Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

16. Odposlouchávání

Maska
Vložené: arabeska - 12.01. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;       Překlad: Minanim, katrin, Ani;       Beta: arabeska;       Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Raňajky sa konali miestnosti, v ktorej Hermiona večer spoznala Erika. Podávalo sa domáce jedlo a zo spôsobu servírovania sa Hermiona cítila nepríjemne. Boli snáď títo ľudia domáci škriatkovia alebo niečo podobné? Čo za školu by si držalo sluhov?

Test z transfigurácie bol presne po obede, takže ráno mali voľno. Mladým súťažiacim bola poskytnutá prehliadka hradu a povolili im vybrať si vyučovaciu hodinu, kde si môžu sadnúť a sledovať, ako to chodí na Durmstrangu. Durmstrangskí súťažiaci sprevádzali svojich súperov.

Herminona si nebola celkom istá, čo bude robiť vo voľnom čase, ktorý sa jej núkal, pretože počasie nebolo práve vyhovujúce na výlet po okolí. Zvnútra to vyzeralo nádherne, ako biela vrstvička ľadu pokrývala všetko navôkol, avšak bolo príliš mrazivo. Nakoniec zostala na raňajkách pri stole spolu s jednou profesorkou z Beauxbatonsu, ktorá sa volala Renée, a s Durmstrangským profesorom Mikalom. Obaja boli veľmi milí, ale Hermiona doteraz nemala možnosť stráviť s nimi dosť času, takže hneď po raňajkách ostali stáť pri stole a ďalej sa rozprávali, snažiac sa spoznať jeden druhého trochu lepšie. Renée sa toľko vypytovala na Harryho, až Hermiona začala uvažovať, či by sa jej nemohol páčiť. Keď sa Mikal ospravedlnil a odišiel, Renée sa posunula bližšie a stíšila hlas.

"Professor Longbottom, on je váš priateľ, všakže?" spýtala sa s pôvabným francúzskym prízvukom.

"Áno, sme dobrí priatelia."

"Ale nič viac? Len priatelia?"

Hermione sa trochu rozšírili oči. "Áno, len priatelia. Prečo?"

"On je… ako by som to povedala? Je veľmi milý… charmant et sexy…"

"Sexi?" Toto slovo Hermiona nepotrebovala preložiť. Mierne sa pousmiala. "Bol by veľmi polichotený, keby vás počul takto o ňom hovoriť."

"Je sexi… nie ako ten pán Malfoy, Draco…" Renée pokrčila plecami. "To je veľmi zmyselný a pekný muž."

"Pekný?" Hermiona spochybňovala jej výber slov, aj keď tak trochu chápala, čo tým Renée myslela. Niežeby práve teraz chcela počúvať, ako Draca popisuje týmto spôsobom.

"Muž môže byť pekný," povedala Renée. "Draco – ten je príťažlivý. Ale Neville nie je pekný ako on. Nie, Neville je pohľadný, fešák – azda to nevidíte?"

"Ale áno… je to fešák, ale je to môj priateľ, takže o ňom nepremýšľam týmto spôsobom," prikývla Hermiona.

"Samozrejme. To, čo robí Nevilla tak atraktívneho, nie je toto," Renée ukázala na svoju tvár, "ale toto." Teraz ukázala na svoje srdce a Hermiona sa široko usmiala. "Neville… je atraktívny tu, však?"

Hermione sa páčil spôsob, akým sa Renée vyjadrovala. Dokázala pochopiť, čo tým Draco myslel, keď poukázal, že francúzština je pôvabný jazyk. Renée rozprávala po anglicky, ale jej štýl reči bol francúzsky. Mala pravdu o Nevillovi – príťažlivosť z neho priamo vyžarovala.

"Čo by ste povedali na to, že by som vás s ním zoznámila?" opýtala sa Hermiona a Renée prikývla.

"Áno, to by bolo tr�¨s joli."

