojil se k průvodu mířícímu zpět do hradu, pravděpodobně na oslavu brilantního vítězství. Místo toho se vydal ke sprchám.

Gwenog vklouzla pod tribunu a tajně ho následovala. Merline, ten fantastický zásah ji rozpálil. Ona a Black si měli o čem povídat.

Hermiona se s trhnutím odpoutala od Siriusova vyprávění. Tváře jí hořely, když přelétla zbytek knihy, který zahrnoval mimořádně žhavé setkání ve sprchách a kreativní využití žínky. Další kapitola zřejmě obsahovala příšerně sprostý a prvky šikany obsahující rituál přijímání nových hráčů do Holyheadských harpyjí a ta třetí další scénu ve sprchách po vítězném zápase, ale tentokrát zahrnující celý tým. Příběh končil hřejivým domácím obrázkem Siriuse s Harpyjemi na Grimmauldově náměstí. Gwenog a obě odrážečky byly obklopeny Siriusovými potomky, tuctem dalších přírůstků do starobylého a vznešeného rodu Blacků, dovádějícím kolem svých matek a otce. Všichni byli šťastní.

Hermionu by to bylo pobouřilo, kdyby si zároveň neuvědomila, jak je smutné, že Harryho kmotr choval zoufalé a nakonec marné fantazie o pokračování jména Blacků. Rovněž děkovala své šťastné hvězdě, že nezačala číst Brumbewaldovu magickou továrnu na cukrovinky. Ale měla dojem, že chápe, proč byly tyto konkrétní sny zavřené v tajné komnatě. Tyto sny byly mrtvé a nemohly se nikdy vyplnit.

S touhou ověřit si svoji hypotézu pokračovala v prohlížení polic. Ulevilo se jí, že všechny knihy nebyly sexuální povahy nebo tak detailní jako Siriusova fantazie. Například Regulus Black doufal, že jednoho dne najde opečovávanou sbírku známek, kterou nešťastnou náhodou ztratil na Příčné ulici, když mu bylo čtrnáct. Remus Lupin se kdysi chtěl stát primusem. Toto přání se očividně nesplnilo.

Když se přiblížila ke konci své obchůzky, zaznamenala u poslední knihovny cosi podivného - knihy zde umístěné se hýbaly. Ne, to nebyl přesný popis. Mizely a znovu se objevovaly, se zábleskem a takřka nepostřehnutelnou rychlostí, takže vůbec nedokázala přečíst jejich názvy.

Samozřejmě. Jestliže zbytek komnaty obsahoval mrtvé sny, v těchto policích se pravděpodobně nacházely sny živých nebo aspoň takové sny, které ještě mohly oživnout. Dokud existovala možnost, že by se onen sen mohl stát skutečností, nemohl být uvězněn v této komnatě. A najednou to všechno dávalo smysl. Toužebně si přála zjednat nápravu pro mrtvé a teď našla způsob, jak zajistit, aby se alespoň některá jejich tajná přání uskutečnila.

Jediným problémem bylo, že statické stohy knih obsahovaly sny, které byly mrtvé, a bez ukradnutí nějakého obraceče času pro ni bylo nemožné to změnit. Bude muset pátrat mezi nepravděpodobnými, ale živými sny, dokud neobjeví nějaký, který by mohla použít. Otočila se zpět k pohybující se polici, natáhla ruku a chňapla po první knize, které se dotkla.

Mít lepší koště než William Beardsley - Cyril Pennifold. Ne, tohle ne. Položila ji zpátky na polici a kniha okamžitě zmizela.

Další volbou bylo Získat pozvání na narozeninový večírek Janice Morleyové, následované Říct mému šéfovi, ať se jde vycpat, DOŽRANÝ DIKTÁROT DRÁP a Utéct s Gwenog Jonesovou na opuštěný ostrov tak daleko, abych neslyšel, jak mě moje žena otravuje s mytím nádobí. Hermionu napadlo, jestli by fantaziím o Gwenog Jonesové neměla být věnovaná samostatná sekce.

Další knihou bylo Devět O.V.C.Í. napsaných Romildou Vaneovou. Což byla podle Hermiony čirá fikce, protože ta dívka trávila víc času přemýšlením o klucích než děláním úkolů. A nakonec Ať Teddy nezakopává pořád o všechno jako já od Nymfadory Tonksové. Hermiona si v duchu poznamenala, že si má s maminkou Tonksové promluvit o poslání Teddyho na taneční lekce, jakmile na to bude dostatečně starý.