Po rozhovore s Renée zamierila Hermiona späť do svojej izby. V hlave jej bežalo niekoľko rôznych scenárov, ako by mohla zoznámiť Renée s Nevillom tak, aby to nepôsobilo príliš nápadne. Zhodnotila, že hrať sa na dohadzovačku je zábavné. Potešilo ju, že Renée sa jej zverila. Zdalo sa, že je to správne dievča, a bolo už načase, aby sa šťastie obrátilo aj na Nevilla.

Uvedomila si, aký dvojitý meter používa, pretože ak by niekto skúsil niekoho dohadzovať jej samej, okamžite by ho prekliala. Hnusila sa jej predstava situácie, v ktorej by bola vmanévrovaná do vzťahu s niekým iným, takže úprimne dúfala, že Neville sa nerozčúli, ak to zistí.

Jedenkrát sa ju Ginny snažila dať s niekým dokopy. Išlo o veľmi príťažlivého a šarmantného muža menom Nick, a napriek Hermioninej neochote dať sa manipulovať, prvé rande dopadlo veľmi dobre. Netrvalo dlho a počiatočné kúzlo vyprchalo a začalo byť jasné, že jediné, o čo sa Nick stará, je on sám.

To bol ten problém pri silení sa do vzťahu – na papieri možno boli zaškrtnuté všetky kolónky a vyzeralo to ako dokonalý súlad, ale pokiaľ nefungovala chémia, nemalo to cenu. Premýšľala, či by to mohlo fungovať aj opačne. Mohla by spoločná príťažlivosť dvoch ľudí prekonať rozdiely medzi nimi? Zastavila sa a zhlboka sa nadýchla. Čo sa to s ňou deje? Poslednú myšlienku mohla úplne zjavne uplatniť na ňu a Draca – ako jej také niečo vôbec napadlo?

Až keď sa zastavila, uvedomila si, že nemá poňatia, kde sa nachádza. Rozhliadla sa okolo po prázdnych chodbách snažiac sa zorientovať. Išlo to však ťažko, keďže sa v hrade nevyznala.

Otočila sa späť a chcela sa vrátiť po vlastných stopách, ale nejako skončila znova na tom istom mieste. Cítila sa trochu hlúpo a rozhodla sa jednoducho pokračovať v chôdzi, až kým nenájde schodisko a po ňom sa vráti späť do haly. Prešla niekoľko chodieb, keď odrazu začula známy hlas. Zastavila sa. Patril Dracovi – bola si tým istá – a znel akoby prichádzal z učebne len pár dverí od nej.

"Myslíš, že si teď v příštích měsících vyšetříš nějaký čas?"

"Áno, nájdem si čas. Tri prútiky boli pridlho ignorované. Chyba, ktorá sa stala s prútikmi v Rokforte, sa znova nesmie zopakovať." Hermiona spoznala Erikov hlas. Očividne sa rozprávali o obchode a váhala, či ich má vyrušiť. Erik znova prehovoril: "A čo bude s lekciami výroby prútikov? Ten nápad je príliš dobrý na to, aby sme to povesili na klinec."

"Zabralo by to príliš veľa času." Hermiona rozoznala tvrdohlavý podtón v Dracovom hlase, ktorý používal, keď sa mu nepáčil smer, ktorou sa rozhovor uberal. Zamračila sa, pretože si uvedomila, že spoznala Draca Malfoya o niečo viac, než si myslela, pokiaľ bola schopná rozoznať rozdiely v tóne jeho hlasu.

"Vyhýbaš sa tomu," povedal Erik.

"Kvôli tomu, čo som ti práve povedal."

"Mňa neoklameš, som tvoj najbližší priateľ. Astória by si priala, aby si to spravil."

"Ju z toho vynechaj," odvetil Draco a Hermiona si presne dokázala predstaviť jeho zamračenú tvár.

Na pár minút nastalo ticho. Hermiona sa pohla k pootvoreným dverám triedy, v ktorej sa nachádzali, že ich vyruší, keď vtom Erik znova prehovoril. "A čo Hermiona?"