Položila knihu zpět na polici a usmála se. Věděla, že je hloupé cítit radost z toho, že vyřešila, jak naplnit sen Tonksové o synově eleganci, ale měla pocit, jako kdyby jí z ramen spadlo závaží.

Znovu si stoupla k pohyblivé polici a začala vytahovat další tituly: Být slavnější než Celestýna Warbecková, Přijít o panenství v Záchranném autobuse, Gringottovi omylem převedou miliony galeonů na můj účet a Vojet Draca Malfoye během školního trestu, když nás bude špehovat profesor- kterýžto letěl zpět do police dřív, než stihla přečíst celý název, tím méně autora.

Tehdy ji napadlo, jestli je takové lovení fantazií jen tak nazdařbůh dobrý nápad. Věděla, že ona by byla zděšená, kdyby někdo jiný dostal neomezený přístup k jejím fantaziím a snům. Co kdyby narazila na něco, co by raději nevěděla?

Při pohledu na knihy, které před ní provokativně bzučely, ji něco napadlo. Jestli jí komnata mohla poskytnout přístup, protože si přála pomoct mrtvým, určitě jí mohla pomoct nalézt i nějaké konkrétní sny.

Zavřela oči a pevně se soustředila na Freda Weasleyho s přáním, aby k ní připlul jeden z jeho snů. Když je otevřela, byla mírně zklamaná zjištěním, že knihy se stále jen zjevují a zase mizí v polici. Znovu zavřela oči a víc se soustředila na své přání pomoci obětem Voldemortova řádění. Pro jistotu se ještě zatočila dokola, a poté natáhla ruku. Její prsty uchopily knihu.

Všichni milují mou kočičku – Argus Filch.

Hermiona se zamračila a hodila ji zpět na polici, kde se drze vypařila. Pak zavadila pohledem o stoh knížek na stolku. V duchu si vyčinila, že se na ně nepodívala dřív, posadila se do křesla, rozsvítila lampičku a začala zkoumat názvy.

Heuréka.

Nebýt vlkodlakem - Remus Lupin. No, vyléčení lykantropie zabere trochu času. Tři střelkyně, dva odrážeči - Fred Weasley. No vážně, mají vůbec nebelvírští kluci nějaké fantazie, které nezahrnují famfrpál? Probírala se hromadou a studovala další Fredovy a Remusovy sny, až narazila na Vyrobit Georgeovi fantastické nové ucho a Zlepšit postavení vlkodlaků za pomoci lobbování a dalšího otravování typu ´osina v zadku´. Oba vypadaly jako něco, čeho by mohla s trochou vydatného výzkumu, několika dopisy a kopírovacími kouzly dosáhnout. Položila knihy na opačný konec stolku a měla v plánu propracovat se do spodní části hromady, ale zastavila se. Byla v obrovském pokušení prostě se pustit do čtení, zejména když to znamenalo možnost zjistit, jaký druh ucha měl Fred pro George na mysli. Weasleyovi plánovali za dva dny uspořádat vzpomínkovou slavnost. Byla si jistá, že by mohla s něčím dorazit už tam.

Zavrtěla se na sedadle. Křeslo nebylo ani zdaleka tak pohodlné, jak vypadalo. Vstala a nadzvedla sedák s úmyslem ho trochu načechrat, načež překvapeně zjistila, že pod ním leží neoznačený černý kožený zápisník. Na rozdíl od jiných knih v místnosti nenesl název ani jméno autora.

Začala listovat stránkami a zalil ji pocit chladu, když objevila, že je naprosto prázdný. Kniha jí vyklouzla z třesoucích prstů a dopadla rozevřená na podlahu.

Zamračila se, podrážděná svým iracionálním strachem. Existovaly desítky důvodů, proč jsou zápisníky prázdné, i když neobsahují viteály. Mohl být psán neviditelným inkoustem. Mohl být zakouzlený tak, aby vyjevil obsah jen vlastníkovi. Mohl být dokonce poskytnutý komnatou pro psaní záznamů, ačkoliv měla vážné podezření, že fyzickou podobu měly sny jen v této místnosti.

Pokusila se dočíst Remusovy instrukce, jak být osinou v zadku, ale uvědomila si, že čte ten samý odstavec pořád dokola. Nebyla schopná vstřebat další sny. A černé desky stále nevinně ležely na podlaze a prakticky žadonily, aby byly prozkoumány. I když možná ne dnes večer.

S přesvědčením, že pro tuto chvíli si už toho přála dost, aby ulevila svému svědomí, zasunula černý zápisník do podpaží a opustila komnatu. Dveře zmizely, jakmile se za ní zabouchly, a Hermiona zůstala stát v chodbě zalité měsíčním světlem sama.