Hermiona zamrzla v pohybe a zhlboka sa nadýchla. Urobila by najlepšie, keby odišla. Ale zostala na mieste.

"Čo je s ňou?"

"Som len prekvapený, pretože pôsobíte ako priatelia."

"Nie tak celkom. Snažíme sa spolu vychádzať."

"Nepovedal si mi, že je krásna," povedal Erik a Hermiona cítila, ako jej srdce začalo silno búšiť. Erik si myslel že je krásna? Jej šťastná bublina praskla sekundu na to, keď čakala na Dracovu odpoveď. Toto nebude pekné, ale dobre jej tak, nemá načúvať cudziemu rozhovoru.

"Neptal ses mě, jestli je krásná." Dracův tón se změnil v pobavený, ale Hermiona si toho sotva všimla. Příliš ji zaměstnávalo vstřebat jeho slova. Neodsekl mu žádnou ostrou poznámkou, vždyť vlastně Erikova slova téměř odsouhlasil.

"Vyzerá úplne inak, než ako som si ju predstavoval," povedal Erik.

"Ako?"

"Nie som si istý… pôsobí tak sebaisto."

"Bez toho by si Voldemorta ťažko porazil," odvetil Draco a Hermiona opäť zmätene pokrútila hlavou. Potrebovala sa uštipnúť, pretože tento rozhovor sa jej zdal príliš nereálny. Šokovalo ju, akým spôsobom o nej Draco rozprával, bez akéhokoľvek náznaku opovrhnutia či urážlivých poznámok. Potom Draco dodal: "Neuvedomil som si, že sa tak zaujímaš o Hermionu Grangerovú."

"Skutočne porozumela spojeniu s prútikom," vyhlásil Erik. "To poukazuje na niekoho, kto je ochotný otvoriť sa novým skúsenostiam. To je ten správny typ pre dobrého výrobcu prútikov."

"Myslím, že zistíš, že už má plné ruky práce s vyučovaním mojich detí," odpovedal Draco. "Kde vlastne berieš odvahu tvrdiť, aká je? Len včera si ju spoznal!"

Hermiona počula, že nastala pauza, a potom musela nastražiť uši, pretože Erik stíšil hlas. "Pretože môj najlepší priateľ o nej nepretržite rozprával posledných pätnásť rokov."

Hermiona zatvorila oči a prinútila sa zostať potichu. Naozaj nemala počúvať tento rozhovor, ale teraz bolo už neskoro. Z poslednej Erikovej vety sa zachvela.

"Koho tu špehuješ?" ozvalo sa u jej ucha zašepkanie a Hermiona skoro vyskočila z kože. Podarilo sa jej zadržať v sebe výkrik. Otočila sa a zbadala priamo za sebou stáť Fabiena, takmer sa jej dotýkal. Ostala naňho hľadieť.

"Vydesil si ma k smrti!" zasyčala. "Prečo sa za mnou zakrádaš?"

Fabienova pekná tvár sa zmŕštila v zaškerenie. "Prečo špehuješ Malfoya?"

"Ja ho nešpehujem."

"Mne sa zdá, že špehuješ." Fabien pri nej aj naďalej stál blízko a Hermiona ostala pritlačená k múru. Nazrel do pootvorených dverí a otočil sa k nej. "Kto je ten chlapík, s ktorým hovorí?"

"Erik Hertz – Dracov firemný spoločník. Mohol by si trochu ustúpiť?"

"Takže vymýšlíš záludný plán, jak skoupit a převzít podíl?" Fabien zakmital obočím a Hermiona obrátila oči v sloup.

"Nie, stratila som sa a začula som ich hlasy. Išla som sa ich opýtať na cestu späť, ale nechcela som ich rušiť."

"Hm, jasné. Ako hovoríš," Fabien sa na ňu uškrnul a Hermiona si povzdychla.

"Ach, ver si, čomu chceš."

"Och áno, budem." Fabien sa k nej znova naklonil a Hermiona sa natlačila na stenu. Vôbec neoceňovala tento vpád do osobného priestoru.

"Pokiaľ chceš nazrieť dnu, mohol by si ma pustiť?" zasyčala a odtláčala ho od seba. Fabien jej v tom poľahky zabránil, ale počas toho sa prevážil na jednu stranu a začal balansovať. Než stihla Hermiona zareagovať, ako v spomalenom filme stratil rovnováhu a padol na dvere, ktoré sa rozrazili dokorán. Draco sa okamžite objavil s Erikom za jeho chrbtom. Hermiona stále zápasila s Fabienom, snažila sa ho odtisnúť, jeho váha ju však aj naďalej pritláčala k múru.

Keď od nej konečne Fabien odstúpil, ocitol sa zoči voči Dracovi, ktorý si ho zamračene premeriaval. "Zdravím, Draco… pán Malfoy," zahabkal Fabien a Hermiona mala chuť zastonať od rozpakov. "Vyrušili sme vás? S Hermionou sme boli práve na ceste do našich izieb."

Teraz Hermiona skutočne zakvílila, pretože táto situácia bola príliš ponižujúca a Fabienovo vysvetlenie príliš úbohé. Všetko ešte zhoršil tým, že sa náhlivo predstavil totálne zmätenému Erikovi.

"Tak poď, Hermiona, vrátime sa," súril ju Fabien.

Draco ešte stále mlčal a Hermiona si zúfalo priala, aby sa zem roztvorila a pohltila ju. Presne vedela, ako museli vyzerať, keď ich zbadal pri stene pritlačených o seba. Ostalo jej nevoľno. Chystala sa vybehnúť na Fabiena a pokúsiť sa uchovať si posledné zvyšky svojej dôstojnosti, keď zacítila na pleci Dracovu ruku. Vtiahol ju do miestnosti.

"Vlastne, rád by som s Hermionou prehodil zopár slov o Scorpiusovi," povedal a Fabien prikývol a zjavne rád odišiel.

Hermiona videla, ako ju Erik sleduje ponad Dracovo plece, a zachcelo sa jej znova zomrieť. Bolo to neznesiteľné a stále sa to ešte neskončilo.

"Čokoľvek sa chystáš povedať, naozaj to nepotrebujem počuť," vyhŕkla a Draco zdvihol jedno obočie.

"Fabien Lang? Muchľovala si sa s Fabienom Langom? V chodbe pri učebni?" dožadoval sa Draco odpovede. Hlas mal však pokojný.

"Nie, nemuchľovali sme sa."

"Pritisol ťa o stenu."

"Áno, uvedomujem si, že to tak mohlo vyzerať…" povzdychla Hermiona. "Nemusím sa ti spovedať."

"Nie, to nemusíš. Pokiaľ túžiš z nedostatku vkusu flirtovať s Langom… tvoja voľba."

"Nebozkávala som sa s ním!" Hermiona frustrovane rozhodila rukami do vzduchu. Všimla si, že Erik ešte stále stojí za Dracom a pozoruje ich so širokým úškrnom na tvári.

"Má pravdu, Draco, nie je to tvoja starosť," zastal sa jej Erik. "Ale neprestávaj, je to veľmi zábavné." Draco s Hermionou sa k nemu naraz otočili a on sa znova zasmial. Postavil sa a prešiel pred Draca, takže zastal tvárou v tvár Hermione. "Zbav Draca trápenia a povedz mu, že ťa Lang nezaujíma."

"Samozrejme že nie! Je úlisný, hrozný a otravný."

"Výborne!" prerušil Erik prúd jej slov. "V tom prípade by si mala tento večer stráviť s niekým, koho Draco schvaľuje." Erik nadvihol obe obočia a namieril ukazovák na seba. Hermiona sa naňho chvíľu pozerala, snažiac sa vstrebať všetky posledné udalosti. Až keď jej došiel výraz na Erikovej tvári, zasmiala sa.