Když cestou zpět na ošetřovnu míjela tapisérii, jeden z trollů na ni vesele zamával. Nicméně brzy zjistila, že usnout byla ta poslední věc, kterou měl její mozek v plánu. Potřebovala koupel. Čistící kouzla Madam Pomfreyové nebyla dostatečná, zejména když měl člověk za sebou měsíce skrývání. Ve své korálkové tašce vedle postele na ošetřovně měla ručníky a toaletní potřeby. Neztrácela čas jejím prohledáváním. Jen se modlila, aby se v minulém roce nezměnilo heslo do prefektské koupelny.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 08.04. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 18.09. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 2. kapitola Od: KatherineKeiko - 09.11. 2017
Tímto dávám vědět, že je povídka úžasná :D

Re: 2. kapitola Od: Elza (nepřihl.) - 27.02. 2017
Božínečku, tohle nemá chybu! Chci mít víc času na FF! Nedalo by se to do té komnaty taky přidat? Ještě chvíli budu číst a začne se mi strašně stýskat po překladech... *:-(

Re: 2. kapitola Od: Zuzana - 13.02. 2017
Tie sny sú zaujímavé nechcela by som aby si niekto iný vedel moje sny pozrieť alebo prečítať, v takýchto prípadoch je fajn žiť v obyčajnom svete nie v tom kúzelníckom. Ten prázdny zápisník bude Severusov? Možno on nemá žiadne ozajstné sny? Preto je prázdny? Ďakujem za preklad.

Re: 2. kapitola Od: arabeska - 28.01. 2017
No Sirius se nezdá. Bajo, vlastně zdá, vždyť to k němu naprosto sedí :D Ale uznejte, bylo by fajn, aby někdo omylem převedl miliony na váš účet. Všichni milují mou kočičku mělo jistý nádech oplzlosti, zvlášť v kontextu s tím, co jsem překládala na dnešek... Ani nevíte, jak mě potěšilo, že jsou dvojčata naživu. Konečně se zase někdo nesnaží vytřískat z toho podprahovou tragédii a radši je nechal oba žít. Bomba! Díky! ❤
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 07.02. 2017
Sirius je... Sirius. Poberta. Ale se srdcem :-) Bohužel tě zklamu, povídka je kanonická, Fred tu nežije. Sen o novém uchu pro George je ale "živý" stále, protože ho může naplnit kdokoliv. Nicméně podprahová tragédie se konat nebude, ještě uvidíme, jak se na Freda bude vzpomínat :-) Díky moc, arabesko!

Re: 2. kapitola Od: zuzule - 20.01. 2017
Prijit o panenstvi v Zachrannem autobuse me dostalo. Zajimavy sen. Nejake divky nebo Stanuv.... ;) Krasne, dekuju!
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 07.02. 2017
Ha, to je pravda, to mohl být klidně sen Stana Silničky, AJ nerozlišuje panenství a panictví :-) Nu což, přejme mu to, chlapečkovi :-) Díky, zuzule!

Re: 2. kapitola Od: marci - 18.01. 2017
Krásné. když tak o tom přemýšlím - ojet Draca Malfoye, proč ne, v mém případě i s Luciusem a Severusem - nikoli nutně současně, ale ničeho se nezříkám. :) Samí Zmijozelové - kam ten svět spěje?? Nebo tedy spíš co to říká o mně?? ;) Díky, Jacomo, za hezkou inspiraci k ještě hezčím představám. A nádherný překlad, samozřejmě :)
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 07.02. 2017
Marci, ty se nezdáš :-) Ačkoliv ta představa... Ehm... Nemáš zač. Já rovněž děkuji za nasměrování představ a za chválu překladu. Zaplaťmerlin za Ivetčinu češtinu.

Re: 2. kapitola Od: solace - 17.01. 2017
Zaujímavá myšlienka s tým uchovávaním nesplnených snov. Keby dotyční vedeli, že sa kdesi skladujú a môže sa k nim "ktokoľvek" dostať, asi by boli pri fantazírovaní opatrnejší:-D Hermiona je hlavička. Verím, že nepotrvá dlho a príde na to, ako si prečítať obsah čierneho (kto by vôbec pochyboval o farbe) zápisníka. Veľká vďaka za preklad, Jacomo.
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 07.02. 2017
Fígl je právě v tom, že se k nim hned tak někdo nedostane. Hermiona si poradí, je to přece nejchytřejší čarodějka své generace :-) A ano, barva zápisníku je VELMI návodná :-) Díky, solace!

Re: 2. kapitola Od: larkinh - 14.01. 2017
Dík za překlad :)
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
I já děkuju, larkinh :-)

Re: 2. kapitola Od: grepik03 - 14.01. 2017
Jacomo, Ivet, moc děkuji za další skvělou kapitolu ♡ Představa komnaty snů me teda dost vyděsila. ...že by si někdo listoval v me knize snů.no smarja ...:))))) Opravdu jsem se bavila, Sirius byl borec i ve svých fantaziich a zaujal mě sen "přijít o panenství v zachranem autobusu " - v zaparkovanem nebo při jízdě ? A u Merlina snad ne se Stanem Silnickou! :)))))) Těším se na tajemství černého deníku a večer si pustim Lásku nebeskou ♡
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
Samotná ta myšlenka Komnaty snů je geniální, ale když to člověk vztáhne na sebe... přesně chápu, cos tím zděšením myslela... :-) Vidíš, ten záchranný autobus jsem nějak neuložila. Vskutku zajímavá fantazie. A kdo ví, třeba šlo zrovna o Stana Silničku - některé dívky mají podivný vkus ;-) (Ehm, nemůžu se zbavit myšlenky, která mě teď při tom čtení vlezla do hlavy: pod stanem pod Stanem... to bude asi tím časem 23:47 :-D) Díky za komentář, grepiku. Já jsem zvažovala pustit si Rozum a cit, ale když šel odpoledne ten Kámen mudrců, tak jsme se zasnila už u toho "... při mých hodinách nebude žádné pošetilé mávání hůlkou..." :-D

Re: 2. kapitola Od: denice - 14.01. 2017
Celé dopoledne jsem se snažila ke kapitole odbíhat od vaření a tak podobně, ale nedalo se, musela jsem počkat. Siriusovy fantazie mě několikrát rozesmály - tato přání rozhodně nemohla být nikdy splněna, tak je dobře, že se jimi kochal aspoň v duchu. Zaujalo mě, že strašně moc toužil být vážný, skromný a uznávaný, ale přitom si domů chtěl pořídit harém, chudák. Dojal mě Filch - opravdu neměl jiné přání, než trochu víc lásky pro svou kočku? Když Hermiona našla prázdný zápisník, na chvíli jsem myslela, že Severus (koho jiného by mohl být, že?) se prostě už tak dávno vzdal svých snů, že zmizely. Chvíli mě z toho úplně mrazilo, ale naštěstí jsem přečetla předchozí komentáře i tvé odpovědi, takže - těším se na příští kapitolu! Díky.
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
A víš, že jsem si říkala, jestli zase odběhneš od vaření? :-) Sirius se tu postaral o odlehčení atmosféry a ruku na srdce, kdo z nás nemá či neměl bláznivá přání? Taky by mě příliš nepotěšilo, kdyby si o nich někdo přečetl. Nevím, jak vhodně zareagovat na tvoje úvahy nad zápisníkem, abych moc nespoilerovala, takže budu raději mlčet. Však uvidíš časem sama, kam nás příběh dovede. Převeliké díky, denice!

Re: 2. kapitola Od: Lupina - 14.01. 2017
Jakto, že prázdný zápisník? Nechce se mi věřit, že by Severus neměl žádné sny. Nebo je prázdný, protože je v kómatu? Ale zase kdyby žil, nepřeblikával by tento prázný zápisník? Ha, to je otázek! Moc se těčím na pokračování. Autorka zcela jistě má smysl pro humor. Sirius s bandou potomků a ojetí Draca Malfoye to naznačuje :-) Děkuji, Jacomo, za tradičně skvělý překlad!
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
Zápisník rozhodně prázdný není, to je jen první dojem. Však uvidíš :-) Ano, autorka rozhodně má smysl pro humor. Počkej, až dojdeš ke kapitole, u jejíhož překladu jsem tloukla hlavou o zeď, jakou zas mám "šťastnou" ruku na dvojsmysly *konec spoileru*. Děkuju moc, Lupinko!

Re: 2. kapitola Od: Gift - 14.01. 2017
Velmi originalni zapletka, jen co je pravda. A predevsim je to prekrasny napad! Radeji ted nebudu ani moc premyslet nad tim, co by stalo v me knize. :-) Dekuji a uz se moc tesim na dalsi kapitolu.
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
Přesně tak, originální zápletka a krásný nápad. Dva dobré důvody pro překlad :-) Díky, Gift!

Re: 2. kapitola Od: martik - 14.01. 2017
Tak to je velká změna oproti minulé kapitole. Tahle je na jednu stranu smutná, že jde o nesplněné sny a sny, které už se ani nesplní, ale na druhou stranu i vtipná a jsem ráda, že v kouzelnickém světě není přeBlackováno. Siriusův sen mi nejprve přišel jako snaha překonat Jamese ve famfrpálu, ale nakonec se vrátil k tomu dokonale sebevědomému Blackovi, který je naznačen v kánonu. A moc se mi líbí, jak Fred myslí na bráchu i ve svých snech. Kdo chce ojet Draca radši ani jebudu hádat :-) Hermiona by hlavně pro plnění snů ostatních neměla zapomínat na ty vlastní. Škoda, že ty se neobjevily. A vůbec se jí nedivím, že má z prázdného zápisníku obavy, stačí si vzpomenout na Ginny. Ale holt zvědavost a nebelvírská odvaha a touha po dobrodružství (nebo spíš nebezpečí?? :-D) je silnější. Děkuji Jacomo za příjemné probuzení do sobotního rána :-) PS: Alane, stále s úctou vzpomínám a děkuji za Hanse, Brandona, šerifa z Nottinghamu a hlavně Severuse i všechny ostatní :"-(
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
Zmiňovala jsem, že povídka nabere jiný směr. A kdo by si nechtěl počíst o cizích snech? My ve fanfiction na to určitě nejsme hákliví, že? :-D Tvoje úvahy ohledně Hermionina váhání a myšlenek na Ginny jsou velmi trefné. Stejně jako ty o sklonech k nebelvírské zbrklosti :-D Ale při zpětném pohledu - zaplaťmerlin za nebelvíry! Díky, martiku! P.S. I já s úctou vzpomínám na Alana. Docela mě mrzí, že v televizi teď s ním nic nedávají. Ještěže máme domácí filmotéku. A fanfiction.

Re: 2. kapitola Od: margareta - 14.01. 2017
Krásná kapitola. S příslibem, že další bude ještě krásnější a na sny bohatější! Zábavné, jak se Sirius chtěl ve svých snech vidět. Ne holkař a frajírek, ale vážný a cílevědomý muž! Akorát na tu skromnost měl trochu osobitý názor ! Tucet dětí se třemi ženami, a žádné z nich to nevadilo!? O tom se mu mohlo skutečně jenom zdát, neborákovi. Ještě dobře, že ne každý sen se vyplní! /nechtěla bych zažít, aby se vyplnily například některé mé sny! / Ten černý zápisník, ten je tuším Severusův, že? To jsem zvědavá, jak ho Hermiona přiměje, aby jí ukázal text. A hlavně, co v něm bude!! Velmi krásná a čtivá povídka! Těším se na pokračování! A moc děkuji za její uvedení!
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
Ono by dost záleželo na tom, v kolika letech Sirius takový sen měl. A jestli mu tenhle druh myšlení pomohl přežít hrůzy Azkabanu, tak ho klidně vezmu na milost (ostatně nejsem jednou z těch jeho tří žen, tak se mi to velkoryse kecá, že :-D). Čí je černý zápisník se brzy dozvíme. I to, co s ním bude Hermiona provádět. Děkuji za přízeň, margareto!

Re: 2. kapitola Od: silrien - 14.01. 2017
Sirius chtěl mnoho potomků s různými matkami, překvapivé. A nejspíše i jak přesně ke kterému potomkovi přijde, méně překvapivé :). Chudák Filch, asi opravdu nesplnitelný sen. Ten s Dracem, záleží na tom, čí sen to byl, jestli už se v nějaké povídce nesplnil. Každopádně vybrala krásné sny a snad opravdu splnitelné. Teď zjistit, jak funguje ten černý zápisník. Už se moc těším. Děkuji
Re: 2. kapitola Od: Jacomo - 14.01. 2017
Mně ta představa takové komnaty nadchla. Jako že sny se sice nesplnily, ale nezůstaly zapomenuty. I ten bláznivý Siriusův. Černý zápisník skrývá mnohé, je opravdu na co se těšit. Díky, silrien!

Prehľad článkov k tejto téme:

Mundungus42: ( Jacomo )01.04. 201713. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )26.03. 201712. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )18.03. 201711. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )11.03. 201710. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )04.03. 20179. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )25.02. 20178. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )18.02. 20177. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )11.02. 20176. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )04.02. 20175. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )29.01. 20174. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )21.01. 20173. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )14.01. 20172. kapitola
Mundungus42: ( Jacomo )07.01. 20171. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )30.10. 2016Úvod k povídce