"Daj jej pokoj, práve bola traumatizovaná nadržaným majstrom elixírov," povedal Draco uštipačne.

Erikov výraz sa zmenil. "Jáj, práve som si spomenul, že mám pomáhať pri prípravách na test z elixírov!" Rozbehol sa k dverám a cez plece zvolal: "Uvidíme sa neskôr, Hermiona."

"Tiež už musím ísť," pridala sa Hermiona a vykročila k dverám. Snažila sa uniknúť tak rýchlo, ako to len šlo.

"Hermiona," zavolal na ňu Draco, ale ona nezastavila.

"Odchádzam, než sa znemožním ešte viac."

"Hermiona," chytil ju Draco pri dverách za plece. "Naozaj sa chcem s tebou porozprávať o Scorpiusovi."

Hermiona si povzdychla a otočila sa. "Musí to byť práve teraz?"

Draco prikývol a prekrížil si ruky. Poprvýkrát, odkedy nastala táto trápna situácia, sa mu odvážila pozrieť do očí. Odhrnul si vlasy z tváre a zdvihol obočie. "Ak ti nevadí, že prerušujem tvoj milostný život…"

"Už som ti vysvetlila, že to tak nebolo!" vyštekla Hermiona.

"Mám na mysli Erika."

"To on ma pozval!" protestovala Hermiona. "A okrem toho len žartoval."

Draco se zaksichtil. "To se ti líbí mít dva zároveň?"

"Čo si to chcel so mnou prebrať o Scorpiusovi?" ofučala sa naňho Hermiona.

Zaškeril sa. "Znervózňuje ho lietanie – vieš, že naposledy vypadol a nie je to jeho silná stránka. Obáva sa, že to tentokrát naozaj nezvládne."

Hermiona sa zamračila. "Nechcem byť hrubá, ale myslím, že sa obraciaš o pomoc na nesprávneho profesora. Fabien by mu vedel pomôcť."

"Viem, už mu dáva hodiny navyše."

"Aj keď riskujem, že budem konštatovať očividné, Scorpius má nielenže priateľa a sestru, ktorí sú tými najlepšími letcami, akých sme kedy videli, ale tak nejak si pamätám, že jeho otec tiež nebol na metle najhorší. To mu spoločnými silami nedokážete pomôcť?"

"Áno, samozrejme že môžme, Grangerová, a mimochodom – máš dobrú pamäť. Áno, som dobrý v lietaní," uškrnul sa Draco a narovnal plecia. Hermiona si nemohla pomôcť a usmiala sa naňho. Nejakým spôsobom ju jeho arogancia prestala štvať a skôr ju pobavila.

"Takže jak můžu pomoct já?"

"Musíš ho přesvědčit, že to zvládne," Draco si prohrábl vlasy a Hermiona se přistihla, že na něj zírá.

"Já?"

"Nevím, cos řekla Elle tehdy na lodi, ale vyrostlo jí sebevědomí a ani jednou se nezmínila o návratu domů."

"Ále – ve skutečnosti to bylo jen pár slov," pravila Hermiona. Chtěla říct, že to byla hlavně Ella, kdo tehdy povídal, ale neměla v úmyslu nadnášet tohle téma.

"Nuž, nech už to bolo čokoľvek, pomohlo to a dúfal som, že by si mohla dokázať to isté so Scorpiusom," Draco pokrčil plecami. "Viem, že ťa v poslednej dobe žiadam o pomoc nejako často, ale tak sa zdá, že zvládaš moje deti omnoho lepšie než ja sám."

Hermiona odrazu úplne zabudla, že sa cítila zahanbená alebo nahnevaná alebo čokoľvek iné, pretože výraz na Dracovej tvári bol tak odlišný od jeho zvyčajného úškrnu, že si nemohla pomôcť a ostala na neho zízať. Nakoniec prikývla. "To nie je problém – som jeho profesorka. Pohovorím si s ním toto popoludnie hneď po teste."

"Čo mu povieš?" opýtal sa Draco a potriasol hlavou. "Scorpius sa odo mňa nenechá presvedčiť, že to zvládne, a práve som ukončil ďalšiu hádku s Ellou."

"Nemám na to zázračnú formulku – proste poviem, čo mi práve napadne," odpovedala. "A čo sa týka hádok s Ellou, nebála by som sa ich, je práve v citlivom veku."

"U Elly je každý vek citlivý!" odvetil Draco a obaja sa na seba uškrnuli. Odrazu sa nálada v miestnosti zmenila a Hermiona cítila, ako ju priťahujú Dracove skúmavé oči. Naozaj sa čudovala, čo sa to tých posledných pár dní deje, pretože sa nejako stávali priateľmi. Ako sa dostali od tej nahnevanej konfrontácie na Rokforte, keď bol Scorpius umiestnený do Chrabromilu, až sem, k tomuto priateľskému prekáraniu?

"Ohľadne Fabiena…" začala, ale on ju prerušil.

"Nie – ako si povedala, nie je to moja vec," zahlásil. Hermione sa zdalo, že ticho, ktoré nastalo, trvá večne. Vyplnila ho teda prvou myšlienkou, ktorá jej napadla, a okamžite to oľutovala.

"Erik sa zdá sympatický."

Draco potiahol nosom a prikývol, ale už sa jej nepozrel do očí. "Áno, je milý. On je ten usilovný a zodpovedný. Chantal je tá umelkyňa mysliaca na budúcnosť. Ja proste poskytujem trochu lacnej pracovnej sily a veľa hotovosti."

Hermiona sa zachichotala. "Viem, že to nie je pravda."

Draco zúžil oči. "Dávaj si pozor, Grangerová, hrozí ti, že budeš ku mne milá."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. Odposlouchávání Od: martik - 13.01. 2017
Být Hermionou tak se zakopu šest metru hluboko, ale pro vnějšího pozorovatelé je to ohromně zábavná situace :-D To máš za to, že špehuješ :-) Děkuji.

Re: 16. Odposlouchávání Od: Julie - 13.01. 2017
Povídku jsme nečetla, ale teď jsme se do ní pustila a přečetla od začátku vše, co je zatím přeloženo. Líbí se mi a rozhodně budu číst dál. Díky moc za překlad. Těším se na další kousek.

Re: 16. Odposlouchávání Od: makyboris - 13.01. 2017
Tuhle povídku mám tak ráda!! Jsem ráda, že už se zase přidávají kapitolky :) Advent byl fajn, ale už se mi moooc stýskalo :D Období po válce je moje nejoblíbenější, takže se moc těším na další kapitolky a jsem zvědavá, jak se bude příběh vyvíjet. Hrozně se mi líbí Dracova povaha, Hermiona mě občas děsně štve. Moc děkuji za kapitolu!

Re: 16. Odposlouchávání Od: silrien - 12.01. 2017
To jsem zvědavá, jak pořídí Reneé s Nevillem. A Fabien mě štve. Přerušit tak zajímavý rozhovor. A ještě pak přivede Hermionu do rozpaků. Ale dopadlo to dobře a líbí se mi, jak si Draco s Hermionou zvládnou přátelsky povídat. Jen tak dál. Děkuji

Re: 16. Odposlouchávání Od: denice - 12.01. 2017
Tohle je úžasně zábavná kapitola :-) Renée je velice milá a nebojí se jít za svým. Dostal mě Fabien, pěkně Hermionu nachytal a ona ho nemohla ani kopnout mezi nohy, když nechtěla vzbudit nežádoucí pozornost - to se ale nakonec povedlo, prostě situace k popukání, bavila jsem se stejně jako Erik. Díky.

Re: 16. Odposlouchávání Od: gleti - 12.01. 2017
to musel být naprosto boží okamžik, když s Fabienem propadli dveřmi. Na jejím místě bych se propadla hanbou, ale Hermiona to docela ustála.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke